Pozostałe

Branca: „Nie rozumiem rozczarowania kibiców” (41)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
prawie 15 lat temu
623
41

Kibice Interu Mediolan niemal do ostatnich minut letniego mercato liczyli na sprowadzenie przez Massimo Morattiego nowego zawodnika. Nic z tych rzeczy – włodarze mistrza Europy nie pokusili się o żaden transfer uznając, że obecna kadra jest wystarczająco silna i pozwoli nadal odnosić sukcesy zarówno na krajowym podwórku, jak i w rozgrywkach międzynarodowych.

 

Co więcej dyrektor sportowy Nerazzurrich – Marco Branca – przyznał, że reakcja kibiców na taki stan rzeczy jest dla niego niezrozumiała - Nie rozumiem, dlaczego kibice są rozczarowani, utrzymaliśmy przecież zespół, który w minionych rozgrywkach wygrał wszystkie trofea. Naszym wielkim wzmocnieniem było zatrzymanie w Interze Maicona, najlepszego prawego obrońcy na świecie. Fabregas czy Schweinsteiger nie byli do kupienia.

 

- 22 mln euro za Mascherano, który co prawda jest dobrym zawodnikiem, i tak były ceną zbyt wysoką, ponieważ jest to zawodnik skupiający się wyłącznie na grze w defensywie. Taka inwestycja byłaby nielogiczna. To samo dotyczy Kuyta: w ubiegłym roku kupiliśmy za 15 mln euro Sneijdera. Kuyt, który ma 30 lat, kosztowałby nas 16 mln euro plus bonusy. Jak zareagował Benitez na brak wzmocnień? Jest spokojny. Pracuje z takim zespołem, jaki ma do dyspozycji, który cały czas jest przecież bardzo silny.

[hide]

 

- Zawsze proszono mnie, aby zaczął stawiać na zawodników młodych. Nie sądzę, aby można było jeszcze na to narzekać po tym, jak kupując Marigę, Biabianego i Coutinho odmłodziliśmy zespół. Wielkie wzmocnienia zostały dokonane rok temu, kiedy przyszli tacy mistrzowie, jak Eto’o, Milito, Sneijder, Lucio, Motta i Pandev – zawodnicy, którzy pozwolili nam wygrać wszystko i będą wygrywać także w przyszłości. Zainwestowaliśmy tylko w teraźniejszość, kiedy cena odpowiadała umiejętnościom zawodników. Drugi rok z rzędu zyskaliśmy na mercato 44 mln euro? To bardzo ważne, ponieważ sprzedając Balotellego i niektórych zbędnych piłkarzy, utrzymaliśmy naszą wyjściowa jedenastkę.

 

- Milan z Ibrą jest teraz naszym najgroźniejszym rywalem, jednak to my nadal jesteśmy najsilniejsi i udowodnimy to w najbliższych miesiącach. Teraz musimy skupić się na pracy i pokazać pokorę i charakter. Styczniowe mercato? Nigdy nie dokonywaliśmy wielkich zakupów zimą i jeśli wszystko będzie się dobrze układało również teraz nie będzie takiej potrzeby – zakończył Branca.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Simone Inzaghi

Kulisy spotkania. "Nie mam już siły, by kontynuować. Ten cykl dobiegł końca" (11)

04.06
10:02
Petar Sucic

Sučić rozkochał w sobie Chorwację (2)

