Felietony

Déjà vu? (27)

Autor:
Źródło: inf. własna
ponad 6 lat temu
5461
27

Grudzień? Pierwsze skojarzenie z tym miesiącem wywołuje u każdego sympatyka Interu złe odczucia. To właśnie ten miesiąc kojarzy się ostatnio najczęściej z okresem początku kryzysu w drużynie Nerazzurrich. Trzy lata temu w grudniu w drużyna podzieliła się po kłótni po meczu z Lazio, w zeszłym sezonie w grudniu rozpoczął się trzymiesięczny kryzys. Niestety, w tym roku w grudniu nie jest inaczej.

 

Klątwa?

Czy ktoś rzucił klątwę na mediolański zespół? No bo jak inaczej wytłumaczyć to, co się dzieje w ostatnich latach w okresie zimowym z drużyną Interu? Błędy trenerów? Słaba kadra? Nie wiem co myśleć. Wydawało się, że wraz z przyjściem Luciano Spallettiego takie zapaści nie będą się przydarzać, a jednak. Tak było w zeszłym roku i tak dzieje się już teraz. O tytule można już zapomnieć, coraz dalej także do drugiego miejsca. W grudniu pożegnaliśmy się już we frajerski sposób z Ligą Mistrzów, przegraliśmy Derby d'Italia, zremisowaliśmy ze słabą Romą, wymęczyliśmy zwycięstwo z Udinese i straciliśmy punkty z ostatnią drużyną w tabeli. Może być gorzej? Może. Przed Interem spotkania z Napoli i Empoli. O ile w tym drugim być może ekipa Spallettiego wymęczy zwycięstwo, to w meczu rozegranym w Boxing Day o wygraną będzie bardzo trudno. To wydaje się już po prostu absurdalne, ale kiedy zespół notuje dobry start sezonu, to pojawiają się od razu głosy - spokojnie, pewnie wszystko popsuje się w grudniu. 

Internetowe zakłady sportowe 24 to miejsce, gdzie można obstawić wyniki i sprawdzić swoje szczęście. 

 

Co z tym Spallettim?

Do tej pory zaciekle broniłem włoskiego szkoleniowca. Każde próby ataku na jego osobę wywoływały we mnie złość. Teraz chyba jednak czas zacząć rozliczać łysego jegomościa. To fakt, poukładał drużynę, dał upragniony awans do Ligi Mistrzów, za jego kadencji zapanowała w zespole tak długo oczekiwana stabilizacja. Brakuje jednak czegoś więcej. Wydaje się, że nie jest to trener, z którym Inter może osiągać sukcesy. Brakuje tej mentalności. W tryby zaprogramowanej maszyny dostały się duże ziarna piasku. Przykładów pokazujących ograniczenia Spallettiego niestety jest coraz więcej. Największym zarzutem w kierunku trenera bez wątpienia jest brak awansu do 1/8 finału Ligi Mistrzów przy sytuacji, w której znajdowała się drużyna. O ile porażkę w Londynie można było jeszcze jakoś przeboleć i wkalkulować, to jednak to, co się wydarzyło w spotkaniu z PSV to skandal. Barcelona zrobiła swoje, a Inter? Grał o życie i zagrał bez jaj. Kiedy w końcu Icardi strzelił, to zamiast pójść za ciosem, strzelić drugiego i wtedy ewentualnie się zamurować, stało się to, co typowe w ostatnim czasie. Minimalizm. No bo kto by przypuszczał, że Spurs mogą wyrównać? Pewnie wszyscy poza Spallettim. Ale to nie pierwszy taki przypadek. Ewidentnie wielkie spotkania nie są mocną stroną tego trenera ( chociażby porażka z Juve w kwietniu i zmiana w końcówce Santona za Icardiego). Inter może być przy 58-latku w miarę solidną drużyną w lidze i ogrywać pewnie średniaków (chociaż mecz z Chievo temu zaprzeczył), ale nie zrobi przy nim tego kluczowego kroku do przodu. Zawsze będą duże trudności w potyczkach z wielkimi, a przecież takie są ambicje tego klubu, o czym sam wspomniał ostatnio prezydent Steven Zhang. 

 

Jakie nastroje na najbliższe tygodnie?

