Informacje z klubu

Porażka na Wembley (50)

Autor:
Źródło: różne
ponad 5 lat temu
5447
50

Inter przegrał z Tottenhamem Hotspur 0-1. Jedyną bramkę w tym spotkaniu zdobył w drugiej połowie Christian Eriksen.

Pierwsza część gry nie było ciekawym widowiskiem. Gra toczona była raczej w wolnym tempie, a piłkę rozgrywali zazwyczaj zawodnicy gospodarzy. Zawodnicy Luciano Spallettiego nastawili się na grę z kontry i wyczekiwanie rywala na swojej połowie. Nerazzurri nie stworzyli sobie żadnych groźniejszych okazji na bramkę. Z kolei Koguty najbliżej gola były, kiedy po strzale Winksa futbolówka odbiła się od poprzeczki. Pod koniec połowy boisko z powodu kontuzji opuścił Nainggolan - w jego miejsce na plac gry wszedł Borja Valero.

W drugiej połowie odważniej na boisku poczynali sobie zawodnicy Interu, którzy zaczęli  w końcu konstruować akcje ofensywne. Najgroźniejszą zmarnował Ivan Perisic, który po dwójkowej akcji z Borją Valero uderzył bardzo mocno na bramkę, ale dobrze interweniował Lloris. Tottenham odpowiedział składną akcję, po której piłkę w polu karnym dostał Eriksen i nie zmarnował tej okazji umieszczając piłkę w siatce. Wynik do końca spotkania nie uległ zmianie i Nerazzurri nie zapewnili sobie dzisiejszego wieczoru awansu do dalszej fazy gier. Teraz będą musieli liczyć na potknięcie się angielskiego zespołu w ostatnim starciu z Barceloną.

TOTTENHAM: 1 Lloris; 24 Aurier, 4 Alderweireld, 5 Vertonghen, 33 Davies; 8 Winks (86' 15 Dier), 15 Sissoko; 27 Lucas (62' Son), 20 Alli, 11 Lamela (70' 23 Eriksen), 10 Kane

Ławka rezerwowych: 22 Gazzaniga, 3 Rose, 16 Walker-Peters, 18 Llorente

Trener: Mauricio Pochettino

INTER: 1 Handanovic; 33 D'Ambrosio, 6 De Vrij (82' 23 Miranda) 37 Skriniar, 18 Asamoah; 8 Vecino, 77 Brozovic; 16 Politano (83' 11 Keita), 14 Nainggolan (44' 20 Borja Valero) 44 Perisic; 9 Icardi

Ławka rezerwowych: 27 Padelli, 10 Lautaro, 13 Ranocchia, 87 Candreva

Trener: Luciano Spalletti

Zobacz też

Simone Inzaghi

GdS - Inzaghi na liście Liverpoolu (3)

06.03
09:20
Lautaro Martinez

Agent Lautaro spotka się jutro z Interem - "Toro odmówił innym klubom" (4)

