Plotki transferowe

Pep Guardiola nie rezygnuje z Ibrahimovica (54)

Autor:
Źródło: goal.com
prawie 17 lat temu
1499
54
Trener Barcelony Pep Guardiola publicznie pochwalił Zlatana Ibrahimovica. Pomimo odrzucenia pierwszej oferty za Szweda aktualni mistrzowie Europy nie chcą rezygnować.

"Ibrahimovic jest wielkim piłkarzem. Wielu piłkarzy, którzy przychodzą do Barcelony, staje się silniejszymi" - powiedział dla La Repubblica.

Pierwsza próba ściągnięcia Ibrahimovica została odrzucona. Klub z Katalonii zaoferował 25 mln € w gotówce i dołożył do tego Samuela Eto'o, jednakże chcieli oprócz najlepszego strzelca Serie A wyciągnąć Maxwella. Niemniej jednak Guardiola nie chce zrezygnować z pozyskania reprezentanta Szwecji.

"Zobaczymy, co się wydarzy. Wszystko pokaże czas".
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Kostov red star

Crvena Zvezda odrzuca ofertę Olympique Marsylia za Kostova (2)

07.03
06:23
Stefan de Vrij

Sport24 – przyszłość de Vrija w Grecji? Znany klub rozważa ofertę (6)

