Plotki transferowe

MU nadal interesuje się Sneijderem (29)

ponad 13 lat temu
209
29

Wydaje się, że Sir Alex Ferguson nadal nie zrezygnował z kupna Wesleya Sneijdera. Szkoleniowiec Manchesteru United nadal szuka następcy Paula Schoelsa.

 

Według The Daily Star Szkot chce zaproponować Nerazzurri 40 mln euro za reprezentanta Holandii. Piłkarz Interu nadal znajduje się na szczycie listy życzeń utytułowanego trenera. Transakcja miałaby zostać sfinalizowana w zimowym okienku transferowym.

 

Ferguson przyznał, że interesuje się kilkoma zawodnikami i spróbuje ich ściągnąć na Old Trafford choć uważa, iż to będzie niezwykle trudne zadanie.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

mercato live zielinski

Mercato Live #3 (14:45) La Gazzetta - Cała naprzód po Hojlunda // SM - Galatasaray oferuje 15 mln euro za Hakana (60)

14.06
09:44

Mercato Live - 09-10.06 (13:50) Jest decyzja w sprawie Zalewskiego! // Bonny, Here we go! (51)

09.06
06:50

Komentarze (29)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
30.11.2011 o 09:03 przez el_loco
el_loco
#28 zgadzam się pozatym że Snejider łapie się w te 70%. Lepiej żeby został on niż Dejan.
29.11.2011 o 23:23 przez Krisu
Krisu
Jak dla mnie era Interu za Mourinho się skończyła razem z jego odejściem. Wydaje mi się, że przyszedł czas na zmiany, wprowadzenie świeżości i nowości w szeregi drużyny było by najlepszym rozwiązaniem.<br />
Zgadzam się z tym aby został i z tym aby miał odejść ale jednak lepszym rozwiązaniem było by jego odejście. To był by sygnał na to, że trzeba budować drużynę od nowa. a to, że udało się wygrać LM to powinno być wabikiem dla piłkarzy mogących się rozwijać. Władze powinny wprowadzać do gry młodych gryzących murawę piłkarzy. zobaczcie jaką Borussia ma średnią skalę wieku i mają 1 miejsce. powtarzam już czas dla 70% piłkarzy z Mourinho_teamu.
29.11.2011 o 22:52 przez Kusy
Kusy
Nie wierzę w to że MU jest wstanie zapłacić taką sumę
29.11.2011 o 22:48 przez piotrekninter
piotrekninter
#14 Sportngu<br />
ta juz widze jak MM wyda 40 na grajka z gornej polki, kupi 2 po 5 mln ala Kucka i tyle, i bedzie tak ze klub jak Inter, ma 40 osobowa kadre a na najwyzszym poziomie gra kilku graczy<br />
szrotu sie pozbywac, i dziadkow
29.11.2011 o 21:36 przez grzybek010
grzybek010
Juz widzę jak MU wykłada na stól 40 mln ...
29.11.2011 o 21:33 przez Gomez
Gomez
on za takie 40 pójdzie jak Eto za 30mln...
29.11.2011 o 20:49 przez kamil13216
kamil13216
Dobra ja tu puszczam wodze fantazji a prawda taka. Sprzedamy go za 20mln kupimy Kucke i innego ogóra. rezte Moratti schowa do skarpety
29.11.2011 o 20:47 przez Seba
Seba
* Sienie, a nie Cesene ;)
29.11.2011 o 20:42 przez kamil13216
kamil13216
Albo Hulka. Oooo to byloby cos i np. Lavezziego lub Hamsika ew. Hazard
29.11.2011 o 20:41 przez Drago194
Drago194
Oczywiście że Wes ma przewagę nad Coutinho, to jest sprawa bezdyskusyjna, ale nikt nie powiedział że Cou nie może w przyszłości osiągnąć tego co Wes a może nawet przewyższyć jego umiejętności. Po za tym Wes ostatnio nie dość że nie gra tego co naprawdę potrafi, tak jakby mu się nie chciało to jeszcze co rusz to kontuzja. Może w Manchesterze odnajdzie formę której w Interze szuka już od roku i ciągle nie może jej znaleźć<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " />
29.11.2011 o 20:36 przez Seba
Seba
Ci co piszą o kontuzjach Sneijdera i zastąpieniem go przez Coutinho, niech zwrócą uwagę, że Brazylijczyk jest jeszcze większym chuchrem. Mimo, że praktycznie nie gra, to co chwile ma jakiś uraz. Niedawno wypadł na 2 miesiące. Wrócił po kontuzji, rozegrał bodajże jeden niepełny mecz z Cagliari, z Trabzonem nie wystąpił, a na Cesene nie znalazł się już w kadrze, bo doznał urazu na treningu. W poprzednim sezonie także co chwile coś mu dolegało. Jeżeli ktoś ma zastąpić Holendra, to nie żaden Coutinho i Alvarez, lecz gracz na prawdę najwyższej klasy. W styczniu takiego nie pozyskamy i dlatego nawet nie powinno być mowy o sprzedaży Wesa już teraz. Jednak wszyscy wiemy jaki może być scenariusz. Moratti pozbędzie się Sneijdera za 30-40 mln, pozyska Montolivo lub Kuckę za 5-10 mln, a reszta do skarbonki ze względu na FFP :]
29.11.2011 o 20:36 przez kamil13216
kamil13216
Sprzedac mozna ale co potem? Mozekupic Higuaina na atak i essiena jak wyleczy kontucje
29.11.2011 o 20:27 przez sampam
sampam
Dziesiatki osob pracuja nad forma pilkarzy i chyba jednak sa pewne przeslanki wskazujace na to, ze Sneijder ma przewage nad Coutinho...<br />
Ronaldo po ok. 1 roku gry w Manu zostal wybrany do druzyny roku UEFA, wyroznil sie bardzo na EURO 2004.
