Relacje

Tylko remis na inaugurację | Inter 2-2 Moenchengladbach (84)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
ponad 3 lata temu
6625
84

Inter zremisował 2-2 z Borussią Moenchengladbach na inaugurację fazy grupowej Ligi Mistrzów. Po raz kolejny Nerazzurri rozpoczęli europejskie rozgrywki od remisu na własnym boisku z niżej notowanym rywalem. 

Pierwsza połowa nie była porywającym widowiskiem. Mało było okazji bramkowych, a gra toczyła się  w środkowej strefie boiska, głównie pod dyktando Interu. Goście nie oddali w pierwszej części gry ani jednego strzału na bramkę strzeżoną przez Samira Handanovicia. Z kolei Nerazzurri najbliżej zdobycia gola byli po próbie Romelu Lukaku z 41. minuty. Aktywny był również Christian Eriksen. 

Druga część rozpoczęła się dla Interu w najlepszy możliwy sposób. Po składnej akcji i końcowym podaniu Matteo Darmiana piłkę do bramki wpakował Romelu Lukaku. Radość Nerazzurrich nie trwała długo, ponieważ w 63. minucie goście za sprawą gola z rzutu karnego Bensebainiego wyrównali. Inter był bliski ponownego wyjścia na prowadzenie na 10 minut przed końcem meczu, ale po ładnej akcji zwieńczonej dośrodkowaniem Darmiana piłka po strzale Lautaro Martineza odbiła się od słupka. Zemściło się to kilka chwil później, a niemiecki zespół za sprawą Hofmanna strzelił drugą bramkę. Sędzia długo analizował sytuację w systemie VAR, ale ostatecznie gol został uznany i Borussia była bardzo blisko wywiezienia z Mediolanu trzech punktów. Marzenie Niemców nie zostało jednak spełnione, a z opresji Inter wyprowadził niezawodny Romelu Lukaku, który wyrównał stan meczu w 90. minucie i ostatecznie oba zespoły podzieliły się punktami. 

INTER (3-4-1-2): 1 Handanovic; 33 D'Ambrosio, 6 De Vrij, 11 Kolarov; 36 Darmian, 23 Barella, 22 Vidal, 14 Perisic; 24 Eriksen; 9 Lukaku, 7 Sanchez

Ławka rezerwowych: 27 Padelli, 35 Stankovic, 10 Lautaro Martinez, 13 Ranocchia, 38 Boscolo Chio, 42 Moretti, 44 Nainggolan, 47 Squizzato, 77 Brozovic, 95 Bastoni, 99 Pinamonti

Trener: Conte.

BORUSSIA MÖNCHENGLADBACH (3-4-1-2): 1 Sommer; 28 Ginter, 30 Elvedi, 25 Bensebaini; 18 Lainer, 6 Kramer, 32 Neuhaus, 36 Embolo; 23 J. Hoffman; 10 Thuram, 14 Pléa

Ławka rezerwowych: 21 Sippel, 31 Grün, 3 M. Lang, 7 Herrmann, 11 Wolf, 13 Stindl,16 Traoré, 17 Wendt, 24 Jantschke, 43 Reitz

Trener: Rose

udostępnij

Zobacz też

Inter zdominował rywala i wygrywa 1-0 na Meazza! (111)

20.02
19:55

Kolejny krok w stronę Scudetto wykonany! Inter 2, Empoli 0 [SKRÓT] (12)