Nie widzę najbliższej przyszłości w optymistycznych nastrojach. Z drużyną dzieje się ewidentnie coś niedobrego. Do tego wszystkiego doszło jeszcze dyscyplinarne zawieszenie Nainggolana. Swoją drogą, bardzo na niego liczyłem. Wiem, że przeszkodziły mu kontuzje, ale chyba większość z nas czuje duży zawód po transferze Belga. Nie dość, że forma piłkarska nie taka, jak być powinna, to jeszcze problemy wychowawcze, a to przecież nie kto inny jak Spalletti miał mieć dobry wpływ na tego zawodnika i okiełznać jego naturę. Na razie średnio mu to wychodzi. Czy ratunku możemy wyczekiwać w zimowym mercato? Nie sądzę. Z powodu ograniczeń spowodowanych przez Finansowe Fair Play jeśli będą jakieś uzupełnienia składu, to tylko na takiej zasadzie jak rok temu. W czym więc upatrywać zmian? Może w zimowej przerwie? Nie będzie to długi okres, ale zawsze trochę wolnego. Wtedy można wszystko na spokojnie uporządkować i poukładać. Tylko czy jest to jeszcze możliwe ze Spallettim? Zaczynam mieć coraz większe wątpliwości.

 

 

Zobacz też

Z Mediolanu przez Paryż do Turcji (25)

27.05
17:00

Finał w Monachium. Poradnik dla podróżujących (0)

26.05
18:51

Komentarze (27)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
24.12.2018 o 16:25 przez Michellaga
Michellaga
Będę obecny na stadionie na Napoli, liczę na to, że nie skończy się katastrofą.
24.12.2018 o 15:33 przez davi23
davi23
Co z tego, że Spal w ostatnim meczu ugrał nam LM, przypomnę po jakich męczarniach, jak przegraliśmy chwilę wcześniej z Sassuolo w jakim stylu... to jest koniec Spala... wiem, że trzeba wierzyć i też liczę na wygraną w Napoli, ale obawiam się, że ta wygrana tylko odroczy w czasie jego zwolnienie.
24.12.2018 o 11:45 przez cyrkiel
cyrkiel
A ja tam czuję że ograją Napoli i wtedy już nikt nie będzie mówił o jakiejś durnej "klątwie". Wesołych Świąt życzę!
24.12.2018 o 10:59 przez TomHardy
TomHardy
Maverik i jego stabilizacja. Gdzie ty ją w ogóle widzisz bo ja widze wyniki mega w kratke i sporo na farcie. Stabilizacja to regularne punktowanie, a nie wpjerdole od sass czy parmy kiedy nie mieliśmy jeszcze meczy w LM. Teraz jakieś Chieva. A idź pan w chuy z taką stabilizacją!
24.12.2018 o 11:31 przez Lopez
Lopez
Jest stabilizacja! W grudniu zawsze :cenzor: a gramy
24.12.2018 o 10:43 przez Husi
Husi
Zacznijmy od tego, że osobiście nie rozumiem tych wszystkich gloryfikacji stabilizacji jaką wprowadził Spall. Gdzie jest ta stabilizacja ? Punktujemy najgorzej od paru lat, tyle ze rywale grają słabiej. LM ? Gdyby tak jak w poprzednich latach tylko top3 grało w LM to dalej byśmy się nie dostali a za chociażby Manciniego wszystko wyglądało lepiej. Tyle , że porównajmy sobie naszą kadrę. Teraz mamy lepszych zawodników. Skriniar który z miejsca stał się liderem defensywy, do tego Miranda (dobry poprzedni sezon) i De Vrij co daje spore mozliwości. Icardi który dalej sie rozwija i potrafi już częściej uczestniczyć w grze, ściągnąć obrońców i zrobić miejsce. Brozovic który wskoczył na bdb poziom (pytanie czy to zasługa Spalla czy to taki typ "Late bloomer" który zwyczajnie dorósł i ma inne podejście do gry i pracy) i inni. Drużyna jako całość się znacząco rozwinęła ale nie widać w tym ręki Spalla. Nie mamy wypracowanych schematów, jakiś przyspieszeń gry, głównie chodzi o utrzymanie przy piłce i tyle. Bez pomysłu wychodzimy z kontrami. Stałe fragmenty gry jak na podwórku - kopnij i ch*j moze ktoś strzeli. To, co obecnie na takim poziomie jest zaplanowane u nas nie jest. Dobitnie widać to w naszej grze kiedy w kązdym meczu wszystko wygląda tak samo, obojętne czy to SerieA czy LM. W Lm dodatkowo byliśmy bardziej schowani ale najczęsciej wcale nie po to żeby wychodzić z kontrą tylko żeby odzyskać i chwile poklepać piłkę. Zawsze plan na 0 z tyłu a z przodu może co pyknie hah prawie jak w Lotto Ekstraklasie. Reasumując Spall ma najlepszą kadrę od dobrych paru lat a gramy tak samo. Szczęście i błyski ratowały nas przed kompromitacjami w tym sezonie i dzięki temu nie jesteśmy teraz niżej od Romy i to TYLKO TYLE a nie jakas stabiliacja :D połowa pierwszych meczó∑ wygrana fartem przy 80 - 95 minuty to nie jest stabilizacja, zrozumcie.
24.12.2018 o 09:32 przez SETE
+1
SETE
Jeśli chodzi o rok 2018 to ponizej krótka niestety lista ważnych zwycięstw :
- 3:2 z Lazio na Olimpico - fart
- 2:1 z Tott w LM - na farcie
- 1:0 z Milanem w derby - na farcie

