Archiwum shoutboksa

Orzeu 01.02.2026 12:09

została lekko ponad doba zobaczymy czy coś wystrugają

timon 01.02.2026 12:00

No i kolejna rzecz ze Ausillio nigdy nie byl mistrzem transferow z klubu.

Orzeu 01.02.2026 11:58

Marotta i Ausilio dobrze się czują w kreatywnych operacjach z praktycznie zerowym budżetem, bazując głownie na graczach z wolnego transferu i starszych. Teraz są w całkiem innym środowisku gdzie mają środki ale nie mogą ściągać doświadczonych zawodników

Rebelde 01.02.2026 11:54

Ausilio ma srednią 50/50 jesli chodzi o transfery, ale patrzym tez na to ze w ostatnich latach budzet transferowy był skromny .

timon 01.02.2026 11:53

Dla mnie 5 na 10 gdzie 9 to Marotta a 2 Paratici

VVujek 01.02.2026 11:39

Jeśli są takie - słaby, średni,dobry,top to jest dobry.

timon 01.02.2026 11:38

Ausilio jest spoko dla druzyny chcacej grac o top 4. Czasem zrobi jakis fajny transfer czasem przepali kase. Takie 50/50

VVujek 01.02.2026 11:38

Jeśli kryteria są takie słaby, średni,dobry, to jest średni

timon 01.02.2026 11:37

Widac bylo, ze zyskalismy kiedy Ausillio zezlomowal Brance a potem kiedy Marotta zezlomowal Ausillio

timon 01.02.2026 11:37

No ale to pisze caly czas, ze jest przecietny/sredni

VVujek 01.02.2026 11:36

Raczej średni

timon 01.02.2026 11:34

No krecimy, krecimy. Dla mnie dyrektor ktoremu wypala co drugi transfer i nie umie sprzedawac jest przecietny, dla Ciebie dobry. Mamy inne zalozenia i tyle

VVujek 01.02.2026 11:33

I kończę już tą dyskusje bo kręcimy się w kółko.

VVujek 01.02.2026 11:31

Robią właśnie tego typu transfery , tylko różnicą jest taka, że wskoczyć do 1 składu Interu jest dużo trudniej niż do składu Atalanty.

VVujek 01.02.2026 11:30

Więc kupują właśnie takich

VVujek 01.02.2026 11:30

Te kmioty grały by tam w 1 składzie

timon 01.02.2026 11:30

No kupuja tylko nie takich kmiotow

timon 01.02.2026 11:29

Zreszta mozemy porownac % udanych transferow gdy odpowiadal za nie Marotta i Ausillio. Mozemy porownac transfery Ausilio w Interze i te przeprowadzane za podobna kase przez Marotte w jude w tych samych okienkach

VVujek 01.02.2026 11:29

No jak to nie ? Kupują zawodników za podobne kwoty.

timon 01.02.2026 11:27

Vvujek taka Atalanta by nie wydala 50mln na Henrique i Dioufa

VVujek 01.02.2026 11:26

Bo w takim klubie jak Inter jest zupełnie inny poziom trudności.

VVujek 01.02.2026 11:25

Dlatego mówię, że te porowniania są bez sensu Cyrax

Cyrax 01.02.2026 11:25

ale Ausilio jest w Interze, a nie w Atalancie, więc niech robi transfery na miarę Interu

VVujek 01.02.2026 11:24

Dziś pewnie Włochy by się zachwycały takimi transferami Atalanty

VVujek 01.02.2026 11:23

Ty tego nie rozumiesz

lord-gs 01.02.2026 11:23

Zreszta to jest biznes, tu nie ma miejsca na obrażanie się

VVujek 01.02.2026 11:23

W Atalancie takie transfery jak LH , Sucic,Diouf ,Bonny to boli by zawodnicy pierwszego składu i to jest ta różnica.

lord-gs 01.02.2026 11:22

Tam to agenci piłkarza namieszali a nie Inter

timon 01.02.2026 11:22

Pewnie Atalanta by go juz do nas nie sprzedala

lord-gs 01.02.2026 11:22

Ten sam zawodnik, korzystniejsze warunki finansowe

timon 01.02.2026 11:21

U Ausillio wypala co drugi transfer. Nigdy nie sciagal tez duzo dobrych zawodnikow z wolnego transferu i jest slaby w transferach z klubu. Moja ocena tego dyrektora to 5/10

lord-gs 01.02.2026 11:21

A właściwie to czemu Inter reraz nie poszedl po Lookmana?

