Plotki transferowe

Mourinho lub Balottelli odejdzie latem? (44)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 15 lat temu
551
44

Obaj panowie wyraźnie za sobą nie przepadają i najprawdopodobniej jeden z nich będzie zmuszony do opuszczenia Interu.

 

La Gazzetta dello Sport twierdzi, że konflikt na linii Mourinho-Balotelli może zostać zakończony tylko odejściem jednego z nich. Po meczu z Fiorentiną trener Interu zarzucił podopiecznemu, że nie angażuje się wystarczająco w grę obronną zespołu. Balotelli został zmieniony w 69. minucie tego meczu.

 

O problemie jaki mają ze sobą obaj panowie słychać od dawna. Jednakże Massimo Moratti wielokrotnie w wywiadach twierdził, iż Mario to przyszłość Interu i nie zamierza go oddawać za żadne pieniądze. Z drugiej strony Mourinho to trener światowej klasy, osiągający zadowalające wyniki, w trakcie budowania swojej drużyny na Giuseppe Meazza, więc prezes Nerazzurrich nie jest skłonny do kolejnej zmiany trenera.

 

Co w takiej sytuacji powinien zrobić Moratti? Sam zainteresowany na pewno będzie chciał zatrzymać obie strony konfliktu w klubie, jednak będzie musiał liczyć na to, że Balotelli zmieni swoje podejście nim będzie za późno.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

mercato live lookman

Mercato Live - 01.08 (17:10) Atalanta odrzuca ofertę! (88)

01.08
04:56
mercato live chivu bisseck

Mercato Live - 02.08 (09:45) Moretto: Inter nawiązał kontakt z otoczeniem Nkunku | Trzy alternatywy dla Lookmana (39)

