Wywiady z działaczami

Dwa główne cele Thohira (37)

Autor:
Źródło: forzaitalianfootball.com
ponad 11 lat temu
743
37

Prezydent Interu, Erick Thohir stwierdził, że polityka transferowa Nerazzurrich ma skoncentrować się na dwóch topowych piłkarzach.

 

Il Biscione mimo tego, że do końca sezonu została jeszcze jedna kolejka już zapewnili sobie 5. miejsce w ligowej tabeli. Ta pozycja daje również miejsce w play-offach Ligi Europejskiej. Wydaje się jednak, że Indonezyjczyk chce w następnym sezonie ugrać pozycję dającą Ligę Mistrzów. Do przywrócenia chwały Interowi niezbędne będą transfery które podniosą sportowy poziom w drużynie.

 

Thohir w rozmowie z dziennikarzami VIVABola odniósł się do nowej polityki Interu.

- Naszym celem jest wzmocnienie zespołu i zapewnienie trenerowi takich piłkarzy jakich on potrzebuje. Chcemy zwiększyć rywalizacje w zespole, na pewno pomogło by to młodym piłkarzom w jeszcze szybszym rozwoju. Cele na następny sezon to rywalizacja z Romą i Juventusem, mam nadzieje, że inne kluby za rok będą zadziwione naszą dobrą formą. Musimy przywrócić Interowi należna chwałę, to mój cel numer jeden. Historia Interu determinuje do tego żeby zawsze walczyć o najwyższe cele. W planach przewidujemy zakup dwóch graczy z najwyższej półki. Pojawia się wiele nazwisk, ale nie podam na razie szczegółów, ponieważ nadal trwają negocjacje. Wiem, że kibice oczekują czołowych piłkarzy a ja chcę sprawić im radość, wiec czekajcie na oficjalne potwierdzenia transferów.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Marotta dla RAI: To nie był rzut karny, absolutnie (10)

26.10
08:14

Zanetti: Wy, kibice, jesteście najważniejszą częścią Interu (2)

