Relacje

Trafienie Dumfriesa w końcówce na wagę remisu | Monza 1:1 Inter (103)

Autor:
Źródło: inf. własna
22 dni temu
3649
103

Inter zremisował z Monzą 1:1 na U-Power Stadium. Gospodarze objęli prowadzenie w 81. minucie, ale Denzel Dumfries uratował punkt dla Nerazzurrich, zdobywając wyrównującą bramkę w końcówce spotkania.

 

Pierwsza odsłona tego meczu zdecydowanie nie należała do najciekawszych. Gospodarze wyraźnie bardziej skupili się na powstrzymywaniu akcji ofensywnych Nerazzurrich niż próbie zaatakowania bramki Sommera. Podopieczni Simone Inzaghiego poza akcją z 8. minuty, w której Martinez główkował minimalnie nad poprzeczką, nie potrafili stworzyć sobie więcej klarownych szans, by zagrozić Turatiemu. 

Początek drugiej połowy nie przyniósł  żadnych zmian w grze obu zespołów. Inter jakby bezradny, bez pomysłu na wykończenie akcji. Monza za to kontynuowała murowanie bramki i jeszcze rzadziej przekraczała linie środkową boiska. W 56. minucie Simone Inzaghi przeprowadził potrójną zmianę i w miejsce Darmiana, Martineza i Mkhitaryana pojawili się Dumfries, Taremi oraz Zieliński. Kolejne minuty upływały, jednak cały czas oglądaliśmy niezbyt ciekawe widowisko. W 74. minucie Inzaghi przeprowadził podwójną zmianę ściągając z boiska Asllaniego i Thurama, za których weszli Correa i Arnautovic. W 81. minucie gospodarze wyszli na prowadzenie. Świetne dośrodkowanie Izzo wykorzystał Dany Mota, który wygrał pojedynek główkowy z Pavardem i nie dał Sommerowi żadnych szans. Nerazzurri wiedzieli, że po tej bramce trzeba zaryzykować i atakować większą liczbą graczy. W 88. minucie Inter wyrównał stan meczu! Dobre podanie z lewej strony od Carlosa Augusto otrzymał Denzel Dumfries i pewnie wbił piłkę do pustej bramki! Inter próbował w końcowce przechylić jeszcze szalę na swoją stronę, jednak bezskutecznie i mecz kończy się wynikiem 1:1. 

 

Składy, w których wystąpiły oba zespoły:

MONZA (3-4-2-1): 30 Turati; 4 Izzo, 22 Marì, 44 A. Carboni; 13 Pereira, 32 Pessina, 38 Bondo, 77 Kyriakopoulos; 14 Maldini, 10 Caprari; 11 Djuric.

Ławka Rezerwowych: 21 Pizzignacco, 69 Mazza, 5 Caldirola, 12 Sensi, 20 Forson, 24 Maric, 27 Valoti, 33 D'Ambrosio, 37 Petagna, 42 Bianco, 47 Mota Carvalho.

Trener: Alessandro Nesta.

 

INTER (3-5-2): 1 Sommer; 28 Pavard, 6 De Vrij, 30 Carlos Augusto; 36 Darmian, 16 Frattesi, 21 Asllani, 22 Mkhitaryan, 32 Dimarco; 9 Thuram, 10 Lautaro.

Ławka Rezerwowych: 12 Di Gennaro, 13 J. Martinez, 2 Dumfries, 7 Zielinski, 8 Arnautovic, 11 Correa, 15 Acerbi, 20 Calhanoglu, 23 Barella, 31 Bisseck, 42 Palacios, 95 Bastoni, 99 Taremi.

Trener: Simone Inzaghi.

Zobacz też

Lautaro Martinez Udinese

Powrót Lautaro daje Interowi trzy punkty. Udinese 2, Inter 3 (73)

28.09
15:12
Marcus Thuram Torino

To był wieczór Marcusa Thurama! Tripletta Francuza daje wygraną! Inter 3-2 Torino (67)

05.10
19:39

Komentarze (103)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
16.09.2024 o 18:51 przez martin
martin
Najbardziej mi żal Dimy spuchł totalnie
16.09.2024 o 16:35 przez michele_sforza
michele_sforza
K...., brak napastników na zmianę wychodzi. Oszczędzanie na tym przez OakT jest bez sensu, stracą więcej $ przez ich brak. Jeden by wystarczył, to jest jakieś 20, 25 mln max z Beppe.
16.09.2024 o 15:35 przez Jaszczu91
Jaszczu91
Czytam niektóre komentarze i uśmiecham się pod nosem. Po meczu z Atalantą byliśmy mistrzami świata, a teraz po remisie z Monzą nikt sie do niczego nie nadaje XD

Dla mnie zawiedli rezerwowi. Głównie w środku pomocy. Widać, że Asllani to nie jest ten sam rozmiar kapelusza co Hakan. Zwalniał grę, miał zbyt dużo kontaktów z piłką po przyjęciu. Mało otwierających piłek.

