Relacje

Falstart Interu Conte w Lidze Mistrzów, cudem wyrwany remis. Inter 1:1 Slavia (87)

Autor:
Źródło: en.inter.it
ponad 4 lata temu
9254
87

W fatalnym stylu Inter zremisował 1:1 ze Slavią Pragą w pierwszym meczu fazy grupowej Ligi Mistrzów. Do siatki trafił w 64. minucie Olayinka, a w doliczonym czasie gry drugiej połowy wyrównał Nicolo Barella.

W 12. minucie po faulu na Lautaro Martinezie, Nerazzurri mieli rzut wolny. Po dośrodkowaniu Stefano Sensiego niecelny strzał głową oddał Stefan de Vrij. Kilka minut później Sensi podał piłkę do Lautaro Martineza, ten dryblingiem minął rywala, ale jego strzał minął lewy słupek bramkarza Slavii. W 21. minucie znakomite podanie od Gagliardiniego otrzymał Candreva, Włoch wrzucił w pole karne w stronę Romelu Lukaku, ale jego strzał został zablokowany. W 23. minucie z identyncznego miejsca co wcześniej rzut wolny wykonał Sensi, podając idealnie na głowę niepilnowanego D'Ambrosio lecz ten z kilku metrów trafił prosto w Kolara. W 33. minucie zagrożenie pod bramką Handanovica, piłkarze Slavii wymienili ze sobą podania w polu karnym lecz ostatnie podanie nie trafiło na szczęście do Olayinki. Chwilę później na strzał z około 25 metrów pokusił się D'Ambrosio, lecz piłka przeszła parę metrów nad bramką. 

Inter drugą połowę rozpoczął od groźnego dośrodkowania Sensiego, który wymagał interwencji Kolara. Na dobitkę czekał Lautaro lecz jego strzał również został zatrzymany przez bramkarza mistrza Czech. Minutę później kontuzji nabawił się Antonio Candreva. Jego miejsce na placu boiska zajął Valentino Lazaro. Pięć minut później za faul żółtą kartkę otrzymał Asamoah, choć sędziowie za pośrednictwem VAR sprawdzali możliwą czerwoną kartkę. W 61. minucie Lazaro miał swoją pierwszą akcję lecz jego dośrodkowanie na wysokości pola karnego minęło napastników Interu. W 64. minucie Olayinka odegrał do znajdującego się na 15 metrze Zelenego ten oddał mocny strzał, który odbił Handanović, lecz do piłki ponownie dopadł Olayinka który z najbliższej odległości pokonał kapitana Interu. Następne minuty to zmasowane ataki ekipy z Pragi na szczęście nie trafiały w bramkę Handanovicia. W 71. minucie podwójna zmiana. Nicolo Barella zajął miejsce Marcelo Brozovicia, a Matteo Politano wszedł w miejsce Lautaro Martineza. W 77. minucie do kolejnej groźnej akcji doszło pod bramką Interu. Masopust niepilnowany w polu karnym uderzył na bramkę lecz jego strzał został zablokowany przez Milana Skriniara. W 82. minucie strzał z 20 metrów oddał D'Ambrosio lecz ponownie prosto w bramkarza, który nie miał problemu z odbiciem strzału. W drugiej minucie doliczonego czasu rzut wolny wywalczył Matteo Politano. Do stałego fragmentu podszedł Stefano Sensi, a jego uderzenie trafiło w poprzeczkę lecz do piłki dopadł Nicolo Barella, który strzałem z woleja po rykoszecie pokonał Kolara.

 

INTER (3-5-2): 1 Handanovic; 33 D'Ambrosio, 6 De Vrij, 37 Skriniar; 87 Candreva, 5 Gagliardini, 77 Brozovic, 12 Sensi, 18 Asamoah; 10 Lautaro, 9 Lukaku.

Rezerwowi: 27 Padelli, 2 Godin, 8 Vecino, 23 Barella, 19 Lazaro, 7 Sanchez, 16 Politano.

Trener: Antonio Conte

 

SLAVIA PRAGA (4-2-3-1): 1 Kolar; 5 Coufal, 15 Kudela, 2 Hovorka, 18 Boril; 27 Traoré, 22 Soucek; 28 Masopust, 7 Stanciu, 9 Olayinka; 10 Husbauer.

