Archiwum shoutboksa

Cny 10.03.2026 20:41

no i prawie wszystkie z tych meczów bez dumfriesa., tylko z LH. kompletnie wykastrowana prawa strona w taktyce opartej na grze bokami i takie są efekty. no ale perisic niepotrzebny ;)

Cny 10.03.2026 20:25

ale jak mówicie piłkarze powinni naciskać na sędziego. dumfries powinien podejść i powiedzieć "daj mi czerwona ale w podskokach zapyerdalaj do monitora sprawdzić, raz dwa"

Cny 10.03.2026 20:24

abisso do zawieszenia i to długiego. doveri mógł nie widzieć

Cny 10.03.2026 20:23

głupie gadanie że nie było czasu bo sędzia skończył mecz xd nawet realizator zdążył pokazać te zagranie ręką zanim doveri gwuzdnal koniec

Cny 10.03.2026 20:21

co to za klaun się odpalił tutaj jakiś randomowy?

Claudio 10.03.2026 20:08

No ucieka jak szalony z tą ręką...nie ma co :D

Claudio 10.03.2026 20:08

Paolo92 10.03.2026 19:47 https://www.facebook.com/share/r/1PJAkEfM6Q/

Claudio 10.03.2026 20:01

Zgodnie z IFAB Law 12 (2025/26), kontakt z ręką Ricciego w polu karnym był przewinieniem bezpośrednim z powodu nienaturalnego powiększenia obrysu ciała. Powinien być karny + żółta kartka; VAR pominął kryterium "unnatural position".

Claudio 10.03.2026 19:58

Zgodnie z przepisami IFAB (Law 12), sytuacja z Riccim powinna być uznana za karnego z dwóch kluczowych powodów: nienaturalne ułożenie ręki i brak uzasadnienia dla jej pozycji. Nienaturalne powiększenie obrysu ciała Ręka Ricciego (między dłonią a łokciem) była wysunięta od tułowia i barku, co powiększało jego sylwetkę – piłka po głowie Dumfriesa trafiła w nią bezpośrednio, a bez ręki uderzyłaby w bok ciała lub przeszłaby dalej. Przepisy jasno wskazują, że ręka powyżej linii barku lub wysunięta bocznie (jak na zdjęciu) jest traktowana jako nienaturalna, niezależnie od intencji, zwłaszcza w polu karnym. Brak naturalnej motoryki ruchu Ruch ręki nie wynikał z równowagi, biegu czy nieuniknionego upadku – była cofnięta, ale jednocześnie otwarta w stronę piłki, co sędzia powinien ocenić jako "podjęcie ryzyka" blokady toru. Odbicie nie anuluje przewinienia, bo pierwszy kontakt był z ręką (nie samym łokciem); trajektoria zmieniła się niekorzystnie dla Milanu.

Krownzay 10.03.2026 19:52

co ja Ci poradze, ze takie sa przepisy?

Szociq 10.03.2026 19:51

Pamiętaj, że zaraz po tej sytuacji sędzia zakończył mecz. Bardzo możliwe, że Abisso nawet nie zdążył tego do końca sprawdzić. Dziwię się też naszym, że nie próbowali trochę przeciągnąć całego zamieszania i wpłynąć na sędziego aby sprawdził monitor

Claudio 10.03.2026 19:50

ja pyerdole nie osmieszaj się nadala :D

Krownzay 10.03.2026 19:50

Nie, ruch musi byc uznany za celowy, zeby byl karny, a poki sedzia moze interpetowac dowolnie to beda takie sytuacje. ruch do pilki byl ewidentny

Claudio 10.03.2026 19:50

a najjlepsze jest to ze glowny argument za niepodyktowaniem karnego to byl "RUCH OD PILKI". No tak jak sie odbiła to był od piłki. To jest ewidentny błąd Ricciego, a za błędy się płaci. To jest 100% karny.

Claudio 10.03.2026 19:49

no ale wszyscy wiedza ze byl ruch do pilki. Ale udaja ze nie bylo, bo tak chcą...

