Relacje

Stadio Meazza uciszone! Nerazzurri za burtą Coppa Italia | Inter 1:2 Bologna (63)

Źródło: inf. własna
około 2 lata temu
6238
63

Szok w Mediolanie! Wszystko za sprawą rozstrzygnięcia w meczu Interu z Bologną w ramach 1/8 Pucharu Włoch. Przemeblowany zespół Simone Inzaghiego przegrał ostatecznie z drużyną Thiago Motty 1:2. Wszystkie bramki padły w dogrywce. Dla Interu trafił Augusto, Bologna odpowiedziała golami Beukemy i Ndoye.

 

Inter rozpoczął spotkanie zgodnie z planem i już od pierwszych minut był drużyną kontrolującą przebieg wydarzeń na boisku. Skala zmian personalnych w składzie zespołu Simone Inzaghiego przyczyniła się wprawdzie do drobnych problemów z płynnością rozegrania piłki, ale nie mogło być mowy o dużym spadku poziomu gry, czy jej intensywności.

Regulowanie tempa gry pod nieobecność Hakana Calhanoglu, wziął na siebie Kristjan Asllani, a za jego plecami kolejny już raz z dobrej strony raz po raz pokazywał się Yann Bisseck. Większej nerwowości nie wprowadziło też postawienie dziś w bramce na Audero. Po 25 minutach Inter postawił na wyższy pressing, co zmusiło gości do wielu błędów i niecelnych podań. Najlepszą okazję do zdobycia gola miał Frattesi, jednak nie wykorzystał dogrania od Carlosa Augusto.

 

 

Dużo ciekawszą grę zaserwowały nam obie drużyny tuż po wznowieniu gry. Inter podkręcił tempo, ale Bologna nie planowała zostać w tyle. Przyjezdni zaczęli grać wyżej i dochodzić do sytuacji na połowie gospodarzy. Podyktowanego w 65. minucie gry rzutu karnego nie wykorzystał Lautaro. Na ostatnie 20 minut gry, trener Interu sięgnął po nominalnych zawodników pierwszego składu w osobach Barelli, Thurama i Dimarco. W końcówce pojawił się też Sensi. Inter nie zdołał uniknąć jednak dogrywki, a po 90 minutach gry na tablicy wyników dalej widniało 0:0.

Już po 2 minutach dogrywki, Inter wyszedł na prowadzenie za sprawą Carlosa Augusto. Wahadłowy Interu wykorzystał dobre dośrodkowanie z narożnika boiska. Chwilę później z boiska schodził już Lautaro, a kibice mogli oglądać bardzo niepokojące sceny z Argentyńczykiem trzymającym się za pachwinę w roli głównej. Później okazało się, że był dopiero początek nieszczęść Interu w tym spotkaniu. Na wydarzenia boiskowe zmianami w swoim składzie reagował też trener gości, a jego najbardziej trafioną zmianą okazał się Zirkzee. Holender wykreował obie sytuacje bramkowe Bologni, a dwa pierwsze celne strzały w tym meczu, dały przyjezdnym dwa bezcenne gole i prowadzenie w całym spotkaniu. Inter nie zdołał odwrócić losów tej potyczki i odpadł z Coppa Italia 2023/24. 

 

 

INTER (3-5-2): 77 Audero; 31 Bisseck, 15 Acerbi, 95 Bastoni; 36 Darmian, 16 Frattesi, 21 Asllani, 14 Klaassen, 30 Carlos Augusto; 10 Lautaro, 8 Arnautovic.

Ławka rezerwowych: 1 Sommer, 12 Di Gennaro, 5 Sensi, 9 Thuram, 20 Calhanoglu, 22 Mkhitaryan, 23 Barella, 28 Pavard, 32 Dimarco, 41 Akinsanmiro, 42 Agoume, 44 Stabile, 47 Kamate, 49 Sarr, 50 Stankovic.

Trener: Simone Inzaghi.

 

BOLOGNA (4-2-3-1): 34 Ravaglia; 16 Corazza, 31 Beukema, 26 Lucumi, 22 Lykogiannis; 20 Aebischer, 6 Moro; 56 Saelemaekers, 82 Urbanski, 80 Fabbian; 77 Van Hooijdonk.

