Relacje

Argentyna 2:1 Australia | 20 minut Lautaro (21)

Źródło: inf. własna
ponad 2 lata temu
1523
21

W drugim meczu 1/8 Mistrzostw Świata w Katarze Argentyna zapewniła sobie awans do kolejnej fazy wygrywając 2:1 z Australią.

Wynik otworzył w 35. minucie Lionel Messi oddając precyzyjny strzał w stronę bramki bronionej przez Ryana. W drugiej połowie kolejną bramkę dołożył Julian Alvarez pokonując leżącego bramkarza, któremu chwilę wcześniej wyłuskał piłkę. Lautaro Martinez wszedł na boisko w 71. minucie zmieniając Juliana Alvareza. 6 minut później Australia zdobyła kontaktowego gola, który co prawda był bramką samobójczą przypisaną Enzo Fernandezowi, przez kolejne minuty Australijczycy zaczęli naciskać zespół z Ameryki Południowej. Lautaro oddał 2 celne strzały, które niestety nie były w stanie pokonać australijskiego bramkarza, oddał poza tym kolejne dwa strzały, które nie trafiły w światło bramki w tym jeden w 89. minucie, kiedy otrzymał piłkę w ilu karnym od Leo Messiego i stanął praktycznie sam na sam z bramkarzem, jednak posłał piłkę ponad bramką.

W kolejnej rundzie zobaczymy zatem pojedynek Holandii z Argentyną.

 

Składy

Argentyna:

Martinez, Molina, Romero, Otamendi, Acuna, Fernandez, de Paul, Mac Allister, Papu Gomez, Alvarez, Messi.

Ławka:

Armani, Rulli, Almada, Correa, Di Maria, Dybala, Foyth, Lautaro Martinez, Lisandro Martinez, Montiel, Palacios, Paredes, Pezzella, Rodriguez, Tagliafico.

Australia:

Ryan, Degenek, Souttar, Rowles, Behich, Baccus, Irvine, Mooy, Leckie, McGree, Duke.

Ławka:

Vuković, Redmayne, Atkinson, Cummings, Deng, Devlin, Goodwin, Hrustić, Karacić, King, Kuol, Mabil, Maclaren, Tlio, Wright.

Zobacz też

Debiutancki gol Pio Esposito daje wygraną i pierwsze miejsce w grupie | Inter 2:0 River Plate (57)

26.06
02:04

Debiutancka wygrana Cristiana Chivu urodziła się w bólach! Inter 2-1 Urawa (41)

21.06
19:59

Komentarze (21)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
04.12.2022 o 13:57 przez HB
+1
HB
Powtarzam od lat, że Lautaro powinien grać jako ofensywny pomocnik, w końcu jego największe zalety to pressing i strzał z dystansu.
04.12.2022 o 14:22 przez Paolo87
Paolo87
Dokładnie, to nie jest typ egzekutora i raczej nigdy nie będzie.
04.12.2022 o 12:07 przez SETE
SETE
Lautaro totalnie bez formy co widać w kolejnym już meczu. To jest największy problem , jak się zacina to na długo i ma duże problemy żeby wyjść z dołka . Z pozytywów , żeby nie było ze ciagle zle to napisze , ze dobrze ze formy nie ma wlasnie teraz .. dobrze dla Interu bo jest szansa ze się odblokuje w styczniu :)
04.12.2022 o 10:56 przez ragnar
+1
ragnar
po 2:0 wyłączyłem, ale obejrzałem jeszcze skrót, aj szkoda, że Australijczyk w 80 min po tym rajdzie nie strzelił, 3 czy 4 minął wow

klasyczny Lautaro, dwie setki zmarnowane, ta pierwsza to katastrofa,nikt go nie atakował
miał jeszcze pozniej jedną,ale tego nie traktuje jak setka bo rywal obok

oby ten miesiąc miał fatalny, a następny dobry,u nas,
u niego to klasyczne
04.12.2022 o 10:46 przez kontousuniete
+1
kontousuniete
Dla kibica Interu to niestety nic nowego.

A szkoda, liczylem że po dobrym mundialu doczekamy się ofki w okolicy 100 mln za Lautaro.
Za co byśmy wzięli 2/3 kozackich / mega utalentowanych graczy którzy w ostatecznym rozrachunku powiększyli by ogólną jakość drużyny.

Natomiast też nie jestem zdziwiony, iż plotki mówią że nikt nie proponował więcej niż 60 mln za Lautaro.

