Wywiady z trenerami

Stramaccioni: Napoli wydało 150 milionów, a Inzaghi dostał Palaciosa (20)

Źródło: fcinternews.it
3 dni temu
4366
20
Andrea Stramaccioni

Sezon Serie A dobiegł końca. Po długiej, emocjonującej i wyczerpującej walce o Scudetto, która trwała do ostatniej kolejki, mistrzem Włoch zostało Napoli prowadzone przez Antonio Conte. Zwycięstwo 2:0 nad Cagliari przypieczętowało tytuł, niwecząc triumf Interu nad Como. 

Na murawie stadionu gospodarzy z Como Inter przeżywał w jednej chwili wszystkie błędy i stracone szanse, które na przestrzeni sezonu okazały się kosztowne. Andrea Stramaccioni, obecny w studiu DAZN, pokusił się o krótką analizę postawy byłych mistrzów Włoch:

- Zgadzam się, że Inter zaprzepaścił dwie wielkie okazje – w 2022 roku i dziś. Nie chcę bronić konkretnych aspektów, ale Inter na arenie międzynarodowej dotarł do dwóch finałów Ligi Mistrzów w trzy lata. Owszem, z Manchesterem City mieli łatwiejszą drogę, ale w tym sezonie pokonali topowe drużyny w Europie.

 

Stramaccioni nie szczędził także słów w obronie Simone Inzaghiego:

- Dlaczego to zawsze trener jest winny, gdy Perisić nie trafia, a Radu strzela samobója? Czemu za każdym razem winny jest Inzaghi, jeśli klub nie sprowadza zawodników na odpowiednim poziomie i kończy z Palaciosem, który dziś walczył o pozycję w spadkowiczu, jakim jest Monza? Inter ma za sobą dwa trudne lata, a tymczasem Napoli wydało 150 milionów euro, sprowadzając najlepszych dostępnych zawodników – topowego obrońcę, pomocnika i napastnika.

Zobacz też

Inzaghi: Musimy nadal trenować z radością i bez presji (0)

11.05
21:31
Baroni Inzaghi

Baroni: Oglądałem mecz z Inzaghim po czerwonej kartce (1)

19.05
09:32

Komentarze (20)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
25.05.2025 o 10:23 przez danielinter
+1
danielinter
No najwięcej o naszym letnim okienku mówi że najlepszym transferem jest 2 bramkarz
25.05.2025 o 00:49 przez acmilanowek
+2
acmilanowek
kolka decyzji sędziego też wpłynęło na to , że przegraliśmy ten sezon .
sędziowie bali się podejmować dobre decyzje bo przeciwnicy pierwsi do sapania , że liga Marotty i Inter jest faworyzowany .
Doprowadziło to do stracenia scudetto , nie wiem dlaczego o tym cisza ale był moment przecież , że po 3 czy 4 błędzie na naszą niekorzyść, Inzaghi już nie wytrzymał .
24.05.2025 o 18:06 przez Rafał 1976
+2
Rafał 1976
Stramaccioni czy ty się słyszysz co ty za brednie opowiadasz Przecież większych bredni nie słyszałem Scudetto straciliśmy na własne życzenie i tyle w temacie
26.05.2025 o 06:56 przez Matiinterlegia
Matiinterlegia
Na właśnie życzenie,ale prawda jest w tym też co mówi.
24.05.2025 o 17:39 przez lord-gs
+5
lord-gs
Inter był faworytem i nie sprostał zadaniu.
24.05.2025 o 16:26 przez tytusek25
tytusek25
W każdej formacji mamy zawodników ogólnie uważanych za sporo lepszych niż odpowiednicy z Napoli.Skoncz pieprzyć kieszonkowy , po-Mourinhowy przegrywie.Takie tendencyjne alibi jest dobre, ale tylko dla trenerów Twojego- kieszonkowego formatu
24.05.2025 o 17:04 przez Internazionalny
+3
Internazionalny
Nie do konca sie zgadzam z Twoja narracja. Od poczatku wiadomo bylo, ze w sezonie z tak wielka iloscia spotkan kluczowa bedzie lawka. Dlatego porownywanie pierwszych jedenastek jest troche bez sensu. Wiadomo, ze my mamy lepsza podstawe, ale co z tego skoro zmiennicy nie dowoza i to tak dramatycznie, ze wystarczy wyjac jednego napastnika, albo pomocnika i wrazenie jest takie jak bysmy grali w dziesieciu. Trzy czwarte sezonu gralismy z jednym napastnikiem i parodysta do pary. Na zmiane w pomocy na kluczowych pozycjach byl absolutnie beznadziejny Asllani i generalnie mocno sredni Frattesi. Trzeba by zerknac w statystyki dokladniej, ale ide o zaklad, ze wiekszosc meczy z Asllanim w skladzie to straty punktow.
24.05.2025 o 19:33 przez tytusek25
tytusek25
Ten Frattesi walnie przyczynił się do obecności w finale CL, najlepszy ligowy joker od czasów Cruza. Rezerwowy Martinez pokazał się wyłącznie z dobrej/b.dobrej strony. Augusto pewnie tylko u nas gra z ławki. W reszcie klubów podstawa. Darmian-ligowy stary wyjadacz bez kompleksów. Zalewski to najlepszy obok Thurama drybler i bardzo dobrze wszedł w zespół. Rezerwowi typu De Vrij Pavard, Bisseck tworzyli by podstawowy trzon defensywy w wiekszosci ligowych ekip. Zielinski ma 2 scudetto w 3 lata, Arnautovic , Correa Taremi to raczej preferencje trenera wynikające z jego charakterystyki i profilu. Mógł i miał trener młodych do dyspozycji przed sezonem to ich bez żalu powypożyczał.