Ławka rezerwowych: 23 Bagnolini, 28 Skorupski, 3 Posch, 8 Freuler, 9 Zirkzee, 11 Ndoye, 14 Bonifazi, 17 El Azzouzi, 19 Ferguson, 29 De Silvestri, 33 Calafiori.

Trener: Thiago Motta.

 

 

Zobacz też

Zabójcze rzuty rożne na wagę trzech punktów! Lecce 0-2 Inter (75)

21.02
17:09

Remis Interu u23, gol Kamate (1)

17.02
08:26

Komentarze (63)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
22.12.2023 o 00:38 przez Matiinterlegia
Matiinterlegia
Szkoda tylko daremnego wysiłku. Musimy skupić się na lidze i jak najlepszym wyniku w LM. Począwszy od soboty.
21.12.2023 o 16:54 przez Wojasekkk
Wojasekkk
Oj, taka porażka troszkę zburzyła w nich takich niepokonanych, myślę że Puchar Włoch odpuszczony, po to ażeby skupić się na Lidze i zdobyć 2gą gwiazdkę, jeszcze LM została, zobaczymy jak tam będzie lecz z doświadczenia wiem, że będzie dobrze!
21.12.2023 o 15:07 przez rchemik
+1
rchemik
Odpadliśmy po błędach rezerwowych. Najpierw Audero pusty przelot do piłki, później Sensi który nie dość że wszedł pod koniec meczu to jeszcze odpuścił chłopa ( wracał jak z grzybów).
To jednak nie mam im tego za złe, fajnie by było grać dalej. Nasze cele się zawężają i na nich się skupmy :D
21.12.2023 o 11:58 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Boy nic poważnego się nie stało Lautaro 😔😔😔😔
21.12.2023 o 11:44 przez lays
lays
Nasza pomoc i obrona nawet rotowane wyglądały fajnie w tym meczu, na plus Klassen, Asllani czy Bisseck. Nie można jednak dłużej ukrywać że w ataku nie mamy zmienników. Gdy nie gra ktoś z duetu Thu-La to automatycznie z przodu tracimy 50%. Arna i Sanchez to w tej chwili tylko wkłady do koszulek, zero pożytku. Trzeba pomyśleć nad tym w styczniu, bo gdyby któryś z podstawowej dwójki się wysypał to mamy poważny problem.
21.12.2023 o 14:38 przez BartekBartek
BartekBartek
@lays, jak Arna i Sanchez tu przychodzili to większość tutaj była zadowolona bo obaj wykręcali liczby w poprzednich klubach, ale ci sami użytkownicy jednocześnie nie zdawali sobie sprawy że tych dwóch wykręcało liczby bo byli podstawowymi zawodnikami i mieli forme i rytm meczowy. U nas siedzą na ławie i nie ma dyspozycji a co za tym idzie liczb i jest dramat. Wczoraj jak Arna nie trafiał w piłke w polu karnym to aż przykro się na to patrzyło.
21.12.2023 o 11:10 przez maestro177
maestro177
Ma na nas haczyk Bologna, bardzo dobra drużyna.
Puchar Włoch to taki puchar pocieszenia jak się nie wygra scudetto, czyli w tym roku nam się nie przyda.
21.12.2023 o 14:42 przez BartekBartek
BartekBartek
Podobno Bologna wystrzeliła z formą bo odszedł Arna który przygniatał młodszych kolegów swoim mentalem zwycięzcy ;)
21.12.2023 o 10:57 przez acmilanowek
acmilanowek
Kazda druzyna przegrywa. Porazka w pucharze Wloch jest o wiele lepsza niz porazka w Serie A. Nie musimy juz koncentrowac uwagi na tym pucharze , martwi mnie natomiast formula superpucharu . uwazam, ze jest to dla nas niewygodne bo musimy tam jechac i grac.
Oby jak najmniej widziec te Klasseny w akcji.
21.12.2023 o 14:44 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
Co do Klassena to się zgadzam - jego gra jest na takim poziomie jak jego fryzura we wczorajszym meczu.
21.12.2023 o 10:16 przez Kaniol
+6
Kaniol
Nie chcę usprawiedliwiać ich w wczorajszym meczu bo taka porażka poprostu nie przystoi ale myślę że odpadnięcie tak wcześnie z PW wyjdzie na dobre na koniec sezonu
21.12.2023 o 10:15 przez scozzi
+5
scozzi
nie narzekać. Scudetto ważniejsze. lepiej teraz odpaść i mieć spokój, niż w maju oddychać rękawami i przewalić drugą gwiazdkę. gdybyśmy nie musieli szukać gdzieś sił i odpoczynku to nie takim składem wyszlibyśmy na Benfikę i mecz nie zakończyłby się remisem 3-3. ktoś z nas tutaj wolałby finał PW, półfinał LM i drugie miejsce w Serie A kosztem Juventusu? nie sądzę i proszę nie powtarzać frazesów, że taki klub jak Inter musi grać o wszystko i na wszystkich frontach
21.12.2023 o 10:04 przez Dzyl
+2
Dzyl
Ciekawa ekipa z tej Bologny, życze im by daleko zaszli w Coppa Italia. Motta robi tam fajną robotę. Nie ma co płakać bo z tego pucharu i tak mamy nieduże zyski a takie mecze, szczególnie gdy jest 120 minut są mocno obciążające i kończymy potem z kontuzjami.
21.12.2023 o 07:44 przez SETE
+4
SETE
Porażka musiała się przytrafić i w mojej opinii dobrze się stało , ze w takim meczu.
SerieA , LM , turniej o Supercoppa. Tych gier jest bardzo dużo a to się przekłada na kontuzje graczy.
Jeśli chodzi o aspekt finansowy to premie za Coppa Italia są bardzo niskie
21.12.2023 o 09:50 przez Mezzela
-2
Mezzela
Człowiek się łudził na jakąś mini triplette w tym roku ale wyszło jak wyszło.

