Kontuzje

Valentin Carboni doznał zerwania więzadła krzyżowego (28)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad rok temu
1859
28

Bardzo zła wiadomość dla Lionela Scaloniego, Roberto De Zerbiego, a co za tym idzie także dla Interu: Valentin Carboni dołączył do listy zawodników z poważnymi kontuzjami, które nękają ten sezon. Według najnowszych doniesień TyC Sports, napastnik Olympique Marsylia doznał zerwania więzadła krzyżowego w lewym kolanie.

Lewonożny zawodnik był poważnym kandydatem do dodania sporej ilości minut w najbliższych dwóch meczach reprezentacji Argentyny przeciwko Wenezueli i Boliwii.

Biorąc pod uwagę nieobecność Angela Di Marii, Scaloni uważał go za więcej niż interesującą alternatywę, aby nadać głębi atakowi Albiceleste. Jednak niefortunna akcja na treningu w Miami spowodowała poważną kontuzję, która zmusi go do długiej przerwy - najprawdopodobniej 6-7 miesięcy, ponieważ konieczna będzie operacja.

Zobacz też

Henrikh Mkhitaryan

Oficjalnie - Mkhitaryan wypada na kilka dni (9)

16.03
15:19

Carboni zerwał więzadła krzyżowe (14)

28.02
10:08

Komentarze (28)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
14.10.2024 o 17:53 przez Cny
Cny
Przecież tu jest mowa o jednym Carbonim, ewentualnie 2-3 piłkarzach młodych jako uzupełnienie składu, a nie o opieraniu drużyny na młodych.

Możemy sobie dyskutować długo.

Fakt Inter nie potrafi prowadzić karier młodym piłkarzom. Przykłady można mnożyć. Jeden Dimarco wiosny nie czyni
13.10.2024 o 23:13 przez danielWu
danielWu
@Cny Atalanta w tej chwili już może pozwolić sobie na wydawanie kilkunastu milionów na pojedynczych zawodników. Około 10 lat temu jeszcze nie koniecznie. A przykład Bolonii to już w ogóle śmiech na sali 🤣Klub który bazuje na sprowadzaniu tanich piłkarzy z potencjałem. Młodych piłkarzy i rozwijaniu ich. Czy na własnych wychowankach. Żeby nie było 😛 nie w 100%. Od tego sezonu. Jeśli systematycznie będzie klubu awansował do europejskich pucharów. Będą mogli pozwolić sobie na komfort wydania 15-20 mln na wschodząca gwiazdę czy coś w tym stylu. Co do Motty przyznam rację. Przyszedł do Jude. Włączył do pierwszego składu kilku nastoletnich wychowanków. Nie tylko na ławkę czy wejścia w 88 minucie. Daje prawie każdemu szansę grania. Tylko pytanie. Jak na tym wyjdzie po ostatniej kolejce seria a 😛 moim zdaniem Włochy to jednak nie Holandia czy Portugalia. Gdzie kluby w podstawie mające po 5-6 zawodników w przedziale 19-22 lata. Walczą o trofea 😉
13.10.2024 o 22:55 przez danielWu
danielWu
@Cny mój błąd z wiekiem. Przyznaję bez bicia 😁 zadebiutował racja. Nie zachwycał. Chyba jednego gola strzelił? Tylko co do czego? 🤔 Przytaczając ten fakt, masz na myśli jego umiejętności i potencjał w wielkie 19 lat. Jeśli tak, to gubisz się w zeznaniach 😛 zaprzeczając sobie. Czemu 19 letni debiutant w kadrze MS. Według Ciebie miałby w Marsylii spędzić tak cały rok :