02.08
07:41

Komentarze (44)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
05.02.2010 o 20:06 przez SlimShady
SlimShady
Teraz nogę na powiedzieć że wolałbym odejścia Mario niż Mourinho, mam jednak,ze obaj panowie pogodzą się z zaczną współpracować, szczególnie Balottelli, który jest nadal bardzo mało profesjonalny.
05.02.2010 o 16:14 przez batna1989
batna1989
niech ten ballotelli odejdzie..........w ogole się nie przykłada do gry. Jedyny piłkarz którego nie lubię z całego składu. Jakbym ja grał w Interze to bym odddał serce na boisku, a nie tak jak on ......
05.02.2010 o 14:57 przez Mnil
Mnil
wziąć za niego te 30 baniek i niech gdzieś się zatraci na ławce, bo nie będzie z niego piłkarza.<img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
05.02.2010 o 14:12 przez Omen
Omen
Marzę żeby odszedł podobnie jak to było w przypadku Manciniego
05.02.2010 o 11:19 przez adi1908
adi1908
ach ten Mario ... jakby słuchał Jose to byłby wielkim graczem a tak robi z siebie bałwana na boisku ...
05.02.2010 o 10:02 przez piotrekninter
piotrekninter
pablo 77 cesc za mario to wymysl prasy nikt nie odda cesca za niego chyba ze doplacimy 30 ban zreszta cesc jak odejdzie to do barcy lub realu<br />
co do mario on nigdy nie angazowal sie w obrone, kiwa sie straci pilke i lezy zamiast wracac i rpobowac naprawic swoj blad i odzyskac pilke, gwiazdorzy jak nikt na swiecie za dobra kase bym go sprzedal, bo on sie nie zmienia nawet troche , jak byl zapatrzony w siebie tak jest i bedzie
05.02.2010 o 10:01 przez interfann
interfann
jak nie zmieni swojego nastawienia do SALUT<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> nie trzeba nam w zespole takiego pilkarza. tylko jak pojdzie do innego zespolu to tez bedzie musial grac z duzym zaangazowaniem w obronie. on jest jakis dziwny dla mnie
05.02.2010 o 08:14 przez Tigertm
Tigertm
ja tez mam go dosc niech sie wynosi pajac choc talentu nie mozna mu odmowic<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
05.02.2010 o 07:20 przez lysywg
lysywg
to jest wafel ten mario niech wynosi sie z interu za jakis czas i tak odwroci kota ogonem od nas oddac go a za kase kupic kogos dobrego w jego miejsce kto bedzie czul respekt przed trenerem a mou musi zostac on naprawde ma leb do trenerki i inter zaczyna powoli grac to co powinien w przyszlym sezonie po dobrym marcetto bedziemy naprawde dobrzi i taka barca ireal beda mogli nam podskoczyc<img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
05.02.2010 o 00:54 przez Jimi
Jimi
fakt Balotelli bywa irytujący. jeśli nie zmieni się jego postawa kiepsko widzę jego karierę. gdyby Mourinho z jakichkolwiek przyczyn odszedł to na jego miejscu widziałbym tylko Blanca ale ten wg Le Parisien dogadał się z FFF i ma zostać selekcjonerem reprezentacji Francji.
04.02.2010 o 23:30 przez 1+8
1+8
Ja rozumiem Balotelli może trochę irytować że mało biega itp. ale strzela gole asystuje nie jest tak źle ma 19 i nie widze wielu piłkarzy grających lepiej od niego w tym wieku a to że obraża piłkarzy Interu i kibiców to bzdura nagonka na niego to głupota może nie jest łatwy ale warto nad nim pracować teraz jest na pewno lepiej niż na początku sezonu kiedy nic nie pokazywał ja wierze w niego<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
04.02.2010 o 23:05 przez SebaXd
SebaXd
Balottelli może mieć świetlaną przyszłość tylko musi zmienić swój tok myślenia. Mimo młodego wieku jest świetnym piłkarzem. <img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
04.02.2010 o 22:52 przez pablo77
pablo77
Wenger jest jego fanem wiec mysle ze wymiana Balotelli-Fabregas by wyszla na dobre ;D
04.02.2010 o 22:47 przez Alonso
Alonso
Wywalic gwiazdora... Kur... Jest w moim wieku a zachowuje sie jak by mial 13 lat... Za to ze gra w INTERZE powinien byc wdzieczny i robic to co każe trener i starsi i doswiadczeni gracze.. Nigdy go nie lubilem i nie predko zmienie zdanie.<br />
Jak dla mnie wywalic gwiazde i za niego kupic kogos z głowa na karku. MOU zostawic bo gosc ma jaja. Cenie jego profesjonalizm! Co do Morattiego niech sam sie zastanowi co jest wazniejsze druzyna czy 1 zawodnik.. Na poczatku byl Milito teraz MOU i niedlugo kolejni beda.. Jak dla mnie Arunovic zasluguje na gre niz Balloteli<img src="/files/emoticons/11" alt="&lt;zly&gt;" /> <br />
<br />
FORZA INTER<img src="/files/emoticons/20" alt="&lt; loveinter &gt;" /> <img src="/files/emoticons/22" alt="&lt;yeah&gt;" />
04.02.2010 o 22:45 przez Nen
Nen
@tytusek Cassano chyba nie za bardzo wyszło wychodzenie na ludzi skoro aktualnie jest odsunięty od składu za kłótnie z trenerem. <br />
<br />
