Relacje

Wstyd, hańba, dramat.. Cagliari 2:1 Inter (74)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad 6 lat temu
8886
74

Inter po bardzo słabym spotkaniu przegrywa na wyjeździe z Cagliari 1:2 i już w dniu jutrzejszym może spaść na 5 miejsce w tabeli Serie A. 

Od początku spotkania tempo gry starali się nadawać gospodarze, którzy długo utrzymywali się przy piłce oraz stosowali pressing na połowie Interu. Pierwszy strzał na bramkę Nerazzurrich oddali w 10 minucie spotkania, ale okazał się on niecelny. Już 5 minut później znakomitą sytuację na pokonanie gości miał Pavoletti, ale jego strzał obronił Handanovic. W 31 minucie pierwszą bramkę w tym meczu zdobyli gracze Cagliari - po dośrodkowaniu Cigariniego z rzutu wolnego do piłki doszedł Ceppitelli i pewnym strzałem głową pokonał bramkarza Interu. Już dwie minuty później świetną szansę na zdobycie drugiej bramki mieli gospodarze, ale wspaniałą interwencją popisał się Samir Handanovic. W 38 minucie udało się doprowadzić do wyrównania - świetne dośrodkowanie Nainggolana wykorzystał Lautaro Martinez i na tablicy wyników widniał remis. Kiedy wydawało się, że wreszcie do głosu dochodzą gracze Nerazzurrich, kolejnego gola strzelili gospodarze - w 43 minucie niezawodny Pavoletti wyprowadził swoją drużynę na ponowne prowadzenie. Do przerwy wynik już nie uległ zmianie. 

Od początku drugiej połowy było widać, że gracze Interu za wszelką cenę chcą jak najszybciej doprowadzić do wyrównania. W 55 minucie świetną okazję na zmianę wyniku miał Politano, ale jego strzał z kilku metrów obronił Cragno. Cagliari swoją pierwszą okazję w drugiej części spotkania miało w 59 minucie, ale strzał z dystansu Farago był wprost w Samira Handanovica. Przez długi czas gospodarze nie dopuszczali graczy Interu do sytuacji strzeleckich i swoją kolejną okazję goście mieli dopiero w 79 minucie spotkania, kiedy po dośrodkowaniu do piłki dopadł Lautaro Martinez, ale jego strzał był minimalnie niecelny. Najlepszą okazję do wyrównania miał w 83 minucie Borja Valero, który będąc w polu karnym uderzył tuż nad poprzeczką. Już dwie minuty później ponownie bliski zdobycia bramki był Lautaro Martinez, ale jego strzał trafił w słupek. Inter cały czas starał się atakować, lecz w 92 minucie meczu groźną kontrę wprowadzili gracze Cagliari, po której faulowany w polu karnym był Despodov i sędzia nie miał wyboru - podyktował rzut karny. Do piłki ustawionej na jedenastym metrze podszedł Nicolo Barella, ale uderzył niecelnie i gospodarze wciąż prowadzili tylko jedną bramką. Wynik do końca spotkania nie uległ już zmianie. 

Poniżej rezentujemy wyjściowe jedenastki obu zespołów:

INTER: 1 Handanovic; 33 D'Ambrosio, 6 De Vrij, 37 Skriniar, 18 Asamoah; 8 Vecino, 77 Brozovic; 16 Politano, 14 Nainggolan, 44 Perisic; 10 Lautaro

CAGLIARI: 28 Cragno; 33 Srna, 19 Pisacane, 23 Ceppitelli, 3 Pellegrini; 21 Ionita, 8 Cigarini, 24 Faragò; 18 Barella; 10 Joao Pedro, 30 Pavoletti

Zobacz też

Gol Asllaniego daje Nerazzurrim trzy punkty po "fenomenalnym" spektaklu | Inter 1-0 Hellas (50)

03.05
19:58

Nie tym razem. Scudetto w sezonie 2024/25 nie dla Interu (92)

