Plotki transferowe

Plotek transferowych kilka (15)

Autor:
Źródło: różne
prawie 11 lat temu
555
15

Start okna transferowego coraz bliżej. Z dnia, na dzień pojawia się coraz więcej plotek z nim związanych. Oto kilka dzisiejszych. Dotyczących zarówno transferów do, jak i z Interu.

 

 

Pomoc nie nadejdzie?

 

Jak donosi Gianluca di Marzio, Roma prowadzi z Interem w wyścigu po Nainggolana. Głównym atutem Rzymian miałoby być posiadanie zawodników, jakimi zainteresowane jest Cagliari. Jak twierdzi di Marzio, również Paulinho nie przyjdzie do Interu, jest bowiem blisko transferu do Tottenhamu, który wykłada na stół 20 mln euro.

 

Longo za Danilo? Agent zaprzecza.

 

Renzo Contratto, agent Samuele Longo zaprzeczył doniesieniom mówiącym o domniemanym wykorzystaniu karty jego podopiecznego przy zmniejszeniu ceny za Brazylijskiego obrońcę Udinese, Danilo. W dniu dzisiejszym Longo oficjalnie powrócił z nieudanego wypożyczenia do Espanyolu, podczas którego w 20 meczach zdołał zdobyć tylko 3 bramki.

 

Boczni obrońcy rozchwytywani.

 

Po Giulio Donatiego i Cristiano Biraghiego, których prawdopodobnie jutro będziemy mogli zobaczyć w finale Mistrzostw Europy do lat 21, zgłaszają się kolejne kluby. Obaj boczni obrońcy spędzili ostatni sezon na wypożyczeniach, mimo iż nie zdążyli jeszcze wrócić do Interu, już zgłaszają się chętni na ich usługi.

 

Zatrudnieniem Donatiego najbardziej zainteresowane wdaje się być Grosseto, aczkolwiek wśród potencjalnych kandydatów pojawiają się także takie klub jak Cagliari, czy Bologna.

 

Biraghi miałby natomiast spędzić następny sezon w Sassuolo. Wcześniej nazwisko lewego obrońcy łączone było z zespołem beniaminka Serie A, Livorno, a także omawiane w kwestii ewentualnego dodatku do transferu Alejandro Gomeza z Catanii.

Zobacz też

Gudmundsson

Di Marzio: Napoli nawiązało kontakt w sprawie Gudmundssona (3)

14.05
08:35
Yukinari Sugawara

Sky DE potwierdza zainteresowanie Interu obrońcą AZ Alkmaar (10)

12.05
20:55

Komentarze (15)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
19.06.2013 o 10:53 przez zanetti22
zanetti22
Snake86

Co do polityki gratisów to mam takie samo zdanie, chciałem tylko wytłumaczyć jak ja rozumiem, czemu nasi włodarze postępują tak a nie inaczej.

Jeśli młodziak ma 3 udane sezony na wypożyczeniu to faktycznie fajnie i dobrze było by sprawdzić go u siebie. Ale jeśli trener uzna, że taki człowiek to u niego tylko na ławkę się nadaje i nic więcej, to bez sensu. Żeby młodzi byli ostoją klubu muszą dostać impuls: grałeś dobrze na wypożyczeniu, ten sezon jesteś z nami, na razie ława bo X ma więcej doświadczenia itp. "ale dostaniesz i swoje szanse (puchar, mecze ze słabszym rywalem i nie mówię o paru końcowych minutach) a jak się pokażesz to X siada na ławie w następny meczu a ty pokazujesz co umiesz."
I to nie może być tak, że nie wyjdzie mu jeden mecz to ława od razu. Z pierwszą drużyna też się trzeba zgrać, co innego trening co innego mecz. Założenia taktyczne przed meczem w jego trakcie weryfikuje przeciwnik.
Kolejna ważna kwestia to rodzaj szkolenia młodzieży. Czy szuka się zdolnych młodych trenerów Primavery i oni tam budują drużynę na miarę sukcesów, czy szuka się ludzi, którzy będą szkolić graczy tak (technicznie i taktycznie sic!) by rozumieli styl i pasowali do gry dorosłego zespołu! Tak robi Barcelona. I dlatego młodzi gdy wchodzą do pierwszej drużyny na boisku czuja się "jak w domu" a często lepsi i drożsi sprowadzeni gracze nie potrafią się do końca wkomponować.
Patrząc na to, że Inter wypożycza swoich zawodników "byle by". Za priorytet stawia sobie sukcesy Primavery a nie ilość wychowanków w pierwszym składzie, to sądzę, że ciężko liczyć na odmłodzenie składu własnym sumptem. Oczywiście i u nas rodzą się gwiazdy młodego futbolu, ale wcale nie powiedziane, że w dorosłym wydaniu poradzą sobie równie dobrze.
18.06.2013 o 22:33 przez Pawel1992
Pawel1992
Tottenham jest blisko Paulinho więc Guarina już nie będą chcieć prawdopodobnie.
18.06.2013 o 21:06 przez Snake86
Snake86
zanetti22 - po czesci racja, ale to tez specyfika tej ligi - niestety skostnialej. Włosi od zawsze lubili dziadkow i prawie zawsze eksploatowali ich do samego konca (vide Milanowy "dom starcow", Inter w tym sezonie).