11.06
10:34

Komentarze (41)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
01.09.2010 o 17:23 przez DonDawido
DonDawido
Chcieli dać 8mln za Inlera a 10 za Van der Vaarta nie mogli?
01.09.2010 o 16:46 przez sqr3byko
sqr3byko
Branca: „Nie rozumiem rozczarowania kibiców”! a ja rozumiem. zenada. Kogos na zmiany mogli kupic a tak mamy wlasciwie tylko pierwsza 11. Dziekuje.Dobranoc
01.09.2010 o 16:20 przez pomiot
pomiot
Pierwszy skład mamy nadal silny i nawet przez chwile nie myślałem, że sprowadzą gwiazdę. Ale mogli ściągnąć chociaż jakiś solidnych zmienników bo teraz na naszej ławce nie ma zbyt dobrych grajków
01.09.2010 o 16:19 przez piotrekninter
piotrekninter
interfan po prostu nie ma transferow,nie ma swiezosci,nowy trener nasi powinni zasuwac jak woly a nie truchtac<br />
Chivu odejsc? gdzie ktos cos takiego napisal! on po prostu powinien byc rezerwowym i wchodzic za lucio lub Samuela bo LO z niego zaden, Zanetti i pomoc to tez pomylka,zawsze gdy tam jest ustawiony gramy piach,on powinien grac LO,a w nieobecnosc Maicona PO
01.09.2010 o 15:02 przez interfan88
interfan88
zachowujecie sie jak choragiewki na wietrze. teraz jedziecie po Morattim, Brance, Benitezie i połowie składu, a za pare meczów znów będziecie ich wychwalać. Moratti spróbował innej taktyki niż do tej pory, zobaczymy co z tego wyjdzie. <br />
Zadziwiające jest to, że 3 miesiące temu każdy wypisywał tutaj hasła typu: Inter na zawsze, tylko Inter, kocham tych zawodników, najlepsza drużyna w historii itp, a teraz gdy ze składu odszedł tylko Balotelli, który rzucał koszulka o ziemie i w ogóle mial wszystkich w dupie, wszyscy już wydali na ten skład wyrok. Pandev słaby, Milito cienki, Dejan za stary, Chivu do wyrzucenia, Biabianego nagle nikt nie chciał(jak strzelał i asystował w Parmie jak na zawołanie to nie było tutaj nikogo kto nie chciał by go z powrotem), bla bla bla. troche szacunku dla tych zawodników i zaufania. w poprzednich sezonach przy okazji każdego meczu był jedne wielki śmiech z kibiców Juventusu i Milanu, a teraz zachowujecie sie sto razy gorzej od nich. <br />
zobaczymy co będziecie pisać za miesiąc jak sie rozłożymy na fotelu lidera. Pandev już będzie wtedy ok? 'Rumuna&quot; nie trzeba będzie sie pozbywać? Milito znów będzie najlepszym napastnikiem na świecie?
01.09.2010 o 14:46 przez brykAs
brykAs
koleś jest oderwany od realnego świata.<br />
VdV, Veloso, Boriello, Rossi... kazdy z nich byłby wzmocnieniem lini ataku. <br />
Sneijder złapie kontuzje to kto go zastąpi ? Dejan - cień gracza jakim był parę lat temu, Pandev - nie jako rozgrywajacy, młodzi Cou, Mariga, Biabiani - 2-3 lata dopiero. <br />
Branca chyba za dużo chciał dla siebie ugrać z każdego transferu i obudził się z ręką w nocniku...
01.09.2010 o 14:35 przez Helton
Helton
ja tez nie rozumiem jak mozna zrezygnowac z v.vaarta wartego ok 10 mln a chciec pozyskac inlera za 20<img src="/files/emoticons/19" alt="&lt;klnie&gt;" /> albo innych ledesmow.Ciekawe jest to ze real wisi nam jeszcze kase za mou wiec transfer bylby w super promocji. Wlasnie jak to sie stalo ze przegralismy Bonucciego<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> sam odrzucil nasza oferte czy kolejna porazka branki<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> . Z mascherano i robinho tez niezle pojechaliscie za te 30 baniek za baloteliego i te kilka za mou to moglismy miec v.vaarta robinho i mascherano wystarczylo pomyslec i mercato wyszlo by na 0 moze na niewielkim minusie a tak branka zagubiony jak male dziecko na inlera chce wydac 20 baniek a na v vaarta mu bylo szkoda ok 12 jakie tottenham zaplacil <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> Naprawde super transfery biabany to obecnie poziom sredniej druzyny serie a podobnie jak kołtinio moze za kilka lat beda sie nadawac.<img src="/files/emoticons/18" alt="&lt;hold&gt;" />
