Relacje

Mecz Udinese z Interem odwołany ! (54)

Autor:
Źródło: fcinternews.it
prawie 14 lat temu
830
54

Żaden dzisiejszy mecz Serie A jak i pozostałych niższych lig nie będzie rozegrany ! Taką informację podjął Związek Piłki Nożnej po tym, jak zmarł jeden z piłkarzy - Piermario Morosini.

Początkowo myślano nad minutą ciszy, ale ostatecznie zadecydowano: wszystkie dzisiejsze spotkania zostały odwołane. Nie odbędzie się mecz Milanu z Genoą, który początkowo miał się rozpocząć o godzinie 18:00, jak i późniejsze spotkanie Udinese z Interem. Także pozostałe mecze zostały odwołane.

Klub Interu wydał oficjalne oświadczenie:

- Prezydent Massimo Moratti, trener Andrea Stramaccioni jak i Inter łączą się w głębokim smutku po odejściu Piermario Morosiniego.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Federico Dimarco Genoa

Kolejny krok wykonany | Inter 2-0 Genoa (54)

28.02
19:45
Inter Bodo/Glimt Marcus Thuram

Ciarki żenady i wstydu. Inter odpada z Bodo/Glimt już na początku fazy pucharowej Champions League - największa kompromitacja od 2020 roku. (158)