05.03
05:41

Komentarze (54)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
07.06.2009 o 15:34 przez dj.joopek
dj.joopek
lepiej zlatan niech zostanie<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 20:29 przez Damiano
Damiano
Ja nie widze Interu bez Ibry i koniec
06.06.2009 o 19:16 przez ksiazewi
ksiazewi
Mam dokładnie takie samo zdanie jak zeberra. Poprostu śmiesza mnie te porównania wogóle i ta cała kwota 25. żal.<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 19:01 przez dichu
dichu
Nie zmienia to faktu ze Etoo jest wielki według mnie trzeba by było barcelonie przedstawic ofertę za Eto a odanie Ibry było by głupie !! ! <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 17:57 przez Gambit
Gambit
Coz wedlug mnie Eto'o poradzilby sobie we wloszech.nie neguje tego ze potrzebuje podan i dlatego twierdze ze trzeba nam kreatywnych pomocnikow.a co do 30 goli to mysle ze bylby w stanie strzelic tyle goli.nie mowie ze strzeli tyle w lidze.ale we wszystkich rozgrywkach.a i tak najbardziej bym chcial zeby ibra zostal.
06.06.2009 o 16:53 przez interfann
interfann
&quot;Strzelić 30 goli w Hiszpanii, gdzie obrońcy potykają sie o własne nogi i mając za plecami takich graczy jak Messi, Xavi, Iniesta, a strzelić 24 gole we Włoszech, gdzie gra obronna stoi na o wiele wyższym poziomie i ma sie za plecami przeciętnych graczy, to jednak różnica.&quot; Swiete słowa zeberra!
06.06.2009 o 16:52 przez interfann
interfann
Eto nie sprawdzi sie na wloskich boiskach gdzie gra sie pilke defensywna a nie ofensywna. Jakby gral to moze udaloby mu sie strzelic moze 10 bramek...
06.06.2009 o 16:26 przez Seba
Seba
Strzelić 30 goli w Hiszpanii, gdzie obrońcy potykają sie o własne nogi i mając za plecami takich graczy jak Messi, Xavi, Iniesta, a strzelić 24 gole we Włoszech, gdzie gra obronna stoi na o wiele wyższym poziomie i ma sie za plecami przeciętnych graczy, to jednak różnica.
06.06.2009 o 16:18 przez Magister
Magister
Prawda, jemu dogrywali fantastyczne pilki Xavi, Iniesta oraz Messi i tylko pozostawało mu trafic do siatki. Stad niedziwota ze strzelil 30 goli. A ile tez marnowal okazji. Jesli do nas przyjdzie, to tak skuteczny juz nie bedzie, bo kto mu ma dogrywac? (Cambiasso, Zanetti, Muntari, Motta duzo lepiej spisuja sie oni w destrukcji niz w kreowaniu)
06.06.2009 o 16:18 przez proba1
proba1
Taa 50 goli od razu to, że strzela w lidze hiszpańskiej z przeciętnymi defensorami to nie znaczy, ze w Italii by strzelał gole seriami. <br /> <br /> ^^^^ wez ty sie Il Capitano zastanow co piszesz! Wychwalasz nam tu Milito ze taki super tyle bramek strzelal i tu i w hiszpanii a za to ze E2 w tej samej hiszpanii strzela jeszcze wiecej bramek niz Milit to go ganisz ze salab liga ze to ze owamto wez przemysl to bo wychodzi na to ze sam sobie zaprzeczasz i Milit i e2 sa wtedy do dupy, albo obaj sa dobrzy. <br /> <br /> <br /> W ostatnich pięciu kolejkach Barca grała rezerwami, nie było komu zbytnio stwarzać okazj Samuelowi i biegał jakby pierwszy raz w piłke grał. Laik pierwszy raz oglądający mecz piłki nożnej w TV powiedziałby, że Eto'o to też jakiś rezerwowy <br /> <br /> ^^^ Piszesz jakby Ibracadabra nie mial takich momentow czesto gesto Ibra wyglada jak dziecko we mgle mimo ze my wtedy gramy najmocniejszym skladem.
06.06.2009 o 16:00 przez Seba
Seba
Zgadza sie Eto'o strzela bramki tylko, że praktycznie wszystkie do pustej bramki. W Interze na pewno nie dostawałby tylu piłek na tacy. W ostatnich pięciu kolejkach Barca grała rezerwami, nie było komu zbytnio stwarzać okazj Samuelowi i biegał jakby pierwszy raz w piłke grał. Laik pierwszy raz oglądający mecz piłki nożnej w TV powiedziałby, że Eto'o to też jakiś rezerwowy <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 15:58 przez sopel19888
sopel19888
niech spada,macie Etoo,Henia i Karypla wiec wam starczy <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 15:56 przez Seba
Seba
Co do egoizmu Ibry, to Barca i MU także powinny sprzedać Messiego i Ronaldo, bo zanim oddadzą piłke partnerom to muszą sie z nią pobawić i co chwile wdawać sie w dryblingi. Trzeba patrzeć, czy jest korzyść z danego zawodnika, a nie to jak gra. Strzela bramki, asystuje, potrafi w pojedynke wygrywać mecze. Czego chcieć więcej ? Chcąc w końcu coś osiągnąć w LM należałoby wzmacniać zespół dobierając kolejnych graczy do Ibry, a nie sprzedając najlepszego piłkarza. Jakoś nie widze, aby Barcelona oddawała kluczowych graczy. Mało to było ofert za Messiego ? Zostawiają najlepszych, wzmacniają sie dodatkowymi i widać później efekty. My oddamy Ibre, na jego miejsce kupimy innego i tak jakbyśmy stali w tym samym miejscu. Trzeba zostawić Ibre, dokupić tych co planują i wtedy dopiero robią krok do przodu.