Z resztą i bez tej kontuzji wypożyczenie go tam było bez sensowne, szanse na grę niskie, absurdalna kwota wykupu, rok zmarnowany.
W tej sytuscji jako Kibic Interu, powinieneś do uja pana. Trzymać kciuki za jak najszybszy powrót do zdrowia. Zamiast tego pie..olisz jak potłuczony o nieodpowiednich kierunkach wypożyczeń 🤷
13.10.2024 o 11:30 przez danielWu
danielWu
@Cny w tej chwili, jesteś mądry mówiąc o straconym roku. Nie masz pewności jak by wyglądała reszta sezonu w jego wykonaniu. Gdyby nie zdarzenie losowe, wielki pech i można powiedzieć osobista tragedia. Ja też nie wiem. Tylko twoje ocenianie wypożyczenia 17 latka po dwóch miesiącach. Przerwane ciężka kontuzja. Jest słabym żartem. Racja,sporo zawodników jest wypożyczanych na siłę. Na marnych warunkach. Tylko uświadom sobie. Część z nich jest po prostu słaba, lub przeciętna. Nie rokują na przyszłość. I po prostu brak poważnych ofert. Lepiej oddać za drobne na wypożyczenie, niż mają się pałętać pod nogami 🤪 jako kibic Interu,lepiej spójrz na transfery do podstawowego zespołów. Na przestrzeni kilku lat. Przy wiadomym budżecie. Docen pracę Kobry i spółki. Zamiast narzekać !!
13.10.2024 o 13:44 przez Cny
Cny
Ok gość ma 19 a nie 17 lat i zadebiutował w reprezentacji mistrzów świata. Wy nawet nie wiecie o jakich piłkarzach dyskutujecie xd

Po za tym już od pierwszych chwil tego wypożyczenia krytykowałem je ;)
12.10.2024 o 21:03 przez Wyzyskiwacz
+5
Wyzyskiwacz
W jaki sposób wypożyczenie wpłynęło na kontuzję? Bo widzę już kilka takich głosów.

Dodatkowo, głosy o tym, że trzeba było sprzedać. W momencie gdy były plotki o możliwej sprzedaży był zalew komentarzy, że nie powinniśmy pozbywać się młodego talentu tylko dawać mu się ogrywać.
Kontuzja to sytuacja losowa, zwłaszcza w tym przypadku, gdy Carboni odniósł ją na kadrze. Nie miałoby znaczenia czy jest piłkarzem Interu, jest na wypożyczeniu czy też jest sprzedany. Krytyka Marotty i Ausillio w tej sytuacji to krytyka za to, że nie wróżą z fusów, no sory
12.10.2024 o 22:54 przez Dzonyy
+2
Dzonyy
To więdzą tylko najtęższe umysły FcInter jak Cny czy znawca calcio xD
13.10.2024 o 00:55 przez Cny
-2
Cny
Chwila zastanowienia i może byś doszedł do wniosku, że nie chodzi o jedne konkretne zdarzenie.

Z resztą i bez tej kontuzji wypożyczenie go tam było bez sensowne, szanse na grę niskie, absurdalna kwota wykupu, rok zmarnowany. Tak to by jeszcze złapał jakieś minuty, ale kontuzja załatwiła sprawę.

Ale tak chciał go dr zerbi. No no tylko było tam kilku innych chłopaków za których zapłacili dużo pieniędzy i mało miejsca dla takiego podrzutka z Interu. Był gotowy czy nie był na Inter, ale u nas mógł być wprowadzany na spokojnie, bez ciśnienia, mamy teraz luksus, że można było to zrobić na prawdę dobrze.

Graczy nie potrafimy sprzedawać/wypożyczać i to jest fakt. A sprzedać Lukaku, Hakimiego, czy Onane to każdy z nas dałby radę. Tutaj jest ogromne pole do poprawy.

Bardzo wąsko patrzycie na pewne sprawy.
13.10.2024 o 13:50 przez acmilanowek
acmilanowek
zgodzę się , że wypożyczenie go do Marsylii nie wyglądało od samego początku jako najlepsza decyzja dla jego kariery.
Problem w tym że to Marsylia najbardziej go chciała , oferowała jakiś czas gry i możliwość odkupu gracza.
Osobiście wolałbym go wypożyczyć gdzieś do Hiszpanii albo Włoch.
12.10.2024 o 16:29 przez ZnawcaCalcio
-8
ZnawcaCalcio
Gratulację dla duetu Marotta-Ausilio za prawdopodobnie najgłupsze wypożyczenie zawodnika w ostatnich 10-15 latach, a myślę, że konkurencja w Interze pod tym względem jest mocna.
12.10.2024 o 13:28 przez Imrahil
+1
Imrahil
po zawodniku
12.10.2024 o 12:27 przez acmilanowek
+2
acmilanowek
gość jeszcze nic nie pokazał nawet w dorosłej piłce a już zerwał więzadła .to napewno zahamuje jego rozwój ..
12.10.2024 o 11:47 przez Miechu
+2
Miechu
No to koniec naszej największej nadziei.
12.10.2024 o 11:31 przez danielinter
+3
danielinter
Kolejny po Satriano czasem lepiej sprzedać za 50% kwoty niż później się męczyć
12.10.2024 o 11:14 przez Cny
-10
Cny
Genialnie, więcej wypożyczeń na pałę !!

