Relacje

Inter przegrywa z Sampdorią (58)

Aby kontynuować zaloguj lub zarejestruj się.
Autor:
Źródło: inter.it
ponad 15 lat temu
756
58
Inter Mediolan przegrał z Sampdorią Genua 0-1. Jedynego gola spotkania zdobył Pazzini.

Jose Mourinho zaskoczył nieco wyborem składu i ustawienia na spotkanie z Sampdorią. Pierwszą widoczną zmianą była taktyka 4-3-3, z Mario Balotellim w roli trzeciego napastnika. Trener Interu był poniekąd zmuszony do takiego ustawienia, bowiem w ostatniej chwili ze składu wypadł Wesley Sneijder. Może jednak dziwić, że na boisku od pierwszej minuty nie pojawił się będący ostatnio w nieco lepszej formie Dejan Stankovic. Na lewej obronie ponownie pojawił się Santon, a w pomocy Zanetti, Cambiasso i Vieira.

Pierwsza połowa nie była zbyt ciekawym widowiskiem, szanse strzeleckie obu zespołów można było policzyć na palcach jednej ręki. Przewagę optyczną posiadał Inter i częściej dochodził do dogodnych sytuacji. Pierwszy raz Castellaziego zatrudnił Balotelli, a chwilę później jego wyczyn powtórzył Cambiasso. W obu przypadkach bramkarz gospodarzy wyszedł obronną ręką. OKazję na strzelenie gola miał też wracający na "stare śmiecie" Diego Milito, ale jego strzał był zbyt czytelny dla bramkarza. Sampdoria najlepszą okazję na bramkę stworzyła w doliczonym czasie gry, kiedy to Ziegler spróbował pokonać Julio Cesara. Bramkarz Interu odbił jednak to uderzenie. Pierwsza połowa zakończyła się bezbramkowym remisem.

Na drugą połowę zespoły wyszły w takich samych składach. W pierwszych jej minutach okazję na gola miał Balotelli, a później Pazzini. Oba ich strzały odbiły się jednak od obrońców - kolejno Gastaldello i Maicona. Trener Mourinho zdecydował się zdjąć najlepszego na boisku Balotelliego oraz Vieirę, a w ich miejsce pojawili się Stankovic i Chivu. Wyglądało na to, że Portugalczyk jest zadowolony z wyniku i zamierza go bronić. Niestety, na nic zdała się ta taktyczna roszada, gdyż w 72 minucie fatalny błąd przy wyprowadzaniu piłki popełnił Santon, a dającą prowadzenie bramkę zdobył Pazzini. Inter rzucił się do ataków i niemal udało mu się uzyskać wyrównanie. Obchodzący swoje 26 urodziny Ricardo Quaresma uderzył z daleka po jednym z rzutów rożnych i trafił do bramki, ale sędzia nie uznał gola bo piłka w międzyczasie odbiła się jeszcze od stojącego na pozycji spalonej Lucio. Dwie okazje na bramki miał też Eto'o - w pierwszej z nich strzelił minimalnie niecelnie, w drugiej, próbując przelobować bramkarza, uderzył daleko obok bramki. W końcówce Lucio uderzył jeszcze potężnie z rzutu wolnego, ale i tym razem lepszy okazał się Castelazzi.
Inter doznał pierwszej porażki ligowej w sezonie i spadł na 2 miejsce w tabeli. Spadek może być jeszcze większy, gdyż Juventus gra dopiero w niedzielę.

Sampdoria - Inter 1-0 (0-0)

Strzelcy
: Pazzini 72

Sampdoria: 1 Castellazzi; 3 Ziegler, 6 Lucchini, 28 Gastaldello; 7 Mannini (19 Franceschini 81), 23 Stankevicius, 17 Palombo, 16 Poli (12 Tissone 65); 11 Bellucci (8 Zauri 69), 10 Pazzini, 99 Cassano.

Rezerwowi:21 Guardalben, 9 Pozzi, 13 Rossi, 22 Cacciatore.

Trener: Luigi Del Neri

Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 6 Lucio, 25 Samuel, 39 Santon; 14 Vieira (5 Stankovic 61), 4 Zanetti, 19 Cambiasso (7 Quaresma 73), 4 Zanetti; 45 Balotelli (26 Chivu 62), 22 Milito, 9 Eto'o.

Rezerwowi: 1 Toldo, 2 Cordoba, 18 Suazo, 30 Mancini.