01.04
19:53

Komentarze (84)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
22.10.2020 o 13:52 przez pablo77
+1
pablo77
Dla mnie to był dziwny mecz i ciężko mi go ocenić pod wieloma względami. Przede wszystkim wydawało się, że kontrolujemy mecz do rzutu karnego, do tego momentu BM nie oddała, żadnego strzału. Wyglądało to trochę tak jakbyśmy się dostosowali do warunków panujących na boisku i chcieliśmy ten mecz rozegrać jak najmniejszym nakładem sił. Trochę szkoda mi Conte bo to nie jego wina, że nie mógł zagrać Hakimi, Skriniar, Young, Sensi czy Bastoni ale takie sytuacje będą się zdarzały, wydaje mi się, że trudniejsze momenty jeszcze nadejdą a margines błędu strasznie się kurczy. Jedyne o co mam pretensje do Conte to, o to jak zareagował po stracie bramki. Ściąga najbardziej ofensywnego pomocnika i wahadłowego i wchodzi defensywny pomocnik i środkowy obrońca ? Robiąc takie głupie rzeczy nie dziwię się, że zamiast strzelić bramkę to ją straciliśmy z drużyną która nawet nie atakowała. Mając w składzie Kolarova, DD, Darmiana i Persicia gra wygląda mega topornie, oni się po prostu nie nadają, w zeszłym sezonie najsłabszym ogniwem był Galiardini i wydawało się, że teraz na papierze mamy mocniejszy skład w praktyce ? Persić jest gorszy od słabego Biraghiego, który jednak do czegoś się nadawał, Darmian jest gorszy od Candrevy, Kolarov razem z DD jest 5 razy gorszy od Godina. Niestety to są kluczowe w tym ustawieniu którym gramy pozycje i będzie to tak wyglądać póki nie będzie optymalnego składu, a może go nie być bardzo długo. Za tydzień praktycznie jest mecz o wszystko z SD, jeżeli tam przegramy to LM jest już poza zasięgiem. Przy tych absencjach Conte powinien być bardziej elastyczny i dobierać skład do zawodników a nie odwrotnie. Przy braku wahadłowych, możemy grać 4312, mamy w środku ludzi do tego, powinniśmy dominować środek pola, grać więcej piłką a mniej chaotycznej walki.
22.10.2020 o 12:16 przez Szymmi
Szymmi
@HB zgadzam się w 100%. Nie da się tego czytać, zero zrozumienia i wyrozumiałości wobec problemów jakie są teraz. Jakby Lautaro strzelił tę fantastyczną bramkę i by wygrali to już by była inne reakcje :)
22.10.2020 o 13:45 przez Snake86
+1
Snake86
Dobrze byłoby wygrać, ale nie ukrywajmy, tracimy bramki w każdym meczu, a w obronie gramy super słabo, to nie są powody do zadowolenia. Niezależnie od wyniku.
22.10.2020 o 11:51 przez HB
-1
HB
Przejrzałem kilka komentarzy i zgroza - to mają być fani Interu?

Zróbcie sobie lepiej i idźcie kibicować Bayernowi, Liverpoolowi i City, zabierając ze sobą tę toksyczną energię.

Inter ma 5 nowych zawodników w pierwszym składzie, pre-season był bardzo krótki (i nie wszyscy nowi piłkarze brali w nim udział), kontuzje, po 3 kolejkach było 10 dni przerwy od treningów przez reprezentacje (po których piłkarze wrócili zmęczeni), do tego niezasłużona czerwona kartka Sensiego, COVID, urazy męczące jego i Alexisa oraz wymuszone (nie przez Conte, a przez realia) zmiany pozycji Kolarova i DD w stosunku do ich preferowanych.

Inter ma prawo nie być zgrany na tym etapie.

Patrząc tylko na bramki z akcji, czyli nie licząc bramek z karnych / dobitek po karnych (jako że gole z tych akcji by prawdopodobnie nie padły) to Inter na tym etapie miałby remisy z Lazio i Milanem oraz 4 zwycięstwa.

Zmiana ustawienia na 4-4-2? Kiedy mieliby to trenować? Kto by teraz wszedł z ławki przy ewentualnym urazie któregoś z obrońców?