Nikt tak nie niszczy młodym karier jak Inter
12.10.2024 o 18:26 przez Dzonyy
+3
Dzonyy
Nie wierzę, że można być, aż tak głupim, żeby obwiniać klub o zerwanie więzadła na kadrze xD
13.10.2024 o 00:48 przez Cny
-1
Cny
Nie wierzę że można być aż takim głupim żeby nie widzieć że nasza polityka wypożyczania graczy nie ma ładu i składu i są oni często wpychanie byle gdzie, byle nie zostali w Mediolanie. Którego z nich sprzedaliśmy za godziwy pieniądz?
13.10.2024 o 13:02 przez chonciak
chonciak
@Cny Trzeba być idiotą by myśleć jak Ty. Fakt jest taki, że młodym w Interze jest pod górkę ale nie tylko młodym. Po prostu Włochy to specyficzne środowisko w piłce nożnej. 20-26 latek to szczyl, dlatego presja jest zupełnie inna na trenerach we Włoszech, a w innych rejonach świata. Są pewne przypadki gdzie mimo wszystko się udało np. Bastoni. Więc proszę powiedz mi kiedy Inter zniszczył Bastoniemu karierę? Bo Ty uważasz, że wszystkim młodym to robi. A co z Balotellim, który przecież sam sobie zniszczył karierę to też wina Interu?
13.10.2024 o 13:46 przez Cny
Cny
Bastoni kosztował worek pieniędzy, głupio byłoby to zaprzepaścić... Otóż jakbyś zauważył to mentalność we Włoszech zmieniła się, Motta w Juve się nie boi, Atalanta, Bologna i tak dalej. Jednak są miejsca gdzie odeszli od betonu.

Znowu myślenie jakimiś stereotypami ;)
12.10.2024 o 09:23 przez Jaszczu91
+2
Jaszczu91
Nie chcę być złym prorokiem ale taka kontuzja dobrze nie wróży... Oglądałem ostatni mecz Marsylii bo wyszedł w pierwszym składzie i wyglądał bardzo słabo... nie najlepiej prowadzona jest jego kariera, a teraz jeszcze poważna kontuzja. Cóż, pozostaje życzyć mu szybkiego powrotu do zdrowia i formy.
12.10.2024 o 09:05 przez Samsewybierz
+5
Samsewybierz
A mogliśmy go spędzać za te 30mln no ale cóż może jeszcze się odbuduje. Życze szybkiego powrotu do zdrowia
12.10.2024 o 19:06 przez BartekBartek
BartekBartek
A komu?
12.10.2024 o 19:07 przez BartekBartek
BartekBartek
A komu?
14.10.2024 o 09:09 przez Matti
Matti
Fiorentinie, która złożyła ofertę
12.10.2024 o 08:51 przez Paolo87
+5
Paolo87
Czyli po sezonie wraca do nas.... i tyle zarobiliśmy.
12.10.2024 o 15:11 przez danielWu
+1
danielWu
Bardzo możliwe, że wroci już w styczniu. I w sumie liczę na to. Wolę aby nasi specjaliści zajęli się młodym. Lipa straszna. Dodatkowo jedna z najgorszych piłkarskich kontuzji. Odniesiona na treningu. Co tam się wydarzyło? 🤔 Liczę, że młody wiek w tej sytuacji, będzie plusem. Zostaje trzymać kciuki za bezproblemową i skuteczną rekonwalescencję.
12.10.2024 o 16:53 przez Pader88
+1
Pader88
Już wraca… Marsylia i Inter właśnie dyskutują nad jego powrotem z wypożyczenia
12.10.2024 o 19:16 przez Paolo87
+1
Paolo87
Jeżeli prawdą jest że wraca to zgadzam się z @danielWu, nasi medycy najlepiej się nim zajmą.