06.06.2009 o 15:50 przez cuba
cuba
Chyba musimy powoli zdawac sobie sprawe ze odejdzie,mam do niego pare zastrzezen ale mimo wszystko trzeba przyznac ze jest na swojej pozycjii jeden z najleprzych na swiecie,jak odejdzie to trudno nic na sile,mnie to nie boli ze chce odejsc wierze w trenera w jego wyobraznie a co bedzie zobaczymy jedno jest pewne INTER 4life<img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 15:44 przez Gambit
Gambit
Fanatyczny mysle ze na takiej wymianie gorzej moze wyjsc barca.Bo tak szczerze to nie wiem po co im ibra?Nie jest on typem snajpera ktory stoi w polu karnym i strzela gole.Natomiast choc sam wole ibre niz eto'o to jednak nie zapominajmy ze to strzelec wyborowy ktry zapewni nam co najmniej 30 goli w sezonie.jest tylko jeden warunek.musimy kupic klasowych kreatywnych pomocnikow.
06.06.2009 o 15:43 przez Seba
Seba
Tak 20 <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" /> moze od razu 10 ? <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Grał sam, bo niby z kim miał grać skoro wszyscy mocno cofnięci, a co drugi dobrze piłki nie potrafił podać ? Ibra przez cały sezon był jednocześnie napastnikiem i ofensywnym pomocnikiem. Tylko solidnie wzmacniając drugą linie mogą zrekompensować sprzedaż Zlatana. Duetem Eto'o -Milito daleko by nie zaszli.
06.06.2009 o 15:42 przez bloow
bloow
mialo byc bez tej buzkli sry.
06.06.2009 o 15:42 przez bloow
bloow
Grajas, jestes żałosny.<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 15:39 przez Fanatyczny
Fanatyczny
Nazywajcie go jak chcecie, ale zawdzieczamy mu wiele.
06.06.2009 o 15:38 przez proba1
proba1
Zlatan jest zawodnikiem bardziej kretywnym i niwelowal braki usposobinia naszej ofensywy w pomocy. <br /> Sytuacja moze sie pogorszyc. <br /> <br /> Nie przesadzajmy ten egoista? Ja glownie to widzialem u niego indywiualna gre zadko kiedy gral z partnerami, od wielkiego dzwonu
06.06.2009 o 15:37 przez proba1
proba1
Nasi powiedza 70 Ibra powie ze niechce u ans grac i skonczy sie na 20 i tyle ze stawiania wygorowancyh zadan
06.06.2009 o 15:35 przez Fanatyczny
Fanatyczny
Grajas <br /> Myslisz ze Eto go godnie zastapi? <br /> W napadzie bedziemy mieli Kamerunczyk oraz Milito, dwoch snajperow. Zlatan jest zawodnikiem bardziej kretywnym i niwelowal braki usposobinia naszej ofensywy w pomocy. <br /> Sytuacja moze sie pogorszyc.
06.06.2009 o 15:31 przez Grajas
Grajas
Mam nadzieję że Ci się uda Pep.
06.06.2009 o 15:28 przez Gambit
Gambit
adi masz racje.A tym czyms sa najpewniej sukcesy.Inter dopiero powoli buduje marke &quot;Wielkiego klubu&quot; ale bez spektakularnego sukcesu w europie to nie nie uda.
06.06.2009 o 15:25 przez Seba
Seba
To Inter powinien stawiać warunki, a nie Barca. Przykładowo powiedzą, że chcą 70 mln za Zlatana, a jeśli sie nie podoba to do widzenia <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
06.06.2009 o 15:23 przez adi1908
adi1908
a największy problem jest taki że Ci naprawdę wielcy nie chcą u nas grać bo brakuje tego czegoś ( nie wiem jak to nazwać charyzmy , wielkiego sukcesu ) a jak już mamy kogoś dobrego to zaraz ktoś nam go wykupi.
06.06.2009 o 15:20 przez Gambit
Gambit
Coz prawda jest taka ze wszystko zalezy od barcy i zlatana.jesli stwierdzi ze chce odejsc to moratti bedzie go musial puscic.A patrzac realnie to wiecej niz 70 mln za niego nie wezmiemy.zreszta barca nie da nam gotowki.jednyna opcja jest kasa plus zawodnik.a dokladnie eto'o.mysle ze jakies 40 mln + eto'o byloby dobrym rozwiazaniem.
06.06.2009 o 15:11 przez proba1
proba1
Podobno to Polska emigracja wraca
06.06.2009 o 15:06 przez Neo_FCI
Neo_FCI
za kake MC dawalo podobno 100mln wiec ?~~
06.06.2009 o 15:03 przez pawlik
pawlik
Tak i jeszcze Maxwella ...precz z łapami!

Shoutbox

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Chuchu 09.03.2026 19:25

Z tych interpretacji wynika, że jedyne karne za rękę powinno się gwizdać w sytuacjach typu Suarez vs Ghana, wszystko inne można naciągnąć pod swoją tezę

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619592

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się