timon 01.02.2026 11:19

Atalanta niby poziom finansowy inny ale potrafi De Amico sciagnac dobrych zawodnikow i tez ich wytransferowac. Zdecydowana wiekszosc jego transferow wypala. Na tej podstawie twierdze, ze jest duzo lepszym dyrektorem od Ausillio

VVujek 01.02.2026 11:17

Oczywiście , że ważne w jakim klubie. Tylko porównanie klubów na podobnym poziomie finansowym i ambicjach sportowych ma jakiś sens.

ragnar 01.02.2026 11:16

Bo to jakby jego pozycja

ragnar 01.02.2026 11:15

Chyba najwięcej na tym zyska Zalewski

ragnar 01.02.2026 11:15

Plus te nasze cudowne relacje z ata już tak cudowne nie są :)

lord-gs 01.02.2026 11:15

...Jezeli wierzyć w te kwoty, które padały w przestrzeni medialnej.

Claudio 01.02.2026 11:15

a czuje ze w ATletico Ademola bedzie ładnie chodzil

Claudio 01.02.2026 11:14

dokladnie CYrax

Claudio 01.02.2026 11:14

do tego placili kontrakt obrazonemu zawodnikowi

Cyrax 01.02.2026 11:13

Jak na to, że mało grał, a w styczniu był miesiąc poza klubem, to dobry deal Atalanty. Z drugiej strony, gdyby sprzedali go latem, to już wtedy mogliby zainwestować w kogoś, kto bardziej pomógłby drużynie i może nie straciliby tylu punktów. Jeśli nie awansują do LM, to finalnie gorzej na tym wyjdą

Claudio 01.02.2026 11:13

7mln na podstawie

Claudio 01.02.2026 11:13

Inter oferowal 42+3, a Atletico 35+5....no jest roznica

lord-gs 01.02.2026 11:12

A przynajmniej każdy kolejny pajac sie zastanowi czy warto robić cyrki

lord-gs 01.02.2026 11:11

Moim zdaniem nic nie stracili. Ewentualnie mniej zyskali.

Claudio 01.02.2026 11:11

a Lookman zagrał trochę ponad 700minu i strzelil 2 gole w SerieA...

Claudio 01.02.2026 11:10

chyba stracili 5mln

lord-gs 01.02.2026 11:10

I ostatecznie to Atalanta jest wygranym całej tej sytuacji z lata

Claudio 01.02.2026 11:09

a widzę ragnar już pisał

timon 01.02.2026 11:09

I nie wazne czy to w Veronie, Interze czy Realu. Kryteria te same. W przypadku Ausillio to takie 50/50. Marotta pewnie krecil sie w okolicy 80%

Claudio 01.02.2026 11:09

"Ademola Lookman zostanie piłkarzem Atletico Madryt. Kwota transferu z bonusami zamknie się maksymalnie w 40 mln euro."

timon 01.02.2026 11:08

Nie jest. Oceniasz dyrektora na podstawie tego ile z jego transferow dalo druzynie wzmocnienie lub zarobek

ragnar 01.02.2026 11:08

35 plus 5 bonusy

ragnar 01.02.2026 11:08

Lookmana Atletico herę we go

VVujek 01.02.2026 11:07

Porównywanie klubów na innym poziomie i ich transferów jest bezcelowe

timon 01.02.2026 11:07

No przepasc poziomem ale i finansowa

VVujek 01.02.2026 11:07

Jak dobrze trzeba trafić z transferem by zawodnik wskoczył do 11 , przecież to przepaść

timon 01.02.2026 11:07

No ale jak bierzesz goscia za 5 i wartosc mu skacze na 20 to znaczy ze nie tylko gra ale tez gra dobrze i realnie wzmocnil druzyne

VVujek 01.02.2026 11:06

W Interze masz zawodników których ciężko wygryźć że składu w Veronie wiele nie trzeba by grać.

timon 01.02.2026 11:06

Ale nie sciagasz tam goscia za 20 tylko za 5

VVujek 01.02.2026 11:05

Nie można tego przekładać na gościa z Verony , bo w Veronie gość ma 100x większe szansę na grę niż w Interze.

