Archiwum shoutboksa

pablo77 29.08.2023 23:03

xD

VVujek 29.08.2023 23:02

Nie sposób ocenić takiego kału te mercato się nawet do oceny nienadaje

pablo77 29.08.2023 23:00

ocena mercato Juve

VVujek 29.08.2023 23:00

Milan ma lepsze

Wiciux 29.08.2023 23:00

*Od lakaki

Wiciux 29.08.2023 22:59

Bramka na minus, obrona lekki plus (mamy teraz 6 śo, sezon wczesniej bylo 5 plus darmian jako back-up to swietna opcja), wahadła na plus , pomoc maly plus, atak tu ciezko powiedziec czy plus czy minus dam, ze na takim samym poziomie przynajmniej coreła nie bedzie juz wchodzil, lecz thuram poziomu lukaku z koncowki nie osiagnie noi ogolnie jest lakaki gorszym napastnikiem, ale zobaczymy

pablo77 29.08.2023 22:58

VVujek a kto ma lepsze mercato Milan czy Juventus albo Milan czy Napoli ?

VVujek 29.08.2023 22:57

O ile mogę zrozumieć sposób oceniania to dalej nie rozumiem tej wysokiej oceny xd

Cny 29.08.2023 22:57

dlatego ja milanu okienko wcale nie oceniam lepiej niz nasze. mowie tylko ze po nas wiecej sie spodziewalem

pablo77 29.08.2023 22:55

VVujek kazdy ma prawo do swojej opinii, ja swoja uargumentowalem bardzo szczegolowo tutaj. Wiec jak dalej nie potrafisz zrozumiec czyjegos punktu widzenia tu musisz byc mega ignorantem.

pablo77 29.08.2023 22:54

jezeli Marsylia awansuje do LM a co za tym idzie Correa nie wroci to podniose moja ocene do 7/10 a ocena Milanu 8/10 tylko uwzgledniajac transfer Taremiego, bez niego obnizam tez do 7/10 :)

VVujek 29.08.2023 22:54

Ja nie wiem jak można oceniać Milan lepiej niż Inter biorąc pod uwagę to, że większość ich transferów nawet nie sposób ocenić, beka z tego

Wiciux 29.08.2023 22:53

Sanchez jest transferem na plus. Lepszy sezon z nim niz kolejne męczenie sie z coreła

pablo77 29.08.2023 22:53

ja tak samo uwazam Wiciux

Kredence 29.08.2023 22:52

o aspekt mentalny, sile szatni itp to bym sie akurat obawial najmniej

Cny 29.08.2023 22:49

czy nie PR ale wizerunkowo. o tak lepiej

Wiciux 29.08.2023 22:48

My tez mielismy mniejsze mozliwości niz milan trzeba pamietac oni moga zamykac z minusem, my na zero. Gdyby nas sponsor nie wydymal to moze bysmy mieli tez dodatkowe 30 baniek. Uwazam, ze nasze mercato w porownaniu do milanu jest na podobnym poziomie moze milanu troszke lepsze jeśli przyjdzie ten taremi

VVujek 29.08.2023 22:48

Cny przyszedł tylko prowokować, myśli że jest zabawny, a gość zmienił sobie nick i się tak ukrywa.

Cny 29.08.2023 22:48

Kredence stąd napisałem o różnych okolicznośćiach. Ale odejście Skrniara za darmo z pewnością musi zaniżać ocenę mercato... Po za aspektem sportowym jest też aspekt mentalny w szatni, gdzie brozo i lakaka byli wazni. Onana to strata nie do powetowania, a zamiennik mamy slabej jakosci. szczerze spodziewalem sie neico wiecej po tym mercato. A transfery sancheza, arny i cuardado oceniam na 1/10 w skali PR'u

VVujek 29.08.2023 22:45

Dla mnie 8 dla Milanu dalej śmieszna biorąc pod uwagę twój sposób oceniania, no większości zawodników Milanu nawet nie sposób ocenić, więc dalej z dupy moim zdaniem.

