Wywiady z agentami

Paoletti: Kovacic to wielki talent (17)

Autor:
Źródło: ilsussidiario.net
około 13 lat temu
409
17

Wywiad z agentem FIFA, Luigim Paolettim.

 

Przeciwko Catanii widziałem dwie drużyny Interu. Pierwszą w pierwszej połowie i drugą w drugiej połowie. Co było punktem zwrotnym w Twojej opinii?

Myślę, że zmiana mentalna. Inter w drugiej połowie zmienił swoje oblicze gry oraz pojawili się ważni gracze na boisku.

 

Według wielu to było zwycięstwo weteranów, zgadzasz się z tą opinią?

Zawodnicy tacy jak Chivu, Zanetti, Cambiasso i Stankovic, byli impulsem dla zespołu. Ciągle są ważnymi graczami Interu.

 

W drugiej połowie widzieliśmy innego Pereire, niż tego, który rozczarowywał w ostatnich miesiącach.

Zgadzam się, myślę, że on może być ważnym graczem dla tej drużyny, ale ciągle to nie jest jeszcze ten Pereira, którego pamiętam z Porto.

 

Fani mają nadzieję zobaczyć kolejny raz Alvareza. Uważasz, że coś w Argentyńczyku się zmieniło?

Wszyscy zgadzamy sie, że jest to ważny zawodnik z dużymi umiejętnościami technicznymi. Jego problemem wydaje się psychika, która nie jest zbyt silna. Musi się odblokować.

 

Odnośnie talentów, Stramaccioni robi dobrze pomijając Kovacicia?

Stramaccioni dobrze zarządza młodym talentem z Chorwacji. Pamiętajmy, że to jest rocznik '94 i nie należy nakładać na niego dużej presji. Jeżeli pozwolimy mu spokojnie pracować może stać się klasowym zawodnikiem. Mateo jest bardzo utalentowany, a Stramaccioni widzi go w środku pola w swojej taktyce. Chorwaci to poważni ludzie, bez kaprysów, więc wszystko pójdzie dobrze.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Agent Caprile: Miło słyszeć o zainteresowaniu Interu (5)

10.01
05:31

Agent: Pio Esposito chce pozostać w Interze przez kolejne 10 lat (4)

