Relacje

Nieudana próba uzyskania korzystnego wyniku najmniejszym nakładem sił | Napoli 3:1 Inter (121)

Autor:
Źródło: różne
11 miesięcy temu
5255
121

Inter w mocno rezerwowym składzie przegrał 3:1 z aktualnym mistrzem Włoch Napoli. Bramki na Stadio Diego Armando Maradony strzelali: Anguissa, Di Lorenzo i Gaetano, a dla Nerazzurich do siatki trafił Romelu Lukaku, choć największym wydarzeniem tego meczu wydaje się być czerwona kartka Roberto Gagliardiniego w 41. minucie, która mocno pokrzyżowała plany Interu.

 

Przewagę optyczną od samego początku posiadali gospodarze, którzy ruszyli na Inter grający w pół-rezerwowym zestawieniu. Nerazzurri momentami mieli duże problemy z przejęciem piłki, a środek pomocy złożony z Barelli, Asllaniego i Gagliardiniego nie potrafił skutecznie przeciwstawić się drużynie Luciano Spallettiego. Szczególnie Gagliardini od początku meczu prezentował słabą dyspozycję i swój występ zakończył w 41. minucie po obejrzeniu drugiej żółtej kartki.

Napoli często zamykało Nerazzurrich na trzydziestu metrach przed bramką Onany, a okazje na gole mieli m.in. Anguissa i Osimhen. Partenopei kilka razy domagali się również rzutów karnych po zamieszaniach w polu karnym gości, ale sędzia słusznie nie gwizdał przewinień w tamtych sytuacjach. Zawodnikom Simone Inzaghiego trudno było zawiązać składne akcje, dlatego częściej próbowali wyprowadzić ataki grając z kontry. Groźniej pod bramką gospodarzy było po dośrodkowaniach D'Ambrosio i Bellanovy, a także tuż przed przerwą, kiedy otworzyć wynik meczu próbował Romelu Lukaku. 

Wskutek czerwonej kartki Gagliardiniego, Simone Inzaghi zmuszony był przemodelować nieco ustawienie swojego zespołu. Na drugą część gry Nerazzurri wyszli w formacji 4-4-1, z wysuniętym Romelu Lukaku oraz Raoulem Bellanovą i Joaquinem Correą grającymi na skrzydłach. Po przerwie Napoli ponownie uzyskało przewagę i spychało gości do defensywy. Interowi nie pozostało nic innego jak uszczelnić obronę i cierpliwie liczyć na kontrataki.

Tuż po przerwie Nerazzurrich postraszył Di Lorenzo, ale jego strzał po sprytnie rozegranym rzucie rożnym odbił w bok Onana. Kameruński bramkarz był również górą po strzale z kilkunastu metrów w wykonaniu Kvaratskhelii. 26-latek skapitulował jednak w 67. minucie po mocnym kopnięciu piłki przez Anguissę i Napoli zasłużenie objęło prowadzenie w meczu. Podopieczni Simone Inzaghiego zmuszeni byli wyjść odważniej z własnej połowy i po jednej z takich akcji bliski zdobycia gola był, wprowadzony kilka minut wcześniej na boisko, Denzel Dumfries. Piłkę po jego strzale głową sprzed linii bramkowej wybił obrońca gospodarzy. Kilkanaście sekund później, po szybkim ataku Partenopei piłka po raz drugi wpadła z kolei do bramki Onany, ale sędzia dopatrzył się w tej sytuacji faulu w ofensywie Piotra Zielińskiego. 

Podopieczni Simone Inzagiego, dość niespodziewanie, w 82. minucie wyrównali stan rywalizacji. Gola dla Interu zdobył Romelu Lukaku, który bez większego wysiłku zgubił krycie Juana Jesusa i dołożył nogę po płaskim dośrodkowaniu Dimarco. Nerazzurri nie cieszyli się jednak zbyt długo z wyszarpanego remisu, a nadzieje gości na wywiezienie z Neapolu choć jednego punktu rozwiał pięknym strzałem w okienko Di Lorenzo. Gospodarze ostatecznie wynik ustalili w 4 minucie doliczonego czasu gry, a kompletnie odkrytych graczy Interu pokonał Gaetano. 

