Archiwum shoutboksa

Luki165 21.02.2023 13:38

a to juz jest inna kwestia

Kredence 21.02.2023 13:35

A potem płacz że nie ma kim grać

Kredence 21.02.2023 13:35

Niektórzy są jak zdarta płyta i będą tylko bredzic o -60 na okno transferowe nie widząc że Inter wydał w ostatnich 2 letnich oknach blisko 90 mln na graczy których równie dobrze mogłoby nie być w kadrze

Dzonyy 21.02.2023 13:35

MI to sie nie chce uwierzyc, ze byl ktos chetny na Corree po tak fatalnym sezonie.

Luki165 21.02.2023 13:31

Gdyby było inaczej Dybala nie czekałby do końca okienka na Inter

Krisu 21.02.2023 13:30

Co jak co ale Inter media house potrafią skleić filmik

Luki165 21.02.2023 13:30

Tylko przedłużało się zerwanie kontraktu z Sanchezem oraz weto trenera

AveCaesar 21.02.2023 13:30

a wcześniej kupujemy Tucu za 30 mln bo nie ma kasy ;)

Krisu 21.02.2023 13:29

Widzieliście intro jutrzejszego meczu?

Luki165 21.02.2023 13:29

oczywiscie ze mogli być obaj. Tylko należało pokazać dzwi Tucu

Pjerun 21.02.2023 13:29

Nie żeby coś, ale przed transferem to łatkę szklanki zdecydowanie bardziej miał Dybała niż Lukaku

Orzeu 21.02.2023 13:29

wybór był Lukaku / Dybala

Luki165 21.02.2023 13:29

mogli

Orzeu 21.02.2023 13:29

no nie mogli

Luki165 21.02.2023 13:29

dokonał wyboru

Orzeu 21.02.2023 13:28

nie wszystkiemu jest Correa winny xd

Luki165 21.02.2023 13:28

mogli być obaj

Orzeu 21.02.2023 13:28

nieprawda wolał Lukaku

Luki165 21.02.2023 13:28

to, że nie ma Dybali to tylko wymysł trenejro. Bo wolał nadal odbudowywać Correa xD

Pjerun 21.02.2023 13:25

Niestety nie jest w formie i trapią go kontuzje

Pjerun 21.02.2023 13:25

Nie, potrzebny był szybki zawodnik, który będzie potrafił zagrać 1vs1 z obrońcą na otwartej przestrzeni. Lukaku w formie to jest właśnie taki zawodnim.

pablo77 21.02.2023 13:24

tu przed sezonem potrzebny był Dybala zawodnik z dryblingiem z techniką a zamiast tego straciliśmy Sancheza który to wszystko ma tylko jest wiekowy i wypadaloby ich wymienic a tak to jest lipa

AveCaesar 21.02.2023 13:22

i przychodzi Lukaku na wypożyczenie za 20 mln + planujemy następne i wykup

AveCaesar 21.02.2023 13:17

taa

Pjerun 21.02.2023 13:17

No te -30 to niestety musimy się liczyć ze sprzedażą jakiegoś kluczowego zawodnika

AveCaesar 21.02.2023 13:16

w ostatnim okienku okienku byliśmy - 30 mln, dwa okienka temu +160 mln

AveCaesar 21.02.2023 13:15

budżet - 60 mln to ściema klepana do mediów

Seba 21.02.2023 13:14

ale że będzie taką klapą, to chyba nawet najwięksi optymiści nie wierzyli

Seba 21.02.2023 13:14

a milanówkiem kręcił aż miło :D

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:13

a nie sezon

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:13

bardziej rundę

Seba 21.02.2023 13:13

sezon

Seba 21.02.2023 13:13

W Lazio akurat miał za sobą całkiem udany transfer. Wchodził z ławki i robił robotę

Pjerun 21.02.2023 13:13

Mimo wszystko w Lazio grał dobrze

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:13

xd

Pjerun 21.02.2023 13:13

Ale nikt się nie spodziewał, że będzie aż tak slaby

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:13

bo kto to mógł przewidzieć, że kaleka będzie kaleką

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:13

bo każdy średniointeresujący się calcio kibic wiedział, że Correa nie daje żadnej gwarancji, a może sporo minut opuścić

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:12

nie wiem, ja nie chciałem Correi i wolałem zaryzykowac

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:12

i Pinamontim

Pjerun 21.02.2023 13:12

Ale kto to mógł przewidzieć wtedy

Pjerun 21.02.2023 13:12

Świetnie, już widziałbym krytykę Marotty że nikogo nie kupił i zostaliśmy z Lautaro, Dzeko i Sanchezem

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:11

wyszłoby na jedno patrząc na grę Correi

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:11

tak

Pjerun 21.02.2023 13:11

Czyli po odejściu Lukaku mieliśmy nie kupować nikogo?