12.03
09:33

Komentarze (50)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
30.11.2018 o 11:37 przez cuba
cuba
Mecz z Romą chyba będzie lub może być odzwierciedleniem naszej całości zespołu,myślę że jak wygramy z Romą to wszystko powinno wejść na odpowiednie tory,i teraz już bez jakiś odpoczynków do końca roku podstawowych zawodników,powiedziałbym nawet że teraz powinno być widać kto się tu zapatruje na dłużej a kto chciałby zmienić klub
29.11.2018 o 14:41 przez SETE
SETE
Nie mamy kadry na przyzwoita gre na 2 frontach. Dajemy z siebie wszystko w meczu z Barca i dostajemy kilka dni pozniej od BErgamo, teraz jestesmy wypompowani ( to bylo widac ) i kontuzjowani po Tottenhamie i juz wiem, ze nie zagramy wielkiego meczu w Rzymie. Proste jak konstrukcja cepa. Fajna jest LM z Interem , ale dla tego skladu to za duzo.
29.11.2018 o 13:49 przez cuba
+1
cuba
Cały Inter grał jakby miał w głowię "wygramy z PSV a Barca zabierze z pewnością pkt Tottenhamowi" szkoda tego że nie dotrwaliśmy do końca z remisem ale zbytnio chyba na remis graliśmy ,ale to akurat moje zdanie może się mylę :)
29.11.2018 o 10:32 przez lukasszzo
lukasszzo
Czy ktoś ma jeszcze wątpliwości co do Brozovica,niech obejrzy akcję po której Inter stracił bramkę.Gościu jest przeciętniakiem zagra 2 dobre mecze na rundę i wszyscy pieją z zachwytu.Jeśli Inter ma się bić o mistrzostwo czy o ligę mistrzów trzeba wymienić vecino i brozovica.
29.11.2018 o 09:32 przez Endru
Endru
Oprocz Asamoah, Skriniara i Brozo to chyba nikt z pola nie zagral na swoim normalnym poziomie. Vecino kopal po czole, DD widac bylo ze z Torino, Ninja, ze wyszedl to byla pomylka, Borja chociaz walczyl, Icardi wyloczony z grania, Politano staral sie jak mogl ale to nie byl jego dzien, Perisic jak Perishit bojazliwie i przewidywalnie.
29.11.2018 o 08:48 przez RedKhmer
RedKhmer
Proponuje zobaczyć jak przy straconej bramce Vecino odpuścił krycie co spowodowało zejście do środka D'Ambrosio i otwarcie lewej strony dla wbiegających przeciwników.
29.11.2018 o 08:45 przez Weo
Weo
Szkoda jak *uj. Nie graliśmy wczoraj źle, nie wiele dzieliło nas od 2 goli. Tottenham widać w gazie. Oby go stracił za 2 tygodnie. Dla nas najważniejsza jest liga i kolejny awans z niej do LM. I tak nam dobrze szło do tej pory w LM. Z PSV musimy wygrać a reszta w rękach Katalończyków. Szanse na wyście z grupy daje "fifty fifty". Martwi mnie natomiast Radja który z wszystkich transferów letnich okazuje się trochę klapą, jak się nie ogarnie to na zimę musimy łatać skład na gwałt. Valero dobry mecz ale nie wierzę że będzie grał tak do końca sezonu a Joao Mario i tak się pozbędziemy prawdopodobnie prędzej czy później. A to niejedyna pozycja wymagająca zmian. Forza Inter!
29.11.2018 o 07:54 przez maestro177
maestro177
Jak Tottenham wygra z Barca to nawet nie będę miał bólu o ich awans. Ale raczej my mamy większe szanse.
29.11.2018 o 03:46 przez danielinter
-1
danielinter
Cos czuje ze my nawet PSV nie pokonamy i odpadniemy.Powiedzmy sobie szczerze ze juz w 1 meczu wygraliśmy cudem tak jak i w ogole cudem jestesmy w LM w obu przypadkach przez dar losu Vecino.
29.11.2018 o 08:55 przez SETE
SETE
Niestety zgadzam sie z ta wypowiedzia. Fura szczescia i nasza mega ambicja na Meazza sprawila, ze do konca jestesmy w grze o awans z grupy. Nikt sie przeciez tego nie spodziewal. Byla wczoraj widoczna na boisku roznica jakosci na korzysc Totkow, tak samo jak w pierwszym meczu. Zjedli nas fizycznie i wlasnie jakosciowo.
