Relacje

Bezbarwny Inter przegrywa, wielkie kontrowersje sędziowskie w końcówce | Milan 1-0 Inter (163)

Autor:
Źródło: różne
2 dni temu
7046
163
Derby Mediolanu

Inter przegrał kolejny wielki mecz w tym sezonie. Milan pokonał Nerazzurrich w derbowym pojedynku na szczycie, a jedynego gola w tym starciu zdobył Estupinan.

Dość nieoczekiwanie to zawodnicy Massimiliano Allegriego w pierwszych minutach meczu ruszyli odważnie do przodu i próbowali od samego początku wywierać presję na obrońców Nerazzurrich. Po jednej z takich akcji bardzo blisko otwarcia wyniku był Luka Modric, którego strzał minimalnie minął bramkę. Później spotkanie się uspokoiło, a oba zespoły grały tak, żeby nie popełnić żadnego, większego błędu. Długimi fragmentami przy piłce znajdowali się gracze Interu, ale nie przełożyło się to na większe zagrożenie. Dopiero w ostatnim kwadransie pierwszej połowy podopieczni Cristiana Chivu stworzyli sobie pierwszą, bardzo konkretną okazję na gola. Wypracował sobie ją właściwie sam Henrikh Mkhitaryan, który ruszył z piłką, przebiegł z nią kilkadziesiąt metrów i dość nieoczekiwanie, przy biernej postawie defensorów Rossonerich stanął oko w oko z Maignanem. Zaskoczony takim obrotem spraw Ormianin strzelił jednak prosto w francuskiego bramkarza. Ta sytuacja zemściła się kilka chwil później, bo już w następnej akcji gola zdobyli zawodnicy Milanu. Doskonałym podaniem od Fofany obsłużony został Estupinan, który zbiegając z lewej strony znalazł się w sytuacji sam na sam z Sommerem, pewnie umieszczając piłkę w bramce. W ostatnich minutach pierwszej części gry tempo gry zdecydowanie wzrosło, a akcje przenosiły się w błyskawicznym tempie z jednej na drugą stronę boiska. Swoje kolejne szanse miał Milan, a Inter ostatecznie nie przełamał szczelnej defensywy nominalnych gospodarzy tego pojedynku i na przerwę schodził przegrywając.

Druga połowa przez większość czasu wyglądała według schematu, w którym Inter rozgrywał piłkę na połowie Milanu, a zawodnicy Rossonerich próbowali ukąsić rywali szybkimi kontrami. Akcje Nerazzurrich w większości były zbyt wolne i przewidywalne, a kilkukrotnie zrywy zazwyczaj nie przekładały się na poważne zagrożenie. Najlepszą okazję na gola zmarnował Federico Dimarco, który mając piłkę kilka metrów przed bramką Maignana oddał strzał nad bramką. Najwięcej emocji przyniósł jednak doliczony czas gry. Zawodnicy Cristiana Chivu zamknęli gospodarzy w polu karnym, a po jednej z wielu akcji piłkę w narożniku boiska ustawił Dimarco. Włoch dośrodkował piłkę w pole karne, a futbolówka przemykając obok wszystkich wpadł do siatki obok zdezorientowanego bramkarza. Gol nie został jednak uznany, ponieważ kilka sekund wcześniej, w momencie, gdy piłka była już w locie sędzia użył gwizdka i przerwał akcję, nakazując wznowić grę jeszcze raz. Jeszcze więcej kontrowersji było jednak w ostatniej minucie doliczonego czasu gry. Piłka po jednym ze strzałów ewidentnie odbiła się od ręki Ricciego, ale ani sędzia główny Doveri, ani kontrolujący VAR Abisso nie dopatrzyli się przewinienia. Nie dopatrzyli się, choć w wielu bliźniaczych sytuacjach (np. ręka Bissecka w meczu z Lazio w maju 2025 r.) sędzia Abisso potrafił wskazać na rzut karny. 

MILAN (3-5-2): 16 Maignan; 23 Tomori, 5 De Winter, 31 Pavlovic; 56 Saelemaekers, 19 Fofana, 14 Modric, 12 Rabiot, 2 Estupiñán; 11 Pulisic, 10 Leão

Ławka rezerwowych: 1 Terracciano, 96 Torriani, 4 Ricci, 9 Füllkrug, 18 Nkunku, 24 Athekame, 27 Odogu, 30 Jashari, 33 Bartesaghi

Trener: Massimiliano Allegri

 

INTER (3-5-2): 1 Sommer; 31 Bisseck, 25 Akanji, 95 Bastoni; 11 Luis Henrique, 23 Barella, 7 Zielinski, 22 Mkhitaryan, 32 Dimarco; 94 Esposito, 14 Bonny