VVujek 01.02.2026 11:04

Ja uważam to okienko za dobre na chwilę obecną, a może być jeszcze lepsze gdy LH i Diouf zrobią progress. Dla mnie , największy minus to Sommer jako pierwszy bramkarz ,ale nie wiem gdzie leży przyczyna.

timon 01.02.2026 11:03

Polityke inna ale to co mowie mozna przelozyc nawet na goscia z Verony. Jezeli ma 20 mln, sciaga czterech po 5 i po roku sa warci po 15 to znaczy, ze zrobil kozak robote. Jezeli 3 z nich nie gra i po roku sa warci polowe tego to znaczy ze dal ciala

timon 01.02.2026 11:02

Bo tym sie powinno to mierzyc. Ile % z Twoch transferow sie sprawdza i biorac pod uwage kwoty za ilu przeplaciles ilu bylo w punkt a ilu na wartosci zyskalo. Plus to jak potrafisz wytransferowac zawodnikow

VVujek 01.02.2026 11:02

Atalanta ma inną politykę. Stawiają na młodych by ich sprzedać. To nawet nie ma co porównywać

timon 01.02.2026 11:00

Ten z Atalanty tez ma duzo lepszy % udanych transferow

timon 01.02.2026 11:00

Uwazam, ze Tare jest duzo lepszy od Ausillio na przyklad. Szczegolnie biorac pod uwage co chlop robi przy sprzedazach i ile siana za kmiotow wyciaga

VVujek 01.02.2026 10:58

Tylko proszę , nie rzucajcie tu dyrektorów klubie które stricte stawiają na młodzież.

VVujek 01.02.2026 10:58

A jaki klub ma lepszego dyrektora z czołówki o podobnym budżecie i podobnych oczekiwaniach

timon 01.02.2026 10:57

Gość jest średnim dyrektorem po prostu

timon 01.02.2026 10:57

W 15 wydaliśmy 100mln, w 16 poszło 164, w 17 137, w 18 poszlo 97. Chłop miał pół miliarda w cztery lata. Zrobił też dobre transfery typu Skriniar, Bastoni, Lautaro, ale połowa poszła na JM, Barbosa, Radje, Joveticia, Kondogbie, Shakiriego itd

VVujek 01.02.2026 10:55

Bo coś tam jednak chyba było

VVujek 01.02.2026 10:55

A liczysz ile z tej kwoty było odzyskane , czy nie ?

Claudio 01.02.2026 10:54

na kazdym strata

Claudio 01.02.2026 10:54

tego nie mozna wybronic

Claudio 01.02.2026 10:54

ale ponad 215mln wyrzucone w błoto...

VVujek 01.02.2026 10:53

W innych klubach nie przepalają?

Claudio 01.02.2026 10:52

11mln za Arnę, 14mln za Martineza, 6,5 za Palaciosa, 31,5 za Frattesiego, 20 za Dioufa, 23 za LH, 31,5 Pavard, 16mln Asllani, 7,5 Buchanan, po 27,5mln za Gosensa i Correę dodam, że wszystko jest bez bonusów...mega przepalaliśmy kasę w ostatnich latach

timon 01.02.2026 10:52

No tak Kondogbia, Joao, Barbosa, Skriniar, Candreva to prawie darmowe transfery byly

VVujek 01.02.2026 10:51

Mówię, że to bez sensu.

VVujek 01.02.2026 10:51

W latach 14 -18 , a 19-24 był inny budżet więc co to w ogóle za porównanie , proszę cię

timon 01.02.2026 10:50

Ale możemy zrobić porównanie. Widzimy co robił Marotta w jude i u nas i mamy przykład co robił ausillio sam

VVujek 01.02.2026 10:49

Timon ale mu nie mamy wiedzy jaki zawodnik był czyim pomysłem, więc bez sensu takie gadanie

timon 01.02.2026 10:49

I to widać jak porównasz transfery 2014-18 i teraz do tego co miało miejsce w latach 2019-24

timon 01.02.2026 10:49

Tak, był żołnierzem wykonującym plan Marotty

VVujek 01.02.2026 10:49

Moim zdaniem za bardzo demonizujecie tego Ausillo

VVujek 01.02.2026 10:48

Transfery marotty , transfery Marotty. Ausillo był statystą? To też jego transfery

VVujek 01.02.2026 10:47

240mln

timon 01.02.2026 10:47

No ale to w większości jeszcze na transferach Marotty jest jazda

VVujek 01.02.2026 10:47

Porównaj to do innych klubów i porównaj wyniki i powiedz czy słabo

timon 01.02.2026 10:47

To jest porazka

timon 01.02.2026 10:46

To po co tyle się nad nim skupiali? Zmarnowali pół okienka i potem szukali na sile

VVujek 01.02.2026 10:44

No jak Atalanta nie chciała go oddać to jaka porażka?

Claudio 01.02.2026 10:44

Wujek czy 240mln w 3 latat to nie sa duze pieniadze?

timon 01.02.2026 10:43

I takich jest wiecej

Claudio 01.02.2026 10:43

Jak drużyna ktora w ostatnich 3 latach wydaje ok 240mln na transfery nie ma bramkarza, rezerwowego srodkowego obronce...

timon 01.02.2026 10:43

Działanie z Lookmanem i potem Diouf na szybko to porażka była

VVujek 01.02.2026 10:43

Jakoś Marotcie odpowiada Ausillo

timon 01.02.2026 10:42

Niestety największą wtopa okienka był brak transferu Ausillio do Arabów. Uważam, że Marotta mógłby wyciągnąć dużo lepszego.