29.11.2018 o 00:16 przez IlCapitano
+4
IlCapitano
Mówi się trudno, żyje się dalej. 10 minut do awansu już po tej kolejce, można żałować, że nie sfaulował ktoś tego murzynka przy akcji bramkowej kiedy mijał trzech naszych. Niestety, okazali się zbyt uprzejmi zamiast go zglebować.
Bądźmy szczerzy, po losowaniu prawie każdy był zaniepokojony, czy nie skompromitujemy się w tej grupie śmierci otrzymując jakieś srogie lanie od Barcelony czy Tottenhamu na wyjazdach w stylu Romy i ten upragniony awans do Ligi Mistrzów po 6 latach przyniesie wprawdzie ogromne korzyści finansowe, ale spowoduje jednocześnie, że ścisła czołówka europejska rozjedzie nas jak gówno po polu. Tak się nie jednak nie stało, pokazaliśmy jaja, mamy 7 punktów i duże szanse na awans przed ostatnią kolejką. Wystarczy jedynie pokonać u siebie PSV przy wypełnionym Meazza i jednocześnie Tottenham nie może wygrać na wyjeździe z Barceloną. Taki scenariusz KAŻDY w sierpniu brałby w ciemno i ja teraz zdania nie zmieniam. KOGUTY NIE WYGRAJĄ W BARCELONIE, to się po prostu nie zdarzy. Nie dam Wam tego na papierze, ale możecie porobić screeny, najwyżej będzie beka ze mnie do końca sezonu. Natomiast to, czy pokonamy u siebie PSV w takiej sytuacji chyba nie stanowi kwestii problemowej?
Obstawiam scenariusz taki, że Tottenham wbrew wszechobecnym głosom o "odpuszczeniu meczu przez Barcelonę" (XDDD) zostanie w stolicy Katalonii obity, a wówczas starczy nam nawet remis z PSV. My jednak z PSV nie zremisujemy, bo nasi piłkarze wiedzą o jaką stawkę toczy się gra i po prostu przejadą się po Holendrach.
29.11.2018 o 00:29 przez TomHardy
+2
TomHardy
Bądźmy też szczerzy, że nie możesz używać teraz wymówek w stylu, że przed losowaniem nikt nie spodziewał się, że o awans będziemy walczyć do samego końca. Przewidywałeś 2-0 dla Interu w Londynie i pewny awans po 5 kolejce. Nie zamydlisz ludzią oczu więc błagam o odrobinę honoru i przyznaniu się do błędu choć raz w życiu xD
29.11.2018 o 11:53 przez IlCapitano
IlCapitano
Masakra jakaś i tyle
29.11.2018 o 13:18 przez cyrkiel
+1
cyrkiel
Składnie, grzecznie i pozytywnie. Zgadzam się w 100%.
28.11.2018 o 23:52 przez Jacenty
+1
Jacenty
Cóż, było blisko ale się nie udało. Przegraliśmy z czołowym angielskim zespołem, który mimo wszystko sportowo jest krok przed nami. Wstydu nie było, a przy odrobinie szczęścia mogliśmy nawet wywieźć zwycięstwo. Akcja bramkowa Totków świetna, ale mam wrażenie, że zawinił przy niej cały zespół. Asamoah podszedł do pressingu wysoko przy linii, Brozovic nie ryzykował kartki goniąc Sissoko, dla którego była to woda na młyn, Skriniar zaatakował go bez przekonania, nie ryzykując faulu, Skriniara asekurował De Vrij, który musiał przejść na pozycję Skriniara odpuszczając swojego zawodnika, a De Vrija zaasekurować musiał D'Ambrosio. Niestety nikt nie zaasekurował DD. Więc w moim mniemaniu cały nasz zespół "zapracował" w tej akcji na gola. A tak poza tym, to nie oszukujmy się... spójrzmy na to, kogo na ławce miał Pochettino a kogo Spalletti. Son i Eriksen zrobili różnicę. My mieliśmy Valero, który nieoczekiwanie wszedł za niedomagającego Nainggolana i w zasadzie Keitę, który mógł wejść 5-10 min wcześniej, bo Politano oddychał rękawami. Lautaro nie miał szans na grę, ponieważ wiadomo, że Spall nie zdejmie Icardiego, gdy trzeba gonić wynik, tak samo wiadomo, że nie zagramy na dwóch napastników.