To tyle jeśli chodzi o mecze w kategorii ważne badz bardzo prestiżowe . Niestety ta lista jest naprawdę krótka.
Czy będzie można dopisać po jutrze pokonanie Napoli - nie sadze

Czas Lucka dobiega końca i brak dobrej gry w ostatnich dwóch meczach może spowodować ze poleci już w styczniu. Da mnie już jest to bez znaczenia
24.12.2018 o 10:01 przez Rebelde
Rebelde
Nie przesadzaj że z Milanem to był fart. Gnietliśmy ich spokojnie przez 90min, farta to miał Milan ze szybciej i więcej bramek nie stracił
24.12.2018 o 10:08 przez SETE
+1
SETE
Rozumie ale przyznasz ze gol w 93 min dający zwycięstwo to jest fura szczęścia. O to mi chodziło. O sam wynik i okoliczności
24.12.2018 o 10:15 przez maestro177
maestro177
No z Milanem to znowu mieliśmy pokaz braku skuteczności, co nas zabiło w Chievo.
24.12.2018 o 09:08 przez maestro177
maestro177
Spalletti nigdy nic nie wygrał I jak widać nie zanosi się na większe sukcesy. W poprzednim sezonie zrobiliśmy progres, było fajnie Ale dodaliśmy do momentu gdzie Luciano się kończy i potrzebna jest zmiana. Mecz z Napoli wyjaśni czy jest szansa ich dogonić czy są poza zasięgiem. Myślę że jak przegramy to można by od razu zmieniać trenera. Mourinho i Conte są wolni I zapewnia wyższy poziom niż Spalletti to pewne.
24.12.2018 o 08:26 przez Kondzik
Kondzik
Nic do niego nie mam. Zapewne wywalczy kolejny awans do LM. Lecz jak dla mnie on nigdy nie przeskoczy pewnej poprzeczki. Poprzeczki, którą dawno przeskoczył m.in Diego. Jego zespół to jedność, może nie grają efektownie ale efektywnie. Zrobił zespół z niczego, zawodników mniej znanych na graczy Top. Luciano też wybił kilku graczy i to tyle. On nie będzie wstanie walczyć o cele o jakich mówił Steven. Coraz częściej podejmuje błędne decyzje, akcja z Ivanem to chyba jest wierzchołek jego złych decyzji. Nie po to przyszedł Marotta aby kręcić się na miejscach 3-4 może 2 i w LM max 1/8. Niech dogra do końca sezonu i uważam że nasz zarząd go pogna.
24.12.2018 o 08:13 przez lukasszzo
-1
lukasszzo
Nigdy Spalettiego nie uważałem za dobrego trenera.0 sukcesów.Druzyna bez stylu
24.12.2018 o 07:49 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Nastroje w klubie jak najbardziej pozytywne. Założone kapcie i przeczekanie zimy. W tym czasie Judy i Napoli będą robić swoje a my oscyluje spadniemy na 6—7 miejsce :) po czym znów nastopi wiosenne przebudzenie. Qrwa jakie to proste 😂. Szkoda że ja w robocie nie mogę mieć takiej wyjbki na to co robicie zgarniajac do tego jeszcze tyle forsy co ci polamatorzy
24.12.2018 o 02:20 przez Krisu
Krisu
Spokojnych i radosnych świąt życzą Spallettii, Nainggolan i spółka.
24.12.2018 o 01:30 przez maverik
+2
maverik