Rezerwowi: 30 Markovic, 11 Tecl, 12 Zeleny, 17 Provod, 21 Skoda, 25 Frydrych, 29 Helal.

Trener: Jindřich Trpišovský

udostępnij

Zobacz też

Inter górą w Derbach Włoch! Inter 1-0 Juventus (117)

04.02
19:37

Spacerek na Stadio Via del Mare! Inter rozgromił Lecce 4-0! (81)

25.02
16:51

Komentarze (87)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
19.09.2019 o 20:24 przez maniekfci
maniekfci
Git
19.09.2019 o 10:18 przez cuba
cuba
Więcej rotacji w składzie ,przecież kandrewa to był max na ten sezon ,Asamoa podobnie,skrzydła powinny być częściej zmieniane,trochę brak mi dobrego Brozo ale po 5 kolejkach w lidze można będzie powiedzieć pierwszą opinię ,teraz jest ok a może być lepiej tylko więcej zmian
18.09.2019 o 20:55 przez Adi03
Adi03
Liczy się jak się kończy a nie jak zaczyna.. poczekajmy do końca sezonu i wtedy ocenimy pracę Conte i grę poszczególnych zawodników. Pazza Inter
18.09.2019 o 19:56 przez Damianos
-1
Damianos
Siema mam do was nie typowe Pytanie może się orientujecie, dlaczego nie ma już Polskich kinków na necie tylko Ruskie, bułgarskie itd
18.09.2019 o 15:15 przez mateo-mazzini
+3
mateo-mazzini
Znowu podkreślę, że jestem tu rzadko i rzadko komentuję, ale chyba taka sytuacja jak pierwsza strata punktów pod Antonie Conte wymaga jakiejś bardziej pogłębionej analizy niż tylko objawy histerii. Zacznę od tego, że ogólny wniosek mam taki sam jak większość: że remis u siebie ze Slavią Praga jest niedopuszczalny, nieakceptowalny, jeśli chcemy wyjść z grupy, to musimy takie mecze wygrywać, nie ma żadnego wytłumaczenia etc. etc. I tak, zgadzam się że wyjść z tej grupy z 1 pkt zamiast 3 na San Siro będzie teraz piekielnie trudno (choć nie uważam, żeby było to niemożliwe, ale o tym zaraz). Przy zaakceptowaniu ogólnego wniosku jednak, jest parę rzeczy, na które chciałbym zwrócić uwagę, które trochę niuansują naszą postawę wczoraj. Podkreślam, zgadzam się, że to niedopuszczalne remisować. Ale jednak:

1. Wczorajszy mecz był literalnie CZWARTYM, CZWARTYM meczem Interu pod wodzą Conte, w którym grano o coś, który nie był sparingiem i w którym względnie do dyspozycji była taka drużyna jaką Conte chciał. Czyli przed meczem ta drużyna miała na liczniku 270 minut grania w ramie taktycznej obecnego trenera. Przy czym mecz z Lecce też był kadłubowy, bo nie było w nim 1/3 drużyny - Godina, Sancheza, Biraghiego, Lazaro, de Vrija. Czyli na dobrą sprawę takie pełne, jakościowe spotkania w systemie, który jest jednak bardziej skomplikowany niż permutacje z powtórzeniami 4-4-2, to Inter Conte zagrał dwa, powiedzmy dwa i pół. Większość naszych piłkarzy nigdy nie grała w 3-5-2 i nie mówcie mi proszę, że mieli dwa miesiące treningów na to, bo na treningach nie nauczysz się odpowiedzialności taktycznej i gry pełnymi formacjami przeciwko napiętemu do granic możliwości przeciwnikowi. Do tego trzeba natłuc dziesiątki meczów. Więc taktycznie to oni będą gotowi w grudniu pewnie i sorry, ale tego się trzeba było spodziewać, kto myślał inaczej ten uprawia myślenie życzeniowe i realizm magiczny.
2. Ten zespół nie wie jak ma ze sobą grać. JESZCZE nie wie. Bo z różnych przyczyn połowy tego składu nie było w lecie z zespołem, a najważniejsi piłkarze dołączali prawie jak sezon już ruszył. Dla porównania: Slavia Praga wczoraj zagrała 13, TRZYNASTY (jeśli dobrze policzyłem) mecz w tym sezonie. W połowie września taka różnica, dziesięciu kolejek, jest kolosalna, nawet w starciu teoretycznie silniejszego Interu z kopciuszkiem Slavią. Bo sorry, ale różnice się zatarły, jak ktoś już wejdzie do LM, to nie będzie dostawał od nas worka goli, bo jest na to za dobry, a my też nie jesteśmy potęgą europejską, o czym chyba wielu zdążyło zapomnieć.
3. Ktoś poniżej napisał w komentarzach, że Inter wyglądał jak zespół debiutantów w Lidze Mistrzów. No panie i panowie, jasne że tak wyglądał. Bo to JEST w przeważającej większości zespół debiutantów w Lidze Mistrzów, na Boga! Ilu piłkarzy z wczorajszej "11" miało fundamentalne doświadczenie z LM, takie wykraczające poza grupę? DWÓCH. DWÓCH, DO CHOLERY! Asamoah i Lukaku. Reszta jeśli cokolwiek grała, to w zeszłym roku między 3 a 6 spotkań ze Spalem, z czego tylko te mecze z Tottenhamem i z FCB były w miarę sensowne, bo z PSV to wojna nerwów i tyle. Zawodnicy, którzy w Europie grali najwięcej, czyli Godin i Sanchez, siedzieli wczoraj na ławce. W LM debiutował Sensi, potem Barella, ale - o czym może wielu zapomniało - również Gagliardini, który w zeszłym roku nie był na liście LM. Więc tak, to jest praktycznie zespół debiutantów w LM i nie spodziewajmy się, że im nie będą się nogi trząść, bo jeszcze będą. LM to inny poziom niż kopanie się z Pisacane i Fariasem.
4. O Candrevie, Gagsie i DD wystarczająco dużo powiedziano już, więc nie będę się powtarzał - to nie są piłkarze na wygrywanie w Europie. Candreva kiedyś był, Gags i DD nigdy. Przydają się w lidze, mają serducho i zaangażowanie, ale umiejętności im brak, więc jak ktoś widział Inter w ćwierćfinale LM z nimi jako podstawowymi piłkarzami, to radzę wyłączyć już komputer.