Drugi mecz pod rząd słabiutko zagrał 9ggolan i ciekaw jestem czy zszedł ze względu na kontuzję czy krzątanie się po boisku (widać, że źle wygląda kondycyjnie).

Politano przeciętny, był podwajany i potrajany, i w ten sposób został skutecznie wyłączony z gry.

Vecino i Brozovic na swoim poziomie, znów czołówka pod względem przebiegniętych km. W pomocy niestety szukamy brakującego, trzeciego ogniwa. Radja szuka formy, Valero dał nawet niezłą zmianę i jest świetnym rezerwowym, ale tylko rezerwowym. Brakowało nam kogoś z dwójki Dele Ali - Eriksen :) Także Marotta do roboty :)
29.11.2018 o 09:09 przez SETE
SETE
Ja nie ukrywam, ze jestem wqrwiony z dwoch powodow. 1 to taki, ze wiadomo gol/gole stracone w koncowce meczu bola najbardziej i nie wywiezlismy awansu , po 2 Tottki nas w tym meczu zabiegaly i obawiam sie o nasza wydolnosc na Stadio Olimpico ( mecze z Roma traktuje zawsze bardzo osobiscie ).
No niestety po raz kolejny napisze, ze Ausilio ( pewnie w parze z Marotta ) bedzie musial szukac srodkowego pomocnika z opcja wypozyczenia. Z kazdym lepszym przeciwnikiem oddajemy inicjatywe i mamy mega problemy.
28.11.2018 o 23:43 przez Kondzik
Kondzik
Ewidentny brak środka pola. Radja nie wiem czy do jebal wczoraj czy męcza go kontuzję. Borka mega zmiana. Trzeba wierzyć do końca ten mecz to już historia. Nadal wszystko w naszych nogach. Wszystko możemy rozstrzygnąć na GM. Aaa jeśli ktoś sądzi że Barca się podlozy za 2010 to czas udać się do lekarza. Awans jest w naszych nogach i nie wierzę że tego nie zrobimy !! FORZA !!
28.11.2018 o 23:33 przez interista1987
interista1987
Zgadzam sie z Rebelde.
28.11.2018 o 23:33 przez jaca1983
jaca1983
Dlaczego Perisic ?? ... Moim zdaniem Perisic daje duzo wiecej w obronie niz Keita (charuje od jednej choragiewki do drugiej) stad tez decyzja o wystawieniu Chorwata. Taki byl plan na ten mecz (w mojej ocenie sluszny) - zabezpieczyc tyl i czekac na swoja szanse w kontrataku.

