Felietony

Siedem grzechów głównych Andrei Stramaccioniego (32)

Autor:
Źródło: inf. własna
prawie 11 lat temu
1430
32

Kiedy sezon zbliża się ku końcowi, nadchodzi pora podsumowań, ocen, rózg i cukierków. Co prawda do oficjalnego zakończenia obecnego sezonu ligi włoskiej pozostało jeszcze spotkanie z rozpędzonym Udinese, ale wynik  w żaden sposób nie wpłynie na ocenę pracy jaką wykonał w tym sezonie obecny trener Nerazzurrich. Patrząc na pozycję Interu Mediolan w tabeli Seria A, na stosunek strzelonych i straconych bramek oraz na liczbę porażek doszukiwanie się zalet byłoby jak opisywanie złych i dobrych stron tsunami w Indonezji. Skupmy się zatem na tym, czym prawnik z Rzymu irytował maltretowanych od 3 lat kibiców Interu najbardziej. Siedem grzechów głównych Andrei Stramaccioniego:

 

1.       Brak doświadczenia

Bardzo rzadko na wysokich, eksponowanych stanowiskach sadza się kompletnych żółtodziobów, również w świecie futbolu. Człowiek, który został trenerem wielkiego europejskiego klubu bez żadnego doświadczenia w prowadzeniu seniorów to z pewnością precedens. Po wielkim sukcesie na ławce trenerskiej Pepa Guardioli bywały później mniej lub bardziej udane próby kierowania dużymi zespołami przez debiutujących w wielkiej piłce szkoleniowców, ale nie porównywałbym przypadku Simeone czy Villasa-Boasa do naszego trenera. Obaj wymienieni reprezentują odmienne sposoby zdobywania szkoleniowego warsztatu. Będąc profesjonalnym piłkarzem prowadzonym na co dzień przez trenerskie sławy podstawy i wiedzę łapie się automatycznie, do tego wspomniany Simeone czy Conte zaczynali swoją karierę od słabszych włoskich klubów. Jose Mourinho czy jego czeladnik Villas-Boas to ludzie bez kariery piłkarskiej, swoje umiejętności zdobywali latami pracując jako asystenci wielkich nazwisk, również zaczynając swoją przygodę z samodzielną trenerką od przeciętnych zespołów. Andrea Stramaccioni został od razu rzucony na bardzo głęboką wodę, bez niezbędnego warsztatu, bez doświadczenia z seniorskimi kadrami, bez żadnych podstaw na które pracuje się latami. Eksperyment niezwykle ryzykowny, jak można było przewidzieć zupełnie nieudany. Taki klub jak Inter Mediolan nie może sobie pozwolić na zabawę w szkółkę trenerską.

 

2.       Przygotowanie drużyny do sezonu

Co dzieje się z kadrą Interu w tym sezonie, każdy widzi. Kolejni zawodnicy padają jak populacja pszczół w ostatnich latach, piłkarska kostucha nie szczędziła ostrza nawet dla Javiera Zanettiego, który stał się antonimem słowa kontuzja. Taka postać rzeczy nie mogła wziąć się z powietrza czy z powodu zwykłego pecha. Oczywiście sam trener nie jest jedyną winną osobą tej pladze urazów, może się wydawać, że sztab szkoleniowy na czele z „Aniołem śmierci” z Appiano Gentile - doktorem Combim - nie pracuje tak jak powinien, ale to trener jest przede wszystkim odpowiedzialny za przygotowanie drużyny do ciężkiego i długiego sezonu. Są trenerzy którzy słyną z morderczych treningów, tacy jak Magath czy Zeman, są i tacy którzy preferują skupienie się na kontakcie z piłką. Co preferuje Stramaccioni? Tego nie wiemy. Zastanawiający jest fakt obarczenia winą na kontuzje przez wszystkich, również Morattiego na Rafaela Beniteza i jego sposobu przygotowania drużyny, z kolei naszego obecnego trenera tłumaczy się tylko i wyłącznie z braku szczęścia i złych mocy kłębiących się nad Appiano. Zawodnicy Interu w drugiej części sezonu najczęściej snują się po boisku w okolicach drugiej połowy, widocznie brakuje im sił na walkę do końca. Fakt złego przygotowania drużyny jest niepodważalny a to jedno z głównych zadań trenera.

