Plotki transferowe

Sky - Inter nie wykupi Ljajicia (53)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad 9 lat temu
1169
53

Zdaniem Sky Sport, Inter nie zamierza skorzystać z prawa wykupu Adema Ljajicia, które przysługuje mediolańczykom po zakończeniu obecnego sezonu.

Nerazzurri musieliby zapłacić kwotę 11 mln euro, jeśli zdecydowaliby się skorzystać z tej opcji. Roberto Mancini dość często sadza Serba na ławce rezerwowych, a sam zawodnik okazuje spore niezadowolenie z tego powodu. Dodatkowo linia ataku jest w Interze jedną z najliczniejszych ze wszystkich drużyn w Serie A i 24-latek prawdopodobnie wróci latem do AS Romy, o czym władze stołecznego klubu miały już zostać poinformowane.

Tagi: Adem Ljajic
udostępnij

Zobacz też

mercato live chivu bisseck

Mercato Live #5 (16:43) CorSport - "Nie" od Parmy w sprawie Leoniego! // Calhanoglu ma poprosić Inter o obniżenie ceny do 15 mln euro (59)

19.06
09:47

Mercato Live #2 (14:20) Galatasaray oferuje 30 mln euro za Hakana! // Bonny coraz bliżej Interu (71)

12.06
09:00

Komentarze (53)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.03.2016 o 12:20 przez davi23
davi23
Myślę, że te 11 mil się znajdzie... szybciej odpadnie JoJo... widać to po obecnej sytuacji, po tym kto i ile gra. Na lepszych graczy obecnie nas nie stać, nawet jeśli Roma zagra w LM a nie my, to Ljajić będzie chciał grać u nas. Roma go nie chce, tak samo jak nie chce Iturbe...

Mam jedynie obawy, że jeśli Ljajić wróci do Romy, to Roma w zamian za El Sharaawy da Milanowi Ljajicia i wtedy to będzie ból głowy, myśle, że jeszcze bardziej sie wszyscy tutaj wku-nerwujecie...
24.03.2016 o 14:34 przez Mateusz17
Mateusz17
Wlasnie Chuchu i ta jego aktywnosc bylo widac w meczu z Polska chocby .Jedyny zawodnik w Serbi ktory bral ciezar gry na siebie .Popieram Stacha i jego wypowiedzi , ja nie twierdze ze Ljajic to klasa swiatowa ale napewno jest wart tych 11mln .
24.03.2016 o 09:28 przez Chuchu
Chuchu
Piłkarz dobry technicznie, odnajdujący się w grze kombinacyjnej, zawsze najaktywniejszy bądź jeden z najaktywniejszych na boisku, potrafiący dobrze rozegrać i rozrzucać piłkę do skrzydeł. Warto mieć kogoś takiego w kadrze, fajnie by było gdyby jednak został.
24.03.2016 o 07:23 przez Alabaa
Alabaa
no to Ljajić teraz na pewno dołoży wszelkich starań, aby Inter wyprzedził jego Romę :D
24.03.2016 o 00:57 przez ekspert
ekspert
jakiego :cenzor: LjaLića? On się nazywa Ljajić ludzie.
23.03.2016 o 22:51 przez rafalik93
rafalik93
Witam wszystkich serdecznie! Moim zdaniem zarząd popełnia spory błąd nie wykupując Ljalicia ,chłopak ma dobry przegląd pora ,moim zdaniem jest dużo lepszy niż przereklamowany były gracz interu shaqiri, po za tym za 11 melonów nikogo bardziej kreatywnego nie ściągniemy ;)
23.03.2016 o 19:35 przez szmalo
szmalo
jezeli zamierzaja sciagnac Milika lub Berardiego na jego miejsce to jestem za tym zeby odszedl. Jezeli nie zamierzaja nikogo kupowac to lepiej niech zostanie.
23.03.2016 o 18:24 przez Lovato
Lovato
Stachoo wystarczy zawierać umowy z odroczonym terminem płatności jak w przypadku Edera i Mirandy i można już kogoś przyzwoitego kupić, nie gadajcie też że tylko Inter tak robi bo takie formy zapłat są powszechne w Europie i stosują je nawet najbogatsze kluby.
23.03.2016 o 18:01 przez inter_21
inter_21
A tak przy okazji to "kontuzjowany" Jojo powołany na towarzyskie mecze Czarnogóry, pozdro dla tych co ostatnio pisali że Mancini nie jest idiotą i w sytuacji gdy nie ma Palacio, Icara nie odstawiłby gościa od tak bo byłoby to na szkodę zespołu
23.03.2016 o 17:56 przez inter_21
inter_21
Nie ma co dyskutowac z typami typu lovato, przecież jak przychodził Eder to był niesamowicie zadowolony i podniecony "bo Ljajic Jojo słabi bez formy itp i nie ma kto goli strzelać", właśnie widać z jaką łatwością się strzela gole w tym klubie, gościu nie istnieje. Nadal nie przeczytałem pół nazwiska kto za niego, znowu samo szczekanie bez grama merytoryki
23.03.2016 o 17:34 przez Piter
Piter
noi dobrze, skoro sie ten "model" obija na treningach to niech spyerdala
23.03.2016 o 17:00 przez piotrekninter
piotrekninter
sampam, porównaj do poprzednich sezonow, i ogolnie zobacz kilka meczow city, człapie chłopak po boisku
popieram wypowiedz kolegi, ze liczba asyst nie swiadczy o kreatywności, Veron tez mega asyst dużo nie mail a co robil, w pewnym momencie Valero miał 1 asyste a co robil
40 komentarzy dalej,a jakos nazwisk za 11 mln brak, czekam, może ktoś chociaż jednego wymieni bo poki co żadne nazwisko do 11 mln nie padło
23.03.2016 o 17:00 przez Stachoo
Stachoo
@Randama z Tobą nawet nie podejmę decyzji na ten temat. Miej swoje zdanie, ale uszanuj zdanie innych i nie obrażaj tych co mają inne zdanie niż ty proste. Nie pytaj w odpowiedzi, gdzie obrażałeś, bo sam dobrze wiesz, gdzie i jak...NARA
23.03.2016 o 16:53 przez fcinter.pl
fcinter.pl
Sam robisz gownoburze. Ljalic to pionek i tyle.
23.03.2016 o 16:47 przez Stachoo
Stachoo
Tak dla "beki" się odniosłem.
23.03.2016 o 16:42 przez Stachoo
Stachoo
@morele to, że ty popierasz Lovato to ja zdążyłem zauważyć, Randama z tego co widziałem, też, ale już nie podejmowałem żadnej dyskusji, bo znowu zrobiłaby się gównoburza na niskim poziomie
23.03.2016 o 16:29 przez Stachoo
Stachoo
"W obecnym Interze nie są bezużyteczni wolałbym jednak aby te pieniądze zostały zainwestowane w inny sposób niż kilku piłkarzy którzy i tak nie mają zbyt wielkiego wpływu na grę tej drużyny"

