Wywiady z trenerami

Chivu: Nic się nie zmienia, wciąż mamy siedem punktów przewagi (45)

Autor:
Źródło: en.inter.it
1 dzień temu
1657
45
Cristian Chivu

Milan przerwał serię piętnastu meczów bez porażki Interu, wygrywając derbowe starcie 1:0. Mimo przegranej Nerazzurri wciąż przewodzą w tabeli, a tak po spotkaniu wypowiedział się trener Cristian Chivu:

 

- W pierwszej połowie nie byliśmy w najlepszej dyspozycji, a stracony gol mocno na nas wpłynął. Przez pierwsze 20 minut drugiej połowy złapaliśmy odpowiedni rytm i próbowaliśmy odpowiedzieć, stwarzając sobie kilka okazji. Pod koniec zrobiliśmy wszystko, by przebić się przez ich głęboką defensywę. Zmieniliśmy nawet ustawienie, ale niestety nie udało się wyrównać. Nie zagraliśmy dobrze. Brakowało nam organizacji i czystych pozycji do dośrodkowań ze skrzydeł. Nie potrafiliśmy szybko zaatakować ani wypracować sobie klarownej sytuacji strzeleckiej.

- W pierwszej połowie brakowało nam błysku. Oni cofnęli się głęboko i czekali, by ukąsić nas z kontry. Musimy się poprawić i dalej budować na tym, co do tej pory robiliśmy dobrze. Mogliśmy i powinniśmy spisać się lepiej. Nasz styl gry w dużej mierze opiera się na napastnikach, a im dzisiaj nieco zabrakło, ale jestem zadowolony z zaangażowania chłopaków. To świetne doświadczenie dla dwóch młodych zawodników, by poczuć atmosferę takich meczów.

- Potrzebowaliśmy więcej intensywności i lepszego wykorzystania szans. Skupiam się na naszym występie, moich decyzjach i błędach. Przed nami wciąż dziesięć kolejek i musimy dalej bazować na naszych atutach. Nadal mamy siedem punktów przewagi - dla nas nic się nie zmienia. Powiedziałbym to samo, nawet gdybyśmy osiągnęli dziś korzystniejszy wynik.

 

Zobacz też

Cristian Chivu

Cristian Chivu przed derbami della Madonnina (1)

07.03
17:13

Chivu: Stać nas na więcej. Od jutra wraca Dumfries (5)