23.05
19:52

Komentarze (74)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
03.03.2019 o 08:26 przez AveCaesar
AveCaesar
Milan też nie gra jakiejś fenomenalnej piłki. Na razie jedzie na fejmie Piątka, który też się zatnie i wtedy będzie powrót do ich standardowych wyników. Lazio z Romą też forma w tym sezonie lekko mówiąc daleka od ideału więc nie dramatyzujmy. Oczywiście Juve i Napoli dla wszystkich poza zasięgiem. Trochę martwi ta LE bo przez nią możemy być "zajechani" i może zabraknąć tego farta co rok temu mieliśmy właśnie przez to, że nie graliśmy w żadnych pucharach. Pewnie lepiej byłoby jakbyśmy odpadli dla naszego miejsca w Seria A. Strasznie ciężko to pisać bo ten rok miał już być dla nas lepszy, a jest ciągle to samo. Po sezonie należy się zastanowić dlaczego tak jest i przede wszystkim uporządkować sprawy wewnątrz klubu. Tam musi być harmonia bez niej cały czas będzie kupa, a teraz powtórka z rozrywki czyli walczyć o top 4 nawet kosztem LE bo LM w przyszłym sezonie jest najważniejsza.
03.03.2019 o 10:24 przez SETE
SETE
Zgadzam się , ale jest jedna jak to mówi Spal fundamentalna różnica miedzy Milanem a Interem , tam szatnia jest zjednoczona i zdeterminowana żeby osiągnąć jeden cal awans do LM. Inter ma szatnie rozj ebana , pokusze się o stwierdzenie ze drużyna jest podzielona na 3 grupy , bałkańska , grupa Icardiego i reszta która ma to w dupie. W takiej atmosferze nie da się dobrze punktować a w momencie gdy wyniki nie pudrują problemów może się okazać ze jeszcze jakieś go wno wypłynie
03.03.2019 o 10:44 przez AveCaesar
AveCaesar
Jasne, że tak SETE i teraz jest odpowiedź dlaczego tyle lat tkwimy w tym marazmie mimo stosunkowo dobrego składu personalnie. Trzeba przewietrzyć oraz zjednoczyć szatnię bo te konflikty nie ciągną się za nami od dzisiaj, a teraz stało się to co było nieuniknione jeżeli takie podziały tam istnieją. Zespół nie może grać dobrego futbolu i osiągać dobrych wyników jeżeli nie jest zjednoczony, zdeterminowany i skupiony jako grupa na wspólnym celu. Ktoś już kiedyś mówił o tych podziałach u nas w szatni. Nie wiem czy to nie był De Boer. Ja bym sprzedał wszystkie źródła problemu nie zależnie od nazwisk oraz ról w zespole bo tylko tak możemy to osiągnąć. Widać, że i Spalletti ma tego dość bo wie, że w takiej atmosferze nic nie osiągnie, a przeszkoda raczej jest nie do przeskoczenia skoro ten swąd ciągnie się za nami tyle czasu. Po prostu trzeba się pozbyć źródeł tego zapachu. Obojętnie czy to jest Icardi, Handa, Brozo, Skriniar, Perisic, Spalletti czy Ausilio czy ktokolwiek inny. Czas pożegnań to przyszłe lato. Jeżeli wtedy uda nam się stworzyć prawdziwy zespół to jest wiara w przyszłość . Jeżeli nie to dalej jesteśmy w punkcie wyjścia. Dobrze, że Spalletti z Marottą w końcu się wzięli za to bo jak widać innym brakowało jaj.
02.03.2019 o 14:01 przez maverik
+2
maverik
Inter wygrywa: ilość komentarzy 20-30, Inter przegrywa: ilość komentarzy 70-90. Potem zdziwienie jak mówią, że Polacy tylko narzekają.
02.03.2019 o 13:17 przez davi23
davi23
Jest wtopa, nie pierwsza. Spokojnie, nerwowo będzie do końca jak zawsze, taki sam Inter jak co roku.

Mecze z Milanem, Romą dadzą nam odpowiedź.

