Felietony

Plan Thohira - zacząć od zera (30)

Źródło: inf. własna
około 10 lat temu
666
30

Zacząć wszystko od zera. Tak można podsumować plan Ericka Thohira. Dlaczego zero? Zero będzie symbolem wielu działań naszego nowego prezydenta. Zero jak ilość pieniędzy, która została przeznaczona na zakup Vidicia, zero jak pieniądze przeznaczone na inne transfery, które będzie przeprowadzał Ausilio.

 

Ci, którzy spodziewali się kosmicznych kwot wydanych przez Indonezyjczyka mogą być bardzo rozczarowani. Latem bowiem Erick i dyrektorzy skupią się na przebudowie Interu. Nic nie może stać się w jeden sezon. Należy się spodziewać suchych lat, jednak z naciskiem na to, że zaowocują dużo lepszą grą w przyszłości. Transfer Hernanesa był planowany na lato, jednak kiepskie występy drużyny i presja na Thohirze spowodowały, że plan zakupu Brazylijczyka przesunął się w czasie o sześć miesięcy wstecz i Hernanes trafił do Interu już w styczniu. 

 

Pierwszymi ruchami Thohira będzie pozbycie się starych korzeni tego klubu. W ich miejsce mają wrastać nowe drzewa, drzewa pełne potencjału, z liśćmi, które są już zielone, a mogą być jeszcze lepsze. W tym pomóc mają trochę bardziej doświadczeni zawodnicy. Ci jednak nie zabawią w klubie na dłużej niż dwa, góra trzy lata. Jednak na konkretne decyzje Thohira musimy czekać do werdyktu posezonowego Mazzarriego. Bardzo mało prawdopodobne, że Indonezyjczyk będzie chciał wyrzucić 7 milionów euro odszkodowania za pożegnanie się z Mazzarrim przed terminem, więc w przyszłym sezonie to on będzie nadal prowadził Nerazzurrich. Era Morattiego i stałej wymiany trenerów się zakończyła. 

 

Ogłoszenie kupna Vidicia to długo wyczekiwana wiadomość. Inter za darmo zakontraktował zawodnika z niezwykłą charyzmą i międzynarodowym doświadczeniem. Zawodnika, który może być przewodnikiem i punktem odniesienia dla młodych zawodników. Serb powinien w doskonały sposób zastąpić Waltera Samuela. Vidić jest typem zawodnika, który pomimo wygrania wszystkiego nadal nie jest najedzony, ciągle jest głodny gry. Co więcej - transfer nie przejdzie bez echa na azjatyckim rynku. Thohir to człowiek bardzo dokładny, Inter buduje kamień po kamieniu dokładnie analizując każdy szczegół. W przeciwieństwie do swojego poprzednika jest zdecydowany na wypromowanie Interu na światowym rynku poprzez znaczny wzrost, m.in. koszulek klubu. Jest przygotowany do inwestowania w klub, ponieważ ma świadomość tego, że nie będzie to tylko realizowało jego pasji, ale także przynosiło korzyści finansowe.

 

Od początku swojej przygody z Interem strategia teraźniejszości i przyszłości jest jasna - szukanie graczy wysokiej jakości w najniższych cenach (także kupowanie z wolnych transferów), cięcia wynagrodzeń i odnowa fundamentów klubu, co łączyć się będzie z pożegnaniem z Milito i Samuelem (możliwe, że także Cambiasso). Jak wiemy od czasu chwalebnej tripletty Argentyńczycy inkasują niesamowite ilości gotówki, co nie zawsze idzie w parze z poziomem, jaki prezentują. (Od razu wtrącę, że ostatnie występy Samuela były na wysokim poziomie, w jego przypadku mowa raczej o częstych urazach). Thohir, który deklarował się jako fan Interu zauważył bardzo ważną rzecz w naszej klubowej historii - świetnych zawodników udawało nam się wyciągać za darmo. Patrząc wstecz tak było z Estebanem Cambiasso, wyciągniętym z Realu. Także Maicon trafił do nas za darmo. Być może nie wirtuoz piłki, ale także solidny zawodnik Goran Pandev z Lazio. Każdy z nich znacznie przyczynił się do sukcesów Interu ostatnich lat. 

