Pozostałe

Mission impossible ? (31)

Autor:
prawie 16 lat temu
1404
31

Już niedługo w elitarnej Champions League czekają nas arcyciekawe spotkania. Los znów skojarzył ze sobą angielskie i włoskie ekipy : Inter zmierzy się przecież z Chelsea, natomiast Milan będzie musiał pokonać ‘Czerwone Diabły’. Scenariusz, w którym potentaci z kraju Albionu eliminują obie mediolańskie drużyny, znów może się powtórzyć. Nie ma co do tego wątpliwości, że teraz angielskie i hiszpańskie potęgi rozdają karty w Lidze Mistrzów. A przecież jeszcze nie tak dawno Nerrazurri wygrywali  z Arsenalem na Highbury, a Milan skutecznie punktował Manchester na San Siro. Niestety, w obecnej sytuacji możemy chyba mówić o pewnego rodzaju stagnacji we włoskim futbolu, na którą składa się kilka przyczyn.

[hide]

Pierwszą z nich i zdecydowanie najistotniejszą jest  Calciopoli. Co do słuszności kar nie ma żadnych wątpliwości, jednak poziom Serie A po aferze znacznie się obniżył. W jednej chwili Juventus stał się drugoligowcem, zaś Milan zwykłym średniakiem. Doprowadziło to do niekwestionowanej dominacji Interu, co może Stanowić problem również dla… samego Interu. Mediolańczycy nie mają godnych konkurentów do walki o mistrzostwo od kilku sezonów. Niewątpliwie zmniejsza to presję i demotywuje w pewien sposób zawodników. Do większości meczów piłkarze z San Siro podchodzą ze świadomością, że w razie utraty punktów nadal pozostaną na pierwszym miejscu w tabeli.

 

Na kolejny problem w Serie A zwrócił uwagę Jose Mourinho stwierdzając, że na Półwyspie Apenińskim liczy się nie styl, lecz wynik. Dobitnie przekonaliśmy się o tym przy okazji meczu Inter – Lazio. Szybka bramka Eto’o praktycznie zakończyła zawody : gospodarze grali w ‘dziadka’ z Rzymianami, którzy i tak chyba pogodzili się z porażką po  golu Kameruńczyka. Mecz pamiętam między innymi dzięki śmiesznym pomyłkom komentatora Canal + - Tomasza Lipińskiego. Paradoksalnie Lipiński zwrócił jednak  uwagę na bardzo ciekawą rzecz: <i>Piłkarze Interu nie muszą grać w takim spotkaniu na 100%, aby wygrać. Później jednak ciężko jest im zwyciężać  w Lidze Mistrzów, gdzie każdy błąd i brak koncentracji kosztuje bardzo drogo</i>. Trudno nie zgodzić się w tej kwestii z komentatorem. Założę się, że piłkarze Arsenalu czy Barcelony więcej pracy wykonują na treningach, niż zawodnicy  Interu w takich meczach jak ten z Lazio. Drużyny angielskie są przyzwyczajone do szybkiego tempa i ciągłej rywalizacji - w Premier League każda strata punktów jest tragedią, jeśli chce się zdobyć mistrzostwo. Gdy zaś United czy Chelsea  wygrają różnicą jednego gola, oddając przy tym trzy strzały na bramkę rywala, następnego dnia są krytykowane przez niemal wszystkie gazety w kraju.

 

Na tym jednak nie koniec. Wszystkie powyższe czynniki zdaja się przyczyniać do faktu, że gwiazdy futbolu nie palą się do występów w Serie A. Jedynie najlepsi piłkarze Bundesligi są skutecznie kuszeni przez włoskich potentatów ( np. Diego, Lucio). Ktoś może powiedzieć, że Snejider i Eto’o to przecież nietuzinkowi gracze. Zgadzam się z tym w zupełności, jednak nie jest to wcale tajemnicą poliszynela, że dwaj piłkarze, którzy dziś decydują o obliczu Interu, zostali wręcz wyrzuceni ze swych poprzednich klubów – Eto’o z Barcelony, zaś Sneijder z Realu. Nie chce mi się wierzyć w to, że niebawem zobaczę Gerrarda bądź Fabregasa w czarno-niebieskim trykocie.

