Plotki transferowe

FCIN - Inter chce przedłużyć kontrakt Francesco Pio Esposito (28)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
11 miesięcy temu
1990
28

Francesco Pio Esposito rozgrywa fenomenalny sezon w barwach Spezii na zapleczu Serie A. Działacze Interu nie mogą być niezadowoleni z rozwoju 19-latka i z pewnością intensywnie myślą o jego przyszłości. 

 

Jak podają dziennikarze FCInter1908, Piero Ausilio spotkał się z agentem zawodnika w Neapolu podczas meczu Napoli - Inter. Była to pierwsza rozmowa, której celem było zrobienie gruntu pod dalsze negocjacje dotyczące przedłużenia kontraktu 19-latka. Piero Ausilio miał zapewnić agenta, że Inter bardzo ceni umiejętności jego klienta, bacznie obserwuje jego rozwój i wiąże z nim spore nadzieje na przyszłość. Dalsze rozmowy mają postępować w najbliższym czasie. 

 

Francesco Pio Esposito w tym sezonie w barwach Spezii strzelił 14 bramek oraz zanotował jedną asystę w 26 meczach. Aquilotti zajmują obecnie 3. miejsce w tabeli Serie B i walczą o bezpośredni awans do włoskiej elity. Portal Transfermarkt wycenia 19-letniego napastnika na 10 mln euro.

 

Młody napastnik udzielił ostatnio wywiadu dla TuttoMercatoWeb, w którym wypowiedział się na temat swojej przyszłości:

- To bardzo ważny dla mnie sezon, nie mogę temu zaprzeczyć. I wiem bardzo dobrze, że strzelając gol za golem wszyscy mówią o mnie. Im więcej robisz, tym więcej o tobie mówią: ale najważniejszy dla mnie jest obecnie cel drużyny, jest on mocno ugruntowany w mojej głowie i nie pozwalam sobie na rozpraszanie się czymkolwiek. Myślę tylko o dobrej pracy w tygodniu i weekendowym przeciwniku.

 

Zobacz też

Euro pieniądze

Inter na szóstym miejscu pod względem inwestycji transferowych w ostatnich 5 latach (20)

21.01
14:01
perisic mercato live

Mercato Live 23.01 - (18:20) Ndoye na celowniku // Vicario na szczycie listy życzeń (43)

23.01
09:45

Komentarze (28)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
14.03.2025 o 16:51 przez inter30
inter30
Jak tak dalej pójdzie to zasłuży na grę w Interze tzn. na 6 minut końcówki z Feyenordem
14.03.2025 o 11:15 przez pluto11
+3
pluto11
On i Carboni powinni zagrać na KMS i sądzę że dadzą więcej jak Correa Arna i Taremi razem wzięci
14.03.2025 o 09:39 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Co za kretyni wymyślają w tym samym czasie reprezentację co KMS !? Liczyłem że go tam zobaczę ale oczywiście Włochy się wpierd..... 🤬🤬🤬 Ciekawe kogo jeszcze brak będzie bo szanowne reprezentację muszą sobie pograć....
14.03.2025 o 07:31 przez KarmaAG
-3
KarmaAG
Dlatego Wasz Inzaghi jest do d..

Niewiem czego ten dyletant się boi
Nie można juz geac gorzej niż Arna i Correa.
14.03.2025 o 09:16 przez bonjovi100
+2
bonjovi100
Podaj mi 1 trenera w przeciągu ostatnich 3 lat co stawiał na młodych i osiągnął więcej niż Inzaghi.

Był taki ktoś jak Xavi który chciał ale no.. już go nie ma.
14.03.2025 o 17:04 przez Onana90
-1
Onana90
Trochę dziwne, że podajesz za przykład Xavi a nie wspomnisz o Flicku, który robi genialna robotę z młodzieżą.
14.03.2025 o 19:43 przez bonjovi100
+1
bonjovi100
Echh no i to są te halucynacje fanów piłki gdzie coś im się wydaje. Ale odpowiem. Ostatnie 3 sezony Inzaghiego (opis powyżej) Vs Flicka:

Barcelona.. wiesz że w tym momencie Barca ma tyle samo punktów co rok temu za zwolnionego Xaviego?
Co więcej. Jeszcze pare kolejek temu były porównania jak mocno punktowo Barca Flicka traci do Barcy Xaviego. Więc nie. Pomimo, że lubie Flicka to punktowo jest na tym samym poziomie co jego zwolniony poprzednik.

