Plotki transferowe

€100 mln na transfery?! (54)

Autor:
Źródło: goal.com
ponad 16 lat temu
847
54
Media we Włoszech donoszą, iż Jose Mourinho otrzyma w lecie ogromny budżet transferowy by zapewnić Interowi upragniony tryumf w Lidze Mistrzów.

Portugalczyk planuje przeprowadzić w drużynie Nerazzurrich wielką rewolucję. Jej cena to astronomiczne €100 mln. W środę klub po raz trzeci z rzędu nie sprostał przeciwnikowi już na etapie 1/8 finału Ligi Mistrzów, w związku z tym Mourinho otrzyma od Morattiego olbrzymie pieniądze na wzmocnienia.

The Special One powiedział, że chce pozostać w Interze, ale jednocześnie pragnie prowadzić go według własnego pomysłu. Tuttosport podaje, iż portugalski trener już przygotował listę graczy, którzy prawdopodobnie dołączą do drużyny z Mediolanu.

Na owej liście widnieją nazwiska takich gwiazd europejskiego futbolu jak: Nemanja Vidic, Abou Diaby, Jermaine Jenas, John Obi Mikel i Didier Drogba.

Natomiast pożegnać się z klubem będą mogli: David Suazo, Ricardo Quaresma, Amantino Mancini, Marco Materazzi, Patrick Vieira, Luis Figo, Hernan Crespo i Julio Cruz, którzy nie przekonali do siebie byłego trenera Chelsea Londyn.
Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Mercato Live

Mercato Live - 14.08 (15:33): Pavard otwarty na transfer // Agenci Lookmana w drodze do Bergamo (45)

14.08
08:49
mercato live lookman

Mercato Live - 08.08 - 09.08 (22:40) Milan zgarnie Leoniego? // Ausilio odejdzie z Interu? (34)

