Plotki transferowe

Inter może zarobić około 35 mln euro na sprzedaży wypożyczonych (10)

Źródło: sempreinter.com
5 miesięcy temu
937
10

Inter Mediolan może potencjalnie uzyskać nawet 40 mln euro z tytułu sprzedaży zawodników, którzy obecnie przebywają na wypożyczeniach — donosi La Gazzetta dello Sport.

Według włoskiego dziennika, kilku piłkarzy Nerazzurrich wypożyczonych do innych klubów może zostać wykupionych po zakończeniu obecnego sezonu, co przyniosłoby znaczący zastrzyk gotówki dla klubu z Mediolanu.

Benjamin Pavard, który w ostatnim dniu letniego okienka transferowego przeniósł się do Marsylii, szybko stał się kluczowym elementem defensywy Roberto De Zerbiego. Francuski klub posiada opcję wykupu, której realizacja kosztowałaby około 15 mln euro, i wszystko wskazuje na to, że Marsylia zamierza z niej skorzystać.

Podobna kwota może wpłynąć do kasy Interu w przypadku sprzedaży Kristjana Asllaniego do Torino. Choć Albańczyk nie zdołał przebić się w Mediolanie, w barwach Granaty odzyskał formę i zaufanie trenera, co sprawia, że klub z Turynu poważnie rozważa jego definitywny transfer.

Dodatkowe 4 mln euro Inter mógłby zarobić na sprzedaży Sebastiano Esposito do Cagliari. W umowie między klubami znajduje się bowiem obowiązkowa klauzula wykupu, która zostanie aktywowana po spełnieniu określonych warunków.

Natomiast Valentin Carboni, wypożyczony obecnie do Genoi, wróci do Mediolanu po zakończeniu sezonu, ponieważ Inter nie zgodził się na włączenie opcji wykupu do jego umowy.

Zobacz też

Lukas Hornicek

Inter wskazuje bramkarza Bragi jako alternatywę dla Vicario (16)

05.03
06:00
Oumar Solet

Solet priorytetem Interu. W kwietniu planowane spotkanie w Mediolanie (23)

05.03
05:36

Komentarze (10)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
15.10.2025 o 14:47 przez lord-gs
lord-gs
O, znowu liczenie wirtualnych pieniędzy
15.10.2025 o 12:05 przez ragnar
ragnar
w tytule 35, w treści 40 :)
Pavard raczej wykupią, ważne żeby Asllaniego wykupi-dobra kasa
15.10.2025 o 09:43 przez inter30
+5
inter30
Pierdyliardowy news o fikcyjnych rzekomych zyskach ze sprzedaży, gdzie jeszcze nigdy się to nie sprawdziło nawet w 50%.

15 za Pavarda będzie bo tylko idiota by nie skorzystał, czyste frajerstwo Interu że zgodził się na taką kwotę

Asslaniego będą chcieli dalej wypożyczać, nawet im przez myśl nie przejdzie żeby go wykupić, stały schemat, forma nie ma tu nic do rzeczy, nie ma sensu w ogóle pisac o potencjalnym wykupie, chyba że za max 5 baniek