Przypominam, że np. Vlahovic z Fiory kosztował ok. 70 mln.
Osimhen z francuskiej 70-80 mln. Itd.
04.12.2022 o 09:23 przez oster
oster
Gra Lautaro bardzo przypomina wyczyny Arkadio Milika na EURO 2016, Milik wtedy na EURO zmarnował wiele dogodnych sytuacji ale raz udało mu się trafić, narazie Lautaro przerabia to pudłowanie i ciekawe czy chociaż raz trafi ale raczej na to się nie zanosi...
04.12.2022 o 01:37 przez chonciak
+2
chonciak
Z Lautaro jest taki problem, że to nie jest zawodnik na szpicę ani na trójkę napastników z messim. On potrzebuje kolegi, któremu odda piłkę i ewentualnie mu ją odda gdy Lautaro będzie na lepszej pozycji. A Wy chcecie z Lautaro zrobić Ciro Immobile, to jak patrzycie przez pryzmat Ciro to się rozczarujecie.
04.12.2022 o 09:12 przez kontousuniete
kontousuniete
@chonciak w takim razie problem jest potężny. Bo prawie żaden poważny klub nie gra dwójką napastników w linii.

Z Lautaro jest też taki problem, że nie jest uniwersalny. To zawodnik który tak jak piszesz, zagra głównie w dwójce napastników. No i sam na 9 ale wtedy właśnie trzeba szukać dla niego wymówek, że to nie do końca jego pozycja :)

Na skrzydło czy na 10 się niestety nie nadaje.
04.12.2022 o 12:12 przez AveCaesar
+3
AveCaesar
No tak bo Lauti to seconda punta, a nie prima punta. Jak Argentyna chciała mieć na 9 killera czy napastnika z ciągiem na bramkę to mogli powołać sobie Icardiego 😛🔥
04.12.2022 o 12:17 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Dlatego aż zęby bolały na 9 u nas biegał i biega Dzeko oraz ściągaliśmy Lukaku.
04.12.2022 o 12:45 przez kontousuniete
kontousuniete
@AveCaesar nie ma już takiej wiodącej pozycji w poważnym futbolu jak secondo punta. Na dłuższą metę nikt nie gra dwoma napastnikami, bo byłoby to kosztem kluczowego środka pola lub decydujących o wynikach skrzydłowych.

Inter jest wyjątkiem patrząc na topowe ligi i kluby. A po za Włochami to już w ogóle nikt nie gra na dwóch napastników.

Więc albo Lautaro stanie się prima punta i dostosuje się do trendów w futbolu albo będzie co najwyżej dobrym zawodnikiem, z którym nie wiadomo do końca co zrobić.

Tyle :)
04.12.2022 o 13:17 przez Paolo87
+1
Paolo87
A jeszcze nie tak dawno systemem którym grali prawie wszyscy było 4-4-2. Tam było miejsce na 2 napastników, piękne czasy.
04.12.2022 o 18:13 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Holandia gra na 2 napastników, dzisiaj Francja grała na 3 z przodu, a mimo to za Giroud grał napastnik czyli Griezmann. Dzisiaj role zawodników i ustawienia się zmieniają i przechodzą płynnie w zależności od wyniku/potrzeby. Nie ma co uogólniać bo to się często zmienia w trakcie spotkania, ustawienia wyjściowe są tylko na papierze.
05.12.2022 o 08:45 przez kontousuniete
kontousuniete
Dokładnie. Holandia gra na 2óch z czego jednym jest Gakpo i Lautaro nie jest w stanie pełnić nawet zbliżonej roli.
Francja gra na trzech z przodu jak większość mocnych reprezentacji tylko znowu, Lautaro nie jest w stanie wejsc w rolę Mbappe czy nawet Dembele :) więc w tym ustawieniu mógłby grać tylko zamiary Giroud.
W rolę griezmana tym bardziej nie wejdzie. bo to zawodnik który od lat gra bardziej jako 10.

Oczywiście, że piłka się zmieniła i tu jest problem dla Lautaro, nie jest uniwersalny, nie zrobi przewagi na skrzydle i nie przedrybluje gości jak wiele nowoczesnych 9tek.
A jak nie robisz różnicy w bocznych rejonach i jesteś napastnikiem to musisz być skuteczny.
04.12.2022 o 01:16 przez kadrian89
+1
kadrian89
Z Lautaro jest taki problem, ze łapie 2-3 momenty w sezonie rewelacyjnej gry, gdzie każdy się nim zachwyca przez 2-3 tygodnie, a później wyglada jakby nie wiedział jaki sport uprawia.

Mimo przebłysków geniuszu jak w meczu z Barcelona to nie jest strzelba na topowy klub.
04.12.2022 o 09:21 przez kontousuniete
kontousuniete
@kadrian89 problem też jest taki, że zwykle łapie te momenty gdy mamy ciąg gier z Cremonese, Lecce i Sampdorią.

