Plotki transferowe

MERCATO LIVE - 23.07 (18:40): Toloi na celowniku Interu // Inter chce wypożyczyć Baloguna (143)

Autor:
Źródło: różne
około 2 lata temu
13510
143

Spekulacje, informacje, wywiady dotyczące okienka transferowego Interu. Przed nami kolejny dzień Mercato Live - zapraszamy!

 

18:40

La Gazzetta - Inter po pomocnika.

Możemy się spodziewać, że Nerazzurri ściągną w tym okienku jeszcze jednego pomocnika, który będzie opcją nr 6 w linii pomocy i którego wiodącą cechą ma być mocna fizyczność. 

 

18:20

Fabrizio Romano - Mateo Retegui here we go!

Zawodnik łączony z Interem dołączy do beniaminka Serie A, Genoi. Włosi pokonali konkurencję ze strony Wolves - Anglicy nie spełnili wymogów finansowego fair play.

 

14:03

TS - Inter po Baloguna, znamy szczegóły oferty.

Inter chce zaproponować Arsenalowi wypożyczenie napastnika, za które zapłaci 5 mln euro oraz obligatoryjny wykup za 35 mln euro za rok. Dodatkowo Nerazzurri zaproponują szereg bonusów. W porównaniu do Moraty, Balogun miałby dużo niższe koszty zatrudnienia: Hiszpan chciał 6 mln euro netto, Balogun natomiast zarabiałby około 3,5 mln euro, dodatkowo Inter skorzystałby w tym wypadku z dekretu wzrostu. 

 

11:33

Guarro - Radu blisko transferu do Bornemouth


11:07

CdS - Lazio po Samardžicia!

Biancocelesti widzą w zawodniku Udinese idealnego następcę Sergeja Milinkovicia-Savicia.

 

09:50

N. Schira - Inter jest gotowy otworzyć negocjacje z otoczeniem Federico Dimarco. Celem przedłużenie kontraktu do 2028 roku. Nerazzurri chcą docenić zawodnika za jego wielki wkład i zaoferować mu podwyżkę pensji.


09:45

Fabrizio Romano - Wolfsburg naciska na sprowadzenie Robina Gosensa w swoje szeregi. Negocjacje w toku. Niemiec jest priorytetowym celem klubu z Bundesligi.

 

09:40

GdS - Rafael Toloi celem Interu

Podczas rozmów z Atalantą w sprawie Meriha Demirala, Nerazzurri wpadli na pomysł sprowadzenia doświadczonego Włocha. Niedługo Inter złoży oficjalną ofertę.

 

08:10

Według ostatnich doniesień medialnych, Inter uzupełni obronę doświadczonym defensorem 

Według La Gazzetty dello Sport, kandydatem Simone Inzaghiego o takim profilu może być Rafael Toloi

Zobacz też

mercato live lookman

Mercato Live - 25.07 (15:55) Botafogo po Taremiego // Buchanan w Villarealu! (55)

25.07
04:22
mercato live zielinski

Mercato Live - 31.07 (16:22) Sport - Dumfries nie trafi do Barcelony. Kulisy niedoszłego transferu (22)