08.08
07:11

Komentarze (54)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
15.03.2009 o 20:13 przez TestoForza
TestoForza
matrix991 naszym liderem i gwiazda podobno jest Ibrahiomovic ale ze w porownianu do Henrego czy Ronaldo jest poprostu slabym zawodnikiem Inter nic nie moze osiagnac bo gwiazdortswo Ibry konczy sie na meczach z Catania czy Empoli bo z Man Utd czy Liverpoolem to on juz nic nie jest w stanie pokazac;/
15.03.2009 o 19:47 przez adi1908
adi1908
ale niektórzy są tutaj śmieszni... pomysły typu przebudowa całego składu są chore nie pamietacie już jak kilka lat temu własnie tak robiliśmy i co było <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> to że się śmiali z Morattiego że kase w błoto wyrzucił a teraz odnosimy sukcesy na arenie krajowej dlaczego bo mamy stabilny skład. transfery tak ale z głową jak dla mnie to 2 pomocników ( mój typ Diego i Balack ) i 1 napadziora i wszystko w tym temacie obrońców mamy tylko z kontuzjami są problemy
15.03.2009 o 14:32 przez SlimShady
SlimShady
100 + to co możemy zarobić jeszcze na: Mancinim, Viera, Suazo, a ja bym do nich jeszcze dodał Rivasa, Jimeneza i Muntariego ... razem może by ok. 150 mln. było. Wtedy można, ale głową przebudować skład. Ja jestem za sprowadzeniem jak najwięcej włoskich i argentyńskich graczy, bo oni zawsze sprawdzali u nas. 3 graczów najwyższej półki, 3-4 perspektywicznych. Ja jestem za: Silvą i Mountinho do pomocy, Aguero do ataku, Vidic albo Richards do obrony, fajnym też pomysłem było sprowadzić Montolivio czy Brazagliego i paru dobrych włoskich młodych graczy typu Criscito
15.03.2009 o 10:30 przez 1+8
1+8
Dziwne ze wszyscy pilkarze z tej listy sa z Angielskiej ligi dla mnie to ewidentnie wymysl dziennikarzy<img src="http://fcinter.pl/emots/smile.gif"; alt="" />
15.03.2009 o 10:03 przez LoveFist18
LoveFist18
a może dlatego że liga włoska jest słaba, co ForzaInter1g?
15.03.2009 o 00:12 przez matrix991
matrix991
ForzaInter1g -&gt; Już Ci tłumaczę czemu Arsenal i Liverpool był. Po pierwsze kreatywna linia po mocy. My takiej nie mamy. Po drugie Arsenal gdy grał w finale CL miał lidera...Henry, a Liverpool o dziwo też ma lidera Gerrarda. O dziwo patrząc Chelsea grając w finale też ma lidera Lampard, a żeby było śmieszniej dodam jeszcze Manu...Cristiano Ronaldo. I mógłbym tak wymienić wszystkich finalistów i znajdziesz tam lidera, dowódce kogoś kto ciągnie grę. My takiego nie mamy i musimy go znaleźć.
14.03.2009 o 23:21 przez TestoForza
TestoForza
heh :D <br /> Zal mi was :D Myslicie normalnie jak rasowi kibice Interu :D Zmieniac co rok sklad nakupowac Quaresmow Manciniow i Ibrahimovicow wydalismy najwiecej kasy na transfery(patrz trasfer kiedys Ronaldo Crespo Ibrahimovica Quaresme czy Vieriego i jak zawsze to samo od 15 lat liga mistrzow nasza a dostajemy zawsze w dupe <br /> Popatrzcie na sklad Liverpoolu czy Arsenalu widzicie tam jakies skladowisko gwiazd<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <br /> Oprocz Gerrarda i Torresa w Liverpoolu <br /> Kto to jest Van Persie przy Ibrahimovicu... <br /> Tylko dlaczego w ostatnich latach liverpool wygral lige mistrzow i byl w finale i Arsenal byl w finale nie miejac wielkich gwiazd w skladzie a Inter z gwiazdami i z transferami co roku nie..<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_question.gif"; alt="" /> <br /> Trzeba robic rozsadne transfery a nie sie rzucac na gwiazdy jezeli Mourinho potrzbuje Jenasa to niech go kupi
14.03.2009 o 23:20 przez Van Dall
Van Dall
Z tej listy jedynie Vidic się nadaje. Przydałby się jakiś kreatywny pomocnik i klasowy napastnik, ale nie widzę tu odpowiedniego nazwiska.
14.03.2009 o 23:15 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Za te sto baniek musimy pozyskać klasowych zawodników. Il Capitano piszesz że nie powinniśmy kupować Diego itp. ale np. przecinaka Palombo. A ja sie pytam czy on podniesie poziom naszej gry? Według mnie nie. Przeciez my juz mamy całą linie pomocników przecinaków. <br /> Potrzebujemy jakiegos kreatywnego rozgrywającego jak np Diego. Moim pewnie nieosiągalnym celem numer jeden jest Ribery. Przydałby sie tez np Silwa no i Acquafresca.
14.03.2009 o 22:55 przez D@rtH W!nD
D@rtH W!nD
Ok Patryk, ale Chelsa pod Jego wodzą grała na prawdę dobrą, a przede wszystkim poukładaną i solidną piłkę. Jak odpadali to nie tak jak My grając totalną, kompromitującą padakę, tylko po na prawdę solidnej grze nawet wtedy, gdy grali z drużynami będącymi absolutnymi potęgami w swoim czasie (np. Barca) lub jakoś strasznie fuksiarsko-np. po golu którego nie była albo w karnych. Z resztą Chelsa która doszła do finału LM to była właśnie drużyna zbudowana przez Jose. Skład musi być uzupełniony i przebudowany, gruntownie. Niech to będzie kto chce, ważne żeby to nie były niewypały... tak czy inaczej potrzeba będzie dużo pieniędzy... za free dobrego składu nie zbudujemy. Boję się tylko, że to 100mln to bujda, to już nie pierwszy raz miało być tyle kasy, a potem wyszły jakieś śmieszne (jak na Inter) kwoty...<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 22:33 przez Maxi-well
Maxi-well