Z każdym meczem będzie obrona będzie coraz bardziej zgrana i zacznie się pasmo zwycięstw, bo do obaw o brak bramek z naszej strony podstaw nie ma.
22.10.2020 o 11:52 przez HB
HB
3 zwycięstwa*
22.10.2020 o 11:59 przez Chinterek
-1
Chinterek
Te przegrywy nie są godni do reprezentowania Serie A w LM.
22.10.2020 o 13:21 przez wegorz
+4
wegorz
Zmiana pozycji Kolarova ?? Przecież on go ściągnął właśnie na tą pozycję, bo tak grał w Romie, tak gra w reprezentacji i jak sam Conte stwierdził, to jest dla niego najlepsza pozycja na tym etapie kariery (czyt dziad nie ma siły biegać na flance)... ;)
22.10.2020 o 13:43 przez Snake86
Snake86
Kolego HB a kto według Ciebie będzie grał na środku obrony skoro twierdzisz, że Kolarov jest wymuszony na środku? Oczywiście pomijam żelazną trójkę DV/Bastoni/Skirnar. Zestaw proszę rezerwową obronę ze ŚRODKOWYCH obrońców z naszego składu.
22.10.2020 o 18:18 przez inter30
inter30
HB
1. "Zróbcie sobie lepiej i idźcie kibicować Bayernowi, Liverpoolowi i City, zabierając ze sobą tę toksyczną energię" gramy gówno to jest krytyka proste i logiczne, toksyczny to jest trener i atmosfera w drużynie na boisku
2."Inter ma 5 nowych zawodników w pierwszym składzie, pre-season był bardzo krótki (i nie wszyscy nowi piłkarze brali w nim udział), kontuzje, po 3 kolejkach było 10 dni przerwy od treningów przez reprezentacje (po których piłkarze wrócili zmęczeni), do tego niezasłużona czerwona kartka Sensiego, COVID, urazy męczące jego i Alexisa oraz wymuszone (nie przez Conte, a przez realia) zmiany pozycji Kolarova i DD w stosunku do ich preferowanych."
Pre season był jednakowo krótki dla wszystkich, przerwy reprezentacyjne również obejmowały wszystkich m in Milan z którym przegraliśmy, jeżeli Sensi dostał niesłusznie to czerwona dla Lazio również była niesłuszna podobne sytuacje, Covid również dotyczy innych, nawet z absencjami kadra na papierze zjada Milan, Lazio czy Borussie a ugraliśmy z nimi 2 pkt, DD i Kolarov są naturalnymi zmiennikami Skriniara i Bastoniego, przecież DD grał tam w zeszłym sezonie nie raz, a Kolarova sprowadzili na zyczenie Conte żeby uzupełniał Bastoniego dając przy tym "doświadczenie" którego tak mu brakowało, skoro go chciał to jego rola wprowadzić go do swojego gównianego systemu a jak widać jest tragedia
3."Patrząc tylko na bramki z akcji, czyli nie licząc bramek z karnych / dobitek po karnych (jako że gole z tych akcji by prawdopodobnie nie padły) to Inter na tym etapie miałby remisy z Lazio i Milanem oraz 4 zwycięstwa." nie rozumiem tych bezsensownych dywagacji, gol to gol czy to z karnego czy samobój czy ze strzału z połowy boiska, straciliśmy 10 goli w 5 meczach i to jest kompromitacja, Lazio też coś mogło wcisnąć a z Fiorą cudem ugralismy te 3 punkty