25.10
07:27

Komentarze (37)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
13.05.2014 o 23:19 przez Est
Est
Jakoś jestem dziwnie spokojny, jeśli chodzi o letnie okienko. Prezes sprawia wrażenie człowieka, który wie co chce zrobić. Na razie mogę go tylko chwalić - wywalił Brankę, zablokował wymianę z Juventusem i ściągnął Hernanesa. Na razie nie daje mi powodów do nieufności. Liczę na to, że skoro mówi o dwóch graczach z najwyższej półki to naprawdę ma na myśli NAJWYŻSZĄ PÓŁKĘ. W końcu komu mamy wierzyć jak nie jemu? Chyba nie po to kupił klub, że ściągnąć go na samo dno, ale po to żeby go podźwignąć.
13.05.2014 o 18:09 przez Omen
Omen
Skrzydłowy i napastnik Panie Thohir !
13.05.2014 o 18:02 przez Snake86
Snake86
Po części racja ale ani Llorente ani Tevez by do nas nie przeszli. A rezerwowi też są potrzebni. Obyśmy teraz kupili przynajmniej jednego skrzydłowego bo na Jonathana ciężko patrzeć czasami.
13.05.2014 o 16:45 przez Till Infinity
Till Infinity
@ Snake86, na pensje gwiazdy przy darmowym transferze jeszcze by wystarczyło. Dajmy na to 6-8 mln za sezon na 4 lata to mniej więcej tyle ile trzeba zapłacić za gwiazdę klubowi. Czyli jakby była okazja jak z Llorente czy Tevezem to czemu nie? Dodaj sobie kontrakt Kuzmanovicia, Mudingayia i przykładowo tego Erkina i suma wyjdzie podobna. Z tą różnicą, że w jednym przypadku mamy gwiazdę do pierwszego składu, a w drugim worek rezerwowych. A warto dodać, że jeśli przyjdzie Erkin, a jest już Nagatomo, to nie ma najmniejszej szansy, by przyszedł na tą pozycję ktoś jeszcze. Będziemy wybierać miedzy dwoma przeciętniakami. A i Mbaye murawy nie powącha. To do niczego nie prowadzi.
13.05.2014 o 15:09 przez Snake86
Snake86
Infinity - ale jest jedna różnica: nas nie stać przy FFP na pensje graczy pokroju Ibry, Ronaldinho czy Teveza. A ten koleś z Turcji nie jest chyba aż takim kołkiem, na ławkę w sam raz. Byle tylko dokupić piłkarzy do 1 składu - klasowy ataker, skrzydłowi plus ewentualnie pomocnik i odchudzenie kadry o szrot który i tak nie gra. I będzie dobrze.
13.05.2014 o 13:58 przez el_loco
el_loco
Pytanie kogo oni uważają za piłkarzy z najwyższej półki?
"Il Biscione mimo tego, że do końca sezonu została jeszcze jedna kolejka już zapewnili sobie 5. miejsce w ligowej tabeli" mamy powody do dumy.
13.05.2014 o 13:42 przez inter_21
inter_21
To wciąż za mało, Napoli, Roma i jufki są daleko przed nami i z pewnością wzmocnią się znacząco. Pytanie co ma na myśli mówiąc o najwyższej półce. Jeśli mowa o np, Torresie, który przewija się tu najczęściej, to niestety najwyższa półka jest tylko z nazwy. Goście z najwyższej półki to wydatek od 20 baniek w górę i do tego wysoka pensja
13.05.2014 o 13:40 przez Till Infinity
Till Infinity
