Wywiady z działaczami

Faulkner nt. Inter Media House (0)

Autor:
Źródło: sempreinter.com
ponad 7 lat temu
835
0

Dyrektor Interu odpowiedzialny za marketing i kontakt z mediami - Chief Communications Officer Robert Faulkner - rozmawiał na temat zmian w klubowej telewizji i mediach społecznościowych z redaktorami branżowego magazynu Sponsor.

- W potężnym skrócie: nasze podejście do produkcji jakichkolwiek treści zmieniło się wręcz diametralnie. Mamy własną telewizję, na której możemy polegać jeśli chodzi o stronę produkcyjną. Nasze media społecznościowe, na których później publikujemy krótkie informacje tekstowe, zdjęcia czy video, nie są dzięki temu zależne od jakiegokolwiek zewnętrznego kontrahenta. Wszystko co obecnie publikujemy pochodzi z samego serca klubu i powstaje dzięki pracy osób zatrudnionych w InterTV i dziale marketingu. Polegamy na tym co sami tworzymy, a także mamy wiele możliwości dotarcia do odbiorców. To wspaniałe nowe możliwości zarówno dla klubu jak i potencjalnych sponsorów i partnerów.

- Nasza samodzielność w kwestii produkcji nie wyklucza jednak współpracy z agencjami zajmującymi się profilami w mediach społecznościowych. Dzieki "kontentowi" produkowanemu przez Inter Media House i wiedzy specjalistów, którzy dla nas pracują, możemy gołym okiem zobaczyć sporą poprawę w zakresie pozyskiwania nowych fanów. Przez pierwsze 3 miesiące od zmiany identyfikacji wizualnej na profilu Facebookowym przybyło Interowi wielu nowych obserwujących - z 6.3 miliona do niemal 7 milionów. Kolejny milion przybył w pierwszych tygodniach bieżącego roku. Także Twitter i Instagram to serwisy gdzie odnotowaliśmy zwiększenie liczby śledzących Inter i obecnie wynosi ona niemal 250tyś. nowych użytkowników na każdym z tych portali. Oczywiście nie bez wpływu była świetna postawa zespołu w pierwszej połowie sezonu - to zawsze napędza rozwój klubu w świecie wirtualnym. Kiedy zespół gra lepiej, fani łatwiej i częściej angażują się także w akcje marketingowe organizowane za pośrednictwem mediów społecznościowych.

- Uważam, że Inter jest marką rozpoznawalną na całym świecie. Nasze starania i przykładanie dużej uwagi do jakości udostępnianych treści tylko poprawiają skalę tej rozpoznawalności. Cieszy nas, że udało nam się tyle osiągnąć i mogliśmy stać się niezależni w zakresie produkcji materiałów video itp. Nasz dział jest papierkiem lakmusowym tego w jakim tempie rozwija się obecnie klub. Teraz kalibrujemy nasze działania, uczymy się na których platformach najlepiej spisują się dane treści. Kolejnym krokiem będzie głęboka analiza potężnej ilości danych, które obecnie zbieramy każdego dnia. Cały czas sport jest tym co wydarzyło się na boisku, my staramy się to tylko jak najlepiej pokazać, dotrzeć z tym do jak największej ilości kibiców i postarać się ich zaangażować w życie klubu. Prędzej czy później wszystkie kluby zrozumieją, że w obecnych czasach to jedyna droga do przetrwania i zarabiania pieniędzy - dotarcie ze swoją treścią do odpowiednich osób.

Zobacz też

Simonelli: Cieszę się z kompetencji Serie A. Stajemy się przykładem dla innych lig (1)

02.09
05:12

Zanetti: Jesteśmy podekscytowani i gotowi, by walczyć o jak najwyższe cele (1)

29.08
04:35

Komentarze (0)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości

Shoutbox

FENDI_SOSA 17.09.2025 23:23

xd co tu sie

Cienty 17.09.2025 23:14

zobaczymy co z sassuolo pokaza

Piekarz 17.09.2025 23:14

I dlatego tak ciekawie zasiąść przed kolejnym meczem, nie wiadomo zupełnie co się obejrzy

Piekarz 17.09.2025 23:14

Ale może się to zesrać koncertowo również

Piekarz 17.09.2025 23:13

Moim zdaniem mamy duży potencjał

Piekarz 17.09.2025 23:13

No ale widać że mental nie siadł po tym i to bardzo cieszy

Piekarz 17.09.2025 23:12

Ale żeby aż tyle

Piekarz 17.09.2025 23:12

Zawsze kur.wa jakimś gównojadom tam wchodzą strzały życia

Piekarz 17.09.2025 23:12

Jak zwykle

Cienty 17.09.2025 23:11

mieli farta

Piekarz 17.09.2025 23:11

Na zwycięstwo tam nie zasłużyliśmy ale na porażkę też nie

Piekarz 17.09.2025 23:11

Szkoda mi bardzo tego Turynu

Piekarz 17.09.2025 23:10

Parę nowych ciekawych twarzy

Piekarz 17.09.2025 23:10

Zesrali się ostatnio dwa razy ale czuć w tym jakąś świeżość

Cienty 17.09.2025 23:10

na razie to rollercoaster

Piekarz 17.09.2025 23:10

Chce się oglądać mecze

Piekarz 17.09.2025 23:09

Ciekaw jestem tego Interu

VVujek 17.09.2025 23:09

Turek jest świetny, problem zaczyna się gdy dostaję "plaster" wtedy gra siada

Archiwum shoutboxa

Sonda

Ajax - Inter - kto zagrał najlepiej?

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    3

    9

  • 2

    Juventus

    3

    9

  • 3

    Cremonese

    3

    7

  • 4

    Udinese

    3

    7

  • 5

    Milan

    3

    6

  • 6

    Roma

    3

    6

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Marcus Thuram-Ulien

    3

  • 2

    Kevin De Bruyne

    2

  • 3

    Dušan Vlahović

    2

  • 4

    Hakan Çalhanoğlu

    2

  • 5

    Charles De Ketelaere

    2

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28261

Liczba newsów: 51468

Liczba komentarzy: 606344

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się