4. "Zmiana ustawienia na 4-4-2? Kiedy mieliby to trenować? Kto by teraz wszedł z ławki przy ewentualnym urazie któregoś z obrońców?" przecież w tym systemie jest do obsadzenia o jedna pozycja mniej w obronie bo wahadłowi naturalnie graliby na bokach obrony (Perisica nie liczę bo on nie nadaje się do niczego), mieliby to trenować w przygotowaniach przed sezonem, na treningach, trener za 12 baniek nie potrafi ogarnąć w stopniu przyzwoitym alternatywnego ustawienia? Przecież każdy liczący się klub ma przynajmniej jeden alternatywny wariant
5. "Z każdym meczem będzie obrona będzie coraz bardziej zgrana i zacznie się pasmo zwycięstw, bo do obaw o brak bramek z naszej strony podstaw nie ma." nie ma obaw? właśnie są bo gra się nie klei, jest szarpana i nerwowa, konstruowanie akcji przez pomoc leży, opieramy się na indywidualnościach, LM/Lautaro/Hakimi spuszczą z tonu i leżymy, bo na nich opiera się ofensywa
22.10.2020 o 11:47 przez Chinterek
Chinterek
Conte to jest człowiek Juventusu.Rozwali Inter i ucieknie zostawiajac tam bajzel jaki był przed jego erą.
22.10.2020 o 11:42 przez Gajdzik
+2
Gajdzik
Chciał Conte doświadczenych Vidala i Kolarova i mu się odpłacają "wspaniałą" grą. Jakby nie Lukaku to byliśmy w kompletnej dupie... :/
22.10.2020 o 11:04 przez BoniunioBDG
+3
BoniunioBDG
Jak można było zniszczyć tak solidną obronę mur jaki mieliśmy w poprzednim sezonie ?? Conte i te jego eksperymenty na ŚO. Po tym meczu niestety ale mam obawy co do wyjścia z grupy.
22.10.2020 o 08:46 przez Drakan83
+1
Drakan83
Dzisiaj na spokojnie tak sobie pomyślałem, że:
1. z chęcią bym zobaczył w napadzie duet Sanchez-Lautaro - Rom też zwyczajnie musi odpocząć czasami i też przyda mu się trochę świadomości, że nie ma pierwszego składu z urzędu,
2. nie chcem być pesymistą, ale zacząłem po pierwszym meczu martwić się o wyjście z grupy,
3. Miałem napisać, że Eriksen powinien wychodzić teraz w każdym meczu w 1 składzie. Ale nie napiszę :)
22.10.2020 o 08:34 przez Szociq
+5
Szociq
Mecz bez jakichkolwiek emocji. Po pierwszej bramce Lukaku było dla mnie jasne, że tamci wyrównają. Nasza drużyna nie ma po prostu ani jaj ani charakteru. Na GM przyjeżdża jakiś prowincjonalny zespół, przez cały mecz mają pół sytuacji i strzelają dwie bramki. TO jest kompromitacja jednym słowem. Gdyby nie wysoka pensja Conte to uważam iż należałoby już teraz szukać trenera, który uratuje ten sezon.