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:11

wolał zabezpieczyć pozycję kaleką i stracić hajs

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:11

Marotta nie próbował nawet ryzykować i tyle

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:11

ryzykiem nazwałbym niekupowanie Correi i trzymanie kasy na kolejne okienko

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:10

Gdyby pozostanie Skriniara dało nam scudetto dało nam scudetto to inaczej myślałbym o tym

Pjerun 21.02.2023 13:10

Co chcesz zyskać przy budżecie transferowym -60mln

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:10

a tylko straciliśmy

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:10

nic nie zyskaliśmy

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:09

bo ja nie widzę nic konkretnego jeśli chodzi o jego ryzyko

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:09

Raczej straciliśmy możliwość utrzymania pewnego poziomu w dłuższej perspektywie

AveCaesar 21.02.2023 13:09

z wolnego

AveCaesar 21.02.2023 13:09

Bayern też już ma Laimera na lato

Pjerun 21.02.2023 13:08

Co okienko będzie gorzej

Pjerun 21.02.2023 13:08

Nie spadliśmy po prostu poziom niżej, raczej nie mamy szans żeby cokolwiek zyskać.

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:07

?

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:07

i ile zyskaliśmy na tym ryzyku Marotty

andyvdm 21.02.2023 13:07

Ale po to Marotta zarabia kilka mln rocznie zeby wiedzial

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:06

tylko, że Napoli jako jedyne było konkretne

andyvdm 21.02.2023 13:06

Ja wiem, kto mogl wiedziec

ZnawcaCalcio 21.02.2023 13:06

ale taki Kvicha ponoć był w notesie wielu mocnych klubów

andyvdm 21.02.2023 13:06

Wyp Lukaku Korela Gosens plus pensje to ze 100 mln wywalone

Odet 21.02.2023 13:05

juz nie nadąża za światem piłki

Odet 21.02.2023 13:05

świat się zmienił, a Marotta nie

Pjerun 21.02.2023 13:05

Marotta ma takie możliwości finansowe, a w zasadzie ich nie ma, że musi sporo ryzykowac

andyvdm 21.02.2023 13:04

Emeryturka chyba juz sie zbliza

andyvdm 21.02.2023 13:04

Marotta same flopy prawie ostatnio takie fakty

AveCaesar 21.02.2023 13:04

Borussia

Pjerun 21.02.2023 13:04

Jest parę, ale żaden nie jest bezbłędny

AveCaesar 21.02.2023 13:03

jednak jest pare tych klubów

AveCaesar 21.02.2023 13:03

Bayern też umiejący w transfery i cały czas trzymający poziom

andyvdm 21.02.2023 13:02

Transferow

andyvdm 21.02.2023 13:02

Mieli bilans +10 z tego co pamiwtam

Orzeu 21.02.2023 13:02

u nas by to nie przeszło

andyvdm 21.02.2023 13:02

Ruiza i K2 sprzedali

Orzeu 21.02.2023 13:02

ale najpierw pozbyli się kilku kluczowych zawodników

andyvdm 21.02.2023 13:02

I co z tego

Orzeu 21.02.2023 13:01

Napoli wydało w tym okienku 70 mln euro na transfery

AveCaesar 21.02.2023 12:59

lipsk

AveCaesar 21.02.2023 12:59

myślę, że Lips, Salzburg, Porto, Benfica itp mają też całkiem dobrą skuteczność, a nie wydają krocia na zawodników

andyvdm 21.02.2023 12:59

Nieoczywiste kierunki, niedrogie i wszystkie trafione

Pjerun 21.02.2023 12:58

Napoli mało osób przed sezonem typowało do top4. Zaryzykowali i opłaciło się im to

andyvdm 21.02.2023 12:58

Napoli pokazalo latem jak sie robi transfery

AveCaesar 21.02.2023 12:57

już chyba klepnęli Nkunku na lato

ZnawcaCalcio 21.02.2023 12:56

ale Real, MC czy Liverpool akurat mają dobrą skuteczność

ZnawcaCalcio 21.02.2023 12:56

Pjerun 21.02.2023 12:36 Nie ma klubu na świecie, który by dokonywał tylko udanych transferow

AveCaesar 21.02.2023 12:56

nie da się porównać naszej sytuacji do tego co robi Chelsea. my kupimy Acerbiego i wyczerpiemy nasz budżet na ten sezon, a w Londynie w lato znowu polecą z transferami. przestańcie to porównywać bo to nie ma żadnego sensu

ZnawcaCalcio 21.02.2023 12:55

1 mld

ZnawcaCalcio 21.02.2023 12:55

Chelsea wydaje sobie 1 mln w rok, a my nie możemy uzbierać 4 mln na Acerbiego xDDDDDDDD

Pjerun 21.02.2023 12:54

Zgadza się, nie możemy, ale będziemy popełniać błędy, bo nie da się tego uniknac

DonDawido 21.02.2023 12:54

A co mnie Chelsea interesuje?