Lautaro od początku sezonu też wyraźnie pod formą. Ale może paradoksalnie na lidze mistrzów się przełamie.
16.09.2024 o 17:02 przez Nerazzurx10
+1
Nerazzurx10
Lautaro to wgle powinien i zostać odstawiony na parę spotkań i nie dlatego że nie się nie nadaje, broń boże.. po prostu on nie miał okresu przygotowawczego, przyjechał w wakacji i odrazu w sezon. On się musi przygotować na spokojnie do sezonu bo nie dociągnie
16.09.2024 o 15:09 przez Samsewybierz
Samsewybierz
Ja już po Genoi pisałem że to będzie słaby sezon
16.09.2024 o 12:45 przez Nerazzurx10
Nerazzurx10
Aż się boje oglądać meczu w środę jeśli nasi mają tak zagrać
16.09.2024 o 11:51 przez nikofin
+1
nikofin
Najodważniejsza rotacja za czasów Inzaghiego, przeciwnik jak widzieliśmy dobrany pod ten manewr dobrze, tylko zmiennicy jednak nie dojechali.

Łaskawość losu (wyniki pozostałych) powodują, że na razie bez wiekszych konsekwencji.

Nie myślałem, że trener tak poważnie podchodzi do CL. Musi czuć się pewnie, szanuję ambicję. Dostał dziś dużo informacji zwrotnych, kogo na ile stać. Na tym potknięciu można się dużo nauczyć. Forza.
16.09.2024 o 09:46 przez davi23
+1
davi23
Szymon chyba serio chce wygrać w City, serio wolałbym wygraną z Monzą i Milanem, niż jechać do City i wypruwać flaki na mecz, który może nie mieć znaczenia w kwestii dalszego awansu. Wygląda na to, że galowym wyjdziemy na pierwszy mecz LM
16.09.2024 o 10:25 przez tkropkab
+1
tkropkab
Mecz z City biorą poważnie. Trzeba się zrewanżować za finał LM. Sezon jest długi i jeszcze zaczniemy punktować.
16.09.2024 o 09:42 przez davi23
davi23
Myślałem, że przepchniemy zwycięstwo a przepchnęliśmy remis, słabo.
Bez paniki, sezon długi ale taka okazja na zdobycie pkt i nie trafiamy.
Ten mecz pokazał, że my mamy tylko galowy garnitur, drugiego nie ma. Wystarczy kilka pozycji zmienić i nie ten sam zespół.
Ja wiem, że Lautaro pod formą, ale zmieniamy go i Thurama bezproduktywnymi i najgorszymi napastnikami w lidze. Taremi też nic nie pokazał.
16.09.2024 o 09:37 przez kadrian89
+5
kadrian89
To nie był mecz pod Fratte - on zdecydowanie lepiej pokazuje się atakując przestrzenie, a tu było męczenie buły w rozegraniu. Teoretycznie Asllani mógł się w takim meczu wykazać, ale chłopak nie ogarnia - nie ma wizji, odwagi, monotonne to takie u niego.

Co do Ziela, ja uważam, że po wejściu najwięcej dawał na boisku. Wszystkie akcje pchane lewą stroną przez niego, po wejściu na 3 napastników nie miał często jak rozegrać nawet sensownie tej piłki. Nie zablokował dośrodkowania, ale nie da się zablokować każdej piłki przecież, więc to taki błąd wkalkulowany w ryzyko gry. Pavard został przestawiony w tej akcji niestety w powietrzu.