Trener: José Mourinho

Arbiter: Nicola Rizzoli (Bologna)

Żółte kartki: Palombo 25, Lucchini 35, Cassano 39, Maicon 57, Gastaldello 78.

1-0 Pazzini

Skrót meczu

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

A testa alta ovunque andiamo! Spektakl w Katalonii, wszystko rozstrzygnie się na Meazza | Barcelona 3:3 Inter (78)

30.04
20:17

Inter wygrywa i wywiera presję na Napoli | Torino 0-2 Inter (46)

11.05
17:06

Komentarze (58)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
28.09.2009 o 17:02 przez Chuchu
Chuchu
Sampdoria idzie po mistrza <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
28.09.2009 o 09:03 przez snuffy
snuffy
Przegrać zawsze mozna, wkurwiają tylko dwie sprawy styl w jakim gramy i postawa Mou :/ Uważa się za boga i nie znosi słowa krytyki nawet zwykłych pytań dziennikarzy ( wiadomo, że we Włoszech żyja piłką i pytaja o każdy szczegół i nie są to złośliwe pytania a nasz sise obraża jak dziecko w piaskownicy)
28.09.2009 o 08:48 przez LoveFist18
LoveFist18
matrix991 nie zgadzam sie z Toba, jesli chodzi o poziom gry(nie o to czy oni wygraja zremisuja czy przegraja) to nie ma gorszej dryzyny od Interu( z czołowki) <br /> Inter nawet jak wtgrywa robi to w koszmarny sposob jak np w meczu z Cagliari, ich styl jest okropny...a no tak jak gra sie takim wieira w pomocy i to jeszcze na srodku?! ej mouo co ci chodzi bym zapytal <br /> zreszta co tu duzo pisac kazdy wie jak jest i widzi jaka jest gra. <br /> czekam na mecz z Barcą na Camp Nou bo chce sie przkonac na ile jest wart Inter w tym roku... <br /> a tak poza tym dobra fotka dnia...dobra mina do zlej gryidealnie odzwierciedla to co sie dzieje
28.09.2009 o 08:36 przez Pajo
Pajo
Hehehe dzieci Jacka Gmocha i Engela :D Niektore wypowiedzi sa niezle <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 22:36 przez matrix991
matrix991
Nie wiem panowie co wy chcecie...Owszem zagraliśmy słabo, ale już nie przesadzajcie. Dla przypomnienia. Rok temu po 6 kolejkach mieliśmy 13 pkt. Tyle samo ile teraz. W porównaniu do zeszłego sezonu strzeliliśmy WIĘCEJ goli, a straciliśmy MNIEJ...To tak w gwoli ścisłości <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Bądź co bądź poprawa jest <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" /> Jeszcze nie raz stracimy pkt i jeszcze nie jedni stracą pkt. Inter to ma chyba najbardziej wymagających kibiców na świecie...Inne drużyny (te dobre) grają czasami jeszcze gorszą kaszanę niż my i kibole się cieszą, a jak przegrają to pocieszają a u nas i tak źle i tak nie dobrze <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 22:36 przez matrix991
matrix991
Nie wiem panowie co wy chcecie...Owszem zagraliśmy słabo, ale już nie przesadzajcie. Dla przypomnienia. Rok temu po 6 kolejkach mieliśmy 13 pkt. Tyle samo ile teraz. W porównaniu do zeszłego sezonu strzeliliśmy WIĘCEJ goli, a straciliśmy MNIEJ...To tak w gwoli ścisłości <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" /> Bądź co bądź poprawa jest <img src="http://fcinter.pl/emots/biggrin.gif"; alt="" /> Jeszcze nie raz stracimy pkt i jeszcze nie jedni stracą pkt. Inter to ma chyba najbardziej wymagających kibiców na świecie...Inne drużyny (te dobre) grają czasami jeszcze gorszą kaszanę niż my i kibole się cieszą, a jak przegrają to pocieszają a u nas i tak źle i tak nie dobrze <img src="http://fcinter.pl/emots/bigrazz2.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 20:51 przez Loll
Loll
@ adriano<img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> <br /> Znasz znaczenie słowa: Od nowa?
27.09.2009 o 14:02 przez adriano:)
adriano:)
Nie mamy jeszcze formy i to widac, ale ona przyjdzie z czasem. Jose buduje zespół od nowa i potrzeba czasu aby ten cały kolektyw zadziałał.
27.09.2009 o 12:44 przez leszczyko
leszczyko
już dawno nie widziałem takiego wigoru w negatywnych komentarzach u moich ziomów. jak na takie dziury, Inter zagrał żywy, dobry mecz, tyle, że wpadła bramka z drugiej strony. ot, futbol. niektórzy zaczynają przypominać mi tutaj, jako żywo, idiotów z serieA. a to jest smutne. pozdrawiam. forza <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 12:09 przez adi1908