 

3.       Chaos taktyczny

Na pytanie jaką taktyką gra Juventus, każdy bez namysłu odpowie – 3-5-2. Napoli? Również. Milan? 4-3-3 lub 4-3-1-2 w zależności od pozycji Boatenga. Jaką z kolei gra Inter? Jedyną poprawną odpowiedzią na to pytanie będzie chyba – każdą. Trener Interu żongluje taktyką niczym wytrawny kuglarz, dochodziło do takiego kuriozum jak 7 meczów z rzędu za każdym razem z innym ustawieniem. Strama wypowiada się w mediach o chęci gry czwórką obrońców w formacji z trzema napastnikami, tymczasem w tym sezonie najwięcej razy użyta była ta z trójką z tyłu. Zawodnicy rozrzucani są po wszystkich pozycjach, Guarin jest zdecydowanym rekordzistą w tej konkurencji, nie grał chyba tylko na bramce i obronie. Inter nie ma wypracowanego żadnego stylu, schematów taktycznych czy wizji gry, wszystko do tej pory polegało na indywidualnych akcjach i przebłyskach pojedynczych piłkarzy. Jeśli słynny projekt ma polegać na ciągłym losowaniu formacji (według rzetelnego w statystykach portalu whoscored Inter zagrał w tym sezonie dziesięcioma różnymi ustawieniami) oraz braku postępów w zgraniu drużyny, trzeba przyznać że Stramaccioni spisuje się w tej roli doskonale.

 

4.       Niewykorzystanie potencjału Coutinho

Młody Brazylijczyk przed sezonem był wiodącą postacią Interu, wyróżniał się w każdym sparingu. Kiedy jednak zaczęły się oficjalne mecze bardzo szybko został odsunięty na ławkę. Szanse dostawał zazwyczaj na końcówki spotkań, kiedy Inter rozpaczliwie próbował bronić wyniku lub stosował standardową taktykę "laga na napastnika". Dla młodego piłkarza nie jest ważne zsumowanie kilkuminutowych występów tylko zaufanie trenera i pewność siebie. Niezwykle utalentowany Coutinho dostając szansę od czasu do czasu prezentował się słabo, ale czy była to do końca jego wina? Po transferze do Liverpoolu gra znakomicie i każdy rozpływa się nad jego umiejętnościami, zdążył zaliczyć 7 asyst i 2 trafienia podczas dwunastu występów w najlepszej lidze świata. Czy przez miesiąc po przeprowadzce do Anglii nagle przybyło mu umiejętności? Argument "mamy za niego Kovacicia" kompletnie do mnie nie przemawia, sprzedawanie młodych utalentowanych piłkarzy dla zwiększenia budżetu transferowego kiedy olbrzymie pensje pobierają Stanković czy Cambiasso uważam za pożałowania godne.

 

5.       Polityka transferowa

Chcę zbudować młody zespół -  grzmi Moratti wraz z trenerem podczas wywiadów. Poza wymianą jednego talentu na drugi oraz Juanem, nie wygląda to na chęć odmłodzenia drużyny. Oddanie połowy karty Livaji na drewnonogiego Schelotto czy wyrwanie z Rzymskiego sanatorium Rocchiego to główne hity tegorocznego okienka transferowego. Zastanawiający jest również fakt odsunięcia przed sezonem od drużyny Giampaolo Pazziniego, który według Stramaccioniego nie pasował mu stylem gry do jego wizji. Trener zdecydowanie wypowiedział się, że interesują go tylko szybcy i dynamiczni napastnicy, a za takimi statycznymi to on nie przepada. Minął rok i Inter zakupuje za bardzo dużą kwotę młodego napastnika stylem gry do złudzenia przypominającego Pazziniego. Co prawda za transfery nie odpowiada tylko i wyłącznie Stramaccioni, ale skoro sam się niejednokrotnie chwalił że ma wpływ na każdy z nich, nie widzę powodu by odsuwać go od odpowiedzialności kolejnych nieporozumień.

 

6.       Ignorowanie największych talentów z Primavery

Kiedy Strama awansował na pierwszego szkoleniowca w blasku chwały zdobywcy młodzieżowego Next Gen każdy miał prawo oczekiwać, że największe gwiazdy tej złotej drużyny zaczną zadomawiać się w słabo spisującym się Interze.

