
Digitalbits, obecny 'sponsor' Interu, którego logo widnieje na koszulkach meczowych mediolańskiego klubu nie przelało jeszcze ani jednego euro z tytułu podpisanej umowy. Jasnym stało się, że w przyszłym sezonie logo firmy związanej z kryptowalutami zniknie z trykotów Interu. Należy jednak zadać sobie pytanie, jaka firma będzie teraz głównym sponsorem Nerazzurrich.
Jak podaje dzisiaj Il Giorno, kierownictwo Interu pracuje nad znalezieniem nowego sponsora. Celem jest podpisanie umowy gwarantującej wpływy rzędu 30 milionów euro co sezon. Najbliżej do umieszczenia swojego loga na koszulkach Interu jest Turkish Airlines, lecz Nerazzurri rozważają też zwiększenie współpracy z obecnym już sponsorem Interu, LeoVegas. Tutaj pojawia się jednak problem w postaci włoskiego prawa, które zabrania takiego sponsoringu przez agencje bukmacherskie. Jeśli przepisy w tej kwestii się nie zmienią to działacze Interu będą musieli szukać innych alternatyw dla tureckich linii lotniczych.
Komentarze (5)