Xucatlan 10.03.2026 19:48

Skoro Abisso, który jest profesjonalnym sędzią, który przecież normalnie prowadzi mecze w Serie A uznał, że karnego nie powinno być, to skąd pewność, że Doveri uznałby inaczej. No i nie zapominaj, że kiedy sędzia idzie do monitora i zmienia potem decyzję, to jest to efekt właśnie tego, że arbiter siedzący na VARze zasugerował mu, że popełnił błąd.

Paolo92 10.03.2026 19:47

Ricci wykonał ruch ręką w kierunku piłki ewidentnie

Xucatlan 10.03.2026 19:45

Jeśli chodzi o zagrania ręką, to w ogóle prześmieszne jest te całe sformułowanie o nienaturalnie ułożonych rękach. Według tego karne dyktowane powinny być przede wszystkim w sytuacji kiedy zawodnik biegnie chowając ręce za plecami. Nie da się bardziej nienaturalnie trzymać rąk, niż chować ich za plecami. Nikt normalnie w ten sposób nie biega.

Szociq 10.03.2026 19:45

Nie do końca. Przecież obecnie jest mnóstwo sytuacji, w których sędzia główny zmienia swoją pierwotną decyzję po obejrzeniu powtórki. Jestem pewnie, że gdyby Doveri zobaczył całą sytuację na spokojnie to podyktowałby karnego.

Raffal 10.03.2026 19:44

A wystarczylobybzeby przy nastrzeleniu byl posredni a po strzale karny

Xucatlan 10.03.2026 19:42

Niektóre przepisy nigdy nie będą jasne i zawsze będą polegały na interpretacji zdarzenia, bo taka jest natura tego sportu.

Xucatlan 10.03.2026 19:38

Niewiele o ile w ogóle cokolwiek to zmieni. Skoro sędzia boiskowy uzna, że nic nie było, sędzia na VARze to potwierdzi, to małe szanse są, że decyzja zostanie zmieniona, bo trener zażąda sprawdzenia.

Krownzay 10.03.2026 19:37

poki przepisy nie beda jasne to sedzia przy monitorze bedzie sobie interpretowal jak mu sie podoba

Szociq 10.03.2026 19:35

Ja bym ten VAR na żądanie wprowadził, jeden na mecz

Xucatlan 10.03.2026 19:33

Nie ma sensu grać. Lepiej od razu konkursy karnych robić.

Xucatlan 10.03.2026 19:33

No o tym mówię od dawna. te rzuty karne, to jest totalna błazenada już. Przepisy powinny być zmodyfikowane z założeniem żeby liczba dyktowanych rzutów karnych spadła o jakieś 75%.

Szociq 10.03.2026 19:32

No ale ile głów tyle interpretacji niejasnych przepisów

Szociq 10.03.2026 19:31

KIedyś dostaliśmy karnego po tym jak zawodnik drużyny przeciwnej, dotknął delikatnie palcem piłkę, która była dośrodkowywana. Nie przerwało to akcji ani nie wpłynęło na trajektorię lotu piłki a sam fakt wyszedł po powtórkach VAR. Nie pamietam jaki to był mecz

Xucatlan 10.03.2026 19:29

Generalnie każde dotknięcie ręką przerywa akcję. Chodzi o zablokowanie klarownej akcji, czyli na przykład strzału, bądź kiedy piłka zmierza prosto na strzał do niepilnowanego zawodnika.

Szociq 10.03.2026 19:27

I to była taka sytuacja, która bezpośrednio przerwała akcję.

Xucatlan 10.03.2026 19:26

No przepisy są tak głupie, że ciężko ich ignorowanie krytykować. Karny powinien być tylko za takie ewidentne ręce, które bezpośrednio blokują klarowne sytuacje. Za resztę powinno dyktować się rzut wolny z dwudziestego metra czy coś.