No sorry ale nie kupuję tego alibi. Takiej ławki w lidze nie ma nikt, a już na pewno nie ma jej Napoli. Na ligę to powinno wystarczyć z nawiązką. Skoro wiadomo było , żę mamy 2 napastników trzeba było kombinować grą z jednym a nie bezrefleksyjnie kopiować niedziałające schematy ligowe z jednej ekipy na drugą. Zabrakło mi zwyczajnego kombinowania Inzaghiego w sytuacji jak nie idzie. Tutaj absolutnie ligowo nie dowiózł. Skoro młócimy Barcelonę i Bayern to nikt mi nie wmówi, że strata punktów w meczach z Genuą, Parmą czy Monzą wynika z czegoś logicznego i zrozumiałego, o reszczie wtop z całym topem ligi nawet nie wspominając. To nie były wtopy wynikające ze zmęczenia końcem sezonu tylko od samego jego początku do końca. Nawet po tygodniowych odpoczynkach.
24.05.2025 o 19:36 przez tytusek25
tytusek25
Zielinski oczywiscie 1 scudetto a nie 2. zapomniałem ze jest tu dopiero od roku. Nie zmnienia to faktu ze to nie jest gracz anonimowy .
24.05.2025 o 20:11 przez Cyrax
Cyrax
Na dzień dzisiejszy w pierwszym składzie Interu grałby tylko McTominay. Napoli wygrało ligę jeszcze gorszym składem niż Milan 3 lata temu. Nie ma żadnego wytłumaczenia dla Inzaghiego i piłkarzy.
25.05.2025 o 14:01 przez Vancore
+1
Vancore
Inter w lidze nie przegral ani 1 meczu jak Asllani wychodzil w 1 skladzie, to 8 zwyciest i 2 remisy. Nie on jest problemem tylko nasz atak, ktory zwyczajnie nie strzelal goli a takze wylewy w obronie i pozwalanie na zapedzanie sie do defensywy przy prowadzeniu i jego notoryczne tracenie.
24.05.2025 o 15:46 przez Kokos
+9
Kokos
Winna leży po stronie za równo zarządu, właścicieli, zawodników ale trenera też. Ja wiem że Szymek szyje z tego co ma ale miał cały sezon żeby dostrzec, że nasze rezerwowe łamagi z ataku nie są żadną wartością dodaną i jakby w ich miejsce grał jakiś młodzik to zrobiłby podobne, jak nie lepsze liczby, na dodatek można by go było spieniężyć albo dalej rozwijać, dwa to niewytłumaczalne zmiany, które nie raz pozbawiły nas cennych punktów, trzy brak odpowiedniego reagowania na sytuację boiskową, idealny przykład mecz z Lazio, gramy o mistrza a w drugiej połowie nie robimy nic żeby ten mecz wygrać tylko oddajemy pole Lazio, które z minuty na minutę coraz bardziej się rozkręca, dopiero po stracie bramki znowu atakujemy co daje nam szybkiego gola i znowu jest to samo + indywidualne błędy i w 90 minucie już nam brakuje czasu żeby znowu wyjść na prowadzenie, można było ten mecz zamknąć szybciej, ale lepiej przecież skorzystać z taktyki, która nic nam dobrego w tym sezonie nie przyniosła czyli głęboką defensywa. Także podsumowując Szymon nie jest w pełni winny, ale swoją cegiełkę dorzucił.
24.05.2025 o 15:26 przez tylkointer3
+1
tylkointer3
Zgadzam się z Stromaccionim, często u nas bywa tak, że założenia czy taktyka są słuszne, a po prostu zawodzą wykonawcy czy wręcz dosłownie niewytłumaczalne błędy indywidualne i wtedy odbiór całego obrazu jest zupełnie inny przez kontekst wyniku. Oby tym razem okienko transferowe było z prawdziwego zdarzenia, bo przyszły sezon będzie bardzo ciężki w szczególności przez to jak późno skończy się ten obecny
24.05.2025 o 14:41 przez Cyrax
+1
Cyrax
Zaraz wyjdzie, że Napoli ma dream team, a Inzaghi musiał wystawiać Palaciosa i Topalovica :-D Uj, że wymienili mu Osimhena na Lukaku, Buongiorno pół sezonu spędził w szpitalu, zimą zabrali mu jeszcze Kvarę, obronę musiał łatać Jesusem, a Scudetto wygrał mu praktycznie jeden McTominay. Nie wspominając, że w ostatnich 3 kolejkach aż dwukrotnie wyciągnęli rękę do Interu i bardziej pomóc już się nie dało.
24.05.2025 o 16:35 przez Granat105
+5
Granat105
Jakim ty jesteś odklejeńcem to głowa boli, osiągając przy tym himalaje hipokryzji.