Ławka rezerwowych: 12 Di Gennaro, 13 J. Martinez, 2 Dumfries, 6 De Vrij, 8 Sucic, 10 Lautaro, 15 Acerbi, 16 Frattesi, 17 Diouf, 20 Calhanoglu, 30 Carlos Augusto, 36 Darmian, 53 Lavelli

Trener: Cristian Chivu

Zobacz też

Inter Bodo/Glimt Marcus Thuram

Ciarki żenady i wstydu. Inter odpada z Bodo/Glimt już na początku fazy pucharowej Champions League - największa kompromitacja od 2020 roku. (158)

24.02
20:04
Federico Dimarco Genoa

Kolejny krok wykonany | Inter 2-0 Genoa (54)

28.02
19:45

Komentarze (163)

Nie jesteś zalogowany. Tylko zalogowane osoby, mogą dodawać wiadomości
09.03.2026 o 06:13 przez Bezimienny89
+2
Bezimienny89
Nie wiem czego wy oczekujecie od wuefisty, tu trzeba trenera z top a nie amatora, gramy cały czas schematy Szymka po w poprzek boiska co nic nie daje zero dryblingu. Podniecacie się tym Pio a to biegające ociężale drewno nie potrafiące prowadzić piłki, sprzedać jak ktoś będzie chciał go kupić.
09.03.2026 o 05:28 przez Cyrax
+3
Cyrax
Mistrzostwo, to mistrzostwo i nikt nie będzie pamiętał za jakiś czas o tych wszystkich porażkach, ale zdecydowanie będzie to najsłabszy mistrz od lat.
09.03.2026 o 07:15 przez Cny
+4
Cny
Jak Milan Pioliego, czy Napoli sprzed roku ;)
09.03.2026 o 07:37 przez inter30
+4
inter30
Z każdym rokiem mistrz jest najsłabszy od lat niezależnie kto nim jest, liga tak pikuje w dół że wystarcza coraz mniej na wygranie majstra
09.03.2026 o 04:35 przez Piotrek85
+4
Piotrek85
Dużo się nie pomyliłem wczoraj . Remis lub wpierdol od Milanu. Znowu porażka. Ale ta drużyna jest beznadziejna.
09.03.2026 o 02:17 przez El Imprezatore
+4
El Imprezatore
Znowu rumun nie pomógł? No nic dziwnego bo typ się jeszcze uczy i jego warsztat to jest klepanie zawodników po plecach. Szczerze, to się zastanawiam co było by lepsze: przegrać to mistrzostwo ale wymienić trenera na kogoś uznanego i kto podniesie poziom drużyny, czy wygrać 21 scudetto ale zostać z tym papciem na ławce trenerskiej. Ciężkie czasy nas czekają.
09.03.2026 o 06:33 przez plint4n
+7
plint4n
Tylko dlaczego miałby do nas chcieć przyjść jakiś trener z topu? U nas nie dostanie ani wysokiego kontraktu ani wysokich transferów. Raczej nikt z topu nie marzy o pracy w domu spokojnej starości.
Przed tym sezonem olał nas chociażby Fabregas, a to przecież nawet nie jest top.
09.03.2026 o 07:22 przez BartekBartek
+3
BartekBartek
Przecież można zdobyć mistrzostwo w słabym stylu i zwolnić trenera. Chociażby za Bodo.
09.03.2026 o 07:27 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
@plint4n , Kompany też nie był topem tylko opcją awaryjną dla Bayernu bo tam też nikt znany nie chciał przyjść tylko z innych względów niż u nas. Poprostu trzeba zaryzykować z jakimś nowoczesnym trenerem najlepiej z zagranicy.
09.03.2026 o 08:19 przez ragnar
+1
ragnar
Xabi by przyszedl, chocby po to aby udowodnic ze real zrobil blad oddajac go tak wczesnie
Opcja zagraniczna bylaby ok, nawet trener z doswiadczeniem Terzic bylby spoko
09.03.2026 o 01:30 przez maverik
+7
maverik
Jak zobaczyłem te pierwsze 30 minut po których o mało nie usnąłem to już wiedziałem, że nic z tego nie będzie. Klepanie po obwodzie przez 2-3 minuty tylko po to, żeby stracić piłkę, denerwujące truchtanie jakby to był sparing, liczba sprintów do policzenia na palcach jednej ręki. Chivu wyszedł znów z nastawieniem gry na 0-0, z Bodo się przeliczył, z Como wyszło, to myślał, że dziś się uda, no nie wyszło, bo Allegri nie był zainteresowany remisem tak jak Fabregas.