 

Wielu pewnie stwierdzi, że nie odkryłem Ameryki. Dziwi mnie jednak, dlaczego Włosi nie dążą za wszelką cenę do zmniejszenia dystansu, który dzieli ich kluby od angielskich i hiszpańskich potentatów. Wszystko wskazuje na to, że aby skutecznie rywalizować z takimi klubami jak Manchester czy Arsenal piłkarze z Półwyspu Apenińskiego muszą dorosnąć nie tylko piłkarsko, ale także mentalnie. Nie oznacza to jednak, że przekreślam szansę Milanu i Interu na awans do kolejnej rundy Champions League. W świecie futbolu nic nie jest przecież pewne.

Tagi:
udostępnij

Zobacz też

Mariani sędzia

Dziwny przypadek Marianiego - zawieszony w Serie A sędziuje hit Ligi Mistrzów (2)

03.11
16:47
Giuseppe Sala

Sala: Umowa dotycząca San Siro prawdopodobnie zostanie podpisana w środę (1)

03.11
08:29

Komentarze (31)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
10.01.2010 o 17:03 przez Nen
Nen
jakie hiszpańskie potęgi ja się pytam?
10.01.2010 o 00:05 przez TestoForza
TestoForza
No i co z tego ze gwiazdy futbolu nie pala sie do wystepow w serie A zobaczcie sklad mistrza europy z finalu:<br />
valdes-wychowanek<br />
puyol-wychowanek<br />
pique-koles nie chciany w man utd zadna gwiazda (wychowanek)<br />
sylvinho-stary dziadek rezerwowy<br />
busquets-wychowanek<br />
xavi-wychowanek<br />
iniesta-wychowanek<br />
messi-mozna powiedziec wychowanek kupiony jako 13 latek<br />
Eto'o-koles nie chciany w realu kupiony z przecietnej Mallorc-ki cos jak suazo jakby teraz mial z 22 lata bysmy go kupili z Mallorc-ki byscie powiedzieli ze to sredniak<br />
Henry-Gwiazda<br />
<br />
To nasz sklad juz lepiej wtedy wygladal bardzo gwiazdorsko trzeba miec druzyne a nie gwiazdy nie tu lezy problem mozna zobaczyc to po realu ktory kiedys z gwiazdami nie wygral a teraz przegrywa z przecietnym w tym sezonie Ac Milanem
09.01.2010 o 23:56 przez Robertho
Robertho
tekst taki sobie ...z pośrednimi problemami....szanowny redaktorze, tajemnicą poliszynela jest, że:<br />
primo: w serie A nierówno dzielona jest kasa za transmisje tv, w zasadzie w ogóle nie jest dzielona, każdy klub na wlasną ręke sprzedaje prawa medialne....wielka 5 jeszcze na tym jakoś wychodzi....ale reszta<img src="/files/emoticons/35" alt=" ?? " /> bieda<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ! w Anglii, hiszpanii czy nawet bundeslidze prawa są zcentralizowane....kluby z dołu tabeli mają wiecej kasy na różne inwestycje w tym solidne transfery....<br />
secundo: infrastuktura patrz stadiony....poniekąd związane to jest z pkt 1 ...stadiony we włoszech za 1-2 lata będą gorsze niż w Polsce...co jeszcze 4 lata temu bylo czystą abstrakcją....a co za tym idzie ludzie nie chodzą na mecze (moze nie bezposrednio dlatego) ale też silny ruch hools/ultras...wolą to obejrzeć w domu (znam 2 takie przypadki)<br />
tertio: podatki....rozbuchany włoski fiskalizm wpuścił węża do kieszeni prezesów/właścicieli włoskich klubów...proszę sobie przejżeć skarby kibica z lat 90...same gwiazdy światowego formatu...nie tylko w ekipach z pierwszej 5 ale też slabszych ekip (anglia wtedy konczyla banicje za heysel i szykowała sie do epokowego skoku jakim było zatrudnianie stranieri w lidze, w hiszpanii tylko real, barca) toteż piłkarscy celebryci wybrali kraje o łagodniejszym podejściu do podatnika ;) (hiszpania casus Beckhama, w Anglii od tego roku mieli podnieść)<br />