- Bessa, Longo i Duncan są gotowi do gry w pierwszej drużynie - wypowiadał się jeszcze jako trener Primavery, gdy Inter prowadzony był przez Ranieriego. Kiedy zastąpił go na tym stanowisku, żaden z nich nie dostał prawdziwej szansy na zaprezentowanie swojego talentu. O ile Bessa był ciężko kontuzjowany, tak Benassi po dobrych występach bardzo szybko lądował na ławce albo trybunach. Duncan z kolei po świetnym debiucie w Pucharze Włoch nigdy więcej nie zagrał w seniorskiej drużynie, Mbaye mimo kłopotów na bokach obrony i katastrofalnej grze Jonathana czy Nagatomo też swojej szansy nie dostał. Stramaccioni chwali się kilkunastoma debiutami zawodników z Primavery w pierwszej drużynie, ale te debiuty nie znaczą tak naprawdę nic.

 

7.       Wymówki i usprawiedliwienia

Wypowiedzi pomeczowe Stramaccioniego z ostatnich miesięcy to jeden niekończący się płacz nad niesprawiedliwością losu, który zesłał plagę kontuzji tylko na jego drużynę, dziwnym trafem oszczędzając największe gwiazdy reszty drużyn ligowych. Jak mantrę przypomina wygraną nad Juventusem, co ma dowodzić wspaniałości Interu w pełnej kadrze. Trener dziwnym trafem zapomniał jednak o upodlających przegranych po tym spotkaniu, kiedy również taką kadrą dysponował. Bez echa nie może się obejść ciągłe gratulowanie i winszowanie piłkarzom po kolejnych kompromitacjach, co przybiera już karykaturalną formę. Wypowiedzi w stylu ciężko doświadczonego przez nieopatrzność losu i stałe usprawiedliwianie swojej pracy nie mogą wzbudzać szacunku u kibiców Interu.

 

Podsumowując, jeśli klub ma zamiar wrócić na swoje miejsce, czyli do Ligi Mistrzów to zmiana szkoleniowca jest niezbędna. Stramaccioni zupełnie sobie nie poradził w obecnej roli, bo poradzić sobie bez odpowiednich umiejętności nie mógł. Nie przeczę, że może być z niego kiedyś naprawdę dobry trener, ale powinien się jeszcze naprawdę wiele nauczyć. Kapitan kutra rybackiego nie powinien prowadzić luksusowego liniowca.

Zobacz też

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

Jakim piłkarzem jest Buchanan? (4)