Zdobył dotychczas 1 puchar. Jeżeli standardy traktowania trenerów w Barcelonie się nie zmieniły to niekoniecznie doczeka kolejnych Pucharów.
W LM i PH jest na tym samym etapie co Inter Inzaghiego.

W przeciągu tych 3 lat Flich prowadził jeszcze kadre Niemiec i tam też faktycznie np z Japonią wystawił 3 młodzików.

I przegrał.. i odpadł. Generalnie MS zakończył w stylu - Wstyd, Hańba, Kompromitacja

A więc ostatnie 3 lata:
Inzaghi - 6 pucharów, finał LM
Flick - 1 puchar + totalna kompromitacja na MŚ

Podsumowując. Nie ma trenera na przestrzeni ostatnich 3 lat który grałby młodzikami i choćby zbliżył się delikatnie do osiągnięć Inzaghiego. To są fakty a nie odczucia czy wydaje mi się albo fałszywe tezy jak ta z genialną Barceloną Flicka która ledwo ledwo ostatnio dobiła do dorobku Xaviego z tamtego roku.

Trochę za mało tutaj szanujemy dorobek naszego trenera i źle się na to patrzy. Jakby fani specjalnie nam źle życzyli, a jest to jeden z najlepszych okresów Interu w historii i to też fakt, a nie opinia.
16.03.2025 o 13:39 przez Piotrek85
Piotrek85
Może masz i rację tylko jedno ale . Barcelona ma za rywali Real i Atletico. Gdyby Inter grał w lidze hiszpańskiej to pewnie by żadnych z tych 6 pucharów nie było.
16.03.2025 o 13:40 przez Piotrek85
Piotrek85
Żadnego
13.03.2025 o 22:28 przez Raffal
+3
Raffal
tymczasem polnskladu Barcelony prawie w jego wieku gra w LM. czas zacząć stawiać odważniej na młodych kosztem 36 latków jako zapchajdziury
13.03.2025 o 22:59 przez kibix
+1
kibix
Tylko ze ich młodzicy są kozaccy a nasi już niekoniecznie
13.03.2025 o 23:20 przez acmilanowek
acmilanowek
nasze staruchy też
14.03.2025 o 09:16 przez bonjovi100
bonjovi100
Zgadza się
14.03.2025 o 17:06 przez Onana90
-2
Onana90
A czy ktoś dał młodym szansę w Interze. Typowa Włoska betonoza: najważniejsze doświadczenie.
14.03.2025 o 19:46 przez bonjovi100
+2
bonjovi100
Po co dawać zszanse zawodnikowi jeśli na treningu widać jak odstaje? Po to są treningi. Mamy takich młodzików że nawet Monza ich nie wystawia.
13.03.2025 o 15:50 przez Cou23
+2
Cou23
Gdyby od KMŚ już został z nami i był jako 3-4 napastnik...Marzenia.
Takie proste niby, a dla naszego klubu niemożliwe
13.03.2025 o 23:23 przez acmilanowek
+4
acmilanowek
musi się zmienić m sposób postrzegania . Taki Ausilio woli ściągnąć kogoś kto strzelił te 10 bramek w lidze aby nikt mu nie zarzucił , że stawiając na młodych bez doświadczenia rozbroił drużynę i ta nie jest w stanie walczyć o cele.
ostatnie 3 lata pokazały że nie powinniśmy się tego bać , ci rezerwowi emeryci niczego nie zapewniają
14.03.2025 o 02:11 przez Cou23
+1
Cou23
Dokładnie.
Jeszcze kwestia braku zaufania kompletnego do systemu szkolenia i wychowanków jest przerażający. Nawet nie było momentu byśmy się na stawianiu na młodych przejechali więc to podwójnie dziwne. Kwestia zmiany kierunku całego klubu i trenera.
14.03.2025 o 09:21 przez bonjovi100
bonjovi100
Co Ci przeszkadza w kierunku który przyniósł mistrzostwo, finał LM, 2x PW, 3x SPW i obecnie walka nadal na 3 frontach gdzie wszyscy inni z Włoch już się wypisali. Juve i Napoli została tylko liga.

Chcesz powrotu do czasu gdzie przez 11 lat nie mogliśmy wyjść z grupy LM? Czy to nie były żenujące czasy do których jednak nie chcielibyśmy wrócić?