quatro: defensywny styl gry...ten powód mógłbym zaliczyć do poziomu powodow przedstawionych przez pana ;) ...kocham calcio ..to gra dla koneserów<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " /> <br />
... zatem w mojej skromnej opinii to są 3 główne powody słabości Serie A..która według panów historyków z IFHHS jest piątą liga świata<img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> <img src="/files/emoticons/33" alt=" !! " /> ;/ ..bzdura...talentów tam nie brakuje ....co można zauważyć na mercato jak angielskie kluby łowią w calcio ;) <br />
pozdrowienia dla interistów<img src="/files/emoticons/24" alt="&lt;flaga&gt;" />
09.01.2010 o 22:22 przez 1+8
1+8
Ja mam taki ustawiony budzik mission imposible jak wstaje do ogólniaka na 8 rano i sądzę że to jest tak samo realne jak to że się wtedy do szkoły nie spóźnię czyli szanse są nawiasem mówiąc znikome po tym co dziś widzimy <img src="/files/emoticons/16" alt="&lt;confused&gt;" />
09.01.2010 o 22:01 przez mati1908
mati1908
ehhh...chłopaki <img src="/files/emoticons/17" alt="&lt;lol&gt;" />
09.01.2010 o 19:53 przez T_o_M_a_S
T_o_M_a_S
Randama połowa waszych komentarzy to były zwykłe przepychanki. Nie musze cie znac zeby tak napisać. Tak bywa? Chyba na onecie. Koniec tematu.
09.01.2010 o 19:49 przez Gambit
Gambit
piotrek7 ma racje.Wlosi powinni nasladowac niemcow.Zreszta mi sytuacja z premiership przypomina to co sie dzialo w serie a jakies 10 lat temu.czyli przeinwestowanie.Wtedy 7 wloskich klubow parma,roma,fiorentina,lazio,inter,milan,&shy;juve tzrasly europejskim rynkiem transferowym wydawaly mln dolarow na pilkarzy i wszyscy wiedza jak to sie skonczylo.w tej chwili sytuacja w anglii jest podobna.
09.01.2010 o 19:41 przez T_o_M_a_S
T_o_M_a_S
slipdog i Randama możecie się już 'zamknąc' i nie robić offtopu? Przenieście się na onet jak macie w taki sposób pisać bo jesteście żałośni. Albo piszcie na temat albo w ogóle nie piszcie. <img src="/files/emoticons/23" alt="&lt;ban!&gt;" />
09.01.2010 o 19:39 przez piotrek7
piotrek7
1 Gdzie są te potęgi w Hiszpanii, bo ja widzę tylko Barcelonę (Real grał ostatnio w LM gorzej od Interu, a drużynach typu Sevilla, Atletico, Valencia nie ma co mówić)<br />
2 Dlaczego tak się samobiczujecie.W Angli np. jacyś szemrani biznesmeni z egzotycznych zakątków świata przejeli za swoje brudne srebrniki brytyjskie kluby legendy. Przecież to kpina z tamtejszych kibiców. <br />
3 Szytem głupoty byłoby wzorowanie się na Realu bo to co ostatnio wyprawia to farsa stulecia.<br />
4 Gdyby więc wykasować owych inwestorów oraz szalone kredyty. to wyszłoby, że SerieA nadal by rządziła w Europie, bo wskażcie mi dobrych piłkarzy którzy ostanio przeszli do LaLigi(procz Realu i Barcelony) oraz Premiership(prócz Chelsea, Man Utd Liverpool, Man City)<br />
5 Nie mówię, że we Włoszech nie potrzebne są inwestycje, bo są, ale wzorem do naśladowania są Niemcy.
09.01.2010 o 19:16 przez Gambit
Gambit
Omen nie masz do konca racji.owszem sukces wloskiej druzyny w lm napewno bylby impulsem do zmian.ale to za malo.wlosi sa mistrzami swiata nie tak znowdawno w finale graly milan, juve ale to nie rowiazuje podstawowych problemow.a bez tego nie ma szans na trwala poprawe.
09.01.2010 o 19:12 przez Omen
Omen