W pierwszej połowie jedyna sytuacja jaką mieliśmy to ta Mkhitaryana, niestety Ormianin klasycznie w środek. Jak ta akcja szła to chciałem, żeby podał do Barelli, ale tak teraz sobie myślę, jakie to mialo znaczenie, przecież Nikoś i tak by nie strzelił. Barella wygląda fatalnie, jak Vecino z ostatniego sezonu. Szczerze nie rozumiem, czemu Chivu tak uparcie się trzyma tych samych nazwisk. Gdyby nie gorączka Thurama, to Tikus by zagrał wiadomo, mimo iż jest w fatalnej formie. Bonny dziś nie dał argumentów, ale w sumie z czego on miał coś zrobić jak graliśmy taki paździerz. No i też pozostaje pytanie czy naprawdę w takim meczu Denzel nie mógł zagrać od początku chociaż te 55-60 minut? Henrique co mecz gubi krycie przez, które albo tracimy bramkę, albo jesteśmy blisko tego. Dziś znów dał popis, aż Estupinan przyznał po meczu, że Allegri kazał mu wbiegać za plecy Henrique. Max wiedział jakie mamy słabe punkty i odrobił lekcje.

Liczyłem, że może w drugiej połowie wyjdziemy z lepszym nastawieniem skoro przegrywamy. Nic bardziej mylnego, dalej to samo klepanie bez pomysłu. Zryw dopiero się zaczął w 90 minucie i w te kilka minut dostaliśmy dziwny gwizdek Doveriego, który anulował bramkę oraz brak słusznego karnego dla Interu. Dlaczego nie można było ruszyć na Milan od początku?

Szczerze to patrząc na najbliższe mecze (Atalanta, Fiorentina, Roma, Como) to wyczuwam nerwową atmosferę przy Wielkanocnym stole. Nie jesteśmy w formie, z rywalami trochę lepszymi niż środek tabeli się meczymy, albo dostajemy gongi, a Milan został podpięty do prądu. Szczerze to na dłuższą metę nie widzę tego jakoś. Mam nadzieję, ze Chivu dowiezie jakoś to Scudetto i może wygra Puchar Włoch, ale póki co to idzie w kierunku Manciniego bis, ale nawet na to Rumun musi jeszcze zapracować dociągnieciem tego sezonu do końca.
09.03.2026 o 00:21 przez bobogol
+3
bobogol
"milanista pezzo di juve" to moja ulubiona wlepka jaką widziałem w Mediolanie.
nie było planu na Bodo, nie było kalkulowania z Como. jesteśmy w przerażającym dołku na każdym polu
jedyne zagrożenie, które stworzyliśmy to jak pięknie rozbiegli się Pio z Bonnym, gdy kompletnie olał ich na bezcennym doświadczeniu potężny Ormianin.

happy birthday, Inter. sorry your party's so lame.
09.03.2026 o 00:47 przez Waldini
+1
Waldini
Cou23 napisał:
Przy bramce wystarczy że stałby w miejscu i miałby dużą szansę to obronić, jestem przekonany że Maignan to broni.

Obroniłby torpedę z małej odległości. Chłopie, weź Ty się może już połóż spać, bo walisz takie kocopoły, że głowa mała. Dziwne, że słowem się nie zająknąłeś o Luisie Henrique, który był głównym winowajcą tej straconej bramki.
09.03.2026 o 00:47 przez Waldini
Waldini
Sorry, nie ty odpowiedziałem, gdzie chciałem.
09.03.2026 o 00:04 przez plint4n
+2
plint4n
Końcówka pierwszej połowy. Pio przejmuje piłkę na środku boiska i nawet nie próbuje z nią biec. Zagranie do tyłu.
W 2 połowie Bastoni praktycznie w prezencie dostaje piłkę od Milanistów gdzieś 30-40 metrów do bramki i co? I zagranie do boku.
U Barelli to już chyba standard. Przyjęcie, poprawka, jeszcze jedna poprawka. Jak już koledzy się przebiegną pod pole karne, to zagranie do boku. Bo najwidoczniej dośrodkowanie gdy Milan stoi ustawiony w polu karnym to najlepszy sposób na strzelenie gola...
Dramatycznie to wyglądało
09.03.2026 o 08:13 przez ragnar
+1
ragnar
Dlatego przegralismy z Bodo, oni mieli pilke i dzida

A my wszystko powoli, do tylu, na 2 tempa
08.03.2026 o 23:53 przez Cny
+1
Cny
Kolejny po pierwszym meczu z Bodo, gdzie wychodzimy z nastawieniem na remis i poraz kolejny jesteśmy skarceni. Błędy Chivu niestety.