24.02
20:04

Komentarze (54)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
22.04.2012 o 14:31 przez Kokos
Kokos
Szkoda mi go :( dobry piłkarz i młody R.I.P<br />
<br />
ps- dobrze że odwołali mecze bo i tak Inter dostał by z 3:0
16.04.2012 o 15:21 przez maciek8468
maciek8468
R.I.P
15.04.2012 o 23:00 przez mariozzzz
mariozzzz
R.I.P<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
15.04.2012 o 22:53 przez Lucas
Lucas
cyrkiel<br />
<br />
A czy to było jakiekolwiek porównanie? Napisałem tylko, że głupotą jest porównywać oba kręgi, społeczeństwa, a nie ludzi. Tak się składa, że mam tatę kolejarza. Śmierć piłkarza nie ma tak wielkiego znaczenie dla kolejek Serie A, zwłaszcza, że żadna Włoska ekipa nie gra w pucharach, więc przełożenie spotkań jest jak najbardziej rozsądne i na miejscu.<br />
A gdyby wszystkie pociągi odwołali to byłby totalny chaos, nie do opanowania. Jak nasze koleje nie radzą sobie ze zwykłymi sytuacjami, jak, np. remont torów.<br />
<br />
Trochę się pogmatwał temat. Dajmy sobie spokój, każdy ma swoje zdanie i tyle. Pozdrawiam.
15.04.2012 o 22:36 przez cyrkiel
cyrkiel
#49<br />
Można porównywać bo śmierć dotyka tak samo każdego. W przeciwieństwie do Ciebie stawiam wszystkich ludzi w jednej linii, niezależnie od stanowiska pracy. Pewnie jakby Ci odwołali pociąg z powodu śmierci kolejarza to powiedziałbyś &quot;co mnie obchodzi jakiś kolejarz&quot;, ale jak umiera piłkarz to odwołajmy wszystko. Nie jestem za przełożeniem całej kolejki, ale nie mam także nic przeciwko, moje pytanie było czysto hipotetyczne. Przeprosiny przyjęte.
15.04.2012 o 20:25 przez Lucas
Lucas
cyrkiel<br />
<br />
Weź człowieku pomyśl co piszesz. W ogóle jak możesz porównywać całkiem inne sytuacje.<br />
<br />
Zresztą ci co są przeciwko odwołania tego meczu i całej kolejki to zwykłe pajace bez uczuć.<br />
Nie chcę nikogo obrazić, ale po prostu tak to odczuwam.<br />
Przepraszam.
15.04.2012 o 18:43 przez Endru
Endru
biedaczek, spoczywaj w pokoju
15.04.2012 o 14:36 przez Adriano_forever
Adriano_forever
#40 jak dłużej nad tym pomysleć to to ma sens <img src="/files/emoticons/13" alt=" :P " />
15.04.2012 o 13:57 przez timon
timon
Adriano<br />
Popieram twoja wypowiedz. Ktos kto pisze cos takiego niech sobie wyobrazi ze na boisku umiera jego kolega z druzyny. Ja na miejscu pilkarzy Udine i tak bym nie wyszedl na boisko. Szatnia to tak naprawde rodzina. Jezeli ktos po takiej tragedii jest w stanie pare godzin pozniej wyjsc i grac to wspolczuje mu braku emocji. Niektorzy pisza ze powinni isc grac i uczcic jego pamiec. Zastanawia mnie tylko jak ze lazami w oczch po stracie kumpla mozna w ogóle myslec o graniu. Jego pamiec uczczą za tydzien, narazie wszyscy sa w szoku i mecz jest ostatnia rzecza o jakiej mysla. Szkoda chlopaka i powinnismy uszanowac jego pamiec a nie klucic sie o to czy kolejka powinna byc rozegrana. Troche ludzkich odruchów nie zaszkodzi
15.04.2012 o 12:53 przez Lethal_Doze
Lethal_Doze
Di Natale powiedział że Udine i Inter postanowili nie grać jeszcze przed decyzją FIGC
15.04.2012 o 11:49 przez cyrkiel
cyrkiel
Straszna wiadomość. Ale żeby odwoływać całą kolejkę? Jak umiera kolejarz to odwołują wszystkie pociągi?
15.04.2012 o 11:24 przez fatdrummer
fatdrummer
25 lat... i co on se pograł...? [*]<br />
<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
15.04.2012 o 10:57 przez sampam
sampam
Forsa forsa, ale jednak Wlochow stac na pewien gest (ciekawe czy w Anglii tez by odwolali wszystkie mecze?).<br />
&quot;To okropna wiadomość. Nie wiem co mam powiedzieć. Kiedy stykamy się ze śmiercią, nie możesz mówić o futbolu&quot; - ladne slowa... Gallianiego.
15.04.2012 o 09:18 przez Kubusa10
Kubusa10
Niech spoczywa w pokoju.
15.04.2012 o 05:00 przez Czarson
Czarson
#38<br />
<br />
&quot;Śmierc zawsze była i będzie ciężka do przeżycia&quot; strasznie głęboka myśl ;o
15.04.2012 o 00:53 przez fenomenn
fenomenn
kurde, żal serce ściska ..
14.04.2012 o 23:46 przez Adriano_forever
Adriano_forever
Śmierc zawsze była i będzie ciężka do przeżycia, szczególnie smierc na boisku, robił to co kocham i...zmarł... Ciężko się czyta takie newsy o smierci na boisku, bo przecież mogło to spotkac kogos z Interu, albo z nas wszystkich... Kolejka odwołana - i słusznie, każdy zawodnik nie byłby na boisku myslami tylko z tym co się stało. Ciężko tutaj cos wiecej napisac... Spoczywaj w pokoju...
14.04.2012 o 23:26 przez LaBeneamata
LaBeneamata
Bardzo słuszna decyzja. Naprawdę szkoda że tak młody człowiek odszedł<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
14.04.2012 o 23:04 przez Grzeg0r
Grzeg0r
#20 weź sie jebnij w ryj wogóle albo ciebie ktoś powienien przekopać , jak można wogóle tak pisać to wielka tragedia , h-j z tego ze z innej druzyny ale zawsze trzymamy sie razem kolejka powinna byc odwołana pomyślcie se najpierw jak mogli wybiec zawodnicy Udinese na boisko po takim czym no może jakby to było tydzień temu to wtedy tak rozegrać mecz z opaskami czarnymi i z minuta ciszy a nie w ten sam dzień MATOŁY ! pozdrawiam tym niedobitków niech z mądrzejąc NARA <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <br />
P.S To wogóle chamstwo i wogóle prawie większość komentarzy <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> a tak wogóle współczuje wszystkim całej rodzinie drużynie straszny cios tak młody piłkarz ... <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
14.04.2012 o 20:58 przez blazej98
blazej98
<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
14.04.2012 o 20:53 przez Mati0INTER
Mati0INTER
[*]<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " /> <img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
14.04.2012 o 20:48 przez Maras
Maras
Cześć Jego pamięci.Oby takich przypadków było coraz mniej.<br />
[*]<img src="/files/emoticons/8" alt=" ;( " />
14.04.2012 o 20:45 przez Pebii
Pebii
[*]
14.04.2012 o 20:42 przez magneto86
magneto86
Niech spoczywa w pokoju [*]<br />
<br />
Ilu jeszcze zawodników musi umrzeć, żeby nareszcie ktoś porządnie wziął się za kwestie badań oraz zdrowia piłkarzy......
14.04.2012 o 20:24 przez kamil13216
kamil13216
Dobra decyzja, zawodnika szkoda, naprawde, w takim wieku:(
14.04.2012 o 19:34 przez tytusek25
tytusek25
Bardzo dobra decyzja i bardzo ludzki odruch w tej wszechobecnej znieczulicy. Swoją droga przydaloby sie zastanowic czemu takie tragiczne wypadki zdarzaja sie coraz czesciej? Na rozladowanie kalendarzy rozgrywek nie ma szans bo pieniadze zbyt duze ale jakas regulacja UEFY odnoscie koniecznosci prezyzyjnych badan lekarskich pod katem kardiologii na pewno nie zaszkodzi.Obecne widac sa zbyt dziurawe.
14.04.2012 o 19:22 przez Marcin2296
Marcin2296
Nikt z nie zasługuje na taką śmierć. [*]<br />
Mecze powinny się odbyć, żeby dla niego zagrać.
14.04.2012 o 19:10 przez WaskyFCI
WaskyFCI
#22 Ty chcialbys zeby tylko mecz byl rozegrany
14.04.2012 o 19:07 przez WaskyFCI
WaskyFCI
Oddał zycie za mecz, w pelni popieram decyzje zarzadu FCI i Serie A Kurcze przeciez on dostal zawal i chcial sie podiesc, masakra :(((( <br />
14.04.2012 o 19:01 przez Seba
Seba
KRS, to nie jest tak, że nikt nie wie o problemach zdrowotnych zawodnika. Wszystko zawsze wyjdzie w trakcie badań. Piłkarze po prostu gają na własną odpowiedzialność. Tak samo nikt nie wiedział, że Śp. Antonio Puerta (FC Sevilla) był bodajże po 4 atakach serca. Dopiero po śmierci to ujawniono.