Niestety jak się jest przemęczony, są kontuzje i jest dobrze dysponowany rywal, to tak później jest.

Nie ma co gdybać, bo po karnym też mogli odrobić. Teraz ważne jest scudetto i dobry wynik w LM.
21.12.2023 o 07:29 przez Krisu
+1
Krisu
W pucharze "zmienników" teraz rezerwowi mogą mieć do siebie pretensje za to , że tak mało grają skoro nie potrafili wygrać tego meczu. Dla walki o scudetto to i nawet lepiej. Lubie Barelle, bardzo. Jak można tak się tarzać po ziemi i pyskować w taki sposób. Zastępcy kapitana to nie przystoi. Licze, że w rewanżu z Bolonią wezmą sobie za punkt honoru i pokażą im ich miejsce.
21.12.2023 o 08:19 przez BartekBartek
BartekBartek
@Krisu, panie kolego, na tym etapie pucharu Włoch nie ma rewanżu. Inter już odpadł z rozgrywek.
21.12.2023 o 10:24 przez Krisu
Krisu
Tak tak. Nie sprecyzowałem mam na myśli, w lidze :)
21.12.2023 o 10:42 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
No porządny rewanż by się przydał bo już dwa razy w tym sezonie nie daliśmy im rady. A następny mecz jest na ich stadionie więc pewnie nie będzie łatwo tym bardziej jeśli utrzymają dyspozycje.
21.12.2023 o 06:56 przez ragnar
+5
ragnar
Niektórzy zastanawiali się dlaczego Hakan bije karne zamiast dać Lautaro śrubować rekordy
No to mają odpowiedź

Nie ma co płakać,PW można raz odpuścić, druga gwiazdka ważniejsza- prestiż
LM ważniejsza - kasa
21.12.2023 o 06:45 przez Paolo87
+5
Paolo87
Źle się stało a za razem dobrze się stało. Teraz możemy się skupić na Serię A i Champions League. Wygrywaliśmy Puchar Włoch w ostatnich latach, może na zdrowie nam wyjdzie skupienie się na dwóch wyższych celach.
21.12.2023 o 06:05 przez Pjerun
+6
Pjerun
Mecz, który powinniśmy wygrać w regulaminowym czasie gry. Byliśmy dużo lepszą drużyną i stworzyliśmy mnóstwo sytuacji, w tym rzut karny.