01.09.2010 o 14:16 przez wlodar10
wlodar10
IRT zgadzam się z Tobą,ale zobaczymy to były dopiero 2 mecze <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
01.09.2010 o 14:13 przez yoda79
yoda79
Zaleciało gadką łysych z Milanu sprzed paru lat. Branca nie idźcie tą drogą!
01.09.2010 o 13:53 przez Gambit
Gambit
Coz widze olbrzymi pesymizm ale zgadzam sie po czesci z Brancą.Zreszta mamy zaklepanego Ranocchie, kupilismy Coutinho,Biabianego czy wczesniej Marige, mamy Santona ktory potrzebuje zdrowia sa to gracze rozwojowi.Dalbym rowniez wiecej szans Obiemy czy Obiora.Napewno wzmocnienia sa potrzebne i nie watpie ze za rok ich dokonamy.Co jak co ale Moratti nigdy nie skapil na transfery.A my i tak wiecznie nie bedziemy wygrywac.Dajmy im czas a nie miuczmy po kilku slabych meczach.Gorzej niż baby.<img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" />
01.09.2010 o 13:51 przez ratix
ratix
A moim zdaniem Branca ma trochę racji! Piszecie o VdV i Mascherano. A może Benitez ich nie chciał? Albo inaczej, chciał, ale głównie za nazwisko? Łapiąc w tym sezonie Sculich, Inlerów itp. w przyszłym sezonie byłby ten sam problem co z Amantino i innymi. Lepiej ten sezon przeczekać, zobaczyć co wykombinuje z tego Benitez (dla mnie trener równie dobry, jak nie lepszy od Mourinho) i komu za sezon podziękuje, a kogo będzie potrzebował. Dokładnie taka sama droga jaką miał Jose, który przecież w pierwszym swoim sezonie miał 1/8 LM i Scudetto ze słabymi rywalami. Beniteza też stać tym składem na mistrzostwo i, nie boje się tego powiedzieć, obronę LM. Mimo, że rywale do obu trofeów się powzmacniali. Należy poczekać i zaufać Hiszpanowi. Dostał zawodników zmęczonych po mistrzostwach, minie trochę czasu i powinno wszystko wrócić do normy. W zimie ewentualnie połatać kadrę na niezbędnych pozycjach (w przypadku plagi kontuzji), a w lato, wiedząc na czym się stoi, znowu pościągać z 4-5 graczy.
01.09.2010 o 13:42 przez Ajk
Ajk
Takie myślenie może się na nas zemścić i denerwuj mnie gadanie o tym, że wygraliśmy wszystko. Co z tego, że wygraliśmy? Mamy już nie inwestować w zespól i go nie wzmacniać? Niby to nam da pewność przyszłych sukcesów? NIE DA i boję się o ten sezon bo paradoksalnie zwycięstwo w LM może przynieść negatywne skutki. To samo było w ACM, tam też gadali tylko o tym, że jest to zespół mistrzów i od paru lat grali śmiesznymi starymi &quot;mistrzami&quot; ledwo dostając się do LM. Branca mówi dokładnie to samo i jak kiedyś śmieszyło mnie to w Milanie tak teraz zaczyna przerażać w Interze. Moratti sprawia wrażenie, że sen się skończył, marzenia zrealizowane więc koniec budowania wielkiego Interu. <br />
<br />
Nie zapomnę im Mascherano i Van der Vaarta obaj byli na wyciągnięcie reki, więcej byli praktycznie nam wciskani ale po co nam oni?! Mamy mistrzów w końcu. <br />
<br />