A ja bym zrobił tak: obrona - ok, choć przydałby się jeszcze jakiś stoper jak odejdzie Cordoba czy Rivas, np. Barzagli pomoc - diego i ze 2 zawodników z grupy Veloso, Lucho, Afellay, Moutinho napad - myśle, że na razie wystarczy jak przyjdzie Acquafresca a w nastepnym kupmy Kuna i bedzie git. <img src="http://fcinter.pl/emots/smile.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 22:05 przez Omen
Omen
Nie uwierzę że Inter przeznaczy tyle pieniędzy na transfery !! !Więc wielu się ekscytuje kogo to już nie mamy w swoim składzie poczekajmy do lata...Nie wiem jednak kto by musiał trafić do nas żeby wygrać ta ligę mistrzów...
14.03.2009 o 21:57 przez Ibracadabra eight
Ibracadabra eight
Obrona jest ok, ale trzeba dokupić np Vidicia, pomoc, to Diego a atak Aguero albo Benzema
14.03.2009 o 21:14 przez Patryk05
Patryk05
W Chelsea miał jeszcze większe fundusze i nie potrafił dojść nawet do finału. W LM trzeba mieć zgrany team , który bd potrafił się mobilizować na mega ważne mecze. Najlepszy przykład, to Liverpool i do nie dawna Milan <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:57 przez InterGwizduś
InterGwizduś
aaa... panowie! ogladam mecze Arsenalu co tydzien chyba ze koliguja z meczem Interu i mówie wam Diaby jest świetny! z postury czysty Vieira,ale gra wszedzie! w Arsenalu najczesciej defensywnego lub tak jak Stankovic za napastnikami! rownie dobrze pedzi na skrzydlach i w obronie! jest naprawde super!
14.03.2009 o 20:55 przez InterGwizduś
InterGwizduś
a ja po raz kolejny jestem za sprowadzeniem Veloso ze sportingu! ze 15 mln ale do srodka pola idealny! defensywny pomocnik,dzieki niemu Cambiasso by mial wiecej mozliwosci bo narazie nie doc ze gra śiwtnie to musi naprawiac bledy innych!
14.03.2009 o 20:50 przez kawaopole
kawaopole
ja bym kupował tylko kogos kto naprawde podniesie wartosc grymoje typy to: <br /> RIBERY,AGUERO,VIDIC, to podstawa plus z 2 dobrych kreatywnych pomocników,<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:42 przez Quaresma088
Quaresma088
CO do RQ to Chelsea chce go kupic, tak wyczytałem na oficjalnej stronie klubu, nie wiem czy dobrym posunięciem było by sprzedanie Quaresmay, ale jak ma grzać lawę to niech odejdzie fakt faktem nie pasował do ustawienia Murinho ponieważ większość naszych meczów graliśmy diamentem a on jest typowym bocznym pomocnikiem jak by nie było widać to po jego występach w Londynie gdzie prezentuje się bardzo dobrze a liga angielska jest najsliniesza na świecie. <br /> <br /> FORZA INTER <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:11 przez interfann
interfann
IRT zaden z tych kolezkow nie jest dla nas dostepny :D moze w nowym millenium <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:10 przez interfann
interfann
Cieszy mnie ze nie ma w gronie pilkarzy na sprzedaz Obinny bo go lubie i jest to pilkarz z przyszloscia <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:09 przez IRT
IRT
Jak wam Diego nie pasuje, to spoko najlepiej kupmy Cristiano Ronaldo, Lionela Messiego, Fernando Torresa, Xaviego i Stevena Gerrarda... <img src="http://fcinter.pl/emots/rolleyes.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:03 przez interfann
interfann
Niech robi co w jego mocy ale LM musimy wygrać. Jeżeli taka kasa ma mu pomóc to niech tak bedzie. 3mam za niego kciuki !! <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 20:00 przez ksiazewi
ksiazewi
A ja jednak nie jestem za żadnym Diego, ani za VdV. Jeżeli chcemy wygrać LM to potrzeba nam kogoś z najwyższej półki. Zgadzam się z mati19809. I Quaresma i Mancini mieli być super rozwiązaniem, a wszyscy wiemy jak to wygląda. Potrzeba kogoś kto się sprawdził w naprawdę mocnym klubie. Wiem, że ciężko kogoś takiego będzie wyciągnąć, ale trzeba próbować. Próbowaliśmy z Lampardem nie wyszło, ale Muntari jako alternatywa to chyba jednak pomyłka, z całym szacunkiem dla jego gry ale to naprawde mało...
14.03.2009 o 19:20 przez mati1908
mati1908
pamierajmy jednak ze pieniadze to nie wszystka. Quaresma ,manciny kosztowali duzo a nie pokazali nic(nadal upieram sie przy Quaresmie zeby dostał jeszcze jedna szanse bo on ma potencjał) a taki Santon młody,gra z powodzeniem w pierwszej jedenastce,wiec 100 baniek na transfery lux,tylko to musi byc wydany hajs z głową
14.03.2009 o 19:12 przez Pazzesco
Pazzesco
Jeśli te 100 mln miałoby pomóc w zdobyciu LM i Scudetto to czemu nie ?
14.03.2009 o 18:56 przez Strażnik obcasów
Strażnik obcasów
Jao Moutinho, Lucho Gonzalez. Il Capitano ma racje. Tych 2 gosci roziwazalo by nam problem w pomocy. A Atak, to jakiegoś klasowego. Benzema/Aguero.
14.03.2009 o 18:45 przez Andrea Barzagli
Andrea Barzagli
hehe dani7 !! <br /> Masz racje też jestem za Barzaglim xD <br /> <br /> i nie sugeruj się moim nickiem xD<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 18:39 przez proba1
proba1
Hernanes Lucho Diego Palombo do pomocy <br /> Gilardino,Aquafresca do napadu <br /> Santacroce do obrony <br /> <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
14.03.2009 o 18:20 przez Fanatyczny
Fanatyczny
No tak. Trzeba kupic Diegow, Vandervaartow i innych pokemonow. Z tymi ludzmi na bank wygramy LM...
14.03.2009 o 17:54 przez Ralas
Ralas
No nie. Quaresma ma zostać w Interze !! ! <br /> <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />

Shoutbox

Jaszczu91 14.08.2025 16:11

dlatego powinniśmy iść po ŚO od razu do pierwszego składu

Jaszczu91 14.08.2025 16:10

racja

Cyrax 14.08.2025 15:54

Pio, Bonny, Sucic i Henrique, to fajne uzupelnienie skladu, ale brak chociaz jednego glosnego nazwiska do pierwszego skladu bedzie kolejnym blamażem dębowych

ragnar 14.08.2025 14:13

2025/2026*

ragnar 14.08.2025 14:04

oby jak najmniej oglądania w 2025/2025 mistrzów

ragnar 14.08.2025 14:04

z każdego będę zadowolony czy to Comuzzo Solet Bade czy inny gracz tego pokroju

ragnar 14.08.2025 14:03

Mediolan to jednak nie Leverkusen :P

Claudio 14.08.2025 13:56

Z tym Bade to tak średnio, bo już był jedną nogą w Leverkusen :)

ragnar 14.08.2025 13:53

Comuzzo dobry typ

Jaszczu91 14.08.2025 13:50

Ja bym teraz poszedł po Comuzzo z Fiorentiny

Jaszczu91 14.08.2025 13:48

Mamy Palaciosa!

Jaszczu91 14.08.2025 13:48

Nie trzeba nam Lewego, mamy Arruabarrenę

amazon 14.08.2025 13:47

Szczególnie tenm akapit o obrońcach z innych lig.

amazon 14.08.2025 13:46

W punkt

amazon 14.08.2025 13:46

SportItalia transfer expert Alfredo Pedulla lamented that “Liverpool are the lions, and we’re the sheep.” “The problem here is that you have to try and sign Leoni when you can get him for €7-8 million,” Pedulla continued. “You don’t sign him then. You let him slip away.” “Then when he costs €30-35 million, you can’t sign him.” Pedulla argued that Italian clubs “go after defenders from abroad who cost €28 million. And then they’re not worth €12 million.” “But then we’re the sheep when it comes to signing young Italian talents,” he continued. “When Sampdoria says, ‘sign him, he’s eighteen years old,’ Inter missed their chance.” “Now Inter can’t sign him for €35 million,” Pedulla added. “The problem is to understand why big clubs didn’t sign him earlier – and not just Inter.”

ragnar 14.08.2025 13:41

dwóch*

ragnar 14.08.2025 13:41

ale by było jakby zamiast Leoniego klepnęli dówch Solet i Bade :)

pluto11 14.08.2025 13:32

Trzeba było wywalić Darmiana i Acerbiego w tym okienku a na przyszłe zostawić Sommera i Mikiego do odstrzału

Endru 14.08.2025 13:15

Kmiot zwykły niby co Pavarda by wygryzł

Piotrek85 14.08.2025 13:13

Sky- Inter priorytetem dla Bade,ale najpierw potrzebna sprzedaż obrońcy. Może jednak pogonią tego Pavarda.

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28238

Liczba newsów: 51222

Liczba komentarzy: 602704

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się