Kolejny też mecz, po rewanżu z Bodo, gdy jesteśmy w sytuacji, że musimy cisnąć, pokazać zaangażowanie, wolę walki i ambicje, no i i nic się nie dzieje. Klepiemy po obwodzie, nie wchodzimy w drybling, dośrodkowania z miejsca w pierwszego obrońcę, brak strzałów z dystansu w ogóle był już karykaturalny. Każde dosłownie każde dośrodkowanie było spóźnione, w drugie tempo. Widzisz, patrzysz, myślisz no kopnij, a tu najpierw przyjęcie, utrata impetu i cyk zablokowane albo do pierwszego obrońcy w polu karnym.

Najgorzej, że ze względu na okoliczności nadal będziemy męczeni Sommerem, Barella, czy Mikim. Chivu nie zaryzykuję, nie odstawi ich, nie da szansy Martinezowi, Diufowi itd. nie w takich okolicznościach. Jesteśmy skazani na oglądanie tych partaczy.

Okropny wizualnie mecz.

Błędy sędziego? Ostatecznie kij z nimi, bo zagraliśmy fatalnie, a wydarzenia w 90+ to wynik chaosu a nie jakiejś konsekwencji w grze.
09.03.2026 o 07:30 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
A gdzie Inter musiał cisnąć jak oni już sie czują mistrzami. Milan musiał cisnąć i wycisnął.
08.03.2026 o 23:33 przez Totek
Totek
A ja wciąż będę powtarzał mam wrażenie że nie mamy napastnika dodam że mam wrażenie że tego nikt nie zauważa
08.03.2026 o 23:23 przez Walt
+3
Walt
Kolejny mecz który przegrywa przede wszystkim Chivu. To nie jest trener premium. Co oni chcieli zrobić w drugiej połowie, jaki tam był plan z którym wyszli z szatni na boisko? Podaniami wzdłuż boiska na 40 metrze. Z tego mieliśmy zrobić akcje? To choć mogli strzelać z dystansu. Zawsze z tego może coś wpaść, odbić się, może różny później. Kuffa statystyka, jak nie strzelasz to z czego ma wpaść ta bramka. Dajmy sobie choć szansę na to. Podania do Dimarco który dośrodkuje w takim meczu to za mało. Byłem pewien, że wprowadzić od początku drugiej Hakana do środka, a Piotrka przesunie do boku. A Milan gorszy od Bodo, ale swoje zrobił.

Kolejny mecz premium przegrany. Przestaje wierzyć, że to jest przypadek i pech.
08.03.2026 o 23:34 przez kadrian89
+3
kadrian89
Nieporadność w rozgrywaniu piłki w drugiej połowie raziła po oczach. Nie było żadnego pomysłu oprócz powolnego klepania w poprzek i udawania, że walczymy.

Stracić bramkę zawsze można, lecz to co dzieje się potem pogrąża ten Inter bezdyskusyjnie i trenera również.
08.03.2026 o 23:23 przez Kokos
+3
Kokos
Teraz powinniśmy wszyscy zrobić nagonkę na tego śmiecia sędziowskiego na każdej możliwej konferencji i wywoływać presję w mediach jak przekrętus, co do samego meczu to dno i wodorosty z naszej strony, Chivu po sezonie out powinien zrobić i tyle, gramy takiego gówno że dowiezienie mistrzostwa będzie trudne, a najzabawniejsze jest to że każdy mecz ostatnio odpuszczamy kosztem następnego, teraz odpuścić Atalante żeby skupić się na następnym i tak w kółko, gówno mecz odpuszczony z Como żeby dać dupy z Milanem, brawo Chivu i brawo wkłady do koszulek bo nie idzie już tego piłkarzami nazwać powoli
08.03.2026 o 23:47 przez Waldini
Waldini
Bez przesady, co nam to niby da? Zamiast pluć żółcią trzeba się skupić na kolejnych spotkaniach.
08.03.2026 o 23:22 przez Rafał 1976
+2
Rafał 1976
Powiem krótko my jesteśmy po prostu słabi I nie zasługujemy na zdobycia scudetto i pucharu Włoch Aż oczy bolały dziś jacy my jesteśmy bez radni ze słabym Milanem I nie ma co się dziwić że nas dwa razy ograło Bodo i pokazało jak gra się w piłkę I na koniec Chivu będzie chwalił zawodników jak to super graliśmy tylko nie mieliśmy szczęścia Takie będzie pierdoleni. O Chopinie Czas się pozbyć marnego trenera i 70 proc zawodników i zbudować drużynę która będzie wygrywać z każdym a nie tylko ze słabeuszami I oczywiście liczę że dostaniemy wpierdo.od Atalanty i scudetto przejdzie nam obok nas bo na niego nie zasługujemy I mam wyjeban. Że mnie będziecie krytykować i stawiać minusy
08.03.2026 o 23:17 przez Cou23
+4
Cou23
Nie chce się gadać o Mikim i LH i sommerze i że gdy sa na boisku to gramy w 8. To już wszyscy wiemy.