Na pewno szkoda, bo każdy chciałby wygrać Puchar, ale przy tym natloku meczów to może wyjdzie na dobre. Boje się trochę o mecz z Lecce i czy w nim wystąpią Lautaro, Acerbi i Darmian, bo grają ostatnio za dużo.

Jak dla mnie Lega Calcio powinna pomyśleć jak najszybciej o redukcji ligi do 18 drużyn, bo jak narazie to wszyscy będą nam dodawac mecze - superpuchar w formie turnieju czy klubowe MŚ.
21.12.2023 o 05:41 przez Orrin
Orrin
Lautaro musi trenować te karne
21.12.2023 o 05:39 przez martins2000
-2
martins2000
K O M P R O M I T A C J A
21.12.2023 o 05:13 przez Seba
+8
Seba
W Turynie także niezadowoleni, że Inter odpadł.
21.12.2023 o 09:59 przez Wiciux
+3
Wiciux
turyn to niech sobie ciśnie w coppa italia. zawsze to jakieś zniwelowanie ich handicapu 1 meczu w tygodniu. I najlepiej wyje*ie sie na 1/2
21.12.2023 o 02:48 przez smerf1600
+1
smerf1600
Wystarczyło strzelić karnego i byłoby po meczu. NIe wypada tak odpadać, na tym etapie, z takim przeciwnikiem, na swoim terenie, przy rekordowej publice. No trudno, przepadło, nic nie poradzimy już. Może za kilka miesięcy się okaże, że nie ma tego złego..
21.12.2023 o 00:35 przez nazional
nazional
Jeżeli do odpadnięcia w 1/8 pucharu Włoch niedajboże dojdzie odpadnięcie w 1/8 LM to spokojnie będziemy z 100mln w plecy w stosunku do zeszłego roku i żadna druga gwiazdka nam tego nie zrekompensuje i w czerwcu może być płacz. Żeby ta obsesja Scudetto i traktowanie po macoszemu pozostałych rozgrywek nie wyszła nam bokiem.
21.12.2023 o 11:03 przez acmilanowek
acmilanowek
do czego zmierzasz ? W LM latwiejszego rywala i tak bysmy nie mieli a na Atletico wyjdziemy w podstawie bez rotacji. Jesli odpadniemy to nie dlatego , ze traktujemy te rozgrywki po macoszemu.
21.12.2023 o 15:14 przez nazional
nazional
Ano mam na myśli olanie pierwszego miejsca w grupie LM, wtedy nie mogliśmy przypuszczać że los będzie w miarę łaskawy.
21.12.2023 o 00:25 przez kibix
-1
kibix
Szkoda, szkoda. Co z tego że odpoczniemy, jesteśmy Interem a nie Sampdorią i musimy próbować wygrać wszystkie rozgrywki w których bierze my udział. Niestety dziś się nie udało. Ironią paskudną jest,że zawiódł nasz najważniejszy zawodnik. Zajedzie tego Acerbiego i Darmianka przez to że to przez niego musieli biegać 120 minut. Ostatnie zdanie oczywiście z przymrużeniem oka , ale jestem mega rozczarowany tym wynikiem
21.12.2023 o 00:10 przez ciechan
+2
ciechan
Abstra :cenzor: ąc już od wyniku i przebiegu spotkania - Zirkzee to Pan piłkarz.
21.12.2023 o 00:19 przez kibix
kibix
Jak ja tego wuja nie lubię, już drugi mecz przeciwko nam gra jakiś kosmos. Mam nadzieję że to nie są jego jedyne dobre mecze w sezonie bo chyba zwariuje
21.12.2023 o 10:25 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Szkoda, że nie mamy kasy Zirkzee + Retegui na ławce i mamy atak jak złoto.
21.12.2023 o 00:08 przez nazional
+4
nazional
To nie był mało ważny puchar, to było kilka mln euro to wzięcia za każdy mecz...potem nie mamy grosza np na solidnego napastnika i za darmo bierzemy kogokolwiek (czytaj Arna i Alexis). Oddany grosz do grosza i kasa pusta, ale najważniejsze że Hakan odpoczął przed mocarnym Lecce...
21.12.2023 o 02:11 przez Kokos
Kokos