Nitrogen 10.03.2026 19:23

Jakie to ma znaczenie jakie są przepisy? Ważne jest co mówią oficjalne kanały sędziowskie i jak media zamiatają pod dywan. Przepisy nikogo nie interesują

Krownzay 10.03.2026 19:21

taka ciekawostka: reka jest nienaturalnie ulozona, jesli jest powyzej barku. to tez absurd

Krownzay 10.03.2026 19:20

specjalnei czytalem zasady dot. rekiw polu karnym, bo tez mnie to zdenerwowalo

Claudio 10.03.2026 19:19

Milaniści to idioci. To jak rozmawiać z lfeministkom i przekonywać ją, że mężczyźni zrobili więcej od kobiet w rozwoju technologii i są większymi wynalazcami. Tutaj sytuacja podobna. Zakrzywianie rzeczywistości.

Szociq 10.03.2026 19:17

Nie żartujmy już. Jeżeli takiej ręki się nie gwiżdże to każdej innej też się nie powinno. Karny jak w pysk strzelił.

Claudio 10.03.2026 19:15

reka nienaturalnie wysunięta od ciala, ewidentny ruch do pilki. To wystarczajace argumenty do podyktowania karnego ktory musial byc podyktowane. Te szpagaty w wytlumaczeniu tej skandalicznej decyzji ośmiesza pilke nożną

Nitrogen 10.03.2026 19:15

Janusz spokojnie. 40 lat to nie są przelewki. Postawisz coś w weekend od kumpla i się odkujesz

Krownzay 10.03.2026 19:11

Ruch do pilki byl, ale reka nie powiekszala obrysu ciala, bo zawodnik byl ustawiony bokiem. Jesli sedzia uznal, ze nie bylo to celowe zagranie to niema karnego, jesly by uznal, ze to bylo celowe, to karny sie nalezal. Z kazdej decyzji sedzia sie moze wybronic

Claudio 10.03.2026 19:08

tutaj widać "jak na dłoni" że był ruch do piłki. Skandal na korzysc milanu nie pierwszy raz w tym sezonie zamiatany pod dywan https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10163814246394178&set=p.10163814246394178&type=3

Claudio 10.03.2026 19:06

typ po 10 latach sie pojawil zeby bronic skandalicznej decyzji na korzysc milanu....no przypadek. Typowy trep z tego kvrwidołku acpajace.com.pl ;)

Claudio 10.03.2026 19:05

typie bronisz jak niepodległości iż nie było, nie mogło być, nigdy w zyciu, milan nie dostal prezentu. Po prostu to Interu wina, że nie było ręki. No nie rób z siebie błazna

Krownzay 10.03.2026 19:04

napisalem, ze to nie jest oczywisty blad, a przepisy pozostawiaja sedziemu pole do interpretacji

Claudio 10.03.2026 19:04

a gowno mnie obchodzi kiedy konto zalozyles. Jedno nie wyklucza drugiego.

Krownzay 10.03.2026 19:03

tak, 10 lt temu zalozylem konto, zeby teraz z Toba dyskutowac. Widze, nie jestes zbyt bystry, a ja chcialme, zebys cos przeczytal ze zrozumieniem

Claudio 10.03.2026 19:03

"Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja" tak to ty napisales, a teraz jak widać, że był ewidenty ruch ręki do piłki to nagle wyskakujesz z "przepisami". Jedyne przepisy jakie możesz ogarniać to przepisy kulinarne.