22.02
03:43

Komentarze (45)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
09.03.2026 o 22:56 przez tytusek25
+2
tytusek25
....To nie jest trener który coś wdraża, próbuje , mający swój styl i wiedzący czego chce i gdzie ma to wszystko finalnie zmierzać..Kompletnie tego u Chivu nie widzę. Wprost przeciwnie.
Widzę,że mimo stosunkowo młodego wieku jest bojaźliwy, skostniały w paskudnym "calciowym" stylu , nie wyciąga kompletnie wniosków z własnych pomyłek, jak i nie potrafi wykorzystać nieoczekiwanych spontanicznych okoliczności w trakcie sezonu (jak początkowe wejście Bonnyego z futryną,którego skierował oczywiście do zajezdni po powrocie Thurama.Sucić na początku też po pierwszym słabszym występie sprowadzony do parteru bo przecież Miki czy Barella musieli grać bez względnie.... Martinez też niewidoczny mimo świetnej postawy w tych resztkach, które łaskawie dostał)
Na moje oko nie ma niezbędnego autorytetu, albo nie potrafi go kompletnie używać do wywołania jakiegoś określonego potrzebą bodźca w drużynie. Szatnia to chyba sama sobą rządzi, bo jego ręki poza biernością wobec zastanej sytuacji w tym kompletnie nie widzę.
Reasumując nieważne czy zdobędziemy scudetto czy nie. Chivu,w mojej skromnej opinii jest max. kieszonkową wersją Conte z tym, że Antoś potrafił na ligowym podworku lać kogo popadnie. Chivu jest silny wyłacznie słabością innych.To oczekiwane hipotetyczne scudetto nie będzie wynikiem wartości bezwzględnej tej ekipy (jak u Conte),tylko bardziej wynikiem korelacji słabości wszystkich rywali dookoła jednocześnie połączonej z naszą regularnością wyżywania się wyłącznie na ligowym planktonie.
Ileż razy taki sezon ,gdzie dostajemy regularnie w papę od wszystkich z topu i równocześnie wszyscy potykają sie o własne nogi, a my punktując wyłącznie na myszach i królikach robimy pole position, moze sie jeszcze powtórzyć ?? ??
Jestem generalnie za jego następcą. Widzę że to naczynie jest puste w środku. Fabregasa brałbym z marszu. Gwarantuje nowe, odważne i też efektowne granie a u nas miałby relatywnie większy potencjał do własnej układanki. Pasuje też bardziej profilem niż Chivu do naszej polityki transferowej i ekonomicznej gdzie w domyśle produkujemy młodych na ewentualną sprzedaż
Dość mam już tu wystraszonych miłośników antyków spod znaku tego gównianego skostniałego calcio. Jestem bardzo cierpliwy o ile widzę że to gdzieś zmierza i jest jakiś większy zamysł całości. Chivu skutecznie mnie wyleczył ze złudzeń co do siebie. Klient wyłącznie improwizuje ,a jutra w tym nie widać w ogóle.
10.03.2026 o 00:44 przez El Imprezatore
El Imprezatore
Zgadzam się absolutnie z wszystkimi co uwypukliłeś oprócz stwierdzenia, że Fagregas będzie miał u nas lepiej. W Como presją mniejsza właściciel chce inwestować w klub i go rozwijać więc oprócz tego, że jesteśmy większym klubem niemamy za wiele do zaoferowania Hiszpanowi. Jestem też zdania, że jescili rumun z nami zostanie na przyszły sezon (a pewnie zostanie niestety) to będziemy tego żałowali bardzo i wtedy na pewno do świąt już go nie będzie 😉
09.03.2026 o 22:39 przez Endru
+1
Endru
Trenerski Xavi Interu z tym człowiekiem stagnacja. Pożegnać po sezonie
09.03.2026 o 13:35 przez pasencjusz88
+1
pasencjusz88
Atalanta, Fiorentina i Roma żeby się nie okazało że wczorajsza wygrana Milanu da im wiatru w żagle a my jak wtopimy z Atalanta i Roma to się dopiero zrobi wesoło.
09.03.2026 o 13:03 przez rafalik93
+3
rafalik93
Po sezonie pożegnać tego kmiota on nie widzi problemu jedzie na starych schematach... Masakra
09.03.2026 o 11:46 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Przestań pierdoli.Zamiast powiedzieć jak wygląda rzeczywistość to pierdoli.farmazony Jesteśmy słabi i nie zasługujemy na zdobycia scudetto i pucharu Włoch I mam nadzieję że tak to się stanie A ciebie i resztę tych darmozjadów wypierdoli.na zbity pysk I tylko w temacie
09.03.2026 o 12:20 przez SETE
+2
SETE
Tak to zdecydowanie tej druzynie i nam kibicom pomoze. Ja pier
09.03.2026 o 11:22 przez Blastersky
+1
Blastersky
Mamy niekorzystny bilans meczów z Milanem więc de facto mamy 6 punktów przewagi.
09.03.2026 o 16:38 przez plint4n
+1
plint4n
Przy równej liczbie punktów jest baraż o mistrzostwo, więc bilans bez znaczenia
09.03.2026 o 09:25 przez kadrian89
+4
kadrian89
Przypomnę tylko, że Chivu swoimi wyborami w Bodo zawalił nam LM i co najmniej kilkanaście milionów euro przychodu.