 

Jednak aby strategia weszła w życie we właściwy sposób Thohir musi mieć właściwych scoutów oraz dyrektorów technicznych, którzy nie boją się składania odważnych ofert. Po odejściu Marco Branki (HURRA!) obowiązki rynku transferowego przejął Piero Ausilio. Teraz ma swoją szansę, aby pokazać, że zna się na rzeczy. Poniekąd na jego barkach leży teraz powrót Interu na szczyt piłki, najpierw włoskiej, potem i europejskiej. Moim zdaniem po Ausilio widać, że stara się pokazać, że za pokracznymi transferami stał jego zwolniony współpracownik. Dużo możemy przeczytać o wyjazdach Piero, ostatnio do Hiszpanii. Zaczynamy się przyglądać normalnym zawodnikom, takim jak chociażby Rakitić. Jednak nijak miałby się transfer gracza Sevilli do "strategi zero". Ciężko powiedzieć, ile w tym prawdy. Jedno jest niezaprzeczalne - nazwiska jak Evra, Sagna, Rosales, Carlinhos, Beck, Gomis, a także bardzo odległy Fernando to nazwiska, które przywracają wiarę w klub po zakupach takich tuz jak Mudingayi, Rocchi, Schelotto czy Silvestre. Warto wspomnieć tutaj także nazwiska Meneza i Raula Garcii, którym to kontrakty również kończą się pod koniec tego sezonu. Niektóre media fantazjują także o powrocie Samuela Eto'o, jednak jego wynagrodzenie oraz zaawansowany wiek (kto wie, czy ma 35, 37 czy 40 lat) przemawiają raczej na zaprzeczenie tym plotkom. 

 

Jakie młode drzewa posadzi Thohir? Wydaje się, że o sile ataku będzie stanowił Mauro Icardi. Na pewno nie można pozbyć się Kovacicia, który powinien dostać więcej szans, złapać rytm meczowy i wyrosnąć na wielkiego pomocnika. Po imponujących meczach na wypożyczeniu do składu powinni być włączeni także Mbaye, Benassi czy Duncan. Naturalnie nikt nie będzie narzekał, jeżeli czasem Thohir otworzy portfel i wyłoży trochę grosza na napastnika światowej klasy. Zobaczymy, co zrobi w tym temacie Indonezyjczyk. Z Interem łączone są wielkie nazwiska jak Dzeko, Sanchez czy Lavezzi. 

 

Jedno jest pewne - Thohir wie, co robi. Kocha ten klub, jest dla niego pasją, a także szansą na wielkie zarobki. Zna historię klubu, wie, co robić, aby przywrócić zespół na szczyt. Dajmy mu szansę, trochę zaufania. Zespół, trener i prezydent potrzebują czasu i cierpliwości ze strony nas, tifosich Nerazzurrich. Więc - FORZA THOHIR!

Zobacz też

Finanse Zhanga i przyszłość Interu w artykule The Athletic - Pożyczki, Straty, Trofea (8)

22.11
23:50

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

Komentarze (30)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
06.04.2014 o 02:35 przez kachol
kachol
Thohir narazie nie dokonał niczego wielkiego. Skoro klub ma zacząć zarabiać i podnieść się jako marka, potrzebne są pieniądze. Bez LM, zaplecza, wielkich piłkarzy, wyników nie ma mowy o żadnym budowaniu klubu. Mówienie o młodych, piłkarze za darmo, mówienie, że potrzeba czasu - NUDA. Ciekawy jestem co będzie w lecie, bo jak będzie jak przez ostatnie sezony, to będziemy wiecznie "budować"
16.03.2014 o 18:24 przez LuisSuarez
LuisSuarez
Piekarz- jezeli chodzi o Thohira to oczywiscie trzeba troche poczekac i zobaczyc czy dalej bedzie taka dobra robote wykonywal ale widac po chlopie ze ma Leb na karku i cos chce zrobic jednak potrzeba na to czasu. Z reszta zgadzam sie z toba i caly czas tez to probuje powiedziec ze my potrzebujemy trenera z jajami ktory tak jak np.Thohir szuka najlepszych rozwiazan a do tego tak jak pokazuje historia Juve i Romy nie potrzeba 4-5 lat.Jednak z Mazzarim moze potrwac nawet do 10 lat
16.03.2014 o 16:42 przez Piekarz
Piekarz
Słodkie pierdzenie i zaklinanie rzeczywistości.