Ogólnie nie ma sensu panikować, Inter z niską obroną przeciwnika ma problemy od dawna. W zeszłym sezonie jedynie Sanchez wchodząc robił wiatr z przodu, obecnie za bardzo nie ma kto i wygląda to schematycznie. Nie ma dryblerów na skrzydłach i to jest problem Szymona.
16.09.2024 o 10:51 przez Mezzela
+1
Mezzela
Zgadzam się w 100% Miałem na nic nie pisać, bo jak to po stracie punktów wszystkich tu ponosi ale jak się czyta głos rozsądku, to trzeba przyklasnąć.
16.09.2024 o 09:32 przez danielinter
+2
danielinter
Chcemy wygrać mecz, a ratujemy się z ławki Arna i Correa 🥴
16.09.2024 o 09:19 przez matteoo
+1
matteoo
Tak jak ktoś napisał, szkoda że zmiennicy az tak odstają od pierwszego składu. Tak naprawdę jedynie zmiennicy w obronie są na poziomie. Wydaje mi się że po tym meczu już nie zobaczymy takiego składu i Inzaghi będzie mógł grać swoją ulubioną jedenastką i nikt mu nie zarzuci że nie daje pograć innym bo widzimy jak to się kończy, zmiany w 1 jedenastce będą tylko w razie kontuzji lub kartek.
16.09.2024 o 11:39 przez acmilanowek
acmilanowek
akurat Frattesi zawsze gdy wychodzi w pierwszym to obok tego kołka Asllaniego …
16.09.2024 o 09:16 przez Cou23
+2
Cou23
Powtarzam od dawna, że Asslani to nie poziom Interu, jest za wolny i za wolno myśli. Kolejny Fraud Check.
To samo mówię o Fratesim, nie pasuje do naszego grania i gość nie ma żadnego dobrego występu od pierwszej minuty, tylko bramki w końcówkach ratują jego reputację. Fakty
16.09.2024 o 11:34 przez acmilanowek
+1
acmilanowek
nie lubię Asllaniego . Skąd wgl pomysł że jakiś Albańczyk będzie tu grał na poziomie ?
Chłop jest za słaby na rezerwowego .
16.09.2024 o 09:08 przez Piotrekfci
Piotrekfci
4 bezcenne pkty z dwoma leszczami przepadły bezpowrotnie..... I ktoś tu napisze, że mamy 2 równorzędne składy eh brak jak nic 4go konkretnego napastnika takiego jak David ! W styczniu wypad z Arna i tym drugim amatorem i dacac tu Kanadyjczyka wraz z powrotem Carboniego o ile jest możliwość jego wcześniejszego powrotu :/ Martinez jak narazie nie przypomina siebie, Taremi wystrzelą się w przedsezonie a Thuram sam tego wózka daleko nie zaciagnie w szczególności teraz gdy mecze co 3 dni.....
16.09.2024 o 09:08 przez Kersik
Kersik
Popadli w samozachwyt po meczu z dziesiątkowani Atalanta..,można sprowadziła ich na ziemię,milan wypunktował Venezia,derby tuż tuż Panie Simeone,mam nadzieję,że passę podtrzymasz i odkupisz winny za mecz z można,trzeba zlać milan, przerwa na repry zawsze nam nie służyła 😏brać się do roboty i wracać na właściwe tory,z Manchesteru przywieźć minimum punkt,a najlepiej wygrać w finale dwa lata temu pokazaliśmy ,że graliśmy jak równy z równym,liczę na podobną grę i lepszy dla nas wynik.Forza!
16.09.2024 o 09:05 przez Piekarz
Piekarz
Kredens odczep się od Ormianina. Odpieprz się po prostu od niego. Jest znakomity
16.09.2024 o 08:46 przez Seba
+3
Seba
Inzaghi został skrytykowany we Włoszech i słusznie. Zlekceważył mecz z Monzą, aby we wtorek i tak dostać łomot od City, bo nikt mi nie wmówi, że są w stanie coś tam ugrać. Po finale sprzed 2 lat powstała jakaś dziwna otoczka wokół Interu, że są na tym samym poziomie, co Real, City itp. a to gówno prawda. Interowi nadal sporo brakuje do czołówki europejskiej. Drużyna w dodatku nie dokonała żadnych poważnych wzmocnień pierwszego składu, a na ławce są takie tuzy jak Asllani, Arna, Tucu. Nie mówiąc o tym, iż wiele osób przewidywało już gorszą formę Mikiego z racji wieku, czy stagnację na prawym wahadle. Do tego dochodzi jeszcze Lautaro "100 mln" Martinez, który tradycyjnie tygodniami szuka formy strzeleckiej. Im szybciej w Interze zrozumieją, że nie ma sensu odpuszczać ligi kosztem LM, tym lepiej. Są solidne fundamenty, aby zdominować Serie A na kilka lat i nierozsądnie byłoby to zaprzepaścić. LM? Czas zejść na ziemię. Nie z tym składem.
16.09.2024 o 08:48 przez BartekBartek
BartekBartek
Legenda Milanu twierdzi że możemy rywalizować z każdym ;)