Za transfery paru młodych graczy należą się gratulację ale to melodia przyszłości nie dająca nam dzisiaj nic albo prawie nic. Jedynie może Coutinho da coś zespołowi w tym sezonie ale i to jest pod znakiem zapytania bo to jeszcze dzieciak.
01.09.2010 o 13:23 przez IRT
IRT
Panie Branca - jak można pozytywnie ocenić mercato w trakcie, którego jedynym sukcesem jest osłabienie drużyny, utrata być może najbardziej utalentowanego zawodnika na świecie - Mario Balotelliego, oraz to, że nie potrafiliśmy sprzedać nikomu wielu niepotrzebnych zawodników? Jak argumentem na to, że to mercato było dobre mają być pieniądze, skoro kilku pasożytów będzie przez cały sezon zarabiało z kasy klubu miliony euro, siedząc na trybunach? A Coutinho? Naszym zawodnikiem był już od dwóch lat, dopiero teraz mógł przyjechać do klubu - to nie żadna zasługa tegorocznego okienka transferowego. Po za tym to nie jest zawodnik na pierwszy skład, a jedynie jego uzupełnienie i inwestycja na przyszłość. Na tą dalszą przyszłość. Do zespołu dołączył także Biabany - jednak był to jedynie powrót z wypożyczenia - podobnie jak Kerlon, Mancini i inni tego typu zawodnicy. Jak można chwalić się tymi transferami, podobnie jak Marigą, który dołączył do nas zimą, a nie teraz? Największym osłabieniem jest jednak utrata Jose Mourinho. To od tego wszystko się zaczęło. I wszystkie wiadomości na temat transferów: jak spekulacje o możliwym transferze Maicona do Realu, Mascherano do Interu, Kuyta i Sculliego do Interu - nie mają sensu. Bo to mercato było po prostu złe. Jak zwykle więcej się o nim mówiło, niż faktycznie było warte. Chociaż w tym wypadku to gorzej chyba być już nie mogło. Szczególnie porównując je do roku poprzedniego, kiedy to dołączyli do naszej drużyny: Sneijder, Eto'o, Lucio, Milito, Motta oraz Pandev. Widać, że zmiany zawsze są potrzebne, bo stagnacja nigdy nie wychodzi na dobre. <br />
<br />
I patrząc na dwa ostatnie spotkania: o Superpuchar Europy przeciwko Atletico i w pierwszej kolejce ligi włoskiej z Bologną - czy już zaczynamy stawać się gorszą drużyną? Przecież nawet najlepsze zespoły na świecie potrzebują wzmocnień i odmiany na lepsze - żaden klub nie jest idealny, nie ma idealnych zawodników. Niestety takie myśli wam przyświecają, panie Branca. Nasi gracze są coraz starsi: Zanetti (37 lat), Materazzi (także 37 lat), Cordoba (34 lata), Stanković (32 lata), Lucio (32 lata), Samuel (32 lata), Milito (31 lat), Cesar (31 lat), Cambiasso (30 lat). To są wspaniali zawodnicy, lecz młodsi już nie będą. Natomiast my pozbywamy się Mario Balotelliego (20 lat), Marko Arnautovicia (21 lat), który teraz podbija Bremę. Oddajemy młodych Fossatiego i Filkora do Milanu, sprzedaliśmy także Andrea Meę i kilku innych graczy Primavery - ważniejszych i mniej ważnych. Kolejny gracz to Emiliano Viviano, który niedawno zabrał Interowi dwa punkty. Pozwoliliśmy by nasz zawodnik grał przeciw nam. I nam odbierał zwycięstwa, bo bez wątpienia to on był bohaterem meczu Interu z Bologną. Niewiele jest w tym pozytywnego. A może nie ma nic? Jak można nie rozumieć rozczarowania po czymś takim?<br />
<br />