I szkoda że się nie pojawił, bo podejrzewam że jakby Hakan był na boisku to mecz zakończyłby się w regulaminowym czasie naszym zwycięstwem
21.12.2023 o 00:07 przez Rafał 1976
+1
Rafał 1976
Są ważniejsze cele w tym sezonie niż PW trzeba się skupić na ludzie i LM bo to są priorytety w tym sezonie
21.12.2023 o 00:04 przez acmilanowek
+1
acmilanowek
Szkoda ze doszlo do dogrywki lepiej jakbysmy odpadli w tych 90 minutach z pucharu tymbarka. chociaz moze lepiej nazwac go pucharem san pellegrino hehe
21.12.2023 o 00:02 przez intermed1
+2
intermed1
To ja wypowiem się w opozycji do pozostałych. Taki klub jak Inter powinien poważnie potraktować wszystkie rozgrywki w jakich przyjdzie mu zagrać i mam wrażenie że Inzaghi myślał podobnie. Inter podszedł do tego meczu na poważnie o czym świadczy wystawiony skład oraz wprowadzeni zawodnicy. Niestety sposób w jaki odpadliśmy z tych rozgrywek jest wstydem, hańbą na honorze nawet jeżeli są to rozgrywki trzeciego rzędu. To jest niedopuszczalne że Bolonia kreuje dwie sytuacje i zdobywa dwie bramki W OSTATNICH 5 MINUTACH MECZU!
21.12.2023 o 00:15 przez Wiciux
+2
Wiciux
No skład to napewnio nie znaczył, że Inzaghi podchodzi na poważnie jak cała druga linia była wymieniona chociażby
20.12.2023 o 23:56 przez Nerazzurx10
+5
Nerazzurx10
Ludzie mówią że mamy 2 składy.. gówno prawda! Nasza ławka rezerwowych nie dojeżdża do 1 składu totalnie, mamy może 3 zawodników rezerw którzy coś wnoszą.. tragedia
21.12.2023 o 00:00 przez Snake86
+2
Snake86
Niestety już od jakiegoś czasu wychodzi, że tak jest - poza Bisseckiem, Frattesim i ewentualnie Augusto reszta nie pokazuje absolutnie nic. Atakujący porażka, Klaassen chyba przyszedł na emeryturę, Sensi gra jakieś ogony bo nie wiadomo, czy za chwilę się nie połamie...
21.12.2023 o 00:07 przez ciechan
+2
ciechan
Nie zgodzę się. Graliśmy z 5. Drużyną serie A w wyraźnym gazie. Do pewnego momentu ich wręcz tłamsilismy drugim składem. Lautaro, kluczowy zawodnik, a nie rezerwowy, strzeliłby karnego i inaczej byśmy teraz rozmawiali. Asllani zagrał dziś słabo, ale co do Klassena to się nie zgodzę, do pewnego momentu grał bardzo solidnie. Arna widać brak czucia piłki ale na ścianie grał bardzo dobrze. Fratessi też dobre zawody. Przegraliśmy tym czym Przegraliśmy ostatnie 2 mistrzostwa, mianowicie skutecznością. Myślałem, że zmianami zamieciemy Bologne, a tymczasem to podstawowi zawodnicy dali w tym meczu najmniej, z wyjątkiem chyba Acerbiego.
21.12.2023 o 11:07 przez acmilanowek
acmilanowek
Jedno mistrzostwo przegralismy przez skutecznosc . w tamtym sezonie nie liczylismy sie od poczatku i mielismy problemy w obronie w momencie kiedy Napoli wszystkim odjechalo.
20.12.2023 o 23:52 przez Kokos
+4
Kokos
Żenujący mecz, można odpaść i nawet może to być zbawienne ale sposób i całe okoliczności tego odpadnięcia to jest frajerstwo
20.12.2023 o 23:50 przez potrtop
-2
potrtop
Dostaliśmy kolejną soczystą harę od Bolonii, ale dla większości to tylko mżawka. Przykre to.
20.12.2023 o 23:53 przez Snake86
Snake86
Tak jak i wtedy było to na własne życzenie, więc do siebie można mieć tylko pretensje.
20.12.2023 o 23:48 przez bobogol
+3
bobogol
CZAS SKUPIĆ SIĘ NA WALCE O TROFEA DLA DOROSŁYCH, TRENERZE