Mnie to ciekawi czemu akurat zawsze w grudniu się wszystko sypie. Czemu dla odmiany nie może w styczniu np. Czemu Mancini zawsze sobie radził cały rok (Inter i MC), a potem przyszedł i nagle kryzys. Czemu Spalletti sobie radzil (Roma, Zenit, Roma) i tam nie miał kryzysów, a nagle przyszedł do Interu i złapał "wirusa" i to dwa razy. Niestety takich rzeczy to się może dowiemy za 10-15 lat jak ktoś napiszę książkę jak było. Co do samego trenera teraz to na pewno nie wchodzi zwalnianie go w trakcie sezonu, bo dla mnie to będzie oznaka, że wracamy do tego co było i bawimy się w strażaków czyli jesteśmy niepoważnym klubem. Ludzie piszą, że się mieliśmy cudowne mercato a wyniki słabsze. No nie zgodzę się. Mieliśmy Rafinhę, który wymiatał, a mamy Radje, który więcej się leczy niż gra. Mieliśmy Cancelo, który był kozakiem na swojej pozycji, a teraz mamy Vrsaljko, który też więcej siedzi w szpitalu. Politano gra fajnie, ale nie daje nam tyle ile Perisić w formie, który teraz się obraził jak to typowy Chorwat, więc tu też jesteśmy na minus. Keita i Lautaro to póki co pokemony, więc jedynie De Vrij jest skokiem jakościowym, choć Miranda w tamtym sezonie słaby nie był. To ma być to wybitne mercato? I gadanie, że ma tych co chciał...no powiedział tak bo dostał wielu graczy na pozycje które wymagały uzupełnienia, ale raczej chciał Modricia czy Vidala, a ich nie dostał ;) Dodatkowo rok temu mieliśmy jak dobrze kojarze bilans 12-3-0. Kto o zdrowych zmysłach myślał, że to teraz przebijemy mając na głowie 6 meczów w LM? I tak wiem, że wyjdzie na to, że tylko bronie Spalla, ale ten komentarz to po prostu podsumowanie półrocza, które jest jak każdy widzi.
24.12.2018 o 09:36 przez timon
timon
Te pokemon Balde gdy gra prezentuje się dużo lepiej, niż Perisic, kto jednak gra? Kto wystawia skład? Jeżeli chodzi o Radje i Rafinhe to czyj to był wybór? Chyba tylko sprawa z Cancelo nie obciąża Spaletiego. Ja rozumiem malowanie trawy na zielono, ale bez przesady...
24.12.2018 o 09:51 przez AveCaesar
+1
AveCaesar
Popieram w 100 % Tak samo jak nie sposób się nie zgodzić, że mieliśmy sporo farta w paru ważnych meczach. Tyle, że to właśnie w poprzednich latach właśnie go nam brakowało no, a szczęście podobno sprzyja lepszym i to ono sprzyja lepszym ;) Nie można powiedzieć, że to np Juve go nie ma. Na pewno środek pola to jest to co najbardziej zawodzi bo nie udało się go naprawić.
24.12.2018 o 14:36 przez maverik
maverik
timon, no tylko że ten Balde póki co wyglądał bardzo dobrze z Frosinone i dobrze z Romą, a jak wchodzi z ławki to nic kompletnie nam nie daje. Ze SPAL od 1. minuty zagrał słabo. Taki Politano czy nawet Perisic ostatnio z ławki nawet potrafią się pokazać, a Senegalczyk nic. Czyli wpuszczanie go z ławki to zmarnowana zmiana. Niby można uporczywie stawiać na niego od 1. minuty, ale czy to ma sens tego nie jestem pewien. Chyba każdy wolał Radję latem, a kontuzji u niego nie dało się przewidzieć bo u niego problemy ze zdrowiem nie występowały. Poza tym transfer Nainggolana załatwił nam FFP bo odesłaliśmy Santona i Zaniolo. No i sam fakt, że Rafinha teraz ma z głowy sezon przez kontuzje. Niby można pisać, że a może u nas by nie doznał urazu, ale jednak ryzyko było bardzo duże, bo to w końcu więzadła.
24.12.2018 o 15:34 przez timon
timon