Czekamy na PSV i wietzemy ze FCB nie pojdzie na piknik.
29.11.2018 o 08:29 przez RedKhmer
RedKhmer
Rozumiem, że Perisic ma bronić ale chyba tylko z najmocniejszymi rywalami? W tym sezonie wygląda jakby w każdym meczu bronił..
28.11.2018 o 23:24 przez Krisu
+1
Krisu
W sumie to każdy zagrał na swoim poziomie. Nie mamy środka pola i tego są efekty. W lidze póki co gramy przekonująco pomijając mecz z Atalantą, ale kiedy gramy z bardziej wymagającym przeciwnikiem to nasz środek nie wygląda już kolorowo. Teraz przychodzą dla nas najważniejsze mecze w sezonie. Najrozsądniej będzie jak ocenimy Spall'a i piłkarzy po Romie, Juve i PSV (2 lub 3 miejsce). Ironicznie pisząc to teraz najważniejsze aby Vrsalijko wyleczył się na kadrę oraz Radja lepiej niech zacznie bujać się po lokalach bo z meczu na mecz to ta gra wygląda coraz gorzej.
28.11.2018 o 23:21 przez WTC
-1
WTC
Po losowaniu grup każdy brałby taką sytuację w grupie przed ostatnią kolejką w ciemno. Rzeczywiście wydaje się, że Spall zbyt długo zwlekał ze zmianami, ale z drugiej strony ciężko się dziwić trenerowi, bo wynik był dla nas korzystny prawie do samego końca spotkania.
28.11.2018 o 23:21 przez Recoba
Recoba
:cenzor: Panowie ogar załapcie. jakie narzekanie ? dobry mecz, jeśli ktoś twierdzi, że przyjechaliśmy się bronić to ... nie oglądał meczu. Zabrakło trochę szczęścia,, dalej twierdzę, że DD na prawej przynosi same straty. bramka ponownie po jego stronie. Kane nie istniał. Szkoda sytuacji Icardiego, sam to mógł wykończyć. Teraz kibicujmy Barcelonie. Będzie awans. Forza Inter !!
28.11.2018 o 23:18 przez Rebelde
+3
Rebelde
Nie boli mnie porażka w tym meczu, boli mnie mentalność którą prezentowaliśmy w tym spotkaniu. Przecież my graliśmy z Tottenham, drużyną solidną która jednak nie pokazała nic wielkiego w tym meczu. A my do nich podeszliśmy, jak do niepokonanego od lat mistrza świata , który obija wszystkich jak leci. Przecież przed spotkaniem wiedzieliśmy że po przegranej dalej będziemy mieć duże szanse na awans, to dlaczego tak bojaźliwie graliśmy na 0:0?. Taka asekuracja przez 90min, to było samobójstwo, to nie miało prawa się udać! Przynajmniej po walce bez kalkulowania, moglibyśmy napisać że chłopaki walczyli ale Totaki były za mocne. A tak to co możemy napisać? Że wyszli przestraszeni i liczyli że doczołgają się do 90min z wynikiem 0:0? To już z Barcą, zagraliśmy "odważniej" niż dzisiaj. Ręce opadają, bo po tym meczu niech każdy sam sobie sam odpowie pytanie, czy tak grający Inter zasługuje na awans?
28.11.2018 o 23:14 przez Rafał 1976
-4
Rafał 1976
Po prostu Spall jest słabym trenerem i strategiem a przede wszystkim boj dupa jak można cały czas tak grać i nie mieć żadnej strategii na przeciwnika z wyższej pułki,mamy Balde,Lautaro i ci chłopcy siedzą na lawie i się marnują JM jest odstawiony a gra Valero co to ma być P.Spalletii do ku..y nędzy budzimy się Spall budzimy i jutro jedź do Barcelony i błagając Messiego i spółkę żeby im się chciało ,bo inny razie podaj się do dymisji
28.11.2018 o 23:15 przez Snake86
+1
Snake86
Weź rozbieg i wyceluj w szafkę...
28.11.2018 o 23:13 przez Ibra1908
Ibra1908
P.S. A te boisko to jest :cenzor: kpina !!
28.11.2018 o 23:12 przez Ibra1908
+1
Ibra1908
13 minut dłużej skupienia w obronie i byłoby pięknie, a tak wszystko jest możliwe!
28.11.2018 o 23:11 przez davi23
+1
davi23
Nasz środek i brak jaj w ataku i mamy przegraną. Wygrywa ten co więcej strzela a nie więcej broni, szkoda, obrona wyglądała dobrze ale dali się złamać, wina Brozo za brak nacisku na Sissoko, który potem wszedl jak w maslo, a wykończenie dla Spurs już było wisienką.

Nie wierzę, aby Barca przegrała u siebie, tam rezerwowy skład jest jak pierwszy, będzie szansa dla tych co mniej grają, a Sergi i Rafinha jeszcze wypadli, a nawet jeśli zagra Alena, Munir, Malcom czy Denis Suarez to akurat będę chcieli sie pokazać. Spurs ma ciężki mecz. Fakt dzisiaj zagrali lepiej ale to nie był super football.
Wygrajmy z PSV i poczekajmy, szczęście też jest potrzebne a i gorsze wyniki przeciwników także.
28.11.2018 o 23:16 przez Snake86
Snake86
Przede wszystkim zawalił De Vrij i D'Ambrosio...
28.11.2018 o 23:05 przez Gajdzik
+2
Gajdzik
Ehhh, szkoda tego meczu, bo nie zagraliśmy najgorzej, ale to co się stało z naszą obroną przy bramce, jak Sissoko minął wszystkich jak pachołki, to jest NIEDOPUSZCZALNE !!