22.10.2020 o 09:55 przez armin22
+1
armin22
Miałem podobne przeczucie po meczu z milanem, najpierw karny później jeszcze jedno podanie i koniec, w drugiej może jakieś kontry, ALE wczoraj to już zauważałem tak jak Ty, Borusssia bez strzału w pierwszej połowie, w drugiej powtórka z milanem - karny i jedna sytuacja, mamy pecha jak nikt inny, jeszcze ten wirus i zdziesiątkowana obrona.
22.10.2020 o 07:36 przez inter30
+6
inter30
W ogóle jaka ironia losu że ci o których tak płakał jako brakujące elementy zwłaszcza do gry w lm czyli doświadczeni mentalni zwycięzcy zawalaja nam mecz właśnie w lm
22.10.2020 o 07:31 przez inter30
+7
inter30
Nie da się zrobić wyników tracąc średnio 2 gole na mecz, to my powinniśmy wygrywać mecze nawet gdzie nam nie idzie a tymczasem tracimy punkty z drużyną która oddaje 2 strzały i strzela 2 gole. Eriksen się pokazywał, miał odbiory , podawał do przodu co jest rarytasem w tej drużynie więc faktycznie może się komuś wydawać że nie do końca tu pasuje bo większość drużyny nie jest przyzwyczajona do takiej gry,bo pseuotrener preferuje futbol prymitywny-walka,walka,walka zamiast gry piłka, na pewno jest zadowolony ze swojego przydupasa bo przecież tak walczył, co tam że zrobił 1,5 gola w plecy, ważne że walczył jest żołnierzem i zasługuje na pochwałę. Brozo kolejny walczak
Jak w takich okolicznościach Radja nie wszedł kosztem komika brozo to mamy jasny obraz że u Conte sobie gówno pogra. Ktoś widzi pozytywy? Ja żadnego, nadal są nerwy,frustracja dziwna atmosfera, paskudna gra i brak wynikow
22.10.2020 o 08:33 przez Drakan83
+4
Drakan83
Zgadzam się ze wszystkim. Ja w Conte przestałem wierzyć i na niego liczyć. Ale co do jednego udowodnił to o czym mówi dyplomatycznie a inni mówią w prost, że Eriksen nie nadaje się do Serie A.
Widzieliście jedno z jego podań w pole karne? nie zrobił tępej wrzutki "na aferę", tylko podał po ziemi, czym zaskoczył chyba wszystkich razem z adresatem podania, nie pamiętam tylko kto to był, chyba Lukaku.
To Conte ze swoimi ograniczeniami nie był gotowy na takiego piłkarza jak Eriksen, dlatego tak go zwalcza. Ot cała prawda o tej całej sytuacji. Tylko coraz więcej ludzi zaczyna dostrzegać, że coś jest nie tak i nie są ślepi, jeśli jacyś zawodnicy grają beznadziejnie i Conte ich chwali.
22.10.2020 o 06:25 przez Pjerun
Pjerun
Lukaku jest niesamowity. Już pomijając bramki to robota jaka zrobił zgrywając długie piłki była kapitalna.