Na moje Milan remis, Lazio wygra z Romą i cudem zostaniemy na 3 miejscu... ta liga jest słaba.
02.03.2019 o 12:47 przez cuba
cuba
Totalny brak profesjonalizmu.kultuty w grze,planu na mecz i tak już od x lat ,co tam pisac tu od roku to samo ,wszyscy widzimy że ten klub jest totalnie rozbity,aż szkoda czasem oczu jak to się ogląda ,trener choć wielki szacun powinien juz polecieć jak najszybciej bo to tylko nas dobija,a wylecieć po meczu derbowym ? to już wtedy będziemy myśleć o LE .. mega kompromitacja klub powinien z miejsca reagować i juz mieć trenera który tego zastąpi póki jeszcze jesteśmy czy liczymy się o LM ..
02.03.2019 o 12:20 przez hajdi1989
+2
hajdi1989
Dajcie spokój już z tym politano robiącym "wiatr" i przez 26 kolejek strzelił 3 gole .już keita w paru meczach co zagral na też 3gole
02.03.2019 o 12:18 przez Kondzik
Kondzik
Obudz sie panie Zhang póki jeszcze światła nie zgasły
02.03.2019 o 10:53 przez mateuszzajac
+1
mateuszzajac
@SETE Zgadzam się z Tobą, ale problem jest taki że już 5 lat robimy te kroki w tył a do przodu ni rusz :)
Mi osobiście nie podoba mi się postawa Spalla, przed sezonem robił szopki i nie przedłużał kontraktu bo chciał mieć wszystkich zawodników których sobie zażyczył. Dostał taką kadrę jakiej nikt nie miał po Mourinho. Nie gra Kuzmanovicami, Perreirami, Santonami i innymi Hernandesami.
Nie Interesuje mnie czy transfery wypaliły czy nie, gówno mnie to obchodzi - co chciał to dostał.
A my..... gramy taką samą padake jak w tamtym roku z Kadrą 2x lepszą!
Jest problem z Icardim - to on ma go rozwiązać a nie Veccino
Jest problem z kreatywnością - to on ma go rozwiązać a nie Politano robiący wiatr na prawej stronie
Jest problem z motywacją (już 2 sezon) - to on ma go rozwiązać a nie wypociny i w wywiadach dla Sky Sportu