Dzisiaj to była mafia, wszyscy od zeszłego sezonu robią co mogą by inter nie wygrał scudetto. Poprzedni rok im się udało i nas skręcili w tym nie mają szans.
21 FORZA INTER 🖤💙
08.03.2026 o 23:27 przez Waldini
+2
Waldini
Tak, tak, bo dziś nam Sommer mecz przegrał. Niektórzy mają taką alergię na niego, że nawet jak nic nie zawali, to uważają, że i tak zawalił. Ja widziałem jeden jego błąd w 3 minucie, gdzie podał piłkę do rywala. Jak ktoś uważał, że mógł wyjąć ten strzał zakończony bramką to powodzenia. Rozumiem frustrację po takim meczu, ale kreowanie kozłów ofiarnych, by móc sobie ulżyć jest zwyczajnie śmieszne.
08.03.2026 o 23:41 przez plint4n
+1
plint4n
Oczywiście, że Sommer nie zawinił dziś przy bramce. Ale gdyby Modrić w 4 minucie trafił to miałby asystę 2. stopnia tyle, że dla Milanu.
No i na tym poziomie powinniśmy mieć bramkarza, który przynajmniej raz na jakiś czas wyciągnie więcej niż tylko to co powinien
09.03.2026 o 00:10 przez Cou23
+1
Cou23
Podanie do Modricia w 3min już wystarczy na złą ocenę biorąc pod uwagę że to kolejna taka sytuacja.
Przy bramce wystarczy że stałby w miejscu i miałby dużą szansę to obronić, jestem przekonany że Maignan to broni.
09.03.2026 o 00:41 przez Waldini
+2
Waldini
Super. W meczu, w którym Bonny grał totalny piach, w którym Esposito grał piach, choć ciut mniejszy niż Bonny, w którym Barella grał paździerz, w którym Dimarco wyglądał jakby był na kacu, Ty wybrałeś sobie Sommera i napieprzasz w niego. W zasadzie do całej drużyny można mieć pretensje za ten mecz, ale Ty rzuciłeś się na gościa, który był biegunowo odległy od bycia naszym najgorszym zawodnikiem tego spotkania w Interze. Jak to nie jest leczenie frustracji to ja już nie wiem, co to jest. Moda na kopanie Sommera odbiera rozsądek.
08.03.2026 o 23:16 przez Gajdzik
+2
Gajdzik
Zagraliśmy słabo i to nie podlega dyskusji, przy piłce całą drugą połowę, ale nic kompletnie z tego nie wynikało, zmarnowane dwie setki i jedna ładna akcja wykorzystana przez Milan kolejny raz wystarczyła, ale to co się odwaliło w końcówce, to jest Skandal! ale nie na korzyść Interu, to zamiatamy pod dywan i udajemy, że nic się nie stało, jak zawsze i pewnie będzie pierdzielenie o karmie i innych gównach...

P.s. za gwizdanie cały mecz na Bastoniego, to niech idą gałe operd... juvką i przy okazji Doveriemu, hipokryci !!
08.03.2026 o 23:12 przez ragnar
+4
ragnar
Konkurs obstawiłem 2:2 ale to bardziej życzeniowo

Nie wiem czy kiedykolwiek oglądałem derby z taką obojętnością, jak zobaczyłem pomoc Barella Miki to już wiedziałem że będzie pazdzierz...

Formuła się wyczerpała i to już dawno.
Spaletti zbudował drużynę na ligę mistrzów, grając 433 nieraz żenująco milionem wrzutek, ale stworzył kręgosłup drużyny.
Conte ulepszył skład, zmienił formacje na 352, która kontynuował Inzaghi.
Nieraz graliśmy pięknie jak nigdy, stwarzając mnóstwo sytuacji, klepiąc szybko, zawodnicy grali pressingiem, dużo biegali, wymieniali pozycję., ale to już się wyczerpało...
Ok średniaków i slabiakow obijamy ale z topem nam nie idzie
Nawet taki Milan ma słabsza kadrę ale ma choćby graczy jak Pulidic,fakt teraz bez formy, czy Lewo
U nas poza siłowymi wygranymi pojedynkami Dumfiego i błyskiem Thurama, nie mamy indywidualności, teraz gramy padake bo DD po ciężkiej kontuzji, Thuram pod formą
Lautaro czy Dimarco mogą robić liczby na Lazio czy PiSie ale to nie są gracze, którzy będą liderami w topowych meczach, brak szybkości, dryblingu itd

My potrzebujemy na już minimum 3 graczy co potrafią dryblować, zagrać nieszablonową piłkę itd itp
Gracze jak Lookmana, Paz ...taki profil
Niestety odpadliśmy z ligi mistrzów więc można pomarzyć.