adi1908
love coś tam ciekawe co powiesz po następnym meczu jeżeli wygramy <br /> <br /> TROSZECZKĘ WIARY PANOWIE BO Z NIEKTÓRYCH TO TACY KIBICE JAK Z KOZIEJ D... TRĄBA
27.09.2009 o 12:08 przez dichu
dichu
Napiszę w skrócie może i dobrze że przegraliśmy bo jeśli nasz offensywny Quaresma dostaje dopiero szanse przy wyniku 1-0 a normalnie nie łapie się do składu to zastanawiam się czemu powoływany ciągle jest Mancini czemu my nie możemy się zdecydować w końcu na ten diament i kombinujemy z systemem 4-3-3 od pierwszej minuty skoro to nam juz nie pierwszy raz nie wychodzi <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" /> Żal że tracimy lidera zaraz po jego zajęciu mam nadzieje że nie podetnie nam to skrzydeł do dalszej walki bo dalsza część sezonu zapowiada się trudniej i wszyscy o tym wiedzą więc jeśli nie będziemy kolekcjonować teraz punktów to później możemy sie przejechać obym się mylił ale niestety mamy dużo do poprawy to już 6 kolejka czyli można powiedzieć że juz weszliśmy w sezon a niestety mogliśmy być w sumie jescze nizej niż jesteśmy bo w Cagliari też różowo nie było oby Mou sie w końcu ogarnął i ekipa zaczęła grać w końcu <img src="http://fcinter.pl/emots/flagainter2.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 08:52 przez LoveFist18
LoveFist18
no coz, kolejny slaby mecz Interu, to co pokazali wczoraj te chlopaki to jakas jedna wielka zenada, nuda i jeszcze raz nuda , w 70 min az przestalem ogladac(i chyba dobrze bo pozniej mnie ominelo jeszcze gorsze - strata bramki) i wlaczylem canal plus na mecz Wisły <br /> nie zauwazylem roznicy miedzy tymi dwoama druzynami, z taka gra jaka zaprezentowal wczoraj Inter mistrz Włoch ostatnich 4 lat(mistrz ligi wloskiej - jednej z najlepszych na swiecie!) niczym sie nie roznil od takie wisly czy poloni... <br /> nie wiem, zaczynam twierdzic ze wyszedl im tylko jeden mecz w tym sezonie - MECZ ŻYCIA(derby z milanem rzecz jasna) <br /> gra 3 defensywnymi zawodnikami w pomoy?! ej cos nie tak.<img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" /> <br /> LM? haha, zebysmy z grupy wyszli bedzie sukces <br /> jeszcze z rubinem dostana na wyjezdzie teraz a na Camp Nou to sie bedzie dzialo, ojj zeby nie bylo pogromu z taka gra... <br /> nic tylko zyczyc powodzenia Interowi <br /> a teraz mozecie sobie pisac co chcecie, to byla moja opinia
27.09.2009 o 08:43 przez mati1908
mati1908
plecy...
27.09.2009 o 06:54 przez Gambit
Gambit
Ze druzyny Jose nie graja ofensywnie to wiem.Ze Inter to nie barca to wiem.Ale jednak dalo sie grac z Milanem w dobrym stylu.I myslalem ze do tego bedziemy dazyc.A od meczu z mialenm rzadko widze to dazenie.najczesciej widze pilkarzy ktorzy nie potrafia celnie podac.I powiem szczerze nie rozumiem tego.moge zrozumiec brak zgrania.ale co to ma do tego ze nasi nie potrafia dobrze podac na odelglosc 10 m do najblizszego partnera?Wytlumaczcie mi to.Prosze.
27.09.2009 o 01:15 przez R-20
R-20
zenada,Liga europejska,tam jest nasze miejsce,powtarzam to od lat
27.09.2009 o 01:07 przez Glonojad
Glonojad
Moim zdaniem na prawdę słabe mecze zagraliśmy z Bari, dzisiaj i z Cagliari (w tym sezonie). Jak dla mnie widać poprawę w porównaniu do poprzedniego sezonu. Widać, że Ryszardo potrzebuje ogrania, jakby częściej był w składzie, to z pewnością nie byłoby tak blado. Drużyny Mou zawsze opierały się na defensywie. Jasne, że zawsze lepiej jest oglądać piękną grę, ale w wykonaniu tego szkoleniowca jej zbyt często nie zobaczymy. Zawsze wystawi za dużo graczy defensywnych, nie ma co się łudzić. Też mnie to czasem denerwuje... Mimo w sumie pół roku dobrego okresu gry za Manciniego czułem się mniej spokojny o zespół niż teraz. Wtedy było za dużo chaosu, miałem wrażenie, że więcej w tym przypadku niż zmysłu. Z pewnością trzeba postawić sprawy jasno - pierwszy sezon: mistrzostwo, 1/8 LM. Przyzwoity początek. Poprzeczka jednak powinna iść w górę. Rozliczać będę na koniec sezonu. Gra nie będzie mnie obchodzić jak będą wyniki bez ewidentnych błędów sędziego. Jak nie będzie lepiej w LM to chyba bym zmienił szkoleniowca... Może Zenga ? Co do Sneijdera, to wcale go jakoś mega nie wywyższam, ale jest naszym jedynym rodzynkiem łączącym pomoc z atakiem i bez niego (lub kogoś innego przyzwoitego na tej pozycji) jest kupa, a nie gra. Tak btw. to jestem ciekaw jakby Rysiu sobie poradził na jego miejscu <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 00:26 przez bart844
