Wywiady z trenerami

Spalletti: Negocjacje z Icardim by załozył koszulkę Interu? To upokarzające (38)

Autor:
Źródło: football-italia.net
prawie 2 lata temu
2917
38
Luciano Spalletti

Inter przegrał na Stadio Giuseppe Meazza 0:1 z Lazio. Po meczu Luciano Spalletti udzielił wywiadu dla Sky Sports Italia.

Najpierw szkoleniowiec odniósł się do porażki z Lazio oraz czego ona wyniknęła.

- To z pewnością ciężka porażka z bezpośrednim rywalem. Kontrolowaliśmy grę przez długie fragmenty meczu, ale mieliśmy pecha. Zmarnowaliśmy nasze szanse, a następnie cofnęliśmy się, co ułatwiło sprawę rywalom, którzy mogli bardziej koncentrować się na defensywie.

- Lazio ruszyło do przodu dzięki swoim wahadłowym, a my byliśmy niezorganizowani. Rzymianie w każdym meczu stwarzają sobie sytuacje, a tutaj wykorzystali już pierwszą z nich.

Następnie został zapytany o brak powołania Icardiego.

- Znam się na swojej pracy. Na ten moment za to jak się zachował musi być pominięty, a inni muszą grać. Jest oczywiste dla wszystkich, to co się stało i jak rozwijały się wydarzenia. Myślę, że mógł zagrać 20-30 minut, być może nawet całą połowę, ale to nie w tym rzecz. Ci którzy są w szatni muszą grać. Musisz mieć wiarygodność w drużynie. Miałem wiarygodność przez 22 lata mojej kariery i mam ją teraz ze wszystkimi moimi zawodnikami. To co się wydarzyło jest oczywiste dla wszystkich.

Spalletti odniósł się do Paolo Nicolettego, prawnika który pośredniczył pomiędzy Icardim, a klubem by negocjować jego powrót do treningów po "kontuzji", która wykluczyła go z jakiejkolwiek aktywności od 13 lutego. Przypadkiem był to dzień w którym Icardi stracił opaskę kapitana.

- Ta mediacja jest upokarzająca dla fanów Interu i dla tych, którzy kochają Inter. Potrzebują mediacji z kimś, aby skłonić go do założenia koszulki którą kochają. Jest to upokarzające. Negocjowanie z kimś by założył koszulkę Interu. Czy ja potrzebuję wysłać maila do 20 prawników i zapytać ich czy mogę kogoś powołać?

- Icardi potrzebuję gry. Jeżeli będzie zachował się tak jak ostatnio to może zacząć wracać do składu. Ludzie mówią, że przegraliśmy mecze bo nie było Icardiego. Inter nie kwalifikował się do Ligi Mistrzów przez lata z Icardim. Inter przegrał gorsze spotkania niż ten z Lazio. Tylko Lionel Messi i Cristiano Ronaldo robią taką różnice.

- Odstawiałem piłkarzy za mniejsze przewinienia. Musisz okazywać szacunek oraz umieć się zachować w szatni. Trener musi być wiarygodny i rozpoznawany jako ktoś kto postąpił słusznie.

- Znajdźmy fana Interu i zapytajmy go czy podoba mu się gdy trzeba z piłkarzem negocjować założenie koszulki Interu?

Zobacz też

Conte Antonio

CONTE: Jestem dumny z prowadzenia Interu (3)

27.01
07:04
Andrea Pirlo trener

Pirlo: Juve już gorzej zagrać nie mogło (6)

