
"To jest domowa koszulka mistrzów Włoch - Interu Mediolan, którzy będą świętowali stulecie klubu, to jest cudowny i emocjonalnie historyczny moment dla wszystkich jak i samych fanów Nerazzurri, dla nas NIKE, którzy jesteśmy połączeni z Interem poprzez szczerą przyjaźń. My byliśmy obok klubu kiedy był w trudnych sportowych momentach. Teraz jesteśmy razem na specjalnej okazji i możemy już świętować wielki sukces koszulki wyjazdowej biało-czerwonej. Podzielamy taki sam projekt z Interem. Mamy tę samą filozofię, która jest pokazana przez wspólne dzieło, które zaczyna się od pierwszego zespołu i współpracuje z dziećmi i wieloma inicjatywami klubu" powiedział Cook.
Koszulka jest podobna do tych sprzed kilkunastu lat. Są wielkie odniesienia do stulecia. Na logo klubu otoczonym złotą obwódką widnieje napis "1908-2008, cento anni Inter", taki sam napis widnieje na kołnierzyku. Na rękawie jest herb Mediolanu. Bramkarze będą mieli szare, czarne i żółte koszulki z czarnymi spodenkami.
Massimo Moratti podziękował NIKE za ich dobroć i troskę zaopatrzoną w każdym szczególe. Przyjął koszulke z numerem 100 od Matthew Cook'a. "To jest nasz obowiązek, by komunikować się bez barier i granic. To jest nowa granica, żeby być zwróconym z tym samym entuzjazmem, który nas prowadził, by stworzyć oficjalną stronę internetową ponad dziesięć lat temu. Pierwszy Second Life, dla Włoskiego klubu" powiedział Moratti.
Komentarze (0)