Został ostatni mecz, który musimy wygrać i wierzyć że Barca nie odpuści meczu z Totkami, bo teraz już, niestety nie wszytko zależy od nas... Forza Inter !!
28.11.2018 o 23:04 przez intermed1
+2
intermed1
Było naprawdę blisko aby ten remis wywalczyć. No cóż szansę na awans oceniam 50/50 nawet ze wskazaniem na Tottenham. Do meczu z PsV podejdziemy zmęczeni po Romie i Juve i pewnie jeszcze jakaś kontuzja dojdzie. Dzisiaj straciliśmy Naingollana i De Vrija, nie zyskaliśmy nic. Przyszłość rysuje się w szarych barwach.
28.11.2018 o 23:02 przez Piotrekfci
Piotrekfci
Spermersi nic nie grając wygrywają. Jeden jedyny nasz błąd w kryciu i kara. Valero uratował dup e przed krytyka za tą 100 % akcje która zmascil w najgorszy możliwy sposób. Potem to chyba nasz najlepszy czlowiek o zgrozo. Najgo kolejny zawód. Nie wiem czy to można nazwać pechem czy po prostu gość zatraca się u nas - jakby nie było sam z własnej woli nie odszedł z romy z którą pewnie gralby do końca kariery gdyby nie monchi. Nic nie zostaje tylko trzymać kciuki że Barcelona nie oleje sprawy przed własną publicznością a my wygramy z Holendrami. Forza !!
28.11.2018 o 23:00 przez timon
timon
Spal ewidetnie musiał urządzić sobie ostry melanż z Radją wczorajszej nocy, czego efektem jest kontuzja Radji i kontuzja mózgu Spalettiego... Powiedzcie mi jak zaślepionym trzeba być, żeby wystawiać do składu Perisicia? Przecież Chorwat w czternastu ostatnich meczach Interu zaliczył 1(JEDNĄ !! !) asystę. Lepsze staty zaliczyli w tym czasie rezerwowi Martinez, Balde czy Joao(wiem, że jest niezgłoszony), dodatkowo chłop traci piłkę za piłką, niedokładnie podaje i generalnie w ostatnim czasie miałby problem z miejscem w składzie Parmy, ale nie, musi grać. Ludzie krytykują Brzęczka, że daje grać swojemu siostrzeńcowi Błaszczykowskiemu(który nawet czasem coś i tak wniesie), to czym sie kieruje Spaletti? A już zmiana Politano i zostawienie Perisicia to kryminał. Powinni opracować jakiś test kiedy Spal jest mądrą główką a kiedy łysym dzbanem i w tym drugim przypadku powinno sie go trzymać kilometr od stadionu...
28.11.2018 o 23:19 przez Snake86
Snake86
Politano ledwo zipał, niestety kondycyjnie nie wyrabia na takich obrotach. Perisic miał jedną sytuację, jakby strzelił to pisałbyś inaczej. Poza tym jego wkład w grę w defensywie jest też dość ważny. Chociaż faktem, że nadal nie gra z przodu tak dobrze, jak w zeszłym roku.
28.11.2018 o 23:42 przez timon
timon
Nie neguje jego umiejętności defensywnych, ale to co gra z przodu to kryminał jest. To nie jest słaba forma, to jest dramat
28.11.2018 o 22:59 przez Qhasz
-1
Qhasz
Wychodzą na mecz po remis, tracą bramkę w końcówce meczu , a co robi łysy , wpuszcza obrońcę, nie czaję jego taktyki
28.11.2018 o 23:13 przez SETE
+1
SETE
Miranda wszedł bo z urazem zszedł DE Vrij
28.11.2018 o 22:58 przez kibix
kibix
Borja do dobrze, tylko , że on bardziej na ligę europy, bo już nie ta szybkość. Radek powinien na przyszłość chyba grać tam gdzie Vecino, bo on to też nie ten poziom jednak(ale bez tragedii). Potrzeba kogoś mocnego na tą pozycje co grali dzisiaj Borha i Radja, jeżeli chcemy grać tą taktyką. i myślę, że Icardi mógłby więcej w defensywnie powalczyć i z przodu coś się wiecej też ruszyć.
28.11.2018 o 22:57 przez interista1987
interista1987
powiem szczerze, ze pomimo, ze Valero zle nie zagral to jednak odrazu wiedzialem ze z nim nie mamy szans na nic konstruktywnego w ofensywie. no sorry gosc ma 1 gol I 1 asyste w Interze.
Jak sie gra taka taktyka dlugich pilek z angielskim zespolem to porazka 1-0 powinna byc wkalkulowana.
Tottenham zbyt mocny nie jest ale bezplciowy Inter sam prosil sie o ta bramke na 1-0.