Bonny i Pio raczej są za słabi na wyjściowy, pisałem już ale moim zdaniem Pio ze swoją siłą byłby dobry na szpice do 433, jakby np trafił do takiego Bayernu z Olise i Diazem czy Arsenalu z Saką i Martinellim/ Madueke
7 pkt oby nie zwalili bo będzie wstyd stulecia
08.03.2026 o 23:21 przez kadrian89
+5
kadrian89
Ten sezon nie wzbudza już większych emocji. Od Bodo do dziś wyglądamy tylko gorzej i gorzej. Fatalne błędy w obronie, zero pomysłu w ofensywie.
To 3-5-2 bez dryblerow i tak wytrzymało zbyt długo.

Obecny sezon będzie mi się kojarzyć z ciągłymi rozczarowaniami z co lepszym rywalem. Jeśli nawet uda się zdobyć mistrzostwo, to może ono być gwoździem do trumny niestety. Klapki na oczy i lecimy dalej, kiedy przed nami ściana.
09.03.2026 o 07:37 przez BartekBartek
+1
BartekBartek
Ogólnie formacja 3-5-2 to jest troche niewypał. Działa gdy cała drużyna jest w najwyższej formie. A tak jak teraz to jest teagedia bo atak skrzydłami przeprowadzają zawodnicy którzy są normalnie obrońcami. Pozatym jak sie popatrzy jak gra zdecydowana większość w LM to jednak czwórką obrońców.
08.03.2026 o 23:11 przez Cienty
+4
Cienty
Nie ma co płakać na sędziowanie, prawda jest taka że przez 90min nic nie pokazali. Cały sezon gramy dno z zespołami z czołówki, dobrze że chociaż że słabszymi wygrywamy. Nic, trudno, trzeba wygrywać kolejne mecze żeby zdobyć scudetto bo jak nie wygramy ligi to dopiero będzie blamaż.
08.03.2026 o 23:10 przez vandallo87
+3
vandallo87
#MarottaLeague jeszcze raz ktoś napisze to mu wyślijcie ta dzisiejszą kradzież.
08.03.2026 o 23:07 przez plint4n
+4
plint4n
Tu już nie ma co się pastwić nad personaliami, bo zmiennicy wcale nie grali jakoś lepiej od tych graczy pierwszego wyboru, ale porażające jest to jak boimy się zagrać cokolwiek ryzykownego. Albo co gorsza nasi gracze faktycznie nie widzą kolegów wybiegających na pozycję. W zasadzie nie wiem co gorsze.
Do kolegów, którzy twierdzili, że kontuzja Lautaro to wzmocnienie. Zagraliśmy 5,5 meczu bez Argentyńczyka. Strzeliliśmy 1 bramkę z gry w tym czasie. Dlaczego?
Od siebie dodam, że Argentyńczyk by NIE strzelił dziś gola, ale jestem pewny że nasza gra by wyglądała lepiej
08.03.2026 o 23:01 przez Ippon
+3
Ippon
Miki był żalosny ale wraz z jego zejściem przestaliśmy stwarzać jakiekolwiek zagrożenie. Weźmy kupmy zawodnika z innymi cechami bo Zieliński,barella, Hakan,sucic to mogą grać na 1 pozycji.
Zdania o dimarco nie zmienię( ja go naprawdę lubię). Jeśli chcemy wygrać LM potrzebujemy progresu na pozycji wahadłowego albo śp. Zaakceptował bym 352gdyby na ostatnie 5lat były 4scudetto.

