Plotki transferowe

CdS - Behrami za 6 mln w Interze (51)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
około 11 lat temu
559
51

Zaskakującą informacje podaje dzisiaj Il Corriere dello Sport. Zdaniem włoskiej gazety Valon Behrami jest bliski dołączenia do Interu.

 

Szwajcar był widziany w Mediolanie i mówi się, że zawodnik chciałby powrócić pod skrzydła Waltera Mazzarriego. W czasie kiedy włoski trener był w Napoli, 29-latek był zawodnikiem podstawowego składu, pod wodzą Rafaela Beniteza natomiast nie może liczyć już na regularne występy.

 

Wykupienie defensywnego pomocnika ma kosztować Nerazzurrich około 6 mln euro, jednak udane Mistrzostwa Świata mogą nieco podwyższyć cenę. Może on zostać kupiony w miejsce sprzedanego Fredy'ego Guarina, bądź Ricardo Alvareza.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Mercato Live #3 (14:45) La Gazzetta - Cała naprzód po Hojlunda // SM - Galatasaray oferuje 15 mln euro za Hakana (60)

14.06
09:44
mercato live bonny

Mercato live #9 (15:00) Bonny będzie dzisiaj w Mediolanie // Leoni na radarze Interu (81)

28.06
03:57

Komentarze (51)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
24.05.2014 o 12:19 przez Snake86
Snake86
Infinity - na moje za Behramiego będzie grał Taider. A Osvaldo w obecnej formie to nawet za 6 mln nie byłby okazją...

Wacco - Behrami ma najgorsze staty bo u Benka nie był pupilem i grał mniej ale o tym Infinity zdaje się nie pamiętać ;) Tak jak o tym, że nie wyłożymy 15 mln na dma, 20 na napastnika i kolejnych 20 na skrzydłowego. Aktualnie Behrami na 3 lata za 6 mln to solidna opcja a resztę funduszy trzeba skupić na napastniku i skrzydłowym.
24.05.2014 o 03:03 przez Waccollinio
Waccollinio
@Till Infinity czy ktokolwiek równo rok temu przewidywał że Atletico wygra mistrzostwo?
Obecnie mamy taką pomoc: Kovacić; Alvarez; Guarin; Kuzmanović; Taider; Hernanes; Jedynie Kuzma jest o kilka poziomów za słaby. Dokładając do tego Behramiego, mamy mniej więcej solidną środkową linię, ja bym tu tylko dołożył kogoś pokroju Rakitica czy Matuidiego, choć wiem że to nierealne. I nie wiem według kogo czy czego Behrami jest najgorszym defensywnym pomocnikiem Napoli, ale zgaduje że według statystyk, które są jedynie dodatkiem przy ocenie graczy.
24.05.2014 o 00:47 przez Till Infinity
Till Infinity
@Odet, czy Ty ze mnie żartujesz? Piłka nożna to nie jest tak nieprzewidywalny sport, żeby chodzić do wróża Macieja, by poznać prawdę. Powiedz mi czemu nie gramy w LM w tym sezonie czy przyszłym? Wiem kto zagra w LM, bo widzę jaka jest jakość w czołowych zespołach. Widziałem jak nas dymali, jaka jest różnica w zespołach i bez wzmocnień dalej będą nas dymać.
23.05.2014 o 23:51 przez Odet
Odet
@Till Infinity

tak zdecydowanie żyjesz w świecie FM :) a do tego jesteś wizjonerem, bo już teraz wiesz kto u nas zagra i że nie będzie LM

Pozdr.
23.05.2014 o 23:40 przez Till Infinity
Till Infinity
A kogo? Guarina pogoni, Cambiasso skończył. Behrami będzie jedynym odpowiedzialnym za odbiór piłki?
23.05.2014 o 23:39 przez Chuchu
Chuchu
Dlaczego miałby wystawiać Kuzmanovica?
23.05.2014 o 23:34 przez Till Infinity
Till Infinity
Mazzarri będzie za rok wystawiać w pomocy parkę Kuzmanović, Behrami. Na skrzydłach Jonathan/D'Ambrosio i Nagatomo/Erkin. Taki skład nie ma prawa myśleć o awansie do LM. Nawet jak Messiego kupią do ataku, to gunwo zrobi przy takich partnerach.
23.05.2014 o 23:32 przez Till Infinity
Till Infinity
@Snake86, wg mnie Osvaldo to ta sama półka co Behrami tyle że inna pozycja i Osvaldo droższy. Ale wiekowo i jakościowo są na podobnej półce. I jak widzę większość z Was uważa to za wzmocnienie. Jakby Osvaldo był za 6 mln to też byście piali z zachwytu. Bardziej się martwicie o sakwę Thohira niż on sam.