 

NAPOLI (4-3-3): 1 Meret; 22 Di Lorenzo, 13 Rrahmani, 3 Kim, 17 Olivera; 99 Anguissa, 68 Lobotka, 20 Zielinski; 7 Elmas, 9 Osimhen, 77 Kvaratskhelia

Ławka rezerwowych: 12 Marfella, 95 Gollini, 5 Jesus, 6 Mario Rui, 18 Simeone, 19 Bereszynski, 21 Politano, 23 Zerbin, 31 Zedadka, 55 Ostigard, 70 Gaetano, 81 Raspadori, 91 Ndombele

Trener: Luciano Spalletti

 

INTER (3-5-2): 24 Onana; 33 D'Ambrosio, 6 De Vrij, 95 Bastoni; 12 Bellanova, 23 Barella, 14 Asllani, 5 Gagliardini, 8 Gosens; 90 Lukaku, 11 Correa

Ławka rezerwowych: 1 Handanovic, 21 Cordaz, 2 Dumfries, 9 Dzeko, 10 Lautaro Martinez, 15 Acerbi, 20 Calhanoglu, 32 Dimarco, 36 Darmian, 43 Akinsanmiro, 50 Stankovic, 77 Brozovic

Trener: Simone Inzaghi

 

Zobacz też

Marsz po Scudetto trwa w najlepsze! | Inter 4:0 Atalanta (86)

28.02
19:51

Kolejny krok w stronę Scudetto wykonany! Inter 2, Empoli 0 [SKRÓT] (12)