Osimhen i Kvara odeszli, bo już po prostu nie chcieli tam grać, mieli ich zmusić siłą do pozostania? Wybijali się ponad przeciętność tego zespołu, Osimhen to został zmuszony do wypożyczenia, bo zmarnowałby rok kariery na trybunach będąc topowym napastnikiem na świecie, de facto to dalej ich zawodnik, ale już nigdy tam nie zagra. Mistrzostwo wygrał im Conte, który jest wybitnym fachowcem jeśli chodzi o ligowe podwórko, zdecydowanie przerasta pod tym względem Simone - Tylko że z Conte, w życiu byś nie zobaczył 2 finałów LM, 2 z 3 w których widziałeś nasz klub za naszego życia - I to jest kolosalna różnica. To, że zaszliśmy tak daleko w europie, oraz do ostaniej kolejki biliśmy się o mistrza bez jakichkolwiek gotówkowych transferów, to zasługa trenera, który ma swoje ograniczenia, ale bez wątpienia jesteśmy marką, z którą każdy musi się liczyć. I jestem pewien, że dalej będziemy, tylko ktoś z góry musi to ułatwić, my mamy jedną z najstarszych ekip w europie, gadka o szerokiej ławce to tylko mrzonka, bo wygląda to jedynie na papierze. W 2010 też mieliśmy starą ekipę, i co się stało później? Absolutny marazm i lata kompromitacji, mam nadzieję że kroś wyciągnie z tego lekcję, bo ta kadra potrzebuję solidnego wietrzenia, pasmo pucharów, mniej lub bardziej istotnych, zakłamała wielu obraz rzeczywistości, w jakiej się znajdujemy. Juventus czy Milan nakupowali graczy za spore siano, a i tak oglądali nasze plecy, gdzie my opieramy się na odrzutach i starcach, których nikt nie chciał w swoich ekipach, to Inzaghi odbudował renomy graczy jak Mchitarjan, Acerbi, Darmian, ale ileż można.
24.05.2025 o 17:23 przez Cyrax
-4
Cyrax
Człowieku o czym ty piszesz? :D

