Pozostałe

Nurt anty-Interizmu we Włoszech (29)

Autor:
Źródło: fcinter1908.it
11 miesięcy temu
3437
29

Wczorajszy mecz Inter - Fiorentina na swój sposób przeszedł do historii. Po raz pierwszy we Włoszech na pierwszych stronach gazet pojawił się.. rzut rożny.

Rzut rożny, drodzy Interiści, uznany za błąd stulecia. I to nie na pierwszych stronach Myszki Miki czy szkolnej gazetki. Z kolei żadna okładka nie została poświęcona błędnemu rzutowi karnemu, dzięki któremu Fiorentina wyrównała stan meczu, w którym przez większość czasu była zdominowana i stonowana.

Pierwsza strona poświęcona rzutowi rożnemu - był to oczywiście poważny, ale z pewnością nierzadki błąd na boiskach piłkarskich.

Jednakże, Włochy niestety w piłce nożnej są kierowane przez prąd anty-Interizmu, który wieje silnie za każdym razem, gdy Inter wygrywa. W poszukiwaniu tego, co zgniłe. Poszukiwanie, które okazuje się mało istotne za każdym razem, gdy sensacyjne błędy są gwizdane przeciwko Nerazzurrim.

Inter od miesiąca jest dosłownie nękany przez sędziów. Od faulu w Superpucharze na Asllanim (decydujący o wyniku), po niewiarygodne rzuty karne nieprzyznane w starciach z Bologną, Empoli, Lecce i Milanem. Jednak decyzje sędziowskie na niekorzyść Interu nigdy, ale to nigdy, nie trafiały na pierwsze strony gazet.

Rzut rożny na pierwszej stronie? Tak jest. Brak karnego w derbach, który może kosztować Scudetto? Nic się przecież nie stało.

Niestety, będąc kibicami Interu musimy się przyzwyczaić do takich sytuacji, gdyż taka jest kolej rzeczy. I raczej nic nie zapowiada tego, aby miało to ulec zmianie.

Zobacz też

Derby Mediolanu Inter AC Milan

GDS - Zabójcze rzuty rożne (4)

05.01
11:08
ronaldo konkurs

Konkurs Ronaldo: Parma - Inter (75)

05.01
23:53

Komentarze (29)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
12.02.2025 o 12:14 przez Kokos
+1
Kokos
Ależ to musi ich boleć że od kilku lat jesteśmy po prostu najlepsi i reszta nie ma za bardzo podjazdu, prawda mogliśmy zdobyć więcej mistrzostw - jedno sami sobie przegraliśmy, drugie przy świetnej postawie Napoli zrekompensował finał LM, za to zdominowaliśmy puchary i prawie co roku je wygrywaliśmy, a tylko raz nie byliśmy w finale na przestrzeni ostatnich lat.
12.02.2025 o 10:04 przez pasencjusz88
+1
pasencjusz88
Jak my byliśmy dymani przez sędziów to wszystko ok a ledwo pomyłka na nasza korzyść to szmatławce już reagują żenada.
12.02.2025 o 09:46 przez HB
HB
Bez przesady, lol
12.02.2025 o 01:06 przez Mateusz17
+1
Mateusz17
Psy szczekają karawana jedzie dalej
12.02.2025 o 00:50 przez Domino
Domino
Pisałem po meczach z Milanem że mnie wqurwia, że nikt w mediach nie krzyczy że ewidentych fauli na nas nie odgwizdano, a te decyzje wypaczyły wynik meczu.
Może klub powinien pomyśleć i zatrudnić internetowych/mediowych specjalistów którzy by takie sprawy za nas rozdmuchiwali. Nie podoba mi się takie podejście, ale tak się niestety teraz robi. Opłacone trolle, boty, itp. Ale jak nie krzyczysz to nie dostaniesz tego co ci się należy, jak siedzisz cicho jak myszka to cię zgniotą, takie czasy.
11.02.2025 o 22:33 przez nikofin
+1
nikofin
Od kiedy pamiętam, zawsze jest jakieś „ale”, zmieniają się tylko śpiewki.

