Pozostałe

Mancini: „To ze mną Inter zaczął wygrywać” (22)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
prawie 16 lat temu
282
22

Były szkoleniowiec Interu, Roberto Mancini zapytany przez dziennikarzy francuskiego L’Equipe o wyniki, jakie obecnie osiąga jego były klub podkreślił, że to dzięki niemu Nerazzurri zaczęli święcić triumfy.

 

- Najtrudniej jest zacząć wygrywać. Później jest już dużo łatwiej. To ja zbudowałem fundamenty, ale także dach tego zespołu. W 2007 roku wygraliśmy scudetto na boisku, był to sukces, na który Inter czekał przez 17 lat. Powtórzę, najtrudniej jest zacząć wygrywać. Później jest dużo łatwiej – stwierdził popularny Mancio.

 

Mancini prowadził Inter w latach 2004-2008. W tym czasie zdobył z Mediolańczykami trzykrotnie Mistrzostwo Włoch, dwukrotnie Puchar Włoch i tyle samo razy Superpuchar Włoch. Od grudnia 2009 roku jest szkoleniowcem Manchesteru City.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Nowy stadion San Siro

Trwają poszukiwania sponsora praw do nazwy San Siro (15)

05.03
05:50
San Siro Giuseppe Meazza

CF – San Siro wyprzedane, rekordowe wpływy Rossonerich (6)