31.07
07:01

Komentarze (143)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
24.07.2023 o 16:09 przez cuba
cuba
Baloguna czym prędzej,liczę że się dogadamy
24.07.2023 o 10:20 przez SlimShady
SlimShady
Co do pomocnika to rzeczywiście mamy samych techników: Hakan, Miki, Fraseti, Barella i Sensi, brak takiego typowego fizola. Od czasu Vidala nikogo podobnego nie sprowadziliśmy, w zeszłym roku ta role pełnił Gagliardini ze względu na wzrost ale słabo mu to wychodziło. Za darmo jest do wzięcia Perreya ale to też nie ten typ pikarza. Taki De Paul albo Kessie bylby idealny. Super warunki i technika też
24.07.2023 o 10:16 przez SlimShady
SlimShady
Toloi to świetny obronca na pewno lepsza opcja niż Demiral
23.07.2023 o 21:40 przez pasencjusz88
+1
pasencjusz88
Brać tego Baloguna czuje że to będzie Obafemi Martins V.2
23.07.2023 o 21:04 przez Piotrekfci
+2
Piotrekfci
Zostawilbym Fabbiana i tyle. Po co kombinować i szukać na siłę, ale Inzaghi pewni woli 35 letniego weterana.... 🤮
23.07.2023 o 21:18 przez Paolo87
Paolo87
Dokładnie, mamy do kupienia 2 bramkarzy, obrońcę i napastnika (to na pewno, nie wiadomo jeszcze czy odejdzie Gosens i Correa), budżetu zbyt okazałego nie mamy. Nie ma sensu ładować kasy w pomocnika skoro mamy Fabbiana.
23.07.2023 o 20:41 przez Obserwator
-4
Obserwator
Curva Nord wyraźnie zapomniała, że prawie cały Inter składa się z najemników z tym oświadczeniem o Lakace xD A jeszcze większa padaka będzie, jeśli on tu będzie grał lub trafi do Milanu za grosze xd
24.07.2023 o 00:58 przez Pader88
+3
Pader88
Zrób tu wszystkim przysługę i idź na stronę milana wypisywać te pierdy dzbanie
23.07.2023 o 19:28 przez Czaglar
Czaglar
Podgardlak ma być Samardzic, a nie ty sobie zaraz wymyślisz 35 letniego doświadczonego Diaware czy Wijnalduma
23.07.2023 o 19:35 przez Paolo87
Paolo87
Moim zdaniem niestety przyjdzie ktoś doświadczony, w najlepszej opcji Kessie a w gorszej właśnie tacy wymienieni przez Ciebie. Wolałbym zostawić Fabbiana.
23.07.2023 o 20:53 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Pereyra/Castrovilli/Samardzic. Oby któryś z nich
23.07.2023 o 21:20 przez Paolo87
Paolo87
Fabbian😁 A zostanie kasa na bramkarzy, obrońcę i napastnika😉
23.07.2023 o 21:28 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Też ok.
23.07.2023 o 21:31 przez Paolo87
Paolo87
Wszytko rozbija się o kasę, szkoda że nie ma większego budżetu....
23.07.2023 o 21:45 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Kasa kasą, niech tylko oni z głową to wydadzą co mają😅 ale masz rację🙂
23.07.2023 o 19:27 przez acmiIanowek
acmiIanowek
Tymczasem Milan podpisał Okafora i już praktycznie Chukwueze..... mają rozmach skurczysyny. Będą groźni a na pewno silniejsi niż sezon temu
23.07.2023 o 19:29 przez pluto11
pluto11
Wymieniają wszystkich po za obrona, nie wiadomo kto z nich wypali, nie mówię że nic nie ugrają ale wstrzymał bym się z optymizmem.
23.07.2023 o 19:31 przez acmiIanowek
-2
acmiIanowek
najsłabsi byli właśnie w ataku a ten Tonali to jakiś super gracz też nie był
23.07.2023 o 19:31 przez Paolo87
Paolo87
Okafor moim zdaniem to nie jest jakiś wirtuoz, mnie nie przekonuje. Chukwueze już lepiej ale pożyjemy zobaczymy, CDK też miał zamieść ligę😉
23.07.2023 o 19:34 przez acmiIanowek
acmiIanowek
ten Cdk nadal może to zrobić młody jest ale u nich się marnuje póki co
23.07.2023 o 19:37 przez Paolo87
Paolo87
Ktoś tam pewnie odpali ale niewypały też na pewno będą.
23.07.2023 o 19:39 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Chukwueze może być grozny, o ile ogarnie taktycznie :) Już jeden taki u nich był. Castillejo.