Moratti wydaje za dużo na transfery, a nie zdobywa trofeów, Mancini zdobywa trofea, ale podobno nie ma stylu. Mourinho ma styl, ale za mało włoski. Ostatnio Inter bardzo włoski, ale taki nudny. A w ogóle to calciopoli, wulkan, teraz liga Marotty.

C.d.n., nie ma co robić z tego sensacji.
11.02.2025 o 21:52 przez chonciak
+1
chonciak
Ogólnie to biedne południe nienawidzi bogatej północy kraju. Mentalność ludzi zupełnie inna, jakby się odwiedzało dwa odrębne kraje. Coś jak śląsk i reszta polski. Ale do brzegu, ten 'ruch' antyinterizmu we włoszech bierze się zwyczajnie z zawiści i nienawiści z czasów afery calciopoli. Do tej pory kibice 'pokrzywdzonych' drużyn twierdzą, że cały czas pojawiają się nowe fakty, które obciążają Inter ale z racji lepszych prawników udaje się zamieść wszystko pod dywan. Dlatego też wszystko na korzyść Interu jest rozdmuchiwane przez skretyniałych dziennikarz, gdyż trafia to do szerszego grona. Dlaczego Conte nagle w Neapolu przestał narzekać na sędziów? Mniejsze grono ludzi nie lubiących danego klub. Idąc dalej, wiecie jakie ma opinie Moratti wśród pozostałych? A no takie, że 'rodzina' mu dawała miliony do roztrwonienia by nie wtrącał się w biznes rodzinny, bo przecież jego zarządzanie Interem 'nie przynosiło' korzyści, ani żadnych osiągnięć. Ci co wyznają tzw. 'anty-interizm' twierdzą, że historyczne 3 gwiazdki zostały zdobyte przez to, że to Moratti pierwszy doniósł i miał lepszych prawników xD Dla Włochów piłka nożna to religia, a Inter po aferze Calciopoli jest jak ananas na pizzy. I to wszystko jakby składa się na to, że lepiej jest pisać o błędnie przyznanym rożnym, niż o błędnie przyznanym karnym. Większa klikalność.
11.02.2025 o 17:23 przez bobogol
+6
bobogol
Zawsze tak było, to historyczna niechęć do Internazionale w pięknym, lecz faszyzującym narodzie.
11.02.2025 o 17:04 przez Claudio
+2
Claudio
Sędziowanie w całym sezonie jest katastrofalne w SerieA, a działanie VARu woła o pomstę do nieba i w każdej kolejce jest jakaś żenujaca decyzja VARu, który chyba na siłę ma wszystkich zniechęcić i spowodować by każdy uznał, iż bardziej przeszkadza, aniżeliby pomaga.
Druga sprawa to nie zgodzę się, iż mamy siedzieć cicho i pokornie jak nas "kopią". Milaniści po jednym błędzie na ich niekorzyść zrobili rumor i teraz często sędziowie im sprzyjają (a zawsze z Interem). Było już dużo fatalnych decyzji przeciwko Interowi i siedzieli cicho. No i co 3 mecz była spora kontrowersja. Dobrze, że się odzywa środowisko Interu i pokazuje ten problem. Trzeba mówić o tym wszystkim bo później w czasie meczów sędziowie dokładniej będą sprawdzać dane sytuacje i zastanowią sie dwa razy zanim postanowią mataczyć.
11.02.2025 o 17:04 przez Claudio
+4
Claudio
Sędziowanie w całym sezonie jest katastrofalne w SerieA, a działanie VARu woła o pomstę do nieba i w każdej kolejce jest jakaś żenujaca decyzja VARu, który chyba na siłę ma wszystkich zniechęcić i spowodować by każdy uznał, iż bardziej przeszkadza, aniżeliby pomaga.
Druga sprawa to nie zgodzę się, iż mamy siedzieć cicho i pokornie jak nas "kopią". Milaniści po jednym błędzie na ich niekorzyść zrobili rumor i teraz często sędziowie im sprzyjają (a zawsze z Interem). Było już dużo fatalnych decyzji przeciwko Interowi i siedzieli cicho. No i co 3 mecz była spora kontrowersja. Dobrze, że się odzywa środowisko Interu i pokazuje ten problem. Trzeba mówić o tym wszystkim bo później w czasie meczów sędziowie dokładniej będą sprawdzać dane sytuacje i zastanowią sie dwa razy zanim postanowią mataczyć.
11.02.2025 o 16:59 przez Piekarz
+4
Piekarz
To rzeczywiście zabawne, żeby pruć się tak o rzut rożny z 30 minuty meczu, tylko dlatego, że padł po nim gol. Równie dobrze można by trąbić w ten sposób o tym, że Inter nie dostał jakiegoś tam rzutu rożnego, który dostać powinien, bo przecież mógł strzelić z niego gola, więc skandal. Żeby to chociaż był rzut wolny z bliskiej odległości albo żeby to była sytuacja z ostatnich minut meczu. Inter miał w tym meczu 8 rzutów rożnych - jeden w tę czy drugą stronę to jest kompletnie pomijalny błąd sędziego, tego rozmiaru błędy są praktycznie w każdym meczu, ale że akurat po tym niesłusznie przyznanym padła bramka, to intelektualne liliputy łączą kropki i widzą to tak, że sędzia podarował Interowi gola tak samo jakby nie odgwizdał spalonego albo przyznał karnego z dupy. xD Tymczasem to jest dokładnie taka sama pomoc sędziego jak w każdej jednej sytuacji z niesłusznie odgwizdanym/nieodgwizdanym rożnym czy lepiej sytuowanym wolnym.
11.02.2025 o 21:27 przez HHAAH !
HHAAH !
No bo przecież rożny to aż 0.06 xg xD
11.02.2025 o 16:58 przez tytusek25
+2
tytusek25
Karny ewidentny, rożny tez. Generalnie słabe sędziowanie dotyka tę ligę i drużyny w obydwie strony i nie ma sensu za to przepraszać . Ostatnio to nas var ,a zwłaszcza jego brak, dymał niemiłosiernie , tak że leje sikiem prostym na ten lament. Dyscyplinujcie sędziów do lepszego sędziowania . To na tym na tym skorzystają bezwzględnie wszyscy zainteresowani. Kluby to tylko ofiary tej fuszerki a nie sprawcy.
11.02.2025 o 16:36 przez kadrian89
+4
kadrian89
A ja proponuję przestać się mazać i robić z siebie ofiarę jakiegoś spisku. Wszędzie są jakieś spory, rywalizację i animozje - tak ten świat działa.
Tym razem sędzie pomylił się na naszą korzyść w pewien sposób i tyle. Trzeba to przyznać.
Karny 50/50 wiec też tu płaczu być nie może.