04.01
15:50

Komentarze (32)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
20.05.2013 o 11:59 przez Imrahil
Imrahil
wypominasz mi brak rzeczowych argumentow a juz w pkt. 1 wypowiedzi uzytkownika timon nie widac ani jednego. a przypominam ze odpisywal na moj post wiec to on powinien wykazac sie kontrargumentami,bo "gdybac" to kazdy potrafi. Sam podales jakis smieszny argument z politykiem bo raz na polityce sie nie znam i dwa nie pacham sie tam a z tym malarzem to jest prostacka dywagacja bo nikt o zdrowych zmyslach nie poklepalby malarza za ujebany sufit.
20.05.2013 o 03:03 przez Cny
Cny
#Imrahil Hitokiri: Rzeczowy argument. Nigdy nie narzekałeś na polityka? Zapewne coś tam ponarzekałeś. Dlaczego nie poleciałeś i nie zapisałeś się do jakiejś partii, żeby wygryźć go z sejmu. Jak Ci przyjdzie malarz pomalować ściany i uwali cały sufit to tylko poklepiesz go po plecach i powiedz "dobra robota", no bo przecież nie masz dyplomu malarza z zawodówki i się nie znasz, więc tym bardziej nie masz prawa do wyrażania swojej dezaprobaty dla wyników jego pracy. Odpowiedz mu na jego argumenty a nie odpisujesz jakbyś nie potrafił mu odpowiedzieć.
20.05.2013 o 02:06 przez Imrahil
Imrahil
przeczytalem punkt pierwszy i odechcialo mi sie czytania dalej, zrobilem to z przymusu. skoros tutaj sa wszysy tacy esperci czemu nie pojada do medilanu i nie zloza cv na biurku prezesa ? jak to zrobisz pogadamy o reszcie
19.05.2013 o 10:38 przez timon
timon
hbk
Benitez akurat słynie z zajeżdżania piłkarzy podczas okresu przygotowawczego, więc kontuzje u niego to nic nowego. Za Manciniego aż tak tragicznie nie było jak teraz, podejrzewam że 60 kontuzji to u niego było przez 2-3 lata, a nie przez jeden sezon. Zarząd też jest do wymiany, ale nie zmienia to faktu że srama to totalne zero trenerskie
Imrahil Hitokiri
1. Dostateczne wyniki ?? Miejsce dziewiąte z tym składem i mając ,,do pomocy" kogoś z takim doświadczeniem jak Baressi zrobiłaby większość kibiców Interu. Przypominam że za ostatnie 27 kolejek jesteśmy chyba drugą drużyną od końca. Sorry ale gorzej się już chyba ,,trenować" tej drużyny nie dało.
2. Jeżeli nie miał odpowiedniej wiedzy to mógł się nie brać za trenowanie Interu, a jak już się wziął to mógł podać się do dymisji gdy jasne było że za jego kadencji drużyna będzie grała już tylko gorzej. Żeby jednak to zrobić musiałby mieć świadomość błędów jakie popełnił, a on nie tylko ich nie widzi ale wręcz uważa że wszystko robi dobrze. To właśnie pokazuje jakim idiotą jest ten człowiek. Inteligentna osoba widzi swoje błędy i dzięki temu może je krygować, strama swoich błędów naprawiać nie będzie, bo jego zdaniem ich nie popełnił...
3. Strama zaczynał od 4-3-3, w okresie przygotowawczym cały czas ćwiczył 4-2-3-1 po to, by na początku rozgrywek zmienić na 4-3-2-1, po jakimś miesiącu zmienił na 3-5-2, następnie na 3-4-3 by po kilku kolejkach wrócić do 3-5-2. To wszytko działo się do końca listopada, gdy jeszcze nie było plagi kontuzji.
4. Przypominam Ci że strama go nie wystawiał, więc jestm pewien że miał wpływ na sprzedaż zawodnika.
5.srama miał spory wpływ na transfery, jestem tego pewien. To on w mediach mówił że potrzebuje kogoś do środka(Kovacić i na dokładkę Kuzma) i kogoś na bok (Schelotto), latem również było widać że kupują mu zawodników pod 4-2-3-1, a to że później zmienił ,,taktykę" to jego sprawa.
6. Duncan gdy wszedł w pucharze zagrał bardzo dobrze, za co później już nie zagrał. MBaye prezentował się bardzo dobrze w okresie przygotowawczym w nagrodę nie podnosił się z ławki. Livaja po udanym meczu z Romą usłyszał od sramy że muszą go poświęcić dla Schelotto, Benassi po udanych meczach lądował na ławie.
7. Oprócz bycia marionetką jest także kretynem bez jaj i honoru, właśnie stąd takie jego wypowiedzi
19.05.2013 o 00:22 przez ErnestGrandeNerazzurri
ErnestGrandeNerazzurri
Bardzo dobry tekst.
18.05.2013 o 23:22 przez Garon
Garon
Strama to dobry trener tylko poprostu brak mu doswiadczenia w prowadzeniu druzyny seniorskiej, widac to po jego wypowiedziach. Cały czas broni zawodnikow na konferencjach prasowych zupelnie jakby dlaje prowadzil druzyne juniorow. Co do przygotowania druzyny, to w zadnym duzym klubie europejskim nie odpowiada za to menedzer. Wina lezy w slabej kadrze szkoleniowej, trzeba wywalic fizjoterapeutow, trenerow kondycyjnych i zastapic ich ludzmi ktorzy wiedza jak to sie robi. Wreszcie transfery, branca musi poleciec i przyjsc ktos kto potrafi negocjowac transfery a nie robi to z musu, bo w sumie od tego powinien byc assulino ale ten nie kwapi sie do nieczego. Jednym słowem Moratti myslal ze uda sie slepej kurze ziarno i nagle Strama jak czarodziejska rozdzka wszystko zmieni i odwroci wzrok kibicow od tego calego bagna jakie robi zarzad, niestety to sie nie udało i mam nadzieje, jak zapewne wszyscy, że zmiany nie zaczną sie od kadry a od zwolnienia niemal całego zarządu i kadry trenerskiej. Jesli chce sie powaznie zmieniac druzyne to trzeba zaczac od struktur a nie od kadry, chociaz ta u nas tez wymaga natychmiastowej zmiany. Stramie pozostaje tylk ozyczyc dobrej gry w ostatnim meczu sezonu i objecia druzyny u-21 włoch o czym ostatnio sie mowilo, bo w interze bedzie tylko chlopcem do bicia
18.05.2013 o 18:55 przez kubainteretoo9
kubainteretoo9
No okej, co najwyżej widziałbym Strame w troli asystenta pierwszego trenera zespołu, ale na pewno nie chciałbym aby pierwszymn trenerem byl Mazzari !!
18.05.2013 o 18:49 przez Nasir
Nasir