5. Osobną kwestią, która dla mnie chyba jest najciekawsza po tym meczu, jest osoba Lautaro Martineza, któremu chyba nie poświęcono dużo miejsca po tym remisie. A dla mnie Lautaro był zdecydowanie najgorszy na boisku. Obserwuję go w każdym meczu odkąd do nas przyszedł (w ubiegłym roku nie obejrzałem raptem 2 spotkań w sezonie), ale patrzę na niego jednostkowo pod względem jego psychiki, zachowań na boisku. I odnoszę wrażenie, że u Lautaro występuje ogromny dysonans pomiędzy jego wyobrażeniem na temat siebie samego i tym, co rzeczywiście umie jako piłkarz. I ten dysonans się powiększa, zamiast maleć. Bo Lautaro owszem, jest utalentowany, ale coraz bardziej mam wrażenie, że to jest talent mały, na pewno nie na skalę światową, raczej bliższy (z całym szacunkiem) do Martina Palermo niż do Claudio Lopeza/Hernana Crespo (mówiąc o skali talentu). Krótko mówiąc, jemu się wydaje, że jest lepszy niż naprawdę jest. I to widać boleśnie w meczach, w których podejmuje fatalne decyzje, gra wręcz głupio. Strasznie na siłę. Albo próbuje robić rzeczy, które stanowczo przerastają jego umiejętności, albo w sytuacjach prostych na siłę stara się szukać wykończenia z kosmosu, przez co nie trafia, albo robi wszystko "na pałę" - pcha się, rozpycha, przebija, wchodzi między trzech, szuka strzału z 15 metrów w tłum. Efekt jest taki, ze nie ma goli, bo za słabo drybluje, żeby wejść między trzech, za wolny jest, żeby robić rajd przez 30 metrów, i za słaby fizycznie, żeby te jego akcje nie kończyły się stratą albo wyblokiem. I ta jego frustracja na cały świat, że coś poszło inaczej, miotanie pięściami - ten chłopak ma olbrzymi problem psychiczny moim zdaniem. Coraz bardziej przekonuję się do opcji, że jest co najwyżej dobrym egzekutorem, ale prostym, nieskomplikowanym. Gdyby tak grał, a nie szukał robienia z siebie fenomenu, strzelałby więcej bramek. A tak - to zderza się z przesadzoną własną wizją siebie. Szkoda chłopaka, ale trzeba mu pomóc, zmieniając jego pozycję i zakazując kreowania moim zdaniem.
18.09.2019 o 12:35 przez armin22
+1
armin22
Panowie w sobotę przed 23:00 będziemy w innych nastrojach, za te frajerskie komentarze kibiców milanku po meczu ze Slavią, będę miał podwójną satysfakcję jak z nimi wygramy, bo wielu z nich uważa że mają nadzieję przeskoczyć nas w tabeli po tym meczu. Najsilniejszy skład wystawiamy, nawet jak komuś przeszkadza z dnia wczorajszego ugryzienie komara to niech nie wychodzi w pierwszysm składzie, czas by Candreva i Lukaku pooglądali mecz z ławki i niech ten Skriniar w końcu położy nową warstwę betonu na swój mur bo ściana jakoś krucha się wydaje
18.09.2019 o 12:20 przez Damianos
Damianos
Jak widziałem wczoraj Jak Borussia grała to lepiej że by Inter był dobrze przygotowany :D
18.09.2019 o 11:38 przez SlimShady
SlimShady
Nie rozumie dlaczego Conte gra non stop tym samym ustawieniem jak wyraźnie w tym meczu to nie szło, dlaczego jak trza było gonić wynik nie zagrał 3-4-3 z Politano i Sanchezem po bokach. Owszem Barella strzelił gola i uratował przez kompromitacją nas ale z 3 w ataku może było by lepiej. Sensi zagrał dobrze i Politano i Barella dali dobrą zmianę reszta dno !! Zero zaangażowania i chyba myśleli że mecz się sam wygra. Kubeł zimnej wody i do roboty, panie Conte proszę zagonic ich do roboty.
18.09.2019 o 10:08 przez cuba
+1
cuba
Przegraliśmy z samym sobą ,w gowach było że pojedziemy z nimi a oni tylko na to czekali i scenariusz był do przewidzenia ale nic jeszcze nie przegraliśmy
18.09.2019 o 10:01 przez cuba
cuba
Szoda lecz nie zapominajmy że w tej grupie równie dobrze może Barcelona nie wyjść ,wejście w LM nie było dobre ale trochę optymizmu też się przyda i teraz Praga będzie starać się odebrać pkt innym,nikt tu jeszcze nic nie przegral :) powinniśmy wyrac ale co zrobić,lepiej remis niż porażka mowa o LM
18.09.2019 o 09:12 przez Pjerun
+7
Pjerun
Oj ludzie, ludzie. Większych chorągiewek ja w życiu nie widziałem.