Liczę na straty punktowe Milanu w kolejnych meczach, bo na ten Inter tego Pana w magicznym marcu nie liczę. Ba, uważam, że sraczka jest bliżej aniżeli się nam wydaje.
09.03.2026 o 09:17 przez SETE
+10
SETE
Bardzo chce tego scudetto bo przed sezonem nie zakladalem takiego scenariusza i zycze Chivu i nam wszystkim z calego serca zeby tak sie stalo i przeszedl do historii z mistrzem w debiucie. Takie nie do konca spodziewane trofeum to cos fajnego. Ale realnie uczciwie uwazam, ze na dzisiaj to nie jest rozmiar kapelusza na Inter i nie widze , ze on moze byc za rok, dwa wyraznie lepszym trenerem. Duze mecze brutalnie weryfikuja jego "warsztat".
09.03.2026 o 09:28 przez kadrian89
+3
kadrian89
Problem w tym, że tu nie ma żadnego warsztatu w kluczowych momentach. Każdy duży mecz Inter gra naiwnie i facet nie wyciąga wniosków. Szymon potrafił zrozumieć, że nie da się każdego zdominować tracąc siły.

Inna sprawa, że przygotowanie fizyczne leży i kwiczy, a piłkarze wyglądają momentami jak trupy bez energii.
09.03.2026 o 09:34 przez SETE
+1
SETE
Dlatego ten warsztat byl w " " :)
09.03.2026 o 09:38 przez paparesta
+2
paparesta
Zmiany w drużynie wymuszają mu głównie pesele, a tak to cały czas lecimy graniem a'la Inzaghi. Gada, że w końcówce "nawet" zmieniliśmy ustawienie. Nie wiem, ja nie zauważyłem. Wczoraj kolejny raz było widać tą bezsilność i liczenie, że jakaś wrzutka wyjdzie i Pio strzeli. Brakowało tylko zmiany w stylu Acerbi na szpicę. Na plus to napewno Zielu, ale nie wiem czy to zasługa trenera
09.03.2026 o 15:41 przez AveCaesar
+2
AveCaesar
Obecnie wszystko opiera się na graniu do Dimarco i jego wrzutce w pole karne lub na stałych fragmentach. Dima, Basto, Zielu, Miki + napastnik ustawiony bliżej lewej (czyli najczęściej Lauti) schodzą na lewą stronę i klepią, klepią, klepią aż Fede coś wrzuci. Wystarczy popatrzeć na mapy aktywności w meczach. Prawa strona jest kompletnie otwarta. Są tam zostawieni sami sobie Bare/Frat + LH. Dziwne, że nic tamtędy nie idzie lub ktoś nie zdąży w obronie. Kto ma tam bronić ? Bisseck ? Ja to widzę, a co mówić o sztabach zespołów czy trenerach jak Allegri.
09.03.2026 o 08:39 przez Pader88
+2
Pader88
Te 7 punktów można przepieprzyć w 3 mecze i co wtedy ?
09.03.2026 o 09:35 przez SETE
+2
SETE
no i wtedy kop w dupe
09.03.2026 o 08:35 przez szymon1337
+2
szymon1337
Chivu dość dobrze zaczął przygodę u nas, ale w ostatnich tygodniach widać wyraźnie, że im dalej w las, tym chłopina zaczyna coraz bardziej błądzić. W meczach, w których nie idzie, w których trzeba coś zmienić, dać impuls - widać to najbardziej. Derby do złudzenia przypominały rewanż z Bodo. Te same schematy, taka sama niemoc. Niestety zaczyna wychodzić brak doświadczenia i Cristanowi zaczynają się już uginać plecy od noszenia ciężkiego plecaka z nazwą Inter.
09.03.2026 o 08:41 przez Cny
Cny
I z Bodo i z Milanem spóźnione zmiany. Widzi, że nie idzie, widzi, że LH czy Barella nic nie robią, wręcz sabotują grę drużyny, że tutaj nic dobrego się nie wydarzy, ale przeciąga moment zmiany w nieskończoność.
09.03.2026 o 08:42 przez szymon1337
+1
szymon1337
P.S. "nic się nie zmienia"
No k*** mać, przegraliśmy mecz o 6 punktów, szanse na mistrza sporo spadły, zaczęła wkradać się niepewność, a ten mówi, że nic się nie zmienia...
09.03.2026 o 08:45 przez szymon1337
+1
szymon1337
Byłem zwolennikiem Chivu, mocno mu kibicowałem. Niestety w sytuacjach, w których potrzeba męskiej decyzji, dobrej zmiany personalnej, czy zmiany systemu gry - wykłada się. Z Bodo i z Milanem widać było u niego takie samo, bezradne spojrzenie w ujęciach z kamer...
09.03.2026 o 08:32 przez Cny
+1
Cny
Cny 08.03.2026 14:53