01.04
19:53

Komentarze (121)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
22.05.2023 o 13:16 przez Chytrus
+2
Chytrus
I tak nie był to zły mecz w naszym wykonaniu, nawet grając w 10, bez tego chwasta, który został wysłany do szatni.
22.05.2023 o 01:14 przez bobogol
+1
bobogol
próbuję myśleć Inzaghim, bo potrzebuje wewnętrznie widzieć w nim wodza chwilowo:
Przed zbliżającymi się dwoma finałami, Gagliardini perfekcyjnie dał drużynie odrobić ćwiczenie z ewentualnego (odpukać) grania w 10tkę przez 50 minut. drużyna poradziła sobie, swoją drogą, bardzo dobrze. wpadło Di Lorenzo bo to dla nich TEN sezon.
teraz zrób se ten Puchar i zapunktuj na top4, gościu :)
21.05.2023 o 23:14 przez ZnawcaCalcio
+3
ZnawcaCalcio
Mam wrażenie, że tym pół rezerwowym składem zdobyliśmy chociaż 1 pkt gdyby nie jeden antypiłkarz...
21.05.2023 o 22:58 przez pasencjusz88
+3
pasencjusz88
Frajer z nr 5
21.05.2023 o 22:24 przez smerf1600
+2
smerf1600
Ten cały Gagliardini to tragikomedioparodioantypiłkarz ja nie wiem kto z nim kontrakt podpisze, bo raczej nie ma co liczyć, że przygarnie go jakiś top10 klub seire a. Typuje że to będzie jakaś Turcja czy coś podobnego
21.05.2023 o 22:25 przez smerf1600
smerf1600
w każdym razie won z tego zacnego klubu, won won won, na szczęscie już niedługo
21.05.2023 o 22:10 przez pluto11
+2
pluto11
Wina Szymona że nie zdjął go po tym faulu co nie dostał a powinien dostać drugą. Generalnie mecz był do wyciągnięcia na remis ale jeżeli wychodzi u nas parodysta który jest wolniejszy od każdego no to tak to się kończy a i nikt mi nie powie że gdyby Asllani dostał w tym sezonie tyle minut co Gagli to nie był by pewnym zamiennikiem, chłopak wie o co chodzi w piłce i na tle takiego pustaka jak Gaglia to jest poziom wyżej
21.05.2023 o 21:06 przez Matiinterlegia
+4
Matiinterlegia
Co do Roberto to,to co można już powiedzieć więcej. Szkoda że nie ogrywany większej ilości np młodych zawodników,tylko stawiamy,niestety ale na średniego zawodnika,który od przyszłego sezonu już nie będzie naszym piłkarzem.
21.05.2023 o 21:42 przez BoRo
BoRo
O to to, ale to Włoski beton on sie boi
21.05.2023 o 21:03 przez Matiinterlegia
+1
Matiinterlegia
Gramy same finały do końca sezonu,szkoda. W normalnych warunkach,może nawet z w tym składzie,powinnismy wywieźć remis
21.05.2023 o 20:46 przez Seba
+11
Seba
Już chyba dawno nie mieliśmy takiej kreatury jak Gagliardini. Trafiało się wiele niewypałów, ale chyba nikt tak nie irytował jak to beztalencie z niedorozwojem mózgowym. On nawet biega jakby miał jakiś stopień niepełnosprawności. Nigdy nie pojmę jak w ogóle takie osoby zostają zawodowymi piłkarzami i w dodatku trafiają do wielkich klubów. Brak umiejętności, poziom Serie C/D, okej nie jego wina. Jeśli jednak już dostaje szanse, to niech chociaż nie rzuca kłód pod nogi. Napięty terminarz, zmęczenie, a ten jeszcze odwala taki numer. Co trzeba mieć we łbie, aby mając żółtą kartkę na koncie dalej jeździć wślizgami jak opętany. To już podchodzi pod karę finansową i odsunięcie od kadry, po oczywiście wcześniejszym spuszczeniu wpie*dolu. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z sytuacją, aby nawet komentatorzy na wizji drwili tak z piłkarza. Za każdym razem brakuje im słów, aby opisać jego wyczyny i wkrada się konsternacja, bo wręcz nie wiedzą co powiedzieć. Czasami zastanawiam się, czy on nie ma w kontrakcie zapisku odnośnie minimalnej ilości występów, bo inaczej nie można tego wytłumaczyć. Jego odejście będzie fetowane w całym Mediolanie. Ten moment na szczęście zbliża się wielkimi krokami.
21.05.2023 o 21:42 przez BoRo
+2
BoRo
👌👌
21.05.2023 o 22:05 przez Est
+3
Est
Koszmarny piłkarz grający bardziej dla przeciwnika niż dla Interu.
21.05.2023 o 23:05 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Pocisk ostateczny :lol:
21.05.2023 o 20:33 przez Waldini
+1
Waldini