23.07.2023 o 19:41 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Ale te ich transfery to takie półśrodki trochę nie sądzicie, równie dobrze żaden może nie wypalić.
23.07.2023 o 19:42 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Myślę, że CdK może odpalić w tym sezonie. Już powinien się zaaklimatyzować. Jak się zgrają z Pulisicem to z szybkimi Leao, Okereke i Chukwueze mogą zjeść tą ligę.
23.07.2023 o 19:46 przez Paolo87
+1
Paolo87
Pulisić i Chukwueze to najciekawsze transfery, reszta to zgadzam się-troche półśrodki. Co do CDK to zobaczymy czy zostanie bo chcą go sprzedać i jeżeli trafi się kupiec to go sprzedadzą (podobno Aston Villa była zainteresowana)
23.07.2023 o 19:55 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Oddasz im piłkę i po Milanie. To są gracze szybcy, z dryblingiem, dobrzy na kontry. Z Napoli mogą sobie wygrać bo im dadzą przestrzeń, My i reszta ligowej stawki wejdzie w niski pressing, zagęści pole gry i po Milanie. Zresztą, sezon pokaże :)
23.07.2023 o 19:56 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Uważam, że powinien zostać. Jego sprzedaż to będzie błąd. Jest jeszcze młody i uniwersalny, przyda się im w trakcie sezonu. Tym bardziej jeśli chcą grać na paru frontach.
23.07.2023 o 20:00 przez Paolo87
Paolo87
Ich sprawa, jak odejdzie ja płakał nie będę😉
23.07.2023 o 20:11 przez acmiIanowek
acmiIanowek
jedno jest pewne derby będą mega ciekawe w przyszłym sezonie
23.07.2023 o 20:23 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Dokładnie, nie możemy zapomnieć o ich środku pola. Tonali nie był aż takim kozakiem i dostali dobre pieniądze za niego. Tak, uważam. Teraz będzie siła fizyczna - Musah + Loftus Cheek w rotacji. Podobno właśnie tego chciał Pioli, fizycznego pomocnika. Dodatkowo za nim wróci Bennacer jest już Reijnders. Chłopak robił świetne liczny w Holandii, a u Stefano nawet Ismael zaczął strzelać bramki. Tutaj też jest duży potencjał, bardzo mądre okienko w ich wykonaniu. Jak na razie wszystkie ruchy przemyślane. Jeśli odpalą będą mieli większy wpływ na grę drużyny niż miał Sandro.
23.07.2023 o 20:49 przez kontousuniete1
+1
kontousuniete1
Nie obawiajmy się Milanu no ludzie kochani😅 oni obawiają się nas, liczę, że będzie powtórka z zeszłego sezonu, znowu ich obijemy kilka razy i to by było na tyle😅
23.07.2023 o 20:59 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Z Juve za to zawsze mamy ciężary, lubią się cofnąć.
23.07.2023 o 21:37 przez Paolo87
+1
Paolo87
Nie wiem czy macie podobne odczucia: Milan to wróg-widomo, lokalny rywal ale Rubentus to zło w najczystszej postaci, niesamowicie brudny klub, ich nienawidzę najbardziej. Kiedy Milan był bliski spadku kilka lat temu nawet było mi ich trochę żal, kiedy Jude zdegradowali dyscyplinarnie czułem dziką radość🤣
23.07.2023 o 21:43 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Nienawiść to może za duże słowo, to w sumie tylko( lub może aż?) futbol, ale Milan to taki miły kuzyn do obijania😅, a z Juve to już jednak pojedynki o innym ładunku emocjonalnym, no da się wyczuć niechęć😅
23.07.2023 o 19:12 przez wojtas22
+2
wojtas22
Ostatnio pisalem ze 4o baniek na Baloguna to ryzyko czy sie sprawdzi ale ogladnolem na youtube filmik 10 minutowy z jego akcji i goli i mysle ze warto zaryzykowac gosciu jest szybki ma drybling i strzał tez ma super wiec brac go.
23.07.2023 o 19:22 przez kontousuniete1
+2
kontousuniete1
Potencjał duży ma młodziak, no i chyba w naszym zasięgu. Mogliby go brać.
23.07.2023 o 19:39 przez Paolo87
+2
Paolo87
Najlepsza opcja było by wypożyczenie za 5-7 mln ale nie z obowiązkiem a z opcją wykupu. To oczywiście trudne do wynegocjowania ale nie niemożliwe....