@Snake86, absolutnie zgadzam się, że w Serie A do sukcesu są potrzebni gracze 28+. Ale dodajmy jeszcze, że to muszą być gracze z górnej półki, a nie przypadkowe kołki z Turcji. Jak mamy szukać kogoś z wolnego transferu albo z niskim odstępnym to tak jak w Milanie czy Juve, gdzie za półdarmo biorą graczy typu Ronaldinho, Ibra, Robinho, Tevez, Pirlo, Vidal, Llorente. A nie przypadkowych gości, którzy nigdzie o nic poważnego nie zagrali, a już mają 25-27 lat. To ja już wolę wychowywać graczy w tylu Kovacicia. Szukać kolejnego Pogby. Przeszperać juniorów Realu, Barcy itd. Co za różnica czy Inter będzie w lidze 5, 10 czy 15? Każde z tych miejsc jest za niskie dla takiego klubu i żadne nie gwarantuje wpływów z LM. Więc jak Thohir nie ma kasy na drogie gwiazdy, nie zatrudnił odpowiednich ludzi, którzy potrafią okazyjnie ściągać gwiazdy, to niech Inter sam rozwija talenty. Byle nie popaść w przeciętność.
13.05.2014 o 12:39 przez Janosv360
Janosv360
Napisałem że jak kupimy 3 piłkarzy świetnych (bardzo dobrych) to wrócimy do top 3 a nie że wygramy wszystko .... Czytajcie ze zrozumieniem
13.05.2014 o 02:50 przez Snake86
Snake86
Infinity to nie ta liga żeby rozwijać, tutaj grają 28+. Poza tym już widzę cierpliwych kibiców (choćby tych z Polski), którzy czekają na "rozwój" i godzą się z porażkami. Po wygraniu CL apetyt wzrósł i chociaż wróciliśmy na miejsce dalekie od chwały to niektórzy dalej wierzą że wystarczy kupić 3 piłkarzy i wygramy wszystko. Budowanie drużyny to długi proces, ale teraz jest nadzieja - nowy prezes z - wydaje się - wizją, wywalono nieudacznika jakim stał się Branca, nowy trener i w końcu zmiana warty w kadrze. Nowy sezon to wg mnie ostateczny sprawdzian - zobaczymy co i jak się zmieni a po sezonie ocenić będzie można wszystko: trenera, zmiany w składzie i nowego prezesa. Oby wszystko na plus :)
13.05.2014 o 01:45 przez Till Infinity
Till Infinity
@ Weo, tutaj akurat widzę dwie ścieżki i to Thohir będzie nalewać do szklanki. Jak pokaże że ma pomysł, to szklanka będzie pełna. A jak dwie kurtyzany dobiorą się do koryta w swoim stylu, to będzie pusta. Erkin to gość, którego nikt nie śledzący ligi tureckiej nie widział. Ma 25 lat i rozegrał 6 poważniejszych spotkań od ligowych. Przecież to klasyczny przykład gracza, o którym za pół roku będę tu czytać w komentarzach "pozbyć sie szrotu kuwa typu Erkin, Kuzmanovic i żonatan". Cały czas latają te same teksty, tylko nazwiska się zmieniają. Kiedyś Kharja, Palombo, Silvestre, Pereira, Forlan, Mudingayi etc. Dlatego mówię, jak nie ma kasy, to kupować 20-latków utalentowanych i rozwijać, jak Porto. A nie takich niesprawdzonych wynalazków, żeby w grudniu znowu stracić szanse na LM.
13.05.2014 o 00:55 przez Weo
Weo
@ Till Infinity
Powiedz mi w kogo mamy wierzyć w tych ciężkich dla Interu chwilach jak nie Thohir'owi? Wypowiadasz się pesymistycznie, typu szklanka jest do połowy pusta, a nie szklanka jest do połowy pełna. Widzisz to co złe i jeszcze nie zrobione w klubie a nie dostrzegasz co już zostało zrobione. Owszem, lepiej mieć dystans do tego co się dzieje i będzie działo, ale właśnie Twoje pesymistycznym podejście mnie intryguje. Lepiej nie zarażaj tym pesymizmem innych.