Z drugiej strony martwi ile i w jaki sposób tracimy bramki w tym sezonie. Może lepszym pomysłem bylby powrót do 3-5-2?
22.10.2020 o 04:18 przez TONYSOSA
+3
TONYSOSA
Ja to ogólnie byłem zaskoczony tą mentalnością przegrywów
Po bramce na 2-2 mając 6 minut myślałem, ze będziemy ich dalej masakrować a tu..?
To wyglądało jakby im ten wynik pasował.
22.10.2020 o 00:55 przez Orrin
+1
Orrin
wynalazki typu kolarov vidal darmian nigdy nie powinny trafić do Interu
22.10.2020 o 13:37 przez Snake86
+1
Snake86
Akurat Darmian zagrał wczoraj zaskakująco dobrze.
22.10.2020 o 00:04 przez SETE
+2
SETE
Warto dodać ze B MGladbach była w takiej formie ze w 4 meczach Bundesligi zdobyła w sumie 2 gole ( w jednym meczu z Koeln ) :)
21.10.2020 o 23:58 przez Django
+2
Django
Jeszcze wszyscy zatęsknimy za...Biraghim
21.10.2020 o 23:57 przez SETE
+2
SETE
Podobnie jak Krisu nie miałem dzisiaj jakiegoś nerwa specjalnego , po prostu obojętność.
Krytyka Conte zasłużona, gra obronna jest w fatalnym stanie , jednak ja oprócz tego mam wrażenie ze oprócz Lukaku każdy zawodnik mocno obniżył loty względem poprzedniego sezonu. Fizycznie wyglądamy fatalnie , zreszta poprzedni sezon także narzekaliśmy na Pintusa.
Mamy także mocno pod górkę jeśli chodzi choćby o Covid - tutaj po prosty pech.
Mecz przegrany na własne życzenie i komplikacja sytuacji w LM już w 1 kolejce a mogło być duzo spokojniej
22.10.2020 o 01:24 przez pablo77
+2
pablo77
Ja mam wrażenie, że bramki Lukaku zakrzywiają trochę rzeczywistość. Uważam, że też obniżył loty, ma dużo strat, niedokładnych zagrań, gdyby nie bramki to bym powiedział że jest jednym z gorszych na boisku.
22.10.2020 o 10:15 przez rchemik
+1
rchemik
Nie zgodzę się, Dlaczego Ci sami piłkarze jadą na reprezentacje i grają solidnie/dobrze/bardzo dobrze ? Problemy wg mnie:
1. Conciak rozsypał dobrze grającą obronę
2. Kombinacje jakie ten chłop wymyśla w środku pola to sam grający Zidane by się nie połapał, przypomnę (1 brazol z tyłu, w środku Barella i vidal, vidal i brazol z tyłu wyżej barella, eriksen z przodu i zdublowani wczoraj barella i vidal, i jeszcze raz wczoraj brozovic z przodu a z tyłu vidal i barella ) nie wspomnę już jak wróci Sensi i galiardini i vecino to dopiero zacznie się meksyk
3. JEDYNY i to naprawdę JEDYNY pomysł Conte w tej jego zaawansowanej taktyce to gra n ścianędo Lukaku, który albo odegra na bok do Hakimi albo sam się przedrze albo klepa do Lautaro ( kto przyjmie na sciane jak wypadnie Lukaku? )
4. Vidal nic nie daje poza możliwością karnego bądź czerwonej kartki
5 o Kolarovie i Perisiku nie ma co nawet gadać
21.10.2020 o 23:53 przez nazional
+2
nazional
PSV, Slavia, Mgladbach czyli TRIPLETA pełną gębą...
21.10.2020 o 23:45 przez Krisu
+4
Krisu
Szczerze to już nawet nie jestem wqrwiony- bardziej obojętny. Jeszcze tylko Gagliardiniego brakowało. Średnia utrzymana (5meczy/10 bramek straconych). Ho Ho, Jeszcze niespełna dwa miesiące temu Conte chciał większą władzę przy transferach. Chyba coś mu na głowę upadło. Po mimo czasami wielkiej krytyki dzisiaj możemy zobaczyć ile Godin wnosił do drużyny. To, że chciał Vidala ok, ale poświęcić Godina? Dziś nie wygląda to dobrze. DD, Kolarov, Perisic, Brozovic, Darmian, Gagliardini Razem w obronie to nie może się skończyć dobrze + Handa co raz to bardziej irytujący.
21.10.2020 o 23:40 przez Omen
+3
Omen
Nic nowego. Rok temu to samo ze Slavia. Najlepiej to iść spać i zapomnieć o tym meczu.
21.10.2020 o 23:31 przez andriej90
+3
andriej90
Mam nadzieję, że Panowie Zhang, Zanetti i Marotta po dzisiejszym męczeniu buły w naszym wykonaniu dadzą jasno do zrozumienia Conte, że nie tędy droga. Graliśmy bardzo źle, bez pomysłu, bez składności, bez polotu i znów katastrofalnie w obronie. 5 meczów- 9 straconych bramek- coś z tym trzeba zrobić panie Conte!
21.10.2020 o 23:31 przez kibic11
+2
kibic11
:cenzor: czemu on zdjął Eriksena i dał Brozo
22.10.2020 o 01:00 przez Orrin
+1
Orrin
bo conte to taki ziobro zero pomysłów
21.10.2020 o 23:26 przez Snake86
+5
Snake86
Ujęcie kamery na Conte po drugim golu Lukaku: wziął łyk wody i krzyknął: "kurła, znowu mi się udało!".