Wartość rynkowa piłkarzy Napoli wynosi 355 mln, a Interu aż 664 mln. Inzaghi ma dwukrotnie lepszą kadrę od Conte i nawet to nie wystarczyło, aby pokonać perukarza. Co mnie obchodzą jego finały, jeśli żadnego nie wygra? Opisz lepiej jak można przegrać 3 mistrzostwa w 4 lata mając najlepszy skład we Włoszech. Conte przejął rozbitą drużynę, która zajęła 10 miejsce w lidze, osłabiono jeszcze bardziej kadrę, a on już w pierwszym sezonie ich odbudował i zdobył mistrza. Inzaghi po przejęciu mistrzowskiego Interu po Conte, gdzie nie musiał nawet nic budować, bo dostał gotowy produkt, oddał Scudetto Milanowi...
24.05.2025 o 20:36 przez Cyrax
Cyrax
Dodam jeszcze, że piłkarze Interu zarabiają o około 35 mln rocznie więcej od piłkarzy Napoli, więc z automatu oczekuje się do nich więcej. Czy za friko dostają te pieniądze?
25.05.2025 o 15:35 przez Granat105
Granat105
Twój tok myślenia jest zbyt prostolinijny, by dotarły do ciebie logiczne argumenty, w twojej głowie puchar = dobry sezon, brak = śmietnik. Coraz częściej mam wrażenie, że jesteś jakimś koniem trojańskim, w twoim rozumowaniu, zwolniłbyś nawet Guardiolę gdyby pracował u nas sezon i nie wygrał pucharu. Jak możesz porównywać pierwszy sezon Conte w Napoli, gdzie dostał 150mln na transfery, mając już na koncie sukcesy ligowe z Juve i Interem, do pierwszego sezonu Inzaghiego w Interze, gdzie byliśmy w erze covidowej, bez szans na dobre gotówkowe wzmocnienia, a sam Inzaghi PIERWSZY raz w swoim życiu prowadził tak renomowany klub z presją na sukces i puchary, rozumiesz różnice, czy mam to rozkładać dalej?
Wyceny piłkarzy oparte na transfermarkt możesz włożyć do śmietnika, bo w ciągu roku wielki talent warty 60 baniek, może stać się szrotem wartym 15, bo rynek jest tak chwiejny, że po jednej udanej kampanii kluby wołają horrendalne sumy za średnich piłkarzy.

A co do finałów europejskich, nawet szkoda cię podsumowywać, skoro finał największych europejskich rozgrywek nie jest dla ciebie w żadnym stopniu sukcesem(nie mówiąc o finansach), mówi o tobie tyle, że emocje związane z rozgrywaniem największego meczu sezonu przez twój klub, jest niczym, bez względu na końcowy triumf, jesteś miałkim kibicem.
24.05.2025 o 14:23 przez nwk
-8
nwk
Odpowiedzialność ponosi ten, który zarządza i podejmuje decyzje.
Tak. Zero tituli to wina Inzaghiego.
Ten kto nie ogladał meczy może uważać inaczej.
OUT ASAP
24.05.2025 o 16:01 przez Vorathiel
+2
Vorathiel
Zgadzam się z odpowiedzialnością, ale na pewno nie "OUT ASAP". Lepszego nie znajdziemy, a Inzaghi jest naprawdę dobrym trenerem.