Cny 29.08.2023 22:42

mental prosto z polskeigo systemu edukacji

Pjerun 29.08.2023 22:42

Thuram wybrany mvp meczu z Cagliari

pablo77 29.08.2023 22:42

Ja już podałem moją skalę oceny i moze teraz zrozumiesz skąd moja ocena taka a nie inna i przestanie Ci sie wydawać taka śmieszna, zwłaszcza ze wiele innych osob podobnie ocenia jak ja.

Cny 29.08.2023 22:42

Vvujek nachlany dzisiaj majaczy, dajcie spokoj chlopu

Kredence 29.08.2023 22:41

cny czesc tych liderow byla juz stracona w trakcie sezonu, czesc nie byla tymi liderami przez wiekszosc sezonu, no i Inter posiadl umiejetnosc radzenia sobie z odejsciami mocnych graczy, na ich miejsce inni ida w gore

VVujek 29.08.2023 22:41

Większości transferów Milanu nawet nie sposób ocenić

Pjerun 29.08.2023 22:40

W takim razie można powiedzieć, że Inter 5/10.bo nie ściągnął nikogo z top20 Złotej pilki

VVujek 29.08.2023 22:40

W dupie mam Cagliari

Pjerun 29.08.2023 22:40

Jakość*

Kredence 29.08.2023 22:40

ocene jakosci gracza zawsze ocenia sie kontekstowo

Pjerun 29.08.2023 22:40

Ale ja oceniam mercato danego zespołu, a nie jakiś graczy którzy przyszli. Ja nie wiem jak to wytłumaczyć prościej.

VVujek 29.08.2023 22:39

Możesz dać ocenę jakości dla gracza, proste?

Cny 29.08.2023 22:39

przeciez transfery przychodzace to nie jest ejdyny element oceny mercato. liczą się też wychodzące. Milan sprzedał jedno wazne ogniwo. mys tracilismy kilku liderów w różnych okolicznościach. to też trzeba brac pod uwage. osobiscie bym nie przecenial okienka milanu. druga sprawa to kwoty, a my na prawde finansowo wygladamy fajnie (no za rok bedzie trzeba bulic), ale na pewno nie przeplacamy, po za pavardem i ARną za zadnego pilkarza

Pjerun 29.08.2023 22:38

Wujek ocena okienka Cagliari, pls

pablo77 29.08.2023 22:38

my gramy innym ustawieniem, jak mam porownac Pulisicia z kim ? z Augusto, Cuadrado czy Thuramem, Arna ?

VVujek 29.08.2023 22:36

Ocenę jakości transferów pytam i tak się ocenia okienko

Wiciux 29.08.2023 22:35

chelsea

VVujek 29.08.2023 22:35

Ocenia się jakość piłkarzy którzy przyszli, a nie jaki klub to zrobił. I to czy to byly brakujące ogniwa. Ludzie dajcie spokój

Wiciux 29.08.2023 22:34

Havertz to akurat uważam, że będzie słaby rucH dał sie tylko arsenal che;sea wydymać, choć może zaskoczy

pablo77 29.08.2023 22:34

VVujek jezeli pytasz o ocene kadry w skali od 1-10 Interu i Milanu. to nas bym ocenil 7-10 a milan 6-10 moze byc ?

andyvdm 29.08.2023 22:33

Zeszły sezon się liczy podobno to na jakim podobnym poziomie jak ciągle w cymbał dostawali

Pjerun 29.08.2023 22:33

Czemu z dupy? Bo nie taki jak twój? To jest proste 5/10 to ocena wyjściowa. Klub się wzmacnia ocena rośnie, klub się oslabia ocena spada

pablo77 29.08.2023 22:32

Real nie musial robic wzmocnien a i tak przyszedł Bellingham ale stracili Benzeme i przyszedl Joselu to nie bede ich okienka super wysoko oceniac skoro juz mieli dobry sklad. A Arsenal jak mial braki, sciaga Rice'a Havertza itd. to chyba lepsze ruchy niz wczesniej tak ? mimo ze kadrowo beda gorsi od Realu

VVujek 29.08.2023 22:32

Ten tok oceniania jest totalnie z dupy to raz, a dwa to Milan to klub na podobnym poziomie co Inter więc, co to kierwa miało być.

pablo77 29.08.2023 22:31

a kto ma lepszcze okienko Arsenal czy Real ?