Chłopie Perisic zalicza 1bramke i 1asyste w 19 meczach, a Ty mówisz, że Balde zagrał dobrze w dwóch? Te dwa to i tak więcej niż Perisic. Chorwat dobrze z ławki? Kiedy, gdzie? Koleś jest tragiczny a Ty na Balde marudzisz? Perisic 19meczow bramka i asysta, Balde 7 meczow(tylko dwa w podstawie) 3bramki i dwie asysty. Chorwat ma dużo gorsze straty mimo trzykrotnie większej ilości minut na boisku
24.12.2018 o 15:40 przez maverik
maverik
Nie wiem skąd te statystyki brałeś, ale według mnie Perisić ma 3 bramki i 2 asysty w 16 meczach. No z Udinese Perisić lepiej zagrał niż Balde.
25.12.2018 o 00:26 przez timon
timon
https://www.whoscored.com/Players/70524/Fixtures/Ivan-Perisic przestajesz być dla mnie poważnym rozmówca. Nie trawie psychofanow, więc dołączasz poziomem do PiotrkaFCI
25.12.2018 o 02:35 przez maverik
maverik
Czyli te bramki i asysty z początku tego sezonu się nie liczą? :D i to ma być poważne? https://www.transfermarkt.pl/ivan-perisic/leistungsdaten/spieler/42460 3 gole 2 asysty jak byk napisane
25.12.2018 o 07:41 przez timon
timon
Która cześć,, w 19 meczach'' jest dla Ciebie niezrozumiała? Ok, niech będzie, dla takich jak Ty powinienem lepiej doprecyzować swoją wypowiedź--w ostatnich 19 meczach. Lepiej?
24.12.2018 o 00:46 przez danielinter
danielinter
Jak dla mnie Spalletti i tak ma wiecej szczęścia niz rozumu.Fartowne wejście do LM , fartowne zwycięstwo z Tottenhamem i przez to cala nadzieja na wyjście z grupy.Mancini radzil sobie podobnie , a krytykowany byl niemilosiernie i do tego mial gorszy sklad.Niech Spalletti dokonczy sezon , a potem witamy Mourinho ;)
24.12.2018 o 00:26 przez wegorz
+2
wegorz
Kryzys trwa od zeszłego grudnia... Łysy ma takich gości jakich chciał, a gra nie wygląda lepiej... Punktujemy gorzej niż rok temu, a przecież kadra jest coraz lepsza... Dalej popełniamy te same błędy... Nie kończymy wcześniej spotkań i to się mści... Takie scenariusze jak ten z meczu z Chievo widzieliśmy kilka razy w zeszłym sezonie... Cały obraz pracy Spallettiego zakłamuje dobry początek zeszłego sezonu i fakt wejścia do LM... Ale zastanówmy się... Tak naprawdę, to po prostu mamy fart, że zmienili zasady tych rozgrywek... Zajęliśmy ledwo 4 miejsce... Takie samo jak Mancini 2 lata wcześniej albo jak Gasperini z Atalantą rok temu... Tylko nagroda była inna... Musimy patrzę obiektywnie... Gość przepracował już 2 całe okresy przygotowawcze z zespołem jaki sam sobie skompletował, a wyniki są mizerne jak na tą kadrę... Mieliśmy zmniejszać dystans do jude, a jest odwrotnie... To, że jeszcze jesteśmy w top 4 zawdzięczamy tylko słabszej formie zespołów z Rzymu... Napoli odjeżdża, a rok temu na tym etapie byliśmy z nimi na równi... Coś trzeba z tym zrobić, a pierwszym krokiem jest zmiana trenera... Mam dość tego jego filozofowania w wywiadach... On nigdy nie jest winien... Nawet po przegranych derbach zwalał winę na Joao Mario na którego to rzekomo krzyczał, by wrócił, podczas gdy Portugalczyka nie było jeszcze na boisku... Ale nie powie przecież, że to jego best friend Borja zostawił dziurę w tym sektorze... #spallout...
24.12.2018 o 00:48 przez TomHardy
-1
TomHardy
Piękne podsumowanie. Podpisuję się rękoma i nogami. #Spallout #InterIsNotHereWithHim