jestem na to gotowy

Cny 08.03.2026 14:53

ależ dzisiaj będzie lament żeby zwolnić trenera Chivu po kolejnym fatalnym meczu Thurama, Barelli, LH czy Sommera


Później napisałem, że oczywiście wygramy :D no nie wygraliśmy.

Zrozumcie, że ta kadra to złomowisko. I tak cud, że Dimarco i Zielu ogarniają w tym sezonie, jawnie mówiąc, że zasługa w tym trenera Chivu.

To i tak cud, ta nasza przewaga, gdzie końcówka meczu jeszcze miała swoją historię, więc mogło być więcej. Rzadko przepychamy mecze kolanem, raczej kontrolujemy. Może gdyby chociaż jeden piłkarz przyszedł do pierwszego składu.

Oczywiście porażka z Bodo, czy wczorajsze pełne gacie id początku i gra na remis kładą się cieniem na pracę Chivu. Nie lubię gdybania, ale tak na prawdę jakby wczoraj strzelił Miki, sędzia nie odwalił cyrku, czy Bastoni nie położył ręki na Wirtzu, albo AM nie wsadziło w ostatniej minucie to inaczej trochę byśmy patrzyli. Wiem, że z drugiej strony jest 3-2 z Juve w ostatniej minucie, ale ogólnie raczej pechowo tracimy punkty (chociaż dość schematycznie i to jest duży zarzut do Chivu) niż zdobywamy je fartownie jak Milan.

Kadra wiadomo, że najlepszą we Włoszech, widać to na przestrzeni sezonu, ale jednocześnie kadra wypalona, bez ambicji i charakteru, bez zaangażowania, bo czasami sami z siebie mogliby coś dać, a jednak bezcelowo klepią po obwodzie. To nie jest tak, że Chivu im powie "dobra to teraz szybko prostopadle gramy" albo "Luis kiwasz dwóch i walisz w okno". Tutaj mental leży i ja się obawiam, że ciężko będzie zbudować kadrę latem. Tutaj na prawdę przydałby się że dwie gwiazdy do pierwszego składu, piłkarze którzy coś wygrali i jednocześnie nie są jeszcze syci.

Rada dla Ałzyljo, wypchaj Barelle do Realu i doplac do Paza.
09.03.2026 o 09:47 przez tylkointer3
+2
tylkointer3
@Cny ale w zeszłym sezonie było to samo, tez kadra nie dojeżdżała a mimo to był pocisk po trenerze i złym ustaleniu "priorytetów". Ten sezon dopiero pozwala przejrzeć co niektórym, że jednak główny problem leży nie w trenerze, nie w "Ałzyljo", a w Oaktree. Z taką polityką zjazd będzie regularny
09.03.2026 o 14:08 przez ragnar
+2
ragnar
Barella i real? Chyba saragossa, gość nie dość że drugi sezon jest cieniutki to jeszcze mega irytujacy
09.03.2026 o 08:31 przez rchemik
rchemik
Powiem szczerze jak była tak 70-80 minuta i oglądałem zapętloną akcję Interu jak ŻADEN nie podał piłki prostopadłej w środek, tylko gra po okręgu to normalnie brało mnie na wymioty, poważnie.
Jedno i to samo, liczenie tylko na rzut rożny- taką mieliśmy taktykę na ten mecz.
Mecz był słaby, i o ile Milan grał to co gra cały sezon i kot by się spodziewał że znowu tak zagra, o tyle my biliśmy głową w mur- cyk korekta trenera iiiiii waliliśmy w mur jeszcze bardziej, mocniej.....