18.01
11:34

Komentarze (38)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
01.04.2019 o 20:14 przez AveCaesar
AveCaesar
Jeden i drugi są siebie warci. Najpierw jeden strzela fochy, nie gra 1.5 miesiąca i leci ze skargą do Zhanga na cały klub, a później drugi udowadnia kto tu rządzi zamiast dotelepać się do końca sezonu ale co do samej wypowiedzi uważam, że Spall ma rację i teraz Icardi ma sobie zapracować na powrót z podkulonym ogonem.
01.04.2019 o 20:10 przez thomas1988
thomas1988
Jednym słowem cyrk...
01.04.2019 o 18:23 przez maverik
+1
maverik
W zwykłej robocie za udawanie choroby przez 1.5 miesiąca byłby już wywalony na zbity pysk, a tutaj pretensje niektórych, że nie zagrał od razu. Nie ma się co cackać, bo inaczej dadzą przyzwolenie na takie zachowania. Icardi niech teraz podkuli ogon i za :cenzor: la, jak mu tak zależy na grze.
01.04.2019 o 18:51 przez inter30
inter30
Nie dociera do Ciebie że szefostwo ogłosiło wcześniej że konflikt jest zażegnany? W tej sytuacji zasranym obowiązkiem i zawodnika i trenera jest się dostosować żeby to jakoś dociągnąć do końca sezonu i bez dyskusji, nie obchodzi mnie na co zasłużył Icar, szefowie zdecydowali i morda w kubeł. Końcowe miejsce w tabeli jest ważniejsze od prywatnych animozji pracowników. A w normalnej robocie to by już Spal wieki temu poleciał za swoje partactwo
01.04.2019 o 19:03 przez Luki165
Luki165
Jak długo jeszcze zamierzasz się kompromitować w tym temacie ?
01.04.2019 o 19:09 przez maverik
+1
maverik
no czytając wypowiedź Marotty, który powiedział wczoraj, że Spalletti to zrobił dla dobra Interu to rzeczywiście xD Luki ty jak zwykle rzucasz jakieś hasełka, a sam się kompromitujesz.
01.04.2019 o 19:30 przez Luki165
Luki165
Jeden przykład kompromitacji poproszę. Bo póki co to ty rzucasz haselkami bez poparcia w rzeczywistości.
01.04.2019 o 16:16 przez cukier17
cukier17
Upokarzajacy to jest styl gry Interu. I zmian podczas meczu.
Przed afera nigdy nie wystawił dru:yny ofensywnie nawet z ogorkami
01.04.2019 o 16:00 przez Seba.
+1
Seba.
Nie popieram Icardiego w tej całej szopce, ale Spalletti ponownie udowadnia, że nie jest bez winy w tym wszystkim. Ewidentnie widać, że trzyma stronę swojego kochasia Perisica. Chorwat może grać największe gówno, otwarcie mówić o chęci odejścia itp., a i tak zawsze przedstawiany jest przez trenera jako profesjonalista i wzór do naśladowania. Icardiemu będzie natomiast teraz wszystko wypominał. Pogubił się łysy i najlepiej, aby opuścił Inter po sezonie.
01.04.2019 o 14:09 przez WTC
+3
WTC
Było waflu powołać Icardiego na mecz. W przypadku pozytywnego wyniku mogłeś go kisić na ławce, a w momencie takim jak wczoraj, czyli typowego dla ciebie przegrywu mógłbyś go wpuścić z ławki, a tak sam wystawiłeś dupę na ostrzał ze strony kibiców i dziennikarzy. Teraz nagle zacząłeś mocniej sapać i prawdę mówić o Icardim tak naprawdę kompromitując Marottę i zarząd, który cały czas twierdził, że Icardi ma kontuzje
01.04.2019 o 13:18 przez Endru
Endru
A to nie jest prima aprilis?
01.04.2019 o 13:13 przez bobogol
+4
bobogol
"Ludzie mówią, że przegraliśmy mecze bo nie było Icardiego. Inter nie kwalifikował się do Ligi Mistrzów przez lata z Icardim. Inter przegrał gorsze spotkania niż ten z Lazio. Tylko Lionel Messi i Cristiano Ronaldo robią taką różnice."
NO :cenzor: SUPER PROFESJONALNIE PANIE WIARYGODNY 22 LATA MISTRZOSTWO ROSJI :cenzor: TWOJA MAĆ
01.04.2019 o 13:11 przez SETE
+6
SETE
Sytuacja obecna w szatni jest wina Luciano Spalettiego i dla mnie nie podlega to wątpliwości.
01.04.2019 o 13:14 przez bobogol
+2
bobogol
to jest maluteńki fiutek, teraz to widać
po Tottim nikt sie nie zorientował, teraz cokolwiek Icardi nie odstawi to Spall pokazuje, że sam też nie jest bez winy
01.04.2019 o 11:30 przez IlCapitano
+4
IlCapitano
On już dobrze wie, że wypier dala w lecie, dlatego tak mocno sapie w wywiadach
01.04.2019 o 10:49 przez Imrahil
Imrahil
swoją rację facet ma
01.04.2019 o 10:47 przez wonsuu_blumarino
wonsuu_blumarino
Albo jest to wyższy poziom Prima aprilisowego newsa albo Spalletti wie, że nadchodzi jego koniec i odważniej zaczyna się wypowiadać
01.04.2019 o 10:28 przez ciechan
ciechan
...Czyli Panie Spalletti całe środowisko piłki nożnej jest kompromitacją, gdyż generalnie negocjuje się z piłkarzami, aby w danym klubie grali. Zaiste kompromitacja