O i wreszcie coś z czym mogę się zgodzić, tylko powiedz mi, kogo my kupimy za te pieniądze ?? Bo jak dla mnie to za 11 mln możemy sobie kupić jedynie Zukanovicia z Sampdorii, bo tyle pewnie w tych śmiesznych czasach by sobie zażądali. 11 mln to na prawdę bardzo mało w obliczu tego ile płaci się teraz za zawodników tak grających. Jak mi wymienisz kilku dobrych graczy za 11 mln do pomocy [lepszych od Ljaicia] to odpuszczam temat, nie mniej jednak na chwilę obecną nie widzę nikogo, kto za taką cenę byłby lepszy.
23.03.2016 o 16:24 przez Lovato
Lovato
Przecież oficjalnie wiadomo jak będzie klub płacił za Edera a za Ljajicia trzeba wydać 11 mln w następnym okienku albo nie tak ciężko to zrozumieć? FFP obowiązuje wszystkie kluby nie tylko Inter, tyle że Inter ma większe zadłużenie niż większość klubów. Statystyki może nie decydują ale potwierdzają przeciętność Ljajicia. Znowu ta sama gadka czyli spisek Manciniego i jego nienawiść z niewiadomych powodów do tych bogów futbolu. Perisić akurat tworzy przemyślane, niestety schematyczne akcje ale na pewno jego gra nie polega na holowaniu piłki i wie co trzeba z nią zrobić pod polem karnym a Biabiany jest tylko od biegania. W obecnym Interze nie są bezużyteczni wolałbym jednak aby te pieniądze zostały zainwestowane w inny sposób niż kilku piłkarzy którzy i tak nie mają zbyt wielkiego wpływu na grę tej drużyny.
23.03.2016 o 16:04 przez Stachoo
Stachoo
"Człowieku ty to nawet nie wiesz na jakiej zasadzie zostały sporządzone te umowy i jak Inter będzie płacić za Edera i że trzeba kontrolować finanse w każdym roku a klubu nie stać aby płacić na jakichś przeciętnych piłkarzy z niestabilną formą. "

Ty za to siedzisz w księgowości oraz jesteś przy piłkarzach w momencie podpisywania umów, a prawda jest taka, że opierasz swoją wiedzę, na tym co jest podawane na tej stronie, oraz na szmatławcach typu tuttomercato. Masz taką samą wiedzę jak ja, wiec pisząc, że ja nie wiem na jakiej zasadzie zostały sporządzone, pokazujesz to, że ty również nie wiesz.

