Plotki transferowe

Inter wykorzysta dobre stosunki z Barceloną i pozyska Hleba ? (32)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 16 lat temu
808
32
Inter jest gotowy pozyskać pomocnika Fc Barcelony - Alexandr Hleba, który stwierdził, że chce opuścić Camp Nou.

Według Tuttosport, mistrzowie Włoch są skłonni zasiąść do stołu wraz z Joanem Laportą, aby przedyskutować możliwość ewentualnego przejścia byłego piłkarza Arsenalu. Inter już praktycznie sprzedał Barcelonie Maxwella i dzięki temu chcą znaleźć drogę do pozyskania Hleba.

Reprezentant Białorusi dołączył do klubu z Katalonii w zeszłym roku za 13 mln €. Pomocnik jest sfrustrowany całą sytuacją i czasem jaki oddał mistrzowi Hiszpanii, dlatego ostrzegł klub, że jest wstanie się spakować i przenieść do innej drużyny.

"Jeżeli do dnia Bożego Narodzenia sytuacja się nie zmieni, zostawię Barcelone" powiedział Hleb dla Sport-Express.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Guglielmo Vicario

W tym miesiącu nowe kontakty w sprawie transferu Vicario (8)

05.03
05:32
Alessandro Bastoni

Arsenal i Liverpool monitorują sytuację Bastoniego w Interze (5)