A tak serio to jak pisałem - z tą obroną nie damy rady zrobić więcej. Pozostaje się modlić, że Vrij, Skrina i Bastoni jakoś (bez kontuzji/korony) dociągną do zimy.

Z przodu wyglądało to nawet nieźle, ale przez to ciągłe rotowanie składem widać brak zgrania i dokładności w podaniach między pewnymi piłkarzami. A za tym idzie brak skuteczności.

Część krytykantów pewnie mnie zje bo oczekują cudów, ale według mnie Eriksen zagrał dziś dobre zawody i myślę że grając regularnie stanowiłby o sile tej drużyny. Trener grzywa za to na konferencji powie, że ten musi bardziej się starać i w następnym meczu zapewne w nagrodę posadzi go na ławie. Za to jego mistrz Vidal, który dziś pokazywał niewidzialnemu Kolarovowi "kryj tego co biegnie" przy drugiej bramce - ten zbierze od trenera pochwały.

Do dyspozycji pięć zmian, na ławce Radek, który też mógłby coś dać z przodu to kolejny mecz oglądam generała Brozowika-Epika, który chyba sam już nie wie co to forma i co robi w tym klubie.

Real wtopił i można było dobrze zacząć, w końcu na górze tabeli, ale nie...
This is Inter.
21.10.2020 o 23:24 przez Skepta
+7
Skepta
Conte po raz kolejny zaskoczony. Myślał chyba że Gladbach po 1:0 sie przed nami polozy a tu szok, oni chcieli wygrać :o
21.10.2020 o 23:20 przez pluto11
+3
pluto11
Panie a idź Pan w :cenzor: z taka gra, komentatorzy nawet się dziwili mając taki skład nie dominujemy Borussi ale jak mamy ja zdominować jak gramy wolno i bez pomysłu a tym bardziej taktyki do której w danym momencie nie mamy zawodników, mamy w pomocy Eriksena Vidala Radje Brozo i Barelle i Sensiego to jest 6 zawodników na wysokim światowym poziomie a my gramy wahadła mi których nie ma brawo krulu. Oto wasz krul tak go chcieliście no to macie Inter który nie potrafi wygrać u siebie że śmieszna Borussia która nic nie grała
21.10.2020 o 23:18 przez Seba
+7
Seba
Ależ doświadczenie Vidala i Kolarova owocuje. Jak nie jeden, to drugi. Konciak lada dzień zacznie modlić się o lockdown, bo kompromitacja tuż tuż.

Wiecie, że z pierwszych liter imion D'Ambrosio, Gagliardiniego, Kolarova, Brozovica i Conte powstaje słowo DRAMA? To nie może być przypadek.
21.10.2020 o 23:18 przez MaestroWalt
+4
MaestroWalt
Po tym meczu nie jesteśmy o punkt bliżej do awansu tylko o 2 punktu od niego dalej.
21.10.2020 o 23:17 przez mirek-kaminski
mirek-kaminski
Tak jak mówiłem drużyny z Niemiec nam nie leżą i nie ma co sie tu zasłaniać Bayerem bo to był tylko jeden mecz. Jeżeli mam być szczery to ciężko będzie nam zdobyć 3 miejsce w tej grupie, bo Ukraińcy już na sto procent nie przegrają z nami 6-0. Teraz to będzie równy pojedynek.
21.10.2020 o 23:16 przez ragnar
+2
ragnar
Obejrzałem BM Wolfsburg w weekend i wierzcie mi to był dramat, ta drużyna nic nie grała, totalna kopanina, dlatego dzisiaj się tego spodziewałem powtórki...no i
miałem racje.
BM oprócz przewracania się po lekkim dotknięciu gracza Interu, grała totalne dno ( sędzia nie radził sobie z meczem, dużo gwizdał drobnostek dla BM), a nasi to też frajerzy, np Barella ma na 20 m piłkę wybija w aut, bo leży gracz BM, u nas leży LM, a BM kontynuuje gre.

Sam styl, no cóż strasznie się to oglądało, znowu nie dobiliśmy rywala, nie ma szybkości, pressingu, pomysłu na grę, dużo niedokładnych podań

Spójrzmy chociaż na sytuację po stracie bramki 4na 4 a Darmian podaje za mocno do Perisica, mając na 10 metrze Lukaku i Eriksena.
Chociaż on i tak zagrał w miare dobrze, spodziewałem się gorszej gry z jego strony,
bo np Perisica jak zobaczyłem w 60 min to zapomniałem że on w ogóle jest na boisku.