Shoutbox

coco 14.06.2025 21:43

⚫️🔵🇫🇷🔥 Quinquennale da 2 milioni a stagione più bonus. Questo il contratto che Ange-Yoan Bonny non vede l'ora di firmare per legarsi all'Inter. Sul fronte giocatore infatti c'è accordo totale per il trasferimento a Milano e nei prossimi giorni la dirigenza di Viale della Liberazione conta di chiudere anche l'accordo con il Parma. - FcInterNews

KibicInteru 14.06.2025 19:58

wystarczy że w nagłówku jest "shock news" i ludzie się nabiorą

KibicInteru 14.06.2025 19:57

No większość ludzi przeglądający Internet to kompletni debile więc normalne że jest zainteresowanie takim artykułem

Xucatlan 14.06.2025 19:54

A przegrany szczur, to idealne określenia na kibica Juventusu, który spamuje głupoty na stronach innych klubów. Bez pozdrowień dla Cyraxa.

Xucatlan 14.06.2025 19:52

Podobnie jak głupie gadanie o 'betonie' Inzaghim. Każdy trener, nieważne czy Inzaghi czy Guardiola czy Klopp jak brakuje wyników, to nagle okazuje się bezmyślnym betonem, który ciągle wystawia tych samych piłkarzy bez formy i niczego nie zmienia w grze.

Cyrax 14.06.2025 19:51

Najważniejsze, że tego przegranego szczura już nie ma w Interze

Xucatlan 14.06.2025 19:49

To jest przerażające, że pojawia się jakiś wysryw na jakiejś stronce typu 'gównianenewsyzdupy.com' a ludzie to biorą za pewnik :/

Xucatlan 14.06.2025 19:48

Przecież te źródło o Dumfriesie, to jakiś totalny śmietnik i nigdzie indziej tej wypowiedzi za bardzo nie widać.

Domino 14.06.2025 19:32

Taremi to opuszczał lekcje ze strzelania bramek

martins2000 14.06.2025 19:31

Taremi opuści całe Klubowe Mistrzostwa Świata

ragnar 14.06.2025 19:20

Kibice to widza, to pilkarze i sztab tym bardziej

ragnar 14.06.2025 19:20

Nic zaskakujacego, kazdego dziwilo, ze np de vrij gral jak profesor, wracal po kontuzji Acerbi i 1 sklad, Carlos Augusto jeden z najlepszych graczy od stycznia czesto lawka, 90 min co mecz mikiego itp

Szczupac_FCI 14.06.2025 19:02

shock news: "Denzel Dumfries reveals the real reason why the coach Simone Inzaghi has been removed from Inter and what the players of the new technician Christian Chivu are currently thinking. “There are many mysterious things that have been hidden …” – the truths revealed by the Dutch full -back surprise everyone…"

Rebelde 14.06.2025 16:39

Lucca to drewno, nie wiem co oni w nim widzą

andyvdm 14.06.2025 16:29

No Bo by to zwinny szybki murzyn z dryimgiem a Lucca to nieruchawe drewno

El Imprezatore 14.06.2025 16:07

top akurat dobrze bo ja tam wole Bonnego

martins2000 14.06.2025 15:40

SKY - Lucca sempre più vicino al Napoli

Tifosinho 14.06.2025 14:27

Może Samuele Longo nie będzie chciał grać w Serie D i da się namówić na transfer do Inter U23?

Orzeu 14.06.2025 14:27

Festa ( Sole 24 Ore) : "Oaktree-Inter, bond operation preparatory to future sale. High price"

Archiwum shoutboxa

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (3)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28242

Liczba newsów: 50973

Liczba komentarzy: 598860

Użytkownicy online: 0 28 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się