P.S. Co do mojej poprzedniej wypowiedzi, stwierdziłem że Erkin nie był by najgorszym transferem ale mam nadzieję że trafi zamiast niego ktoś lepszy, typu Coentrao na przykład.
13.05.2014 o 00:37 przez Weo
Weo
Erkin za darmo z wolnego transferu, jeden z filarów Fenerbahe które zostało mistrzem Turcji. Gość ma talent w wykonywaniu do dośrodkowań. Jeżeli wierzyć pogłoskom o 4-4-2 lub 4-3-3 to bez problemu mógłby się nam przydać, nawet jako rezerwowy. Takie moje zdanie.
12.05.2014 o 23:51 przez Till Infinity
Till Infinity
Łykacie wszystko jak młode pelikany. Ja nie wątpię, że Thohir sporo się w szkołach nauczył. Marketingu przykładowo, żeby gunwo wciskać jako batoniki. Ale poza gadaniem niewiele zmienił. Jak w tym okienku wyciągnie graczy w stylu Hernandez czy Coentrao i Inter powalczy o LM to go pochwalę. Jak zarządzi odmładzanie i postawienie na talenty przebywające na wypożyczeniach + pozyska jakieś młode perełki to go pochwalę. Ale jak pozwoli kumplom Branci naściągać graczy typu Nilton czy Erkin, bo na tyle można sobie pozwolić, to się wkur..ę, bo to nic nie da poza przeciętniactwem.
12.05.2014 o 23:05 przez sampam
sampam
Znajomosc podstaw ekonomii pozwala zrozumiec "metne" wypowiedzi Morattiego sprzed lat. Niektorzy zdaja sie o tym nie wiedziec.
2 topowych pilkarzy? A kto przyjdzie do wloskiego klubu, ktory ponoc musi pilnowac wydatkow na pensje? Ktos tu sobie robi jaja, albo nie wie mowi calej prawdy.
12.05.2014 o 21:17 przez lukaszkniola
lukaszkniola
klainsi -zgadzam sie z kazda Twoja wypowiedzia. Tohrir i jego wypowiedzi sa po prostu spójni. Nie owija w bawelne i nie sciemnia jak MM. Jakie ja mialem nerwy w kazdym okienku transferowym od 2010 gdzie dokonywalismy zakupow za 5 dwunasta i to najczesciej jakies szroty. Tohrir to manager szkolony w amerykanskich instytucjach, wiec kto jesli nie on ma postawic nasz klub na nogi!
12.05.2014 o 20:50 przez master1986
master1986
nie oszukujmy się, potrzebujemy natychmiast dwóch doświadczonych i obytych na najwyższych europejskich szczeblach piłkarzy! nie mówię tu o gwiazdach z Benfiki czy innej drużyny dobrej na LE ale za słabej na LM. Mówię tu o wyśmiewanym Torresie, Dżeko, Coentrao, Fabregasie tj. piłkarzach 26-30 letnich, którzy przyjdą z najwyśmienitszą jakością, która pociągnie Inter od razu o 2-3 miejsca w tabeli wyżej. Jak do tego dojdzie kilku dobrych piłkarzy, którzy mogą okazać się bardziej przydatni niż inni zawodnicy wtedy będzie to wartość dodana. Pozbyłbym się Guarina, Alvareza i szrotu, który mamy i tego który wróci do nas z wypożyczeń tj.Silvestre, Schelotto itp.
12.05.2014 o 20:20 przez Till Infinity
Till Infinity
Panie ufny, gada konkretnie i to wszystko. Nic poza tym. A transfery latem będą ogarniać Fassone i Ausilio. A w nich daaaaawno wiarę straciłem.
12.05.2014 o 20:12 przez Klinsi64
Klinsi64
Panie nieufny,za letnie mercato,a własciwie jego brak z naszej strony odpowiada Moratti,więc brak skrzydłowych to jego wina.Jak na razie wszystkie ruchy Thohira trzymają się kupy,gada konkretnie,nie owija w bawełnę i ja mu wierzę. :)
12.05.2014 o 19:56 przez danioxx17
danioxx17
Prosto z mostu to mi się podoba mówi to co sądzi i to co chce zrobić,a nie Morrati od którego nie można było się nic dowiedzieć i jakby unikał odpowiedzi taki prezydent to dla nas w tej chwili jak gwiazdka z nieba i z nim na pewno wrócimy na należyte miejsc we Włoszech i w Europie.:flagaa:
12.05.2014 o 19:00 przez Till Infinity
Till Infinity
Ja bym chętnie mu zaufał, ale co on zrobił przez ten rok? Brance podziękował za współpracę? Zostawił Fassone i Ausilio, jako odpowiedzialnych za przebudowę. A przecież to Fassone nakręcił szopkę Guarin<->Vucinic. Przez rok Mazzarri nie dostał wartościowych wahadłowych. Budowa nowego stadionu też chyba jeszcze nie ruszyła. To za co ja mam go chwalić?
12.05.2014 o 18:32 przez Odet
Odet
ja Thohirowi wierzę, ta wiara kibiców z całego świata, tego w Azji nie ma.
Calcio to religia.
Eric chyba widział to przy pożegnaniu Zanettiego.
Pozdr.
12.05.2014 o 18:16 przez Till Infinity
Till Infinity
Gut for ju. Ważne, że ty jesteś mądry i wyjątkowy. Ciesz się tym.
12.05.2014 o 17:49 przez Klinsi64
Klinsi64
jak czytam komenty takie jak ten pode mną to stawiam znak równości między kibicami barcelony czy realu,a tymi Interu...na szczęście nie wszyscy są tak głupi :)
12.05.2014 o 17:32 przez Till Infinity
Till Infinity
Nie ufam temu pokurczowi. Do Vidicia dorzuci Niltona albo tego turasa i będzie się cieszyć, że nowa drużyna mistrzów.
12.05.2014 o 16:48 przez Cheval
Cheval
2 na skrzydła,defensywny i napastnik,tylko nie Morata czy Nilton
12.05.2014 o 16:45 przez Lewy21
Lewy21
Witam wszystkich! Dość często czytam komentarze wielu osób na temat naszego klubu i muszę w końcu powiedzieć iż nie zawsze macie racje. Trener nasz jest bardzo dobry i zespół też. jedyny problem to wiek niektórych graczy a zwłaszcza tych którzy stanowia o sile zespolu. Wystarczy pozbyc sie Samuela,Jonathana,Kuzmanovicia,Milito i kilku innych którzy mało graja a w ich miejsce kupić kilu nowych i pracowac z tym nowym zespolem jak najdluzej, tak ja to jest w bayernie czy borussi a nie co roku sciagac 3-4 graczy a pozniej gadac ze sie nienadaja bo to absurd !! ! Forza nerrazzuri
12.05.2014 o 16:43 przez niproxdk
niproxdk
thohir licze na ciebie
12.05.2014 o 16:22 przez and
and
Spoko!
Coś mi mówi, że w końcu doczekamy się jakiejś prawdziwej gwiazdy.
Póki co podoba mi się nasz nowy prezio. Nie podnieca się za bardzo ale robi swoje.
Liczę na Thohira !
12.05.2014 o 15:17 przez jarekddz
jarekddz
Czyli Vidic i kto?
Też mi gwiazdy.Chyba wygasłe.
Kolejny już sezon zmian...