Czyżby to De Vrij źle podał przy straconej bramce(rywal przejął piłkę, podał do boku i faul Vidala)...bo jak tak to naprawdę jest z nami słabo, jak już i mistrzu popełnia taki błąd

Jedyny plus to, że mamy chociaż Lukaku w formie, z mIlanem te sprinty, teraz cały mecz się rozpychał, co też wymaga siły i formy, no i 2 bramki , co prawda łatwe, z bliska, ale zawsze to dwie sztuki...

Oby w weekend był postęp, bo takiego widowiska jak dzisiaj nie da się oglądać...
22.10.2020 o 04:12 przez TONYSOSA
TONYSOSA
Lool
Przecież perisic będąc na boisku nie daje ani na chwile o sobie zapomnieć oczywiście w tym tego negatywnym słowa znaczeniu.. Ten gosc wyglada na mega ograniczonego.
21.10.2020 o 23:13 przez KNP
+2
KNP
Po dzisiejszym meczu, z całą pewnościa można powiedzieć jedno : Konciak gotuje spaghetti w czajniku - ten typ tak ma :>
21.10.2020 o 23:13 przez Piotrekfci
+1
Piotrekfci
Wierzę że pasmo nieszczesc, pecha itp, itd. zostało wykorzystane. Szfaby praktycznie 2 akcje i dwa gole. Oqurwienia można dostac, mecz niczym ten z Milanem. Jeszcze tylko brakowalo, że sędzia nie uznałby gola Lukaku to już w ogóle Conte byłby zlinczowany. Eriksen o ile w 1 połowie bardzo słabo (truchtem do rywala) tak w drugiej bajka. Musi grać więcej to pewne, inaczej szkoda marnować i jego potencjału i naszych nerwów na decyzję drewninho.

Shoutbox

KibicInteru 16.04.2024 23:28

Salzburg pojedzie na KMŚ raczej, dziwna sprawa

KibicInteru 16.04.2024 23:25

tm*

KibicInteru 16.04.2024 23:25

wiem że tam liczy też wywalczone karne

KibicInteru 16.04.2024 23:25

nie znam schematu flashscore

Claudio 16.04.2024 23:25

niech jeszcze dorzuci 2 gole i 3 asysty i bedzie git

Cny 16.04.2024 23:24

transfermarkt od dawien dawna zle liczy

Szczupac_FCI 16.04.2024 23:23

tych wolejów Barelki to już kompilacje po necie chodzą

KibicInteru 16.04.2024 23:23

a to w serie ma Barella 2+6, Miki 2+9

Claudio 16.04.2024 23:23

pisze tylko o SerieA

KibicInteru 16.04.2024 23:23

lepiej to liczą

KibicInteru 16.04.2024 23:23

ja patrzę na transfermarkt

KibicInteru 16.04.2024 23:23

Barella 2+7

Claudio 16.04.2024 23:22

czy ja zle patrze

KibicInteru 16.04.2024 23:22

Miki ma 9 w lidze

Claudio 16.04.2024 23:22

na transfermarkt ma 2/6 a na whoscored 2/3

Cny 16.04.2024 23:22

przy naszej dominacji to słaby wynik

Cny 16.04.2024 23:22

w lidze barella ma 2+3

Cny 16.04.2024 23:22

miki ma 7

KibicInteru 16.04.2024 23:21

7 asyst

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Cagliari był:

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    32

    83

  • 2

    Milan

    Milan

    32

    69

  • 3

    Juventus

    Juventus

    32

    63

  • 4

    Bologna

    Bologna

    32

    59

  • 5

    Roma

    Roma

    31

    55

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    31

    51

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28011

Liczba newsów: 48176

Liczba komentarzy: 571486

Użytkownicy online: 0 4 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się