23.07.2023 o 19:46 przez kontousuniete1
kontousuniete1
To by była bajka, ale czy Arsenal na to pójdzie i da się tak ograć? Londyńskie kluby działają charytatywnie dla Interu? :D
23.07.2023 o 19:54 przez Paolo87
Paolo87
No tak, to nie Bayern🤣ale ciekawe jaka by była reakcja? Może warto sprawdzić, jak uważają że sobie poradzi to może na to pójdą😁
23.07.2023 o 21:39 przez pasencjusz88
pasencjusz88
Po Twoim komentarzu też obejrzałem kompilację z jego gry i jestem podjarany :D
23.07.2023 o 21:44 przez Paolo87
Paolo87
Nie mam nic przeciwko niemu, jestem za żeby go sprowadzić ale kompilacje udanych czy nie udanych zagrań można zrobić jak się chce. W latach 90-tych wielu piłkarzy trafiło do polskiej ligi na podstawie zmontowanych kompilacji wtedy jeszcze na kasetach VHS😁
23.07.2023 o 21:49 przez Paolo87
Paolo87
Oczywiście 9/10 to były niewypały. Nie twierdzę że w tym przypadku będzie tak samo, jeżeli się nim interesujemy to na pewno został zweryfikowany na wszystkie możliwe sposoby.
23.07.2023 o 18:42 przez Tifosinho
Tifosinho
Z tą fizycznością to chyba głównie o wzrost chodzi żeby mógł na bramce stanąć
23.07.2023 o 18:41 przez Paolo87
Paolo87
"wiodącą cechą ma być mocna fizyczność" czyżby Kessie?😉
23.07.2023 o 18:46 przez pluto11
pluto11
Na wyp byłoby idealnie
23.07.2023 o 18:48 przez Orzeu
+2
Orzeu
za drogi jak na opcję nr 6
23.07.2023 o 18:50 przez Paolo87
Paolo87
Dokładnie, może jakieś wypożyczonko?
23.07.2023 o 19:05 przez Seba
Seba
Raczej Kessie nie przychodziły do Interu pełnić roli 6 pomocnika :D
23.07.2023 o 19:19 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Hjulmand z Lecce? Trzymam kciuki za Pereyre.
23.07.2023 o 19:26 przez kontousuniete1
+1
kontousuniete1
a może Castrovilli? Uwielbiam tego gościa.
23.07.2023 o 19:27 przez Paolo87
Paolo87
@Seba Kessie zawsze może sobie wywalczyć miejsce w składzie. A może jakiś pomysł na inny młotek?
23.07.2023 o 19:28 przez Paolo87
Paolo87
@carlos911 Castrovilli analogiczna sytuacja-kasa😉
23.07.2023 o 19:37 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Paolo87 ma rok do końca umowy, tani by był. Licze na niego lub Pereyre.
23.07.2023 o 19:41 przez Paolo87
Paolo87
Fiorentina też sobie ceni swoich ale kto wie, zapytać by nie zaszkodziło.
23.07.2023 o 18:39 przez Paolo87
Paolo87
Z Rateguim to było takie 50/50 czy wypali. Jak nie wypali to utopili byśmy kasę (z drugiej strony gorszy od Correi by raczej nie był😉) poszedł do Genoi, jak tak odpali to za rok jego wartość będzie powielona i wtedy trzeba będzie zapłacić o wiele więcej (X2 lub X3), zobaczymy. W każdym razie dobrze (i moim zdaniem mądrze dla siebie) że trafił do Serie.
23.07.2023 o 17:34 przez speaker
+1
speaker
Dawać Baloguna , nie plątac mi się z jakimś Moratą
23.07.2023 o 15:35 przez danielinter
+1
danielinter
O juz widzę że nawet Demiral za drogi i Toloi rozważany, a ciągle dostępny jest nasz stary dobry Bonucci :)
23.07.2023 o 15:54 przez Gloin1989
Gloin1989
Na bogato
23.07.2023 o 14:07 przez Towarzysz
Towarzysz
Czy jest ktoś w stanie opisać co to ten dekret wzrostu?
23.07.2023 o 14:20 przez ciechan
ciechan
To była przepis we włoskim prawie, że przychodzący zawodnik z innego kraju zarabiający powyżej jakiejś tam kwoty granicznej może liczyć na dużą ulgę podatkową. Przez co netto zarabia więcej przy tej samej kwocie brutto np. w Niemczech. Chyba tak to działa, ale w trakcie covida coś przy tym politycy grzebali i działa to trochę inaczej niż pierwotnie.
23.07.2023 o 15:13 przez Orzeu
+3
Orzeu
niższe podatki dla graczy przychodzących zza granicy.