Po za aspektem sportowym i wieloma innymi jest jeden teoretyczny, który może działać na korzyść Interu. To zarobione pieniądze. Mimo osłabienia zespołu, mimo tego że chęć zarobku zwyciężyła nad chęcią obrony tytułu w Europie i we Włoszech (może być to trudne zwłaszcza po wzmocnieniach rywali - Ibrahimović i Robinho do Milanu, Mascherano do Barcelony, kilka transferów - w tym Mourinho, do Realu i wzmocnienia innych włoskich i europejskich zesopłów) - są właśnie wspomniane pieniądze. Zarobiliśmy na tym mercato ponad 50 milionów euro. No i to by było na tyle tego dobrego. Wiele z nich zostanie roztrwoniona na pensje dla piłkarzy, którzy zapewne nie powąchają nawet murawy boiska. I o ile nie powtórzymy wyczynów z zeszłego sezonu, to stracimy pieniądze, za takie sukcesy jak zwycięstwo czy chociażby udział w finale Champions League. A po odejściu Mario Balotelliego (który przy okazji - strzelił bramkę w decydującym meczu o wyjście z grupy Ligi Mistrzów z Rubinem, zdobył dziewięć bramek w Serie A, oraz jedną w Pucharze Włoch) ciężej będzie to powtórzyć. Zresztą przekonamy się w trakcie sezonu. Bo mamy świetnych zawodników, ale odmiana jest zawsze potrzebna. Dlatego to mercato było fatalne.
01.09.2010 o 13:14 przez Damian7
Damian7
jeśli obronimy serie a- nie będzie to zaskoczeniem dla mnie bo wciąż uważam że jesteśmy najsilniejszą drużyną we Włoszech ,natomiast jesli chodzi o CL to myśle że jestesmy faworytami obok Chelsea Barcy, Real jeszcze cięzko ocenic, noi moze Manchester cos ugra ale po prostu jeden napastnik by się przydał bo cięzkko bedzie grać tymi samymi cały sezon chyba ze mlodzi sie sprawdza, ale jestem optymista FORZA<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
01.09.2010 o 13:14 przez Odet
Odet
Niby jest logika w tym co mówi Branca, niby<br />
ale z tymi piłkarzami wielkie sukcesy mógł osiągnąć tylko Mou<br />
<br />
Barnca zapomniał dodać, że Benitez to nie Mou i z takim składem wiele nie osiągnie.<br />
<br />
Mimo wszystko, ciągle wierzę w obrone Scudetto. O reszcie, nwet nie marzę.<br />
Pozdr.
01.09.2010 o 13:11 przez MatiInter
MatiInter
Branca nie pitol... jak Snejidera udalo sie sciagnac za 15mln to ze nikt inny nie jest wiecej warty? i nie kupimy nikogo za ponad 15mln? Marco <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> za te wypowiedzi
01.09.2010 o 13:10 przez micom
micom
Pamiętacie jak mówiliście, że mercato jest udane bo zatrzymaliśmy Maicona? W sumie to dobrze, że teraz nikogo nie kupili na siłę, bo można spokojnie przez 4 miesiące zobaczyć, co szwankuje i w styczniu wydać pieniądze na dobrego zawodnika. Skład mamy najlepszy we Włoszech, a forma przyjdzie. Zawsze na początku jest ciężko, a potem jedziemy. Frajerów z Milanu też ogolimy... <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
01.09.2010 o 12:38 przez Kusy
Kusy
wrócimy do tych waszych wszystkich komentarzy za rok. Obronimy Serie A, ciekawie co będzie wtedy pisali.
01.09.2010 o 11:59 przez S3b
S3b
No bez jaj. Robinio 15 mln, VdV 10 mln, Mascherano 22.. No aż mi szkoda... Mistrzowski skład? Nie powiedziałbym. Mamy dobrych zawodników, ale większość ma już swoje lata. Nawet nie mamy dobrej ławki... naprawdę, szkoda gadać, tyle kasy, a jeszcze sprzedajemy... <img src="/files/emoticons/27" alt=" :| " />
01.09.2010 o 11:55 przez Van Dall
Van Dall
No bo Inter jest miernym klubikiem, z którego po większej wygranej zawodnicy uciekają do lepszych zespołów, a ich zatrzymanie jest wielkim osiągnięciem - normalnie witki mi opadły... Kto się nie rozwija ten się cofa. Poza tym w poprzednim sezonie mięliśmy wybitnego trenera i dużego farta, bo trudny rok udało nam się przebrnąć z wąską kadrą praktycznie bez kontuzji. Wątpię, żebyśmy znów mięli tyle szczęścia.
01.09.2010 o 11:43 przez Damian7