Moim zdaniem wystarczy jedno wyeliminowanie angielskiego zespołu przez przedstawiciela Serie A a sytuacja diametralnie się zmieni.Może to wydawać się banalne ale ruszy lawina.Po prostu potrzeba na to czasu.Gdzie te czasy kiedy Serie A dominowała...Wtedy gdy Ronaldo przechodził do Interu...Teraz możemy o tym pomarzyć
09.01.2010 o 19:12 przez matrix991
matrix991
Akurat wiadomo co sądzisz...Nie musisz mówić wprost, ale pogarda z jaką wypowiadasz się o tych drużynach pokazuje co o nich sądzisz. To jest jak z dziewczyną. Spytasz się czy chce być z Tobą. Może nic nie mówić, ale ty już wiesz co sądzisz. Swoim zachowanie i sposobem rozmowy pokazuje co o Tobie myśli.
09.01.2010 o 19:11 przez slipdog
slipdog
chłopcze to Ty możesz mówić to taty jak Ci pozwala no sorry my nie jestesmy na Ty <img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
09.01.2010 o 19:04 przez slipdog
slipdog
Odpowiem Ci Twoimi słowami : ,,ale jak sie okazuje inni mysla inaczej&quot; ,,idac twoim tokiem rozumowania&quot; więc odpowiem tak samo jak wcześniej - g...o wiesz co sądzą inni więc nie rób za matkę wszystkich dzieci która wie najlepiej
09.01.2010 o 18:58 przez slipdog
slipdog
,,idac twoim tokiem rozumowania Manchester jest slaby bo przegral z CSKA u siebie a Chelsea jest slaba bo zremisowala z Apoelem&quot; tak tak idź idź na pewno gdzieś dojdziesz... chyba zapomniałeś dodać że MU i Chelsea po 4 meczach miały komplet 12 punktów i zapewniony awans. I ostatnie mecze grali o pietruszkę w rezerwowych składach ach no tak to taki malutki szczególik co nie
09.01.2010 o 18:54 przez Gambit
Gambit
Randama nie przesadzaj ze 32.Ale nie da sie nie zgodzic z tym ze Inter trafil do najsilniejszej grupy.Wystarczy spojrzec jak meczyla sie wielka barcelona.
09.01.2010 o 18:53 przez Gambit
Gambit
I tu lezy problem.brak wiary charakteru czy kij wie czego.Inter nie jest slaba druzyna w tym sezonie gra dobrze.ale jednak nie da sie ukryc ze ogolna slabosc serie a rzutuje na nas i inne druzyny.
09.01.2010 o 18:51 przez matrix991
matrix991
Dokładnie. My się palimy w tych meczach psychicznie. Jak ja widzę, że nasi grajkowie zamiast podać dokładną piłkę do partnera (mając przy tym czas) podają na aut to coś nie trombi i z pewnością Cambiasso, Motta czy inny grajek nie zapomniał jak się podaje piłki...
09.01.2010 o 18:46 przez Gambit
Gambit
a ja wlasnie ogladam mecz barca-inter i po raz kolejny dochodze do wniosku ze to glownie kwestia psychiki.bo nasi wygladaja tu jakby wogole nie mieli wiary w to ze moga wygrac.nie potrafia podac, przyjac kompletnie nic.I to wlasnie jest powod do martwienia sie.
09.01.2010 o 18:46 przez matrix991
matrix991
Randama wałkowałem kiedyś ten sam temat na Shoutboxie...W lidze mistrzów graliśmy z mistrzami krajów Rosji, Ukrainy i Hiszpanii. Przegraliśmy jeden mecz w grupie, a wszyscy uważają że wypadliśmy blado...Połowa z nich myśli, że liga Rosyjska to słaba liga, gdzie grają panienki, a na słowo Inter mają pełno w gaciach. Drużyna z Ukrainy wygrała rok temu Puchar UEFA co świadczy o tym, iż piłka na Ukrainie ma się dobrze i rozwijają się w szybkim tempie. Tam też są mocni zawodnicy i mocne drużyny, ale jak w przypadku myślenia niektórych osób o lidze Rosyjskiej i tu występują panienki, a na słowo Inter mają pełno w gaciach. Barcelona to wiadomo. Klasa sama w sobie. Niektórzy nadal uważają, że jeśli drużyna nie ma w składzie znanych nazwisk to Inter powinien sobie z nimi bez problemu radzić.