16.09.2024 o 09:29 przez Piotrek85
Piotrek85
Też jestem zdania że nie jesteśmy na poziomie City i może nigdy nie będziemy. Ale jeśli chodzi o zlekceważenie to nie do końca moim . Zagrało 4 rezerwowych w 1 składzie. De Vrij , Augusto, Asllani i Fratessi reszta podstawa. Przecież to Monza drużyna obok Como Venezia i Cagliari najsłabsza kadrowo. I takim składem powinniśmy to wygrać po porostu
16.09.2024 o 09:36 przez Piotrek85
Piotrek85
Ogólnie w Europie to top 8 powinno być naszym celem zawsze.
16.09.2024 o 09:36 przez Seba
+3
Seba
Granie Asllanim i wpuszczenie później Correy, to jest lekceważenie przeciwnika :D
16.09.2024 o 11:32 przez acmilanowek
acmilanowek
Nie zdominujemy ligi bo Juve ma pieniądze w przeciwieństwie do nas ale co do reszty się zgadzam :)
16.09.2024 o 11:55 przez tkropkab
tkropkab
Z takim podejściem, że przegrają z City to już lepiej w ogóle nie wychodzić na mecz :D skoro i tak przegrają, to nie włączaj po prostu meczu.
16.09.2024 o 07:22 przez acmilanowek
acmilanowek
Zremisowaliśmy ten mecz na własne życzenie . Widocznie waga tego spotkania nie była dla Interu aż tak wielka .
Zobaczmy jakie efekty przyniesie to na mecz z MC.
w poprzednim sezonie Simone wystawiłby najlepszy skład na ten mecz widocznie ma obecnie nieco inne dyrektywy od zarządu . Gramy o mistrzostwo ale nie za wszelką cenę .
16.09.2024 o 07:10 przez vandallo87
+2
vandallo87
Frajersko.
16.09.2024 o 06:46 przez Piotrek85
Piotrek85
Zaczynam obawiać się trochę Napoli. Conte to stary wyjadacz, tucznik Lukaku już 2 bramki i 2 asysty, Neres 3 asysty. Nie grają w pucharach. Kadrę na Seria a i Puchar Włoch mają mocna. My jednak minimum 8 meczy w LM. Myślę że w tym roku Puchar Włoch trochę odpuścimy. Mamy mocna kadrę i nawet drugi skład powinien daleko dojść
16.09.2024 o 08:50 przez BartekBartek
BartekBartek
No Conte jest w swoim żywiole. Nie grają w lidze mistrzów więc nikt go nie bedzie krytykował za szybkie odpadnięcie. Pełny focus na sierie a i napewno bedą w ścisłej czołówce.
16.09.2024 o 06:27 przez Piotrek85
+2
Piotrek85
4 kolejki 8 punktów. Liczyłem na 10.minimum. Przeciętnie. O ile wpadka z Genoa mogła się trafić to jednak z Monza powinniśmy wygrać bez problemu. To nie ta drużyna co w zeszłym roku. Teraz pewnie będą się bronić przed spadkiem. Dobrze że Atalanta i Milan już sporo punktów zgubiły, Juwentus też.
16.09.2024 o 08:51 przez BartekBartek
BartekBartek
Akurat jude zgubiło już tyle punktów co my więc nie ma się czym pocieszać.
16.09.2024 o 05:53 przez Pjerun
+1
Pjerun
Oho, strata punktów i od razu ruch na stronie.
Nie był to najlepszy mecz w naszym wykonaniu, ale wierzę, że kolejne będą dużo lepsze.
Cieszy debiut Zielińskiego, nawet nieźle wyglądał.
16.09.2024 o 09:01 przez Cinek
Cinek
To prawda w ofensywie wyglądał nieźle, ale to chyba on nie doskoczył do Izzo i pozwolił na dośrodkowanie przy akcji bramkowej Monzy.
16.09.2024 o 03:02 przez darek666sz
darek666sz
2 pkt na konto Simone.jak już jest na tyle uparty że daje grać Asllaniemu (dla mnie to nieporozumienie),to niech gra chociaż Miki i Barella.kolekny necz w którym udowodnił,że się nie nadaje na Inter i przy okazji Frattesi dostaje po dupie.
16.09.2024 o 03:05 przez darek666sz
-1
darek666sz
I pisanie,że niby coś gra w Reprze też jest bez sensu bo tam też chu.a gra.gdyby nie „grał” w Interze to by Go nawet nie powołali pewnie.
16.09.2024 o 01:23 przez maverik
+4
maverik
Jeszcze co do Frattesiego. Moim zdaniem on się nie nadaję do gry z rywalami typu Monza, które zamurują przed polem karnym. Frattesi jest idealny z ławki, bo:
a) prowadzimy w meczu, rywal się otwiera, więc jest więcej miejsca na boisku, co Frattesi genialnie potrafi wykorzystywać wchodząc niemalże w rolę napastnika
b) gonimy wynik, ok rywal wtedy muruje, ale za to Inter dużo bardziej przyspiesza grę, jest generalnie więcej zamieszania pod bramką i tam Frattesi też się dobrze czuje