na przykładzie:
Sanchez zarabiał 4,5 mln netto, z dekretem brutto klub płacił 5,7
Calhanoglu zarabia 5 m netto, bez dekretu klub płaci aż 9,2 mln euro

Lukaku z dekretem 8,5 mln netto to tylko 11 mln euro brutto
Brozo na ręke 6 m , a brutto ten kontrakt kosztował aż 11,1 mln euro (bez dekretu)
23.07.2023 o 16:40 przez Orzeu
+1
Orzeu
jeszcze na przykładzie celów transferowych:
Balogun 3.5 mln euro dekret wzrostu = +/- 4,5 mln euro rocznie
Morata 6 mln euro bez dekretu wzrostu = 11,1 mln euro rocznie
23.07.2023 o 14:06 przez Capar
+1
Capar
Skoro mamy Thurama to po co morata?
23.07.2023 o 15:21 przez pluto11
pluto11
No i też jestem tego zdania mamy Thurama teraz trzeba nam Baloguna a jak pozbędziemy się grill mastera to możemy wziąć Morate
23.07.2023 o 12:58 przez pluto11
+1
pluto11
Żadnych Morat co ten Szymon ma we łbie nie zarząd nie pozwoli znowu na ściągnięcie jakiegoś widzimisię Szymona na atak już jednego mamy i nie wiadomo co z nim zrobić
23.07.2023 o 13:07 przez Paolo87
Paolo87
Też nie jestem fanem Moraty ale kto w zamian? Scamacca? Dia? Hojlund za drogi i idzie do Man U. Balogun, ale pytanie czy takiego typu napastnika szukamy? Jeżeli ma być to ktoś do zgrywania piłek i rozbijania obrońców to raczej nie pasuje.
23.07.2023 o 13:11 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Wolę już Moratę niż Scamacce na czwartego. I tak się pewnie skończy.
23.07.2023 o 13:18 przez pluto11
+2
pluto11
Tylko oni nie chcą Moraty na 4, oni chcą go za miast Lukaku i to jest chore jak by miał być jako 4 po odejściu Correi to ok ale tak to po co nam gościu który za 2 sezony będzie miał zjazd
23.07.2023 o 13:19 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Pytanie w co nasz klub celuje. Morata w Lidze/Lidze Mistrzów a Scamacca to dwie zupełnie inne historie.
23.07.2023 o 13:20 przez kontousuniete1
kontousuniete1
A to Thuram nie jest za Lukaku? Teraz szukają drugiego Dzeko chyba... Już sam nie wiem
23.07.2023 o 14:54 przez Paolo87
Paolo87
Thuram to inny typ napastnika niż Lukaku, z zasady miało być Lautaro-Lukaku-Thuram-Correa/lub ktoś inny jeżeli udało by się go pozbyć. Wizja chyba była inna.
23.07.2023 o 15:00 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Chudszy typ Lukaku 😅
23.07.2023 o 15:04 przez Paolo87
Paolo87
Chudszy, szybszy z lepszym dryblingiem i potrafiący zaatakować bardziej z tyłu. Trochę jednak inny typ napastnika😉
23.07.2023 o 15:13 przez Paolo87
Paolo87
@carlos911 Różnica pomiędzy Scamacca a Morata jest taka że Włoch się może jeszcze rozwinąć a Morata już lepszy nie będzie. Rok temu kiedy Scamacca szedł do Anglii mówiłem że wróci za rok do Włoch-to nie jest liga dla Włochów. Skoro West Ham chce się go pozbyć to jest szansa na dobrą cenę.
23.07.2023 o 15:22 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Mnie on osobiście nie przekonuje, ale szanuje Twoje zdanie. Pytanie glowne- jaki jest cel klubu na przyszły sezon? Pewniak jakichkolwiek liczb na ligę/LM to Morata, Scamacca zagadkowy typ😅 niech decydują mądre głowy M&A🙂
23.07.2023 o 12:58 przez ciechan
ciechan
Samardzic nie ma właściwości defensywnych zbyt wysokich. Brakuje u nas w kadrze typowego DMFa, albo B2B sfocusofanego bardziej na defensywe. Idealny byłby taki np. Kessie, czyli umie coś do przodu, a z tyłu jest ciężki do przejścia. Ponadto mógłby grać na kilku pozycjach w pomocy. Sam Samardzic to topowy talent we Włoszech, bardzo mi się podoba jego charakterystyka. Jednak w przypadku jego przyjścia to już byłaby chyba klẹska urodzaju.