@Waccollinio, nie chcę się tu bawić w FM-a i rzucać nazwiskami, bo co to da? Ale na naszego głównego DM-a, następce Cambiasso liczyłem na coś lepszego niż najsłabszy DM Napoli, które za chwilę będzie miało 3 graczy lepszych na tej pozycji niż Inter. I jak my mamy z nimi rywalizować? O Romie czy Juve nie wspominając. W sumie jak wcześniej pisałem, narzekam sobie, ale jak za rok będzie 5 miejsce to płakać nie będę. Jak będzie 10. też nie. Nie jestem kibicem sukcesu. Kibicowałem tej ekipie jak nic nie wygrywała, więc się przyzwyczaiłem. Później była kilkuletnia przerwa na sukcesy, ale teraz wracamy na zaplecze czołówki. A taki Behrami tylko to przybije stemplem. Piszesz żeby nie kupować graczy po 30tce. Ty zdajesz sobie sprawę, że Behramiemu za 11 miesięcy stuknie 30tka właśnie?
23.05.2014 o 22:09 przez kovacic10
kovacic10
Za tak małe pieniądze to idealna opcja. Waleczny, z charyzmą, taki nam potrzebny.
23.05.2014 o 20:59 przez Wiankow16
Wiankow16
Snake - też fakt, trochę mnie poniosło, zwracam honor :)
23.05.2014 o 18:49 przez Snake86
Snake86
Wiankow żaden z tych piłkarzy których wymieniłeś nie do kupienia za mniej niż 15 mln, poza tym nie wiadomo czy chcieli by do nas przejść i czy byłoby nas stać na ich pensje.

Jak mamy wydawać 15 mln+ na Dma to lepiej przeznaczyć je na napastnika.
23.05.2014 o 18:03 przez JZ4ever
JZ4ever
Jak to prawda ze za 6 baniek to dobrze. Tylko musi jeszcze sie sprawdzic.. :inter:
23.05.2014 o 17:33 przez Cheval
Cheval
Bardzo dobra opcja tym bardziej,że za 6 mln.Świetny przecinak,wie o co chodzi Mazzarriemu i do tego waleczny.Jeśli naprawdę ma przyjść za taką cenę to jestem na tak.
23.05.2014 o 17:24 przez Wiankow16
Wiankow16
Beznadzieja :/ Zamiast niego można by było sprowadzić John'a Obi'ego Mikela/ Xhake/ Javi Garcie/ Songa i potrafię tak wymieniać bez końca. Niby ograny w lidze, ale, np. Nigeryjczyk jest o wiele lepszy. Plus jest taki, że kosztuje niewiele.
23.05.2014 o 16:48 przez Waccollinio
Waccollinio
Zgadzam się z tobą w 100%, Snake86.

Till Infinity, nie mam pojęcia kogo ty innego byś kupił na miejscu zarządu Interu, poza tym przy przyjściu Behramiego, nasza średnia pierwszego składu wynosi 26,8! To jest mało, wystarczy nie kupować graczy po 30 i będzie elegancko, nie zapominajmy że mamy w pierwszym składzie graczy takich jak Icardi, Kovacić i Juan Jesus.

A co do samego gracza, to moim zdaniem najlepsza opcja ze wszystkich. Wolę Behramiego niż Songa czy Obi Mikela. Waleczny, tylko 6 mln, były piłkarz Mazzara co na pewno dobrze wpłynie na grę naszego zespołu.
23.05.2014 o 16:44 przez Odet
Odet
jakby się jeszcze udało wyciągnąć z Neapolu Zunigę...