Moja cierpliwość się skończyła, Milan nas wyprzedzi, Roma pewnie też. Peresić pójdzie, Icardi pójdzie, Brozović pójdzie, Skriniar pójdzie, Politano pójdzie...., a my sobie uzupełnimy skład burakami z Empoli.
02.03.2019 o 14:17 przez SETE
SETE
Oczywiscie masz racje . Ja miałem na myśli okres odkąd przejął nas Suning , było trochę lepiej , tzn miało się wrażenie stabilności , takiego stopniowego progresu , awans do LM i całkiem poprawny początkowo wynik w niej przysłonił nam większości oczy ze Spaletti to jest coś więcej niż zwykły wyrobnik. Po meczu z Psv to już był mega zjazd , a wcześniej mimo pojedynczych przebłysków także przeciętnie. Z taka kadra powinnismy być kilka pkt są Napoli i nie ma dla mnie żadnego wytłumaczenia ze kontuzje ( wszyscy je maja ) czy obrażony kapitan. Trener nie potrafimy w zaden sposób zapanować nad kadra a dodatkowo nie potrafi wydobyć z tych zawodników tego co powinni grać bo każdy z nich oprócz Skrinara i Vrija ( poza wczorajszym meczem ) gra grubo poniżej swoich możliwości
02.03.2019 o 10:24 przez SETE
+1
SETE
Mamy 02.03 roku pańskiego 2019 i chyba już wszyscy jak jeden widza ze przyszłości przed ta drużyna już nie ma. Można powiedzieć ze takich kłopotów wewnątrz klubu nie ma chyba nikt w czołowych ligach Europy. Fakty są takie , ze mamy konflikt w szatni, obrażonego najlepszego gracza ostatnich lat, słabego trenera, prawdopodobnie wojnę na tzw gorze o stołki ( chęć wy ebania Ausilio ) do tego dochodzi brak wyników który jest użyje słowa Spalettiego fundamentalny😀 w tej drużynie jest tak dużo problemów ze tak naprawdę nie wiadomo za co się zabrać , a każda w tym momencie podjęta decyzja personalna będzie się odbijać szerokim echem i dodatkowo potęgować złe nastroje. Moim zdaniem sezonu już nie uratujemy chyba ze będzie jak w poprzednim sezonie wyścig żółwi i będzie mega fart . W obecnej formie Milanu , czy regularnie punktującej Romy to 4 miejsce będzie jak dystans do Napoli. Koniec sezonu możemy skończyć ze strata 40 pkt do Juve co jest poniżeniem najwyższej klasy. Sezon uważam za stracony ale na pocieszenie napisze , ze czasami trzeba zrobić krok w tył żeby potem pójść 2 kroki na przód !
02.03.2019 o 10:21 przez kamil13216
kamil13216
Jeśli Milan na koniec sezonu będzie nad nami to oficjalnie i kulturalnie pyerdolnę na zawał.
02.03.2019 o 10:25 przez SETE
+1
SETE
Oczywiscie ze będzie
02.03.2019 o 10:09 przez IlCapitano
+1
IlCapitano
Cytując Pana Stryja ze Ślepnąc od świateł: "dobra, już kur wa, wypier dalać wszyscy"
02.03.2019 o 08:56 przez ANIOL
ANIOL
FRAJERZY
02.03.2019 o 08:55 przez mateuszzajac
mateuszzajac
wegorz napisał:
Spalla trzeba było wy :cenzor: już 2 miesiące temu albo i lepiej... nie chce mi się nawet wywodów robić odnośnie "rozwoju" tej drużyny od początku jego pobytu w Interze... oczywiście :cenzor: enie, że musi dograć sezon, bo mamy top3 i sporą przewagę... no właśnie... i to był moment na wejście kogoś nowego, kto mógłby już zespół układać i sprawdzać kto się nadaje do gry w przyszłym sezonie, a jednocześnie miałby on zapas punktów na wszelki wypadek... a co mamy teraz ?? punkty roz :cenzor: , podobnie jak zespół, pomysłu jak nie było tak nie ma... nie ma nikogo dostępnego ?? tu ktokolwiek byłby dla mnie jakąś iskierką nadziei... dziś Cagliari z licznymi kontuzjami w składzie, pojechało z Nami jak z ogórkami... to samo Bologna, Torino... tu nawet nie chodzi o Conte, czy Mourinho... jak widać nawet trenerzy pokroju Marana, D'Aversy, de Zerbiego mają więcej pomysłu na stworzenie czegoś z niczego, niż Nasz taktyczny guru... można rozprawiać nad Naszą kadrą, ale nikt mi nie powie, że Cagliari, Parma, czy Sassuolo mają lepsze składy... jestem pewien, że taki di Francesco mając do wyboru Ranocchię i Colidio, posłałby na ostatnie minuty młodego... ale o czym my mówimy... typ nawet mając ustawiony mecz z Rapidem, nie dał powąchać trawy młodemu Adorante... a później się dziwić, że taki Zaniolo wy :cenzor: la z formą, jak u Nas nawet nie ogarniają kogo mają... Roma lepiej zorientowana była w Naszych młodzikach, bo to nie był przypadek, że w ostatniej chwili sięgnęli po Nicolo... na tyle na ile widziałem Primaverę, to Zaniolo prezentował się dużo ciekawiej niż Emmers, a to właśnie Szwajcar dostał status nietykalnego, a teraz nawet nie jest pewnym ogniwem w Cremonese... szkoda strzępić ryja... #spallout...