09.01.2010 o 18:43 przez slipdog
slipdog
Nono w famaguście też grająznakomici piłkarze ledwo było 3 - 3 ja do tej pory to uznaję za wspaniały sukce Interu i te cudowne remisy mm super no. A te głupie gadki inni mysla... zostaw dla siebie bo gówno wiesz co inni myślą. Świetnie Rubin pokonał Barcelonę, a Inter z tą samą Barceloną która grała w rezerwach nie pozwoliła im wyjść z własnej połowy przez 90 minut. Tak tak Inter jest niesamowicie silny i koniec gadki
09.01.2010 o 18:35 przez slipdog
slipdog
Po pierwsze skąd wiesz co ja myślę? Nie no Inter pokonał Rubin? no szooook powinniśmy to sobie w kalendarzyku napisać jako największy sukces Interu od 100 lat ja do tej pory mam mrowienie na samą myśl co nie? Rubin ograł Barcelonę? Ojej a Inter ograł Milan, Juventus ograł Inter więc jak teraz Milan ogra Juventus to Inter będzie lepszy od Milanu czy nie? Myslisz ze to działa na takiej zasadzie? Jeśli tak to brawo i nie mam więcej pytań.
09.01.2010 o 18:27 przez Gambit
Gambit
Serie A jest slaba a wynika to z braku kasy.Brak wlasnych stadionow to duzy problem, a za nim idzie niska frekwencja na meczach czyli niskie dochody ze &quot;stadionow&quot;.Wloska mentalnosc tez jest pewnym problemem ale uwazam zetaki stan nie bedzie trwal wiecznie.A co do slabosci druzyn to ciezko sie nie zgodzic gdyz Inter w europie jest sredniakiem a we wloszech gigantem.to o czyms swiadczy.niestety<img src="/files/emoticons/27" alt=" :| " />
09.01.2010 o 18:18 przez slipdog
slipdog
widać Ciebie satysfakcjonuje przegranie z rezerwami Barcelony, męczarnie z Dyname i kopanina z Rubinem. A wiesz czemu Inter uważają W MIARE za godnego rywala? Ze względu na Mourinho i nic więcej. Przypomnieć Ci te wspaniałe jakze uważasz mecze z MU w zeszłym sezonie? Mecz w Mediolanie okreslony potem przez media że Inter u siebie grał tak jakby grał na wyjeździe bo MU gniotł ich przez całe spotkanie. Rewanż w Manchesterze przypomnieć? Na 90 minut jeden strzał Ibrahimovicia łaaał niesamowite osiągi mają co nie?
09.01.2010 o 17:59 przez Kubusa10
Kubusa10
Smutne troche
09.01.2010 o 17:54 przez yoda79
yoda79
Recepty proste:<br />
- kluby za wszelką ceny powinny budować własne stadiony aby czerpać z nich pełny,a nie dzielony z miastem,zysk (Anglia tak się wybiła, Niemcy dzięki temu nas przeganiają)<br />
- karać kluby przykładnie za rasistowskie akcje-stadion to nie teatr,ale jak pół stadionu udaje małpy to chyba nie to<br />
- zmniejszyć podatki dla piłkarzy (ale to utopia raczej)
09.01.2010 o 17:50 przez interfann
interfann
bardzo madrze i ciekawie opisany temat z jednoczesnym calkowitym wyczerpniem go. Nic dodac nic ujac <img src="/files/emoticons/9" alt="&lt;brawo&gt;" /> i mysle ze to jest bardzo powazna sprawa bo bedzie zaraz tak ze to LM bedie kwalifikowac sie 3 lub 2 druzyny a nie 4 jak to jest :(
09.01.2010 o 17:47 przez Bodzek
Bodzek
Trzeba coś zrobić, takie gadanie. CO dokładnie, tego mi brakuje w tych dyskusjach
09.01.2010 o 17:45 przez Drzewo91
Drzewo91
nic dodac nic ujac<img src="/files/emoticons/10" alt=" :) " />
09.01.2010 o 17:29 przez siemanko94
siemanko94
zgadzam sie całkowicie, Serie A jest coraz słabsza i trzeba cos z tym zrobic i to szybko