Ps. Jak coś to ani Bonny ani esposito nie strzelili jeszcze więcej bramek niż arnautovic w poprzednim sezonie. Wszyscy mają po 7bramek.
08.03.2026 o 23:00 przez intermed1
+4
intermed1
Karny czy brak karnego nie ma znaczenia. Suma błędów sędziego zawsze wychodzi na zero. To był najważniejszy mecz sezonu i brak umiejętności zmotywowania piłkarzy na taki mecz to kolejny kamyczek do ogródka Chivu. Kolejny mecz bez zwycięstwa w derbach, jeszcze z tak słabym Milanem okrywa hańbą ten klub !! ! Luis Henrique jest do wyje*ania na teraz, kolejna bramka na jego konto.
08.03.2026 o 23:00 przez jacodj
+8
jacodj
Ręka ewidentna. Oszustwo na oczach ludzi.
08.03.2026 o 22:59 przez minus09
+6
minus09
Cziwu dograj sezon ale tu trzeba trenera z jajami. Kompromitacja z bodo. Kompromitacja w kazdy meczu z lepszym rywalem. W pucharze wloch 0:0 z como i oszczędzanie sił żeby dostać w cymbal po jednej akcji milanu. Granie ciagle dziadem henrikiem... Lista jest naprawdę dluga a pozytywów malo
08.03.2026 o 22:58 przez wrobel1908
+5
wrobel1908
Inter w większości w tym sezonie nie dźwiga mentalnie wielkich spotkań i tak też było dzisiaj ale brak karnego dla nas po ręce Ricciego to skandal
08.03.2026 o 22:58 przez Waldini
+2
Waldini
Milan po raz kolejny zastosował na nas ten sam patent. Strzelili i postanowili się zamurować całą drużyną. No i wystarczyło. Nie mieliśmy żadnego pomysłu, żeby dostać się do ich bramki. Dużo było narzekania na Thurama, ale z całym szacunkiem dziś wolałbym niego niż Bonnego, który chyba sam nie wiedział po co znalazł się na boisku. Nie chce mi się komentować tych decyzji sędziego, bo to zupełnie bez sensu widząc jak bez pomysłu graliśmy. Mamy 10 meczów do końca i nie można odpuszczać.
08.03.2026 o 22:57 przez pasencjusz88
+8
pasencjusz88
Pomijam słaby mecz w naszym wykonaniu ale dziwny gwizdek po naszym golu oraz ręka Ricciego bez Var to kpina i plucie nam w twarz.
09.03.2026 o 00:00 przez Waldini
+2
Waldini
Gwizdek był idiotyczny, ale na tyle wcześnie, że praktycznie wszyscy przestali grać, więc nie wiem jak by się to skończyło. Natomiast niesprawdzenie Varu przy ręce to skandal.
08.03.2026 o 22:56 przez jelcyn
+5
jelcyn
Graliśmy piach co nie zmienia faktu że wał w końcówce gruby. Ręką ewidetna.
08.03.2026 o 22:55 przez Paolo87
+10
Paolo87
Zagraliśmy tragicznie, bez pomysłu, mnóstwo błędów ale najgorsze jest to że Milan wcale nie był o wiele lepszy, wykorzystali nasza bezradność a że Allegri potrafi ustawić zespół w obronie a my nie mieliśmy pomysłu jak ten mur sforsować to efekt jest jaki jest.
08.03.2026 o 22:54 przez pluto11
+1
pluto11
Ja to tylko tu zostawię.

Piekarz 08.03.2026 13:20

Pluto masz taką mentalność ofiary że aż przykro patrzeć na to

Rebelde 08.03.2026 12:45

Atak Bonny i Pio, za duzo razem nie grali.. a jak grali to bylo dosc przecietnie

smerf1600 08.03.2026 12:19

pluto nic nie stoi na przeszkodzie żeby sie zarejestrować na stronie MIlanu jak Ci prowadzenie w lidze +10 w lutym nie wystarcza

pluto11 08.03.2026 12:09

Jak byśmy nie grali i jak by słaby nie był Milan to i tak dzisiaj nie wygramy i będzie kolejna kompromitacja. Przykro to pisać ale z tego co się dzieje w tym sezonie niczego innego nie można oczekiwać
08.03.2026 o 23:05 przez Cny
Cny
No i co? Piekarz się mylił?
08.03.2026 o 23:27 przez pluto11
pluto11
Nie chodzi mi tylko o to że człowiek wiedział od początku jak ten mecz się zakończy. Nie mówię że nie wierzyłem w wygrana ale realistycznie wiedziałem jak on będzie wyglądał bo który to już mecz z Milanem który tak wygląda.
08.03.2026 o 22:54 przez cuba
+5
cuba
Milan dziś zagrał mądrze a my jak jeździec bez głowy,i strasznie przewidywanie
08.03.2026 o 22:53 przez Majlo1908
+2
Majlo1908
Znowu nas przekręcili nie dość że bramka na 1-1 nieuznana to jeszcze karnego nie odgwizdał i na szybko kończył mecz. Ile Milan znowu sypnął pod stołem?