Toloi super opcja. Pisałem o tym, że nasz 6ty obrońca powinien być solidny i gotowy do odgrywania marginalnej roli w drużynie. Takie jest moje zdanie, bo dla mnie bardzo interesujący jest Bisseck i liczę, że to on zajmie miejsce z prawej strony bloku obronnego. Toloi jak będzie grać, będzie efekt. Jak nie będzie grać, to wydaje się, że jest profesjonalistą i przyjmie proponowaną mu rolę w zespole
23.07.2023 o 12:31 przez Paolo87
+2
Paolo87
Z Samardzićem to było do przewidzenia, Lazio musi kimś załatać dziurę po SMS, dodatkowy atut to rola w zespole jaką mogą mu zaoferować, na pewno grałby więcej w Lazio niż u nas.
23.07.2023 o 12:13 przez Paolo87
+1
Paolo87
@wrobel1908 mam dokładnie takie same obawy, Toloi raczej na pewno nie zawiedzie ale przydał by się ktoś młodszy (no. Demiral). Problemem oczywiście kasa bo oprócz obrońcy potrzebujemy jeszcze 2 bramkarzy i co najmniej jednego napastnika (zakładając że Correa zostanie). Musimy kombinować żeby załatać wszystkie luki a to wymusza że nie kupimy wszystkich których byśmy chcieli a gdzieś trzeba iść na kompromis.
23.07.2023 o 12:05 przez ragnar
+2
ragnar
dawać kase za Radu, nawet 2 mln, z niego i tak nic nie będzie
23.07.2023 o 12:06 przez wrobel1908
wrobel1908
Poszedł podobno na wypożyczenie
23.07.2023 o 12:06 przez Paolo87
Paolo87
Oby go łykneli, ale mam nadzieję ze wpadnie więcej niż 2 mln. Angole płacą raczej dobrze.
23.07.2023 o 12:14 przez wrobel1908
wrobel1908
Jego kontrakt kończy się
2024 więc nic za niego nie weźmiemy
23.07.2023 o 12:16 przez Paolo87
Paolo87
Jeżeli sprzedamy go teraz to coś wpadnie.
23.07.2023 o 12:39 przez kontousuniete1
+1
kontousuniete1
Radu był jednym z najlepszych bramkarzy ostatniego sezonu Ligue 1, a u nas zawodzi. Nie radzi sobie chłopak z presją w większym klubie chyba. Szkoda, bo to jednak wychowanek no ale cóż...
23.07.2023 o 12:47 przez Paolo87
+1
Paolo87
Tak może być, psychika jest kluczowa a on najwyraźniej nie może tego dźwignąć.
23.07.2023 o 11:50 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Toloi świetny wybór. Tak jak myślałem. Opcja low cost, Demiral za drogi pewnie chcą przyoszczędzić.
23.07.2023 o 12:01 przez kontousuniete1
+2
kontousuniete1
Demiral w formie poziom Skriniara, Toloi będzie u nas to samo co z Acerbim pewnie, wyśmiewany a przyjdzie i zamiecie.
23.07.2023 o 12:05 przez wrobel1908
wrobel1908
Jasne że Toloi to dobra opcja tylko problem może być za rok dwa lata bo w takim wypadku będziemy mieli 4 obrońców po 30
23.07.2023 o 12:13 przez Paolo87
Paolo87
@wrobel1908 mam dokładnie takie same obawy, Toloi raczej na pewno nie zawiedzie ale przydał by się ktoś młodszy (no. Demiral). Problemem oczywiście kasa bo oprócz obrońcy potrzebujemy jeszcze 2 bramkarzy i co najmniej jednego napastnika (zakładając że Correa zostanie). Musimy kombinować żeby załatać wszystkie luki a to wymusza że nie kupimy wszystkich których byśmy chcieli a gdzieś trzeba iść na kompromis.
23.07.2023 o 12:19 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Młody Djalo za rok za free pewnie przyjdzie, idealnie to wzięliby teraz Toloi'a a banita Demiral😅 jeszcze rok w Atalancie by przecierpiał i później do nas, jak teraz nie mamy kasy na niego. Przydałby się na teraz, no ale za 5/6mln go przecież nie puszczą nam😅
23.07.2023 o 12:21 przez Paolo87
Paolo87
Myślę że gdyby chcieli oddać Demirala teraz za 10-15 mln to już byśmy go klepali😉
23.07.2023 o 12:33 przez Paolo87
Paolo87
Opcja z Djalo i Toloiem a Demiral za rok jest ciekawa ale nie wiemy jaka sytuacja będzie za rok😉
23.07.2023 o 12:48 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Demiral to nie Lukaku z charakteru ( przynajmniej tak się wydaje) myślę że jakby dał słowo M&A to za rok by tu był.
23.07.2023 o 12:53 przez kontousuniete1
kontousuniete1
No i za rok wjechało by dwóch młodych Djalo Demiral. A może i już teraz go sciagną, zobaczymy🙂
23.07.2023 o 12:55 przez Paolo87
Paolo87
Tak ale zainteresowanie Demiralem czy Djalo mogą za rok przejawiać inne kluby i tu sytuacja może się skomplikować😉 Nie ma nic na słowo honoru, to nie te czasy😉
23.07.2023 o 13:09 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Cieszmy się tak wogóle że Anglicy są tak zakochani w Premier League i świata poza nią nie widzą ( no może poza Paraticim z Kogutów), że nie biorą pod uwagę takich graczy z Serie A, taki Demiral nawet za te 20mln( podług sum które tam wydają) to jak złoto.
23.07.2023 o 13:16 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Paolo87 trzeba wierzyć😅 Niestety raczej nie wydamy 20mln na Djalo i 15-20 na Demirala...
23.07.2023 o 14:01 przez Paolo87
Paolo87
Bierzmy Demirala za 20 i zamykamy temat obrońcy na to okienko😉
23.07.2023 o 15:09 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Optymalnie
23.07.2023 o 15:15 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Lub Toloi za drobne. Też ok.
23.07.2023 o 15:24 przez Paolo87
Paolo87
No masz rację, obie opcje dobre. Domknijmy temat obrońcy i skupmy się na bramkarzach i napastnikach.
23.07.2023 o 15:32 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Toloi top 5 defensorów ostatniego sezonu, nie ma się czego bać o jego jakość.
23.07.2023 o 11:35 przez tytusek25
+1
tytusek25
Bastoni, De Vrij, Acerbi, Bisseck, Darmian....... po co Interowi 6 środkowy obrońca z czego na 99% będzie to kolejny emeryt? W tym sezonie praktycznie było 4 środkowych obrońców ( w tym naturalizowany Darmian) i dało rade , a obecnie jest już pięciu. Szósty chyba tylko po to , żeby móc zakisić w słoiku Bissecka, zamiast z niego korzystać.
Brać Turbine, Sommera i Baloguna za kapitał z Onany i można gasić światło , a dopiero za rok robić remanent obrony za hajs ze sprzedaży wlaśnie jakiegoś Thurama/ Bissecka czy Asllaniego. Ale warunek jest taki ze trzeba z nich korzystać a nie marynować.
23.07.2023 o 11:40 przez tytusek25
tytusek25
Sprzedaż Gosensa tez bez sensu. Raz ze musi być jakiś zmiennik DiMarco ,a dwa ze ostatnio wyglądał więcej niż przyzwoicie. Za rok są mistrzostwa europy. Dać mu pograć , niech załapie się do kadry i potem go sprzedać. Niemiaszki zawsze dochodzą wysoko i na pewno lepiej go sprzedamy za rok niż teraz.
23.07.2023 o 15:39 przez kontousuniete1
kontousuniete1
Darmian/Toloi Acerbi/Vrij Bastoni/Bisseck. Tak to widzę.
23.07.2023 o 11:35 przez pluto11
pluto11
Na tą chwilę Trubin na już Balogun i przynajmniej Demiral
23.07.2023 o 10:59 przez Cny
+3
Cny
Serio trochę kasy nam wpadło po transferach a nadal dziadujemy. Do obrony potrzebujemy klasowego piłkarza do wyjściowej jedenastki. Każdy inny ruch to głupota.
23.07.2023 o 11:05 przez ragnar
ragnar
kogo byś widział?
Pavard poza zasięgiem.
ze względu na wiek i doświadczenie moim zdaniem Demiral fajna opcja.
Ten Posch ciekawy grajek, mógłby grać na PW i PŚO, pytanie czy to gracz na Inter...
23.07.2023 o 11:22 przez Orrin
Orrin
Scalvini piłkarz na lata ale nasi nie kupią bo jest drogi
23.07.2023 o 11:46 przez ragnar
ragnar
Tak, ale on ponad 30