Claudio 10.03.2026 19:02

Milanista przyszedl na stronę Interu i chce wygasić pożar wyskakując ze swoimi interpretacjami. Spadaj na smietnicko acpajace.com.pl

Krownzay 10.03.2026 19:00

poczytaj przepisy, zadaj sobie tyle trudu zanim sie odezwiesz

Claudio 10.03.2026 19:00

Skoncz pyerdolic xD

Krownzay 10.03.2026 18:59

nie ma co mowic o bledach, bo tu nie bylo oczywistego bledu. Placzecie jakby sedzia nas okradl, a zagralismy po prostu beznadziejny mecz

Claudio 10.03.2026 17:59

Wg związku nie było ruchu do piłki tylko od pilki i to zaważyło na decyzji. Teraz popatrzcie jak Inter jest ruchany na najwyższych szczeblach. K*rwa jaka kpina

maestro177 10.03.2026 17:44

Poqinny być analizy pomeczowe sędziów i wyciągane z tego statystki

Claudio 10.03.2026 17:26

Inter ma swoją tripletę z czołówką SerieA. Wyruchani z meczu z Juve z golem na 4-3, wyruchani z Napoli z karnym, a teraz z Milanem brak karnego. Nie wspominając o żenujących decyzjach w innych meczach na niekorzyść Interu. A jedyna pomoc sędziego to ta w meczu z czerwoną Juve gdzie VAR nie mógł nic zrobić, a dodajmy, że w tym samym meczu powinien być karny dla Interu po debilnym zachowaniu Cambiaso. Jakby sędziowanie było sprawiedliwe to myślę, że byśmy się już tylko mogli skupić na Coppa Italia i szykować do świętowana Scudetto. Ale sponsorzy oraz TV tego nie chcą - koniec emocji, mniejsza ogladalnosc i wplywy.

Claudio 10.03.2026 17:22

prawda jest taka ze nie ma co mowic o sedziach w kontekscie bledow na niekorzysc Interu. Jak jest na korzysc jak z juve to trzeba zwoływać gwardię narodową.

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

marotta lig

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

prawda jest taka, że jakby nie marotta to przegralibysmy to 8:1

HB 10.03.2026 13:58

Jak długo będziecie płakać na temat sędziego? To jest piłka - raz sędzia trochę pomoże, innym razem trochę zaszkodzi. Drużyna zagrała bardzo słabo i to zasługuje na uwagę

Krownzay 10.03.2026 12:49

Sytuacja z Kalulu to był ewidentny blad arbitra, a tutaj nie mówimy o ewidentnym karnym. Jeśli sytuacja byłaby jednoznaczna, to pewnie zarząd by zrobił trochę szumu wokół tej sprawy. Natomiast zdają sobie sprawę, że skoro sędzia miał podstawy do podjęcia takiej decyzji, to zachowaliby się niepoważnie gdyby próbowali żalić sie w mediach

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

chonciak 10.03.2026 09:42

Vandallo87 jest o czym dyskutkować. Warto głośno mówić o tym, że kolejny raz milanówek dostaje prezent i to nie jest tak, że tylko przeciwko nam bo sytuacji dla milanu gdzie z czapy dostawali karny albo odgwizdali coś na ich korzyść w tym sezonie razi oczy. Trzeba dyskutować o niesprswiedliwym sędziowaniu we włoszech i o tym który to mecze w serie d będzie sędziował doveri do końca sezonu.

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Chuchu 09.03.2026 19:25

Z tych interpretacji wynika, że jedyne karne za rękę powinno się gwizdać w sytuacjach typu Suarez vs Ghana, wszystko inne można naciągnąć pod swoją tezę

Tifosinho 09.03.2026 19:00

Trzeba zrobić wszystko żeby największym sukcesem Milanu w tym sezonie były dwa wygrane mecze z Nami i odpadnięcie Interu z Bodo.

Xucatlan 09.03.2026 18:24

Jak ja czytam uzasadnienia, że ta ręka nie była na karnego i to raczej wcześniej popełniano błędy dyktując jedenastki, to ja się z tym zgadzam, (bo wszystko idzie w tym kierunku, że nie ma sensu grać, od razu konkurs jedenastek róbmy), ale konsekwencję należy utrzymać do końca rozgrywek, a nie że nagle od 28 kolejki, od meczu derbowego takich karnych nie dyktujemy...

zlotoreki 09.03.2026 18:16

Trzeba się skupić żeby dojechać do mety

Shoutbox

martins2000 06.07.2026 18:03

jak wszyscy wyjadą

Piotrek85 06.07.2026 17:46

Martin Palermo - Lautaro to najlepszy napastnik w Europie. Dobrze mu się poprzewracało w głowie 😃

martins2000 06.07.2026 17:18

Como zaprzeczyło, że przystąpiło do negocjacji w sprawie Khalaili

DonDawido 06.07.2026 15:30

I słusznie, bo gość będzie miał ciężką pensję, a zdrowie średnie.