Zdaję sobie sprawę, że trzy sezony kompletnego gówna powodują pewne wygłodnienie, ale to jeszcze nie powód, by postać Thohira, który nic wielkiego na razie tak naprawdę nie zrobił (trzeba by być naprawdę skończonym debilem, żeby nie wyrzucić Branki (pozdro Massimo)), rozdmuchiwać do rozmiarów iście mesjańskich.

Mam też wrażenie, może mylne, że niektórych plan powrotu na szczyt w ciągu kilku lat podnieca nie wizją samego powrotu, ale tych kilku lat, bo to brzmi tak mądrze, że potęgę buduje się powoli. Skutkuje to takimi stwierdzeniami jak "nic nie może stać się w jeden sezon" - doprawdy? Otóż Juventus z totalnego gówna w jeden sezon stał się absolutnym hegemonem ligi; Roma w jeden sezon z totalnego gówna stanie się wicemistrzem. W obu przypadkach nie ma mowy o żadnej ciągłości i budowaniu w latach poprzednich, bo trenerami i piłkarzami żonglowali tak samo jak my, działali w zupełnym chaosie - wystarczyło jedno okienko, właściwy wybór trenera i nie trzeba było czekać miliona suchych lat, a i jakieś gigantyczne pieniądze za tym wcale nie stały.

Za wcześnie na takie teksty.

Żeby nie było, że taki niemiły jestem, to szczerze przyznam, że tekst o Icardim-młodym drzewie arcymistrzowski.
16.03.2014 o 14:08 przez Odet
Odet
forza Thohir !! !