bart844
Glonojad-&gt; tu nie chodzi o jeden gorszy mecz... wygrywamy w słabym stylu i sobie nie radzimy... taktyka którą wybiera Mou jest irracjonalna zważając na to że mamy siłę ofensywną na ławce rezerwowych a gramy cały czas defensywnie... przypomnij sobie inne mecze jak wyglądały, nawet z wielkim holendrem... po prostu żenująco... mamy wysokie aspiracje a gramy dno... wydaje mi się jednak że Mou realizuje złą taktykę i sobie z nią nie radzimy... poza tym marnuje Ryśka bo nie wierze że chłopak jest ciągle bez formy... i jeszcze jedno... Maicon jest obrońcą i nie może cały czas tworzyć naszych akcji ofensywnych... od tego jest pomoc... która u nas składa się praiwe z samych defensorów... <br /> w Tym sezonie widziałem jeden piękny mecz Interu... z milanem... i nie chodzi tu o ilość strzelonych bramek... tylko o styl w jakim grali... dużo podań i ruchliwość na boisku... i tak Inter chce oglądać<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
27.09.2009 o 00:15 przez Glonojad
Glonojad
Przepraszam Panowie, ale za przeproszeniem pie*****cie z Ibrą... Tu nie chodzi o samego zawodnika. Tu chodzi o partnerów jakich ma. On się z pewnością wiele nauczy jeszcze w Barcelonie i tam dopiero stanie się kompletnym zawodnikiem. U nas nie radził sobie zupełnie w wielkich meczach, kiedy był rzeczywiście potrzebny. Może dlatego, że cała gra była oparta na jego formie ? E2 u nas chyba jednak trochę za bardzo gra jak Żurawski w Celticu, za bardzo cofa się po piłkę. On powinien częściej kończyć akcje. W sumie do napastników nie mam większych zastrzeżeń, bo bez podań i gry z klepy całego zespołu nic nie wskórają. No a dzisiaj widzieliśmy stary dobry Inter Mediolan... sprzed kilku ostatnich sezonów - bez rozgrywającego. Jestem przekonany, że wynik byłby inny gdyby grał Sneijder. Piłka chodziła wszerz, a nie do przodu. Nie było piłkarza, który miałby cug na bramkę, przyspieszenie. Mam nadzieję, że skład na LM zostanie uzupełniony o już zdrowego Holendra, bo ciężko widzę tę wyprawę na wschód... A porażka moim zdaniem się przyda. Sampie w tym meczu należało się zwycięstwo. Byli lepsi. Wydaje mi się, że czasem są już zbyt pewni siebie i myślą, że mecz sam się wygra. Tak było w meczu z Cagliari i dziś. Nie graliśmy NIC, póki nie straciliśmy bramki. Później ziemia zaczęła się palić pod nogami, nagle i piłka zaczęła szybciej krążyć i tworzyć się akcje. Jak zremisowali z Bari, to w następnym meczu pełna rehabilitacja z Milanem. Strach się bać jaka demolka będzie po porażce <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> Dajmy im trochę zaufania, niech wiedzą że muszą pracować i się zgrywać, bo mecze na chodząco się nie wygrają. Mimo wszystko jestem umiarkowanie zadowolony z Mou i z pewnością to co robi ma ręce i nogi. Można się pomylić, ale trzeba być konsekwentnym. Przynajmniej nie ma &quot;wynalazków&quot; w postaci Cesara... Będzie dobrze, więcej wiary <img src="http://fcinter.pl/emots/mruga.gif"; alt="" /> Nie bądźmy Włochami, że po każdym gorszym meczu zwalniamy trenera.
26.09.2009 o 23:39 przez adi1908
adi1908
Panowie czytam tak niektóre komentarze i nie rozumiem was ... raz sikacie po gaciach z zachwytu a a jak nie wszystko jest ok to psioczycie jak stare baby. <br /> Paru już zwalnia Mourinho a jeszcze nie dawno go kochali ... <br /> <br /> i jeszcze dwa słowa do zacnych kibiców Juve co się tutaj udzielają: ten się śmieje kto się śmieje ostatni ... w poprzednim sezonie mniej więcej w tej czesci sezonu też sikaliście z zachwytu a póżniej pozostało drugie miejsce
