Relacje

Nerazzurri dwukrotnie wypuścili z rąk prowadzenie i muszą zadowolić się pierwszym w sezonie remisem | Inter 2:2 Napoli (116)

Autor:
Źródło: inf. własna
około 2 miesiące temu
5372
116

Inter zanotował pierwszy remis w sezonie ligowym 2025/26. Hitowe starcie 20. kolejki Serie A pomiędzy Interem, a Napoli przyniosło wiele emocji, ale niestety nie dało przełamania Nerazzurrim, którzy kolejny raz nie potrafili wygrać spotkania wagi ciężkiej. Strzelanie rozpoczęli gospodarze za sprawą trafienia Dimarco. Karnego wykorzystał Calhanoglu. Przyjezdnym z południa remis dwukrotnie zapewniał McTominay.

 

W pierwszych minutach to Inter narzucił swój styl gry i szybko znalazł drogę do bramki - już w 9. minucie Federico Dimarco otworzył wynik spotkania, wykorzystując błąd obrony Napoli i precyzyjnie wykończył sytuację w polu karnym. Fundametalny był w tej akcji udział Piotra Zielińskiego, który wyłuskał piłkę spod nóg rywali. Gospodarze z Mediolanu kontrolowali tempo, tworząc kilka obiecujących ataków oraz wymuszając na Napoli przesunięcie się na własną połowę.

Napoli nie pozostało jednak bez odpowiedzi - ambitny wypad ofensywny przyjezdnych przyniósł efekt w 26. minucie, kiedy to Scott McTominay doprowadził do wyrównania po stałym fragmencie gry i zamieszaniu pod bramką Interu. Do przerwy obie drużyny miały po kilka szans, ale żadna z nich nie zdołała już zmienić wyniku. Najbliższy przechylenia szali na korzyść Interu był Thuram, ale bramkarz wybronił jego strzał głową.

 

 

Druga połowa rozpoczęła się od niewytłumaczalnych przestojów w grze Interu, a piłkarze Chivu przez dobre 10 minut wręcz prosili się utratę bramki. Kluczowe momenty nastąpiły jednak po upływie godziny gry. Inter próbował kontrolować spotkanie, a przeprowadzone zmiany, dały świeżość w ofensywie. W 73. minucie sędzia podyktował rzut karny dla gospodarzy, który pewnie wykorzystał Hakan Çalhanoglu, ponownie dając Interowi prowadzenie i napędzając ekipę Nerazzurrich do utrzymania przewagi. Nerwowo zareagował wyrzucony z czerwoną kartką Conte, a Inter wydawał się wreszcie gotowy do rozliczenia z ekipą swojego byłego szkoleniowca. 

Niestety kolejny raz: nie tym razem. Napoli nie poddało się i dopięło swego w końcówce, gdy cała drużyna Interu dała się uśpić długim rozgrywaniem piłki, wyczekując przy tym sposobności do wejścia na bosiko Esposito. Scott McTominay ponownie wyrównał stan meczu w 81. minucie, wykorzystując dogranie i umieszczając piłkę w siatce z bardzo bliska. Dzięki temu, mimo przewagi Interu w drugiej połowie, spotkanie zakończyło się remisem 2:2, a Napoli zdołało uratować punkt na wyjeździe.

 

INTER (3-5-2): 1 Sommer; 31 Bisseck, 25 Akanji, 95 Bastoni; 11 Luis Henrique, 23 Barella, 20 Calhanoglu, 7 Zielinski, 32 Dimarco; 9 Thuram, 10 Lautaro.

Ławka: 40 Calligaris, 60 Taho, 6 De Vrij, 8 Sucic, 14 Bonny, 15 Acerbi, 16 Frattesi, 17 Diouf, 22 Mkhitaryan, 30 Carlos Augusto, 43 Cocchi, 90 Esposito.

Trener: Cristian Chivu.

 

NAPOLI (3-4-3): 32 Milinkovic-Savic; 31 Beukema, 13 Rrahmani, 5 Juan Jesus; 22 Di Lorenzo, 68 Lobotka, 8 McTominay, 37 Spinazzola; 21 Politano, 19 Hojlund, 20 Elmas.