zabraknie raz w meczu Hernanesa i naszym znowu nogi się będą uginać :(
pozdr.
16.03.2014 o 13:01 przez Mroziczek
Mroziczek
Revan, właśnie po to gra tym systemem, aby oni to ogarneli to perfekcji do następnego sezonu. Pomyślcie czasami trochę więcej przed napisaniem czegoś. Poza tym niektórzy chyba dalej nie rozumieją, że trzeba skończyć ze zmianami trenera co sezon.
16.03.2014 o 12:34 przez Piotrekfci
Piotrekfci
jakoś Mazzarri znalazł miejsce dla Rolando ktory jest w genialnej formie - znalazł miejsce dla Jonathana, po którym dalej możecie jechać ale chłopak daje z siebie 110 %, z pewnością do Maciona mu daleko ale jak ktoś daje z siebie 110% to należy to docenić i wspierać :) czyż nie ?, myślę, że Mazzarri w końcu odnalazł optymalną taktykę dla naszych i dotarł do nich, a Hernan miał w tym zapewne kolosalne znaczenie - z nim w składzie mamy równowagę między defensywą a ofensywą - tego bardzo brakowalo - oby tak dalej !!
16.03.2014 o 12:05 przez Greg4Inter
Greg4Inter
Szkoda, ze Erick nie objal naszego klubu zaraz po wygraniu Tripletty. Rok 2010 mogl zostac DUZO lepiej wykorzystany i byc moze dalej bylibysmy potega, bez tych suchych lat. Coz, lepiej pozno niz wcale :) jestem optymista. FORZA Thohir! :forza:
16.03.2014 o 11:59 przez pasek_9
pasek_9
Zgadzam sie z tym co pisze Luis Suarez, dawac szanse mlodym, niech ogrywa sie Kova, jak pisalo w artykule powinien wrocic Duncan i M'Baye. Ale mazzar woli Kuzme niz mlodych i perspektywicznych graczy. Przydalby sie De Boer to dopiero bylaby rewolucja w skladzie 21+ :-D
15.03.2014 o 20:58 przez Czarson
Czarson
tez musze pochwalic Alwaysa widac, ze wzial sobie do serca wskazowki jakie dal mu wariat randama
15.03.2014 o 20:58 przez LuisSuarez
LuisSuarez
Revan- 100% racji. Jak mowilem kazdy trener potrzebuje czasu ale Mazzari po prostu nie pasuje do filozofii klubu. Thohir nie kupi mu 11 gotowych pilkarzy to nie Man City albo PSG. ti trzeba pracowac z mlodymi im trzeba dac czas i zaufanie miec odwage na nich postawic. Inter to nie klub dla Mazzara i tyle
15.03.2014 o 20:20 przez Revan
Revan
Ale skoro Walter ma do dyspozycji takich graczy jakich ma to dlaczego upiera się na ten system? Nie mamy piłkarzy na jego koncepcje, wiec niech ustawi skład pod piłkarzy, a w lato niech wymaga ,,swoich" zawodników od Thohira do tego durnego 352.
Byłem zadowolony, że Mazzari nas obejmuje, konkretny szkoleniowiec. Wiedziałem, że nie lubi rotacji i młodych, ale to co wyprawia to przestaje być śmieszne.
Jedyne co nam potrzeba to DWÓCH wysokiej klasy napastników i zmiany taktyki.
Thohir imponuje, Mazzari juz od dawna przestał.
15.03.2014 o 19:25 przez Michellaga
Michellaga
To jest dobry artykuł dla tych co maja Mazzarriego za betona. WM jest odpowiednim człowiekiem na odpowiednim miejscu, bo jego frustracji po słabej grze widac że mocno mu zależy na zespole. Mazzarriem wystarczy dac czas i odpowiednie komponenty ( wachadłowi i napastnik z najwtzej półki) a efekty beda napewno. Ja w obecnym Interze widze progres w grze obronnej a jak wiadomo wszystko sie zaczyna od obrony. Forza Mazzarri Forza Inter
AR dobrze napisane łatwo sie czyta
15.03.2014 o 19:02 przez Patrisoo
Patrisoo
Db robota, przyjemnie się czytało :) Zgadzam się z autorem, że Mazzarri potrzebuje czasu, nie od razu Rzym zbudowano jak to mawiają :P Nawet jeżeli czekają nas kruche lata pod względem finansów to liczę na Ausilio, który z tego co zauważyłem ma całkiem dobre pomysły, dajmy mu czas, myślę że nas mile zaskoczy :inter:
15.03.2014 o 19:00 przez Rebelde
Rebelde
Jeszcze można dodać że w lecie będzie zaprezentowane nowe logo Interu, taki mały symbol 'nowego porządku' .
15.03.2014 o 18:39 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Wszystkie główne informacje od listopada zebrane w kupe i z sensem napisane :) Dobra robota Always :)
15.03.2014 o 18:19 przez LuisSuarez
LuisSuarez
andyvdm- Jezeli ktos dostaje nowa prace czy to w klubie pilkarskim czy jakims zakladzie na odpowiedzialnym stanowisku potrzebuje czasu aby mozna zobaczyc tego efekty. Tez jestem za tym. Jednakze taki ktos musi cos robic np. Wdrazac nowe pomysly, analizowac wszelkieudogodnienia miec przede wszystkim odwage , byc otwartym na wszelkie zmiany. I Jezeli na poczatku popelnialby bledy i nie wszystko szlo by dobrze zaslugiwalby na zaufanie i jeszcze wiecej czasu poniewaz COS PROBUJE ROBIC. A Mazzari nic nie probuje. Mieli re same błędy raz po raz nie szukając innych rozwiazan. Dlatego chve innego Trenera.Odwaznego z Charyzma
15.03.2014 o 17:47 przez cyrkiel
cyrkiel
Kocha ten klub? Czy to miłość od pierwszego wejrzenia?
15.03.2014 o 17:39 przez LuisSuarez
LuisSuarez
solo_nerazzuri- moze lekko przegialem z porownaniem Betona do Gasperiniego ale jak pisze Wujas Cavani Hamsikoraz Lavezzi byli juz ogranymi w Serie A nie wspominajac juz oCampagnaro Canavaro Inlerze itd. Mazzari musi miec gotowych pilkarzy najlepiej okolo 30 roku zycia i kupe czasu by cos zrobic. I nie porownujmy tu teraz Beniteza bo on zmienil 80% skladu i on potrzebuje czasu a mimo wszystko ma realne szanse na 2 miejsce a Beton nie gra w pucharach moglby poznawac pilkarzy robic rotacje ale woli trzymac sie swoich widzi mi sie i nie probowal przez 3/4 sezonu nic
15.03.2014 o 17:30 przez andyvdm
andyvdm
WY byście pewnie Brendana Rodgersa wywalali z Liverpoolu rok temu jak grali fatalnie, znafcy. Niczego sie nie nauczyliscie w poprzednich latach? Mazzarri koniecznie musi dostać jeszcze rok szansy, przy dobrych transferach jestem pewny ze damy radę być w pierwszej trojce.
15.03.2014 o 16:52 przez Wujas
Wujas
solo_nerazzurri tutaj sie nie zgodze, bo Cavani juz w palermo byl wyrozniajacym sie strzelcem, strzelal ok 15 goli w serie a na sezon. Hamsik mial za soba 2 dobre sezony w napoli jeszcze przed przyjsciem Mazzariego, to samo tyczy sie Lavezziego.
Faktem jest natomiast ze potrafil to wszystko dobrze poskladac do kupy i mam nadzieje ze w Interze tez tak sie stanie :)
15.03.2014 o 16:20 przez solo_nerazzurri
solo_nerazzurri
*w sensie Cavani i Hamsik wyrobili sobie marke u Mazzara, sory za podwojne
15.03.2014 o 16:19 przez solo_nerazzurri
solo_nerazzurri
Suarez, no nie przeginaj z porownaniem amatora z Palermo do Mazzariego, klasa, jak nie 2 wyzej. Da sie mu napadziora, fajne skrzydla i zacznie to wygladac, jestem pewien. A Napoli niby mialo taka pake za Mazzara jak Inter za Mou? No nie bardzo, Cavani i Hamsik jakby sobie zrobili u Mazzara, nie pamietam jak to byko z Lavezzim ale chyba podobnie. Teraz za grubasa Napoli nie dosc, ze sie nie oslabilo, tylko dokupili mu fajnych grajkow nie na zmiennikow, typu jak sie u nas kupowalo drewno skelotto i rokkiego, tylko Higuain, Callejon, Albiol, Reina, Mertens chyba. A my zaczynamy ogarniac takie rzeczy po odejsciu Morattiego. Cierpliwosci
15.03.2014 o 16:13 przez inter_21
inter_21
Nie do końca widzę sens w pewnych aspektach, auto pisze ze Kova musi zostać, Mazzarri też zostaje, ale jak sam powiedział nie widzi Kovy w swojej koncepcji. To samo tyczy się Mbaye, Duncana, Benassiego - ktoś serio wierzy że on będzie na nich stawiał?
15.03.2014 o 15:13 przez LuisSuarez
LuisSuarez
Mowisz jeszcze ze Mourinho mial eto milito samuela lucio sneijdera jednak takich graczy trzeba zmotywowac , znalezc miejsce na boisku , pozaglowac skladem wyszukac najlepsze ustawienie dla druzyny i zawodnikow !! ! MOU to umial a Beton niestety nie
15.03.2014 o 15:08 przez LuisSuarez
LuisSuarez
Piotrekfci - jak Mazzari dostanie troche lepszych zawodnikow to pokaze najwyzej to co w Napoli po 4 latach czyli e Europie klapa a w serie A raz 2 miejsce i zawsze po chaotycznej grze. totrener ktory sie nadaje do takiej Genoi albo Catani czy Palermo jak Gasperini
15.03.2014 o 14:32 przez Piotrekfci
Piotrekfci
haha i kogo zatrudnisz ? moze Hajto bedzie dobry ? no chyba ze rasiak to ok nie mam pytań - trener nie gra - a w kazdym meczu w ktorym naszym nie szlo widzialem jak się Mazzarri gotuje w środku - wiec zależy mu na dobrych wynikach tak samo jak nam !! brak nam po prostu klasowego napastnika, prawego obrońcy, defensywnego pomocnika i kogos takiego na obrone jak Vidic - Thohir niech załata te luki i wtedy zobaczymy co pokaże Mazzarri !! ! narazie nie ma co go porownywać do Mourinho - Mou miał Eto, Milito, Samuela, Lucio, Cambiasso czy Sneijdera w życiowej formie wiec z czym do ludzi przy obecnie grajacym Sauelu, Cambim czy Milito - jedyne co mnie w nim wkurza to brak zaufania do mlodych ;/ oby to zminil
15.03.2014 o 14:28 przez kibol123
kibol123
moratti ty gamoniu jak ty rzadziles tym klubem kontrakt powinien byc tak skonstrowany ze kara za zerwanie kontraktu z trenrem powinna byc maks 2-3 mln ew. powinien byc na 1 sezon nic go nie nauczylo i czuje ze bd dalej na tym cierpiec bo nawet jak bd niezle wyniki wizualnie gra ze zbychem to to bd tragedia
15.03.2014 o 14:25 przez mackra7
mackra7
Fajny tekst :)