Nie chodzi mi o sytuacje w jakiej jest Mario czy w jakiej był Adri (który pamięć zmarłego ojca czcił na dyskotekach z dupami) tylko o to, że w każdej plotce jest ziarnko prawdy.
04.02.2010 o 22:33 przez Seba
Seba
Najlepszym rozwiązaniem byłoby wypożyczenie do słabszego klubu i obserwowanie jego poczynań.
04.02.2010 o 22:28 przez tytusek25
tytusek25
Z Adriano bardziej chodziło o danie mu szansy po tym jak pogubił sie po śmierci ojca bo nikt raczej nie kwestionował tego że przesadził z baletami.Szansy tej nie wykorzystał,zadowolił sie minimalizmem i tyle.Krzyż na droge. Mario po prostu jest młody i knąbrny.Nie jest żadnym symbolem Interu ale jeszcze bym go nie skreślał a zwlaszcza po takich wnioskach z dupy wziętych.Anelka i Cassano też mieli siano w głowie w jego wieku a wyszli na ludzi. Nie znaczy to rzecz jasna ze tak bedzie z Mario ale mysle ze za wczesnie jeszcze na takie radykalne ruchy.Przecież sprzedać go zawsze sie zdązy ale jak zrobimy to za wczesnie mozemy grubo żalować.W sumie to za co sie go tak nienawidzi? Powiedzial on kiedys publicznie jakies złe slowo na Inter trenera czy kolegów? Bo osobiscie nie pamietam.Z wywracania sie pewnie wyrosnie a jak na razie kiedy gra ,odgrywa dosc kluczową rolę przy praktycznie każdych strzelonych golach co jest dla mnie najbardziej rozgrzeszającym kryterium.
04.02.2010 o 22:24 przez mati1908
mati1908
bzdura,idiotyzm,ale nawet jesli to watpie zeby ternera zwalniali przez jakiegos młokosa <img src="/files/emoticons/32" alt=";P" />
04.02.2010 o 22:21 przez Gambit
Gambit
Nie wiem czy to prawda.Nawet troche w to watpie.Ale gdybym mial wybierac to wybor bylby oczywisty.Jeden pilkarz nie moze rzadzic klubem.Jesli nie umieliby sie porozumiec to Mario powinnien odejsc.Choc jak sadze to jednak zwykla plotka.
04.02.2010 o 22:10 przez Nen
Nen
Nadajecie na gazetę, bo nie chcecie w to wierzyć? Jak pojawiały się pierwsze newsy o tym, że Adri się schlał, to też było &quot;wymysły&quot; pamiętam...
04.02.2010 o 22:04 przez pawlittoo
pawlittoo
Bzdura.
04.02.2010 o 22:00 przez interinho
interinho
a prasa jak zwykle cuduje juz odchodzi mario i mourinho moze jeszcze eto do spolki z nimi chore mourinho dowodzi i nie ma zadnego ale jesli mario sie nie przystosuje to mou znow odsunie go do primavery i moze za dziesiatym razem zrozumie
04.02.2010 o 21:54 przez tytusek25
tytusek25
Hahaha.. bo La Gazzetta tak twierdzi? Bez jaj.Nie jestem zwolennikiem głaskania Balotellego ale takie wnioski wyciagac na podstawie rzuconych rękawiczek zabijają śmiechem po prostu.No ale sprzedany nakład rzecz święta.<img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
04.02.2010 o 21:49 przez and1
and1
Wypad mario ;]
04.02.2010 o 21:44 przez Mate1908
Mate1908
Jeśli miałbym wybierać kto ma odejść czy Mario czy Jose, to zdecydowanie jestem za tym aby to czarnoskóry napastnik opuścił nasz zespół. Mario ma coś z głową i raczej żaden trener tego nie zmieni. Mourinho natomiast niech kontynuuje budowanie Interu wedle swej filozofii. Wierzę że to Portugalczyk poprowadzi nas do wymarzonego triumfu w CL.
04.02.2010 o 21:39 przez dichu
dichu
AJ uważam że Mourinho ma racje że Ballotelli gra źle bo on rzeczywiście głownie tarci piłki ostatnio mało biega i jeszcze strzela fochy<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! Jakby byłą możliwość sprzedać go za rozsądną sumkę to czemu nie do poziomu Ibry jeszcze mu daleko a nie ma ludzi niezastąpionych w końcu<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! 30 baniek i out<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> !
04.02.2010 o 21:37 przez Claudio
Claudio
Bo jest miedzy nimi konflikt to odrazu ma oznaczac ze ktos musi odejsc...haha Wlochy...xD<br />
<br />
A co do Mario to caly czas czekam az Moratti zrobi na nim dobry interes..moze jakas wymiana z Arsenalem...?
04.02.2010 o 21:31 przez La Pieuvre
La Pieuvre
&quot;La Gazzetta dello Sport twierdzi, że konflikt na linii Mourinho-Balotelli może zostać zakończony tylko odejściem jednego z nich&quot;<br />
<br />
Ale herezje<img src="/files/emoticons/17" alt="&lt;lol&gt;" /> Komuś się chyba naprawdę nudzi w tej gazecie
04.02.2010 o 21:15 przez Dzyl
Dzyl
Nie chciałbym aby Mario lub Mou opuścili Inter. Mou to znakomity trener a Mario znakomity piłkarz, który niestety uważa się za wielką super gwiazdę. Ma talent ale musi długo pracować aby stać się naprawdę wielką gwiazdą. Niech się panowie jakoś pogodzą. W każdym razie nie sądzę aby Mou odszedł ze względu na Mario. To Mou jest trenerem i jak zechce to Mario może w ogóle nie grać.
04.02.2010 o 21:03 przez Seba
Seba
Sprzedać gwiazdora póki jeszcze można na nim zarobić.