My pewnie szukamy za 15 Max 20
23.07.2023 o 11:56 przez kontousuniete1
-1
kontousuniete1
Posch najlepszy z Bologny w zeszłym sezonie. Toloi'a niech biorą, bardzo dobry gracz. Demiral też, w Juve nie ustępował DeLigtowi, w La Dei ma konflikt z Gasperinim więc można go łatwo wyjąć, pytanie za ile.
23.07.2023 o 10:57 przez ragnar
+1
ragnar
o ile moim zdaniem Dimaarco osiągnął już sufit, bo po poprostu piłkarsko nie jest wybitny, to zasłużył na podwyżke, ma jedną z gorszych pensji, zawsze daje z siebie 100%, wiek odpowiedni, więc raczej lotów nie obniży

Demiral najlepsza opcja, Ata go nie chce, może pójdzie taniej.N
ie wiem dlaczego na niego nie stawiają, nie oglądałem go często, ale w meczach z juve czy Interem koleś grał dobrze... twardy, nieustępliwy gracz
23.07.2023 o 12:11 przez kontousuniete1
+1
kontousuniete1
Jakiś ma tam konflikt z Gasperinim. Zadzior w stylu Skriniara, dobry gracz, potrafił posadzić DeLigta w Juve więc umiejętności napewno ma, no i stosunkowo młody.
23.07.2023 o 10:30 przez wrobel1908
+3
wrobel1908
Trochę nie widzę sensu sprzedaży Gonsensa
23.07.2023 o 11:02 przez ragnar
ragnar
zwłaszcza po sprzedaży Onany i COlidio
no chyba, że Inzaghi chce mieć Augusto, może bardziej jemu pasuje
23.07.2023 o 13:45 przez Lucash
Lucash
Dimarco oraz Gosens nie dają gwarancji z tyłu, dlatego jeden odejdzie a przyjdzie Augusto, który jest bardzo solidny zarówno z tyłu jak i przodu. W kluczowych meczach jak np finał LM brakowało po tej stronie jakości w defensywie.
23.07.2023 o 10:28 przez Paolo92
+2
Paolo92
Nowy kontrakt dla Dimarco jak najbardziej na tak.
Zrobił u nas duży postęp.