Shoutbox

Cny 03.11.2025 22:24

topalovic dublet z ławki

Claudio 03.11.2025 22:20

Inter U23 wygrywa 3-1 oddając w całym meczu 3 strzały

timon 03.11.2025 20:32

Cyrax wlmozba to obstawiać w ciemno. Dlatego fajnie byłoby gdyby zacząć mocno w obronie tylko patrząc na mecze z jude i Napoli to nie wiadomo, czy Chivu to ogarnie

DyniaSandomierz 03.11.2025 20:19

Przecież Inzaghi też grał składem poprzednika, nie widzę z tym problemu.

Piotrek85 03.11.2025 18:59

Carboni kolejna ławeczka dziś. Słabo mu idzie

Rebelde 03.11.2025 17:48

Chivu gra kartami Szymona, on nie ma planu B. Wiec raczej nie wpadnie na to żeby zagrać defensywnie

ragnar 03.11.2025 17:16

Pioli jeszcze we Florencji...chyba czekają na przerwę reprezentacjina

Cyrax 03.11.2025 16:54

Dlatego Chivu powinien zaskoczyć Allegrego i rozpocząć defensywnie, ale znając życie będzie właśnie tak jak napisałeś. Jeszcze znając życie Menią wyciągnie kilka ważnych piłek, a Janek na 4 strzały wpuści 3 bramki xD

timon 03.11.2025 16:01

Wiadomo jak mecz z Milanem bedzie wygladał. My zagramy wysoko obrona i bedziemy walic pilke po obwodzie a oni beda czekac na przejecie i zagranie na szybkich napastnikow. Wyjdzie pewnie Leo z Nkunku w ataku. Zreszta jak wroci Rabiot to i pomoc tez bedzie ogarniac, ja sie nie zdziwie jak wyjdzie Acerbi i wspolnie z Sommerem przylożą sie do 3 brameczek

Cyrax 03.11.2025 14:21

Dlatego Milan w szlagierach zbiera punkty, a traci z dołem tabeli

Rebelde 03.11.2025 13:17

Jak ktos gra defensywnie, to ewidetnie mają problemy zeby przebic sie. A tak to prosta piłka na Leao i dzida donprzodu.

Rebelde 03.11.2025 13:16

Milan lubi grac z kontry. A tak sie nie da w meczu z dołem tabeli

Piotrek85 03.11.2025 11:53

Ogólnie dobrze ,że Milan stracił punkty z Cremonese i Pisą bo z czołówka bardzo dobrze punktują. Zwycięstwa z Napoli ,Roma , Bologną i remis z Juwentusem.

Rebelde 03.11.2025 09:31

Lautaro jak zawsze, potrzebuje 3 miesiace zeby znalesc forme. Dobrze ze Thuram wraca na mecze z Lazio i Milanem

Dzonyy 03.11.2025 08:47

To dlaczego zagra slabo>

Berith 03.11.2025 08:22

@Cyrax akurat Argentyna gra tylko mecz towarzyski mecz 14.11 i to w Angoli więc Lautaro wróci szybko przed Derbami i do tego wycieczka do Afryki a nie Ameryki Płd

Cny 03.11.2025 08:17

Teraz Kajrat, szybko zamknąć mecz, coś postrzelać, wyluzować po meczu gdzie 90 pełna koncentracja musiała być.

Cny 03.11.2025 08:08

byle działało :D

HB 03.11.2025 07:06

I potem nadrobić, podbijając Genoę i Pizę

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto najlepiej zagrał w meczu z Hellasem Werona?

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    10

    22

  • 2

    Inter

    10

    21

  • 3

    Milan

    10

    21

  • 4

    Roma

    10

    21

  • 5

    Bologna

    10

    18

  • 6

    Juventus

    10

    18

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Riccardo Orsolini

    5

  • 2

    Hakan Çalhanoğlu

    5

  • 3

    Kevin De Bruyne

    4

  • 4

    Nico Paz

    4

  • 5

    Christian Pulisic

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28334

Liczba newsów: 51890

Liczba komentarzy: 609429

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się