Fakt finansowego fair play jest mi dobrze znany, bo temat wałkowany jeszcze za czasów Morattiego.

"Jeżeli biją kreatywnością 90% pomocników to czemu mają takie słabe statystyki"

Ktoś już to napisał i powtórzę, od kiedy o kreatywności decydują statystyki hmmm... ??

"i nie potrafią wywalczyć sobie stałego miejsca w składzie"

Sam wiesz, dlaczego nie potrafią sobie wywalczyć składu [czytaj charakter Manciniego], a zgrywasz głupa i piszesz, że to wina ich formy.

"Po za tym to oświeć mnie jak definiujesz tą kreatywność bo dla mnie to typowi jeźdźcy bez głowy co rzadko kiedy wiedzą co się wokół nich dzieje na boisku kiedy już mają piłkę"

Tak, jeźdzcy bez głowy, a to jedyni zawodnicy [czytaj Perisić, Biabiany, Ljaić], którzy w ostatnich kilku meczach robili zagrożenie i różnicę z przodu.

Ale każdy ma swoje zdanie, więc jeśli twierdzisz, że są oni bezużyteczni, myśl sobie jak myślisz, to jest Twoje zdanie i tak zarówno ja jak i ty takim gadaniem gówno wpłyniemy na decyzje klubu i tym akcentem zakończę tą dyskusję.
23.03.2016 o 16:01 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Stacho przecież za Edera zapłacilismy 2 mln. I przez 4 lata mamy zapłacić Sampie 10 mln jeszcze. Więc dużo na niego nie wydalismy w tym oknie transferowym.
23.03.2016 o 15:35 przez Lovato
Lovato
Sieje zagrożenie za pomocą czego? Niecelnych strzałów z dystansu i przetrzymywaniu piłki?
23.03.2016 o 15:19 przez Mateusz17
Mateusz17
Ja sam juz nie wiem czy statystyki wazniejsze czy gra ,powiem krotki przyklqd u nas jest gosc w druzynie ktory robi cala gre gra bdb jest wszedzie i bez niego lezymy a statystycznie nie jest nawet w top 3 , a sa goscie co maja bramki itp a ich gra nie ma az takiego wplywu na gre. Ljajic nie ma super statystyk a mimo to sieje zagorzenie ,nie boi sie wyzwan ,strzela drybluje i ktos powie Ljajic vs Eder 12 bramek chlop ma i teraz powiedzcie mi jak wyglada ten i ten na boisku. Ljajica ,Perisic to sa zawodnicy ktorzy powinni zostac .Ljajic to dobry mlody zawodnik ograny w serie a ,a Perisic pomalu sie przyzwyczaja do nowej ligi i w nastepnym sezonie czuje ze bylby lepszy.
23.03.2016 o 15:12 przez Lovato
Lovato
Człowieku ty to nawet nie wiesz na jakiej zasadzie zostały sporządzone te umowy i jak Inter będzie płacić za Edera i że trzeba kontrolować finanse w każdym roku a klubu nie stać aby płacić na jakichś przeciętnych piłkarzy z niestabilną formą. Jeżeli biją kreatywnością 90% pomocników to czemu mają takie słabe statystyki i nie potrafią wywalczyć sobie stałego miejsca w składzie. Po za tym to oświeć mnie jak definiujesz tą kreatywność bo dla mnie to typowi jeźdźcy bez głowy co rzadko kiedy wiedzą co się wokół nich dzieje na boisku kiedy już mają piłkę.
23.03.2016 o 15:03 przez Stachoo
Stachoo
@Lovato "Beke" to ja mam z Ciebie, nie ma kasy, żeby wyłożyć na dobrze grającego Ljaicia 11 mln, ale była kasa na wyłożenie na beznadziejnie grającego i bezużytecznego Edera...pomyśl trochę człowieku, bo aż boli. Jojo i Adem biją 90% naszych pomocników na głowę kreatywnością, a ty pierd..., że to tylko wypożyczone odrzuty i przeciętni piłkarze. Wymień mi chociaż 3-4 zawodników z całej kadry liczac pomocników i napastników, którzy grają lepiej od Ljaicia. Pericic...i kto jeszcze? Nikt!
23.03.2016 o 14:28 przez Lovato
Lovato
Jaka beka z obrońców Ljajicia i Joveticia, według was każdy wypożyczont odrzut musi zostać wykupiony, tylko ciekawe skąd na to kasę ma wziąść klub nie licząc tego że w lato też trzeba wzmocnić jakoś kadrę. Ofensywa w tym sezonie prawie nie istnieje więc po co płacić za kogoś kto się nie sprawdził a raczej potwierdził że jest przeciętnym piłkarzem.
23.03.2016 o 11:53 przez micom
micom
Ciekawe, po ilu tygodniach Mancini by wywalił takiego Berardiego, bo coś czuję, że mógłby byś rekord...
23.03.2016 o 09:46 przez rumcyk
rumcyk
Co za kretynizm, Jojo i on są jedynymi którzy potrafią coś zrobić indywidualną akcją ale widocznie Mancini woli drewna typu Melo czy Eder. Niech Tohir spełnia obietnice i wypierdziela Mancio a nowy trener niech decyduje czy chce Ljajicia, Jojo czy Tellesa.
23.03.2016 o 05:55 przez Kondzik
Kondzik
Wybitny pokazuje ze nie ogarnia...Telles też jego pomysł a razem z melo pewnie odejdą. Jak on chce stworzyć drużynę?metoda prób i błędów? Tak to każdy Ż nas potrafi. OUT Roberto !!
23.03.2016 o 00:39 przez sampam
sampam
"np taki Silva gra piach w tym sezonie" - 18 meczow, 2 bramki i 10 asyst. No rzeczywiscie tragedia :)
23.03.2016 o 00:35 przez sampam
sampam
Odrzutek z Romy tak mile widziany w Interze. To bardzo symptomatyczne dla pozycji tego klubu.