Regularna gra - zgadzam sie, ale jesli gosc ma za soba 3 udane wypozyczenia to czemu nie mialbym chociaz na troche zawitac do 1 skladu/na zmiane? A jesli mlodzi nie beda u nas grac to po prostu zarabiajmy na nich. Skoro sa tyle warci i podobno dobrzy to powinnismy sprzedawac za fajne siano i inwestowac to w zawodnikow do 1 skladu. To nasze dorzucanie ich jako gratisy to wg mnie beznadziejna polityka.
18.06.2013 o 20:25 przez zanetti22
zanetti22
Aby się rozwijać młody zawodnik potrzebuje przede wszystkim regularnej gry. Trzymanie młodych tylko jako zmienników też nie jest korzystne. Najwięcej młodych talentów eksploduje wcale nie w tych topowych klubach jak Bayern czy Barca ale słabszych gdzie siłą rzeczy z braku laku stawia się na młodych bo na innych nie stać, bądź klub utrzymuje się ze sprzedaży młodych.

Oczywiście polityka Interu co do własnych wychowanków czy młodych ogółem kole w oczy. Pirlo, Santon, Balotelli, Coutinho... to parę nazwisk, które przewinęły się przez nasz klub u progu swojej kariery. Dziś ich tu nie ma. Prawda jest taka, że z całej naszej primavery jeśli raz na dwa sezony wyszedł by gracz do podstawowego składu to byłby już sukces nie z tej planety! Nawet w słynnej Barcelonie talenty nie wyskakują co sezon. Wielu z młodych zdolnych kończy karierę w niższych ligach lub słabszych zagranicznych klubach. U nas dla tego wolą nie ryzykować i oddają młodzików w rozliczeniu za "lepszych" doświadczonych graczy.
18.06.2013 o 18:02 przez Snake86
Snake86
Zapomnialem dodac - nie mowie ze to mega talenty, ale gorsi od tych, ktorych wymienilem by nie byli.
18.06.2013 o 18:01 przez Snake86
Snake86
Peter - debiuty były ale co z tego, skoro kazdy z nich zagral conajwyzej jeden mecz w pucharze, wszedl z lawki w 2 kolejnych spotkaniach na 10 minut albo tez tylko na niej posiedzial.

Ci ktorych wymieniles powinni juz wchodzic z lawki lub grac ze slabszymi przeciwnikami - kosztem np. Rocchiego (Livaja), Jonathana (Pasa, Mbaye) albo ktoregos ze srodkowych pom. bez formy (Duncan, Benassi).
18.06.2013 o 14:37 przez Tomo
Tomo
Niekoniecznie włoskie kluby może np. Barcelona, Bayern? Alaba Kross Muller a o Barcelonie nie muszę chyba pisać że także wprowadzają wychowanków. Poza tym z klubu muszą odejść Cambiassy, Stankovicie i Chiva żeby coś ruszyło.
18.06.2013 o 13:05 przez peter0512
peter0512
Tomo, które kluby? Może mistrz Włoch, Juventus?

W żadnym włoskim klubie, w tym roku nie było tyle debiutów co w Interze...

Duncan, Benassi, Pasa, Livaja, Garritano, Forte, Spendlhofer, Romano, Belec, Mbaye, Donkor, Bandini.

Nie grali regularnie, ale nie pamiętam kiedy ostatnio tylu młodzików 'grało'.

Oprócz Benassiego, Livaji i Pasy, ewentualnie Duncana, który w zasadzie objawił się raczej jako następca Muntariego, ale jednak coś pokazał, nie było nikogo kto byłby w stanie choćby regularnie siedzieć na ławce. Niestety.
18.06.2013 o 12:22 przez Tomo
Tomo
zanetti22

No tak masz rację ale ten okres wypożyczania musi się kiedyś skończyć. Zobacz na inne kluby jak wprowadzają wychowanków a my nic. Sprzedajemy młodego do innego klubu bo myślimy ze jest za słaby a za parę lat chcemy go odkupić za wyższą cenę- paranoja.
18.06.2013 o 11:13 przez piotrekninter
piotrekninter
,,nieudanego wypożyczenia ,, a jeszcze nie tak dawno bylo ze swietnie gral na wypozyczeniu,i poszla masa konmentarzy,jakie swietnie Longo to napastnik
ja tam widzialem 2-3 mecze u nas z nim,przed sezonowe,marnie gral,ale Livaje do kadry bym wlaczyl,ma potencjal
18.06.2013 o 10:34 przez zanetti22
zanetti22
wkradł się błąd:
* gdzie mogą sobie pozwolić na regularne występy - powinno być ;)
18.06.2013 o 10:33 przez zanetti22
zanetti22
Tomo