Jeśli Frattesi ma grać od pierwszej minuty to najlepiej z rywalami, którzy choć trochę będą chcieli grać w piłkę. Wiadomo to są zwykle zespoły z topu i tam raczej przy Barelli nie pogra, ale są też zespoły tzw. środka tabeli, które nie będą myślały od 1 do 90 minuty jak tylko nie stracić gola i tam bym mu dawał szansę. Dziś było spokojnie i bez pomysłu, czyli najgorsze co może być dla niego.


A co do Asllaniego, to sprzedać po sezonie. Inter szkodzi Asllaniemu, a Asllani szkodzi Interowi, nie ma sensu się męczyć, tylko trzeba wzajemnie sobie pomóc. Asllani potrzebuje więcej grać, bo jest młody i coś tam potrafi, ale nie jest na tyle dobry by grać w Interze, a już na pewno nie pogra mając za rywala Hakana, który jest jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji.
16.09.2024 o 01:48 przez Kredence
+1
Kredence
Asllani zagrał przez 2 lata 2000 min w Interze. Frattesi w zeszłym 1500. Nie ma mowy o jakiejkolwiek regularności. Jak Inzaghi ich nie chce - luz, sprzedać. Tylko nie wiem kto miałby przyjść za nich, kto grając raz na 8-10 meczów w podstawie da jakość, której byś oczekiwał. Jeśli tacy zawodnicy są i będą się godzić na 1000 - 1500 min w sezonie to super. Natomiast specjalnych kandydatów nie widzę. Jeśli Frattesi by zagrał obok Hakana i Barelli/ Mikiego pewnie byłoby dużo lepiej. Gdyby Asllani zagrał obok Barelli i Mikiego też byłoby mu dużo łatwiej. Ale jeśli wychodzimy Miki - Asllani - Frattesi to powinniśmy winić głównie trenera. Umiejętne zestawienie składu byłoby wstanie maskować wady tych zawodników. Tutaj tego nie było.

Oczywiście można pisać Asllani out, Frattesi nie nadaje się do 1 składu. No tylko co dalej.
16.09.2024 o 00:36 przez maverik
+4
maverik
Muszę po raz trzeci skrytykować Inzaghiego (wcześniej za Udinese i Juventus), bo niestety, ale moim zdaniem to on położył ten mecz poprzez wybór 11stki, następnie przez brak reakcji na wydarzenia boiskowe, a kończąc na zmianach.

Zacznijmy od tego co się najbardziej (przynajmniej mi), rzucało w oczy, czyli środek pola. Nie wiem czemu Inzaghi wpadł na pomysł by dać zarówno Asllaniego i Frattesiego od 1. minuty. W pakiecie z Darmianem na wahadle to proszenie się o kłopoty. Dwóch z trójki Miki, Hakan, Barella powinno zagrać od początku.
Dalej to postawienie na Lautaro, który jest po kontuzji, bez formy strzeleckiej od Copa America, po meczach w Ameryce. Można było wyjść Taremi-Thuram, bo Irańczyk nieźle się pokazywał w przeciwieństwie do naszego kapitana.
Trzecie to co pisałem wyżej czyli znów defensywny wahadłowy Darmian i brak zagrożenia prawą stroną.
Po czwarte to już może moje czepianie się i efekt tego, że jestem mądrzejszy po meczu, ale wychodzenie Dimarco i Augusto jednocześnie sprawia, że pozbawiamy się argumentów z ławki z lewej strony, bo jak trzeba gonić wynik to Inzaghi może wpuścić na lewej Bastoniego i Palaciosa, czyli tak naprawdę nic nie może tam zrobić.