29.11.2011 o 20:23 przez GiuseppeM
GiuseppeM
Taaa 40mln <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" /> Eto też miał iść za 50 mln ale nasi fachowi negocjatorzy zrobili promocje <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
29.11.2011 o 20:17 przez Garon
Garon
Napewno mozg druzyny, ale to jak czesto ostatnio ma kontuzje to jakas masakra. Za te 40 mln mozna by było kupic dwoch naprawde dobrych pomocnikow na srodek i w sumie zyskalibysmy na tym
29.11.2011 o 20:09 przez Drago194
Drago194
#11 Pytanie, a dlaczego nie<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Myślisz że jak C. Ronaldo przyszedł do MU to od razu w pierwszym sezonie jego wartość skakała w górę z meczu na mecz<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Tak naprawdę to grał słabo zaryzykowałbym stwierdzenie że gorzej niż Cou obecnie na swojej pozycji. Dopiero później okazało się jaki brylant wyciągnął z Benfiki sir Alex Ferguson. Jak myślisz kiedy i jak Coutinho ma się rozwinąć skoro jedyne na co może liczyć to oglądnie gry Sneijdera z ławki albo o zgrozo z trybun<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Wracając znowu do Manchesteru United, zobacz jak wzrosła forma a co za tym idzie wartość Naniego po odejściu C. Ronaldo. Dopóki Ronaldo grał w barwach czerwonych diabłów Nani był tylko cieniem swojego rodaka a po transferze Ronaldo do Realu niesamowicie eksplodował z formą. Dlatego uważam że czas aby Inter stworzył sobie własnego trequartiste którego widzę własnie w grze Coutinho.
29.11.2011 o 20:04 przez zoniek
zoniek
Też coś nie bardzo widziałbym od razu zastępstwo Cou lub Alvareza za Sneijdera...<br />
<br />
Szkoda wielka, bardzo dobry piłkarz, ale niestety ostatnio zbyt często jest kontuzjowany. Dodatkowo chyba już mu się grać odechciało, stracił motywację. Za te 40mln, + coś co sypnie Moratti, można na prawdę fajnych grajków pościągać. Tylko żeby kwota za Wesa poszła w całości na transfery DOBRYCH graczy, a nie 1/4 całości na jakiegoś ogórka, a reszta przepada nie wiadomo gdzie.
29.11.2011 o 20:03 przez Belweder
Belweder
prędzej czy później i tak odejdzie. za 40 mln można by go sprzedać. to i tak dużo patrząc na jego problemy z kontuzjami(więcej się leczy niż gra)
29.11.2011 o 19:55 przez mecen
mecen
#7 porównujesz Cou i Alvareza do Wesa<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> <img src="/files/emoticons/21" alt="&lt;lol2&gt;" />
29.11.2011 o 19:50 przez RedBull
RedBull
SPRZEDAĆ
29.11.2011 o 19:47 przez g0raFCI
g0raFCI
Pitol pitol, walizka na drugim peronie <img src="/files/emoticons/12" alt=" :D " /> Teraz wszyscy płaczą, że 40mln to dużo i sprzedajmy Wesa. Niedawno płacz i sraka gdzie tam 40mln nie nie nie. Chcecie zostać z ręką w nocniku? Ok, sprzedajmy <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
29.11.2011 o 19:40 przez dodo_IM
dodo_IM
40 baniek? Bradzo dobra oferta nie ma co się oszukiwać. Wes co chwile ma jakieś problemy mięśniowe, 27 lat. Oferta bardzo dobra a za te pieniądze można ściągnąć Lucasa i Schurrle.
29.11.2011 o 19:13 przez Drago194
Drago194
#1 Bez rozgrywającego<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> A Coutinho, Alvarez<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> Czas najwyższy na nich stawiać, jeżeli teraz nie sprzedamy Wesa to ta wcześniej wymieniona dwójka będzie już zawsze w cieniu holendra i już nigdy się nie rozwiną. Po za tym Wes ostatnio zrobił się bardzo szklany. Jeżeli MU zaoferuje 40 mln to uważam że powinniśmy ją przyjąć.
29.11.2011 o 19:03 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
Ashley Young to bardziej skrzydłowy, ale potrafi grać w środku pomocy co nie zmienia faktu, że Ferguson chce klasycznego rozgrywającego.
29.11.2011 o 19:02 przez timon
timon
Za 40 mln mozna go sprzedac, mysle ze ktos z dwojki Cou lub Alvarez bedzie w stanie go zastapic, do tego i tak Sneijder coraz czesciej jest kontuzjowany<br />
29.11.2011 o 19:01 przez mecen
mecen
Uffff.... kamień z serca.<br />
A juz myślałem że manchest chce nam zwinąć Muntka. <img src="/files/emoticons/7" alt=":o" />
29.11.2011 o 18:58 przez LaVeR
LaVeR
Raczej wątpię by to była prawda. ManU ma Ashleya Young'a powinien im wystarczyć.
29.11.2011 o 18:58 przez pluto11
pluto11
jezeli to prawda to cis czyje ze Wes odejdzie nie bedzie chcial siedziec w takim nieladzie tylko grac tam gdzie ma z kim grac
29.11.2011 o 18:54 przez mecen
mecen
Nie zdziwie sie jak bedzie chciał odejsc jak E2.<br />
Jak odejdzie to znowu wracamy do sytuacji sprzed 6lat, gdzie bedziemy grac bez rozgrywajacego.