Pozdr.
23.05.2014 o 16:41 przez Odet
Odet
czekam z wielką niecierpliwością na potwierdzenie tego transferu.
Rafa go nie wykorzystuje, więc spodziewałem się niskiej ceny, ale te 6mln to wręcz promocja !! !

Idealny piłkarz dla nas, ograny w lidze, rozumie się z Mazzarim, nogi nie odstawia.
1000razy lepszy niż jakiś tam Nilton.

A na zmianę Behramiego Taider.

Pozdr.
23.05.2014 o 16:00 przez Snake86
Snake86
Infinity zależy od wzmocnień, te są konieczne i muszą być dobre. Klasowy napastnik i dobrej jakości skrzydłowy plus taki Behrami na środek pomocy i byłoby dobrze. Byle nie kupować Osvaldow i mówić że to wzmocnienia...
23.05.2014 o 15:52 przez lukaszkniola
lukaszkniola
stanowcze nie dla tego buraka. niestety póki beton jest naszym trenerem, dopóty z Interem będzie łączony szrot z Neapolu. mam cichą nadzieję, że to tylko plota, choćby ze wzg. na mało medialne nazwisko. A to jest jeden z ważniejszych celów naszego nowego prezydenta. Zawodnik musi mieć 'nazwisko' żeby koszulki dobrze sie w Azji sprzedawały. Behramiego poza fanami Seria A nikt nie kojarzy, tym bardziej w Azji...
23.05.2014 o 15:47 przez Pjerun
Pjerun
Strasznie nie lubie tego gracza, boiskowy cham.
Chociaż trzeba przyznać, że cena bardzo niska.
Chciałbym, żeby przyszedł jakiś defensywny pomocnik, który potrafi bardzo dobrze rozgrywać piłkę.
23.05.2014 o 15:19 przez Till Infinity
Till Infinity
@Snake86, jaką taktyką byśmy nie grali, to mamy dwóch jakościowych pomocników, z czego Guarin pewnie odejdzie + jednego z nadziejami na przyszłość. Powiedz szczerze, wierzysz, że taka ekipa może walczyć o grę w LM?
23.05.2014 o 15:17 przez Snake86
Snake86
Z Rano i Guarinem jest taka sama sytuacja - nie wiadomo czy zostają i mają grać pierwszoplanowe role, czy wylatują, co być może też wpływa na ich formę. Rano lepiej spisywał się przy 4 z tyłu i zeszły sezon miał naprawdę niezły. W tym było gorzej. Guarin przed Mazzarim też wydaje mi się, że grał lepiej. Może to jakieś kwestie taktyczne nie stykają...
23.05.2014 o 15:12 przez Snake86
Snake86
Taa tylko weź pod uwagę formacje jaką gra każda z drużyn. Callejon i Mertens albo Ljajic to raczej typowi skrzydłowi/ofensywni pomocnicy, u nas w tej roli mógłby zagrać Alvarez i od biedy Hernanes. Z kolei większość naszych środkowych mogłaby grać na DMie.
23.05.2014 o 15:10 przez Till Infinity
Till Infinity
A Rano jest taki ...ujowy, że jakoś pół Europy go chce. To chyba raczej Inter ma problem z wyciągnięciem pełni jego potencjału, niż Rano jest słabym graczem.
23.05.2014 o 15:09 przez Till Infinity
Till Infinity
@ IM99, syf powiadasz. Opieranie się na statystykach to syf. No spoko przyjmuję do wiadomości, masz prawo do swojego zdania. Chcesz wzmocnień typu Erkin, Behrami. Ja to rozumiem. Tylko później nie pluj na Mazzarriego, że nie ma LM. Bo z takimi wzmocnieniami nie ma na nią szans.
23.05.2014 o 14:57 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
A strona whoscored to syf i sie na tym nie opierające. Bo według tego portalu w poprzednim sezonie Rano był top 15 wsród wszystkich zaawodnikow
23.05.2014 o 14:56 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
Mówiąc pomocników to masz na myśli tez skrzydłowych których Inter nie posiada. Jezeli wziąłeś sie za wymieniane, to pisz tylko o środkowych pomocnikach
23.05.2014 o 14:54 przez ZnawcaCalcio
ZnawcaCalcio
6 mln? Super okazja jezeli by za tyle go wyciagneli
23.05.2014 o 14:53 przez Till Infinity
Till Infinity
@Snake86, Guarin? Przecież on jest non stop na wylocie. Poza tym wymieniałem przede wszystkim DM-ów. Jakbym miał wymieniać całość pomocników to wyglądamy jeszcze gorzej bo w Juve Pirlo, w Romie Pjanic, Ljajic, Napoli: Hamsik, Mertens, Callejon. Nasz pomoc wygląda dobrze na papierze na tle Sassuolo, Chievo czy Cagliari. I żeby nie było, ja osobiście nic nie mam do Behramiego, ale kolejny rok ściągamy półśrodki, przeciętniaków, zapychamy nimi kadrę, a potem nie ma kasy na poważny transfer bo FFP. Błędne koło.
23.05.2014 o 14:42 przez Snake86
Snake86
Infinity - raczej Inter: Kovacic, Guarin, Hernanes PLUS Taider, Alvarez i Kuzma. Na moje wygląda to dobrze, może z wyjątkiem tego ostatniego. Za niego Behrami i byłoby dobrze.