06.03
05:44

Komentarze (22)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
18.04.2010 o 22:05 przez sas111
sas111
do Jose Mourinho, Hiddinka i Alexa Fergusona (wg mnie najlepsi trenerzy na swiecie) brakuje mu baaaaardzo duzo... i szczerze mowiac ze jakos za nim nigdy nie przepadalem i jak byl w Interze to chcialem kogos innego w jego miejsce<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
18.04.2010 o 21:13 przez Odet
Odet
Mancio ma rację. To on tak naprawdę przywrócił nam wielkość (plus Simoni), na którą czekałem latami.<br />
Z dużo słabszym składem osiągał świetne wyniki.<br />
Był pierwszym trenerem, za Morattiego, który przekonał naszego Bossa że to trener ma decydować o drużynie a nie prezes.<br />
To dzięki Mancio sukcesy odnosi Mou (tak naprawdę kilka: mecze z Milanem i Chelsea i teraz z Juve).<br />
Stworzył podwaliny świetnej drużyny. Przywrócił wiarę piłkarzom we własne umiejętności, ponieważ to był typ Mistrza a nie przegranego.<br />
No u te niezapomniane Derby 2006 <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> <br />
niegdy w kwestii Mancio nie zgodzę się z El Intero<br />
pozdr.
18.04.2010 o 20:29 przez Castaignos
Castaignos
może i tak ale nie dorastasz do pięt mou<img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " />
18.04.2010 o 18:39 przez brk91
brk91
Mancini: „To ze mną Inter zaczął wygrywać”<br />
<br />
Może i nigdy nie przepadałem za nim, ale nie pamiętam kiedy Inter odnosił takie sukcesy w europejskich pucharach i jednocześnie w lidze jak w tym roku <img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" /> . BRAVO ! <img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
18.04.2010 o 16:56 przez dodo_IM
dodo_IM
Trzeba mu przyznać rację. Za jego kadencji Inter po tylu latach zdobył Mistrzostwo Włoch i to nie jedno. Grazie Mancio
18.04.2010 o 16:17 przez piotrekninter
piotrekninter
jestem wdzieczny za to co zrobil dla Interu, ale trenerem poki co wielkim nie jest , brak mu doswiadczenia jakoie ma MOu, zaczal wygrywac jak Juve zdegradowali a Milan zaczal inwestowac w dziadkow, mimo wszystko swoje zrobil, ale dobrze ze odszedl bo z nim na polfinal LM czekalibysmy jeszcze z 5lat
18.04.2010 o 16:00 przez Mate1908
Mate1908
Mancini to mistrz w meczach ze słabeuszami. Gdy przychodzi starcie z jakąś silną drużyną jego podopieczni zwykle nie spełniają pokładanych w nich nadziei. Zaraz ktoś napisze, że niedawno ManC pokonał Chelsea, ale według mnie był to wypadek przy pracy w wykonaniu piłkarzy The Blues. Jak dla mnie Roberto jest przeciętnym trenerem.
18.04.2010 o 15:47 przez Wojtala
Wojtala
Dla mnie też jest przeciętnym trenerem. Gdyby Inter za jego czasów nie wygrał Scudetto(przy degradacji Juve i &quot;słabości&quot; Milanu) to by była chyba największa kompromitacja w historii Interu. Co do &quot;Żoże&quot; wstrzymam sie z ocenami do końca sezonu.
18.04.2010 o 15:47 przez Cny
Cny
Jaki by nie był wtedy trener to i tak Serie A Inter musiał wygrać. Bardzo przeciętny trener i zgadzam się z El Intero. Nie szanuje go, ale też nim nie gardzę, jest mi po prostu obojętny.
18.04.2010 o 15:19 przez Omen
Omen
Ale on ma święta rację w tym co mówi bo to dzięki niemu Inter w końcu coś przełamał.Wiadomo że w LM się nie udało ale wtedy chodziło głównie o scudetto
18.04.2010 o 15:01 przez dichu
dichu
To był dobry trener ja mam do niego do dziś szacunek u niego taki Jimenez Pele dostawali szanse i stawali się kluczowi dla zespołu<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! Nei wielcy piłkarze ale za to z dużym talentem do piłki<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! Za Mourinho owszem widać pracę głownie taktyczną postęp w przygotowaniu fizycznym ale on by bez transferów nic nie zrobił<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! Mancini miał trochę szczęścia owszem z ta Afera dzięki niej dostał Zlatana który dął jakoś całej drużynie ale też Inter grał za niego bardzo ładną piłkę może nie w LM bo tam grają większe gwiazdy niz my posiadamy więc o sukces łątwo nei było ale to co robił w Lidze wielki szacunek<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> !<img src="/files/emoticons/15" alt="&lt;forza&gt;" />
18.04.2010 o 14:55 przez Ajk
Ajk
El Intero ale ja też nigdzie nie napisałem, że Mancini jest genialnym trenerem. Uważam tylko, że należy mu się trochę szacunku za zdobyte trofea. Wiadomo wtedy nie było Juventusu, Milan był słaby itd... ale co się teraz zmieniło<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Milan jest w tym samym miejscu co wtedy, Juventusu jakby nie było, Roma ma gorszy skład choć gra świetnie. Jedyne co się zmieniło to doszło kilku średniaków którzy są w stanie walczyć z najlepszymi. Poziom ligi jednak nie podniósł się jakoś znacząco. Zachowanie Manciniego po meczu z Liverpoolem i pod koniec przygody z Interem też nie pochwalam. A tak jak napisałem wcześniej na razie nie mam zamiaru uznawać za wielki sukces awansu do 1/2 LM choć zwycięstwa szczególnie z Chelsea bardzo cieszą.
18.04.2010 o 14:40 przez Seba
Seba
Ajk ale tak jak napisał tytusek wręcz katastrofą byłoby nie wygranie wtedy ligi. Po drugie potrzebował 4 lat, aby wygrać. Teraz jeśli nie wejdzie do LM z City, to także będzie lekka kompromitacja. Dla mnie zawsze był przeciętnym trenerem, który uzależniony był od formy piłkarzy (tak samo jak Rijkaard w Barcy). Gdy natomiast dochodziły kontuzje, słabsza dyspozycja piłkarzy, to całkowicie bezradny i bez pomysłu. Nigdy go nie lubiłem, a takimi sytuacjami jak ogłoszenie rezygnacji po meczu z LFC, aby na koniec sezonu płakać i robić z siebie kozła ofiarnego, chęć wymuszenia odszkodowania, czy siedzenie na garnuszku u Morattiego odrzucając wszelkie oferty było ciosem poniżej pasa. Zresztą zawsze uważałem, że ponownie podejmie pracę jeśli zgłosi się po niego klub, który zagwarantuje mu wielkie transfery, bo inaczej wyszedłby jego cały &quot;kunszt&quot; trenerski i bałby się kompromitacji.
18.04.2010 o 14:35 przez Ynter
Ynter
Oj Mancio, Mancio. Ty już łatwiej mieć nie mogłeś bo to za Twoich czasów była afera calciopoli, na której bardzo Inter skorzystał. Gdybyś wtedy nie zaczął wygrywać to by był dopiero sukces! Inter wtedy po prostu musiał zacząć wygrywać bo jak nie wtedy to kiedy? Natomiast w Europie dalej graliśmy beznadziejnie.<br />
Teraz Inter gra zupełnie inaczej, jak już ktoś napisał. Każda formacja jest silna i nie gramy na jednego zawodnika. Owszem, polegamy bardzo na Wesie ale potrafimy też wygrywać bez niego.<br />
Także Panie Roberto dzięki za to co zrobiłeś ale już tak nie kozacz <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
18.04.2010 o 14:24 przez Ajk
Ajk
Trzeba mu przyznać rację, że za jego czasów Inter zaczął wygrywać w lidze. W poprzednim sezonie dalej był to zespół zbudowany przez Manciniego, dopiero przed tym sezonem Mourinho zaczął budować swój zespół i jak widać w SerieA mamy duże problemy. LM to inna bajka, mamy po prostu teraz inne. lepsze nastawienie. Jeszcze w fazie grupowej było z tym różnie i nie wiadomo jakby się to skończyło gdyby nie szczęśliwe zwycięstwo w Kijowie. Dlatego ja szanuje Manciniego i jego dokonania, a z oceną tego sezonu wstrzymam się do do jego zakończenia.
18.04.2010 o 14:20 przez tytusek25
tytusek25
Swoje wygrał to racja ale tez nalezy pamietac o okolicznosciach.Liga po (słusznym<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> )zresetowaniu kanciarzy i oszustów byla slaba tak ze wygrac ją nie bylo az takim nadludzkim wysilkiem tylko wrecz w tamtej sytuacji obowiazkiem .W CL po fazie grupowej nie nawiazalismy nawet walki tak ze Manciniego szanuje jako prekursora i odpowiedniego trenera na owczesny poziom Interu.Teraz kiedy aspiracje i mozliwosci mamy sporo wieksze smiem watpic czy nie przekraczaly by jego umiejetnosci czy mozliwosci.Pamietam ze koncowki sezonow gralismy prawie na czworakach .Zle przygotowywal zespol do sezonu.Ale co zdobyl to jego.Zycze mu jak najlepiej.
18.04.2010 o 14:20 przez sas111
sas111
a ja za nim nie przepadam i uwazam ze gdyby w Serie A nie doszlo do degradacji juventusu i ukarania milanu to mancini nie odnioslby sukcesu... za to Mourinho jest wielki<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> swietnie radzil sobie w porto, chelsea i Interze i powiedzmy sobie szczerze ze mancini jest duuuzo gorszym trenerem niz Jose<img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " />
18.04.2010 o 14:15 przez kostrzes
kostrzes
Jest dobrym trenerem tylko że z Interem nieodnosił sukcesów w Europie. Jose ma wieksze doświadczenie od niego i jest według mnie teraz najlepszym coachem naświcie w tej chwili.
18.04.2010 o 14:05 przez MarioBalotelli45
MarioBalotelli45
mancini ma racje to inter sie zrobil wielki pod jego wodza razem z FIgo jak mancini dolaczyl i figo to wtedy inter zaczal wygrywac dozo rzeczy<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> szacun dal manciniego i figo<img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" />
18.04.2010 o 13:40 przez Seba
Seba
Szczególnie w LM Inter szalał za Manciniego <img src="/files/emoticons/22" alt="&lt;yeah&gt;" />
18.04.2010 o 13:35 przez bloow
bloow
oj tej Mancio... jedna prosta rzecz od jego czasu w składzie w tej chwili jest 6 graczy na których opiera się zespół, cała linia ataku jest nowa, + Lucio i Motta. Zespół gracz zupełnie inaczej niż za jego czasów, czyli długa piłka na Cruza Ibrahimovica Adriano i jazda do przodu. Niech sie ten Mancio wiec lepiej uspoki.
18.04.2010 o 13:27 przez Chuchu
Chuchu
Mancio jesteś wielki<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> Ten pobyt w Anglii dobrze mu robi bo nabrał takich jaj, których mu brakowało w Interze, żeby podjąć walkę z Anglikami <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> Jeszcze nie czytałem wcześniej takiej wypowiedzi, żeby był aż tak pewny siebie <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> <img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" /> brawo Roberto <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />

Shoutbox

Claudio 10.03.2026 17:26

Inter ma swoją tripletę z czołówką SerieA. Wyruchani z meczu z Juve z golem na 4-3, wyruchani z Napoli z karnym, a teraz z Milanem brak karnego. Nie wspominając o żenujących decyzjach w innych meczach na niekorzyść Interu. A jedyna pomoc sędziego to ta w meczu z czerwoną Juve gdzie VAR nie mógł nic zrobić, a dodajmy, że w tym samym meczu powinien być karny dla Interu po debilnym zachowaniu Cambiaso. Jakby sędziowanie było sprawiedliwe to myślę, że byśmy się już tylko mogli skupić na Coppa Italia i szykować do świętowana Scudetto. Ale sponsorzy oraz TV tego nie chcą - koniec emocji, mniejsza ogladalnosc i wplywy.

Claudio 10.03.2026 17:22

prawda jest taka ze nie ma co mowic o sedziach w kontekscie bledow na niekorzysc Interu. Jak jest na korzysc jak z juve to trzeba zwoływać gwardię narodową.

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

marotta lig

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

prawda jest taka, że jakby nie marotta to przegralibysmy to 8:1

HB 10.03.2026 13:58

Jak długo będziecie płakać na temat sędziego? To jest piłka - raz sędzia trochę pomoże, innym razem trochę zaszkodzi. Drużyna zagrała bardzo słabo i to zasługuje na uwagę

Krownzay 10.03.2026 12:49

Sytuacja z Kalulu to był ewidentny blad arbitra, a tutaj nie mówimy o ewidentnym karnym. Jeśli sytuacja byłaby jednoznaczna, to pewnie zarząd by zrobił trochę szumu wokół tej sprawy. Natomiast zdają sobie sprawę, że skoro sędzia miał podstawy do podjęcia takiej decyzji, to zachowaliby się niepoważnie gdyby próbowali żalić sie w mediach

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619652

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się