Shoutbox

Piotrek85 28.06.2025 13:49

Jeden z najlepszych zawodników ligi szwajcarskiej. Ktoś tu pisał że liga szwajcarska to. poziom seria b. Moim zdaniem napewno nie

Piotrek85 28.06.2025 13:48

Mi to szkoda tego Stankovicia jeśli go sprzedamy

Xucatlan 28.06.2025 13:10

Niektóre statystyki są po prostu debilne. Jak np. liczba/celność podań, w których brylują środkowi obrońcy wymieniający piłkę między sobą, albo udane wykopy bramkarzy gdzie 90% zależy od piłkarza będącego adresatem podania i obrońców rywala.

doman 28.06.2025 12:38

nie wiem, ja baowalem na procentowych odbiorach jak pisalem o nas i veroni

Cyrax 28.06.2025 12:20

odbiorów na mecz?

Cyrax 28.06.2025 12:20

co to jest to 12,1?

Cyrax 28.06.2025 12:19

czy to nie jest od najlepszej do najgorszej?

Cyrax 28.06.2025 12:18

Barca ostatnia :D

Cyrax 28.06.2025 12:14

mogę się oczywiście mylić

Cyrax 28.06.2025 12:12

Podejrzewam, że Barca i PSG również mają mała odbiorów względem pozostałych drużyn, bo przez 70% meczu są przy piłce

Cyrax 28.06.2025 12:11

Pytanie, czy taką statystykę można obiektywnie ocenić. Inter w 99% meczów prowadzi grę, utrzymuje się przy piłce, więc z automatu tych odbiorów będzie mało. No i raczej nie przypadek, że najwięcej ma drużyna z dołu tabeli, bo najczęściej taki zespół się broni i próbuje odebrać piłkę

doman 28.06.2025 12:10

a najwieksza liczbe odbiorow zaliczyl morten frendrup i to powinien byc nasz cel - aczkowielk rovella 3 ci w rankingu ale cena nie ta jak za Waldka Złotopolskiego

doman 28.06.2025 12:03

wiecie ze pod katem odbiorow to bylismy na przed ostatnim miejscu w lidze? a hellas na czele ?

ZnawcaCalcio 28.06.2025 11:58

Ten cały PIF paf nie jest właścicielem Newcastle?

Xucatlan 28.06.2025 11:51

Ciekawe jaka oferta za Tonaliego skusiłaby Newcastle do zaakceptowania. Puścić Hakana za 30, Frattesiego za 30 i niby 60 mln jest...

martins2000 28.06.2025 11:33

Lucas Da Cunha kolejny po Ederson i Rovella

El Imprezatore 28.06.2025 11:20

Leoni tego typa na potrzeba

martins2000 28.06.2025 10:58

Pio Esposito,Bonny vs Arna,Correa

Imrahil 28.06.2025 10:41

a nie jakieś zielińskie

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28232

Liczba newsów: 51033

Liczba komentarzy: 599665

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się