Shoutbox

Vancore 03.07.2025 09:42

jakby zebrac zsumowac cale umiejetnosci techniczne wszystkich graczy w interze to nie wyjdzie nawet pol vitinhii a tam jest jeszcze kvara ruiz hakimi i dembele

Vancore 03.07.2025 09:41

psg natomiast bylo niedoceniane przed finalem i jest niedoceniane teraz bo jakto mozliwe ze odszedl neymar i messi a oni sa silniejsi

Vancore 03.07.2025 09:40

barca to byl w zasadzie tylko yamal a i tak nas wymeczyl jak zaden pilkarz do tej pory

Vancore 03.07.2025 09:39

baeyrn mial luki w obronie wielkosci galaktycznej i gral bez musiali

Vancore 03.07.2025 09:39

co innego byc szybkim pilkarzem a co innego szybko operowac pilka jako caly zespol

rchemik 03.07.2025 09:38

nie na tyle żeby przegrać tak wysoko bez walki

rchemik 03.07.2025 09:38

A Yamal/ Rafinia czy Davies czy inni z Bayernu nie są szybcy ? daj spokój

Orzeu 03.07.2025 09:38

Inter w finale LM to już był trup fizyczny i mentalny

Klinsi64 03.07.2025 09:37

widzisz ze nie masz na to odpowiedzi

rchemik 03.07.2025 09:37

Nikt nagle nie zapomniał jak grać i jak się poświęcać, tu pierdolnął mental nic więcej

Klinsi64 03.07.2025 09:37

przeciez to się widzi i czuje jak rywal szybkosciowo i fizycznie cię miażdzy

rchemik 03.07.2025 09:36

nie zgadzam się, mieliśmy duż trudniejszą drogę do finału i za to łatwiejszego przeciwnika w finale w stosunku do poprzedniej drogi do finału z City

Klinsi64 03.07.2025 09:36

2 szybkie gongi i po zabawie

Klinsi64 03.07.2025 09:35

po prostu gralismy kupę od dawna i trafił sie rywal ktory nie podszedł do nas jak pies do jeża

rchemik 03.07.2025 09:35

Czy uważasz że byliśmy tak słabi żeby przegrać tak wysoko ze średnim PSG ?

Klinsi64 03.07.2025 09:35

i też bym rozmiaru porażki,aż tak z tym nie łączył

Klinsi64 03.07.2025 09:34

no wyszło pewnie to że inzaghi odejdzie

Orzeu 03.07.2025 09:34

to prawda

rchemik 03.07.2025 09:33

nie wiemy jak było/jest, ale wiadomo że jebło jeszcze przed finałem LM, bo tam nikt nie miał czystej głowy.

Orzeu 03.07.2025 09:33

Acerbi, De Vrij i przede wszystkim Mkhitaryan

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28229

Liczba newsów: 51053

Liczba komentarzy: 600126

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się