Ławka: 1 Meret, 14 Contini, 3 Gutierrez, 4 Buongiorno, 17 Olivera, 26 Vergara, 27 Lucca, 30 Mazzocchi, 35 Marianucci, 69 Ambrosino, 70 Lang.

Trener: Antonio Conte.

 

Arbiter: Doveri.

Asystenci: Alassio - Colarossi.

Sędzia techniczny: Colombo.

VAR: Di Bello, Di Paolo.

 

 

udostępnij

Zobacz też

Plan wykonany | Cremonese 0-2 Inter (59)

01.02
17:23

Rozstrzelany Inter i majestatyczny Dimarco! Sassuolo 0-5 Inter (52)

08.02
17:10

Komentarze (116)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
13.01.2026 o 12:54 przez vandallo87
vandallo87
Szkoda strzepić ryja, tebela się zgadza póki co.
12.01.2026 o 18:04 przez martin
martin
Normalnie nie wytrzymiem z tych nerwów..... kiedy w końcu ograją jakiś zespół z wyższej półki
12.01.2026 o 14:25 przez davi23
davi23
Czysto hipotetycznie.

Grając czy nie grając, wygrywając z ogórkami i nie wygrywając z czołówką nadal Inter liderem to jak wygramy tym mistrza to będzie trzeba to ogłosić mistrzostwem świata :-) wystarczy aby w II rundzie Serie A wydarzyło się to minimum to samo.
Wygramy to bo inni nie chcą tego wygrać i tyle.

Jak mamy Napoli z remisem za sobą to z Juve pewnie na remis, z Milanem i Romą tak samo. To dodatkowe 3 pkt i wygrać resztę to możliwe, że zakończymy sezon z bilansem 30-4-4 a to daje 94 pkt…
12.01.2026 o 14:46 przez BartekBartek
BartekBartek
A zdajesz sobie sprawe że Twój scenariusz to przejść runde rewanżową bez porażki - 4 remisy i 15 zwycięstw ;)
12.01.2026 o 14:56 przez mio85
mio85
Dokładnie. I raczej niemożliwe, że nie zaliczymy wpadek ze słabeuszami
12.01.2026 o 20:18 przez davi23
davi23
Patrząc na to, że z wszystkimi z czołówki gramy u siebie, to nie wiem z kim mielibyśmy przegrać. Uważam scenariusz za realny.
12.01.2026 o 12:44 przez Piotrek85
Piotrek85
Człowiek się łudził. Mecze z Juwentusem,Napoli , Milanem i dalej 0 zwycięstw
12.01.2026 o 11:46 przez DyniaSandomierz
+1
DyniaSandomierz
To nie wina trenera, że nie mamy bramkarza. W mi lanie Mike praktycznie co mecz zalicza kapitalna interwencję a u nas co mecz wpada gol z dupy.
po sezonie trzeba spieniezyc Bissecka bo chłop to tykająca bomba, może potrafi się podłączyć ale obrońca ma przedewszystkim bronić a tu niego błędy w ustawieniu czy zagrania ręką to chleb powszedni. LH nie będę komentował, zrobili to inni.
Szkoda, że Chivu nie zaryzykował grania Lautaro i Thuram z Bonnym z przodu.
Napoli z kolei miało mctomineya, u nas środek tworzy niezły kolektyw za to bez indywidualnych przebłyskow.
12.01.2026 o 17:03 przez Xucatlan
+1
Xucatlan
To nie wina trenera, że mimo iż jak Martinez dostaje szanse to wygląda bardzo dobrze, a potem i tak gra szwajcarski ręcznik? Każdy farfocel wpuszczony przez Sommera to wina Chivu.
12.01.2026 o 18:31 przez DyniaSandomierz
DyniaSandomierz
Biorę pod uwagę, że Martinez nie że swojej winy ale jednak zabił człowieka, może to wpłynąć na postawę na boisku więc to nie wina trenera
12.01.2026 o 21:41 przez Xucatlan
Xucatlan
@DyniaSandomierz Martinez od czasu tego wypadku zagrał dwukrotnie. Coppa Italia z Venezią i Supercoppa z Bologną. W obu tych meczach spisał się dobrze.
12.01.2026 o 10:40 przez Ojciec SB
+4
Ojciec SB
Na moje z trenerem pokroju Conte czy Mou dowieźlibyśmy wygraną, tutaj brakuje mentalu, przywódcy, kogoś kto potrafi ryknąć i samą swoją postawą pokazać że trzeba walczyć do końca
12.01.2026 o 17:04 przez Xucatlan
-1
Xucatlan
No Conte, to wczoraj pokazał mental zachowując się jak kompletny debil, bo sędzia podyktował ewidentny rzut karny...
12.01.2026 o 10:14 przez Jacenty
+1
Jacenty
Mogliśmy wygrać, ale zremisowaliśmy z zespołem, który też mógł ten mecz wygrać i niestety kolejny raz prezentował się co najmniej dobrze na naszym tle. Niestety cały czas Napoli wydaje się być zespołem lepszym od nas. Mam wrażenie, że czegoś cały czas nam brakuje, oprócz prawego wahadła, to chyba jednak fizyczności w drugiej linii.
12.01.2026 o 10:05 przez kadrian89
kadrian89
Czy Wam też rzuciło się w oczy, że Lautaro dużo sił stracił w pierwszej połowie na pressing nawet kiepsko zakładany czasem? Tak jakby ambicja kazała mu ciągle biegać, a to w drugiej połowie opadł tak z sił, że Jesus go zjadł w poscigu, gdy mógł wyjść sam na sam ;) ?