Sezon trwa a Inter w grze. To najważniejsze .
11.02.2025 o 16:13 przez Cny
Cny
To tłumaczone czy autor sam tak to nacechował?
11.02.2025 o 16:19 przez ddamiann17
+1
ddamiann17
Tłumaczone.
11.02.2025 o 15:51 przez Imrahil
+5
Imrahil
kajdanki murynio wszyscy pamiętamy
11.02.2025 o 15:39 przez Jaszczu91
+2
Jaszczu91
Zawsze tak jest, że każdy chce podgryzać tego najmocniejszego. Szósty zespół nikogo nie interesuje. Nie dziwi mnie ta narracja, bo wszędzie można czytać o Marotta League, choć to akurat Inter jest bardziej krzywdzony niż faworyzowany XD
11.02.2025 o 15:23 przez matteoo
matteoo
LOL ktoś musi się pożalić pisząc taki artykuł ??
Wygrajmy z Juve po dobrym spotkaniu, powalczmy z Napoli, pokażmy że drużyna walczy na boisku i trener ma pomysł i mogą sobie pisać wszystko...
A jak znowu wyjdziemy i będą podania do boku, wrzutki bez sensu, zero przyspieszenia, niecelne strzały, straty w środku pola... potem gol po jakimś babolu sędziego i karuzela kręci się dalej..
W meczu z Fiorą widziałem jak Lautaro i Barella zasuwają cały mecz, niech cały zespół tak zagra ciekawe co wtedy napiszą.
11.02.2025 o 15:18 przez danielinter
danielinter
No ten karny to jest jakiś kabaret
11.02.2025 o 16:06 przez Makaroniarz
+1
Makaroniarz
No bez przesady karny akurat w tej sytuacjy był jak najbardziej prawidłowy
Gdyby nam takiego nie odgwizdano to większość tutaj by sie pruła
11.02.2025 o 15:14 przez tylkointer3
+1
tylkointer3
Zawsze tak było
11.02.2025 o 15:11 przez AJ
+6
AJ
Jestem kibicem Interu od 1995 roku i... postrzeganie Nas było zawsze takie. Sam fakt braku jakichkolwiek książek, seriali, dokumentów na naszym rynku mówi wiele. My oczywiście jesteśmy w Polsce ale to poniekąd pokazuje całokształt. Inter nigdy nie był mainstrimowy, zawsze byliśmy przeciw wszystkim, a prasa Włoska ubustwiala Milan i Juventus. Poniekąd mi się to podoba i nie chciałbym żeby byle kto nam sprzyjał i kibicował, not for everyone pasuje w punkt.
11.02.2025 o 14:45 przez Nerazzurx10
+2
Nerazzurx10
Media boli Wielki Inter i się spuszczają, oni by chcieli żeby Jude znowu dominowało ligę
11.02.2025 o 16:07 przez Makaroniarz
Makaroniarz
Kto by chciał żeby jude znowu dominowało? Przecież ich to jeszcze bardziej nienawidzą niż nas
11.02.2025 o 14:33 przez broda4991
broda4991
No to jest naprawdę przykre. Wynik cieszy ale w środku jest takie poczucie niesprawiedliwości. Jeśli chodzi o wyniki meczów. Tych co nas przekręcali i tych co dla nas były wały. Mamy XXIw. erę var i setek kamer, sztucznej inteligencji a przekręty są coraz większe. Dobrodziejstw techniki coraz więcej a coraz mniej służą dobrej sprawie. Wręcz przeciwnie. Powodują jeszcze większe poczucie niesprawiedliwości. Bo przecież można było "to"sprawdzić ale nie można bo staliśmy zakładnikami przepisów które sami stworzyliśmy.
11.02.2025 o 14:33 przez Orrin
+1
Orrin
To samo jest w Polsce. Wczoraj bodajże w onecie był artykuł kontrowersje w meczu Inter - Fiorentina
11.02.2025 o 14:26 przez wrobel1908
+7
wrobel1908
Pamiętam wywiadach sprzed kilku dobrych lat z Paolo Cozzą i on twierdził że za Interem nie stoją media prasa itp i jak widać nadal nic w tej materii się nie zmieniło
11.02.2025 o 14:24 przez Pader88
+2
Pader88
Media i gazety we Włoszech nieprzychylne Interowi? Nowe, nie znałem.