21.04
08:53

Komentarze (17)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.03.2013 o 14:15 przez el_loco
el_loco
#15 zgadzam się w 100%.
06.03.2013 o 19:31 przez Darkos
Darkos
Dobrze jest dzięki Kovacicowi. Po sprzedaży Coutinho liczba talentów grzejących ławkę nadal taka sama <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
06.03.2013 o 19:02 przez Seba
Seba
Wszędzie grają 18-20 latkowie i jakoś sobie radzą. Tylko u nas wiecznie traktują ich jak małe dzieci, które muszą dorosnąć do wielkiej piłki. Jeśli ktoś ma talent, to pokaże to od razu. Tym bardziej, iż trzeba grać, aby się rozwijać. Nasi fachowcy są bandą nieudaczników jeśli chodzi o wprowadzanie młodzieży w świat dorosłego futbolu.
06.03.2013 o 18:25 przez R9onaldo
R9onaldo
#7 Młody musi grać, żeby zdobywać doświadczenie, ogranie i umiejętności. Trening to trening, a mecz to mecz. Coutinho najlepszym przykładem. Kovacic powinien grać 4 na 5 spotkań, w podstawowym składzie.
06.03.2013 o 18:21 przez dodo_IM
dodo_IM
Chyba pogięło Stramę skoro myśli że sadzanie na lawie Kovacica mu pomorze. Ach ta włoska mentalność w niedawaniu szans młodym, nie dlatego ze są za słabi ale dlatego że są młodzi.
06.03.2013 o 17:35 przez kisuke
kisuke
#PrzemaSek44<br />
Swój komentarz idealnie opisuję Cou. Był tak wolno wprowadzony do pierwszego składu, że większość czasu spędzał na ławie i mógł powiedzieć, że pobyt w Interze to tylko stracony czas. A gdy poszedł do Espanyolu grał od razu regularnie, nikt nie bał, że spali się. To samo jest z nim w Liverpoolu. Tylko u nas jest chore podejście do młodych.<br />
<br />
&quot;Strama chciał tego piłkarza,wiec wie co robi.&quot; Ugryzę się w język, by nie wyśmiać tej wypowiedzi. Wystarczy, że będziesz wiedział, że Stramę uważam za kompletnego amatora. Ba, porównuję go do dziecka, które dostało skomplikowaną zabawkę i nie wie, co z nim nią począć.<br />
<br />
<br />
Na koniec przypomnę, że Kovacić kosztował nas aż 11 mln + ewentualne bonusy. Piłkarz za taką kasę musi grać regularnie. To nie jest uzupełnienie składu, tylko kupno podstawowego zawodnika.<br />
<br />
No chyba że nasi znów mają genialną taktykę nie wystawiania zawodnika, by ten nie przekroczył odpowiedniej ilości meczów. Przykład Poli... On nie grał, bo gdyby osiągnął pewną ilość meczów, Inter musiałby go kupić. Jeśli pamięć mnie nie myli.
06.03.2013 o 16:56 przez Pawel1992
Pawel1992
#8 tak jest na TVN Turbo<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
06.03.2013 o 16:32 przez Kredence
Kredence
7#<br />
Co ty pieprzysz? Kovacic jest na takim etapie ze powinien grac ile wlezie . Nie mam tu na mysli zeby od niego Bóg wie czego wymagać, nie to mam na myśli. Chodzi mi o to że powinien być nad nim rozsunięty parasol bezpieczeństwa , tzn ze bez względu na to że popełni jakiś błąd i tak będzie grał . U nas tego nie ma . Kovacic obseruje z ławki jak graja Cambiasso i Stankobot , to jest PATOLOGIA. Powiedz mi jak ma sie wkomponować Kovacic w skład skoro nie gra?
06.03.2013 o 16:29 przez inter_21
inter_21
#7 skoro jest dobry to czemu nie? Tu panują jakieś chore przekonania że jak młody i nowy to musi swoje odsiedzieć choćby nie wiem co. Od przyszedł z chorwackiego klubu, gdzie grał regularnie w tym w LM więc czemu miałby się spalić? Tylko w tym klubie są takie dziwne jazdy, dla mnie może mieć i 13 lat, jak zasługuje to niech gra w podstawie w każdym meczu. A to wprowadzanie w stylu stramy to granie 20min w co 5 meczu, na pewno się wkomponuje w ten sposób, zwłaszcza że nie gra na swojej pozycji
06.03.2013 o 16:29 przez piotrek9216
piotrek9216
Panowie mam pytanie czy orientuje sie ktos czy jutrzejszy mecz transmituje tvn turbo i nsport bo npremium niestety nie posiadam a na necie to jest zgroza . Prosze o informacje
06.03.2013 o 16:02 przez PrzemaSek44
PrzemaSek44
#6 Chyba żartujesz mówiąc,że chłopak powinien grać do końca sezonu przez cały czas w pierwszym składzie.Przychodzi małolat do drużyny staruszków,i jest jedynym tak młodym piłkarzem w zespole.Na dzień dobry dostaje 10 na plecach,przez fanów jest uważany za nowego Sneijdera,i ma grać co mecz przez cały czas.Chłopak by się spalił od razu moim zdaniem,bo nie jest to żaden doświadczony zawodnik,a młody piłkarz,który przez wielu został po przyjściu uważany za tego który ma robić różnice na boisku.Trzeba mu dać czas i powoli wprowadzać do składu.Strama chciał tego piłkarza,wiec wie co robi.Nie jesteśmy Arsenalem,gdzie grają często młokosy,i od razu potrafią sie wkomponować w zespół,tylko Interem...póki co drużyną staruszków.
06.03.2013 o 15:40 przez Kredence
Kredence
Nosz kur... a te stare capy, agenci Fifa, specjaliści i dziennikarze dalej swoje. Co oni wygadaują za bzdury ? przecież właśnie teraz robią krzywde sadzając chłopaka na ławce. Teraz pewnie będzie tak że będzie grał raz na 4 mecze , wyjdzie popełni błąd zagra średnio - to jeb go na ławe na 5 meczy co by się nie spalił Mateo <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> Przecież z Alvarezem było to samo przez 1,5 roku , dostał teraz chłopak szanse i pokazuje ze jednak cos tan potrafi. Co do Kovacicia to jak dla mnie gość POWINIEN OBOWIĄZKOWO mieć zagwarantowane miejsce w 1 składzie do końca sezonu. On już jest lepszy od każdego z naszych pomocników poza Guarinem . Nie ma racjonalnego powodu zeby nie grał po 90 min . To jest tak ogromny talent ze poprostu nie można tego chłopaka marnować na ławce.
06.03.2013 o 15:26 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Wielki talent... który nie gra...
06.03.2013 o 15:13 przez piotrekninter
piotrekninter
#1 dokladnie Draxler ktorym sie interesujemy rok mlodszy gra caly czas
06.03.2013 o 15:11 przez piotrekninter
piotrekninter
tak dalej im slodzcie to do 40stki beda grac<br />
w takim razie niech mi ktos powie co zrobil Deki, no co<br />
bo Cuchu to fakt, pare akcji , byl aktywny,asysta<br />
ale nasze bramki to glownie Palacio i Perira maczali palce
06.03.2013 o 15:03 przez Pawel1992
Pawel1992
zdecydowanie potrzebuje więcej meczów by mógł się rozwijać bo siedzenie na ławce niewiele daje(albo nawet szkodzi)
06.03.2013 o 14:54 przez kisuke
kisuke
Ostrożnie podchodziliśmy z Cou.... Doskonale pamiętamy jak jego przygoda z Interem wyglądała. Wiecznie ławeczka i spoglądanie na nieudolne popisy weteranów.<br />
<br />
Wydajemy tyle kasy na niby najlepszy talent w Europie, by ten siedział na ławie. Bo niby spali się chłopak... A ten młody gracz już rozegrał masę spotkań ligowych, grał też w LM z swoim zespołem.<br />
<br />
Rocznik '94, to już 19 lat na karku. W ligach takich, jak hiszpańska, angielska czy niemiecka goście z takim wiekiem grają regularnie, trenerzy stawiają na nich, bo wiedzą, że ławka rezerwowych to nie miejsce, by zdobywali cenne doświadczenie, tylko boisko!