@wegorz święte słowa,
Może Moratta chciał żeby Spal został aby pokazać Icardiemu że nie jest świętą krową. Ale widząc grę to było gorzej niż Kubica z Williamsem :)
02.03.2019 o 08:41 przez piper
-2
piper
Icardi wiedział co robi opuszczając tonący okręt. Chłop jest za dobry na Inter, ma większe ambicje niż walka o miejsce dające prawo występu w LM. To niewygodne ale takie są fakty, po nieudanej przygodzie w LM wydatnie coś w nim pękło.
02.03.2019 o 13:34 przez Snake86
-1
Snake86
Przecież powodem tej szopki jest chęć Wandy na nowy kontrakt...
02.03.2019 o 08:28 przez pluto11
+1
pluto11
Już 2 miesiące temu po przegranych pisane było żeby go pożegnać bo jest jeszcze przewaga punktowa i szkoda żeby ją roztrwonic bo będzie zaraz 5-6 miejsce a z tym trenerem i jego pomysłem na grę + nasz terminarz nie będzie z tego nic dobrego, no i proszę przewaga stopniala pomysłu jak nie było tak nie ma gry nie ma i widoków na przyszłość też więc Spall weź już idź do chaty i nie wracaj
02.03.2019 o 06:59 przez OstatniPrawdziwy
+1
OstatniPrawdziwy
Tu już nie ma co trenować, tu trzeba dzwonić
02.03.2019 o 05:21 przez Bartek-32
Bartek-32
W całej tej naszej frustracji, mi osobiście jeszcze jedna rzecz świta. Nikt i nic mi tak nie obrzydza piłki jak tak grający Inter
02.03.2019 o 03:11 przez timon
+1
timon
Dzbana broniła dotąd cyfra- 3 miejsce. Mam jednak nadzieję, że jeżeli spadniemy poza pierwszą trójkę to Marotta nie będzie sie zastanawiał nawet chwili i wywali go z miejsca
02.03.2019 o 02:53 przez davi23
davi23
Znowu strata pkt z burakami i co roku to samo. Zaczynam wątpić w LM... sami się prosimy o to aby tam nie zagrać.
02.03.2019 o 02:27 przez bobogol
+1
bobogol
Sardynia jest twierdzą niestety, a my graliśmy najgorsze "swoje".
02.03.2019 o 02:24 przez wegorz
+4
wegorz
Spalla trzeba było wy :cenzor: już 2 miesiące temu albo i lepiej... nie chce mi się nawet wywodów robić odnośnie "rozwoju" tej drużyny od początku jego pobytu w Interze... oczywiście :cenzor: enie, że musi dograć sezon, bo mamy top3 i sporą przewagę... no właśnie... i to był moment na wejście kogoś nowego, kto mógłby już zespół układać i sprawdzać kto się nadaje do gry w przyszłym sezonie, a jednocześnie miałby on zapas punktów na wszelki wypadek... a co mamy teraz ?? punkty roz :cenzor: , podobnie jak zespół, pomysłu jak nie było tak nie ma... nie ma nikogo dostępnego ?? tu ktokolwiek byłby dla mnie jakąś iskierką nadziei... dziś Cagliari z licznymi kontuzjami w składzie, pojechało z Nami jak z ogórkami... to samo Bologna, Torino... tu nawet nie chodzi o Conte, czy Mourinho... jak widać nawet trenerzy pokroju Marana, D'Aversy, de Zerbiego mają więcej pomysłu na stworzenie czegoś z niczego, niż Nasz taktyczny guru... można rozprawiać nad Naszą kadrą, ale nikt mi nie powie, że Cagliari, Parma, czy Sassuolo mają lepsze składy... jestem pewien, że taki di Francesco mając do wyboru Ranocchię i Colidio, posłałby na ostatnie minuty młodego... ale o czym my mówimy... typ nawet mając ustawiony mecz z Rapidem, nie dał powąchać trawy młodemu Adorante... a później się dziwić, że taki Zaniolo wy :cenzor: la z formą, jak u Nas nawet nie ogarniają kogo mają... Roma lepiej zorientowana była w Naszych młodzikach, bo to nie był przypadek, że w ostatniej chwili sięgnęli po Nicolo... na tyle na ile widziałem Primaverę, to Zaniolo prezentował się dużo ciekawiej niż Emmers, a to właśnie Szwajcar dostał status nietykalnego, a teraz nawet nie jest pewnym ogniwem w Cremonese... szkoda strzępić ryja... #spallout...
02.03.2019 o 00:48 przez WTC
WTC
Dzięki za powrót do LM i inne pozytywne wspomnienia, które jakoś mi teraz umknęły z głowy, pewnie z powodu wyniku wczorajszego meczu, ale z całym szacunkiem, weź Ty się już spakuj i odejdź z klubu.
02.03.2019 o 00:42 przez Guarin
+3
Guarin
ale piłkeczka chodziła bez Icardiego po prostu poezja dla oka
p.s Panie Zhang już czas !! !
02.03.2019 o 00:10 przez Gajdzik
Gajdzik
Oczy krwawiły od zaglądania i w niedzielę możemy się obudzić na 5 miejscu, noż ja :cenzor: e! 😠🤬
01.03.2019 o 23:56 przez SETE
+1
SETE
Dla mnie wynik nie jest żadnym zaskoczeniem. Niby na jakiej postawie ktoś miałby mówić ze wygramy , tym bardziej łatwo. Cagliari w tym sezonie u siebie przegrało tylko 2 razy i to z Napoli pechowo a z Atalanta po wyrównanym meczu. Gramy :cenzor: nie i w tym temacie nic się nie zmienia. Personalnie tylko Radja za zaangażowanie i asystę oraz ElToro za bramkę mały plusik. Reszta padaka , ale największa Politano i DD . Zasłużone w pełni zwycięstwo Sardynvzykow .