Claudio 29.08.2023 22:30

dokladnie sezon zweryfikuje a nie wystawianie po 2 meczach ocen 8 czy 6 :)

Cny 29.08.2023 22:29

prawda taka ze dopiero sezon weryfikuje ktore transfery byly dobre... teraz mozemy rozmawiac o tym jak konstruowane byly kadry druzyn. i tka jak zauwazyliscie, mamy wieksza glebie, ale na pewno mniej indywidualnosci. dla mnie na plus, bo w zeszlym sezonie naszą bolączką był brak równowagi w druzynie. brakuje oczywiscie konkretnego nazwiska w ataku, zbyt bardzo bedziemy polegac na lautaro. milan wydaje sie mniej zbalansowany, niby uzupelnili podstawowe braki, ale tak jak napisal ktos, marotta wydajacy 140M na loftusy i okafory zostałby przeze mnie nabity na shoutboxowym pal. jednak zrobili tyle tych transferow ze jak wypali chociaz polowa z nich to i tak zalicza duzy skok jakosciowy jako druzyna

pablo77 29.08.2023 22:29

no jasne ze tak, jezeli Celta 3 gowniakow zastapi klasowymi zawodnikami to ich mercato ocenie wyzej niż Realu ktory zrobi jeden transfer powiedzmy klasowy typu belingham.

Pjerun 29.08.2023 22:29

Myślę, że to jest normalny tok myślenia. Czyli jak Frosinone sciaga ludzi z serie b i juniorów to mają ocenę 1/10, bo nikogo jakościowego?

Claudio 29.08.2023 22:28

Nie no jak macie taką skalę oceny mercato to ja tutaj nie bede dyskutowal i sie zgadzam z tym co pisze Pjerun czy pablo

VVujek 29.08.2023 22:27

Xd to już wiadomo skąd takie oceny z dupy, bo i taki tok myślenia

Claudio 29.08.2023 22:26

Real sciaga 3 zawodnikow klasy swiatowej z czego jeden bedzie wchodzil z lawki, a jakas Celta sciagnie 3 solidnych ligowcow do podstawowego skladu to znaczy ze Celta ma wieksza ocene mercato?

pablo77 29.08.2023 22:26

przykladowo zamiast Sensiego i Sancheza

pablo77 29.08.2023 22:26

a co jakby Inter sciagnal jeszcze Samardzicia i Baloguna to jaka ocene dalibyscie ?

pablo77 29.08.2023 22:26

no oceniam adekwatnie do mozliwosci klubu i poprzedniego sezonu.

Pjerun 29.08.2023 22:26

Gdyby Bologna ściągnęła takich zawodników jak Inter to byłoby 11/10. Gdyby City zrobiło takie transfery to byłoby 3/10. Ocena powinna być proporcjonalna do siły zespołu. Przynajmniej moje oceny tak działają

VVujek 29.08.2023 22:26

No beka

Claudio 29.08.2023 22:25

zerkanie na upgrade danego klubu ma sie moze z 10% a reszta to jakosc zawodnikow

Claudio 29.08.2023 22:25

od kiedy okienko ocenia sie na takim poziomie? xD

Pjerun 29.08.2023 22:24

...

pablo77 29.08.2023 22:24

dokł Pjerun zgadzam sie w 100%

pablo77 29.08.2023 22:24

Pjerun 29.08.2023 22:21 Inter stracił kilku jakościowych zawodników, ale powiększyl glebie składu i odmłodził. Milan wzmocnił największe braki. Może my sicagalismy lepszych graczy, ale jesteśmy lepszą drużyną. Ja ocenę daje proporcjonalna do jakości zespołu. Gdybyśmy zrobili takie transfery jak Milan to dalbym 5/10, ale dla Milanu to może być 8/10 jak najbardziej

VVujek 29.08.2023 22:23

Ocenę wystawia się za jakość graczy którzy przyszłli, a nie jakieś proporcje.