Shoutbox

Claudio 10.03.2026 20:08

No ucieka jak szalony z tą ręką...nie ma co :D

Claudio 10.03.2026 20:08

Paolo92 10.03.2026 19:47 https://www.facebook.com/share/r/1PJAkEfM6Q/

Claudio 10.03.2026 20:01

Zgodnie z IFAB Law 12 (2025/26), kontakt z ręką Ricciego w polu karnym był przewinieniem bezpośrednim z powodu nienaturalnego powiększenia obrysu ciała. Powinien być karny + żółta kartka; VAR pominął kryterium "unnatural position".

Claudio 10.03.2026 19:58

Zgodnie z przepisami IFAB (Law 12), sytuacja z Riccim powinna być uznana za karnego z dwóch kluczowych powodów: nienaturalne ułożenie ręki i brak uzasadnienia dla jej pozycji. Nienaturalne powiększenie obrysu ciała Ręka Ricciego (między dłonią a łokciem) była wysunięta od tułowia i barku, co powiększało jego sylwetkę – piłka po głowie Dumfriesa trafiła w nią bezpośrednio, a bez ręki uderzyłaby w bok ciała lub przeszłaby dalej. Przepisy jasno wskazują, że ręka powyżej linii barku lub wysunięta bocznie (jak na zdjęciu) jest traktowana jako nienaturalna, niezależnie od intencji, zwłaszcza w polu karnym. Brak naturalnej motoryki ruchu Ruch ręki nie wynikał z równowagi, biegu czy nieuniknionego upadku – była cofnięta, ale jednocześnie otwarta w stronę piłki, co sędzia powinien ocenić jako "podjęcie ryzyka" blokady toru. Odbicie nie anuluje przewinienia, bo pierwszy kontakt był z ręką (nie samym łokciem); trajektoria zmieniła się niekorzystnie dla Milanu.

