Współpraca Interu z firmą Digitalbits odbiła się czkawką mediolańczykom. Główny sponsor koszulkowy nie wywiązywał się z zawartej z Włochami umowy, dlatego współpraca wraz z rozpoczęciem nowego roku zostanie zakończona.
Władze Nerazzurrich mają oferty trzech chętnych zainteresowanych przejęciem roli obecnego sponsora. Zdaniem Tuttosprot o umieszczenie swojego logo w centralnej części koszulki Interu ubiegają się następujące podmioty gospodarcze: Binance, Hisense i LeoVegas. Ostatnia firma działa w branży bukmacherskiej. Aby mogła ona zostać głównym sponsorem Interu we Włoszech musiałby zostać zniesiony ustawowy zakaz sponsorowania przez bukmacherów drużyn sportowych.
Na razie nie wiadomo, która z podanych firm zostanie nowym sponsorem klubu. Pewne jest natomiast to, że w meczu z Napoli nie zobaczymy w centralnej części koszulki Interu napisu obecnego sponsora - Digitalbits.
Komentarze (10)
Chinolom nie wolno ufać! Zaraz coś odwala i nie będzie kasy, powinien być permanentny zakaz współprac z firm z tego kraju!
A Ci trzeci to nie mają czego szukać dopóki przepisy się nie zmienia
Hisense to już od kilku lat, kręci się koło Interu, chyba tylko wstydzi się zagadać