W ogóle słabe jest to, że Inter naiwnie rzuca siły na 45 min by później dreptać przez pół godziny. U Szymona było to bardziej kalkulowane co by nie mówić. U Chivu końcówki to sranko po gaciach.
12.01.2026 o 10:37 przez Orzeu
+2
Orzeu
kadrian89 napisał:
Czy Wam też rzuciło się w oczy, że Lautaro dużo sił stracił w pierwszej połowie na pressing nawet kiepsko zakładany czasem? Tak jakby ambicja kazała mu ciągle biegać, a to w drugiej połowie opadł tak z sił, że Jesus go zjadł w poscigu, gdy mógł wyjść sam na sam ;) ?

W ogóle słabe jest to, że Inter naiwnie rzuca siły na 45 min by później dreptać przez pół godziny. U Szymona było to bardziej kalkulowane co by nie mówić. U Chivu końcówki to sranko po gaciach.


nie można go winić za ambitną grę, powinien po prostu dostać zmianę w 60 minucie i zamiast niego wejść powinien Bonny
12.01.2026 o 14:55 przez mio85
mio85
Zgadzam się, powinien biegać rozsądniej, żeby miał więcej powera na sprinty w ataku przy swojej nienajlepszej szybkości. Często ten pressing jest nieskoordynowany z resztą drużyny i to jest pozbawione sensu, bo często tylko on dobiegal do bramkarza podczas, gdy Thuram i reszta byli daleko od obrońców. Po 1:0 powinniśmy presować niżej i gnieść pomocników - Lobotke i Mc Tominaya
12.01.2026 o 09:42 przez danielinter
+1
danielinter
Ciekawe że Akanji gra 2 słaby mecz w sezonie i to 2 z Napoli. W Neapolu przegrał 1 przebitkę i padł po tym gol. W takich dużych meczach często gra się asekuracyjnie żeby nie przegrać tylko my przegrywając w 1 meczach z Juve, Milanem, Napoli jesteśmy już na minusie z nimi i tych punktow na koniec może zabraknąć do tytułu tym bardziej znając Conte, który pewnie zaraz poleci z LM i skupi się na lidze, a gdy wrócą Lukaku, De Bruyne i spółka mogą odskoczyc jak Inter w sezonie 20/21.
12.01.2026 o 09:35 przez Cmyru
Cmyru
Akanji słabiutko. Mam wrażenie, że przy obu bramkach, to on nie pokrył McTominaya. Tylko, że tutaj, to i tak wiadomo, że on musi grać, bo zmiennicy są jeszcze gorsi. Mam tylko nadzieję, że nie spadnie do poziomu Pavarda, za którego przyszedł. Na razie ogólnie lepszy, ale z Napoli to był właśnie Pavard level.