Nie zmienia to faktu, że Spal ma racje, gdyż Icardi ma ważny kontrakt, a ja sobie nadInterpretuje :)
01.04.2019 o 10:11 przez Piotrekfci
+4
Piotrekfci
Czuję że m in tym komentarzem spal zmierza tam gdzie jego miejsce czyli na trenerski bruk. Marotta pewnie mega zadowolony po takiej wypowiedzi.
01.04.2019 o 09:59 przez Guarin
+7
Guarin
Jakim to trzeba być małym zawistnym wypierdkiem życiowym żeby po swojej kolejnej kompromitacji wszystko zwalać na zawodnika którego nie było na boisku bo się go samemu nie powołało.
01.04.2019 o 09:10 przez KoBa
+3
KoBa
O ile jestem zażenowany wczorajszą "taktyką" na mecz oraz niereagowaniem na boiskowe wydarzenia, tak w kwestii Icardiego w 100% zgadzam się z wypowiedzią.
01.04.2019 o 09:08 przez Piekarz
+8
Piekarz
Klasyczny pasywno-agresywny Spaleciak: niby "nie owinął w bawełnę" i wysapał, ale tak naprawdę to gówno powiedział i ciągle nikt nie wie co się właściwie stało, poza tym że Icardi jest ten najgorszy a pan trener wielki mistrz Rosji jest wiarygodny, profesjonalny i nieskazitelny, jednocześnie przykrywając tym tajemniczym bełkotem kolejny śmierdzący chu jem mecz swojej "drużyny". Łysy patafian, niech już wypier dala.
01.04.2019 o 09:56 przez Luki165
+2
Luki165
Nic więcej nie trzeba dodawać ! Won betonie!
01.04.2019 o 08:59 przez kibol123
+4
kibol123
Szkoda ze juz nie pamięta Łysa bania ile meczy Icardi wygrał praktycznie sam (zapewne wy kibice też) więc co 9n pier... Zapewne te lata bez Interu w LM to wina Icardiego który walil po 2pare bramek a nie 30 czy tam 40. Zresztą ostatni mecz ubiegłego sezonu zwycięstwo z Totenhamem czy remis z Barca to również nie zasluga geniuszu Mauro to wszystko Brozovic i Perisic Icardi kradł im statystyki dostawiajac głowę nogę... Dość z tym niedorobionym ślepym amatorem.
01.04.2019 o 08:58 przez WTC
+1
WTC
Fajnie, że powiedział Jak jest, tylko szkoda że w celu przyćmienia w :cenzor: u od Lazio.
01.04.2019 o 08:08 przez inter30
+6
inter30
"- Znam się na swojej pracy. " powiedział Spal po kolejnym blamażu w fatalnym stylu, nie ma to jak dobry żart z rana
01.04.2019 o 09:50 przez Jovetic10
-3
Jovetic10
Wklej tu swoje CV, zobaczymy w czym Ty jesteś dobry.
01.04.2019 o 09:57 przez Guarin
+4
Guarin
To kibic nie może porównać dokonań trenenerów? Co takiego Spalletti wygral poważnego we Włoszech? NIC i nie muszę mieć CV by to stwierdzić. Ja wiem Jovetic że ty podjarany jesteś bo Icardi po dupie dostaje nigdy go nie lubiełeś ale trochę szerzej popatrz na problem bo Spalletti faworyzuje pewną grupę pilkarzy a tego trener robić nie może.
01.04.2019 o 10:57 przez inter30
+1
inter30
No tak piłkarzy też nie można krytykować bo pewnie nie zagrałbym lepiej od nich nie? argument godny 6 latka
01.04.2019 o 08:08 przez Drakan83
+2
Drakan83
Spalletti jak zwykle w punkt...szkoda tylko, że gra jego drużyny nie wygląda tak, jak jego osądy w wielu sprawach.