Shoutbox

Imrahil 06.01.2026 21:15

a ci znow na farcie

Claudio 06.01.2026 21:03

Muharemovic piekny samobój przeciwko swojemu bylemu klubowi ;)

Tifosinho 06.01.2026 21:03

No i już nie chcę Muharemovicia 😁

Claudio 06.01.2026 18:33

Ale się na to patrzy. Młody Polak centralnym obrońcą Romy. Szacun dla Gaspa, że nie boi się na niego stawiać

AveCaesar 06.01.2026 17:50

Myślę, że tak samo jak do każdego innego ustawienia. Trzeba tylko dobierać zawodników odpowiednią charakterystyką do pozycji/roli. I odwrotnie, w innych też jak każesz np. bocznemu obrońcy grać jako napastnik to sobie nie poradzi.

Paolo92 06.01.2026 17:48

Według Sky Sport Davide Frattesi otworzył się na transfer do Galatasaray, a rozmowy między klubami nabierają tempa.

Paolo92 06.01.2026 17:47

Galatasaray złożył Interowi wstępną propozycję opartą na wypożyczeniu za pięć milionów euro z prawem wykupu wynoszącym trzydzieści milionów. Ten zapis mógłby zmienić się w obowiązek po spełnieniu określonych warunków. Łączna kwota trzydziestu pięciu milionów euro nie jest dla Interu problemem samym w sobie. Spór dotyczy formy i gwarancji finalizacji transakcji. Inter Mediolan chce jasnych zasad już na starcie. Klub preferuje obowiązek wykupu albo bardzo proste i realne warunki jego uruchomienia. Tylko wtedy pieniądze z transferu mogłyby zostać szybko przeznaczone na wzmocnienia.