Szkoda porażki, ale wszyscy wiemy, że była wkalkulowana. Mimo panikarskiego tonu niektórych z TOP 4 nie wypadniemy, a fajnie przygotować się dobrze do finału PW, by wzbogacić gablotę. Dało się coś ugrać nawet grając rezerwami, natomiast ta czerwona kartka sprawę skomplikowała mocno. Nie będę biczował Gagliardiniego, bo inni to już robią, natomiast chyba więcej pretensji mam do niego za pierwszą kartkę, bo była zrobiona w sytuacji, kiedy nie było żadnego zagrożenia. Co do drugiej zaryzykował i gdyby wcześniej nie był ukarany, to nikt nie miałby do niego słowa pretensji. Natomiast mając kartkę to trochę go poniosło, trzeba mieć jednak na uwadze, że próbował ratować sytuację, bo złym podaniu Barelli. Było minęło, nie ma w sumie już czego roztrząsać w związku z tym meczem.
21.05.2023 o 20:28 przez lord-gs
+7
lord-gs
Ten mecz został poddany zanim w ogóle się zaczął. Inzaghi wystawiając taką jedenastkę w Neapolu nawet nie udawał, że ten mecz coś znaczy w jego hierarchi celów na końcówkę sezonu...
21.05.2023 o 20:16 przez maverik
+2
maverik
Jak w 58. minucie zszedł Bastoni i Barella to już wiedziałem, że Inzaghi ma gdzieś ten mecz i wliczoną porażkę z Napoli. Jeśli Juventus zostanie ukarany, a na 99.9% zostanie to Interowi wystarczy remis z Atalantą do top4 i to jest bardzo realne, zwłaszcza, że potem jeszcze w razie co mamy mecz z Torino.
Ciężko o samym meczu coś napisać, bo dzisiaj tak naprawdę zagrał Inter B, a rywal najlepszy z możliwych na stadionie gdzie nam zwykle nie szło.
Pozytywy są takie, że nikt poza tym durniem nie wypadł za żółtą kartką i będzie mógł zagrać z Atalantą oraz to, że na pełnej świeżości zagramy z Viola o Puchar Włoch, która także dzisiaj rotowała w Turynie.
Co do Gagliardiniego i czy mógł Inzaghi zachować się lepiej, to pewnie mógł, ale nadal wracam do tego co napisałem na samym początku, Inzaghi miał ten mecz gdzieś i liczył się z tym, że Gaglia może wylecieć, ale ważniejsze było dać odpocząć najlepszym. Zobaczymy jak na tym wyjdziemy, ale patrząc w jakiej sytuacji jesteśmy to powinno być dobrze.
21.05.2023 o 20:25 przez AveCaesar
+5
AveCaesar
Nie możemy myśleć o ujemnych pkt Juve. Trzeba zrobić tyle żeby bez tego być w top4. Ten mecz odpuszczony ale z Atalantą na pełnych obrotach. Można to zrozumieć bo 2 dni przerwy i finał gramy z Fiorentiną (brawo za terminarz). Między Atalanta - Torino jest 6 dni przerwy, a Tornio - City 5 dni.
21.05.2023 o 20:28 przez maverik
maverik
Na Atalantę na pewno nie wyjdziemy takim składem jak dziś, bo będzie tydzień przerwy do meczu z Torino, ile dokładnie to nie wiemy, więc byłbym spokojniejszy o wynik. Jeżeli nawet Juventus nie zostałby ukarany to nadal 4 punkty są mocno realne i to przy założeniu, że Milan wygra z Juventusem w Turynie.
21.05.2023 o 20:28 przez tytusek25
+1
tytusek25
Z tym Juventusem to moze tak a moze nie. Byc moze odejmą im w przyszłym sezonie . Tego my nie wiemy i nie można na tym bazować w tak fundamentalnej sprawie jak top4 , a przeciez o to gramy wylacznie w lidze , i nie jest to jeszcze nic pewnego. Oczywiscie ze nikt nie kazal Gagsowi dostać czerwa, ale jak sie wsadza łapę do wrzatku to mozna z dużą dozą prawdopodobienstwa zalozyc ze wrzatek jest dalej gorący i można sie poparzyć.
Gags to drwal do wycinki. Z grajacymi mocno ofensywnie rywalami a przypomne ze gralismy z mistrzami w tym sezonie ,ryzyko tego ze braki wyszkolenia bedzie nadrabial faulami znacznie rosnie i mamy co mamy. Widze tu zwiazek czysto przyczynowo skutkowy od wyjsciowej 11 do wyniku koncowego.
W swietle o co jeszcze gramy uwazam ze nikt nie mialby pretensji do Inzaghiego, gdyby tu wyszedl na galowo, ugral powiedzmy z bólem 3 punkty, a z Fiorą, ktora nie jest z rywalem najwyzszej polki kombinował ze skladem. No nic stalo sie jak sie stalo, ale jeszcze fdo tragedii daleko, tylko po co sobie samemu stwarzac problemy- nie wiem.
21.05.2023 o 20:35 przez Andrzej1985
+2
Andrzej1985
Czyli zawsze jakieś ale 🤦🤦🤦zamiast prosto dzisiaj Trener się nie popisał przecież to nic nie boli.Kazdy wie że Inzagi dał nam dużo ale ciągle tłumaczenie jego błędów też jest słabe .
21.05.2023 o 20:38 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
No sędzia starał się nie wyrzucić Roberto z boiska ale niestety Gagliardini nie dał mu argumentów żeby tego nie robił. Napoli też wolno więc pewnie skończyłoby się remisem :P
21.05.2023 o 23:07 przez maverik
+1
maverik
Tytusek, ale zapominasz że my nadal jesteśmy w top4 nawet bez kary Juventusu. Zrozumiałbym gdybyśmy byli w sytuacji Milanu to odpuszczanie by było nie na miejscu, ale nadal rozdajemy karty, a terminarz mamy napięty w cholerę.