Co do Icara, ja stoje tutaj po stronie Spalla jednak...wielu go krytykuje za brak Icara...ale z Icarem nasza gra wyglądała by tak samo gównianie. Może Spall wg wielu odrazu powinien pozwolić ustalać skład Icarowi, Wandzie albo ich prawnikowi? Przez ponad miesiąc odstawiał szopke, że nie może grać bo ma kontuzje...i nagle cud, może grać i to wina Spalla że zbawcy nie wystawił? Wiem, mógł Spall wstawić go na ławke, dać zagrać 20 minut...ale nei wiemy na pewno co się tam dzieje na treningach i odprawach...ogólnie dla mnie Spall do wywalenia za gre zespołu, a Icar do sprzedania po sezonie...byle tylko było top 4.
01.04.2019 o 08:14 przez inter30
+3
inter30
Każdy ma dość sytuacji z Icarem ale tu chodzi o publiczne wyciąganie brudów przez trenera ze szczegółami czym stawia klub w coraz trudniejszej sytuacji w razie ewentualnej sprzedaży, mógł przecież ściemnić żę Icar fizycznie nie jest gotowy i zamknąć temat, ale nieee lepiej się wyżalić pismakom jak dziecko. Jakoś sobie nie przypominam wywiadu gdzie publicznie zhejtował Perisica, że ten otwarcie gada o odejściu albo Radję że nie gra bo pije i włóczy się po klubach. Po jaką cholerę wdaje się publicznie w szczegóły z Icarem, komu to ma służyć? Chyba tylko jego marnemu ego
01.04.2019 o 08:36 przez Drakan83
-2
Drakan83
Nie dziwie mu się, że nie kalkuluje, bo wie, że Wanda też nie kalkuluje i mówi co chce.
W zaistniałej sytuacji każda ze stron patrzy na swój Interes...Icardi swoim zachowaniem nie martwi się, że traci na wartości i klub może za niego mniej dostać, a do Spalla o to można mieć pretensje? Mnie już ta sytuacja wnerwia i zacząłem na nią z dystansem patrzeć...dla mnie i Spall i Icar są w Interze skończeni...Spall obowiązkowo jest do wywalenia, a jesli Icara sprzedadzą to ja za nim płakał nie będe...obawiam się tylko że najbardziej na tym straci Inter (tak zapewne będzie)...Spallowi zapłaci odprawe, a na Icarze straci przy transferze
01.04.2019 o 08:43 przez SETE
+2
SETE
pelna zgoda z Inter30. Spalettio leci na calego pogarszjac tylko sytuacje wokol klubu. Na nastepnym wywiadzie powie ..o szcegoly pytajcie Marotte :) Prawdopodobnie Spal czuje , ze gora polozyla na nim krzyzyk i to jest taka medialna proba zrzucenia odpowiedzialnosci za brak wynikow lub odwrocenia uwagi. No bo po takim wywiadzie LGDs czy inne CDSy beda sie caly tydzien zastanawiac co sie dzieje w szatni z Icarem a nie praca Luciano Spalettiego.
Po sezonie obowiazkowo OUT Spall, Icar, Perisic
01.04.2019 o 10:41 przez Drakan83
Drakan83
Również się zgadam...tym bardziej się nie dziwie, że Lucek nie chce dobrowolnie być ofiarą scałej sytuacji (do której przyłożył też rękę) i siębroni jak tylko może...kazdy by się bronił, a nie podkulał ogon. Oczywiście nie bronie Spalla...powinien zostać zwolniony, ale też nie będe bronił Icara i jego swity, bo to co robią jest dalekie od dbania o dobro klubu tak samo, jak to co robi Lucek swoimi wyborami
01.04.2019 o 08:07 przez SETE
+5
SETE
Spaletti już nie kalkuluje udzielając kolejnych wywiadów. Dobrze wie , ze dni są policzone
01.04.2019 o 07:09 przez Niebiesko-czarny
Niebiesko-czarny
Błąd jest w wywiadzie.Nie znasz się na swojej pracy jakbyś się znał nie tracili byśmy tyle punktów z jakimiś słabymi klubokawiarnia jak Sasuolo Torino Bologna czy Cagliari
01.04.2019 o 10:29 przez Orzeu
Orzeu
każdy zespół Serie A traci z takimi klubami punkty
01.04.2019 o 06:41 przez Stachoo
+1
Stachoo
Lubie wywiady, w których ludzie nie owijania w bawełnę.