Shoutbox

Klinsi64 17.03.2026 07:03

niebywała ignorancja

Cny 17.03.2026 06:57

maverik kij z Bisseckiem. chodzi o ignorancję trenera imcagiego który przez tyle lat nie raczył nauczyć się włoskiego. wstyd i lenistwo

Kredence 17.03.2026 06:33

jprdl xd

Kredence 17.03.2026 06:32

Następny co se zmienił żeby mu nicka nie przekręcali

Kredence 17.03.2026 06:32

Maver nik

Kredence 17.03.2026 06:32

maverik

Kredence 17.03.2026 06:31

Mourinho od pół roku wiedział że idzie do Interu

Kredence 17.03.2026 06:31

maverik nie pajacuj tutaj bardzo proszę

maverik 17.03.2026 01:58

przychodzil z ligi dunskiej, z sredniego klubu tamtej ligi, wczesniej grajac w podrzednych klubach, wiadomo ze musial sie troche nauczyc calcia, no ale lepiej zgonic ze to wina języka

maverik 17.03.2026 01:56

mial tez wieksza konkurencje, Lord byl o wiele lepszy, byl Pavard, De Vrij tez lepiej gral, a teraz to tylko Akanji jest tak naprawde, ktory z nim nie konkuruje bo Lord i De Vrij nie dojezdzaja, wiec Chivu gra Basto-Akanji-Bisseck

maverik 17.03.2026 01:53

zwykle pitolenie, Mourinho od razu po wlosku nawijal, a przyszedl w zupelnie nowe srodowisko, Lukaku jak przychodzil to tez w kilka miesiecy sie nauczyl i nie mial problemow

Cny 16.03.2026 23:06

pavard tez wloskeigo na bank nie znal, thuram pewnie znal.... i tka dalej. Przychodiz pilkarz za grube miliony i trener nie jest w stanie z nim sie porozumiec xd

Cny 16.03.2026 23:05

nie wierze ze w 2025 jest to mozliwe w takiej korporacji jak Inter

Cny 16.03.2026 23:04

wygadal sie bisseck

Cny 16.03.2026 23:04

wiec imcogi nei mogl sie z nim dogadac bo nie zna angielskiego

Cny 16.03.2026 23:04

zakladam ze bisseck nie nauczyl sie angielskiego we wloszech

Cny 16.03.2026 23:03

Mówisz więc po niemiecku, angielsku, włosku, a nawet po francusku. W jaki sposób to pomaga? - To kluczowe w szatni i w relacjach z kolegami z drużyny. W tym sensie jest to bardzo przydatne.

Cny 16.03.2026 23:03

Cóż, ja i Simone Inzaghi naprawdę nie potrafiliśmy się porozumieć, poza kilkoma słowami po francusku. Miałem wrażenie, że nie bardzo wiedział, co ze mną zrobić. Na początku było to nawet zabawne, ale z drugiej strony także niełatwe.

Piekarz 16.03.2026 22:34

Aj czuze dis klebbe bikoz aj lajk as isran

Piekarz 16.03.2026 22:30

A chłop jest trenerem jednego z największych klubów piłkarskich na świecie, będzie miał kontakt z zawodnikami z całego świata, potencjalnie może mieć oferty pracy z całego świata i mu się nie chce XD

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w zremisowanym meczu z Atalantą?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    29

    68

  • 2

    Milan

    29

    60

  • 3

    Napoli

    29

    59

  • 4

    Como 1907

    29

    54

  • 5

    Juventus

    29

    53

  • 6

    Roma

    29

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Anastasios Douvikas

    10

  • 3

    Rasmus Højlund

    10

  • 4

    Nico Paz

    9

  • 5

    Kenan Yıldız

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29322

Liczba newsów: 52816

Liczba komentarzy: 620149

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się