Przewidywałem na przełomie roku ze na koniec lutego będziemy poza Top4 , chyba pomyliłem się o 3 dni. Osobiście uważam ze już tego sezonu nie podniesiemy tzn będzie taka pseudo walka a skończyć się może na 6 miejscu. Milan gra lepiej , Roma słabo ale punktuje , Atalanta gra lepiej.. jest jeszcze Lazio.

A LE będzie gwoździem do naszej trumny. I tak tam nic nie ugramy z taka forma a fizycznie będziemy zniszczeni co się odbije w kolejnych meczach ligowych .. pewne jak podatki
01.03.2019 o 23:46 przez Piotrekfci
+4
Piotrekfci
Zastanawiające po co gryźć trawę z takim Napoli albo Fiorentina jak za chwilę rozmieniaja to na drobne z Wielkimi... Tej serie a. Kolejny mecz gdzie spal pokazuje że stracił pomysł na tą drużynę. Żaba na ataku, szkoda że nie wstawił Valero na bramkę... Karamoh I Barbosa szlajaja się po wypożyczeniach z różnym skutkiem i można się z nich śmiać, ale patrząc na obecną kadrę i tego pożal się Boże candreve czy Żabę grającego na ataku to i Karamoh I Barbosa byliby teraz Bezcenni i kto wie może by odpalili mając w końcu trochę więcej szans na grę niz mizerne 5 końcowych minut raz na parę gier. Zarząd wraz z trenerem sami zgotowali nam ten los. Wieki Najgo i Vrsajko zamiast przecietniakow Rafinhe I Cancelo. Brawo Qrwa Wy !! !
01.03.2019 o 23:35 przez LukeInter
+2
LukeInter
Jakby wpuścił 3 chłopaków z primavery to byśmy ten mecz wygrali
01.03.2019 o 23:33 przez jacodj
jacodj
Spaletti to Twój koniec...
01.03.2019 o 23:32 przez szmaloo
szmaloo
Całe Włochy śmieją się z miernego Interu, mierny trener, gwiazdeczki co myślą, że jak przyjdą do Interu to złapali Pana Boga za nogi. A tu trzeba zapier....ac !! ! 9 rok to samo, ileż można? !! ! Chińczycy chyba po tym meczu się delikatnie wqrwia! Można przegrać, ale po walce i gryzieniu trawy, Ci pseudogwiazdorzy nie mają za grosz ambicji !! Niektorym brakuje umiejętności na ten poziom > D'Ambrosio. A wiekszości brakuje woli walki !! !
01.03.2019 o 23:46 przez SETE
SETE
No jeszcze z 5 lat dominacji Juve napewno a później kogoś innego ... także jeszcze sporo cierpliwości. Swoją droga Inter poza latami 2006-2010 i czasow Herrery miał raczej krótkie pojedyncze przebłyski. Generalnie na kolejne scudetto przyjdzie poczekać
02.03.2019 o 07:48 przez szmaloo
szmaloo
Mi tu nie chodzi o mistrza, przed sezonem wiadomo było ze Juventus jest poza zasiegiem, ale walka o 2 miejsce z Napoli była naszym obowiazkiem, a co mamy, jutro możemy spaść na 5 miejsce. Spaletti pora się pakować
01.03.2019 o 23:32 przez Rafał 1976
-2
Rafał 1976
Pusty śmiech mnie ogarnia na tych amatorów z Borzej laski z tym amatorem Spallettim.Po sezonie won z trenerem jak można go tak nazwać,zostawić tylko Handanovicia,Skriniara,De,Vrija,Lautaro i oczywiście Maurito,a reszta wont
01.03.2019 o 23:28 przez El Imprezatore
-1
El Imprezatore
Po tym meczu jest tylko jedno stwierdzenie o fakt: Spaletti jest zwolniony i to już. 70% składu do sprzedania o jedziemy dalej bo to jest kpina.

