Inter zagra z logo Paramount + jako głównym sponsorem koszulek w jutrzejszym starciu Serie A z Torino, a także w finale Ligi Mistrzów przeciwko Manchesterowi City.
Według włoskiego serwisu informacyjnego Calcio e Finanza, który donosi również, że logo pozostanie tylnym sponsorem koszulek w przyszłym sezonie. Od ponad miesiąca Inter gra bez głównego sponsora na koszulkach. Nastąpiło to po decyzji o usunięciu logo firmy kryptowalutowej DigitalBits. Zarówno Nerazzurri, jak i Roma usunęły logo firmy z powodu problemów z niepłaceniem należnych kwot w tym sezonie.
Nerazzurri z pewnością szukają nowego głównego sponsora koszulek na przyszły sezon. Jednak nie tylko. C&F donosi również, że Inter znalazł głównego sponsora koszulkowego na pozostałą część obecnego sezonu.
Obejmuje to finał Ligi Mistrzów, który odbędzie się jeszcze w tym miesiącu. Starcie z Man City w Stambule to oczywiście ogromna szansa dla sponsorów. C&F donosi, że Inter faktycznie znalazł sponsora na dwa ostatnie mecze sezonu, w tym starcie z City.
Pojawiły się sugestie, że Inter mógłby umieścić logo fundacji charytatywnej na koszulce na finał. Zamiast tego zdecydowano się jednak na Paramount +. Według C&F, umowa została zawarta. Logo firmy pojawi się z przodu koszulki Interu ze skutkiem natychmiastowym.
Według C&F logo Paramount + pozostanie w przyszłym sezonie, ale jako sponsor tylnej części koszulki.
Inter nadal poszukuje nowego głównego sponsora na koszulki na przyszłą kampanię. W ciągu ostatnich kilku miesięcy Turkish Airlines były już łączone z możliwym zastąpieniem DigitalBits. W międzyczasie łączono również LeoVegas, Binance i Hisense. Nerazzurri podobno szukają nowej głównej umowy sponsorskiej o wartości co najmniej 30 mln euro. Dopiero okaże się, czy obecne negocjacje doprowadzą do zawarcia umowy o takiej wartości.
Na korzyść Interu może działać fakt, że w rozmowach mogą wykorzystać udział w finale Ligi Mistrzów. Osiągnięcie szczytu najlepszych klubowych rozgrywek w Europie z pewnością korzystnie wpłynie na markę Nerazzurrich.
Komentarze (23)
Fajnie gdyby na stałe była jakaś włoska firma na koszulkach ale to pewnie nierealne.
Nie mam nic do paramount ale im mniej jankeskich wpływów w Europie szczególnie w Interze tym lepiej
Dobra firma, fajne logo.
Ladnie koszulka przez to wyglada