Pisałem wielokrotnie, chivu to trener przejściowy, takie dogrzanie kotleta do spalenizny. Nic nowego, nic wymyślonego. Nawet Zieliński odpalił tylko dlatego że nie maił kim grać (kontuzje i słaba forma Barelki).
Sezon sezonem, no 90% uda zdobyć się mistrza, ale najbardziej czekam na to co zrobi zarząd z trenerem, czy pojedziemy na tym picu jeszcze 2-3 miesiące (później sami wyjebią Chivu) czy odważą się w lecie na wymianę.
09.03.2026 o 08:35 przez rchemik
+1
rchemik
Jeden i niepodważalny argument- nie wygraliśmy z nikim na naszym, wyższym i ciut niższym poziomie w tym sezonie...
tu nie trzeba nic dodawać, to są fakty.
09.03.2026 o 08:27 przez Cou23
-1
Cou23
W ogóle nie obwiniam Chivu za ten mecz i inne wielkie. Pierwszy mecz w Bodo i ta rotacja to tak jego błąd ale nie wczorajesze mecze.
Błędy i nieporadność którą widzimy to problemy Interu od 3-4 lat, wszystko już widzieliśmy. Ta grupa piłkarzy i emerytów do odpalenia nie zrobi już nic innego.

Chivu chciał skrzydłowego z dryblingiem latem to dali mu Dioufa. Chciał kogoś silnego z odbiorem do środka pola to ma mikitariana 38 lat który jest sabotażystą. To jest cud że jesteśmy liderami z tym co mamy, potrzebna jest rewolucja i zmiana systemu i pomysłów. Wierzę w Chivu że to zrobi jeśli zarząd w końcu postanowi cokolwiek zrobić zamiast jechać na emerytach i wypalonych piłkarzach
09.03.2026 o 08:38 przez Cny
+1
Cny
Zgadzam się. Jedyna uwaga, że ja wczoraj widziałem, że wyszliśmy z nastawieniem, że remis nas ustawia. Wyżej napisałem to samo co Ty.
09.03.2026 o 10:15 przez rchemik
+1
rchemik
Kolego, mamy najsilniejsza kadrę w serie A, to jest bezapelacyjne. To czy są w formie czy kontuzje to inny temat.
co do wygrywania z silniejszymi-równymi.
Przypomnę Ci, że w tamtym sezonie ograliśmy Barcelone, Bayern, Arsenal (sam Top grupy LM)
w Serie A- Milan Jufe Napoli - remisy
Więc mówienie że od 3-4 lat gramy na picu jest bez sensu.
Trener podejmuje decyzje i to trener ustawia się pod przeciwnika.
Z jednej strony wmawia sie nam że gramy na remis, to po co wychodzimy tak wysoko obroną i nadziewamy się na kontry. Mogliśmy dac grać milanowi, to oni musieli wygrać nie my. To my mogliśmy kontrować albo liczyć na błąd.
W tym okresie jeszcze brakowało żeby Como wcisneło co miało i nikt by po meczu nie mówił, że nie chcielismy przegrać....
09.03.2026 o 12:41 przez Cou23
+3
Cou23
Życie przeszłością. My mieliśmy najmocniejszą kadrę. Kiedy Barella zagrał ostatnio dobre 2-3 mecze pod rząd, kiedy Thuram ? Na ławce mamy zmienników emerytów, w pierwszym składzie wychodzi skończony na tym poziomie bramkarz i Miki z przeciętnym wciąż LH.
To wszystko fajnie brzmi jakich mamy super zawodników, nazwiska wielkie ale to wszystko przeszłość. Teraz mamy wypalenie i formułę która się skończyła i potrzeba jest wiele zmian i transferów.
09.03.2026 o 07:58 przez G3nesis
+5
G3nesis
Tu trzeba trenera z jajami i odpowiednim mentalem. Tak jak Walt napisał tu jest podobny przypadek co ze Slotem. Trzeba świeżości, zmiany ustawienia bo wszystko jest zbyt przewidywalne. Tak samo trzeba posadzić zawodników bez formy i zaangażowania. Nie może być świętych krów w drużynie. Wczorajszy mecz obnażył całkowity brak prawego wahadła, gdy nie ma Dumfriesa. Brazol to jest jakaś parodia. Powinien grać w Genoi czy tam innym Cagliari, a nie w Interze. Prawda jest też taka, że Milan wyszedł mecz wygrać, a my wyszliśmy z kupą w majtach i na miękkich nogach. To odróżnia wielkich trenerów od wuefistów. Nie widzę innej opcji niż nowy jakościowy trener od lata i okienko, w którym nastąpi prawdziwa przebudowa. Z prawdziwego zdarzenia, a nie jakieś samifinansujące łatania.
09.03.2026 o 07:50 przez kadrian89
+4
kadrian89
Strasznie bezradnie Inter wyglądał ponownie. Wywalenie piłki w aut przez Akanjiego było podsumowaniem gry Inter z ostatnich tygodni.

