
Inter Mediolan oraz Infront Sports & Media oficjalnie ogłosiły porozumienie w sprawie zawarcia umowy o sponsorowanie marketingu w całej Europie oraz dystrybucją imprez zbiorowych na Giuseppe Meazza. Kontrakt ma obowiązywać do końca sezonu 2017/2018.
Głównymi celami współpracy mają być wspólna wizja rozwoju działalności handlowej, optymalizacja działań promocyjnych, reklamowych i sponsorskich oraz wzmocnienie sektora zbiorowej gościnności. Prezesi obu firm, Erick Thohir oraz Marco Bogarelli ustalili warunki polityki handlowej w celu rozszerzenia marki Interu zarówno we Włoszech, jak i za granicą.
- Jesteśmy dumni z powodu ogłoszenia współpracy z Infront, jedną z największych firm działających w telewizji, mediach oraz dystrybucji praw do wydarzeń sportowych. Wydaje się, że będzie to właściwe, jeśli dwie wiodące marki na świecie w swoich dziedzinach połączą siły i pójdą wspólnie naprzód. Inter i Infront dzielą ze sobą strategię rozwoju, która będzie trwać przez kolejne 4 lata, patrząc na pozycję Interu - również z finansowego punktu widzenia - na poziomie międzynarodowej perfekcji - tak skomentował tę sytuację Erick Thohir.
- Jesteśmy zachwyceni porozumieniem z tak prestiżowym klubem jak Inter Mediolan. Jesteśmy pewni, że współpracując jesteśmy w stanie dać dodatkową wartość zarówno samemu klubowi, jak i wizerunkowi Interu na całym świecie. Częścią tej umowy jest dzielenie wspólnej strategii i współpracy, którą obie firmy przyjęły od samego początku. Infront i Inter rozpoczną wspólne działanie od początku i myślę, że efekty będą widoczne już w pierwszych tygodniach - powiedział Marco Bogarelli.
Komentarze (1)
wiele nie trzeba poza jeszcze jednym konkretnym obrońcą, lewym lub prawym obrońcą, def pomocnikiem, kimś pokroju Di Marii no i Dzeko, który powinien być naszym priorytetem - emerytom podziękować, Mudingajowi i Kuzmie też, dobrać Mbaye, Benassiego lub Duncana i można grać - Bardi tylko w momencie odejścia Handy inaczej niech dalej gra w słabszej aby za rok już pokazać się fanom Interu