Natomiast dlaczego gra Sommer, Barella i Lautaro (na silnych przeciwników, bo na ogórków jest dobry), to ja nie wiem.
12.01.2026 o 09:23 przez Szociq
+4
Szociq
Widzę dwa plusy po tym meczu - bardzo podobała mi się gra Piotrka, agresywny i skuteczny. Oby tak dalej. No i wreszcie udało się zremisować z mocarnym Napoli, które grało bez co najmniej 3 podstawowych zawodników. Jest progres, gratulacje.

Ciężko czepiać się osoby trenera, bo wystawił w tym meczu najmocniejszy skład. A ponieważ Chivu jest żadnym taktykiem to w zasadzie jego rola ogranicza się tylko do wyboru ludzi, jacy zagrają w danym meczu. No są jeszcze oczywiście zmiany, które przeprowadził chyba dopiero od 82 minuty, ale to już przemilczę. To co wystarczy na ogórasy z tej ligi, nie wystarcza na drużyny, które mają trenerów z krwi i kości. Gramy dokładnie to samo co rok temu, nie widać żadnych nowych schematów, które zostałyby wypracowane. Po prostu, nie ma pana od WF to woźny rzuca piłkę i grajta chłopaki tak jak umiecie. Zarząd swoimi decyzjami jeszcze przed sezonem wywiesił białą flagę.

Obiektywnie, na dzień dzisiejszy nie ma przesłanek by zwolnić Rumuna. Owszem, dostał w czambuł z każdym poważnym rywalem, ale jesteśmy liderem ligi i nadal gramy w LM. Mam wrażenie jednak, że nadchodzi właśnie brutalna weryfikacja i zaraz może okazać się, że okręt idzie na dno.

Naszą największą siłą obecnie jest słabość innych. Zresztą Serie A w tym sezonie to chyba najsłabszy produkt jaki pamiętam. Lider przegrywa z każdym z TOP-u, wicelider ledwo remisuje z 18-stym zespołem w tabeli a mistrz Włoch z trudem ciuła punkciki w LM. Tej lidze bliżej dzisiaj do Ekstraklapy niż do Premier League. Dzięki temu jest realna szansa na zdobycie Scudetto tylko poprzez ogrywanie słabych drużyn. Pytanie na ile będziemy w stanie taka passę utrzymać.
12.01.2026 o 09:35 przez ragnar
+2
ragnar
zabrakło ryzyka, jakby np w 60 min zdjął Barelle i wpuścił Bonnego i przeszedł na 3421 przy tej dyspozycji Bonnego można by było wygrać...no ale cóż

Napoli bez kluczowych gracz, Milan z kilkoma poważnymi graczami jak Leao Pulisic Rabiot czy Maignan walczą o mistrza, niestety liga słabo słabo,

liga słynąca z wielkich napastników, podupadła, taki Mialn nie ma nawet jednego dobrego...fajnie że o scudetto walka będzie do końca sezonu, są emocje, ale przyznam szczerze, że odkąd pamiętam, każdy sezon ( oprócz 2013-2017) przeżywałem, pełno emocji, a ten oglądam bo oglądam :)
12.01.2026 o 09:35 przez ragnar
ragnar
przez to są jakiekolwiek emocje*
12.01.2026 o 09:39 przez darek666sz
darek666sz
O tej weryfikacji to piszecie od października a póki co lider i 4 pkt przewagi nad Conte.nie mamy bramkarza bo byłoby jeszcze więcej pkt,a i Bisseck na mocne drużyny się nie nadaje i tu błąd Chivu że nie wyszedł Acerbi z Akanjim po boku.
12.01.2026 o 11:02 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
@darek666sz , a jakiej weryfikacji Ty oczekujesz, jak ktoś nam wbije 8 bramek? Brak zwycięstw z czołówką w lidze i dwa gongi w LM z poważnymi rywalami to jest w pewnym sensie weryfikacja. Pierwsze miejsce w tabeli to duża zasługa kompromitacji rywali.
12.01.2026 o 12:25 przez Szociq
Szociq
darek666sz napisał:
O tej weryfikacji to piszecie od października a póki co lider i 4 pkt przewagi nad Conte.nie mamy bramkarza bo byłoby jeszcze więcej pkt,a i Bisseck na mocne drużyny się nie nadaje i tu błąd Chivu że nie wyszedł Acerbi z Akanjim po boku.