Od meczu w Bodo ta drużyna wygląda żenująco.

Chivu za te wszystkie kompromitacje z dużymi przeciwnikami udowadnia, że nie jest gotowy na bycie trenerem takiego klubu.

Jedno jest pewne. Serie A będzie mieć najsłabszego mistrza od lat.
09.03.2026 o 07:10 przez vandallo87
+3
vandallo87
No właśnie z tym jest problem, że grasz jak Spaletti jak miał tuzy pokroju Gagliatdiniego w składzie. Setka wrzutek, może fartem wejdzie. Tylko Spaletti miał Icardiego, który mu zwykle tę jedną z czegoś wpychał, a ty to próbujesz zrobić mając mało doświadczonego wciąż Esposito. CUD, że nie wychodzi, prawda?
09.03.2026 o 08:34 przez Cny
Cny
Wczoraj nawet wrzutek nie było. LH nawet nie podejmuje prob, a Dimarco wczoraj grał do pierwszego obrońcy Milanu.

Gorzej że nawet nie było próby jednego strzału z dystansu.
09.03.2026 o 06:37 przez Walt
+7
Walt
Lecisz na oparach ustawień i schematach które zespół ma jeszcze zapisane w pamięci mięśniowej z czasów Inzagiego. Coś takiego w tamtym sezonie zrobił Liverpoolu. Jedyne co udało Ci się zrobić to oczyścić atmosferę w szatni, która bo finale 0:5 była fatalna. Ale i ona zaczyna już lecieć w dół po kolejnym przegranym w fatalnie stylu "wielkim" meczu gdzie trzeba było rozpracować taktycznie przeciwnika. Sezon pewnie jeszcze dociągniesz choć też to nic pewnego, bo w końcówce sezonu każdy mecz jest ważny gdy wszyscy liczą punkty i grają o coś.
09.03.2026 o 08:05 przez ragnar
+3
ragnar
Dokladnie

O atmosfere tez ciezko jak kapotanem jest Barella, gosc z niesamowitym zjazdem, w dodatku frustrat machajacy lapami
09.03.2026 o 05:27 przez Cyrax
+4
Cyrax
Z jednej strony nie powinno się zwalniać trenera, który wygrałby mistrzostwo, ale jeśli dojdzie do kompromitacji w Coppa Italia, to jednak powinni dobrze przemyśleć plany na przyszły sezon. To może być zwykła anomalia, jak w przypadku wielu innych trenerów, którym los sprzyjał w danym momencie, a później przepadali w czeluściach. Coś jak jednosezonowy piłkarz, na którego wywala się kupę siana, a później okazuje się zwykłym przeciętniakiem.
09.03.2026 o 07:04 przez pluto11
+2
pluto11
Spokojnie jeszcze jest 10 kolejek do końca nikt jeszcze mistrza nie ma
09.03.2026 o 09:22 przez SETE
+1
SETE
Bo to sa anomalia. Masz racje. Chivu znalazl sie w idealnym czasie w idealnym miejscu calkiem przypadkowo.
09.03.2026 o 05:24 przez Orrin
+7
Orrin
Nic się nie zmienia gramy nadal piach jakies tam Bodo wyeliminowano nas przegrywamy derby nie no wszystko gra
Sztywniutko
09.03.2026 o 04:59 przez Kokos
+1
Kokos
Won!
09.03.2026 o 04:52 przez Nerazzurro90
+1
Nerazzurro90
Haha jaki to zjeqb jest qrwa
09.03.2026 o 04:33 przez Piotrek85
+1
Piotrek85
Za tydzień będzie wpierxol od Atalanty i zrobi się 4pkt.
09.03.2026 o 04:48 przez Piotrek85
Piotrek85
Chociaż Milan gra na wyjeździe z Lazio to pewnie za dużo nie odrobią do nas.
09.03.2026 o 03:50 przez El Imprezatore
+4
El Imprezatore
Wiesz co się nie zmienia? To, że dostajesz oklep od każdego ogarnietego trenera uznanej marki. To już cie dyskredytuje z prowadzenia poważnego klubu. Nigdy nie uwierzę, że ten łazan był pierwszym wyborem. Oby w przyszłym sezonie prowadził nas ktoś inny.