Krownzay 10.03.2026 19:52

co ja Ci poradze, ze takie sa przepisy?

Szociq 10.03.2026 19:51

Pamiętaj, że zaraz po tej sytuacji sędzia zakończył mecz. Bardzo możliwe, że Abisso nawet nie zdążył tego do końca sprawdzić. Dziwię się też naszym, że nie próbowali trochę przeciągnąć całego zamieszania i wpłynąć na sędziego aby sprawdził monitor

Claudio 10.03.2026 19:50

ja pyerdole nie osmieszaj się nadala :D

Krownzay 10.03.2026 19:50

Nie, ruch musi byc uznany za celowy, zeby byl karny, a poki sedzia moze interpetowac dowolnie to beda takie sytuacje. ruch do pilki byl ewidentny

Claudio 10.03.2026 19:50

a najjlepsze jest to ze glowny argument za niepodyktowaniem karnego to byl "RUCH OD PILKI". No tak jak sie odbiła to był od piłki. To jest ewidentny błąd Ricciego, a za błędy się płaci. To jest 100% karny.

Claudio 10.03.2026 19:49

no ale wszyscy wiedza ze byl ruch do pilki. Ale udaja ze nie bylo, bo tak chcą...

Xucatlan 10.03.2026 19:48

Skoro Abisso, który jest profesjonalnym sędzią, który przecież normalnie prowadzi mecze w Serie A uznał, że karnego nie powinno być, to skąd pewność, że Doveri uznałby inaczej. No i nie zapominaj, że kiedy sędzia idzie do monitora i zmienia potem decyzję, to jest to efekt właśnie tego, że arbiter siedzący na VARze zasugerował mu, że popełnił błąd.

Paolo92 10.03.2026 19:47

Ricci wykonał ruch ręką w kierunku piłki ewidentnie

Xucatlan 10.03.2026 19:45

Jeśli chodzi o zagrania ręką, to w ogóle prześmieszne jest te całe sformułowanie o nienaturalnie ułożonych rękach. Według tego karne dyktowane powinny być przede wszystkim w sytuacji kiedy zawodnik biegnie chowając ręce za plecami. Nie da się bardziej nienaturalnie trzymać rąk, niż chować ich za plecami. Nikt normalnie w ten sposób nie biega.

Szociq 10.03.2026 19:45

Nie do końca. Przecież obecnie jest mnóstwo sytuacji, w których sędzia główny zmienia swoją pierwotną decyzję po obejrzeniu powtórki. Jestem pewnie, że gdyby Doveri zobaczył całą sytuację na spokojnie to podyktowałby karnego.

Raffal 10.03.2026 19:44

A wystarczylobybzeby przy nastrzeleniu byl posredni a po strzale karny

Xucatlan 10.03.2026 19:42

Niektóre przepisy nigdy nie będą jasne i zawsze będą polegały na interpretacji zdarzenia, bo taka jest natura tego sportu.

Xucatlan 10.03.2026 19:38

Niewiele o ile w ogóle cokolwiek to zmieni. Skoro sędzia boiskowy uzna, że nic nie było, sędzia na VARze to potwierdzi, to małe szanse są, że decyzja zostanie zmieniona, bo trener zażąda sprawdzenia.

Krownzay 10.03.2026 19:37

poki przepisy nie beda jasne to sedzia przy monitorze bedzie sobie interpretowal jak mu sie podoba

Szociq 10.03.2026 19:35

Ja bym ten VAR na żądanie wprowadził, jeden na mecz

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619661

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się