Weryfikacja tego czy Chivu umie grać z mocnymi rywalami już nastąpiła, wynik jest miażdżący. Teraz czeka nas odpowiedź na pytanie czy przynajmniej tych małych będziemy seryjnie ogrywać do końca roku.
12.01.2026 o 09:16 przez Pawbar249
Pawbar249
Wszystkie gole stracone prawą stroną, bez dumfriesa kompletnie sobie nie radzimy bo henrique i bisseck po raz kolejny nie dowożą.
12.01.2026 o 08:59 przez Jaszczu91
+3
Jaszczu91
Szkoda tego meczu, bo naprawdę było blisko 3 punktów. Tabela wyglądała by na prawdę świetnie. No ale i tak nie jest źle. Przewagę mamy zachowaną. Kalendarz w lidze sprzyjający, jak będziemy sukcesywnie ogrywać ogórków których teraz mamy w lidze, to przewaga sama się zrobi, bo inni będą grać ze sobą.

Martwi trochę ten brak zwycięstw z czołówką, ale jak nie możesz wygrać, to chociaż zremisuj.

Napoli jest mocne. Nie grają porywającej piłki, ale mają zespół. Inter piłkarsko jest sporo lepszy, ale Conte potrafił zbudować siłę mentalną tej drużyny. Właśnie to coś czego Interowi brakuje...
12.01.2026 o 09:27 przez ragnar
+1
ragnar
otóż to, tego zabrakło z Atletico i LIV chociaż remisu, wtedy sytuacja w LM wyglądałaby całkiem inaczej, a tak najprawdopodobniej baraże

mogliśmy Napoli dobić ale remis nie jest zły biorąc pod uwagę, że z trudnych wyjazdów to chyba tylko Lazio mamy, a teraz szereg łatwych meczów, więc pwoinniśmy jeszcze trochę odjechać
12.01.2026 o 08:16 przez rchemik
+1
rchemik
od kontuzji Denzela nie ma prawej flanki. Po prostu nie ma. Każdy przeciwnik to widzi przed meczem i wzmacnia swoja prawą stronę, ograniczając nas na lewym wahadle/skrzydle.
Nie wiem, czy Marotta tego nie widzi, że nie stwarzamy zagrożenia prawą stroną...
12.01.2026 o 08:12 przez Chuchu
+5
Chuchu
Podobnie jak w sezonie 21/22, podobnie jak i w poprzednim, na koniec tych punktów z czołówką może ostatecznie zabraknąć.
12.01.2026 o 08:06 przez Inter9
-1
Inter9
Lepszy remis niż nic , biorąc pod uwagę że teraz mamy słabszych rywali gdzie możemy realnie zdobyć 3 punkty to wolę stracić energię na Lecce, Pisę niż Napoli czy Milan.
Natomiast mnie zastanawia postawia Juana Jesus który u Nas grał , czemu ten gość nie gra u Nas nadal ?? Mimo grubo po 30-tce ten piłkarz spisuje się naprawdę nieźle. Podobnie jak nie wiem czemu sprzedaliśmy w 2004 roku Cannavaro który mógł być w Interze jak drugi Maldini w Milanie.
12.01.2026 o 09:14 przez BartekBartek
BartekBartek
Przecież Inter miał oszczędzać siły w słabym meczu tydzień temu a Napoli miało być zajechane gonieniem wyniku. Wczoraj nie było ani dominacji Interu ani człapania Napoli.
12.01.2026 o 07:45 przez inter30
+2
inter30
Po Boloni dużo osób jarało się Luisem Henrique że niby taki dobry mecz, widzieli rzeczy których ja nie widziałem szczerze mówiąc, więc powtórzę ponownie: to nie będzie drugi Hakimi/Maicon, nie będzie drugi Dumfries, w porywach może będzie Carlos Augusto, ale nawet do tego mu brakuje sporo na ten moment, obecnie poziom Darmiana, przeciętniactwo do bólu, które jeszcze nie rzuca się tak w oczy ze słabszymi, ale rzuca się mocno w oczy z lepszymi totalnym brakiem argumentów na boisku i to wszystko za 25 baniek, kolejny do działu "uzupełnień" składu, który i tak już jest przerośnięty, a są poważne braki w dziale "poważni zawodnicy z jajami, którzy w poważnych meczach zrobią jakąkolwiek różnicę"
12.01.2026 o 08:00 przez BartekBartek
+3
BartekBartek
Bologna obecnie najsłabsza w lidze. Nic dziwnego że piłkarze dobrze wyglądali w tamtym meczu.
12.01.2026 o 07:36 przez inter30
+7
inter30
To co znowu brak szczęścia (dziesiąty ważny mecz z rzędu ?) czy jednak po raz kolejny mental przegrywa? Powinny być gładkie 3 punkty, a gdyby nie mocne osłabienia Napoli to smiem twierdzić że skończyłoby się na 0 pomimo gry zasługującej na 3 punkty.