Shoutbox

Claudio 29.03.2026 22:31

Thuram w reprze z Kolumbią ma gola i asystę. Niech chłop teraz w SerieA się odblokuje.

ragnar 29.03.2026 21:49

Akliouche asysta, ciekawy grajek

Claudio 29.03.2026 21:45

Przełamanie Thurama

Claudio 29.03.2026 20:28

Thuram w podstawie na mecz z Kolumbią.

Tifosinho 29.03.2026 15:46

Oferta Barcelony wyglądałaby zapewne następująco: 10mln + Gerard Martin, którego by wycenili sobie na 60mln

Claudio 29.03.2026 15:01

przyjdzie do płacenia za Bastoniego to wyjdzie ze nie ma pieniedzy i po transferze. Mysle ze predzej Carlos odejdzie

HHAAH ! 29.03.2026 14:20

No ale oni i tak mieli po sezonie dać mu nowy kontrakt

ZnawcaCalcio 29.03.2026 14:08

Obstawiam, że dostanie nowy kontrakt z podwyżką i zostanie u nas

ZnawcaCalcio 29.03.2026 14:07

Despite these talks, #Inter and Barcelona have had NO contact whatsoever. On top of that, there is zero intention to put Alessandro Bastoni on the market. 🇮🇹 [via @FabrizioRomano ]

Tifosinho 29.03.2026 13:16

Pytanie ile krzesełek na CampNou wart jest Bastoni?

timon 29.03.2026 13:06

Ale kluby z UK juz tak

timon 29.03.2026 13:05

Barca nie wylozy 80mln, chyba, ze jakas dzwignie odpalą

timon 29.03.2026 13:03

Widze endrja juz nawet z Kamady obronce zrobi, zaraz sie dowiem, ze Corea to stoper

Imrahil 29.03.2026 12:21

czy jest nim bastoni? nie wiem

Imrahil 29.03.2026 12:20

po drugie trzeba wylapac i pozbyc sie mentalnych przegrywow

Vancore 29.03.2026 12:20

moze byc tak ze to jednorazowa okazja

Vancore 29.03.2026 12:20

po drugie trzeba przyjmowac oferty powyzej 80

Imrahil 29.03.2026 12:19

jeszcze jest, inaczej byśmy byli na 6 a nie na 1. miejscu

Vancore 29.03.2026 12:19

po pierwsze tego zespolu nie ma, posypal sie rok temu tylko odroczylismy jego przebudowe

Imrahil 29.03.2026 12:18

ten zespół się sypie

Archiwum shoutboxa

Sonda

Najlepszy zawodnikiem Interu w meczu z Fiorentiną był:

Polls answer

Publicystyka

Inter - Arsenal: Szukanie kozła ofiarnego to błąd. Prawdziwy problem leży u szczytu (6)

21.01
17:20

Luis Henrique w Interze: Koniec z nieporozumieniami. Jaka jest jego prawdziwa rola? (20)

18.01
10:50
Archiwum publicystki

Tabela

/

Tabela strzelców

Serie A

  • 1

    Inter

    30

    69

  • 2

    Milan

    30

    63

  • 3

    Napoli

    30

    62

  • 4

    Como 1907

    30

    57

  • 5

    Juventus

    30

    54

  • 6

    Roma

    30

    54

Pokaż tabelę

Mecze

Zawodnik

Bramki

  • 1

    Lautaro Martínez

    14

  • 2

    Anastasios Douvikas

    11

  • 3

    Nico Paz

    10

  • 4

    Kenan Yıldız

    10

  • 5

    Rasmus Højlund

    10

Pokaż wszystkich

Statystyki serwisu

Liczba użytkowników: 29346

Liczba newsów: 52899

Liczba komentarzy: 620882

Użytkownicy online: 0 1 gość

Serwis istnieje od 2003 roku

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką cookies. Możesz określich warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Herb Interu
Scudetto

20x

scudetto

Champions league

3x

Champions league

Coppa italia

8x

Coppa Italia

Fifa Club World Cup

1x

Fifa Club World Cup

UEFA cup

3x

Uefa Cup

Logo FcInter.pl

Nieoficjalny, największy polski serwis poświęcony Interowi Mediolan. Działamy dla Was od 2003 roku!

Serie A

Puchary

Dla Tifosich

Serwis

Zarejestruj się

Zarejestruj się