Ważne bramki z mocnymi strzela zbyt rzadko.
04.12.2022 o 11:10 przez oster
oster
@kadrian90 - z nim jest taki problem że on prawdopodobnie jak Milik widzi trzy bramki i nie wie która jest właściwa, po strzale patrzy na reakcję innych i dopiero wtedy wie czy trafił w właściwą czy nie... jest 33 procent szans że wybierze właściwą bramkę no ale jest jeszcze bramkarz więc z tych 33 procent się robi z 10 procent że zdobędzie bramkę z dogodnej sytuacji...
04.12.2022 o 00:22 przez Orrin
+2
Orrin
Niestety lautaro oraz lukaku dno
03.12.2022 o 23:15 przez Paolo87
+1
Paolo87
Lautaro niestety nadal bez formy-zwłaszcza strzeleckiej.
03.12.2022 o 23:50 przez Dyl87
+2
Dyl87
Tu nie chodzi o formę Lautaro jest po prostu słaby może lepiej jakby w pomocy grał. Nie ma co się oszukiwać Lautaro = Lukaku plus Correa i Dzeko ale mamy lipę jeśli chodzi o napad……
04.12.2022 o 07:02 przez Paolo87
Paolo87
Ma duży potencjał ale to nie jest tym snajpera jak np. Lewandowski czy Haaland, dobrze gra tyłem do bramki, walczy ale to nie jest egzekutor i nigdy nim nie będzie. Co do naszego ataku to trudno powiedzieć, może po prostu nie mamy typowej "9", chyba że Lukaku się odrodzi a Lautaro będzie mu dogrywał.

Shoutbox

Nerazzurro90 29.07.2025 23:20

nieprawda

martins2000 29.07.2025 23:19

Wszyscy siedzą jeszcze w Bergamo ⚠️

pluto11 29.07.2025 22:29

Ale jeżeli w te okienko jest szansa i kasa żeby za te pieniądze go wyjąć to i tak się może opłacać

ZnawcaCalcio 29.07.2025 22:22

szkoda, że rok temu go nie wzięliśmy

pluto11 29.07.2025 22:21

Ja sądzę że 30-35 wydane na Leoniego będzie dobra inwestycja. Albo zostal by u nas na lata albo podwoi swoją wartość

ZnawcaCalcio 29.07.2025 22:18

ciekawe czy jakbyśmy szybciej po niego nie ruszyli to by nas nie wybrał

ZnawcaCalcio 29.07.2025 22:18

Mosquera był do wzięcia za 15 mln\

ZnawcaCalcio 29.07.2025 22:18

karaszan 29.07.2025 21:42 Obrzydliwe jest to jak zamykamy się tylko na włoskie podwórko :)

Claudio 29.07.2025 21:54

Zazzaroni - Atalanta nie odrzuciła oferty Interu za Lookmana, obecnie ją rozważa.

KibicInteru 29.07.2025 21:54

No Sucic i Luis Henrique to typowi wyjadacza Serie A

Claudio 29.07.2025 21:48

GdS - oferta Interu 42M plus 3 bonusy dla Lookmana to za mało, aby zadowolić Atalantę

karaszan 29.07.2025 21:42

Obrzydliwe jest to jak zamykamy się tylko na włoskie podwórko :)

karaszan 29.07.2025 21:42

Klinsi wybrał dzisiaj język faktów :)

Klinsi64 29.07.2025 21:20

Pulisic,McTominay i inni musieli latami ligę poznawać

Klinsi64 29.07.2025 21:17

znajomość zawiłości taktycznych Serie A musi być konieczna,bez tego sie nie da xd

pluto11 29.07.2025 21:17

Lookman był by transferem pokazującym kibica i innym w lidze ok przegraliśmy w tamtym sezonie ale idziemy dalej i będziemy jeszcze mocniejsi

broda4991 29.07.2025 21:11

Chyba coś będzie z tego jutro

coco 29.07.2025 21:07

⚫️🔵🇳🇬 L'Inter si aspetta di chiudere con l’Atalanta, in un senso o nell’altro, entro questa settimana. 🔥 Domani potrebbe essere la giornata decisiva. L’eventuale alternativa è un profilo di un calciatore che segna e che conosce il campionato italiano. 👀 Lookman verrebbe a piedi a Milano. - Simone Togna

coco 29.07.2025 20:59

Baiocchini (Sky Sport): “L’Inter ha fatto qualcosa in più di quello che si aspettava l’Atalanta.”

broda4991 29.07.2025 20:48

No ciekawe

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28233

Liczba newsów: 51168

Liczba komentarzy: 601796

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się