Przed meczem komentatorzy powiedzieli o ciekawej statystyce, w tych ważnych meczach przeciwnicy z nami osiągneli xG na poziomie 3 a strzelili 8 goli, po wczorajszym meczu ta dysproporcja jeszcze się zwiększyła, to jest naprawdę jakiś ewenement. Śmiem twierdzić że jakby nie przespali chociaż wymiany bramkarza to by ten problem w znacznym stopniu został zniwelowany - pewny bramkarz=pewniejsza obrona która nie dopuszcza do regularnej straty goli z dupy, gdzie przeciwnikowi wystarczy ćwierć sytuacji, obecnie mamy do czynienia z tym co się działo w ostatnim okresie z Handą - generalnie gra jest niezła, strzelamy, tworzymy sytuacje, ale co z tego jak bramkarz u schyłku kariery już nie ogarnia, negatywnie to wpływa na całą gre obronną, wystarczy że przeciwnik zbliży się raz czy dwa do naszej bramki to już każdorazowo śmierdzi golem, bo zawsze się znajdzie ktoś kto coś odwali, kogoś nie dopilnuje, nie doskoczy itp. Ten scenariusz będzie się powtarzał do końca tego sezonu, niektórzy się tym nie przejmują bo scudetto się robi na ogórkach, ale kto powiedział że będziemy ich golić tak jak do tej pory do końca sezonu bez potknięć? Jest bardzo prawdopodobne że potknięcia będą bo takowe są zawsze, i wtedy to wszystko runie w pi...
12.01.2026 o 08:43 przez darek666sz
-1
darek666sz
Tak,brak szczęścia a co?
12.01.2026 o 09:16 przez BartekBartek
+3
BartekBartek
@darek666sz , szczęście to właśnie było że ten karny od słupka wszedł.
12.01.2026 o 09:42 przez darek666sz
darek666sz
Bartek pewniej się tego karnego strzelić nie dało.za to przy drugim słupku już zabrakło szczęścia.
12.01.2026 o 09:51 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
@darek666sz , gdyby karny od słupka był pewnym strzałem to wszyscy by tak robili. Moim zdaniem to był taki fart jak gole z dystansu Barelli.
12.01.2026 o 07:26 przez pluto11
+3
pluto11
Kiedy Chivu zmądrzeje i przejzy na oczy ze Sommer to już nie bramkarz a ręcznik wiszący w bramce chłop jest tragiczny i jak był broniony tym że dobrze gra nogami to wczoraj pokazał jak jest dobry kopiąc piłkę na oślep, nie sądzę że z Martinezem będzie gorzej
12.01.2026 o 06:07 przez lord-gs
+2
lord-gs
Trzeba dalej regularnie obijać pozostałych a w tych trudniejszych meczach liczyć, że tak jak dzisiaj po prostu nie będą przegrywać. Na Serie A powinno wystarczyć.
12.01.2026 o 05:32 przez Cyrax
+9
Cyrax
Niby Inter jest liderem, regularnie punktuje ze słabszymi, ale człowiek ma obawy, że znowu wszystko pieprznie jak rok temu. Widać, że nie dojeżdżają mentalnie w najtrudniejszych meczach i to nie jest brak szczęścia. Skoro nie potrafią sobie poradzić na własnym terenie z tak osłabionym Napoli, to lepiej już chyba nie będzie. Zaraz odpadną z LM, wróci Anguissa, De Bruyne, Neres, Lukaku i będą mogli spokojnie odrabiać straty. Martwi, że mieli tylko jedno zadanie, czyli powstrzymać McTominaya, a i tak ich to przerosło. Trzeba mieć nadzieje, że rywale nadal będą tracić punkty, bo Inter samodzielnie tego nie pociągnie.