Teraz wydarzenia boiskowe i zmiany. Od samego początku kompletnie nic nie kreowaliśmy, Asllani kompletnie nie istniał, Frattesi niewiele lepiej, jedynie Miki w miare przyzwoicie, chyba, że to na tle słabych partnerów obok wyglądał tak dobrze i jakie zmiany robi Inzaghi? Dumfries, Zieliński, Taremi, za Darmiana, Mikiego i Lautaro. Dlaczego z murawy schodzi jedyny coś grający w tym środku Miki? Czemu Asllani i Frattesi nadal są na boisku? Darmian i Lautaro nic nie grali więc te zmiany na plus, ale to nie było główna przyczyną naszej słabej gry. Jaki był efekt tych zmian? Żaden. Zielu coś tam próbował grać z Dimarco i Augusto no ale dalej środka jak nie było tak nie było. Co dalej robi Inzaghi? Wpuszcza Arne i Correę XD środek pola nie istnieje, więc dajmy wszystkich na atak to na pewno pomoże. Jedyną bramkę jaką strzelamy to po akcji dwóch bocznych obrońców.

Straciliśmy punkty we frajerski sposób, jakby kompletnie Interowi na tym meczu nie zależało tylko liczył się ManCity i Milan. No i tu błąd. Ten mecz wyglądał jakby De Boer przejął Inter na jedno spotkanie. Można było do tego meczu podejśc w następny sposób. Skład: Sommer; Pavard/Bisseck, De Vrij, Bastoni; Dumfries, Frattesi/Barella, Hakan/Asllani, Miki/Zielu (tak by 2z3 podstawowych było), Dimarco/Augusto; Thuram, Taremi. Potem z ławki jest Augusto/Dimarco, Lautaro, Zielu/Frattesi, Miki/Barella i kogo tam się chce na piątego.

Na koniec to co mnie rozśmieszyło najbardziej to głosowanie na gracza meczu podczas transmisji, trzech piłkarzy Monzy i jako jedyny z Interu Asllani...XD
16.09.2024 o 00:49 przez Kredence
Kredence
Maverik zgadzam się ze wszystkim co napisałeś poza ocena gry Mikiego, między 46 min a momentem jak zszedł 3 straty, w pierwszej połowie minimum 5, zakręcił się koło 10, wiem bo liczyłem. Był faktycznie najbardziej aktywny, ale kompletnie nic z tego nie wynikało, bo był okrutnie niedokładny.

Co do reszty tego co napisałeś - to nie jest pierwszy raz kiedy Inzaghi irracjonalnie rotuje składem, w sposób, który patrząc z boku jest prostym sposobem na uwalenie meczu. Ale to nie jest tak, że to jest pierwszy raz jak napisałem. To się już działo w zeszłym sezonie, tylko wtedy na ogół i tak mimo tego udawało się mecze jakoś przepchnąć.

Wpuszczanie 3 napastnika i przejście na 2 w pomocy praktycznie zawsze w zeszłym sezonie kończyło się grą całkowicie przypadkową bez żadnego planu, dzisiaj było tak samo.

Dziwny to był mecz, dziwny skład, dziwne decyzje Inzaghiego. Ja wiele razy pisałem, że sposób zarządzania kadra jest często lekko mówiąc dziwny. I po takim meczu można być tylko zdezorientowanym.
16.09.2024 o 07:12 przez pluto11
+1
pluto11
Tu wychodza zmiany Szymona 1 do 1, dlaczego za Bastoniego nie mógł zagrać Bisseck i Augusto na wahadle albo w 60 zmienić Dimarco, Szymon nie uczy się nic na własnych błędach i to nie jest pierwsza taka sytuacja. Tak jak pisaliście w pomocy jak chciał wstawić Fratessiego to tylko jego wymienić a nie kasztana Asllaniego wstawiać i tu znowu wychodzą zmiany 1 do 1 bo jak dla mnie to Zielu by tam lepiej zagrał ale Szymon jest ograniczony. No i nasz mistrz prawego wahadła Darmian który po za podawaniem do tyłu nie robi nic więcej i nie dziwię się Denzelowi że chodzi wkurzony
16.09.2024 o 00:33 przez Kredence
+1
Kredence
Ciężko czyta się te komentarze.