Damian7
też zgadzam się z Sebą a poza tym powtórzę się że szkoda Robinho (15mln)
01.09.2010 o 11:35 przez Seba
Seba
&quot;Skoro ci sami zawodnicy sezon temu potrafili wygrać wszystko to czemu tym razem ma być inaczej?&quot; - bo rywale się wzmocnili ? My natomiast stoimy w miejscu, a nawet powoli się cofamy.
01.09.2010 o 11:25 przez DonDawido
DonDawido
Tylko ja rozpoznaję w tym syndrom Berlusconiego?<br />
&quot;Zatrzymaliśmy mistrzowski skład&quot;, &quot;wielkim wzmocnieniem jest pozostanie zawodnika XYZ&quot;. <img src="/files/emoticons/27" alt=" :| " />
01.09.2010 o 11:17 przez Mate1908
Mate1908
Z tym zatrzymaniem mistrzowskiego składu trzeba się zgodzić. Skoro ci sami zawodnicy sezon temu potrafili wygrać wszystko to czemu tym razem ma być inaczej? Fakt nie ma Mourinho, ale to piłkarze wychodzą na boisko i grają, nie trener. Dzięki Jose nasi nabrali odpowiedniej mentalności. Teraz jest Rafa, który także posiada bardzo dobre umiejętności trenerskie. Trzeba pamiętać, że z Mourinho na początku także fajerwerków nie było i wielu fanów Interu go zwalniało... W końcu wszystko zaskoczy i Inter ponownie będzie na fali.
01.09.2010 o 11:02 przez microsoft666
microsoft666
zgadzam sie z SEBĄ w 100%<img src="/files/emoticons/26" alt="&lt;piwko&gt;" />
01.09.2010 o 10:57 przez Szociq
Szociq
Nie ma co jechac po Brance bo on mial w kwestii transferów najmniej do powiedzenia. Moratti chcial przyoszczędzić po zeszłorocznym niezłym mercato i trudno mu się dziwić. jak to się odbije na grze drużyny dowiemy się niebawem, natomiast uważam że teraz należy się skupić na tym aby Benitez faktycznie sklecił coś z tej gliny jaką dostał. Według mnie nadal mamy poważna przewagę nad Milanem czy Juve w postaci trenera bo niewierze że ktoś chcialby zamienić Rafe na Alle.. cos tam z Milanu albo Del Neriego.
01.09.2010 o 10:57 przez piotrekninter
piotrekninter
wstaje liczylem,ze jeszcze pojawi sie cos oficjalnie,nie nowy zakup,a to ze odszedl od nas Rivas albo Suazo,bo AM wiadomo na silce cwiczy wraca do formy ...a tu lipasprzedli niby szrot,ale Burdi czy Obinna sa duzo bardziej przydatni niz ww trojka
01.09.2010 o 10:53 przez piotrekninter
piotrekninter
smieszy mnie troche te usprawiedliwianie sie, udalo im sie kupic Wesa za 15 mln,czyli rozumiem ze teraz kazdego chca miec w promocji,i jesli takie Atletico nie odda Kuna za 20,a Arsenal Cesca za 25 to ich nie kupimy,i nie bedzie wielkich transferow bo przeciez Wesa kupili za 15 mln<br />
4-3-3 cz jak kto tam wooli 4-2-1-3 jedyna taktyka gdzie gramy dobrze Pandev E2 Milito,a ławka? gdzie jest ławka,<br />
Mascherano 22, a Vdv 10-12 no to chyba przesada lepiej napkupic w zime szrotu jak Ledesma<br />
finansowe fair play, wywalcioe Amantino do Emiratow Arabskich czy Kataru i macie 9 mln w portfelu,3 sezoony mu zostaly po 3 mln e
01.09.2010 o 10:43 przez mati1908
mati1908
co on wyskakuje z młodymi ?! oczywiscie,sa potrzebni,ale o sile jednak stanowia ci bardziej doswiadczeni,a młodzi sa od tego by systematycznie wchodzili do druzyny,mniejsza o to,licze tylko na kolejne Scudetto,wygranie z milanem i juve
01.09.2010 o 10:41 przez mati1908
mati1908
co on wyskakuje z młodymi ?! oczywiscie,sa potrzebni,ale o sile jednak stanowia ci bardziej doswiadczeni,a młodzi sa od tego by systematycznie wchodzili do druzyny,mniejsza o to,licze tylko na kolejne Scudetto,wygranie z milanem i juve