Shoutbox

timon 27.06.2025 12:59

Trzeba skupić wszystkie siły na obrońcy i w przypadku odejścia Hakana na pomocniku

timon 27.06.2025 12:59

Bez sensu. Lautaro(Pio), Thuram(Bony) i ewentualnie Taremi jak mu pozycja nr 5 nie przeszkadza żeby grał z jakimiś jasiami

Borgen 27.06.2025 12:53

A miałby grać kosztem Pio? No nie wiem... Chyba jednak wolę młodych, ale jakby jemu taka rola pasowała to czemu nie... Ale jakby miał coś komuś udowodnić to chyba nie u nas.

Borgen 27.06.2025 12:52

Niby tak, ale jakby chciał coś udowodnić to raczej nie jako napastnik 4-5 :(

Cny 27.06.2025 12:49

na rok albo dwa. poziom ma wystarczający, super doświadczenie, motywacji nigdy mu nie brakowało i pewnie chciałby jeszcze coś udowodnic. pieniądze? myślę że to dla niego byłaby drugoplanowa sprawa

Cny 27.06.2025 12:48

jak chcemy dobrego napastnika dorzucić do Lautaro, Thurama, Pio i Bonnyego to trzeba uśmiechnąć się do Thomasa Mullera. byłby idealny

Cny 27.06.2025 12:44

ależ mnie ten kolarov mierzwi na samo wspomnienie jego wcześniejszego pobytu u nas

Imrahil 27.06.2025 12:31

myślę, że gdyby do Interu zawitał jakiś topowo-medialny trener, to i by kasztanowi wróciły chęci do gry, a tak z kiwu i kolarowem motywacji do gry to on nie odzyska

pluto11 27.06.2025 12:23

Nie no Hakan zawodnik sztos ale już w tym sezonie po kontuzji nie potrafił wrócić do swojej formy

Klinsi64 27.06.2025 12:05

won z kebabem potrzebujemy grajkow którym się chce

timon 27.06.2025 11:21

Ten sezon może jeszcze pociągnie ten sezon i to będzie na tyle

timon 27.06.2025 11:17

Hakana mega lubię, ale w tym sezonie łapał urazy, gra na pozycji gdzie musi dużo biegać i walczyć, w tym sezonie skończy 32 lata więc może być już tylko gorzej

broda4991 27.06.2025 11:12

Pewnie na ćwierćfinałach zakończymy kmś

broda4991 27.06.2025 11:08

No 35 bajka kasa

broda4991 27.06.2025 11:08

Piniondz go przekona

pluto11 27.06.2025 11:08

Jak dadzą te 35 mln będzie chyba ok tym bardziej że przyszedł za free

pluto11 27.06.2025 11:07

Ale jak on sam chce do Galary to Szymon go nie przekona

broda4991 27.06.2025 11:07

Po hakana mógłby wjechać inzaghi z 55 mln i proszę bardzo

timon 27.06.2025 11:06

Rovella ma duży potencjał rozwoju, czy dojdzie do poziomu Hakana to się zobaczy, ale Hakana 3-4 lata temu też nikt nie brał za gościa który może być top 5 na swojej pozycji

pluto11 27.06.2025 11:05

Niby może pograć jeszcze śmiało 4-5 lat ale już nigdy nie zarobimy a lepszy nie będzie ostatnie 2-3 sezony to był jego prime

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28227

Liczba newsów: 51030

Liczba komentarzy: 599616

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się