Transfery oficjalne

Oficjalnie - Lavezzi opuszcza Paryż (6)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad 4 lata temu
192
6
fcinter serwisowe

Być może właśnie dobiegła końca jedna z najdłuższych telenowel w historii transferów Interu. Ezequiel Lavezzi zmienił klub i bynajmniej nie są to Nerazzurri.

30-letni Argentyńczyk został oficjalnie przedstawiony jako zawodnik chińskiego Hebei China Fortune. Na mocy obowiązującej z tym klubem umowy, zarobi ok. 15 mln dolarów przez dwa lata.

udostępnij

Zobacz też

Stefano Pioli - Inter

Oficjalnie: Stefano Pioli trenerem AC Milan (29)

09.10
13:11
Emiliano Viviano

Viviano wkrótce podpisze kontrakt? (7)

10.02
18:57

Komentarze (6)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
18.02.2016 o 09:23 przez _DANI_
_DANI_
Wszystkie źródła podają ze zarobi ok. 15 mln ale za sezon gry... Kontrakt na dwa lata :) Także przytuli koło 30 mln... Nie ma sie co dziwić.... 6-7 mln a 30 to lekka różnica :D
17.02.2016 o 21:23 przez Imrahil
Imrahil
juz wiemy dlaczego do nas nigdy nie trafil
17.02.2016 o 16:08 przez Twardy
Twardy
W takim wieku, będąc piłkarzem też widziałbym świat przez pryzmat kontraktów. I w Interze i w Hebei nic wielkiego nie wygra, tyle, ze tam hajs mu się będzie zgadzał.
17.02.2016 o 14:45 przez tkropkab2
tkropkab2
jak dziwka widzi świat tylko przez pryzmat kasy. Całe szczęście, że nie trafił do nas.
17.02.2016 o 13:59 przez Sempre_Inter
Sempre_Inter
W zalewie hiobowych njusów, ta wiadomość wywołuje uśmiech :)
Niech ten pazerny dziadyga będzie jak najdalej od Interu.
17.02.2016 o 12:35 przez maverik
maverik
całe szczęście nie będzie tego darmozjada, wypalonego pazernego piłkarzyny

Shoutbox

Kredence 02.06.2020 19:52

plotka xd

Kredence 02.06.2020 19:52

zadziwiające, że plsię pojawiła 5h po tym jak sprzedalismy Icardiego

Kredence 02.06.2020 19:50

no ja czytałem, że Marotta jest zmęczony i odejdzie bo Conte nie podoba się terminarz i na niego krzyczał

Klinsi64 02.06.2020 19:38

tylko z szopkami w lega

Klinsi64 02.06.2020 19:38

te ploty z odejsciem marotty nie mialy nic wspolnego z mercato

ZnawcaCalcio 02.06.2020 18:40

ale obejrzałby taki Inter ze SPAL

Imrahil 02.06.2020 18:28

za te 111

Imrahil 02.06.2020 18:28

oby barcelona kupila tego martineza

Chuchu 02.06.2020 18:28

To się go ogoli

KibicInteru 02.06.2020 18:28

za rudy

Chuchu 02.06.2020 18:28

Wolałbym De Bruyne

KibicInteru 02.06.2020 18:28

no Tonali to nasz priorytet bez wątpienia

Alfa 02.06.2020 18:27

dawac tonaliego i naingo

Chuchu 02.06.2020 18:23

Vidal to nasz nowy Lavezzi

KibicInteru 02.06.2020 18:23

żadne poważne źródło nie pisało w ostatnim czasie że sie nim Interesujemt dalej

KibicInteru 02.06.2020 18:23

dla mnie wszyscy przesadzają z ta miłością Conte do Vidala

KibicInteru 02.06.2020 18:22

o ile to w ogóle prawda

Alfa 02.06.2020 18:22

no Ty nie widzisz ale moze go irytuje ze conte chce vidala a marotta nie :D

KibicInteru 02.06.2020 18:22

nie widze powodów do niezadowolenia

Alfa 02.06.2020 18:21

no ponoc niby juz jest niezadowlony ciekawe czy to ploty

Archiwum shoutboxa

Wyniki Serie A

Niedziela, 08 marca

  • FT

    Parma

    0 - 1

    SPAL

  • FT

    Milan

    1 - 2

    Genoa

  • FT

    Sampdoria

    2 - 1

    Verona

  • FT

    Udinese

    0 - 0

    Fiorentina

  • FT

    Juventus

    2 - 0

    Inter

Poniedziałek, 09 marca

  • FT

    Sassuolo

    3 - 0

    Brescia

Booking.com

Publicystyka

Mourinho Moratti

Spełnienie marzeń i ucieczka - Mou wspomina Inter cz. III (10)

27.05
19:46
Lautaro Martinez BVB

L(out)aro Martinez (17)

26.05
12:05
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Juventus

    Juventus

    26

    63

  • 2

    Lazio

    Lazio

    26

    62

  • 3

    Inter

    Inter

    25

    54

  • 4

    Atalanta

    Atalanta

    25

    48

  • 5

    Roma

    Roma

    26

    45

  • 6

    Napoli

    Napoli

    26

    39

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Ciro Immobile

    27

  • 2

    Cristiano Ronaldo

    21

  • 3

    Romelu Lukaku

    17

  • 4

    Joao Pedro

    16

  • 5

    Josip Ilicic

    15

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27024

Liczba newsów: 36664

Liczba komentarzy: 449293

Użytkownicy online: 4 (ragnar ragnar ragnar ragnar) oraz 29 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się