12.01.2026 o 08:02 przez BartekBartek
BartekBartek
Inter też odpadnie z LM i skupią sie jeszcze bardziej na obijaniu ogórków.
12.01.2026 o 03:38 przez kibol123
+3
kibol123
Ile strzelil rekordowy Zero Martinez? Zdaje sie 9 mecz z rzędu przeciw Napoli nic dziwnego że siw nie są wygrać i się kompromitują
12.01.2026 o 07:39 przez inter30
+4
inter30
Oj tam oj tam, może nie strzelił, ale za chwilę pobije kolejny rekord i będzie temu poświęcony osobny news
12.01.2026 o 08:04 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
I dostanie pamiątkowe wyróżnienie i zrobią mu zdjęcie.
12.01.2026 o 02:45 przez Domino
+1
Domino
Nie było źle, ale mogło być lepiej. Napoli Conte jest mocne, trzeba to przyznać, mają swój solidny i skuteczny styl gry. Są w stanie w pojedynczych meczach dorównać Interowi i to zrobili. W grze co 3 dni mają duże problemy, szczególnie przy wielu kontuzjach.
Gdyby mieli Lukaku, de Bruyne w pełni formy, Anguissa, Gilomura i takiego Kvare nadal to mogliby być zdecydowanie na szczycie jak w 2023. No właśnie, gdyby…
My z Dumfriesem w formie też byśmy prawdopodobnie to wygrali wczoraj.
Jedziemy dalej, bardzo blisko ważny mecz z Lecce, a za kolejne 3 dni Udinese. Ten natłok meczów to będzie jeszcze większy sprawdzian niż mecz z Napoli.
12.01.2026 o 02:38 przez Orrin
+3
Orrin
Szkoda tego meczu mogliśmy dowieść te 3pkt a tak mamy 1 punkt jak zawsze brak koncentracji na finiszu meczu echh... Jedziemy dalej
Forza Inter
12.01.2026 o 02:24 przez Damianos
-1
Damianos
A tak z innej beczki, mażdu prawie narzeka na Lautaro a ma 10 goli i jest liderem, zobaczcie że od dwóch sezonów serie A ma słabych napastników po 19 meczach tylko jeden ma 10 goli, co najmniej że trzech powinno mieć koło 15 goli 🙈
12.01.2026 o 08:06 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
A niejaki Kane i Halland mają po 20.
12.01.2026 o 00:24 przez Recoba
Recoba
a mi brakuje odwagi zarządu i trenerów by wy :cenzor: Bisseck'a z tego klubu.
dopóki ten amator w obronie będzie grał to nie wygramy trofeów...
12.01.2026 o 00:00 przez ragnar
+4
ragnar
Nie wiem dlaczego tyle opinii złych o Thuramie
Gol Dimarco asysta T.
2 min później ładna akcja napędził Thuram
Sędzia nie gwizdnął bo uznał że obaj się ciągali z Jesusem, inny sędzia by gwizdnął i kartka dla JJ
Kopniak i podarta koszulka, nawet Dumsnowski mówił że blisko czerwca
Główka, co prawda w środek bramki Thuram
Cofnięty faul, gdy gra szła dalej Thuram podał ładnie piętką do Dimarco tyle, że strzał zablokowany