Shoutbox

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:49

dać młodych z opcją odkupu

Cny 20.05.2026 00:48

massolinem ;)

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:48

ja liczę, że jakimiś młodymi zbijemy cenę za Bośniaka

Cny 20.05.2026 00:48

solet powinien dac 100% gwarancji i solidnosci jako rezerwowy

Claudio 20.05.2026 00:48

mi się Solet podoba. Muharemovic ma wiekszy hype, ale jakos nie zrobil jakiegos wielkiego wrazenia

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:47

Solet na pewno jest lepszym piłkarzem

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:47

Bisseck ma już małe pole do rozwoju, chłop do nas przychodził w wieku 24 lat? to nie był najmłodszy zawodnik, a można znaleźć frajera, który da 35-40 mln

Cny 20.05.2026 00:47

kurde opcji jest pleno

Cny 20.05.2026 00:47

moze byc porozmawiac z Bayernem i coś tam pobrowac z kimem

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:47

Solet, Muharemović

Cny 20.05.2026 00:47

no bisseck chyba nie przestanie byc elektryczny, w finale z Lazio pierwsze 10 minut dramatyczne. jak gosc z okregowki

Claudio 20.05.2026 00:46

pasowaloby cos poobstawiac z MŚ bo za chwile kursy polecą. Niektore sa naprawde fajne

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:46

szkoda, że nie jedzie na MŚ

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:46

ja uważam, że jest dobry moment na sprzedaż Bissecka

Cny 20.05.2026 00:45

sprzedać CA gdzieś za 25M, wymienić na SOleta i jesteśmy do przodu, ale dla równowagi trzeba byłoby pozbyć się Bissecka. nie można opierać obrony na czarnoskorych

Cny 20.05.2026 00:45

tak samo jakikolwiek wahadłowy na lewą stronę na ławkę to też powinien być jakiś implus względem CA z tego sezonu

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:44

ale w końcu trzeba pozbyć się szrotu

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:44

Dioufa mi trochę szkoda, bo jest tam potencjał

ZnawcaCalcio 20.05.2026 00:44

20-25 mln i droga wolna

Cny 20.05.2026 00:44

LH to mozna na byle kogo wymienic i bedzie wzrost poziomu

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    37

    86

  • 2

    Napoli

    37

    73

  • 3

    Roma

    37

    70

  • 4

    Milan

    37

    70

  • 5

    Como 1907

    37

    68

  • 6

    Juventus

    37

    68

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    17

  • 2

    Anastasios Douvikas

    13

  • 3

    Donyell Malen

    13

  • 4

    Marcus Thuram-Ulien

    13

  • 5

    Nico Paz

    12

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29388

Liczba newsów: 53240

Liczba komentarzy: 623382

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się