"W swietle o co jeszcze gramy uwazam ze nikt nie mialby pretensji do Inzaghiego, gdyby tu wyszedl na galowo, ugral powiedzmy z bólem 3 punkty, a z Fiorą, ktora nie jest z rywalem najwyzszej polki kombinował ze skladem."

A jakby wyszedł na galowo i skończył z 0 pkt? albo remisem? Zakładasz, że 3 punkty w Neapolu grające na 100% najmocniejszą 11stką to pewnik, bo ostatnio mamy zwyżke formy. Naprawdę myślisz, że nikt by nie miał pretensji gdy Inzaghi zajechał podstawowy skład i potem przerżnął puchar z tego powodu? No ja tak nie uważam. Tak jak pisałem niżej, Viola będzie miała spore ciśnienie, bo gra nie tylko o trofeum ale i o gre w Lidze Europy co dla takiego klubu jest niebywałym wyczynem, więc nie będzie to spacerek.
21.05.2023 o 23:31 przez tytusek25
tytusek25
Nic nie zakładam .Mam tylko żal, że nawet nie sprobowaliśmy poważnie po te pkt. sięgnąć, tylko od razu biała flaga na dzień dobry .Tyle.
Nigdy nie miałbym i nie bede miał pretensji do trenera ze przedklada sytuację ligową nad najmniej prestiżową Coppe, za to bede mial w drugą stronę.
Pelny sklad niczego nie gwarantuje to jasne, tak samo jak 3 pkt w Neapolu jak wygrania Coppy z Fiorą.Rownoe dobrzecmozemy przegrac z Fiorą piewszym skladem , i miec spuchniety sklad na Atalante i gwarantowane problemy w lidze.
To tylko kwestia priorytetów .O to mi caly czas chodzi.
W naszych realiach ligowych coppa jest totalnie trzeciorzedna.To jak wisienka na torcie bez ogarniętego tortu.
22.05.2023 o 00:56 przez Syranus
Syranus
Czemu starczy remis z atalantą?
22.05.2023 o 01:57 przez maverik
+1
maverik
Tylko, że nadal możemy mieć to top4 i jest to bardzo bardzo możliwe i Inzaghi o tym wie, a dojść do finału i w finale odpuścić to też nie ma za bardzo sensu, zwłaszcza po tym jaką drogę się przeszło, dwumecz z Juventusem oraz mecz z Atalantą. To nie jest tak, że Inzaghi oddał walkę o top4 by móc zgarnąć PW. Inzaghi po prostu odłożył w czasie top4 by skupić się na PW, ale i nie tylko, także by zachować świeżość na kolejne mecze. To nie jest tak, że rotuje się tylko na następny mecz, rotuje się mając także Atalantę za 6 dni w pamięci.