Shoutbox

coco 17.06.2025 18:51

⚫️🔵 Il nuovo allenatore della primavera dell’Inter sarà Benny Carbone. - FcInter1908

Paolo92 17.06.2025 18:42

Dziennik "Il Romanista" informuje, że Inter wykupi Nicolę Zalewskiego z Romy. Pierwszy termin na wykup skończył się 18 czerwca, ale nowy potrwa od 22 do 24 czerwca. To właśnie wtedy Zalewski oficjalnie stanie się piłkarzem Interu. Wicemistrzowie Włoch zapłacą za Polaka za 6,3 mln euro. Z informacji "Il Romanista" wynika, że oficjalny komunikat ws. wykupu Zalewskiego pojawi się na początku lipca.

pluto11 17.06.2025 18:39

Jak nam go wyciągnąć to będzie słabo

martins2000 17.06.2025 18:15

Milan czeka na decyzję Parmy,nowa oferta za Giovanni Leoni to 15 mln młody obrońca to priorytet rossoneri

KibicInteru 17.06.2025 18:11

no telefon trzeba

broda4991 17.06.2025 18:02

Na dazn trzeba brać tel podać od was też chciało?

KibicInteru 17.06.2025 17:33

albo przynajmniej te 1080p

KibicInteru 17.06.2025 17:31

ja mam normalnie 4k na tv

Claudio 17.06.2025 17:23

na telefonie dobrze wyglada na monitorze srednio, a na tv bardzo slabo. Jak ktoś wie jak wyglada jakość transmisji na Sportklub to wlasnie to jest to samo

Xucatlan 17.06.2025 17:22

720p w 2025 roku? xD

Claudio 17.06.2025 17:15

natywne 720p to chyba nawet nie jest

Claudio 17.06.2025 17:14

przecież jakość jest fatalna

Atseif 17.06.2025 16:05

O dzięki za info

Orzeu 17.06.2025 15:38

i meczyki w super jakości

Orzeu 17.06.2025 15:38

e tam, 5 minut i masz konto założone

ragnar 17.06.2025 15:18

Może ktoś nie chce się logować

Orzeu 17.06.2025 15:14

a po co na strims jak na DAZN można za darmo oglądać?

ragnar 17.06.2025 15:01

Podobnie...na strimsy mecze śmigają

Rebelde 17.06.2025 14:28

Ja ogladam. Wstaje zawsze o 5, wiec duzej zmiany nie bedzie jak edzie to 3. Akurat kawka i meczyk przed pracą.

Tifosinho 17.06.2025 14:14

Tylko muszę te DAZN ogarnąć

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28227

Liczba newsów: 50983

Liczba komentarzy: 598964

Użytkownicy online: 1 (Paolo87) oraz 49 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się