Claudio 29.08.2023 22:23

jakby Milan sciagnal to co Inter, a Inter to co Milan to Pablo by Interowi dal mocne 2, a Milanowi dyszkę :)

Cny 29.08.2023 22:23

z sommerem tracimy zbyt wiele by to nadrobic transferami z pola. fatalne, ze majac na wuadze mozliwosc sprzedazy onany nie mieli wyskautowanego zastepcy

pablo77 29.08.2023 22:22

dlatego tez wiele pozycji u nas napisalem w przyblizeniu zalezy jak spojrzec. Bo Frattesi nigdy nie byl na poziomie Brozo z najlepszych lat ale de facto ostatni sezon nie byl wybitny, tak samo Lukaku i Thuram.

VVujek 29.08.2023 22:22

I ocena 8 xd

Claudio 29.08.2023 22:22

powiedzmy sobie szczerze ktory zestaw wyglada lepiej Musah, Okafor, Loftus, Reijnders, Romero Pulisic, Pellegrino, Chukwueze, Sportiello czy Thuram, Frattesi, Sommer, Audero, Bisseck, Pavard, Cuadrado, Augusto, Arnautovic, Alexis Sanchez?

Pjerun 29.08.2023 22:21

Inter stracił kilku jakościowych zawodników, ale powiększyl glebie składu i odmłodził. Milan wzmocnił największe braki. Może my sicagalismy lepszych graczy, ale jesteśmy lepszą drużyną. Ja ocenę daje proporcjonalna do jakości zespołu. Gdybyśmy zrobili takie transfery jak Milan to dalbym 5/10, ale dla Milanu to może być 8/10 jak najbardziej

VVujek 29.08.2023 22:21

Tylko jedna zmiana taka

Wiciux 29.08.2023 22:21

obrona bym powiedział lekki upgrade. akurat bez skriniara lecieliśmy na 3 frontach, a teraz możemy mieć darmiana nie w podstawie, a jako świetny back-up. wcześniej nie grał na tej pozycji dopiero szymek go przesunał na pśo

pablo77 29.08.2023 22:20

zaraz VVujek Ci napisze ze liczy sie ostatni sezon a w ostatnim sezonie Lakaki nie było pol roku lub dluzej i tu Correa nawet bylby wzmocnieniem xD

pablo77 29.08.2023 22:20

Cny 29.08.2023 22:18 wowwowo co ja czytam xd rana i Thuram zbliżeni poziomem do lakaki i Dżeko? ich najlepsze sezony w karierze nie mają nawet podjazdu do najgorszych sezonów Belga i bosniaka xd wyłączając u lakaki sezon 21/22

pablo77 29.08.2023 22:19

no ale tlumaczylem Ci ze oni mieli w podstawie gowniaka i go zastapili klasowym Pulisciem to jest zmiana do pierwszej jedenastki znaczaca. To tak jakby Inter gral Gagliardinim w podstawie i za niego by przyszedł Barella albo Frattesi taka zmiana jakosciowa w pierwszej jedenastce.

VVujek 29.08.2023 22:18

Dla mnie ta ocena to anomalia

Claudio 29.08.2023 22:18

jakby Marotta wydal nam jakies 130mln i sciagnal Okafory, Musahy, Reijndersy czy Loftusy to by go tu chyba SB roznioslo xD

Cny 29.08.2023 22:18

wowwowo co ja czytam xd rana i Thuram zbliżeni poziomem do lakaki i Dżeko? ich najlepsze sezony w karierze nie mają nawet podjazdu do najgorszych sezonów Belga i bosniaka xd wyłączając u lakaki sezon 21/22

VVujek 29.08.2023 22:17

Czek i Pulisic faktycznie grali w silnej lidze na bardzo wysokim poziomie, a reszta co? Dlatego nie rozumiem tej 8

pablo77 29.08.2023 22:16

No już Ci napisalem gdzie sie wzmocnili Prawe skrzydło podstawowy i zmiennik, napastnik(zmiennik).