26.09.2009 o 22:59 przez buso
buso
Coś naprawdę nam nie idzie z tą Sampdorią, nie za długo pocieszyliśmy się liderowaniem, w taktyce 4-3-3 gramy padake w 4-3-1-2 tez nie jest dobrze szczególnie z wymagającym rywalem i może by tak (jak niektórzy już to zaproponowali) spróbować starego dobrego 4-4-2 mamy zawodników na oba skrzydła przecież na lewej może grać mancini, dejan i można też spróbować suazo a na prawej Rysio, Balotelli, maicon, w środku cambiasso z sneijderem, a wracając do meczu to strasznie dziwne zmiany Jose, quaresma widać dużą nerwowość w jego grze ale występ dzisiaj pozytywny, ciekawe jak zagramy we wtorek <img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
26.09.2009 o 22:26 przez Omen
Omen
Ibra strzela kolejną bramkę dla Barcy...Teraz już rozumiem ta zamianę.Jeszcze w tamtym sezonie jego niekonwencjonalne zagranie i był gol...Teraz padaka !! !jestem rozczarowany bo jak długo będziemy oglądać trzech defensywnych pomocników czy tam obrońców nawet w pomocy tak długo nie będzie sukcesów w Europie tyle mam do powiedzenia.
26.09.2009 o 22:05 przez Nerazzurri 1908
Nerazzurri 1908
Tego bym sie nie spodziewal porazka szkoda wielka szkoda nie ma Sneijdera i nic nie gramy taka jest prawda,ale wierze,ze bedzie lepiej musi byc lepiej FORZA!<img src="http://fcinter.pl/emots/forza.gif"; alt="" />
26.09.2009 o 22:04 przez Quari
Quari
Zgadzam sie z filipem 82 dlaczego rq7 wchodzi jak przegrywamy bez przesady że wejdzie ostatnie 12 min i wygra mecz a jak nie to zamiast zespolu jemu należy sie jazda po garach po drugie szkoda ze ten strzał quaresmy odbił sie od lucio bo w brame laciala...nie wiem jak wam mi sie podobały ostatnie 4 min piknie nasze chłopai urządzili sobie konkurs kto wyżej kopnie piłe kurcze cikawe kto wygra może sie orientujecie<img src="http://fcinter.pl/emots/pijaki.gif"; alt="" />
26.09.2009 o 21:54 przez adik218
adik218
Moldar mozna by było sprobowac z taka pomoca nic do stracenia nie mamy bo i tak gramy zle w pomocy.. !! <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" /> <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_cry.gif"; alt="" />
26.09.2009 o 21:48 przez Moldar
Moldar
mam nadzieje że Mourinho zrobi kiedyś eksperyment i nasza pomoc bedzie wygladać tak: <br /> <br /> Mancini, Cambiasso, Snaijder, Quaresma <br /> <br /> jak to nie wypali to nie wiem <img src="http://fcinter.pl/emots/icon_confused.gif"; alt="" />
26.09.2009 o 21:45 przez Moldar
Moldar
to nie jest tak że pierwszy przegrany mecz to narzekamy, ja juz ostatnio narzekałem to nikt nie słuchał <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" /> dla mnie gramy po prostu źle i tak graliśmy przez ten sezon, jak to powiedział polski obrońca, ciułamy punkty, wiele szczęścia mamy w tym że tak wysoko jesteśmy. Zanetti nic nie pokazuje, vieira także, cambiasso tylko czasem, muntari to gracz dla polskiej ligi, stankovic czasem pieknie uderzy. Wydaje mi się że po prostu quaresma nie nadaje się na tych leniwców, nie brniemy do przodu, gramy ślamazarnie, aż przypominam sobie super mecze w pucharze TIM gdzie nie było napastnika nawet. Jestem serce m z tym klubem ale gramy źle
26.09.2009 o 21:42 przez Odet
Odet
świetny, żywy mecz, choć jak zobaczyłem 4-3-3 spodziewałem się dużo słabszej gry. <br /> Wynik zasmuca. Wg mnie było dobrze póki był Balotelli (dziś świetny). Dziś najsłabszy Maicon (zresztą nie pierwszy raz), zawsze za wolny Milito (aż dziw że niektórzy obrońcy nabierają się na te jego 2 zwody) <br /> no szkoda. <br /> Ryszardowi brakuje ogrania i pewności siebie. Oby on i Mancini grali częściej <br /> Pozdr. <br /> PS. dlaczego ten Castellazzi zawsze z nami gra mecze życia :/ jak swego czasu Frey
26.09.2009 o 21:27 przez Adriano_forever
Adriano_forever
no to fajnie
26.09.2009 o 21:19 przez Seba
Seba
Z niecierpliwością czekam na mecz, w którym zagra dwóch ofensywnych pomocników w drugiej linii.
26.09.2009 o 21:13 przez speaker
speaker
żenująco <img src="http://fcinter.pl/emots/happy.gif"; alt="" />