Jak widać dużo akcji z jego udziałem, mam wrażenie że Zielu Dimarco i on nakręcali grę

Najgorzej prawa LH świece w ręce Vani, Bisseck ma całe pole karne to podaje do pierwszego gracza Napoli...no fatalne były te dośrodkowania z prawej...
12.01.2026 o 00:01 przez ragnar
ragnar
Blisko czerwa*
11.01.2026 o 23:49 przez Uki1982
+3
Uki1982
Przydalby sie w pomocy taki Nmecha z Dortmundu kozak jest .Lautaro mnie nie przekonywal i dalej nie przekonuje sprzedalbym goscia i zostawil Thurama z Bonym tylko ze nikt go niechce ....
11.01.2026 o 23:47 przez Gajdzik
+6
Gajdzik
Z jednej strony 1 pkt. trzeba szanować i w każdym innym przypadku by się człowiek nawet i trochę cieszył, ale jak sobie człowiek uświadomi że przegrywamy kolejny mecz z Topem z rzędu, to jest coś niewytłumaczalnego, a to jak straciliśmy 2 bramkę to niebywałe, istny kryminał i nawet Akanji, który był w ostatnich spotkaniach praktycznie bezbłędny, dzisiaj fatalnie, nie wiem co się z nami dzieje w takich meczach, ale już za dużo tego... 😑
11.01.2026 o 23:46 przez davi23
+6
davi23
Liczyłem na więcej, jak pewnie Wszyscy z nas, a tu standard podtrzymany - nie wygrywamy z czołówką… dobrze, że nie przegraliśmy, bo byłaby tragedia.
Jestem podwójnie rozczarowany bo po ostatnich meczach wydawało się, że tym razem musi się udać…

Shoutbox

Claudio 26.02.2026 21:08

Sommer na bramce Jagi

MuCha2 26.02.2026 20:56

Emoooocjeeee

MuCha2 26.02.2026 20:55

Na taki inter czekałem na takie WP

Claudio 26.02.2026 20:44

ciekawe czy Jaga wytrzyma dogrywkę. Viola wprowadzila waznych graczy. Bedzie ciezko

ragnar 26.02.2026 20:29

Andyvdm zidane też nie, bo juvek:(

Cyrax 26.02.2026 20:23

Al Hilal rozważa zwolnienie Inzaghiego po kolejnej stracie pkt i spadku na 3 miejsce w lidze

Imrahil 26.02.2026 19:58

trzy

Claudio 26.02.2026 19:35

solidny wynik do przerwy. Dogrywka w zasięgu

Claudio 26.02.2026 19:35

Fiorentina 0-2 Jagiellonia

Claudio 26.02.2026 18:28

Runjaic zrobił dobrą reklamę trenerom z Ekstraklasy. Kto wie.

Claudio 26.02.2026 18:27

Adrian Siemieniec przed rewanżem z Fiorentiną przyznał, że jego MARZENIEM JEST PRACA W SERIE A! 🇮🇹 🗣 "Nie ma co ukrywać, że Serie A do takich lig należy. Oczywiście droga tutaj jest trudna, ona jest kręta i długa i może prowadzić czasami przez inne miejsca, a nie bezpośrednio tutaj, ale nie będę ukrywał, że praca we Włoszech jest jednym z moich marzeń. Jedyne co mogę zrobić, a musi mi w tym też pomóc drużyna, że na taką szansę w przyszłości ZASŁUGUJĘ!"

Claudio 26.02.2026 18:22

kurde taki strzelec by sie przydal na sezon czy dwa. Mialby rotację, a pewniak jesli chodzi o pewien poziom, a w SerieA pewnie w 100% by sie sprawdzil

Claudio 26.02.2026 18:21

niektórzy mogliby być zaskoczeni....ale za Thurama chciałbym......Lewandowskiego :P

andyvdm 26.02.2026 18:20

I dobrze

Claudio 26.02.2026 18:20

coraz więcej czytam, że coraz realniejsze staje się odejście Thurama po sezonie. Zresztą widać to po nim

andyvdm 26.02.2026 18:19

Ale już w serie a się nie sprawdził

andyvdm 26.02.2026 18:19

Enrique może

andyvdm 26.02.2026 18:19

No to nie wiem

Claudio 26.02.2026 18:19

ale Guardiola tez nie nawygrywal w ostatnich latach LM poza meczem z Interem :D

andyvdm 26.02.2026 18:18

Chyba Guardiola jedynie pasuje profilem

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszy z Bodo był?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    26

    64

  • 2

    Milan

    26

    54

  • 3

    Roma

    26

    50

  • 4

    Napoli

    26

    50

  • 5

    Juventus

    26

    46

  • 6

    Como 1907

    26

    45

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29257

Liczba newsów: 52709

Liczba komentarzy: 618666

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się