Młodych niech nam średniacy ligowi ogrywają, a nie twórzmy z siebie drugi Ajax czy Bvb.
14.03.2025 o 11:36 przez Cou23
+1
Cou23
a sorry nie wiedziałem, że trzeba ze skrajności w skrajność. Nie można obudować młodych doświadczeniem, trzeba być od razu Ajaxem.
Taki mam problem, że gdy systematycznie nie odmładzasz kadry to kończysz jak my po 2010 lub musisz wydawać ogromne pieniądze na młodych wyszkolonych zawodników z innych klubów, jeśli odrzucasz własnych wychowanków.
14.03.2025 o 11:57 przez bonjovi100
+1
bonjovi100
Ok. Tylko to odmładzanie może polegać na tym, że wyłapujemy młodych. Ogrywa go inny klub i do nas trafia do oszlifowania.

Zastanówmy się ile meczów moglibyśmy już przegrać grając np Palaciosem który nie łapie się w Monzie?

Dużo bardziej ograny Asllani jeszcze nie jest gotowy na inter i ma wiele straconych bramek na sumieniu.

Odmładzanie kadry jak najbardziej ok. Teraz ogrywamy Bissecka by mógł wypełnić luke po Acerbim. Zrobił już wiele baboli ale raczej jego gra i tak na plus.

Mamy Zalewskiego i Asllaniego w ciągłej rotacji.

W przyszłym sezonie dojdzie Sucic i liczę na jeszcze z 2 porządne młode wzmocnienia + Zalewski wykupiony. To już byłby mocny krok do przodu.
Młodzi są potrzebni ale młodzi sprawili że Juve w tym sezonie jest pośmiewiskiem i już poza pucharami.
14.03.2025 o 12:28 przez Cou23
+1
Cou23
Zgadzam się.
Moje "ale" ma się do systemu wychowania i wychowanków. Uważam, że jest większa szansa że odpali młody z własnej akademii, który jest w klubie od lat niż transfer pokroju Palaciosa czy Buchanana, Bisseck jest świetny i ten transfer wypalił ale jak widać nie zawsze udaje się trafić.
Stąd Bracia Esposito przy miernocie emerytów z ataku wyglądają jak najprostszy ruch do wykonania.
Odmładzajmy ale z głową i gdy można to zrobić. Obecną primavere aż z przyjemnością się ogląda i kilku z nich fajnie jakby dostało szanse kilkuminutowego występu w końcówkach meczów kosztem piłkarzy pokroju Coreły czy ASSlaniego
14.03.2025 o 12:54 przez Kredence
Kredence
Jak Conte stawiał na Bastoniego kosztem Skriniara/ Godina to pewnie pisałeś podobnej treści komentarze. Kto to widział postawić na 20 letniego obrońcę, który miał ledwo 30 meczów rozegranych w seniorach. A jednak było warto. Dzisiaj mamy najnowocześniejszego obrońcę we Włoszech i gracza absolutnie unikatowego. Ale Conte nie patrzył na wiek, liczyły się umiejętności. Do dzisiaj pamiętam jak Lautaro w pierwszym sezonie był wyśmiewany a społeczność kibicowska tylko patrzyła żeby krytykować. Przyszedł Conte i Lautaro natychmiastowo zaczął pokazywać ogromny potencjał i przede wszystkim jakość na boisku. Warto otworzyć głowę i zrozumieć, że młody niekonieczne oznacza słaby i niegotowy.
14.03.2025 o 20:03 przez bonjovi100
bonjovi100
@Cou23 Ok.Tylko trochę moim zdaniem mieszasz sytuacje zmieniając fakty.

Czy bracia Esposito byli kozakami jak byli u nas? Nie.
Czy stali się dobrymi graczami jak poszli na wypożyczenie / transfer i DZIĘKI REGULARNEJ grze stali się zawodnikami wiodącymi w zespołach? Tak.

Czy są dziś jako tak ukształtowani zawodnicy do dyspozycji Inzaghiego? Nie

Byli dostępni jako średni piłkarze z potencjałem, a teraz zależy jak się kluby dogadają.

Dużo osób tu wspomina przykład Barcelony, że oni potrafią. Brawo to jest idealny przykład.
Oni tak samo zrobili z Olmo. U nich był średni. Pozbyli się, a jak wybuchł jego potencjał do go odkupili.

Jak jesteś topowym klubem to możesz wrzucać na sezon 2-3 młodzików do kadry i tym sposobem ten ich rozwój ma jakiś sens. A jak wrzucisz więcej to zostajesz wyniesiony na taczkach jak Xavi z wspomnianej Barcelony.

Na ten sezon mamy Bissecka, Asllaniego + Buchannan / Palacios / Zalewski. Całkiem spora ilość jak na klub co chce wygrać triplette a nie są to zawodnicy genialni jak Yamal czy Gavi.