Swoją drogą zobaczymy czy w następnym sezonie będzie widać progres. Forza Thohir!
15.03.2014 o 14:23 przez Piotrekfci
Piotrekfci
dokładnie tak jak piszesz :) - więcej wiary w nowy projekt -- przypomnijmy sobie chociażby bayern sprzed 5-6 lat - nic nie grał - mało tego - pare sezonów nie istniał w LM !! ! a teraz ?? ? na to wszystko potrzebowali jednak czasu - to samo tyczy się borussi - a teraz i nas -- Thohir to nie podstarzały i zmeczony juz tym wszystkim Moratti -- wierze ze od poczatku przyszlego sezonu zaczniemy nową erę - ere Thohira - Vidic, Hernanes - to pozwala w końcu marzyć o takich zawodnikach jak Dzeko, Jovetić, - jedyną przeszkodą może być dla nich brak naszego udziału w LM - jednak nie zmienia to faktu, ze w koncu skocza sie uklady i ukladziki i przymykanie oka na buble jak te z schelotto, silvestre czy bezsensownym oddawaniem zdolnych mlodzikow - odszedl baranka i reszta zapewne zobczyla ze nie ma zartów i trzeba wziasc sie do roboty :)
15.03.2014 o 14:10 przez LuisSuarez
LuisSuarez
Dobry tekst, duzo prawdy. Ja bym jednak zaryzykował i zwolnił Mazzara bo mozemy wiecej stracic jak pozostanie niz te 7 milionow.