Inter wygrywa - Conte król, Lukaku zajebisty, Inter na miszcza.

Inter przegrywa - Conte amator, niech wraca Icardi, jesteśmy beznadziejni.

Trzeba przyznać, że Slavia naprawdę nas rozpracowała. Kapitalnie się przesuwali cały mecz i pokazali nasze słabe strony takie jakie były już w tamtym sezonie. Brak zawodników robiących różnice 1vs1 i brak szybkości w drugiej linii.

Lukaku troche kiepsko dzisiaj odgrywał i na takie mecze aż prosiłby się Dzeko. Brozovic fatalny mecz, ale był też znakomicie odcinany od gry. W takim meczu np świetnie sprawdziłby się Kovacic, który mógłby mijać pierwsza linię pressingu rywala z piłką przy nodze.

Zagraliśmy z naprawdę mocnym rywalem. Trzeba wyciągnąć wnioski i grać dalej. Żeby wyjść z grupy i tak musieliśmy wygrać z BVB albo Barca, więc wszystko w naszych nogach.
18.09.2019 o 09:46 przez Seba
+3
Seba
Warto jeszcze dodać, iż 99% kibiców już po losowaniu pisało, że Inter nie wyjdzie z grupy, a teraz wielce rozczarowani :D
18.09.2019 o 10:00 przez Nerazzurri 1908
+2
Nerazzurri 1908
Ze graliśmy bardzo słabo to każdy widzial i tu nie ma co dyskutować ale zgadzam sie niektóre komentarze o Conte a szczególnie o Icardim to sa tak wkur..jące ze masakra, jak takie płaczki ciotliwe sie zachowują!
18.09.2019 o 12:17 przez armin22
armin22
zgadzam się z Tobą, przecież Conte przejął klub 3 miesiące temu i wszyscy myślą że Inter wskoczy na poziom City tak o. Potrzeba troszkę czasu, wielu zawodników jest pod formą, panowie nasza niebiesko-czarna bestia niebawem się przebudzi i będzie karać wszystkich w lidze, Inter słabo bo nie zagrał pressingiem a dziś tak można grać w Serie C, agresja i wiara w siebie ale to zadanie dla trenera.
18.09.2019 o 12:19 przez Bonhart25
Bonhart25
Nie zdziwilbym się gdyby icardi miał satysfakcję z tego meczu i wyniku
18.09.2019 o 12:22 przez armin22
armin22
co do Kovacicia to się zgodzę ale my przecież mamy tekiego Barelle i Sensiego co powinno robić różnicę, wygrana z Barceloną czy Borussią nie jest nie możliwa, bo zajęcie w grupie 3 czy 4 miejsca to jeden uj, gra w LE to może zadowolić co najwyżej Slavię czy Milanek
18.09.2019 o 09:06 przez djguclo87
+1
djguclo87
Pozostało nam wygrać derby w sobotę
18.09.2019 o 08:40 przez Recoba
+1
Recoba
Grande gol Barella!
to tyle z pozytywów.
pisałem kilka razy, że ten świr "11mln€" z tą swoją taktyką i tworzeniem "ciepłej" atmosfery w szatni nie wróży nic dobrego.
Czarna Mamba myślałem, że jest dobra.a jest przeciętna.
plus kaleczny Lautaro, który nie może trafić.

Tak, świetne posunięcie w.yj.eb.ać Mauro i Ninje.;o

Niech zmieni tą taktykę i Politano z Sanchezem w staku od pierwszych minut.
plus Barella.
4 z tyłu.