Wiciux 29.08.2023 22:15

czy bisseck oraz asslani to jakościowy zmiennicy to zobaczymy. now tym sezonie asslani coś powinien pograć w końcu hakan też będzie musial odpocząć

VVujek 29.08.2023 22:15

A Milan gdzie się wzmocnił jakieś okafory itp

pablo77 29.08.2023 22:15

zebym dal 8 na 10 dla nas to by musiał przyjsc Samardzic za Sensiego i lepszy napastnik niz Arna chociazby ten Taremi.

andyvdm 29.08.2023 22:14

Zaraz powiedzą że w zeszłym sezonie Skriniar nie grał to Bisseck lepszy

VVujek 29.08.2023 22:14

Tylko, że my się wyraźnie wzmocnilismy bo na każdą pozycje jest jakościowy zamiennik

VVujek 29.08.2023 22:13

Tylko, że my się wyraźnie wzmocnilismy bo na każdą pozycje jest jakościowy zamiennik

pablo77 29.08.2023 22:13

Onana > Sommer, Skriniar ~ Pavard, Bisseck ~ DD, Cuadrado > Bellanova, Brozovic ~ Frattesi(tu troche naciagane ale niech bedzie ze jest w miare rowno) Sensi >~ Gagliardini(tu normalnie dalbym ze sensi wzmocnienie ale historia pokazala ze jest szklanka i bedzie sie lamac co chwile wiec daje rowno bo brak sensiego to i tak to samo co gaga), Luakaku ~ Thuram, Dzeko ~ Arna. Nie widze takich pozycji za wiele zeby powiedziec tu sie mega wzmocnilismy.

VVujek 29.08.2023 22:10

Pewne jest tylko wzmocnienie prawego skrzydła

pablo77 29.08.2023 22:10

jeżeli wyjściowa jest 5 na 10 czyli ani sie nie wzmocnilismy ani nie oslabilismy. To 6,5 to jest takie delikatne wzmocnienie.

pablo77 29.08.2023 22:09

VVujek bo nie rozumiesz

Claudio 29.08.2023 22:09

Pablo przypomne tylko MEGA grajka jakim byl w portugalskiej Jackson martinez. Co sezon krecil kolo 30 goli przez dobrych kilka lat. Poszedl do La Liga i chlop kompletnie przepadl. Takze trzeba brac poprawkę na to

VVujek 29.08.2023 22:08

Ale przecież oni zrobili 2 jakościowe transfery, a ty dajesz im ocenę 8 a nam 6,5. To jakaś anomalia, bo reszta transferów to tak naprawdę nie wiadomo co.

pablo77 29.08.2023 22:07

no to tu niech strzeli polowe to tez bedzie dobrze :D

Pjerun 29.08.2023 22:07

No zmienia to faktu, że będzie lepszy niż Origi i Rebic razem wzieci

Claudio 29.08.2023 22:06

pablo wali 30 goli w lidze 3 druzyn

pablo77 29.08.2023 22:06

dla mnie Pulisic + Chukwueze > Salemakers + Mesias(Tu jest mega duzy skok jakosciowy, i teraz druga strona bedzie grozna, bardzo grozna) Taremi > Origi(Milan nie mial zastepstwa dla Giroud a teraz bedzie miec goscia co walil 30 bramek w sezonie. o ile przyjdzie oczywiscie) Reijnders + Loftus-Cheek + Musah > Tonali (Strata Sandro nie bedzie tak widoczna, zwlaszcza ze loftus ma kilogramy i dobra technike, brakowalo Milanowi kogos takiego w stylu Kessiego) Na bramce jest Maignan i Sportiello przyszedl ? Tez bedzie progres zwlaszcza ze Mike mial kontuzje w poprzednim sezonie.

Cny 29.08.2023 22:05

widzę w sobotę wsadził. nieźle nieźle.