Shoutbox

HHAAH ! 26.04.2024 22:38

Thuram podobno ma klauzulę 85mln

Weo 26.04.2024 21:48

W Turcji top króla strzelców 1. Icardi 21 goli, 2. Dzeko 20 goli, 3. Manaj 17 goli, .......... 5. Buksa 14 goli, 6. Piątek 13 goli xD xD

pablo77 26.04.2024 21:34

Własciwie to nie musimy nikogo sprzedawać, ale przykładowo gdyby ktoś wyłożył te 90 baniek na Thurama to spokojnie moglibyśmy wziąć na przykład Jonathana Davida/Zirkzee i Scaliviniego na przyklad :D

Orzeu 26.04.2024 21:15

xdd

TONYSOSA 26.04.2024 20:53

mike dawaj do nas he

TONYSOSA 26.04.2024 20:53

capitano zdecydowal!

TONYSOSA 26.04.2024 20:52

kozaka mam. Derby rządzą się swoimi prawami.

TONYSOSA 26.04.2024 20:52

u hee.

KibicInteru 26.04.2024 19:07

Thuram już rok temu odrzucił ofertę psg

Towarzysz 26.04.2024 18:19

Niech biorą leao za te 55 mln

Orzeu 26.04.2024 16:31

klauzula 85 to może

Orzeu 26.04.2024 16:30

nie zgodzimy sie na tyle

broda4991 26.04.2024 15:33

Psg chce zastspic mbappe thuramem i chce zaoferować 55mln. Ja bym go za mniej niż 80 nie puscil.

Dariusz2299 26.04.2024 14:06

W sumie racja. Dzięki. Ja się wybieram co prawda na Lazio i wypatruję momentu kiedy będzie można bilety już kupić.

Orzeu 26.04.2024 14:04

tylko będzie komplet publiczności i feta

Orzeu 26.04.2024 14:03

no ale to nie jest zwykły mecz z Torino

Dariusz2299 26.04.2024 14:01

Hmm, myślałem, że na mecze z Juve czy Milanem takie coś może być, ale z Torino?

Orzeu 26.04.2024 14:00

być może otwarta sprzedaż ruszy dopiero

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    33

    58

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28009

Liczba newsów: 48278

Liczba komentarzy: 572089

Użytkownicy online: 1 (Jacenty) oraz 23 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się