Shoutbox

Rebelde 17.06.2025 14:28

Ja ogladam. Wstaje zawsze o 5, wiec duzej zmiany nie bedzie jak edzie to 3. Akurat kawka i meczyk przed pracą.

Tifosinho 17.06.2025 14:14

Tylko muszę te DAZN ogarnąć

Tifosinho 17.06.2025 14:13

Ja planuję bo akurat mam nocki 😁

Orzeu 17.06.2025 13:51

to kto dzisiaj Mikiego i spólkę ogląda o 3 w nocy?

ragnar 17.06.2025 13:42

ja nie bede zaskoczony jak nie wypali, już od gry w portugalii mialem go za mocno przecenionego....

ZnawcaCalcio 17.06.2025 13:27

nie zdziwię się jak Nunez wypali w Napoli

acmilanowek 17.06.2025 13:12

nie ważne jakie transfery przeprowadzają rywale . oni już się cieszą naszym nowym trenerem jak my nigdy nie będziemy się cieszyć z ich transferów . Conte równie dobrze może nie wzmacniać drużyny a i tak nas wyprzedzi

Klinsi64 17.06.2025 13:01

patrzmy na innych

Klinsi64 17.06.2025 13:01

nie patrzmy na innych

ragnar 17.06.2025 13:00

Drogi i mało skuteczny

ragnar 17.06.2025 12:59

Dobry transfer...dla Interu

Paolo92 17.06.2025 12:51

Darwin Nunez jest coraz bliżej transferu do Napoli. Napastnik Liverpoolu prowadzi zaawansowane rozmowy z mistrzem Serie A. Urugwajczyk ma także inne oferty - informuje Fabrizio Romano.

2osiem 17.06.2025 10:15

Kolo wypożyczenie kolejne i negocjacje z PSG, Juve chce opcję wykupu, a Francuzi obligo za 50 mln

Claudio 17.06.2025 08:53

Dali mu w psychiatryku kilka minut internetu.

Dzonyy 17.06.2025 07:32

Jak zdrowie?

Dzonyy 17.06.2025 07:32

Dzien dobry

Dzonyy 17.06.2025 07:32

o Neutrogen na sb.

Nitrogen 17.06.2025 07:06

Hahaha. Dokładnie Seba. Tzn Cyrax chciałem powiedzieć

Cyrax 17.06.2025 05:15

Taaa Inter mając duet podstawowych napastników kupi sobie jeszcze Osimhena za 70 mln :D

VVujek 16.06.2025 22:57

Osimhen? A co z Kolo

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28225

Liczba newsów: 50980

Liczba komentarzy: 598935

Użytkownicy online: 3 (karaszan, Cinek, Matti) oraz 45 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się