Wyjdziemy , nie wyjdziemy w sumie z taka postawa to w 1/8 nie mamy czego szukac.
28.11.2018 o 22:56 przez inglorion
+1
inglorion
Przecież Borja top byl dramat. Owszem, czasem fajnie przyjął, czy się pokazał, ale zaraz fatalnie podał, straciłpiłkę albo dał się wyprzedzić. Za wolny, za mało jaj, złe decyzje. Nie to, że Naingolan dziś był bardziej widoczny, ale szkoda tych wymuszonych zmian bo jakby na koniec Lautaro z Keitą weszlo to może by coś było.
Sytuacji gdy Ikarowi coś strzeliło do glowy i podawał (fatalnie zresztą) zamiast strzelać też szkoda

Shoutbox

doman 19.03.2024 11:37

@fcmaniek - dobre zle kapsko ? :P

Dzonyy 19.03.2024 10:54

Dzieki Piter. Poprawilem juz. Od razu lepiej.

Piter 19.03.2024 10:54

:rzyg:

Piter 19.03.2024 10:54

dobra idę stąd bo sami rasiści, homofony i miłośnicy ruskiego miru tutaj. nara 🤮🇷🇺🤮🇷🇺🤮🤮🇷🇺🤮

Piter 19.03.2024 10:53

orki nawet kibli nie mają więc to nie wstyd mieć kuchnię z kiblem połączoną

Piter 19.03.2024 10:52

@Dzonyy onuce ci się poluzowały

fcimaniek 19.03.2024 10:52

więc troszkę grzeczniej

fcimaniek 19.03.2024 10:51

mam oddzielnie kibel z kuchnią

fcimaniek 19.03.2024 10:51

19 m2 to nie takie mikro ;)

Dzonyy 19.03.2024 10:51

Jak Ty podobno braciom mieszkanie oddales, a sam mieszkasz w mikro apartamencie

fcimaniek 19.03.2024 10:50

wniosek o paszport już złożyłem

fcimaniek 19.03.2024 10:50

także na pytanie co bym zrobił, macie już odpowiedź

Piter 19.03.2024 10:50

♥️🇺🇦♥️

Piter 19.03.2024 10:50

Ja wolałbym pomóc braciom niż spyerdalac przed jakimiś orkami. Bracia z najsłabszą gospodarka w europie ich tam orają, to mowi samo za siebie

fcimaniek 19.03.2024 10:50

piierdoli to

fcimaniek 19.03.2024 10:50

mówią o nim dobre kapsko

fcimaniek 19.03.2024 10:50

mówią o nim złe kapsko

fcimaniek 19.03.2024 10:49

Paweł D. co z zespołu make progres

fcimaniek 19.03.2024 10:49

@doman

Dzonyy 19.03.2024 10:49

ciekawe co kapitaniak zrobi.

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto był najlepszym graczem w meczu z Napoli

Polls answer

Publicystyka

InzaghiBall - analiza taktyczna Interu po meczu z Atletico Madryt (5)

22.02
13:11

System na system. Analiza taktyczna Atletico Madryt przed meczem z Interem Mediolan (7)

18.02
15:00
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    Inter

    29

    76

  • 2

    Milan

    Milan

    29

    62

  • 3

    Juventus

    Juventus

    29

    59

  • 4

    Bologna

    Bologna

    29

    54

  • 5

    Roma

    Roma

    29

    51

  • 6

    Atalanta

    Atalanta

    28

    47

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    12

  • 2

    Olivier Giroud

    7

  • 3

    Victor Osimhen

    6

  • 4

    Romelu Lukaku

    6

  • 5

    Andrea Colpani

    6

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 27998

Liczba newsów: 47837

Liczba komentarzy: 569857

Użytkownicy online: 4 (mroowa111, Piter, pablo77, pluto11) oraz 28 gości

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

19x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się