03.03
06:13

Komentarze (32)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
17.07.2009 o 08:01 przez SlimShady
SlimShady
Jeśli sprzedadzą go za podobną cenę co my im Maxwella (mowa o 5-7 mln) to czemu, lepszy taki ofensywny pomocnik niż żądny<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <br /> Poza tym kiedyś nieźle wywijał w Stuttgardzie no i w Arsenalu też był podstawowym zawodnikiem. <br /> Pożyjemy zobaczymy <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" />
16.07.2009 o 18:50 przez Raffal
Raffal
dobry zawodnik z mozliwoscia pozyskania za drobna kase... <br /> <br /> To ze nie przebilby sie do pomocy Barcelony nic nie znaczy bo zaden z naszych zawodnikow nie bylby pewny gry w pierwszej jedynastce... <br /> <br /> Moze okazac sie niezlym wzmocnieniem ale uwazam ze sprzydaloby sie dwoch ofensywnych zawodnikow <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> Ale pomysł mi sie podoba bo Hleb jest dobrym zawodnikiem ktory lubi 'szarpac' do przodu
16.07.2009 o 15:37 przez Omen
Omen
Tego &quot;Hleba&quot; nam nie potrzeba w Barcy grzał ławę po co nam jakieś odpady?Lepszy jednak on niż nikt ja jednak wolałbym Hamsika bo o Cassano nie wspomnę
16.07.2009 o 15:09 przez djqbaa
djqbaa
Hleb,Sneider i w dodatku sprzedajemy Maxwella za 4,5 a w dzisiejszych czasach przeciętniacy kosztujądwa razy więcej. Szkoda słów, żenada....
16.07.2009 o 14:54 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Kolejny zawodnik który okazał sie być nieudanym transferem tylko tym razem Barcelony a nie Realu
16.07.2009 o 14:47 przez Seba
Seba
Hleb to wielka niewiadoma , ale lepszy on niż nikt i za niewielką kwote czemu nie.
16.07.2009 o 14:37 przez sirius
sirius
co wam nie pasuje w nim ...wiadomo ze ma ogromne mozliwosci ... w barcelonie nie wyszlo ale u nas moze- wiec warto sprobowac .. w moim przekonaniu pilkarz lepszy od chociazby snijdera
16.07.2009 o 13:57 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
NIE,NIE i jeszcze raz NIE on sie nie sprawdzi mowie wam !! !<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
16.07.2009 o 13:12 przez chrzanek
chrzanek
I może grać na skrzydle w ustawieniu 4-3-1-2. W takim ustawieniu mógłby wbiegać i uzupełniać się z naszym rozgrywającym - o ile takiego pozyskamy. Wtedy ta &quot;3&quot; mogłaby być bardziej rozciągnięta, ponieważ obronę mamy bardzo solidną. A &quot;1&quot; w tym ustawieniu grałaby za napastnikami. Myślę, że Ricardo sprawdziłby się w tej formacji i na tej pozycji. Takie cofnięte skrzydło. <br /> <br /> A tak poza tym to czy skrzydła są tylko w ustawieniu 4-4-2? Bo w tym 4-3-3 to wcale nie sprawdzają się tacy gracze jak Quaresma i Mancini. Bardziej do tego ustawienia pasują gracze jak Balotelli i Cassano.
16.07.2009 o 13:09 przez pawlittoo
pawlittoo
Hleb w Barcy na poczatku sezonu byl wyrozniajaca postacia, do momentu pryklrej kontuzji. Potem bylo juz tylko zle. Zreszta podobnie co Deco. <br /> <br /> Mamy ryska , a to zawodnicy o podobnej charakterystyce. Wiec NIE
16.07.2009 o 13:03 przez Inler
Inler
Chrzanek, nie mogę się z Tobą zgodzić. Chyba drugi raz widzę, jak ustawiasz Quaresmę w jednej lini z Cambiasso i Muntarim. Quaresma to typowy prawy skrzydłowy i dlatego w Interze sobie nie pogra.
16.07.2009 o 13:02 przez 13adi13
13adi13
Uważam, że to będzie niewypał, w barcelonie się zniżyl, a pamiętam jak oglądałem jego mecze w Sttugarcie i trochę w Aresenalu, tam wymiatał.W PESIE jest Bardzo dobry :D
16.07.2009 o 12:55 przez tytusek25
tytusek25
Nie przekonuje mnie ten grajek.Jedynie jako tako w tym Arsenalu grał ale też szału nie było.Z braku laku i po &quot;Maxwell'owej&quot; cenie mozna go wziąść.Lepszy w sumie on niż zaden.
16.07.2009 o 12:53 przez chrzanek
chrzanek
Malo prawdopodobny transfer. Mamy przecież Quaresmę a na rozegranie Hleb mi jakoś nie pasuje. Teraz doszedł do nas Lucio więc obronę mamy strasznie mocną. Możemy sobie pozwolić na ofensywę w pomocy. Można grać trójką Motta/Muntari, Cambiasso, Quaresma, a przed nimi rozgrywający Hamsik lub Cassano. Eh pięknie to wygląda ale czy tak będzie się zobaczy.
16.07.2009 o 12:26 przez trk
trk
Il Capitano-Jednak można.Ale wiesz Hleba to bym raczej nie pomylił.Nawet widać że masy to on nie ma na DP <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz.gif"; alt="" />
16.07.2009 o 12:25 przez MiRas.
MiRas.
jak się zrobiło z siebie głupka, to trzeba zwalić na pomyłkę... <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> taka taktyka przyświeca wielu osobom <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
16.07.2009 o 12:21 przez MiRas.
MiRas.
Tak kulfon (masz nick pochodzący od pacynki z bajki?) podniecam się, gdy widzę jak mylisz defensywnego z ofensywnym. Nie mam co robić, wiec tak też czynię. znaFFFFFFFFFco.
16.07.2009 o 12:19 przez trk
trk
Zbyniu pisałem to w poprzednich komentarzach <img src="http://fcinter.pl/emots/piwko.gif"; alt="" />
16.07.2009 o 12:08 przez Dejwid
Dejwid
OD bidy moze być... NO nie mówcie, ze wolelibyście takiego Deco... Za jakąś małą kase może przyjść... powiedzmy za kilka melonów... A czy taki Cambiasso nie był swego czasu niechcianym odpadem z Realu?
16.07.2009 o 12:01 przez zbyniu88
zbyniu88
przeciez hleb to oensywny zawodnik
16.07.2009 o 11:59 przez trk
trk
Suarez,Hajnal,Sneider-Mię
dzy tymi bym wybierał.
16.07.2009 o 11:57 przez MarcoPolo
MarcoPolo
Jak dla mnie nie jest jakimś wielkim graczem ... a właśnie wielkiego talentu Inter potrzebuję.. <br /> Dobre stosunki z Barcą? jak dla mnie to Barca po prostu korzysta na tym i tyle
16.07.2009 o 11:57 przez trk
trk
Jak on nawet z ławki nie wchodzi w tej Barcelonie.Kulfon może się pomyliłeś z Makelele <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" />
16.07.2009 o 11:55 przez MiRas.
MiRas.
Z Hleba taki defensywny gracz, jak z @kulfona znawca. <br /> <br /> Swoją drogą to tylko ochłap z Barcelony, po stokroć nieT.
16.07.2009 o 11:55 przez cor72z
cor72z
Czemu wszyscy piszą, że to defensywny pomocnik? Przecież on w Arsenalu rajdy robił do przodu, miał całkiem niezłe podania i potrafił nawet pójść skrzydłem.
16.07.2009 o 11:54 przez trk
trk
Przecież to ofensywny pomocnik ! Hleb na defensywnym nie wiem czy kiedyś grał.Ibra zgadzam się dają to trzeba brać.
16.07.2009 o 11:54 przez Pazzesco
Pazzesco
jejuu....przecież on nic kompletnie nic niegra...w Barcie się nieodnalazł i wątpie, żeby u nas odbudował forme z Arsenalu....
16.07.2009 o 11:53 przez cor72z
cor72z
Heh kolejny gwiazdorzyna, myślał, że dołączy do Barcy to będzie częścią ekipy gwiazd, która wszystko zdobędzie. Nie przewidział tylko, że ta ekipa zdobędzie wszystko bez jego udziału. Jeszcze to jak pożegnał się z Anglią... ja go nie chcę. Już wolę Sneijdera albo Hamsika.
16.07.2009 o 11:51 przez Mate1908
Mate1908
Mnie swoją gra nie przekonuje. W sumie trudno sie dziwić jeśli w ogóle nie gra. Wolałbym jednak Hamsika, ale jeśli nie uda nam się ściągnąć gwiazdy Napoli to niech przychodzi. Lepszy Hleb niż nikt.
16.07.2009 o 11:51 przez adriano:)
adriano:)
Zwykły przeciętniak, więc nie widzę sensu sprowadzania go.

Shoutbox

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619601

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się