Claudio 06.07.2026 14:56

Inter nie jest przekonany do Stones'a

Claudio 06.07.2026 14:54

Podobno prawdą jest, że Como chce cele transferowe Interu, ale Khalili i Chalobah wolą Inter. Ciekawe jak długo.

Borgen 06.07.2026 13:25

Ta... To brzmi trochę jak: "hejoooo, poważne kluby! za kilka dni chcemy na poważnie usiąść do negocjacji, więc jak macie ochotę to zwińcie nam zawodnika sprzed nosa..."

Tifosinho 06.07.2026 12:50

Przyspieszanie w naszym przypadku oznacza kilka dni 😁

Piotrek85 06.07.2026 12:46

Tonali za 100 mln euro przechodzi do Totenhamu. Tam to się bawią

Piotrek85 06.07.2026 12:43

Łączony wcześniej z nami Dragusin przechodzi do Fiorentiny

Claudio 06.07.2026 12:38

FabrizioRomano – Inter przyspiesza starania o Khalailiego: w najbliższych dniach odbędą się ostatnie rozmowy z Union St-Gilloise w celu sfinalizowania transferu. Osiągnięto porozumienie z samym piłkarzem, który poprosił belgijski klub o zwolnienie, aby móc założyć koszulkę „nerazzurri”. Pedullà – Inter jest bliski sfinalizowania transferu Anana Khalailiego. Uzgodniono z Union Saint-Gilloise kwotę 25 milionów: w najbliższych godzinach będą prowadzone szczegółowe rozmowy dotyczące premii. Skrzydłowy ma porozumienie z „nerazzurri” w sprawie kontraktu opiewającego na 1,5–2 miliony za sezon + premie

AveCaesar 06.07.2026 12:35

Dopóki Beppe "robił" transfery sprzedaże jakoś szły. Teraz coś nie za bardzo.

AveCaesar 06.07.2026 12:32

Może być tak, że chcemy klepnąć bramkę, obrońcę i wahadło, a później oczekiwanie na odejścia. Bo jakby nie patrzeć kadra będzie kompletna. Środkowych pomocników na ten moment mamy jedenastu. Więc jak najbardziej wszystko może się ciągnąć i nie wiadomo czy się wyciągnie.

HB 06.07.2026 12:12

Patrząc na kadrę, jak Intera rywalizować z czołówką Europy? Trzeba skorygować oczekiwania

Jaszczu91 06.07.2026 11:43

reszta będzie się ciągnąć do końca okienka

Jaszczu91 06.07.2026 11:43

Naszym największym transferem będzie Stanković bo nie trzeba było negocjować tylko wpłacić odstępne.

Jaszczu91 06.07.2026 11:42

Jak nam Como podbierze żydka to już będzie beka totalna

Cny 06.07.2026 11:37

USG to przecież jest chyba klub satelicki Czelsi więc też transfery czalobaka i żydka można trochę powiązać

Cny 06.07.2026 11:36

na szczęście komo nie jest atrakcyjne i żydek wybierze Inter

Cny 06.07.2026 11:35

a jakie jest uzasadnienie cofnięcia tej kartki?

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Stajnia Ausiliasza (20)

02.04
19:37

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    38

    87

  • 2

    Napoli

    38

    76

  • 3

    Roma

    38

    73

  • 4

    Como 1907

    38

    71

  • 5

    Milan

    38

    70

  • 6

    Juventus

    38

    69

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29528

Liczba newsów: 53391

Liczba komentarzy: 626234

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

21x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

10x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się