Paolo92 06.01.2026 17:40

Inter szuka wzmocnień na prawą flankę Inter Mediolan pożegnał się z opcją pozyskania Joao Cancelo, który zdecydował się na powrót do FC Barcelony zamiast wypożyczenia z Al Hilal do Mediolanu. Klub musi więc znaleźć inne rozwiązanie na prawą stronę, osłabioną brakiem Denzela Dumfriesa. Jak informuje Calciomercato, władze Interu nie czują presji natychmiastowego transferu. Luis Henrique zbiera pozytywne oceny, a Matteo Darmian wraca do dyspozycji. Sytuacja nie oznacza jednak zamknięcia rynku. Jeśli pojawi się dobra okazja, Giuseppe Marotta i dział sportowy nie zamierzają jej ignorować. Jednym z obserwowanych graczy jest Dodo z Fiorentiny, który od dłuższego czasu znajduje się na radarze Nerazzurrich.

Chuchu 06.01.2026 17:08

Do 3-5-2 to w ogóle mało kto pasuje

AveCaesar 06.01.2026 16:28

Czyli Asllan -> Viola, Dodo -> Inter 🤔

AveCaesar 06.01.2026 16:27

Chiesa odpada

AveCaesar 06.01.2026 16:27

Romano – Inter nie jest zainteresowany Chiesą, uważając, że jego charakterystyka różni się od ustawienia 3-5-2, jakie ma na myśli Chivu. Nerazzurri nie są teraz zainteresowani, a po fiasku transferu Cancelo nie podjęli żadnych działań. 👀⚫️🔵

Jacenty 06.01.2026 15:48

Dodo podobno chcialby Chivu, ale zarządy są przeciwko

coco 06.01.2026 15:45

Oho pewnie będziemy w trybie pilnym szukać kogoś na prawe wahadło, oby tylko nie tego Dodo bo ten to żadnych liczb nie robi

coco 06.01.2026 15:43

🚨 ULTIM'ORA CLAMOROSA DALLA TURCHIA! ⚫️🔵✅️ Il Beşiktaş ha raggiunto un accordo con Luis Henrique. 💶 L'Inter chiede 5 milioni di euro di prestito per un anno e mezzo. - Ertan Süzgün 🇹🇷✍️

AveCaesar 06.01.2026 10:26

Al-Hilal chce WŁĄCZENIA ROBERTA LEWANDOWSKIEGO w przenosiny Joao Cancelo do Barcelony! Saudyjczycy chcą by Polak tej zimy trafił do Al-Hilal i w Arabii Saudyjskiej dokończył sezon! 🤯 DECYZJA MA NALEŻEĆ DO POLAKA - Sacha Tavolieri

Kredence 06.01.2026 10:06

Najważniejsze żeby nie sprowadzić jakiegoś śmiecia typu Dodo

Cyrax 06.01.2026 09:42

GDS - Inter zostaje z Darmianem i Dioufem na wahadle

AveCaesar 06.01.2026 09:03

I co jest już ten Asllani ?

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszym zawodnikiem Interu w meczu z Bologna był:

Polls answer

Publicystyka

Analiza taktyczna PSG Luisa Enrique (4)

29.05
15:15

Luis Enrique - Od boiska po ławkę trenerską (3)

28.05
17:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    17

    39

  • 2

    Milan

    17

    38

  • 3

    Napoli

    17

    37

  • 4

    Juventus

    19

    36

  • 5

    Roma

    19

    36

  • 6

    Como 1907

    18

    33

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    10

  • 2

    Christian Pulisic

    8

  • 3

    Nico Paz

    6

  • 4

    Riccardo Orsolini

    6

  • 5

    Hakan Çalhanoğlu

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28644

Liczba newsów: 52367

Liczba komentarzy: 613869

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się