Odet 21.02.2023 12:41

my kasy nie mamy, więc nie możemy sobie na dużo błędów pozwolić

Odet 21.02.2023 12:41

mnie Chelsea nie interesuje, to są kretyni, ale mogą sobie na taki kretynizm pozwolić

andyvdm 21.02.2023 12:41

W naszej sytuacji wywalanie grubych mln w bloto to wiekszy problem

andyvdm 21.02.2023 12:40

80 na jakichs kmiotow z ligi ukraińskiej

Shoutbox

AveCaesar 12.01.2026 14:36

Z czego ta druga część jest trudniejsza

AveCaesar 12.01.2026 14:34

Wystarczy wyłączyć Martineza bo Thuram strzela tylko pół roku i odpowiednio nacisnąć, a Sommer puszcza.

AveCaesar 12.01.2026 14:33

No właśnie :b

Kredence 12.01.2026 14:30

Nam też brakuje zimnej krwi pod bramką rywala. Bo mamy sporo sytuacji kiedy wystarczy dokładnie podać i marnujemy to. No tylko to też jest umiejętność, my tego nie mamy. Tutaj bardzo często rządzi chaos kiedy przychodzi wykończyć akcje

Kredence 12.01.2026 14:28

Ale to dlatego że Bonny potrafi dryblować i zagrać niestandardowo

AveCaesar 12.01.2026 14:28

Grając bez 9 strzelamy dużo bramek.

Kredence 12.01.2026 14:28

Dopiero Bonny jak wszedł to zaczęliśmy grać cokolwiek innego

AveCaesar 12.01.2026 14:27

Trzech zawodników Interu z największą ilością stworzonych szans w ligach top5: 17 – Dimarco. 14 – Cherki. 13 – Udol. 12 – Yamal. 11 – Olise, Bruno Fernandes, Barella, Lautaro Martinez, Maxime Lopez. 10 – Diego Moreira, Doku, Luis Milla, Paz. Kluczowe podania : 56 – Bruno Fernandes. 51 – Raum. 49 – Mbappe. 47 – Dimarco, Aaron Martin. 44 – Barella, Edu Exposito. 43 – Fornals, Schmid. 41 – Stach, Guler. 40 – Doku, Grealish, Kebbal, Thomasson.

Kredence 12.01.2026 14:27

Gramy zbyt schematycznie momentami, szczególnie wtedy gdy tracimy w ten czy inny sposób kontrolę nad meczem i wtedy zwalniamy grając po obwodzie. A wtedy właśnie trzeba jakiegoś dryblingu, zagrać coś na jeden kontakt i przyspieszyc

AveCaesar 12.01.2026 14:27

Bramkarz i nawet średnia 9 i moim zdaniem byłby dużo lepiej. Tworzymy dużo sytuacji jako drużyna.

Cyrax 12.01.2026 14:27

Na pewno trochę też, bo tłuczemy od lat to samo

AveCaesar 12.01.2026 14:26

Może po prostu liga nauczył się grać na nas. Wykorzystywać nasze słabości. Drużynowe. W pierwszym sezonie Sommer miał 80,8 % obronionych i demolowaliśmy.

Kredence 12.01.2026 14:25

Wiadomo że to tylko taki test oka ale wrażenie jest takie że jest wolny jak slon a fizycznie jest średnio

Cyrax 12.01.2026 14:25

Pamiętam jak w Superpucharze chyba z Milanem wziął na plecy Tomoriego, uciekł mu i strzelił bramkę. Teraz tego nie ma

Kredence 12.01.2026 14:25

Zgadzam się i też mam takie wrażenie

Cyrax 12.01.2026 14:24

Jak dla mnie to Lautaro z roku na rok robi się coraz wolniejszy i jakiś taki ociężały. On dosłownie przegrywa wszystkie pojedynki biegowe

Kredence 12.01.2026 14:23

Lautaro przecież jeszcze kilka sezonów temu regularnie strzelał bramki z Milanem np, z Juve i Napoli mniej ale też ma bramki. Więc to też nie jest tak że on zawsze miał takie problemy ze strzelaniem w mocnymi rywalami. Strzelał z Barceloną w kilku meczach w LM czy z Bayernem. Więc te zero z mocnymi teraz jednak mimo wszystko trochę zaskakuje, bo to już trwa długo

Cyrax 12.01.2026 14:22

Napoli w dwumeczu 6 strzałów na bramkę i 5 goli

AveCaesar 12.01.2026 14:21

Pytanie kto u nas dowozi duże mecze patrząc na nasz skład i reszty w tej lidze. Dla nas to nie powinny być "duże mecze". Powinniśmy cynicznie ich demolować.

Cyrax 12.01.2026 14:21

czy miał jakąś asystę? bo bramki na pewno żadnej

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kogo wyróżnić po Napoli?

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    19

    43

  • 2

    Milan

    19

    40

  • 3

    Napoli

    19

    39

  • 4

    Roma

    20

    39

  • 5

    Juventus

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    19

    34

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Hakan Çalhanoğlu

    7

  • 4

    Rafael Leão

    7

  • 5

    Nico Paz

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28713

Liczba newsów: 52400

Liczba komentarzy: 614365

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się