Shoutbox

Ciastek 11.03.2026 00:00

Onana też był spoko, ale sądze, że z takim Alisonem fonały wyglądałyby inaczej. Sommer jest średni, a jak ma dzień to dobry. Alisson zawsze był dobry, a jak ma dzień to dobrym przykładem jest pierwszy mecz z PSG z zeszłego sezonu, a to nie jedyny mecz gdy tak bronił.

Ciastek 10.03.2026 23:58

Masz racje kolego, że to opcja na dwa lata, max 3, ale jednak Alison od bodajże 5lat minimum jest na poziomie,na który żaden z naszych bramkarzy nie wszedł od czasów prime Handanovicia lub Julio Cesara

Cny 10.03.2026 22:57

opcja na dwa lata, ale przy obecnym rynku i braku mozliwosci sicgniecia bramkarza na lata, to taka opcja jest lepsza. allisson to tez poziom do ktorego sommer nigdy sie nie zblizyl;, a tez szwajcar byl taka opcja na dwa lata ;)

Ciastek 10.03.2026 22:50

Mi marzy się Alison, nawet w tym sezonie miał magiczne mecze, a w zeszłym sezonie z PSG to chyba każdy widział

Ciastek 10.03.2026 22:49

Wiem, że pewnie nikt tego nie poprze, ale jak oszczędzamy to najłatwiej ściągnąć bramkarza, gdzie jest dwóch dobrych

Ciastek 10.03.2026 22:46

Czasem oglądam amgielską, daje radę, a z MU miał wybitne interwencje

Ciastek 10.03.2026 22:45

Pope nie jest zły, ale jednak po ostatnich meczach wolałbym Ramsdale

Cny 10.03.2026 22:42

popowi to sie kontrakt konczy ;)

Cny 10.03.2026 22:41

nasi to teraz napaleni na czarnych chłopców

Ciastek 10.03.2026 22:41

Według lepiej celować tam gdzie jest dwóch br, jak liverpool nawet, Alison zjada Somera na starcie

Ciastek 10.03.2026 22:40

Ani Pope ani Ramsdale nie byliby drodzy, ten drugi przeszedł za chyba 20 mln i zagrał 3 mecze, drugi kontuzja, za żadnego z nich nie mogliby wołać powyżej 20, a są lepsi niż Vicario, ale pewnie Ausillo do francji poleci

Cny 10.03.2026 22:39

nie stac nas

Ciastek 10.03.2026 22:36

@cny ja proponowałbym któregoś bramkarza z newcastle

Claudio 10.03.2026 22:36

patrzac na zmiany Palladyn juz sie przygotowuje do meczu z Interem, a nie na Bayernie :P

Piekarz 10.03.2026 22:35

Z drugiej strony różnicą sześciu bramek zrobić Atalantę to potrafił nawet Inter Stefana Piolaka z Banegą jako superstarem

Ciastek 10.03.2026 22:35

Ale ta atalanta jest słaba.

Piekarz 10.03.2026 22:33

Paladyniak wczoraj coś pierdział że to będzie magiczny wieczór, w sumie się nie pomylił, tylko zapomniał dodać że to nie obietnica a groźba

Cny 10.03.2026 22:33

Lunin? na prawdę u nas nie ma wizji jak ma wygladac ta kadra. 20M za rezerwowego bramkarza. I już zaczynają kombinować, że nie Ałzyljo zamyka transfer tylko druga strona xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29308

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619669

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się