Co innego grać w reprze przeciwko rówieśnikom, a co innego w lidze z graczami z najwyższej półki. Tutaj liczy się nie tylko talent, ale realne umiejętności oraz doświadczenie. Dlatego młodych wypożycza się do słabszych klubów, gdzie nie mogą sobie pozwolić na regularne występy, bo tam gwiazd nie ma, a i cele do realizacji niższe. Wielkie kluby ogółem młodych wychowanków wprowadzają stopniowo, również dla ich dobra, by się przed wcześnie nie spalili. No chyba, że jakiś talent eksploduje to wiadomo... Ale takich gwiazdek na poziomie dorosłej piłki wcale nie jest tak wiele.
18.06.2013 o 01:51 przez Tomo
Tomo
Ja tego nie rozumiem mamy taką zdolną młodzież a stawiamy na jakichś prawdziwków z Argentyny i Brazylii. Cała obrona Włoch U - 21 jest z Interu więc powinniśmy dać im realną szansę w 1 drużynie a nie jakiś ogony. Mamy taki skarb a go totalnie olewamy...
18.06.2013 o 01:50 przez Snake86
Snake86
To sa nasi obroncy na wypozyczeniach.
Poza tym w 3-5-2 na skrzydlach moga grac boczni obroncy jako "wing back" - wtedy bronia gdy potrzeba albo kreuja akcje ofensywne na skrzydlach.
18.06.2013 o 01:34 przez ElPrincipe22
ElPrincipe22
Po co interesujemy się bocznymi obrońcami skoro mamy grać taktyką 3-5-2 ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?? ?

Shoutbox

Orzeu 14.05.2024 12:03

Lukaku 20/21 nie strzelił w 18 spotkaniach Serie A i dostał MVP.

Orzeu 14.05.2024 12:02

Seba 14.05.2024 11:43 Lautaro nie strzelil bramki w az 15 spotkaniach Serie A. W 3 meczach nie wystapil. Przeciez to praktycznie polowa rozgrywek. No jaki MVP? :-D

maverik 14.05.2024 11:48

:calhanoglu: :top: MVP

Seba 14.05.2024 11:43

Lautaro nie strzelil bramki w az 15 spotkaniach Serie A. W 3 meczach nie wystapil. Przeciez to praktycznie polowa rozgrywek. No jaki MVP? :-D

fcimaniek 14.05.2024 11:02

ale podoba mi się nick

fcimaniek 14.05.2024 11:02

nie wiem co to

fcimaniek 14.05.2024 11:02

Maczuga xd

Dzonyy 14.05.2024 10:53

Jedyny, ktory moze sie z nim rownac to Maczuga.

Dzonyy 14.05.2024 10:53

brakuje mi jego fachowej wiedzy

Dzonyy 14.05.2024 10:53

kamiliusz vel il capitano

fcimaniek 14.05.2024 10:50

stąd te ataki ze strony incydentalnych piesków @Kamiliusz1908 oraz @Endru

fcimaniek 14.05.2024 10:49

nie wiem, nie ma mnie na grupce

Dzonyy 14.05.2024 10:43

maniek jak tam nastroje na grupie incydentu? Jak przetrwali scudetto?

fcimaniek 14.05.2024 10:41

Hakan mvp i tyle

fcimaniek 14.05.2024 10:40

:lol:

Dzonyy 14.05.2024 10:40

Lautaro MVP sezonu bez 2 miesiecy, a milan bylby mistrzem gdyby nie listopad i grudzien

Dzonyy 14.05.2024 10:40

Orzeu to chyba pioli

fcimaniek 14.05.2024 10:39

od 13.03 do 10.05

fcimaniek 14.05.2024 10:38

czyli to mało?

Orzeu 14.05.2024 10:23

7

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Frosinone?

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    36

    92

  • 2

    Milan

    Milan

    36

    74

  • 3

    Bologna

    Bologna

    36

    67

  • 4

    Juventus

    Juventus

    36

    67

  • 5

    Atalanta

    Atalanta

    35

    63

  • 6

    Roma

    Roma

    36

    60

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    23

  • 2

    Dusan Vlahovic

    15

  • 3

    Paulo Dybala

    12

  • 4

    Olivier Giroud

    12

  • 5

    Victor Osimhen

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28014

Liczba newsów: 48447

Liczba komentarzy: 573286

Użytkownicy online: 3 (WakashimazuKen, Orzeu, szymon1337) oraz 23 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się