W przyszłym sezonie Bissecka traktujmy jako dorosłego, Asllaniego wywalmy. Palacios niech spróbuje cokolwiek pograć w Monzie. Dodajmy do tego Sucicia, jednego Esposito, zobaczmy co z Zalewskim i miejmy na ogony 2-3 z primavery na ogony.

I to jest realny plan jak nie chcemy wrócić do czasów sprzed Inzaghiego czyli czekać 11 lat na wyjście z grupy LM.
14.03.2025 o 20:15 przez bonjovi100
bonjovi100
@Kredence ale rozmawiajmy na poważnie bo sam sobie udowodniłeś, że tworzysz problem którego nie ma.

Ale ok odpowiedz mi w takim razie:
Jaki zawodnik został kupiony za 30 mln, ma 30 występów w 2ch zespołach w Serie A i w ostatnim sezonie był podstawowym zawodnikiem no i jest aktualnie do dyspozycji trenera który na niego nie stawia bo woli starszych?

Nikt. 0 takich zawodników.

Bastoni jest IDEALNYM odzwierciedleniem sytuacji jak w przypadku braci Esposito.

Inter kupił Bastoniego (młody, obiecujący) - Nie włączyli go do aktualnej kadry a zostawili na wypożyczenie.

W drugim sezonie gdzie dalej był młody, perspektywiczny, ale nie ograny w serie A (patrz cała nasza Primavera) . Czy wczodził na ogony jak spora część chciałaby aby było z braćmi Esposito ?? Ździwie Cię, ale NIE. Został WYPOŻYCZONY do kolejnego zespołu gdzie miał się ograć w lidze (to samo jak teraz z np Palacios). Ograł się i wrócił do kadty i DOPIERO wtedy został włączony do kadry Interu.

Dlatego jak już dałeś taki przykład to podaj nazwisko takiego samego obecnie zawodnika. Ogranego w lidze (30 meczów), którego Inzaghi ma do dyspozycji a nie wystawia.

Ja nie znam, ale z chęcią poznam.
14.03.2025 o 22:04 przez Kredence
Kredence
Nie zrozumieliśmy się chyba. Ja nigdzie nie napisałem, że Inzaghi ma takiego zawodnika i na niego nie stawia. Tutaj starasz się obalać coś co sam napisałeś.

To co ja napisałem jest w kontekście przebudowy i większej ilości młodych zawodników. Ty twierdzisz, że koniecznie muszą się ogrywać przed transferem, a taki Bisseck po grze w Danii regularnie gra coraz więcej i pięknie się rozwija. A grał przecież w słabej lidze, nie musiał się ogrywać we Włoszech i dał rade. Może Sucic bedzie następny. I przecież nie chodzi nikomu o wprowadzanie dzieci z Primavery. Wiadomo, że będą przychodzić gracze, którzy już coś pokazali. Jeśli będą z serie a to spoko.
15.03.2025 o 14:45 przez bonjovi100
bonjovi100
@Kredence To jak mam interpretować Twój przykład Bastoniego? Zawodnika kupionego za 30 mln i wysłanego by grał regularnie i był gotowy na inter?

Żeby była jasność. Też jestem za wprowadzaniem do składu zawodników pokroju Yamal, Gavi czy nawet Zalewski.

Tylko obecnie takich nie mamy. I co więcej tacy są często obecnie drożsi niż darmowi starsi których Inzaghi potrafi idealnie odrestaurować (Dżeko, Acerbi, Miki itp).

Czy stać nas na kupowanie dobrych młodych? Nie wiem.

Oczywiście trafił się Bisseck, ale jednocześnie nie wspominasz że jest to 1 zawodnik z całej listy - jak np. Palacios, Żuberek, Kamate, Curatolo, Carboni, Satriano, Agoumé, Vanheusden, Zanotti itp. Dużo by wymieniać.

Który z nich jest na poziomie Bissecka w swoich klubach? Gdzie oni do Yamala czy Gaviego pomimo, że od Yamala są w większości dużo starsi?

Jeśli nie wyłożymy kupy kasy jak w przypadku Bastoniego to musimy liczyć na statystykę. Kupimy 20 z potencjałem i damy ich do ogrywania a ktoś z nich wypali. Resztę oddamy byle gdzie za grosze.

Bellanova tutaj jest idealnym przykładem, że młody zawodnik musi grać regularnie aby się rozwijać. U nas jak grał to padaka, a jak już zaczął grać w podstawie w klubie o mniejszych wymaganiach i presji to się ładnie rozwinął. U nas gdyby grał tyle co teraz to mistrza byśmy nie zdobyli.