Dopoki w Interze beda grac miszcze dopoty nie ma sensu kupowac nikogo. Icardi skonczy jak Castaignos. Po sezonie bedzie sprzedany.
18.05.2013 o 18:47 przez Nasir
Nasir
I to jest wlasnie problem, ze nie ma wplywu na transfery. Skoro on nie ma nic do powiedzienia, to po co nam taki trener?
18.05.2013 o 16:30 przez hbk
hbk
Ciekawe jaki w ogole Strama mial wplyw na sprzedaz Cou. Przeciez nie ma on wplywu na zadne transfery. A Cou jakies szanse dostawal, wiec nie ma co plakac. No chyba, ze tworzymy kolejny mit zawodnika, ktory nie ma z kim grac. poczatkowo tak bylo z Quaresma
18.05.2013 o 15:46 przez Nen
Nen
Vancore napisał, że Cou w Serie A prezentował się od dupy strony i tylko czekałem aż eksperci z LFC wyskoczą jak Filip z konopi, no i nie zawiodłem się. Włączamy myślenie chłopcy.
18.05.2013 o 15:25 przez hbk
hbk
Timon
Rozumiem, ze kotuzje za Beniteza, Manciniego to byla wina trenera? Od kilku lat mamy problemy z kontuzjami, nie mielismy tylko za Mou, ktory mial swojego trenera od przygotowania fizycznego, wiec nie mow mi tu o winie Stramy.
Po prostu historia sie powtarza od 3 lat, winny zarzad, ale zwalniamy trenera i skupiamy sie na trenerze. Ten caly artykul, to tylko nakrecanie tego idiotycznego kola. Juve wrocilo na szczyt, bo wywalilo swojego bufona od transferow.
18.05.2013 o 15:16 przez dodo_IM
dodo_IM
Strama był marionetką w ręku Morattiego. My potrzebujemy trenera fightera jak Jose a nie ciepłej kluchy jak Strama.
18.05.2013 o 14:38 przez Imrahil
Imrahil
1.
Jak na czlowieka o zerowym pojeciu prowadzenia seniorskiej druzyny grajacej w jednej z najsilniejszych lig swiata, posiadajacy przecietna kadre rzadzonych przez weteranow oraz nieudolny zarzad to wyniki uzuskiwal hym.. dostateczne. Jednakze to za malo dla kibicow.
2.
Nawiazujac do punktu pierwszego,jesli zespol przejmuje osoba niedoswiadczona to logiczne jest aby doradzali mu osoby kompetentne w zakresie anatomi czlowieka. Wczesniej rowniez wystepowala masa kontuzji w zespole, jak u wspomianego Beniteza. Czy aby napewno jest to głowny grzech obecenego trenera ?
3.
Przy takiej pladze kontuzji Strama byl zmuszony do rotacji taktycznej starajac sie wystawiac jak najsilniejszy sklad. Logiczne ze druzyna niczego nie wpoila w zakresie taktyki.
4.
Moim zdaniem z brazylijczykiem bylo jak z holendrem. Zarzad zadecydowal o sprzedarzy i Stramaccioni nie mial slowa powiedzenia.
5.
Jak wyzej, totalnie zbedny punkt nie musze tlumaczyc dlaczego.
6.
Patrz punkt trzeci. Najwidoczniej primavera nie nadaje sie do gry w pierwszym skladzie, aczkolwiek bylem przekonany ze to wlasnie z obecnym trenerem zobaczymy kilka nowych swierzych nazwisk grajacych w pierwszym skladzie tym bardziej ze okolicznosci temy sprzyjaly. Mylilem sie.
7.
Strama to marionetka w reku prezesa, zarzadu oraz pilkarzy. Gadal to co wewnatrz klubu chcieli uslyszec. Zgadzam sie z autorem felietonu ze szacunku tym sobie nie zdobyl wsrod kibicow.
18.05.2013 o 13:43 przez timon
timon
jarekddz i hbk
Tylko że to główny trener ustala program przygotowań, natężenie treningów itp. to główny trener jest koordynatorem trenerów od przygotowania fizycznego. Sorry ale wszyscy trenerzy zatrudnieni w klubie, spełniają polecenia głównego. W obecnych czasach trener musi mieć wiedzę nie tylko o taktyce, ale też o fizjologi człowieka. Niestety ale pierwszy lepszy uczeń gimbazy ma większą wiedzę od tego człowieka w zakresie fizjologi, a pierwszy lepszy gracz w FM ma więcej pojęcia o taktyce. Niestety obrońcy stracweloniego muszą pogodzić się z tym że to kretyn i totalne zero trenerskie. Jestem pewien że każdy z nas z tym składem i mając ,,do pomocy" Baressiego bez problemu zająłby miejsce w pierwszej 10. Do tego ,,the special idiot" jest nawet zbyt głupi żeby widzieć swoje błedy, dla mnie to zwykła szmata która działa na niekorzyść Interu, mam zero szacunku do niego i mam nadzieję że kiedyś będe miał zaszczyt naplucia mu w ryj
18.05.2013 o 13:15 przez pythonas
pythonas
Zgadzam się z tym artykułem, podpisuję obiema rękami. Co do komentarzy, czlowiek który nazywa Coutinho partaczem chyba nigdy nie oglądała jego występow w lfc. Zwróćcie uwagę co zrobił Brendan Rodgers po przyjściu Cou do drużyny. Dał mu koszulkę z numerem 10 i stawiał od samego początku na niego, konsekwetnie wierząc w jego potencjał. I nie pierdzielcie głupot ze sie nie nadawal na ta ligetutaj nie mial z kim grac, z kim rozgrywac pilki, to zawodnik od ostatniego podania, a komu tutaj mial podawac dynamicznemu Cassano, blagam... Tam w kazdym meczu Suarezowi lub sturridgeowi tworzy ze 3, 4 sytuacje na strzelenie bramki i nie wierze w to ze jezeli w taki sposob postawionoby na Cou w Mediolanie jak na Kovacicia to ten odplacil by sie jeszcze lepiej niz chorwat, ale to tylko moje subiektywne zdanie. Pozdrawiam
18.05.2013 o 11:56 przez el_loco
el_loco
@andyvdm możesz troszkę przekształcić ten artykuł i wysłać go jako list kibica do Morattiego :) ogólnie że wszystkim się zgadzam i sam artykuł na duży plus :)
18.05.2013 o 11:27 przez Pawel1992
Pawel1992
Stramaccioni może i ma talnet ale brakuje mu doświadczenia i nie jest jeszcze gotowy na Inter.Chociaż gdyby nie kontuzje to może byśmy byli wyżej.
18.05.2013 o 11:17 przez Gambit
Gambit
Niestety nie sposób się nie zgodzić. Strama to nie jest trener godny Interu. Pewnie że nie miał drużyny na mistrza ale taki fatalny sezon nie ma usprawiedliwienia.
Trzeba się zgodzić z autorem artykułu. Zwłaszcza chaos taktyczny i głupie usprawiedliwienia mnie drażnią najbardziej.