Shoutbox

Rebelde 27.01.2021 19:49

spokojnie mógłby dołożyć z 3-4 bramki do tego

Rebelde 27.01.2021 19:48

w lidze ma 9 bramek, przed nim w klasyfikacji jest tylko 7 zawodników. Na papierze źle to nie wygląda, ale fakt skuteczność bardzo słaba

Luki165 27.01.2021 19:47

Są liczeni :) zobaczymy co będzie dalej

Imrahil 27.01.2021 19:47

oklep od topu ligi

Imrahil 27.01.2021 19:47

dokl Juve, Atalanta no i Inter

Luki165 27.01.2021 19:47

Trzy

Luki165 27.01.2021 19:47

Czy poważne gongi przyjęli :)

Imrahil 27.01.2021 19:47

lecą pierwsze porażki

Imrahil 27.01.2021 19:47

kryzysik

Imrahil 27.01.2021 19:47

no co, sie powoli zaczyna

Luki165 27.01.2021 19:46

No beka straszna z tych Milanistow

Luki165 27.01.2021 19:46

Poli tak płakał ze w 10 nie mogli się postawić Interowi, to jemu właśnie Atalanta pokazała jak to się robi

Imrahil 27.01.2021 19:45

90mln jprdl

Imrahil 27.01.2021 19:44

co on robi, nic nie robi, biega i marnuje jak leci

Imrahil 27.01.2021 19:43

prawda jest taka, ze gdyby martinec, ten ufajdany blyszczykiem gnuj, mial chociaz skutecznosc na poziomie palacio, to bysmy teraz mieli elegancko 1/8LM i leciutki zapas nad cyganami

broda4991 27.01.2021 19:40

Kiedy pierwszy mecz polfinalowy?

Rebelde 27.01.2021 19:37

w sumie nie spodziewam się ich namocnieszego składu w meczu z Interem, muszą robić rotace przy takim terminarzu

Endru 27.01.2021 19:36

Emocjonujace to coppa italia

Rebelde 27.01.2021 19:34

Juve ma fajny terminarz... 3.02 Inter , 6.02 Roma , 10.02 Inter , 13.02 Napoli ,17.02 Porto LM

Imrahil 27.01.2021 19:21

no wlasnie

Archiwum shoutboxa

Wyniki Serie A

Piątek, 22 stycznia

  • FT

    Benevento

    2 - 2

    Torino

Sobota, 23 stycznia

  • FT

    Roma

    4 - 3

    Spezia

  • FT

    AC Milan

    0 - 3

    Atalanta

  • FT

    Udinese

    0 - 0

    Inter

  • FT

    Fiorentina

    2 - 1

    Crotone

Niedziela, 24 stycznia

  • FT

    Juventus

    2 - 0

    Bologna

  • FT

    Genoa

    1 - 0

    Cagliari

  • FT

    Hellas Verona

    3 - 1

    SSC Napoli

  • FT

    Lazio

    2 - 1

    Sassuolo

  • FT

    Parma

    0 - 2

    Sampdoria

Środa, 27 stycznia

  • Postp.

    Juventus

    ? - ?

    SSC Napoli

Piątek, 29 stycznia

  • 20:45

    Torino

    ? - ?

    Fiorentina

Sobota, 30 stycznia

  • 15:00

    Bologna

    ? - ?

    AC Milan

  • 18:00

    Sampdoria

    ? - ?

    Juventus

  • 20:45

    Inter

    ? - ?

    Benevento

Niedziela, 31 stycznia

  • 12:30

    Spezia

    ? - ?

    Udinese

  • 15:00

    Atalanta

    ? - ?

    Lazio

  • 15:00

    Cagliari

    ? - ?

    Sassuolo

  • 15:00

    Crotone

    ? - ?

    Genoa

  • 18:00

    SSC Napoli

    ? - ?

    Parma

  • 20:45

    Roma

    ? - ?

    Hellas Verona

Publicystyka

Kibice Interu

2020 okiem Prezesa i redakcji FCInter.pl (video) (15)

08.01
14:00
Kolarov

Aleksandar Kolarov - moje przemyślenia (7)

10.09
21:33
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Milan

    Milan

    19

    43

  • 2

    Inter

    Inter

    19

    41

  • 3

    Roma

    Roma

    19

    37

  • 4

    Atalanta

    Atalanta

    19

    36

  • 5

    Juventus

    Juventus

    18

    36

  • 6

    Napoli

    18

    34

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Cristiano Ronaldo

    15

  • 2

    Ciro Immobile

    13

  • 3

    Zlatan Ibrahimovic

    12

  • 4

    Romelu Lukaku

    12

  • 5

    Luis Muriel

    11

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27132

Liczba newsów: 38512

Liczba komentarzy: 470258

Użytkownicy online: 3 (InterMistrzKamil, InterMistrzKamil, Kebo) oraz 32 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

18x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

7x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się