
Trwająca od miesięcy saga związana z nowym sponsorem wkracza w decydującą fazę. W tych negocjacjach Qatar Airways pozostaje liderem, choć media informują o nowych firmach gotowych do podjęcia współpracy z Interem. Tuttosport zastanawia się czy tą firmą nie będzie Paramount.
Oprócz rynku transferowego, jest jeszcze jeden wątek, który łączy Chelsea i Inter: sponsor. Premier League odmówiła The Blues zgody na podpisanie umowy z Paramount, co skierowało markę w stronę Interu, biorąc pod uwagę to, że firma ma już umowę z Interem i była obecna na koszulce w dwóch ostatnich meczach sezonu. Tuttosport uważa, że fiasko negocjacji w Londynie może skłonić Paramount do przekierowania budżetu w inną stronę.
Jedną z hipotez może być podniesienie kwoty już przewidzianej w umowie z Interem i pozostanie na koszulkach Interu na dłużej lub w innym miejscu (np. na froncie koszulki). Obecnie Paramount zdecydowało się umieścić nazwę na koszulkach Interu (pustych po rozwiązaniu umowy z Digitalbits) w ostatnim dniu Serie A i finale Ligi Mistrzów , firma pozostanie także sponsorem z tyłu koszulki w przyszłym sezonie.
Qatar Airways
Mimo plotek o Paramount to jednak Qatar Airways pozostaje na czele, ponieważ umowa z liniami lotniczymi może zagwarantować firmie z Viale della Liberazione większe przychody. W przypadku białego dymu z liniami lotniczymi z Doha, cel zwiększenia przychodów ze sponsoringu koszulek to 35 milionów na sezon - wraz z eBayem na rękawie i Paramount+ na plecach, może okazać się to możliwe.
Komentarze (4)