Co do sprawy z Coutinho. Chłopak nie grał u nas niczego wielkiego ale też nie dostawał szans. Zagrał jeden niezły mecz i w następnym już siedział na ławce. To raczej dołujące i nie służy rozwojowi młodego talentu. O wszem może być też tak że serie a nie była ligą dla niego ale i tak nie został odpowiednio wykorzystany:/
18.05.2013 o 10:13 przez Bandyta
Bandyta
Ludzie są tacy gracze którzy nigdy nie zabłysną w danej lidze bo ona nie jest dla tej osoby , w tym przypadku to Coutinho i bardzo się ciesze że odszedł . Nazywanie go bohaterem to przesada , bo w akcjach sam na sam to on jest biedny .Z tym artykułem kompletnie się nie zgadzam , każde słowo to przekleństwo
18.05.2013 o 09:05 przez Roni86
Roni86
Vancore obejrzyj sobie z dwa mecze liverpoolu i zacznij się wypowiadać !! !Zagrania Couthino do napastników to Mistrzostwo świata !! !Tylko ułomy z tego marnego już klubu który nie podniesie się przez kilkanaście dobrych lat może niszczyć takie talenty.Śmiać mi się chce jak widzę twarz tego starego właściciela ich transfery to jakaś kpina!Benteke ani żaden inny normalnie myślący piłkarz do nas nie przyjdzie,chyba że ma już 33+ lat i chce jeszcze dostawać pieniądze ;) Przeykro mi to mówić ale cieszę się z miejsca jakie zajmują
18.05.2013 o 05:15 przez andyvdm
andyvdm
ten za slaby na serie a partacz bryluje w premiership, rozumiem ze tam poziom jest nizszy od wielkiej ligi wloskiej? daje sobie glowe urwac ze w obecnej Violce np Coutinho bylby gwiazda ligi
18.05.2013 o 05:04 przez Vancore
Vancore
coutinho nie dal tej druzynie nic... ciesze sie ze go juz tu nie ma bo byl partaczem :/ wychodzilo mu 1 na 20 zagran ? w porywach... widac bylo golym okiem ze to nie jest pilkarz na serie a bo o ile w LE cos pokazywal to w serie a nie zagral chyba ani 1 dobrego meczu
18.05.2013 o 03:41 przez Gajdzik
Gajdzik
Nie tylko Strama jest winny co nie zmienia faktu że przydałby się pożądany, doświadczony trener...
18.05.2013 o 03:12 przez hbk
hbk
Punkt 2 jest bezsensowny, wspolczesnie trenerzy nawet polskich druzyn maja trenerow odpowiadajacych za przygotowanie fizyczne plus medykow badajacych zmeczenie. Czasy kiedy bohumil panik zerpal energie z oceanu lub gdy pilkarze biegali po lasach dla zabawy dawno minely.
Punkt 5
Gruby Beniu oraz Gasp nie mieli zadnego wplywu na transfery (prosze poczytac wywiady), to z jakiej paki niby ma miec Strama? Naprawde w to wierzycie? Strama mowi to co Moraś chce uslyszec i to co pilkarze chca uslyszec. Ktos wierzy, ze nagle wyjdzie i powie prawde, ze chcialby innych zawodnikow? Gruby Beniu powiedzial i go wywaili. Poza tym patrzac na transfery dokonywane w klubie widac ta sama reke i logike od co najmniej dwoch lat.
6.
Nie dziwie sie Stramie. Mozecie mnie zwyzywac od idiotow za argument, jaki uzyje, ale co tam. Otoz jak w FMie gralem slabszymi druzynami, to czesto przy kontuzjach wolalem przestawiac innych zawodnikow na nie swoje pozycje, niz wpuszczac mlodziakow.

