Pozostałe

Platini:"Będziemy rygorystycznie przestrzegać finansowego fair play" (8)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
ponad 15 lat temu
330
8

Zastosowanie się Interu do finansowego fair play latem skończyło się katastrofą. Nerazzurri mają, na szczęście, jeszcze okazję „zaszaleć” na rynku transferowym, bowiem przepisy ograniczające możliwości transakcji finansowych klubów wejdą w życie dopiero od sezonu 2013/2014.

 

Prezydent UEFA Michel Platini daje klubom czas, na zamknięcie zaplanowanych z wyprzedzeniem hitów transferowych, jednocześnie ostrzegając, iż od chwili wprowadzenia ograniczeń federacja wprowadzi ostrą kontrolę.

 

-Chcemy, aby finansowe fair play weszło w życie stopniowo, nie gwałtownie, dlatego wejdzie ono w życie od sezonu 2013/2014. Największym problemem europejskich klubów są gigantyczne długi. Ustawa pomoże więc nie tylko wyrównać szanse, ale również zlikwidować zadłużenie. Niestety, w tej chwili kluby dokonują transferów za pieniądze, których nie mają, a my nie możemy nic z tym zrobić.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

San Siro Giuseppe Meazza

CF – San Siro wyprzedane, rekordowe wpływy Rossonerich (6)

06.03
05:44
Daniele Doveri

Bergonzi: Doveri powinien obejrzeć sytuację na monitorze (5)

09.03
15:31

Komentarze (8)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
27.11.2010 o 09:09 przez mati1908
mati1908
my tego nie odczujemu,ale City,Real,Chelsea... Jedyne co ich ratuje to,to ze maja gwiazdy,ktore beda mogli zamieniac,z pieniedzy ktore beda z nich
26.11.2010 o 13:23 przez kachol
kachol
Jestem pewny, że finansowe Fair Play, albo padnie, albo spowoduje odpływ gigantycznych pieniędzy z footballu. Sam pomysł jest interesujący, ale spóźniony co najmniej o 10 lat.<br />
<br />
Wielkie kluby są astronomicznie zadłużone, bo same banki pozwoliły, aby te kluby otrzymały kolejne kosmiczne kredyty, będąc już zadłużonymi. Nie wyobrażam sobie jak mają kluby funkcjonować bez kredytów idących w dziesiątki czasami setki milionów Euro. Same kluby doprowadziły do sytuacji, że zawodnicy zarabiają po 10 milionów za sezon, a zawodnicy są warci po kilkadziesiąt milionów,a teraz ktoś chciałby to cofnąć o parę lat - no nie wiem?<br />
<br />
zozol pisze o zakazie gry w pucharach, moim zdaniem to nie może klub cierpieć sportowo za długi, bo wtedy jeszcze mniejsza szansa, że je spłaci. Trudno są długi, które nie są spłacane, więc wierzyciele powinni zająć dobra klubowe, a sam klub może i przestać istnieć. Raz zajmą klubowy ośrodek, sprzedadzą, zajmą stadion, sprzedadzą to inni się zastanawia.
26.11.2010 o 12:54 przez SlimShady
SlimShady
Takie problemy są winną Realów i innych hermetycznych klubów robią zakupy za kasę z kredytów a potem toną w długach, najlepsze przykłady to Valencia i Liverpool które sie stoczyły na same dno. Choć akurat w mieście Beatelsów jest nowy właściciel.
26.11.2010 o 12:41 przez cor72z
cor72z
te &quot;100-milionowe&quot; zakupy niestety poważnie szkodzą rynkowi transferowemu. To, co zrobiły Real, Barca i City spowodowało, że obecnie gdy jakiś zawodnik się czymkolwiek wyróżni to klub od razu chce za niego 25 baniek, jeśli zagra dobrze cały sezon to najlepiej 35-40, a za takiego Pastore krzyknęli sobie nawet 70 <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " /> Każdy myśli, że do jego drzwi zapuka przedstawiciel któregoś z tych gigantów więc cenę podporządkowuje do niego. Jeszcze kilka lat temu transfer za 30 milionów dotyczył tylko absolutnych gwiazd, teraz każdy niemalże jest tyle wart, a kluby wcale dużo bogatsze nie są.
26.11.2010 o 12:38 przez Nen
Nen
Ja w 100% zgadzam się z zozzolem. masz długi? nie grasz. Tak powinno być. Jeśli Real chce Ronaldo a Farsa Ville niech wydadzą te wiele pieniądze, a nie zadłużają się, biorą kredyty rozkładają na raty. Jeżeli nie będzie długów nie będzie nic nie fair w kupowaniu za wielkie pieniądze.
26.11.2010 o 09:48 przez slipdog
slipdog
tak dudek.ed i co jeszcze? przecież wiadomo że w życiu też tak jest że biedny może tyle samo co bogaty. A kto komu broni żeby np Wisła zdobyła bogatych sponsorów poprzez swoją dobrą grę w pucharach, albo żeby przejął jąktos bogaty. Jak prowadzi ją debil co dusi grosza to jego sprawa. A gdzie w tym jest równość że jakiś zachłystany klub średni z Europy moze dac tyle co najbogatsze kluby swiata? Przeciez nikt piłkarzom na siłe nie kaze tam przechodzic jesli nie chca. Jesli kogos stac na wydanie 100 mln to niech daje, jego problem. Poza tym jak sam mówił Perez, idiotyzmem jest wydanie 1 mln euro na zawodnika który nigdy nie spłaci tej kasy, niz kupno Ronaldo za 100 mln bo wg ostatnich wyników to on te 100 mln już spłacił po jednym roku gry.
26.11.2010 o 07:38 przez Szociq
Szociq
według mnie to jest dobry pomysł. nam finansowe fair play kojarzy się z całkowitym brakiem transferów w letnim mercato ale prawda jest taka że gdyby MM odrobinę się postarał to biorąc pod uwagę sprzedaż Balotellego mogliśmy jednak kogoś sprowadzić. Moratti niestety chciał wyjść przed szereg i pokazać jaki to z niego finansowy fair player no i skończyło się tak jak widzimy, czyli 6 miejscem w lidze na dzień dzisiejszy.
26.11.2010 o 06:24 przez dudek.ed
dudek.ed
Uważam to za bardzo dobrą decyzję. Tak samo moim zdaniem powinni ustalić maksymalną cenę za jaką można kupić/sprzedać każdego zawodnika. Obecne kwoty dochodzące do 100 ml za transfery sa niepoważne. Kluby się zadłużają na wszelkie możliwe sposoby i za niedługo będzie więcej takich problemów jak chociażby Liverpoolem. Poza tym gdyby były wprowadzone restrykcje odnośnie górnej granicy ceny za piłkarza, wtedy wreszcie mniejsze kluby mogły by mieć w sowich szeregach gwiazdy troszkę większego formatu i zaczęłyby rywalizować z potegami europejskimi, co w obecnej formie transferowej jest ciężkie do osiągnięcia, a wrecz nierealne. Popieram<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />

Shoutbox

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Chuchu 09.03.2026 19:25

Z tych interpretacji wynika, że jedyne karne za rękę powinno się gwizdać w sytuacjach typu Suarez vs Ghana, wszystko inne można naciągnąć pod swoją tezę

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619592

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się