Forza INTER !! !
18.09.2019 o 07:50 przez Drakan83
+5
Drakan83
Pomału też zaczynam tracić kredyt zaufania do Lautaro...nie wykorzystuje szans, które dostaje, nie strzela goli. Barbosa mógł tylko pomarzyć o tylu meczach co on gra...a on wychodzi w pierwszym składzie kilka razy i nic nie udowadnia...Conte powinien w końcu zacząć mecz z Sanchezem, nic do stracenia nie ma
18.09.2019 o 06:40 przez Kondzik
+3
Kondzik
W tym meczu to my powinniśmy zagrać jak Slavia a Slavia jak Inter. Chłopaki z Czech mega pressing przez cały mecz, konstruowanie akcji bez przeszkód. Ewidentnie brakuje Kozaka do środka, wstyd że Skriniar musi rozgrywać piłkę. Mogliśmy dostać spokojnie 2-3 bramki. Jeszcze dużo pracy przed Conte. Forza Inter !!
18.09.2019 o 06:27 przez armin22
armin22
Przynajmniej trener przyznal sie do bledow to po nim nie jade. Mecz slaby wszyscy widzielismy i ta seta DD w 1 polowie. Nie ma co sie przejmowac, nikt nas po pleckach nie musi klepac, dzis stracone 2 punkty z najlatwiejszym meczu a kto wie czy w najtrudniejszym nie zdabedziemy 3? Barella musi grac sklad na Milan musi byc najsilniejszy. Nie chce slyszec o jakies aklimatyzacji czy innych pierdolach. Aklimatyzacji i pewnosci siebie to potrzebuje przyszly pilot by nie zabic siebie i 200 osob na pokladzie. To sa kopacze zarabiajacy miliony i nie raz bywa ze spotykaja sie grac dla wyzszych celow i im zadne zgranie nie potrzebne tylko umiejetnosci jak w przypadku Sensiego
18.09.2019 o 00:40 przez AJ
+2
AJ
No cóż pierwszy mecz w którym przeciwnicy Conte mogą czuć "satystakcje". Mecz pokazał że póki co to zmiany kadrowe niewiele zmieniły. Lukaku to nawet nie pół Icardiego, chłopa nie ma na boisku i jeżeli to faktycznie nie uraz to... co? Martinez to... hajpowac hajpowac i ... sprzedać jak najdrożej. Tak poza tym poza Sensim ciężko o kimś mówić w superlatywach. Nasza gra wyglądała jak zespołu który debiutuje w LM, powiązane i trzesace sie nogi i ... zero pomyslu na gre. Odeszli ci na ktorych wielu z nas pomstowalo ale nic to ... sa zastepcy.
17.09.2019 o 23:29 przez JME
+1
JME
klasyczny inter, nie ma co wiecej pisac
17.09.2019 o 23:29 przez ciechan
ciechan
Nie będziemy grać dobrze z przodu jak nie nauczymy się gry kombinacyjnej i na jaden kontakt. Sam Sensi to za mało, a zmiana Barelli pokazała, że potrzeba jest kreatywności kosztem być może fizycznosci. Moje uwagi przedsezonowe były takie, że uważałem Conte za świetnego ligowca,kapitalnego gościa z charyzmą, ale również słabego taktyka i trenera bardzo sredniego na lige mistrzów (wynika to głównie z ustawienia, które w LM się nie sprawdza(chyba)) . W dużej mierze przez ten pryzmat będziemy oceniani, a zaczęliśmy z handicapem. Widoczny był brak wahadeł i brak dynamiki. Dlatego przy grze Lukaku, candrevy i Asamoah powinien obok Belga grać ktoś kto będzie zdobywał pole, a lautaro tego nie robi. Ponadto był dziś wyjątkowo irytujący. Liczyłem na zmianę Sancheza i politano oraz przejście na 343 gdy byliśmy już w dupie, ale Antonio nie zaskakuje :) liczę, że to nam doda trochę charakteru, bo skoro ostatnie trzy mecze nie były łatwe, to co powiedzieć o starciu z FCB czy BVB. Niech Antła lepiej odrabia lekcje, bo jest świetnym trenerem, ale dość niekonsekwentnym
17.09.2019 o 23:26 przez wornock
+1
wornock
Lepiej zagrać dzis fatalniej niż w sobotę z dwojga złego
17.09.2019 o 23:21 przez danielinter
+4
danielinter
Nic nowego po 1 jestesmy INTEREM co od czasow Mourinho oznacza patologie po 2 zawsze od tego czasu jak sie nam wydaje ze wszystko zmierza w dobrym kierunku , a potem jest zimny prysznic po 3 myslalem ze z Cagliari graliśmy slabo bo to trudny teren i z Udinese bo oszczedzamy sily na slavie , ale nie Lecce bylo slabe , Cagliari geniusz Stefana , a Udinese gralo w 10 przez debilizm De Paul i to wszystko wyszlo dzisiaj i po 4 Conte nigdy nie osiagal sukcesow w Europie jego atutem byly swietne wyniki w lidze dlatego teraz jazda na merdy i cisnijmy w lidze , a w LM co sie uda to sie uda bo z Candrzewnem (podnieta nim byla bo bramce na 4 0 kompletnie bez znaczenia) a z Cagliari i Udinese gral slabiutko takze nie oczekujmy cudow.teraz zeby jakims cudem wyjsc z grupy to na Slavii 3 pkt Barca 1 Bvb 4 innej opcji nie widze
17.09.2019 o 23:06 przez Drakan83
+4
Drakan83
Cały zespół zagrał źle...ja za to winie Conte. Nie zareagował,nie szukał np zmiany ustawienia.
Uważam też że za bardzo polega na Lukaku...on dzisiaj nic nie dawał drużynie...jeszcze potrzebuje czasu, tym bardziej ze cos mu podobno dolega, przeciez jedwn Lukaku nam tylko zwycięstwa zapewniać nie powinien.
Poza tym...na jego psyche odbija sie tez sytuacja z rasizmem. My mozwmy sobie pisac zza lapka, że przesadzaja,że nic takiego nie mówia i tak na prawde szczekaja a nie udaja malpy albo nie gadaja o bananach. Na nim sie to na pewno odbija i przwszkadza mu to w frzw...powinien go przynajmnkej zmieniac jak mu nie idzie.
17.09.2019 o 23:04 przez szmaloo
+2
szmaloo
poprostu siedliśmy kondycyjnie (pierwsze symptomy były już widoczne w meczu z Udine), w dzisiejszym meczu wyglądaliśmy jak muchy w smole, pytanie co będzie dalej jak to dopiero 4 mecz w tym sezonie... Lautaro powinien strzelić, najlepszym zawodnikiem w zespole Handanovic
18.09.2019 o 08:08 przez Czarson
Czarson
Przebieglismy tyle samo, kondycyjne podobny poziom
17.09.2019 o 23:01 przez Rafał 1976
+3
Rafał 1976
Hociaz(rz) tyle że Borussia zremisowała z Barsa i wszyscy mamy po jednym punkcie
17.09.2019 o 23:46 przez SETE
SETE
To akurat nie jest dobra sytuacja . Dobrym dla nas wynikiem byłoby zwycięstwo Barcy
17.09.2019 o 22:33 przez Snake86
-1
Snake86
Śmiać mi się chce z asów, co po wygranej z Lecce pisali, że idziemy na majstra i półfinał LM. Nie będę biadolił bo i tak Conte musi dostać z dwa sezony, żeby móc ocenić jego pracę.