Shoutbox

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

marotta lig

Adriano_forever 10.03.2026 14:20

prawda jest taka, że jakby nie marotta to przegralibysmy to 8:1

HB 10.03.2026 13:58

Jak długo będziecie płakać na temat sędziego? To jest piłka - raz sędzia trochę pomoże, innym razem trochę zaszkodzi. Drużyna zagrała bardzo słabo i to zasługuje na uwagę

Krownzay 10.03.2026 12:49

Sytuacja z Kalulu to był ewidentny blad arbitra, a tutaj nie mówimy o ewidentnym karnym. Jeśli sytuacja byłaby jednoznaczna, to pewnie zarząd by zrobił trochę szumu wokół tej sprawy. Natomiast zdają sobie sprawę, że skoro sędzia miał podstawy do podjęcia takiej decyzji, to zachowaliby się niepoważnie gdyby próbowali żalić sie w mediach

kulasiak 10.03.2026 12:38

Za trzy kolejki znowu nas przekręcą i nic nie będzie., a taki sędzia jak się spróbuje pomylić na niekorzyść głośnych Juventusu czy Milanu to się dwa razy zastanowi przy monitorze

kulasiak 10.03.2026 12:36

Inter tak na prawdę za mało szumu zrobił i tyle. Nasz zarząd chyba myśli że jak będzie grzeczny i uczciwy wobec sędziów to oni też tacy będą. Dzisiejszy świat jednak już tak niestety nie działa i trzeba głośno o swoje walczyć. Juventus podniósł larum i zaraz wszyscy lecieli żeby ich przepraszać. Inter zawsze grzeczny i cichy i potem jest traktowany jak gówno.

Krownzay 10.03.2026 11:33

Te przepisy są po prostu głupie. Wszystko sprowadza się do tego, że sędzia musi zdecydować, czy to było celowe czy nie. Sytuacja z Bisseckiem była o tyle inna, że za reką nie bylo ciała zawodnika. Czyli sędzia może interpretować dowolnie

domin98 10.03.2026 11:28

przecież ricci najpierw rusza ręką w stronę piłki

Krownzay 10.03.2026 11:15

Tak że sędzia mógł podyktować karnego, tylko jeśli uznałby, że to było celowe zagranie. Natomiast jeśli uznał, że to przypadek to karnego nie ma. Więc pozostaje kwestia interpretacji

Krownzay 10.03.2026 11:13

Ja tylko przekazuje, to co znalazłem w internecie na ten temat. Ponoć jeśli za reką zawodnika jest jest jego ciało, to jest to sytuacja łagodząca. Drugim czynnikiem jest odległość

Orzeu 10.03.2026 11:07

zrobił ruch do piłki wyraźny, w końcowej fazie zaczął rękę cofać, dostał w rękę z piłki

Krownzay 10.03.2026 11:05

Wielu postronnych kibiców też uważa, że karnego być nie powinno. Po prostu zasady są tak niejasne, że mało kto nadąża. Osobiście nie mam pojęcia jaka tam powinna być interpretacja

Orzeu 10.03.2026 10:38

xD

Romen 10.03.2026 10:37

Pamiętajcie, jeśli widzicie ruch ręki do piłki na powtórce, to przeczytajcie sobie La Repubblica, tam jest wyraźnie napisane że był ruch cofający, w stronę ciała xd

Cny 10.03.2026 10:28

mówię dla mnie zasada jest prosta. skoro doveri gwizdnalby zawsze taką rękę w środku pola to dlaczego nie miałby to być karny?

Orzeu 10.03.2026 10:04

ciekawe jakby wyglądała sytuacja gdyby to było w drugą stronę

Orzeu 10.03.2026 10:04

zabawne to są fikołki umysłowe fanów Milanu którzy tam ręki nie widzieli

inter30 10.03.2026 10:02

ta sytuacja pokazuje że ewentualny var na żądanie za którym postulują m in łajzy z milanu będzie gówno warty, doveri podejdzie,obejrzy i powie że to nie ręka i co mu kto zrobi?

chonciak 10.03.2026 09:42

Vandallo87 jest o czym dyskutkować. Warto głośno mówić o tym, że kolejny raz milanówek dostaje prezent i to nie jest tak, że tylko przeciwko nam bo sytuacji dla milanu gdzie z czapy dostawali karny albo odgwizdali coś na ich korzyść w tym sezonie razi oczy. Trzeba dyskutować o niesprswiedliwym sędziowaniu we włoszech i o tym który to mecze w serie d będzie sędziował doveri do końca sezonu.

vandallo87 09.03.2026 21:44

Ale o czym tu jakaś dyskusja się odbywa, nalezał się karny jak głodnemu zupa i każdy, kto uważa inaczej powinien zbadać wzrok, dziękuję i nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym

Archiwum shoutboxa

Sonda

Kto zagrał najlepiej w Derbach Mediolanu?

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    28

    67

  • 2

    Milan

    28

    60

  • 3

    Napoli

    28

    56

  • 4

    Como 1907

    28

    51

  • 5

    Roma

    28

    51

  • 6

    Juventus

    28

    50

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Nico Paz

    9

  • 3

    Anastasios Douvikas

    9

  • 4

    Kenan Yıldız

    9

  • 5

    Rasmus Højlund

    9

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29306

Liczba newsów: 52774

Liczba komentarzy: 619644

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

9x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się