Najbardziej w tym meczu zawiedli napastnicy, bo 90 min graliśmy bez jakiegokolwiek zagrożenia z ich strony. Gdyby jeden z pary z Thuram - Lautaro zagrał na swoim poziomie byłyby 3 pkt. Darmian na prawym wahadle to kolejny mecz w 10. Ale ile było pochwał bo w domowym meczu z Lecce strzelił bramkę ....

Miki był tak samo słaby jak Frattesi i Asllani, choć Albańczyk i tak był najlepszy z tej trójki.

Błąd Pavarda - czy zostanie tak samo odstawiony jak Bisseck po przypadkowej ręce z Genoa ? No raczej nie.

Mecz zawalony przez napastników i przez całkowicie wyłączona prawa stronę przez obecność Darmiana. A tu tylko obwinianie Asllaniego i Frattesiego. Typowa krótkowzroczność i obwinianie tych których najłatwiej obwiniać. Klasyka
16.09.2024 o 01:13 przez maverik
+1
maverik
Napastnicy nie zagrali najlepiej, ale też nie mieli jakoś dużo tych dogodnych sytuacji. Ok tam Thuram czy Lautaro mogli lepiej głowę dostawić, no ale Inzaghi nas przyzwyczaił, że w jego Interze napastnicy mają po 3-4 sytuacje w meczu na głowę, a nie razem w całym meczu albo nawet mniej.
Tutaj leżał środek pola + Darmian na wahadle, przez co graliśmy tylko lewą stroną, co było łatwe dla Monzy do powstrzymania. Aż się prosiło dać Hakana albo Barelle żeby rozruszali ten środek swoimi długimi podaniami i wtedy Monza miałaby zdecydowanie trudniej.
15.09.2024 o 23:28 przez ForzaSimon
+3
ForzaSimon
Nic mnie tak nie wku*wia jak obecność Asllaniego na boisku od pierwszych minut. Wieczny talent bez progresu. Zmiany z dupy, gra z dupy (może lekkie przemęczenie, nie wiem) . Zieliński może na tle reprezentacji gra gorzej od Asllaniego, ale na tle klubowym wciąga go prawą dziurką nosa. Chociaż było widać u Piotrka brak rytmu meczowego to co nieco ożywił nasz środek. Cały mecz to kopanina, chęć przepychania go bez wysiłku. Dima już leciał na płucach, a i tak najlepszy na boisku. Denzel dobra zmiana(nie mówię o golu) ale widać, że chce i jest wkurwiony jak nie gra od początku.
15.09.2024 o 23:27 przez Internazionalny
+4
Internazionalny
Apropo Fratessiego: ciekawy jestem ile razy grał w pierwszym składzie razem z Calhanoglu. Z tego co kojarzę, to gra w meczach które Szymek przeznacza do rotacji i wystawia skład z 3-4zmiennikami. Surowa ocena Fratessiego, gdy koło niego biega Asllani jest trochę niesprawiedliwa. Jakoś jak wchodzi z ławki, a reszta składu jest optymalna, to dużo wnosi. W kadrze też. Jakby Barella grał koło Asllaniego to też by nie wyglądał dobrze i miał słabe liczby. Różnica jest tylko taka, że Fratessi jest nowy, a Barella nie. Krótko mówiąc: tj Asllani jest problemem (i podejście Szymka, który przycina Fratessiemu skrzydła).
15.09.2024 o 23:08 przez Rafał 1976
Rafał 1976
Nic mnie tak nie w...ia jak chodzenie po boisku i lekceważenie kibiców i udawanie że zależy na wygraniu meczu 🤬🤬🤬
15.09.2024 o 22:52 przez Rebelde
+2
Rebelde
Patrząc na zmiany w tym meczu, to my chyba kładziemy lachę na ligę i cała naprzód w LM. Inaczej nie jestem w stanie wyjaśnić takiej rotacji.

Szymon to trochę pogubił się w tym meczu. DiMarco już umiera na boisku i aż prosi się o zmianę. A ten wymyśla Koree? Carlos aż prosił się o te wahadło, zwłaszcza ze miał dużo sił. Bez sensu zmiany.


Asllani? Ten chłop od pierwszej minuty, to gwarancja problemów i "ciężkiego" meczu. Zero progresu w Interze, stoi w miejscu. Dla mnie to po sezonie powinien dostać wyjazd. Spodziewałem się Hakana , max.60min. A tu nic...

Fratessi? Standardowo, krystalicznie bezbarwny gdy wychodzi od pierwszej minuty.