Reasumujac, znowu kibice chca tego samego co przy Beniu, Ranierim oraz Gaspie. Zmiana trenera, bo to on jest winny. Trener niczemu tu nie jest winny, bo przyczyny naszej slabosci leza w zarzadzaniu druzyna. Kwestia trenera jest kwestia wtorna. choc nie zmienia to faktu, ze strama jest slaby.
18.05.2013 o 03:10 przez jarekddz
jarekddz
Po 1:
Nie mam nic do Stramy. Kontuzje to nie wina trenera. Inter ma MASĘ trenerów, w tym zapewne sporo od przygotowania fizycznego itd. Mają komputery, mają serio wszystko aby wyeliminować największe błędy w treningu... Tu moim zdaniem trzeba szukać zmian.

Po 2:
Strama NIE MIAŁ drużyny na tytuł.Transfery kompletnie nietrafione. Chyba sobie żartujecie, że on miał coś do powiedzenia w kwestii NAZWISK. Moratti i reszta dyrektorów ma tu pole do popisu... NIESTETY.

Po 3:
Sezon stracony, z resztą kolejny. Suma sumarum, cieszę się, że Inter nie gra w LE, niech się skupi na Serie A. Teraz nie będzie wymówek. Nie ma, że zmęczeni. W nowym sezonie jak nie będzie szło, to będą lecieć głowy,więc najważniejsze są wzmocnienia i SPRZEDAŻ starych mistrzów z 2010 roku. Podziękujmy im, zrobili Nam wielki sezon. NAJLEPSZY, ale czas na Nich.

Dziękuje
18.05.2013 o 02:16 przez MarcelloLombardo
MarcelloLombardo
Wuefista asystentem? Na pewno nie w Interze, nie chcę nigdy więcej widzieć tej gęby związanej w jakikolwiek sposób z Interem. Najlepszą wiadomością tego sezonu będzie informacja o sprzątnięciu tego gówna z szatni.