Syranus

Bo jak Juventus dostanie kare -12 o której się mówi ostatnio, to Milan wskakuje do TOP4 i wtedy na piątym miejscu będzie Atalanta, która jeśli zremisuje z Interem to już nie będzie miała szans dogonienie Interu. Jest jeszcze opcja, że Roma wygra wszystko do końca to może nas przegonić, ale wątpliwe patrząc na to jak Jose olewa Serie A by skupić się na LE.
22.05.2023 o 09:06 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Romie też łanie ten finał LE wcisnęli. Mają 3 dni przerwy po Fiorentinie, później 3 dni przerwy i Spezie. Kto te terminarze układał :mistrz:
22.05.2023 o 09:06 przez AveCaesar
AveCaesar
ładnie wcisnęli *
21.05.2023 o 20:15 przez cuba
+1
cuba
Gags zachowywał się jakby polował na te kartki,przez takie zachowania potem brakuje czasem punktu
21.05.2023 o 20:15 przez Rebelde
+2
Rebelde
Dzięki Gagliardini, ty to masz łeb pusty.
21.05.2023 o 20:06 przez XyzIM
+4
XyzIM
Dziękujemy Roberto 🤡 Dziwna decyzja, bo gdy graliśmy w Udine i wyglądaliśmy fatalnie tak jak Gags w tym spotkaniu to Szymek robił zmiany już w pierwszej połowie, a dzisiaj nic. Przecież to była totalna głupota próba trzymania tego parodysty do końca pierwszej połowy. Przegrana na konto Szymka, bo za każdym razem gdy Gags wychodzi w wyjściowym składzie to gramy w 10 przeciwko 12….
21.05.2023 o 20:13 przez SETE
+2
SETE
Mam podobne odczucia. Chyba tamten mecz siedzi w głowie Szymka do dzisiaj :)
21.05.2023 o 20:25 przez XyzIM
+1
XyzIM
Czasem decyzje Szymka są naprawdę irracjonalne, a ten mecz z Udinese jest tego idealnym przykładem
21.05.2023 o 20:04 przez Damianos
-11
Damianos
Ej czy wy serio nie rozumiecie dalej Piłki nożnej? Mieć puchar w swoim CV czy Top 4 hmm bardzo trudny wybór jak myślicie? inzaghi wie że wygra Puchar włoch to bedzie Bardziej traktowany poważnie i nie tylko we włoszech, Stawia na Wygranie finału Ligi Mistrzów i Pucharu włoch że jeszcze to dziwi was? 🤔 Tak jest wszędzie W każdej lidze, Co mu po Top 4? Jak o tym sie nie mówi, a wygrac lige mistrzów czy puchar włoch, ogólnie kaki kolwiek puchar to o tym gada cały świat minimum przez rok dla każdego trenera liczy się popularność i ego. 👋
21.05.2023 o 20:07 przez tytusek25
+3
tytusek25
Zupełnie bez sensu co piszesz . Skoro gra na siebie to nie ma lepszej autoreklamy niż gra w elitarnej CL . Po CI nie dostanie tak intratnych propozycji jak po pokazaniu się w europie. Serio trzeba to wyjaśniać?
21.05.2023 o 20:12 przez XyzIM
+1
XyzIM
No w naszej sytuacji finansowej Top4 jest kluczowe, jeśli chcemy uniknąć wyprzedaży składu. Co nam po Pucharze Włoch, jeśli może zabraknąć top4 ? A stawianie na wygranie LM przez Szymka byłoby totalnie głupie w tym momencie, bo co jeśli nie uda się wygrać finału i będziemy poza top4 ?
21.05.2023 o 20:14 przez SETE
+1
SETE
Damianos :) poplynales trochę
21.05.2023 o 20:18 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
Bez sensu. Każdy dyrektor większego klubu chce być w top4 ligi, a nie da sobie mydlić oczy puchem krajowym. Może dla jego CV coś to znaczy ale nie dla jego reputacji we Włoszech. Jak już to zadziała brak top4 z taką drużyną jak Inter. Dlatego tyle krytyki go spotyka.
21.05.2023 o 20:04 przez bonjovi100
-1
bonjovi100
Co do meczu to można się było wliczyć w kalkulacje w momencie gdy NADAL się gra na 3 fronty.
Finał PW ważniejszy niż mecz z Napoli.
Dużo cennego materiału do przeanalizowania przed finałem LM, bo nie oszukujmy się, ale nasza gra będzie wyglądała pewnie podobnie.
Szkoda punktów, ale nie mamy kadry by wygrywać wszystko na 3 frontach. Może to i dobrze dojdzie trochę złości przed finałem.
21.05.2023 o 20:09 przez tytusek25
tytusek25
ehe ...Lokalna Coppa italia z mocarną Fiorą jest stokroć wazniejsza niz przyszloroczna edycja CL, bedąca punktem wyjścia do oceny calego sezonu. Brawo. Nie wiem jak reszta ale bije brawo na stojąco :)
21.05.2023 o 20:16 przez SETE
+1
SETE
Niestety BonJovi ale nie masz racji. Wielokrotnie nasz zarząd powtarzał ze top4 to jest podstawa podstaw i punkt wyjścia dla oceny pracy Simona. Brak top4 w serieA przykryje i to oczywiscie z przytupem wygrana w Lidze Mistrzów
21.05.2023 o 20:21 przez maverik
+1
maverik
Po pierwsze to nie jest 38. kolejka tylko 36., po drugie nadal jesteśmy nad Milanem i Atalantą (ktora bedzie odnosnikiem gdy Juve zostanie ukarane), a po trzecie żeby dziś wygrać w Neapolu to byśmy musieli wypruć sobie żyły, bo było wiadome, że Napoli nie odpuści. Lucek wystawił najmocniejszy skład, po tym jak rotował z Monzą, więc było jasne, że grają dziś na poważnie. Kolejna sprawa, że Napoli nie ma napiętego terminarza, więc może sobie pozwolić by zagrać w takim meczu na 100% możliwości, więc pozostaje pytanie, czy warto było dziś rzucać wszystkie siły na Neapol? Czy lepiej zadbać o świeżość w kolejnych meczach, a tych mamy aż 4 jeszcze, najwięcej obok Violi.
21.05.2023 o 20:22 przez bonjovi100
-1
bonjovi100
Top4 mamy niemal pewne. Prawdopodobnie wystarczy nam 1 pkt + pewna kara dla Juve. Myślę że jednak po wygraniu PW Atlante pykniemy na fali entuzjazmu.
21.05.2023 o 20:28 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
Liczenie na ujemne punkty Juventusu to proszenie się o brak Ligi Mistrzów w przyszłym sezonie. Musimy zrobić wynik bez patrzenia na to.
21.05.2023 o 20:42 przez tytusek25
tytusek25
Oczywiście ze warto, bo zwyciestwo oznaczaloby praktycznie pewne top 4 bez ogladania sie na nic juz w przyszlej kolejce ,zachowane wysokie morale druzyny oraz wjazd w blasku niezwyciezonej od miesiaca ekipy do finalu Coppa Italia, co skutecznie moze deprymowac rywala , a tak z benefitów mamy: dalismy Fiorze mocny zastrzyk wiary i odwagi, pilkarze ktorzy grali caly mecz zajechani grą w 10, mental ucierpial i zagramy z Atalantą z nożem na gardle , bo Juve z Mialnem grają po. Jesli to mial być j dobry pomysl to nie mam pytań
21.05.2023 o 23:02 przez maverik
maverik
No tak ale zwycięstwo w Neapolu to nie jest taka oczywista rzecz, nawet gdybyśmy wyszli najmocniejszym składem, tym bardziej, że Napoli wyszło na sporym ciśnieniu bo byliśmy ostatnią drużyną z która nie wygrali, więc musielibyśmy zagrać na 100% po półfinale LM, mając w ciągu 6 dni jeszcze mecze z Viola, która również będzie grała o życie bo dla nich to nie tylko trofeum do gabloty, ale i 1z2 szans na Lige Europy za rok.
Jeszcze zrozumiałbym gdybyśmy grali dzisiaj z jakimś Sassuolo czy Salernitaną to ok, najmocniejszy skład i gra na 100% to zapewne 3 punkty, ale nie z Napoli jeszcze u nich na stadionie.
Wątpie, że przegrana rezerwowym składem z mistrzem Włoch dała mocny zastrzyk wiary i odwagi. Doskonale wiedzą, że Inzaghi wyjdzie najmocniejszym składem w środę.
"pilkarze ktorzy grali caly mecz zajechani grą w 10" ale kto jest niby po tym meczu zajechany? Onana? Przecież reszta nie zagra w środę, a Barella czy Bastoni nie grali całego meczu, a nie zdziwie się jak Handa zagra z Violą.
"mental ucierpial" no jak porażka z mistrzem Włoch po serii bodajże 8 wygranych z rzędu rezerwowym składem zaszkodzi mentalowi to znaczy, że to uj a nie drużyna
21.05.2023 o 23:10 przez SETE
SETE
Remis był bardzo realny , wystarczyło zmienić Gagsa i nie osłabiać zespołu . Napoli biło głowa w mur. Po czerwonej wiadomo, ze gra musiała być już tylko w jedna stronę a i tak zabrakło kilku minut do remisu.
21.05.2023 o 23:45 przez tytusek25
tytusek25
Caly czas pisze ze nie chodzi mi o to ze przegralismy tylko ze skapitulowalismy przed meczem tym skladem.Ilez to jeszcze trzeba razy tłumaczyć 😉Kolejny raz powtorze ze Coppa jest w naszej sytuacji celem podrzednym a nie nadrzednym oraz to nią powinniśmy rotowac a nie dla niej.Jaśniej juz nie potrafię😀Pozdrawiam.
22.05.2023 o 01:59 przez maverik
maverik
no to ja Ci tytusek mówię, że będzie top4 i PW w gablocie, to nie tak, że odpuściliśmy mecz Napoli i teraz bye bye top4
21.05.2023 o 20:01 przez Piotrekfci
+6
Piotrekfci
Nie dość że gramy co trzy dni to jeszcze ten pajac dodał nam dodatkowy balast grania w 10 przez ponad połowę. Wypier. bym go już dziś ! Pół roku dosłownie pół roku gość zagrał na super poziomie. Reszta to bimbanie z super kasa. Drugi Ranocchia...
21.05.2023 o 20:00 przez kadrian89
+1
kadrian89
To Napoli nie miało wcale ochoty cisnąć szczególnie, ale brak decyzyjności Szymona i Gags zmusiło ich do wygrania tego meczu.