Dlatego stawianie na DOBRYCH młodych - pełna zgoda
Czy mamy takich a których Inzaghi pomija? - Nie
Czy ktoś z naszych młodych będzie się nadawał za sezon? dwa sezony? do gry? Oby
Czy młodzi muszą grać regularnie? Tak. To najszybsza droga do ich rozwoju

Niestety, ale moim zdaniem jeżeli chcemy trofeów tu i teraz to musimy łączyć zawodników 85% doświadczonych + 15% świeża krew.

I przyszły sezon ma szansę lekko nam to poprawić bo tacy zawodnicy jak Arna, Taremi, Correa, Asllani, Acerbi (?) są na wylocie. A za nich przyjdzie pewnie większość młodych.
15.03.2025 o 14:49 przez bonjovi100
bonjovi100
Aaa i co do Bissecka to mówisz tu o zawodniku który w Danii ogrywał się 2 sezony + grał w holandii i niemczech + kadra Niemiec. To jednak bardzo dużo doświadczenia.

To że to Dania to niewiele zmienia. Piątek przeszedł z Cracovii do Genoi i robił świetne liczby.
Jednak w Cracovii grał regularnie nawet jeśli to tylko nasza liga.

Shoutbox

domin98 28.01.2026 08:55

kessie spoko

timon 28.01.2026 08:51

Inter is expected to meet with the entourage of Franck Kessié in the coming months in view of a potential free transfer in the summer. Juventus already met with his agents last week. It's still early, but a situation to follow. 👤 @FabrizioRomano & @MatteMoretto

Claudio 27.01.2026 23:51

Di Marzio - Nie można wykluczyć niespodzianek, Inter bardzo uważnie rozgląda się za okazjami na skrzydłowych.

andyvdm 27.01.2026 23:04

PIO do pierwszego składu a nie jakiś podstarzały cuckold

Piekarz 27.01.2026 22:48

won z lewusem i jego żonką

Claudio 27.01.2026 22:40

Lewy to by sie swietnie wpasował do SerieA. W takim Interze przy tylu wykreowanych okazjach to capocannoniere jak nic

pluto11 27.01.2026 22:24

To może jeszcze Vieriego wróćmy z emerytury i Zanettiego

Cny 27.01.2026 21:59

sprzedać thurama, wziąć lewego, niech się Pio uczy od niego przez dwa sezony. do tego paź i przechodzimy na 3-4-2-1

Tifosinho 27.01.2026 21:24

Ruben Neves

andyvdm 27.01.2026 21:20

Zwolnić i wziąć Do Vaio

Cny 27.01.2026 21:09

Ałzyljo nic nie potrafi. pierwszy do zwolnienia

pluto11 27.01.2026 21:02

Nawet młodego Chorwata nie potrafią ściągnąć

Cny 27.01.2026 20:52

ciągle w drodze do Mediolanu

HB 27.01.2026 20:26

Lavezzi

Cny 27.01.2026 20:13

kogo byście brali z wolnego transferu?

martins2000 27.01.2026 19:41

Le sensazioni nella trattativa tra Branimir Mlacic e l'Inter in questo momento, secondo quanto appurato da FcInterNews, sono negative. Sbarrare la porta sarebbe una forzatura in una vicenda di mercato come questa, ma ad oggi, dopo gli ultimi contatti, le possibilità di vedere il classe 2007 croato in maglia nerazzurra la prossima stagione sono ridotte al minimo

Claudio 27.01.2026 18:41

Druga sprawa 35 za fratte i ademolę? :D

Claudio 27.01.2026 18:41

co z tego jak ręcznik na bramce

Xucatlan 27.01.2026 18:32

Gwiazda to pojęcie względne, ale tak podchodząc do tej kwestii zdroworozsądkowo, to należałoby raczej uznawać piłkarzy grających w wyjściowym składzie takiego klubu jak Inter za gwiazdy futbolu.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w szalonym meczu z Pisą?

Polls answer

Publicystyka

Oprawa FC Barcelona Inter kibice Nerazzurri

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20
Luis Henrique

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    22

    52

  • 2

    Milan

    22

    47

  • 3

    Roma

    22

    43

  • 4

    Napoli

    22

    43

  • 5

    Juventus

    22

    42

  • 6

    Como 1907

    22

    40

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Nico Paz

    8

  • 3

    Christian Pulisic

    8

  • 4

    Anastasios Douvikas

    8

  • 5

    Kenan Yıldız

    8

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28915

Liczba newsów: 52493

Liczba komentarzy: 615905

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się