Gosensa nie sprzedawać tanio, bo nie musimy w ogóle się go pozbywać ,jest solidnym rezerwowym.
23.07.2023 o 09:53 przez Paolo87
+3
Paolo87
Gosensa sprzedać można ale moim zdaniem tylko jeżeli oferta będzie wystarczająco satysfakcjonująca. Jeżeli zostanie to też dobrze. Nie ma sensu sprzedawać go za wszelką cenę a potem dokładać do jego następcy.
23.07.2023 o 09:44 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Jeśli cena byłaby podobna jak Acerbiego do rotacji z Darmianem byłby jak znalazł. Mega doświadczenie, ograny w 3 z tyłu, kapitan Atalanty.
23.07.2023 o 09:49 przez Paolo87
+1
Paolo87
Jako uzupełnienie składu super opcja.... tyle że przydał by się ktoś półkę wyżej, kto mógłby wnieść nowa jakość, podnieść poziom gry. Wiadomo że tu za pewne problemem będzie kasa ale sprzedaliśmy Onanę, Colidio, potrzebujemy 2 bramkarzy, stopera i napastnika a razie...
23.07.2023 o 10:23 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Pewnie pierwszy garnitur się nie zmieni Darmian - Acerbi - Basto. Zobaczymy jak Bisseck ale jak da radę to z Toloi rozwiążą problem rotacji skrajnych obrońców. W obronie też bardziej ważne jest doświadczenie. Jeśli to odblokuje pieniądze na napastnika i/lub dodatkowego pomocnika to nie widzę przeszkód.
23.07.2023 o 10:26 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
No i problem w obronie mógłby być rozwiązany na dwa lata, De Vrij podpisał i Acerbi + Toloi. Za rok może ten Djalo za Darmiana.
23.07.2023 o 12:05 przez Paolo87
Paolo87
To prawda, jeśli zakup budżetowego obrońcy-Toloia pozwoli skupić się na zakupie bramkarzy i napastnika to w sumie dobre rozwiązanie, Demiral też dobra opcja ale licząc pieniądze to nie starczy na uzupełnienie wszystkich luk.
23.07.2023 o 12:08 przez Paolo87
Paolo87
Z drugiej strony Demiral jest skonfliktowany z Gasperinim, może to też okazja do zbicia ceny.
23.07.2023 o 12:52 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Tylko, że za Toloi wyjdzie pare mln, a Demiral jest wyceniany na 20 mln. Może Beppe powiedział albo nam dajecie Turaka na wypo albo wam zabieram Rafaela :D
23.07.2023 o 13:16 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Bo nie wiem co Atalancie po tych paru groszach za podstawowego zawodnika i ich kapitana. Chyba, że więcej czasu dostanie Okoli i chcą powoli ogrywać Bonfantiego. Trochę bez sensu dla mnie, już lepiej pozbyć się Palomino.

Shoutbox

martins2000 01.08.2025 17:28

Nie stać nas na topowych zawodników

broda4991 01.08.2025 17:25

Szkoda tego lookmana to było by coś. Nkunku to bot. Dajcie spokój.

callthelaw 01.08.2025 17:22

nie uważacie że były kozini? dużo szumu robil w lidze, wydaje się niezły grajek

jaszczomb 01.08.2025 17:21

dawac mnie tu kogos z potencalem odsprzedazy

jaszczomb 01.08.2025 17:19

jak dobrze, ze sie nie udalo z nim

KibicInteru 01.08.2025 17:13

W takim razie Nkunku poproszę

callthelaw 01.08.2025 17:12

koniec sagi z lookmanem, jeb.. atalante, nie będzie nam stawiać warunków, więcej kasy nikt im nie da, nie sądzę żeby nawet tyle ile my dajemy. Teraz beda i bez kasy i z zawodnikiem który chce odejsc, brawo oni

Paolo92 01.08.2025 15:29

Angielskie kluby mają hajs. Trzeba od nich wyciągnąć ile można

ragnar 01.08.2025 15:25

35+10% bym pomyślał

ragnar 01.08.2025 15:25

spokojnie :)

Claudio 01.08.2025 15:24

za 35 + 20% z kolejnego transferu to bym go sprzedał

Claudio 01.08.2025 15:23

Repubblica – #Bisseck powiedział „tak” #CrystalPalace, czteroletniej umowie z 5 milionami euro za sezon. Bisseck zaproponował #Interowi transfer do Anglii, ale Nerazzurri odrzucili jego początkową ofertę 32 milionów euro, proponując 40 milionów euro. Angielski klub będzie potrzebował wsparcia, aby sfinalizować umowę.

domin98 01.08.2025 15:13

tak kredence, to on

domin98 01.08.2025 15:13

Jak podaje Polsat News, w tym miesiącu więzienie opuścił przedterminowo po blisko rocznej odsiadce 27-letni Aleksander K. (wcześniej znany pod innym nazwiskiem) - inny mężczyzna spędzający czas na ubliżaniu kobietom. Pochodzący z Tychów, gdzie zamieszkał ponownie ze swoją matką (!) „dżentelmen” działał głównie w mediach społecznościowych; swego czasu studiował dziennikarstwo na UŚ i ubliżał komentarzami w sieci i w miejscach publicznych wielu studentkom, z jakimi miał kontakt na zajęciach; część z nich nachodził także w miejscu zamieszkania

El Imprezatore 01.08.2025 15:08

mam nadzieję, że zbanowny już ten debil

Imrahil 01.08.2025 14:47

xD

Klinsi64 01.08.2025 14:17

przeciez Moretti wolał stare damy

martins2000 01.08.2025 13:45

News z Bergamo:Atalanta odrzuci ofertę Interu 🔥

jaszczomb 01.08.2025 13:42

nie ladnie sie tak przelogowywac i wypisywac takie glupoty

jaszczomb 01.08.2025 13:42

endru

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28242

Liczba newsów: 51173

Liczba komentarzy: 601930

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się