Fakty póki co są takie, że Lecce się nas bało, Cagliari postawiło twarde warunki ale nasi dobrze zareagowali i udało się wygrać, z Udine już było słabo ale wymęczyli, a dzisiaj o krok od porażki. Fatalnie gra wyglądała, właściwie nie istnieliśmy na boisku i Slavia zjadła nas taktycznie.

Fakty są też takie, że mamy dobrego bramkarza i obronę, niezłych pomocników - chociaż nadal brakuje takiego, który by potrafił kreować grę lub zrobić coś z niczego (oh Radja, where are you...) oraz w teorii mocny atak i... fatalne wahadła z którymi przy braku rzeczonego kreatora gry będzie ciężko coś zwojować grając na tylu frontach.

Nie chcę krakać i obym się mylił, ale szykuje się kolejny sezon przejściowy. Jak wyjdziemy z grupy jakimś cudem i będziemy na 3 miejscu w lidze to będę bardzo zadowolony. Oby to było możliwe.
17.09.2019 o 22:28 przez ludzik
ludzik
Conte krzyczy z ławy, piłkarze też przejęli sposób mentora i też zaczęli na siebie bluzgać już od 30 minuty. słaby mecz, jeszcze wiele przed nami. w myslach mam dobre poczatki w cl i brak awansu i mam nadzieje, ze tym razem bedzie na odwrot
17.09.2019 o 22:21 przez WTC
+1
WTC
Nie ma co się oszukiwać. Wyglądaliśmy katastrofalnie w tym spotkaniu. Zabrakło pomysłu na grę, zaangażowania, skuteczności. Rywal przyjechał i zagrał bez żadnych kompleksów i to raczej oni wyglądali jak drużyna z lepszej ligi. Teraz należy wyciągnąć wnioski i przygotować się na Milan. Może lepiej, że do takiego spotkania doszło teraz, niż jakby miało dojść w meczu z Milanem, Lub Juventusem.
17.09.2019 o 22:19 przez Krisu
+2
Krisu
Tak na szybko. Conte zawalił dziś mecz. Brak mentala. Brozoviko elektriko przeszedł obok meczu. dAmbrosio nie ta liga. Sensi wiele strat, może przemęczony? Gagliardini zagrał chyba tylko dlatego, że Vecino nie Włoch. Dlaczego Candreva z urazem pleców wchodzi na drugą połowę? A czas płynie. Chwila moment i już 60 minuta. Conte dziś chyba wleciał żywcem w beton bo dziś jak nie on. Nasi napastnicy to dwa różne kierunki. Lukaku wszystkie piłki oddaje. Martinez ze wszystkich pił ładuje na bramkę. Nie płaczę ale Lukaku za 75 melonów ma problemy z przyjęciem, zgraniem, przetrzymaniem piłki. Nie będzie łatwiejszych meczy. Dziś Praga zaprezentowała ładną piłkę za co im gratuluję. Każdy popełnia błędy. Mam nadzieję, że Conte "11 melonów" wyciągnie wnioski na przyszłość. Dziś miałem duże oczekiwania. Trudno. Trzymam kciuki za kolejne mecze. niech się zgrywają i idą do przodu. Na osądy przyjdzie czas.
17.09.2019 o 22:04 przez rosjan
-4
rosjan
tyle kasy wydac za takiego kołka ! Icar wracaj !! !
17.09.2019 o 21:56 przez minus09
minus09
STEVEN ZANG: Kogoś mi tutaj sprowadził, to jest ten Conte wyborowy za którego płace taką furę piniendzy? to jest ten debeściak !! !
MAROTTA: Trzeba jednak oddać sprawiedliwość że pan Conte wszedł do akcji z marszu na czczo nawet rąk nie umył. Ale Stefan posłuchaj mam coś ważnego.
STEVEN ZANG: A co może być ważniejszego od mojego piniendzy !! ! Co to jest za Conte co nie umi go kylym!
MAROTTA: Ale trzeba przyznać ,że ochronę sforsował pierwszorzędnie, ładunek umieścił precyzyjnie. Ale Stefan ja nie o tym chciałem.
STEVEN ZANG: To co się stało że się zesrało!
MAROTTA: Niefart Stefan. Ale Conte nie wyjedzie póki go nie kylym.