Shoutbox

Orzeu 06.08.2025 11:19

te 50 mln euro to chyba bujda z tego co poważniejsze źródła piszą to Atalanta nie podała żadnej wyceny

Jacenty 06.08.2025 11:12

jakiego nie miałby porozumienia, Atalanta zażądała za transfer wewn. ligi 50mln, Inter podwyższył ofertę do 45, dając La Dei pole manewru z jakimiś bonusami do wynegocjowania, a oni tę ofertę po prostu odrzucili bez żadnych negocjacji, co każe zastanowić się nad intencjami klubu z Bergamo. Myślę, że to wywołało oburzenie Lookmana. Tak nie zachowuje się klub, który ma jasny plan dziąłania...

Czaglar 06.08.2025 11:09

Nie wiem jaka jest prawda, ale najczęściej pojawia się wśród przypuszczeń "dobra oferta" i 40 milionów. W zależnosci od wersji, bo nie wiadomo jaka jest ostatecznie prawda różnie trzeba definiować zachowanie murzyna

Dzonyy 06.08.2025 11:09

Prawdy nigdy nie poznamy

Czaglar 06.08.2025 11:06

Orzeu 06.08.2025 10:46 no właśnie ugadali się na te około 40 mln euro.

Jacenty 06.08.2025 11:02

Atalanta wydaje mi się, nie sądziła, ze Lookman będzie chciał egzekwwować to porozumienie - inaczej nie zgodziliby się na odejście Reteguiego. Aczkolwiek transfer Włocha na pewno był dla nich bardziej dochodowy, aniżeli odejście Nigeryjczyka. A teraz zastanawiają się co począć - stracili trenera, który zrobił im projekt, najlepszego strzelca i obecnie najlepszego piłkarza.

ragnar 06.08.2025 11:02

jak Lukaku, nie odbiera telefonow

Orzeu 06.08.2025 10:48

ponoć wyprowadził się z Bergamo i nie ma z nim kontaktu zapadł się pod ziemię :D

Orzeu 06.08.2025 10:47

przyszła oferta a Atalanta stwierdziła że jednak nie bo do Interu go nie chcą puszczać

Orzeu 06.08.2025 10:46

no właśnie ugadali się na te około 40 mln euro

Orzeu 06.08.2025 10:46

Czaglar 06.08.2025 10:42 No jeśli ugadali się na "dobra ofertę" to niestety nie on definiuje czy ta Interu takowa jest.

Jacenty 06.08.2025 10:44

Ale różne źródła zgadzały się, że ta dobra oferta miała wynosić 40mln. Atalanta nie zaprzeczyła co do kwoty, tylko co do "zakresu terytorialnego" tego porozumienia

Czaglar 06.08.2025 10:42

No jeśli ugadali się na "dobra ofertę" to niestety nie on definiuje czy ta Interu takowa jest.

Orzeu 06.08.2025 10:38

Jeżeli miał słowo, że pozwolą mu odejść w przypadku dobrej oferty, a teraz się okazało że Atalanta słowo złamała bo jest dobra oferta a Atalanta odrzuca ją. ... to się nie dziwię że się wkurzył

Orzeu 06.08.2025 10:37

Raffal 06.08.2025 09:53 Tak sobie czytam o lookmanie i zastanawiam sie czy warto sciagac goscia z takim podejsciem za 50mlnE. Jednak jego zachowanie nie jest ok i pozniej aby nie miec takich samych problemow.

Jacenty 06.08.2025 10:34

Atalanta ewidentnie chce wyciągnąć od nas hajs. Wiadomo, że on tam już nie zagra. Nie moga sobie pozwolic, żeby go trzymać na ławce, i żeby jego cena spadała. A mimo tego robią wszystko, zeby pokazać, kto tu "rządzi". Bedą pewnie czekać do ostatniej chwili, żeby trafił do nas najpóźniej jak się da, i nie pomógł na początku sezonu. Te świetne relacje pomiędzy klubai zdaje się są do weryfikacji.

doman 06.08.2025 10:15

Fabrizio Carcano – a journalist said to be close to Atalanta: “Lookman is in Milan, and Inter is expected to finalize the deal for €47 million + €3 million in bonuses.”

doman 06.08.2025 10:09

Przestancie z tym zachowaniem lookmana - miesiac temu pisaliscie ze louis Hernrique robi kwasy w szatni a pare dni temu jak zapierdzielil brame to juz o tym nikt nie pamietal - ogarnijcie downa - jak bedzie pajacowal w szatnie to go wywala - jednego i drugiego

Raffal 06.08.2025 09:53

Tak sobie czytam o lookmanie i zastanawiam sie czy warto sciagac goscia z takim podejsciem za 50mlnE. Jednak jego zachowanie nie jest ok i pozniej aby nie miec takich samych problemow.

Uki1982 06.08.2025 07:44

Brac Greenwooda z Marsylii

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28242

Liczba newsów: 51192

Liczba komentarzy: 602253

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się