Inter nie zasłużył dziś na nic, sedzia i tak był przychylny.

PW i mecz z Atalanta w lidze będą kluczowe prawdopodobnie do oceny tego sezonu. Oby Inter nie padł w końcówce.
21.05.2023 o 20:00 przez acmilanowek
acmilanowek
Wygrajmy w pucharze i z Atalanta , z torino znowu bedziemy na wakacjach przed finalem LM :D D
Dzisiejsza decyzja jest Inzaghiego, polozyl ten mecz, zobaczymy w 38 kolejce czy beda tego konsekwencje ale jestem dobrej mysli.
21.05.2023 o 20:00 przez jacodj
+1
jacodj
Jestem mega zły a nawet WKU...... Wiecie za co ? Za tego amatora Gage. Mam dość tego chłopca. Brawa za to że prawie był remis bo na ten strzał w okno nie było mocnych. GRANDE INTER ⚫🔵
21.05.2023 o 19:59 przez rchemik
+2
rchemik
Dzięki Gags, byłeś i jesteś daremny.
Widzę ze nie mogłeś zachować się jak profesjonalistą i odjebałeś na złość tą kartkę.

Trudno, ale patrząc na skład nie spodziewałem się za dużo. Liczyłem trochę ze dojedziemy już ten remis do końca
21.05.2023 o 19:59 przez cuba
+1
cuba
Bardziej Gags nie mogłeś ułatwić Napoli gry ..
21.05.2023 o 19:59 przez Pjerun
+3
Pjerun
Myślę, że remis to był cel na ten mecz. Nawet w podstawowym składzie byłoby trudno o 3pkt na wyjezdzie z Neapolem, a mamy jeszcze ważne mecze przed sobą. Inzaghi wybral najmniejsze zło, popełnił błąd z brakiem zmiany Gagliardiniego i wyjeżdżamy ze stadionu mistrza bez punktów.
Teraz zostały przed nami 4 najważniejsze mecze w sezonie i nie przewiduje już zbytnich rotacji.
21.05.2023 o 19:59 przez ragnar
+1
ragnar
nie ma co się rozpisywać każdy kto oglądal mecz widział co się działo.

Kiedyś jak grali Schelotto Yuto Kharja to taki dzban jak gaglia mógł sobie grac, ten sam żenujący poziom
ale teraz to wstyd dla klubu, że legendy jak Maicon czy Materazzi mają mniej spotkań od największego drewniaka ostatnich lat.