Esposito wypożyczyli największym dusigroszom, zaproponują 2 bańki i 0,5 w bonusach rozłożonych na 10 lat i tyle z tego będzie
15.10.2025 o 10:27 przez Cmyru
+2
Cmyru
Paward po prostu nie jest więcej wart niż te 15 mln. Podniecali się nim ludzie, a prawda jest taka, że całą karierę jedzie na swoim pięknym golu strzelonym w reprezentacji. Nic więcej nigdzie nie pokazał.
15.10.2025 o 10:57 przez amazon
+1
amazon
Zgadzam się. Nie wiem dlaczego Pavard ma taką super łatkę, ale tez mi nigdy jakoś nie imponował. Facet bez żalu oddany z Bayernu, gdzie tez nigdy nie pokazał nic szczególnego. Solidny grajek i tyle.
15.10.2025 o 11:00 przez amazon
+3
amazon
inter30 - NIestety, ale masz 100% racji. Znamy ten schemat od lat i wiemy, że klub nie potrafi sprzedawać. Wystarczy zerknąć na sprzedaże w ACM. Tam taki ''kot'' jak Thiaw poszedł za 40mln. U nas taki deal to chyba byłby za Barellę ald DM. Tam ogórki idą za kosmiczne pieniądze. Wypożyczenie to drugie imię naszych DS, niestety....
15.10.2025 o 12:06 przez Cmyru
+1
Cmyru
Wydaje mi się, że patrzycie tylko na transakcje gdzie Inter chce się pozbyć niechcianych zawodników. Wtedy nie uzyskują z nich jakichś kokosów i to jest normalne. Nie ma co porównywać z Milanem, który owszem sprzedaje za fajne kwoty, ale wcale nie niechcianych zawodników, tylko takich, którzy są w planach klubu, ale przychodzi do nich kupiec i proponuje dobrą kasę, to się zgadzają. Tak to każdy potrafi, Marotta też, co udowodnił przy Lukaku, Hakimim, Onanie. To jest zupełnie inna pozycja negocjacyjna niż w większośći przypadków, gdzie wszyscy wiedzą, że zawodnik jest na wylocie i że Inter tylko straci nie sprzedając go, bo będzie musiał płacić pensję.

Dodatkowo, to o czym pisał Bastiat w "To co widać i czego nie widać". Jak klub sobie sprzedaje zawodnika, którego nie miał planów sprzedawać, to każdy widzi, że wtedy zgarnia dobrą kasę. Tylko, jakoś nie widzi z czym to się wiąże. Ano z tym, że teraz gdy szuka następcy, każdy klub wie, że ma kasę i że ma pilniejszą potrzebę. W efekcie przepłaca za potencjalnego następce. Marotta raczej robi na odwrót. Jak sądzicie, czy Parma by nie zaśpiewała więcej za Bonnego, gdyby Inter sprzedał najpierw np. Thurama? Zaśpiewałaby. Może nawet by więcej za niego zapłacili, gdyby w klubie już nie było Taremiego. Ale był. Jak najpierw kupują, a potem sprzedają, to płacą mniej, ale też dostają mniej. Jak najpierw sprzedają, potem kupują, to dostają więcej, ale płacą też więcej.
15.10.2025 o 12:29 przez Piotrek85
Piotrek85
15 mln za Pavarda to jest i tak promocja.
15.10.2025 o 09:38 przez ojam
+1
ojam
Co roku to samo. Pewnie znowu będzie tak, że przyjdą z powrotem z tych wypożyczeń i na koniec lata znów będzie liczenie ile można zarobić na niepotrzebnych graczach a i tak pewnie zostaną w klubie. W koło Macieja 😊
15.10.2025 o 09:23 przez Revan
+3
Revan
Już się zaczyna błogi kalkulator...
Za Pavarda i Aslańca pewnie będą negocjować około 7 mln i takich kwot się ewentualnie spodziewam, a nie 15 no dajcie spokój.
O ile w ogóle Inter będzie chciał sprzedać patrząc jakie sita zapowiadają się w obronie i pomocy, więc albański dramat może tu wrócić jako uzupełnienie...
Z Sebą to już kompletnie nie rozumiem o co chodzi. Przecież kontrakt z nami do końca sezonu tak? To po co Cagliari ma spełniać warunki, skoro mogą próbować podpisać go za darmo. No chyba, że okaże się jakiś wybitny w co wątpię.

Shoutbox

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Chuchu 09.03.2026 19:25

Z tych interpretacji wynika, że jedyne karne za rękę powinno się gwizdać w sytuacjach typu Suarez vs Ghana, wszystko inne można naciągnąć pod swoją tezę

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619592

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się