Shoutbox

Imrahil 19.03.2024 00:02

facepalm

Imrahil 19.03.2024 00:02

by uniknąć zamieszek, a stadion pod komisariatem facepal m

Imrahil 19.03.2024 00:01

beka, Polonia Bydgoszcz oddała mecz walkowerem Zawiszy O.o

KibicInteru 18.03.2024 22:46

Ciekawe czy jeszcze Acerbi u nas zagra

Piter 18.03.2024 22:00

Witam Karol jak zdrowie i dlaczego masz zmieniony nick?

G3nesis 18.03.2024 21:53

wolność, wolność i swoboda

HB 18.03.2024 21:45

Nr 2

HB 18.03.2024 21:45

VVUJEK 18.03.2024 19:35 Osoba nr 3 w państwie

VVujek 18.03.2024 21:12

Jest Żukowska

VVujek 18.03.2024 21:12

Na kanale zero debata mazurka z kobietami na temat aborcji xdd

Andrzej1985 18.03.2024 19:51

@Kiedyś dużo teraz okazjonalnie wiesz Rodzina obowiązki i wszystko się zmienia 😉

VVujek 18.03.2024 19:47

A ty Andrzeju jarasz?

VVujek 18.03.2024 19:47

Karabin *

VVujek 18.03.2024 19:46

Ja zawsze będę miał beke z tych "patriotów" którzy styczności z wojna nigdy nie mieli a szczekaja. Przyjdzie wojna (lepiej nie) dostaną karani i wtedy będą mogli pokazać.

VVujek 18.03.2024 19:42

Zajaram od święta

Andrzej1985 18.03.2024 19:41

O VVUJEK jak przyjedziesz to tego pod dostatkiem i sama ekstraklasa 😅💪💪💪

VVujek 18.03.2024 19:40

To już lepiej xd

Imrahil 18.03.2024 19:40

to fajkę pokoju :]

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Napoli

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    29

    76

  • 2

    Milan

    Milan

    29

    62

  • 3

    Juventus

    Juventus

    29

    59

  • 4

    Bologna

    Bologna

    29

    54

  • 5

    Roma

    Roma

    29

    51

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    28

    47

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Olivier Giroud

    7

  • 3

    Victor Osimhen

    6

  • 4

    Romelu Lukaku

    6

  • 5

    Andrea Colpani

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28014

Liczba newsów: 47828

Liczba komentarzy: 569808

Użytkownicy online: 2 (Orrin Orrin) oraz 6 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się