
To już dziś! Według nieoficjalnych przecieków dzisiaj w okolicy południa pożegnamy stary wizerunek klubu: klasyczny herb zastąpi nowe logo, które będzie wyglądało jak kombinacja słów I + M. Jak bardzo zmieni się wizerunek klubu? Zapraszamy na nasz live w którym na bieżąco będziemy prezentować wszelkie niuanse:
22:00
O projektowaniu loga, o tym dlaczego jest ono zaprojektowane tak a nie inaczej i wiele więcej - zapraszamy do lektury wywiadu z projektantami logo:
15:05
Na klubowym twitterze można zobaczyć plansze z hasłami kampanii marketingowej. Oto przykładowa z nich:
12:45
Antonello: Chcieliśmy znaleźć nowy język porozumienia, który pozwoli nam zbliżyć się do nowych pokoleń, patrzących na futbol i przeżywających emocje w inny sposób.
Cała wypowiedź dyrektora generalnego ds. korporacyjnych Interu jest już dostępna na naszej stronie TUTAJ
11:00
Wraz z logo wystartowała kolekcja odzieży.
10:25
Inna kolorystyka.
10:15
10:10
10:05
10:00
Stało się!
9:45
Oficjalnie! Poznaliśmy nowe logo.
09:15
Od dziś Inter to nie tylko drużyna piłkarska, teraz będzie to globalna marka.
Inter opublikuje dziś nowe logo i spogląda w przyszłość. Identyfikacja wizualna nawiązująca do przeszłości i do Mediolanu. Zmiana wizerunku, która dowodzi temu, że Suning chce zostać w klubie. Wraz z nowym logo wystartuje potężna kampania marketingowa "IM", element międzynarodowego planu mającego na celu rozsławić Inter na świecie.
tak ma wyglądać nowe logo
Czego możemy się spodziewać po kampanii?
To tak, jakby Inter mówił światu zewnętrznemu, kim naprawdę jest, co jest jego esencją. Bardziej szczegółowo, powiedzą o tym zagorzali fani Interu podczas prezentacji, razem z nowym logo. Zdjęcia, zrobione zarówno w niektórych symbolicznych miejscach Mediolanu, jak i na zielonych boiskach piłkarskich, będą publikowane na kanałach klubu od dziś. Prawie skomponują powieść zbiorową, by skończyć w wydaniu limitowanym. W kampanii możemy się spodziewać wielu legend klubu takich jak Zanetti, Materazzi, Chivu, Maicon, Bergomi, Berti, Baresi, Ferri, czy też niektórych żołnierzy Conte.
Nowe logo zadebiutuje dziś w social mediach, zobaczyć będzie je można na wieżowcu na Viale della Liberazione i na niektórych oficjalnych produktach. Na koszulkach powinno ono zadebiutować w nowym sezonie, choć już w tym sezonie zadebiutuje czwarty komplet koszulek klubowy, który zobaczymy na piłkarzach przed meczem Interu z Cagliari. Co jeszcze? Zapewne zmienią się grafiki w social mediach, bardzo możliwe, że zadebiutuje nowa odsłona strony inter.it.
Nowe zmiany oznaczają całkowite odejście od znanego nam dotychczas herbu klubu. Oznacza to też, że koszulki meczowe z obecnego sezonu są ostatnimi na których zobaczymy herb klubu zaprezentowany w 2014 roku.
Komentarze (55)
Musimy przywyknąć do rebrandingu i tyle. To jest tylko biznes dla nich teraz kilka tysięcy fanów będzie chciało zmienić stare gadżety na nowe, i wpadnie kilka tysi😉
Jeśli ktoś nawet jest ta zmiana zachwycony i chciałby zrobić zakupy to przedstawiona oferta w dniu premiery jest bazarowo-średnia.
SOLO INTER ⚫🔵⭐
jesli ma to przynieść wymierny zysk dla klubu to jestem za!
jeśli zasięg klubu i rozpoznawalność marki wzrosną- jestem za!
jesli ma to być nowe otwarcie i bedzie to spójne plus konsekwentne- jestem za!
Żeby się rozwijać, trzeba zmieniać. Zupełnie jak w życiu. Brak zmian to stagnacja, a stagnacja to wegetowanie na stare lata.
Zmiana sama w sobie oznacza dobre intencje i na tym się skupcie lepiej.
I doceńmy, ze to naszych oczach dokonuje się ta zmiana. Zmiana logo, koniec z Pirelli itd. Trzeba być dumnym z historii i patrzeć w przyszłość