Shoutbox

Andrzej1985 27.05.2025 18:47

Dla Tego trzeba czekać i uzbroić się w Cierpliwość.Szymon Zostanie bardzo dobrze Szymon odejdzie to też przecież nie koniec świata.Oczywiscie wolał bym żeby został ale jeżeli jego wolą będzie odejście uszanuje to podziękuję za wszystko co dokonał dla Klubu kibiców i życzył mu wszystkiego najlepszego w Nowym klubie.

martins2000 27.05.2025 17:51

Może to ci z Onetu piszą więc nie ma co się burzyć

Chuchu 27.05.2025 17:26

Czyli Inzaghi chce sprowadzić Hojlunda do Interu, jednocześnie chce odejść z Interu

martins2000 27.05.2025 17:22

BREAKING: Simone Inzaghi has given his green light to join Al-Hilal on a €25M/yr contract. Nothing has been signed yet, but minor details are set to be finalized following the Champions League Final.

andyvdm 27.05.2025 17:19

Zapraszamy Hojlunda

martins2000 27.05.2025 15:55

Inter Milan want to sign Rasmus Højlund - Simone Inzaghi is a fan of his profile and the club are keen on an initial loan, with the option to buy, which could become mandatory should certain conditions be met.

ZnawcaCalcio 27.05.2025 11:49

a na pewno ma bardzo realne szansę żeby pojechać z kadrą na mundial

ZnawcaCalcio 27.05.2025 11:49

Niektórzy chyba też zapominają, że zdanie piłkarza jest kluczowe i ciekawe czy Pazowi będzie pasować rola rezerwowego rok przed mundialem

Orzeu 27.05.2025 11:39

nom dokładnie prędzej z Realem siędogadamy niż z Como

Szczupac_FCI 27.05.2025 11:23

Bardzo dobrze jeśli real wykupi Paza żeby Alonso który chce grać 3 z tyłu go sprawdził na KMS, i tak wszystko trzeba byłoby załatwiać przez nich a tak na bank wysłuchają za niego każdej oferty powyżej 30

ZnawcaCalcio 27.05.2025 11:19

kto robi z Paza napastnika? xd

taboret 27.05.2025 11:13

cala polska naprzod

Orzeu 27.05.2025 11:01

dokl Fonix

FReeFonix 27.05.2025 09:54

JACEK MURAŃSKI, RZETELNE ŹRÓDŁO INFORMACJI

karaszan 27.05.2025 09:38

Niesamowita sprawa jest jak każdy próbuje z Pazia trequertisty robić napastnika xD

karaszan 27.05.2025 09:33

Więc Paź to będzie jedynym zmiennikeim Bellinghama, a Arda i Brahim totalnie nie mają w tym przypadku znaczenia

karaszan 27.05.2025 09:33

Bellingham gra sobie jako OP, Brahim i Arda grają w ataku

karaszan 27.05.2025 09:33

Wymieniłeś 3 totalnie losowych zawodników Cny

Cny 27.05.2025 08:55

Paz będzie u nas. mają bellinghama, Arde i Diaza. nie ma miejsca dla Paza a 30-40 M nie chodzi piechotą. chociaż mając Carboniego czy Paź jest niezbędny? chociaż jak już pisałem, dać Carboniego do Como niech się ogrywa jak Paz

ZnawcaCalcio 27.05.2025 01:20

widać, że juventini

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto najlepiej zagrał w meczu z Como?

Polls answer

Publicystyka

Milan Skriniar

Z Mediolanu przez Paryż do Turcji (10)

27.05
17:00
Monachium 2025 Finał Ligi Mistrzów

Finał w Monachium. Poradnik dla podróżujących (0)

26.05
18:51
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Napoli

    Napoli

    14

    32

  • 2

    Atalanta

    Atalanta

    14

    31

  • 3

    Inter

    Inter

    14

    29

  • 4

    Fiorentina

    Fiorentina

    14

    29

  • 5

    Lazio

    Lazio

    14

    28

  • 6

    Juventus

    Juventus

    14

    26

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Mateo Retegui

    25

  • 2

    Moise Kean

    19

  • 3

    Ademola Lookman

    15

  • 4

    Riccardo Orsolini

    15

  • 5

    Marcus Thuram

    14

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 28218

Liczba newsów: 50866

Liczba komentarzy: 596827

Użytkownicy online: 2 (ragnar, tytusek25) oraz 20 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się