Shoutbox

ragnar 15.06.2025 18:24

21 min 4 0 jakos mnie to nie dziwi....coman 2g1a

broda4991 15.06.2025 18:11

Logowaliscie się na ten dazn? Od was też o nr tel pyta?

Szczupac_FCI 15.06.2025 17:41

po prostu jakiś ziomek fuchy potrzebował...

Nerazzurro90 15.06.2025 16:26

bo nas stać

Xucatlan 15.06.2025 15:40

Po cholerę nam dwóch trenerów bramkarzy? Sprawdziłem losowo kilka czołowych ekip z różnych lig i zawsze trener bramkarzy jest jeden.

Orzeu 15.06.2025 15:01

będzie murarka, mało fajerwerków ale i wyniki

Orzeu 15.06.2025 15:01

zbierają dziadów potrafiących grać w piłkę

Paolo92 15.06.2025 15:00

👀 Milan stara się pozyskać Granita Xhakę z Bayeru Leverkusen. Strony prowadzą negocjacje, sam zawodnik jest otwarty na przenosiny do Mediolanu. Jednocześnie Rossonerim zaoferowano usługi Ciro Immobile, który ma opuścić latem Besiktas. 📰 La Gazzetta dello Sport

coco 15.06.2025 14:55

⚫️🔵✅️ Tutto fatto! Stefano Vecchi sarà l'allenatore dell'Inter U23. Contratto fino al 2027. - Nico Schira

andyvdm 15.06.2025 14:29

Nie pozbędziemy się go z 1 składu póki się kontrakt nie skończy

Orzeu 15.06.2025 14:18

Chivu: „Mkhitaryan ma 36 lat? Zadajesz złe pytanie. W piłce nożnej wiek nie ma znaczenia, liczy się jakość.

ragnar 15.06.2025 12:55

Jak było teraz

ragnar 15.06.2025 12:55

Wiadomo, że przydałby się jeden napastnik podobny poziomem do Thula. Lepsza jedna porządną trójka niż dwóch czy trzech g.wnianych

Vancore 15.06.2025 12:50

dopiero co mielismy 3 szmaciarzy i doszlismy do finalu LM a lige przewalilismy w przedostatniej kolejce po golu z karnego w 95 minucie xD

Vancore 15.06.2025 12:49

no jak nie

karaszan 15.06.2025 12:46

Też jest taka opcja Ragnar. Po prostu przy tylko dwóch atakujących w składzie, nie wolno nie mieć rezerwy, która gwarantuje poziom z biegu

ragnar 15.06.2025 12:44

3421 z jedna 9 a za nim np Zalewski i Frattesi też jakas opcja

karaszan 15.06.2025 12:42

Przy 433, to są jeszcze skrzydłowi

karaszan 15.06.2025 12:42

Grając na 352, gdzie jest tylko dwóch atakujących, to musi być 3 napastnik na poziomie 80% podstawy, bo inaczej to jak się zatrą armaty to nie będzie komu strzelać, po prostu

karaszan 15.06.2025 12:42

Xucatlan, dobrze powiedziane :)

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28227

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598883

Użytkownicy online: 2 (maverik, Xavros) oraz 29 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się