Wiciux 29.08.2023 22:05

Zgadzam sie, zobaczymy jeszcze czy ten taremi do nich trafi bo porto moze sie nie ugiąć. Ale ofensywe jak i skrzydla przedwszystkim napewno mają silniejsze

Cny 29.08.2023 22:04

o gosens dwie brameczki dla unionu :)

Pjerun 29.08.2023 22:02

+1 pablo

pablo77 29.08.2023 22:01

powtórze jeszcze raz bo chyba nie kazdy mnie zrozumiał. Dalej uważam, że jestesmy najsilniejsi w lidze, zrobilismy dobre okienko. Pozbyliśmy się szrotu(co jest mega wazne) jak i kadra sie wyrównała i wydłużyła. Po prostu znalezlismy dobre zastepstwa. I uwazam ze jestesmy półkę wyżej od Milanu. Natomiast doceniam tez ich mercato wzgledem tego co mieli poprzednio. Największe braki ładnie uzupełnili.

Shoutbox

grandderby 19.06.2026 11:05

Serio wierzycie w Paza ? Jak chłopa od razu PL bierze +70mln

Rebelde 19.06.2026 11:05

Real sprzeda Paza do Como, ale wpisze sobie klazulu wykupu za rok/dwa. Ostatnio pisali o tym

Claudio 19.06.2026 11:02

przyjscie Bernardo Silvy powoduje, że może być za mało miejsca dla Nico Paza. Real może być otwarty na oferty w okolicach 60mln euro

Kredence 19.06.2026 11:01

Zawsze wierzyłem🔥

Kredence 19.06.2026 11:01

Cny otwiera w końcu oczy i zaczyna doceniać klasę Piero Ausilio

grandderby 19.06.2026 11:00

A mnie najbardziej właśnie Jones przekonuje

martins2000 19.06.2026 10:59

wiemy

Claudio 19.06.2026 10:59

podobno Mourinho się wkvrwil na Paza i Real będzie skłonny go sprzedac. Ale podobno kluby z Anglii bylyby w stanie spelnic warunki finansowe Realu.

ragnar 19.06.2026 10:57

Ostigatd na ławkę ok, no Paz marzenie, ale mało realne

Cny 19.06.2026 10:54

ten Jones mnie nie przekonuje jedynie.

Cny 19.06.2026 10:53

Nawet ten Ostigard za SdV wydaje się sensowny

Cny 19.06.2026 10:52

Ktoś nam Ałzylja podmienił :P

martins2000 19.06.2026 10:49

Inter, czas na Jonesa. Ausilio dzwoni do Liverpoolu.

Cny 19.06.2026 10:40

Tylko Nico Paz. Pamiętajcie musimy być poważnym klubem

Cny 19.06.2026 10:40

kto Ci weźmie tego Bonnyego za min.20M żeby wyjsć na 0

ragnar 19.06.2026 10:39

Np transfer typu Cherki do city :)

ragnar 19.06.2026 10:39

Np Bonnego

ragnar 19.06.2026 10:39

Wygląda to dobrze, jeszcze jakby przyszedł gracz z dobrym dryblingiem czy to do pomocy czy ataku ( nawet kosztem odejścia np Innego) to już w ogóle okno by było super

pluto11 19.06.2026 10:32

Do tego Stankovic do pomocy

Claudio 19.06.2026 10:01

Solet-Acerbi, Jones-Frattesi, Provedel-Sommer tu wszystko na plus. A patrząc ile w zeszłym sezonie głównie przez kontuzje dał nam Dumfries to wymiana na Palestre może nie być aż takim osłabieniem, a kto wie jak Włoch wejdzie do Interu. Szykuje się bardzo przemyślane okienko. Oby naszym udało się to rozegrać zgodnie z planem.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    38

    87

  • 2

    Napoli

    38

    76

  • 3

    Roma

    38

    73

  • 4

    Como 1907

    38

    71

  • 5

    Milan

    38

    70

  • 6

    Juventus

    38

    69

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29476

Liczba newsów: 53352

Liczba komentarzy: 624952

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

21x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

10x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się