Darmian? 110% celnych podań , zawsze do tyłu. Zero zagrożenia z jego strony. On to nadaje się już do zamrażalki a nie do pierwszego składu.


Miki? Słabiutko, siły są ale wygląda to nieciekawie.

Zieliński? Chciał, ale kompletnie zero z jego strony. Dośrodkowania to koszmar. A kwintesencją głupoty była dla mnie sytuacja z ok.90min. Mamy faul i stojąco piłkę, cała drużyna w polu karnym czeka na dośrodkowanie , a ten zamiast dośrodkowywać to podaje do samotnego DiMarco w środku. PO CO ?? ?? ?? ? Odcięty od myślenia dzisiaj.


Mecz po którym jest mnóstwo wniosków do wyciągnięcia.
15.09.2024 o 22:51 przez SETE
+1
SETE
Kilka wniosków:
- za czesto mamy problemy z koncentracja ze słabszymi drużynami, tu sie nic nie zmienia
- narazie w tych 4 kolejkach mamy tylko 1 napastnika ( Thuram )
- środek pomocy funkcjonuje tylko na galowo z Barella i Hakanem

Shoutbox

Adriano_forever 07.10.2024 23:11

bastonii i acerbi latajacy w ataku czy dośrokowywujący to była norma

Cny 07.10.2024 21:47

bastoni swoją grą w ofensywie pudruje jako jedyny ogólny obraz formy

Cny 07.10.2024 21:46

teraz jest słabiej ale cała obrona wygląda na rozbitą

Cny 07.10.2024 21:46

pavard w zeszłym sezonie to była klasa i profesura w obronie, wspizgi na pełnej prędkości w polu karnym, wszystko czysciutko, chyba zero baboli

VVujek 07.10.2024 21:45

Minimalny wkład najlepszego obrońcy poprzedniego sezonu :lol:

Cny 07.10.2024 21:45

zdecydowanie jak sobie przypomnę podania basto np do barelli w meczu z Barceloną to jest to minimalny wklad

Endru 07.10.2024 21:45

Nie ma on motywacji do gry juz

Endru 07.10.2024 21:44

Pavard to cien pilkarza z 2018 roku

Cny 07.10.2024 21:44

chociaż o ile po kontuzji wróci do formy to też jeszcze może coś powyrywać w pilce

Endru 07.10.2024 21:44

Bastoniego wklad jest minimalny w sukcesy Interu, a w repce wloch zerowy

Cny 07.10.2024 21:44

pewnie że teraz indywidualnie jest lepszy niż de vrij czy Acerbi ale w ogólnym rozrachunku wypada gorzej

Endru 07.10.2024 21:44

Ale jest skałą, a nasi to babolarze

VVujek 07.10.2024 21:44

W Torino świetny sezon

Cny 07.10.2024 21:43

gość ma jeden dobry sezon w Torino i dwa przyzwoite w juve

Cny 07.10.2024 21:41

szczerze to Bremer nic nie wygrał w piłce. bastoni Mistrz Europy, finalista LM, wygrał wszystko we Włoszech z Interem. pavard mistrz świata, Niemiec, Włoch, triumfator LM chyba z Bayernem. acerbi w sumie podobnie jak bastoni. nawet dr vrij więcej wygrał niż bremer

Endru 07.10.2024 21:38

Racje ma akurat, ze Bremer jest lepszy niz wszyscy obroncy Interu

Endru 07.10.2024 21:38

Bergomi to stary duren

VVujek 07.10.2024 21:38

Bastonim

VVujek 07.10.2024 21:37

Lepsze to niż Seba i jego analogia z Batonik

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszy zawodnik w meczu z Torino to:

Polls answer

Publicystyka

Mercato, czyli mieszane uczucia (33)

01.09
19:05

2016 - 2024. Podsumowanie ery Stevena Zhanga (11)

28.05
06:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    7

    16

  • 2

    Inter

    Inter

    7

    14

  • 3

    Juventus

    Juventus

    7

    13

  • 4

    Lazio

    Lazio

    7

    13

  • 5

    Udinese

    Udinese

    7

    13

  • 6

    Milan

    Milan

    7

    11

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Marcus Thuram

    7

  • 2

    Mateo Retegui

    7

  • 3

    Dušan Vlahović

    5

  • 4

    Christian Pulisic

    5

  • 5

    Patrick Cutrone

    4

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28087

Liczba newsów: 49229

Liczba komentarzy: 581689

Użytkownicy online: 1 (AlwaysRemember) oraz 16 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się