Aczkolwiek co do Cou to się nie zgadzam. Przez cały pobyt w Interze nie pokazał nawet połowy tego co Kovacić. Moim zdaniem Brazylijczykowi nie leżała Serie A, w Anglii gra się szybciej, jest więcej miejsca, więc się sprawdza. Na marginesie dodam, iż głupotą jest wypożyczanie zawodników do Hiszpanii (jak Cou do Espanyolu). Jak mają się gdzieś ogrywać to niech to robią w Serie A, bo to na tą ligę są szykowani ;)
18.05.2013 o 01:49 przez Odet
Odet
pięknie, naprawdę pięknie jest to napisane.
Mysle że już w najbliższy pn usłyszymy, że Sramy nie ma :)
pozdr.
18.05.2013 o 01:44 przez Chuchu
Chuchu
Ja tam bym wielkich pretensji do Stramy nie miał, gdyby to wyglądało tak, że przyszedł, dał z siebie wszystko, ale mu nie wyszło. Niejeden trener o dużo lepszej marce nie dawał sobie tu rady. No ale chłop ciągle szuka wymówek, sobie nie mając nic do zarzucenia. To już jest absolutnie niedopuszczalne, niestety Moratti cały czas widzi w Stramie część jakiegoś projektu.
18.05.2013 o 01:44 przez AlwaysRemember
AlwaysRemember
Świetny tekst. Szczególnie biorę pod uwagę nr. 6. Nie ma kim grać, to zamiast zmieniać ciągle taktykę niech dobierze ludzi z Primavery. Chciałem, żeby pograł coś Mbaye (który był niestety kontuzjowany), Benassi, Duncan, Forte, Garritano. A tu jak nie miał zawodników, to wepchnął Rickiego na napastnika i zadowolony.

Shoutbox

broda4991 26.04.2024 15:33

Psg chce zastspic mbappe thuramem i chce zaoferować 55mln. Ja bym go za mniej niż 80 nie puscil.

Dariusz2299 26.04.2024 14:06

W sumie racja. Dzięki. Ja się wybieram co prawda na Lazio i wypatruję momentu kiedy będzie można bilety już kupić.

Orzeu 26.04.2024 14:04

tylko będzie komplet publiczności i feta

Orzeu 26.04.2024 14:03

no ale to nie jest zwykły mecz z Torino

Dariusz2299 26.04.2024 14:01

Hmm, myślałem, że na mecze z Juve czy Milanem takie coś może być, ale z Torino?

Orzeu 26.04.2024 14:00

być może otwarta sprzedaż ruszy dopiero

Dariusz2299 26.04.2024 13:49

Cześć, podpowie ktoś czemu na stroni Inter.it bilety na mecz z Torino są tylko z kartą?

martins2000 26.04.2024 13:38

Acerbi kontuzja

pablo77 26.04.2024 13:14

tez bym wolal JD od całej reszty.

Lopez 26.04.2024 13:09

No ale ja to sobie moge co najwyżej wybrać rodzaj szynki w biedrze

Lopez 26.04.2024 13:01

wolałbym jego od zirkzee

martins2000 26.04.2024 12:49

Napoli dogadane z Jonathanem Davidem z Lille 5 letni kontrakt za 3 mln e za rok, teraz trwają rozmowy z francuskim klubem,40 mln na stole, klub jednak chce 50 mln!

HB 26.04.2024 12:25

Cny nie wiem, martwię się

Orzeu 26.04.2024 12:20

PIOLI: TAK NAPRAWDĘ NIGDY NIE BYLIŚMY NAJMOCNIEJSI.

Cny 26.04.2024 11:48

nasir ostatnio zmiana na 6 w fabryce że nie wita wszystkich po nocy ze strydzoną Magdalena, porannej siłowni i espresso?

FReeFonix 26.04.2024 11:46

Wszystko git Piotrze, choć lekkie zakwasy, a co u Ciebie?

Pader88 26.04.2024 11:32

Blask je przesłonił

Orzeu 26.04.2024 11:30

jak dodałem to newsy przestały się wyświetlać

Dzonyy 26.04.2024 11:27

Orzeu mial dodac

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    33

    58

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28009

Liczba newsów: 48275

Liczba komentarzy: 572064

Użytkownicy online: 1 (Jaszczu91) oraz 15 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się