Shoutbox

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

HB 09.03.2026 21:16

Witam, jestem na łączach z Palladino, rozmawiamy o transferze.

furch001 09.03.2026 20:56

Moim zdaniem hakan-mhytarian-augusto-LH-Siudy do wywalenia od razu

Tifosinho 09.03.2026 20:53

Takie coś nie przejdzie 😁

Cny 09.03.2026 20:45

xd

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:41

Podobnie z faulem, zawodnik przeprasza i zaczynamy grę od autu

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jedna zasada i rozwiązuje wszystko problemy

DyniaSandomierz 09.03.2026 20:40

Jeśli zawodnik mówi, że nie chciał dotykać piłki ręka to nie powinno być karnego

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Dla jednego to 20cm a dla innego metr

Tifosinho 09.03.2026 20:40

Ile to jest zbyt mała?

Tifosinho 09.03.2026 20:39

Np zbyt nała odległość między piłką a ręką zawodnika

Tifosinho 09.03.2026 20:38

Już kilka razy to pisałem, że sędziowie mają zbyt duże pole do interpretacji i z tego rodzą się kontrowersje

Tifosinho 09.03.2026 20:36

Później mamy takie kwiatki jak np brak rzutu karnego dla Barcelony bodajże 4 lata temu w LM gdy Dumfries w trakcie wyskoku z ręką w górze dotyka nią piłki i nie ma rzutu karnego tylko dlatego bo musnęła mu wcześniej grzywki i nawet nie zmieniła toru lotu.

Tifosinho 09.03.2026 20:34

Jest to błąd techniczny i należy się kara

Tifosinho 09.03.2026 20:33

A totalnie niezrozumiałe jest dla mnie brak przewinienia w momencie gdy piłkarz w wyniku kiksu sam sobie nabija piłką rękę

Tifosinho 09.03.2026 20:32

No chyba, że przyklejona do ciała

Tifosinho 09.03.2026 20:31

Ja będę się upierać, że ręka w polu karnym = rzut karny

Cny 09.03.2026 19:59

no nie zgodzę się. poza polem karnym zawsze odgwizdał by taka rękę jak wczoraj ricciego. dlaczego w polu karnym inne przepisy?

VVujek 09.03.2026 19:57

Tu nie ma co dyskutować karny się należał. Ręką ewidentna do tego ruch ręki.

Xucatlan 09.03.2026 19:44

Nie ma co popadać w skrajność, ale generalnie to dobry tok rozumowania. Jaki odsetek karnych za zagranie ręką wynika z celowości dotknięcia piłki ręką, bądź choćby z intencjonalnego powiększania obrysu ciała? Ja powiedziałbym, że maks 15%. Reszta to wszystko kwestia przypadku. Te dyktowanie karnych za zagrania ręką, to jest zdecydowanie zbyt duża kara w stosunku do przewinienia.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52771

Liczba komentarzy: 619608

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się