To że Inzaghi go nie zdjął pokazuje, że wiele musi się jeszcze nauczyć, 4 faule na żółta a ten go dalej trzyma, było pewne że kolejny faul to wylatuje.

Jedno z innej beczki, Ci komentatorzy to dno dna, wiadomo piotruś cudowny wspaniały polak, ale gościu otwartą stopą w powietrzu wieżdza w DD, a Ci że nic nie było. Powtórka, no dobra może zabrał DD ale przez piłke, po chwili, pytanie co sądzą Państwo, a może tam jednak był jakiś spalony...no j prd jaki jeło z eleven

Dimarco brawo za asyste ale w obronie na radar, a i na 3-1 zamiast bić świece,co będzie, to on się bawi w krótkie rozgrywanie...
21.05.2023 o 19:57 przez Orrin
+1
Orrin
przegraliśmy na własne życzenie
21.05.2023 o 19:56 przez kibol123
kibol123
Niepoważne to jest mógł odrazu powiedzieć trener: kibice nie marnujcie sobie wieczoru nam na tym meczu nie zależy, oszczędzicie sobie nerwów...
21.05.2023 o 19:56 przez Damianos
Damianos
Ten Gags to moja babcia ma szybsze myślenie i ruchy, piłkarz Rywali poda a gaga po 20 minutach w ślizg robi jprd do Ekstraklasy go !! ! Polskiej
21.05.2023 o 19:53 przez Piotrekfci
+3
Piotrekfci
Jeb Gaga. W O N !! !!
21.05.2023 o 19:53 przez cuba
+1
cuba
Lepiej jak najszybciej wywalić ten mecz z głowy, już to jak zachował się Gags to szkoda słów, aż trudno zrozumieć co on miał w głowie

Shoutbox

Claudio 23.04.2024 22:09

w Hakanie to wszystko siedzialo. Milanisci jak jakieś gówno się zachowywali w stosunku do niego, a pozniej zaskoczenie jak on coś powiedzial. Po meczu się rozbeczał co pokazuje jak bardzo mu zalezalo by zamknac mordy milanistom. Nawet w pracy dzis rozmawialismy o tym meczu i ogolnie zachowanie pilkarzy milanu to nie przysporzylo im zwolennikow wszyscy po nich jechali ze przegrywac trzeba umiec. Szkoda ze nawet wygrywac nie potrafia

Imrahil 23.04.2024 21:45

jakoś pioli nie zwolniony :D

kadrian89 23.04.2024 21:14

Było troszkę Polaków na meczu wczoraj

TONYSOSA 23.04.2024 20:29

u darmian here like kaka jakis xd

TONYSOSA 23.04.2024 20:03

he

AveCaesar 23.04.2024 19:38

chociaż Juventus to najchętniej zoqbaczyłbym w Serie B

AveCaesar 23.04.2024 19:36

jeszcze żeby Juve wklepało tym burakom. w tym wypadku popieram kopanie leżącego

Domino 23.04.2024 19:22

Plus dzień dłużej na wyleczenie kaca po wczorajszym meczu

Domino 23.04.2024 19:22

Bo będzie impreza w niedzielę na ulicach Mediolanu z odkrytym autobusem po meczu

Seba 23.04.2024 19:06

A przeniesli bo?

Claudio 23.04.2024 18:56

przenoszenie meczu o jeden dzien kilka dni wczesniej dla kibicow to troche slabe jest

Claudio 23.04.2024 18:55

UFFICIALE - Inter-Torino, precedentemente prevista per sabato 27 aprile alle ore 15.00, si giocherà domenica 28 aprile alle ore 12.30

AveCaesar 23.04.2024 18:47

nie lubią Frata za uciszanie Leao 🤫

AveCaesar 23.04.2024 18:43

JJ by się popłakał i powiedział, że rasizm walcząc z instagrama, a Denzel wziął sprawy w swoje ręce i chciał zebrać skalp

TONYSOSA 23.04.2024 18:39

Stefano Pioli przegrał 10 z 15 derbowych spotkań jako trener Milanu i tylko 3 takie spotkania wygrał. Bilans bramkowy wynosi 13 strzelonych bramek i 31 straconych. Pioli jest trenerem z największą ilością porażek w Derbach Mediolanu.

Claudio 23.04.2024 18:39

a dobra uprzedziles mnie :D

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Milanem

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    33

    86

  • 2

    Milan

    Milan

    33

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    33

    64

  • 4

    Bologna

    Bologna

    33

    62

  • 5

    Roma

    Roma

    32

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    32

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28018

Liczba newsów: 48248

Liczba komentarzy: 571922

Użytkownicy online: 3 (Radek, mattipr89, ziomek) oraz 20 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się