Shoutbox

El Imprezatore 17.11.2025 21:41

Zaewski co kaleczy to masakra

Claudio 17.11.2025 21:26

dzisiaj gra Polska Probierza

cuba 17.11.2025 18:44

Zwycięstwo to jedno ale chciałbym by było okazałe,np wygrana 4-0

cuba 17.11.2025 18:39

Zieliński w pierwszej 11 ?

cuba 17.11.2025 18:38

Chciałbym w barażach Włochów jeśli to mozliwe hehe

Claudio 17.11.2025 13:58

Barella gra bardziej jako defensywny pomocnik ktory ma rozbijac ataki rywala, a nie zapędzać się pod jego pole karne, ale mimo wszystko brakuje mi u niego liczb.

AveCaesar 17.11.2025 10:32

Bez przesady, że tą kadrą nie da się zagrać równego meczu z Thorstvedtami, Ajerami, Wolfami, Bergami, Thorsbymi.

AveCaesar 17.11.2025 10:25

Chociaż po Spalu spodziewałem się dużo więcej.

AveCaesar 17.11.2025 10:16

Największą różnicą jest, że wtedy trenował ich Lippi, a teraz Gattuso czy Spalletti. Nawet taki Mancini umiał wykręcić ME. Co prawda jak mu się zawodnicy do wizji gry zespołu posypali to już nie umiał przebudować, ale swoje stuknął.

Piotrek85 17.11.2025 09:54

A propo reprezentacji Włoch . To są przeciętniaki i tyle w temacie. Nawet z naszymi zawodnikami. Przykro trochę ,ale 1 -7 w dwumeczu z Norwegią dużo mówi o ich poziomie.

Piotrek85 17.11.2025 09:53

Xucatlan ja też nic do Ciebie nie mam. To tylko wymiana zdań.

AveCaesar 17.11.2025 09:50

Guarro - Inter będzie musiał wkrótce zastanowić się nad przyszłością Calhanoglu, ponieważ jego kontrakt wygasa w 2027 roku. Jednak intencje właścicieli pozostają niejasne: Oaktree nie jest zbyt chętny do przedłużania kontraktów z zawodnikami powyżej 30. roku życia, zwłaszcza jeśli chodzi o ważne kontrakty, takie jak kontrakt Turka (6,5 mln euro za sezon).

Piekarz 17.11.2025 00:16

różnica jest taka że wtedy było też paru geniuszy a teraz nie ma żadnego, ale że każdy wtedy był lepszy od każdego teraz to bez przesady

Piekarz 17.11.2025 00:15

to że 20 lat temu nikt z obecnych Włochów by się nie załapał do 11 to też takie romantyzowanie przeszłości, dość luźno można sobie wyobrazić Barellę zamiast jakiegoś Camoranesiego, Bastoniego zamiast Materazziego albo Dimarco zamiast Grosso, to nie były jakieś wielkie nazwiska

Piekarz 17.11.2025 00:13

chętnie też bym się dowiedział kto w takim razie był wtedy tą najlepszą drużyną Europy i dlaczego nie zdołał wygrać turnieju

Piekarz 17.11.2025 00:10

to że ktoś wygrywa w karnych to nie znaczy że wygrał "czystym przypadkiem"

Piekarz 17.11.2025 00:09

finał też w karnych wygrali xd

Piekarz 17.11.2025 00:09

w 2006 cudem awansowali z Australią i co z tego

Piekarz 17.11.2025 00:09

bredzisz, jaki czysty przypadek xd

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Lazio był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    11

    24

  • 2

    Roma

    11

    24

  • 3

    Milan

    11

    22

  • 4

    Napoli

    11

    22

  • 5

    Bologna

    11

    21

  • 6

    Juventus

    11

    19

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Riccardo Orsolini

    5

  • 2

    Hakan Çalhanoğlu

    5

  • 3

    Kevin De Bruyne

    4

  • 4

    Nico Paz

    4

  • 5

    Christian Pulisic

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28363

Liczba newsów: 52018

Liczba komentarzy: 610290

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się